Namost ebből azért nem következik egyértelműen, hogy a játék ilyen, csakhát ugye...szal nahMicsu írta:hát én csak deseztem de ott a játékidő felét ugyanazokon a csontvázakon, helyszíneken kinlodtam végig
A PC-s játékoknak leáldozott
Aby-nagypapi most éppen a Vicserrel próbálkozik, amit kaparós sorsjeggyel nyert, de még húzza a száját, és menne inkább vissza almát szedni.
Az első rész az szar.aabyssx írta:Aby-nagypapi most éppen a Vicserrel próbálkozik, amit kaparós sorsjeggyel nyert, de még húzza a száját, és menne inkább vissza almát szedni.
Osztán ilyenkor amikor megdöglik a steam, akkor jól érvényesül a monopólium?
Az elsőt bottal sem piszkálom meg, a másodikat még 360-on demo szinten megpróbáltam, de az sem ment, most a kaparósorsjegyes harmadikkal próbálkozom.Botond írta:Az első rész az szar.
Ez full gáz. Se Vicser, se Tekken.Botond írta:Osztán ilyenkor amikor megdöglik a steam, akkor jól érvényesül a monopólium?
A sors is azt akarja, hogy menjek almát szedni.
Ez most tényleg gáz, hogy még offline módban sem tudok játszani, mert ahhoz is logint kér, de nem tudja verifikálni annyira le van halva.Botond írta:Osztán ilyenkor amikor megdöglik a steam, akkor jól érvényesül a monopólium?
Aby: miért nem szinkronizáltad a GOG klienssel? Tolhatnád onnan nem kiddie Zelda 3-at. Itt lehet ilyent, ha majd magához tér a szarasztím.
"miért nem szinkronizáltad a GOG klienssel" <-- mer asse tudom, hogy ez mit jelent. :D
aabyssx írta:Basszus, fullra nincs kedvem mással játszani, mint a Zeldaval.
Csak hát annak meg már kb. vége.
A Witcheres cég DRM mentes, retro játék boltja a "good old games". Nekik is van kliensük és ha szinkronizálod náluk a Steam profilod, akkor megkapsz pár játékot náluk is, ami Steamen már megvan. Szerintem a Witcher 3 az talán pont ilyen.aabyssx írta:"miért nem szinkronizáltad a GOG klienssel" <-- mer asse tudom, hogy ez mit jelent. :D
Az 1-2 igen, a három nem. Legalábbis nekem az első kettőt sikerült átmenteni a hármat nem.benőmenő írta:A Witcheres cég DRM mentes, retro játék boltja a "good old games". Nekik is van kliensük és ha szinkronizálod náluk a Steam profilod, akkor megkapsz pár játékot náluk is, ami Steamen már megvan. Szerintem a Witcher 3 az talán pont ilyen.
Valszeg nem fog bejönni, ha a mintát követjük:aabyssx írta:Aby-nagypapi most éppen a Vicserrel próbálkozik, amit kaparós sorsjeggyel nyert, de még húzza a száját, és menne inkább vissza almát szedni.
Imádom a DS-t, imádtam a Wicser 3-at és egy kibaszott unalmas, időelbaszó, infantilis fosnak találtam a BOTW-ot.
Imádtam a DS-t, imádtam a W3-at, iádtam a BOTW-t :)DanielT írta:Valszeg nem fog bejönni, ha a mintát követjük:
Imádom a DS-t, imádtam a Wicser 3-at és egy kibaszott unalmas, időelbaszó, infantilis fosnak találtam a BOTW-ot.
Ez nagyon kemény bazdmeg LOL
REKTdown3 megjelenés után 1 hónappal háromezernyócér? :DDD
REKTdown3 megjelenés után 1 hónappal háromezernyócér? :DDD
Az a durva, hogy egyáltalán ennyit kérnek érte. Én az ingyenes Game Pass kedvéért nem töltöttem le, bár megfordult a fejemben egy kis katasztrófaturizmus. Majd egyszer talán megnézem, ha találtam náluk játékot, ami megéri 300 Ft-os újraelőfizetést. A GeoW 5 még esélyes is lehet day1 ezen a komoly áron, pláne co-opban.Moby írta:Ez nagyon kemény bazdmeg LOL
REKTdown3 megjelenés után 1 hónappal háromezernyócér? :DDD
Kép a tökéletes FH4-ből:
Ahogy látható, két napi kihívás megvolt már, el is fogadta a játék, erre mégiscsak egyet számolt. Próbáltam a drifteset újra megcsinálni, hátha azzal van gond, de nem oldotta meg a helyzetet. Időközben megcsináltam a szélárnyékosat is, úgy három pipásra írt 2/7-et. Másnap betöltve rendeződött minden: elvette a szélárnyékosat, de maradt a 2/7, azt meg újracsinálhattam. wat
Ma is volt egy jó kis bug, nyomtam egy bajnokságot, utolsó mindent eldöntő futam, győznöm kellett, sikerült is, ki is írta, aztán a végén az elszámolásnál egy helyen már harmadiknak írt. Csak lestem, de szerencsére azt a sort a játék sem vette komolyan.
Egyébként mi a tökömért nem lehet megnézni, hogy adott versenyen mit értem el? Ha 12. vagyok, kívülről utólag ugyanannyit látok, mintha 1. lettem. Legjobb köridőt vagy versenyeredményt sem látni utólag.. Tudom, ez a lambóvalmicsulucernásában játék, ezért ne várjak el ilyen csacskaságokat
Az akadozás megoldódott. Ez a szar tényleg nem szeret nálam más alkalmazásokat, de ha ablakban fut, akkor már lehet 300 tabos böngésző is a tálcán, meg se reccen ultrán, tehát a vas nagyon elég (1440p-hez már valószínűleg kevés lenne az 1060). Tuti, hogy a Windows 10-en is ugyanez a csapat dolgozott.
Ahogy látható, két napi kihívás megvolt már, el is fogadta a játék, erre mégiscsak egyet számolt. Próbáltam a drifteset újra megcsinálni, hátha azzal van gond, de nem oldotta meg a helyzetet. Időközben megcsináltam a szélárnyékosat is, úgy három pipásra írt 2/7-et. Másnap betöltve rendeződött minden: elvette a szélárnyékosat, de maradt a 2/7, azt meg újracsinálhattam. wat
Ma is volt egy jó kis bug, nyomtam egy bajnokságot, utolsó mindent eldöntő futam, győznöm kellett, sikerült is, ki is írta, aztán a végén az elszámolásnál egy helyen már harmadiknak írt. Csak lestem, de szerencsére azt a sort a játék sem vette komolyan.
Egyébként mi a tökömért nem lehet megnézni, hogy adott versenyen mit értem el? Ha 12. vagyok, kívülről utólag ugyanannyit látok, mintha 1. lettem. Legjobb köridőt vagy versenyeredményt sem látni utólag.. Tudom, ez a lambóvalmicsulucernásában játék, ezért ne várjak el ilyen csacskaságokat
Az akadozás megoldódott. Ez a szar tényleg nem szeret nálam más alkalmazásokat, de ha ablakban fut, akkor már lehet 300 tabos böngésző is a tálcán, meg se reccen ultrán, tehát a vas nagyon elég (1440p-hez már valószínűleg kevés lenne az 1060). Tuti, hogy a Windows 10-en is ugyanez a csapat dolgozott.
5 év Stonefang Valley-re ítélnélek (PS3-on, nem emuval, az nem tudom, milyen), utána meg újra megkérdenélek a zs betűs szóról.DanielT írta:Semmiféle backtrack nincs a DS-ben. Egy métert nem kell visszamenni, ha tudod mit csinálsz, az más kérdés, hogy ki kell találni/meg kell találni.
szerk: a backtrack definíciója nálam, amikor a világ végére és onnan vissza szopat a játék MMO féle, legalja küldetés felvétel-leadás módon. Bármelyik DS-ben rommá van könnyítve a visszajutás, csak ki kell érdemelni.
Nem backtrack van, hanem minden elemében ZSE-NI-Á-LIS pályatervezés.
A Zelda meg egy open world sétaszimulátor, nem csoda, hogy Aby nagypapinak bejött.
Ehhe. Nos nekem a DS elsősorban az első Dark Souls, pályatervezést illetően is ott kellene egyértelműnek lenni a zsenialitásnak. :)Zóanagyvarázsló írta:5 év Stonefang Valley-re ítélnélek (PS3-on, nem emuval, az nem tudom, milyen), utána meg újra megkérdenélek a zs betűs szóról.
Végre megjött ma az Xbox chip, beraktam, működik. A csip. A DVD meghajtó viszont nem olvassa a spéci hekk lemezt, szal telepíteni azt lószart se tudok.
Nnna, tudok rosszat mondani a BOTW-ról:
az összes EX (DLC) feladat vontatott, értelmetlen, erőltetett, grindfeszt. Hagyom is a túróba. Kár volt ebbe ezeket belerakni.
az összes EX (DLC) feladat vontatott, értelmetlen, erőltetett, grindfeszt. Hagyom is a túróba. Kár volt ebbe ezeket belerakni.
A witcher 3 egy ótvaros szar. Rpg-nek gyenge, a harcrendszer talán még az ac-nál is unalmasabb, a sztori meg.. és ebből létezik könyv!! A karakterek.. a "poénok", jézusom.
Az egyetlenegy pozitívuma ahogy kinéz, és ez elég volt a hypehoz.
Jó játékot abby!
Az egyetlenegy pozitívuma ahogy kinéz, és ez elég volt a hypehoz.
Jó játékot abby!
Ez nagyjából úgy közelíti a valóságot, mint hogy a BOTW egy "infantilis fos", vagy ahogy a Souls játékok túltolják a backtrackelést.Greyfox írta:A witcher 3 egy ótvaros szar. Rpg-nek gyenge, a harcrendszer talán még az ac-nál is unalmasabb, a sztori meg.. és ebből létezik könyv!! A karakterek.. a "poénok", jézusom.
Az egyetlenegy pozitívuma ahogy kinéz, és ez elég volt a hypehoz.
Jó játékot abby!
Én csak az első résznek futottam neki vagy 3x, egyik alkalommal kb a feléig el is jutottam, és szerintem ez a leggyengébb rpg, amivel valaha az tutoriálnál tovább jutottam.benőmenő írta:Ez nagyjából úgy közelíti a valóságot, mint hogy a BOTW egy "infantilis fos", vagy ahogy a Souls játékok túltolják a backtrackelést.
azokhoz az rpgkhez kepest amiket en szeretek tul is tolja, ez teny nem magan velemeny ;)benőmenő írta:Ez nagyjából úgy közelíti a valóságot, mint hogy a BOTW egy "infantilis fos", vagy ahogy a Souls játékok túltolják a backtrackelést.
Miért lett egy üszkös szar az Anthem CIKK
Még nem értem a végére, de ez alapján az EA csak abban hibás, hogy nem gyújtotta fel a Bioware-t már 5 éve.
Kulcsemberek elmentek, akik maradtak azoknak fingjuk nem volt mit akarnak, mi lesz a játék, se vízió, se vezetés, se semmi. Pontosan akkora katarsztrófa volt a teljes fejlesztés, mint amit a végeredmény sugall, csak nem azért mert az EA félrevitte volna a dolgot. Na jó, a Frostbite fikázás azért előjön megint.
"Within EA, it was common for studios to battle for resources like the Frostbite team’s time, and BioWare would usually lose those battles. After all, role-playing games brought in a fraction of the revenue of a FIFA or a Battlefront. “The amount of support you’d get at EA on Frostbite is based on how much money your studio’s game is going to make,”
Még nem értem a végére, de ez alapján az EA csak abban hibás, hogy nem gyújtotta fel a Bioware-t már 5 éve.
Kulcsemberek elmentek, akik maradtak azoknak fingjuk nem volt mit akarnak, mi lesz a játék, se vízió, se vezetés, se semmi. Pontosan akkora katarsztrófa volt a teljes fejlesztés, mint amit a végeredmény sugall, csak nem azért mert az EA félrevitte volna a dolgot. Na jó, a Frostbite fikázás azért előjön megint.
"Within EA, it was common for studios to battle for resources like the Frostbite team’s time, and BioWare would usually lose those battles. After all, role-playing games brought in a fraction of the revenue of a FIFA or a Battlefront. “The amount of support you’d get at EA on Frostbite is based on how much money your studio’s game is going to make,”
annyit nem ér az egész téma hogy én ezt végig olvassam, max egy 10 perces videora szánnék időtDanielT írta:Miért lett egy üszkös szar az Anthem CIKK
Még nem értem a végére, de ez alapján az EA csak abban hibás, hogy nem gyújtotta fel a Bioware-t már 5 éve.
Kulcsemberek elmentek, akik maradtak azoknak fingjuk nem volt mit akarnak, mi lesz a játék, se vízió, se vezetés, se semmi. Pontosan akkora katarsztrófa volt a teljes fejlesztés, mint amit a végeredmény sugall, csak nem azért mert az EA félrevitte volna a dolgot. Na jó, a Frostbite fikázás azért előjön megint.
Máris elkezdem forgatni! Kiket szeretnél a főbb szerepekbe? 5 milliárdos költségvetésből gazdálkodok, szóval próbáld menedzselni az elvárásaidat!Micsu írta:annyit nem ér az egész téma hogy én ezt végig olvassam, max egy 10 perces videora szánnék időt
Amikor sorozatban mennek el a dolgozók idegösszeroppanás miatt, azt már tényleg nem lehet csak az EA-re kenni. Ez a Bioware mehet le a wc-n, a Rare mellé.DanielT írta:Miért lett egy üszkös szar az Anthem CIKK
Úristen, mekkora balfaszkodás ment itt... :D Ez egy különösen szórakoztató rész, hogy a REPÜLÉS, ami az egyetlen funkciója a játéknak, amit végül mutatnak, meg felismerhető, folyamatosan ki-be került a játékba.
One longstanding BioWare tradition is for their teams to build demos that the staff could all take home during Christmas break, and it was Anthem’s turn during Christmas of 2016. By this point, BioWare’s leadership had decided to remove flying from the game—they just couldn’t figure out how to make it feel good—so the Christmas build took place on flat terrain. You’d run through a farm and shoot some aliens. Some on the team thought it was successful as a proof of concept, but others at BioWare said it felt dull and looked mundane.
In the beginning of 2017, a few important things happened. In early March, Mass Effect: Andromeda launched, freeing up the bulk of BioWare’s staff to join Anthem, including most of BioWare’s Austin office. The Montreal office began to quietly wind down and eventually closed, leaving BioWare as two entities rather than three.
Around the same time, Electronic Arts executive Patrick Söderlund, to whom BioWare’s leadership reported, played the Anthem Christmas demo. According to three people familiar with what happened, he told BioWare that it was unacceptable. (Söderlund did not respond to a request for comment.) He was particularly disappointed by the graphics. “He said, ‘This is not what you had promised to me as a game,’” said one person who was there. Then, those developers said, Söderlund summoned a group of high-level BioWare staff to fly out to Stockholm, Sweden and meet with developers at DICE, the studio behind Battlefield and Frostbite. (DICE would later bring in a strike team to help BioWare work out Frostbite kinks and make Anthem look prettier.)
Now it was time for a new build. “What began was six weeks of pretty significant crunch to do a demo specifically for Patrick Söderlund,” said one member of the team. They overhauled the art, knowing that the best way to impress Söderlund would be to make a demo that looked as pretty as possible. And, after some heated arguments, the Anthem team decided to put flying back in.
One longstanding BioWare tradition is for their teams to build demos that the staff could all take home during Christmas break, and it was Anthem’s turn during Christmas of 2016. By this point, BioWare’s leadership had decided to remove flying from the game—they just couldn’t figure out how to make it feel good—so the Christmas build took place on flat terrain. You’d run through a farm and shoot some aliens. Some on the team thought it was successful as a proof of concept, but others at BioWare said it felt dull and looked mundane.
In the beginning of 2017, a few important things happened. In early March, Mass Effect: Andromeda launched, freeing up the bulk of BioWare’s staff to join Anthem, including most of BioWare’s Austin office. The Montreal office began to quietly wind down and eventually closed, leaving BioWare as two entities rather than three.
Around the same time, Electronic Arts executive Patrick Söderlund, to whom BioWare’s leadership reported, played the Anthem Christmas demo. According to three people familiar with what happened, he told BioWare that it was unacceptable. (Söderlund did not respond to a request for comment.) He was particularly disappointed by the graphics. “He said, ‘This is not what you had promised to me as a game,’” said one person who was there. Then, those developers said, Söderlund summoned a group of high-level BioWare staff to fly out to Stockholm, Sweden and meet with developers at DICE, the studio behind Battlefield and Frostbite. (DICE would later bring in a strike team to help BioWare work out Frostbite kinks and make Anthem look prettier.)
Now it was time for a new build. “What began was six weeks of pretty significant crunch to do a demo specifically for Patrick Söderlund,” said one member of the team. They overhauled the art, knowing that the best way to impress Söderlund would be to make a demo that looked as pretty as possible. And, after some heated arguments, the Anthem team decided to put flying back in.
Tök jó lenne, ha ebből a szarcunamiból ki lehetne mosdatni az EA-t, de ez akkora bullshit, mint a k. isten. Az ő arcukkal jelent meg. Semmilyen magyarázat nem fogja a felelősségüket nem fogja kirántani a sztoriból. Ha tudtak róla, hogy mit adtak ki akkor azért, ha meg nem tudtak róla, akkor azért. Igazából ez a része tökéletesen irreleváns.
Miért az ő arcukkal jelent meg? Nem ők a készítők, ők "csak" elhitték a készítőknek a kamut, hogy na majd ez gecijó lesz és fizették. Ott van Söderlund része, hogy lefagyott az arca amikor évek után meglátta mit szerencsétlenkedett össze a Bioware. Senki nem mondta, hogy ne csináljanak egy jó dolgot, az EA se. Csak képtelenek voltak rá.Moby írta:Tök jó lenne, ha ebből a szarcunamiból ki lehetne mosdatni az EA-t, de ez akkora bullshit, mint a k. isten. Az ő arcukkal jelent meg. Semmilyen magyarázat nem fogja a felelősségüket nem fogja kirántani a sztoriból. Ha tudtak róla, hogy mit adtak ki akkor azért, ha meg nem tudtak róla, akkor azért. Igazából ez a része tökéletesen irreleváns.
Már az elején elhangzik, hogy a Bioware mondta házon belül, hogy nem csináljuk ugyanazt, amit eddig és amikor túl hasonló kezdett lenni, akkor "ez nem jó irány, KUKA!"... nagyot akartak fingani és befostak.
látom tanulsz a twiches influencereidtől :D szép vagy :PDanielT írta:Máris elkezdem forgatni! Kiket szeretnél a főbb szerepekbe? 5 milliárdos költségvetésből gazdálkodok, szóval próbáld menedzselni az elvárásaidat!
most hallgatom a zenes adást, remélem Deepet azért istenítik benne :P
az operenciarol meg jókat olvastam úgyhogy mikor jön steamre tuti vétel
az operenciarol meg jókat olvastam úgyhogy mikor jön steamre tuti vétel
Meanwhile civ6 switch-pc crossplay. :D Egyelőre csak az alap, mert a kiegek nem jöttek ki switchre még, és csak single, de akkor is vicces, hogy pc-n tolod és aztán switchen fejezed be a meccset. :D
Ma elmentem IDE csatolós DVD meghajtót venni, mert ugye a saját nem olvasta a lemezt. Illetve először még eljutott a "Loading Linux" képernyőig, aztán állítottam a potméterén, azóta semmi. Most ráhekkeltem a képen látható, teljesen kényelmes és gyári módon egy totál nem hozzá való Pc-s meghajtót. Ezzel ismét van loading linux képernyő és ennyi. Holnap ismét elmegyek írható lemezt venni és próbálom újra. Élvezem nagyon az eddig kb nettó 20 beletett órát, amennyit az elmúlt 10 évben, illetve a jövőben sem fogom összesen használni a gépet.
Tovább sikerült haladni, a rohadt IDE-SATA vinyó átalakító volt a hibás, visszatéve az eredeti HDD-t, megy. De másolni már semmi nem kezd el, amikor kéne, most vagy azért mert halott a vinyó, vagy másért.
Asszem ez ennyiben marad, eleget szopattam magam valójában a semmiért. Illetve nem lenne definitív rossz a cucc, de hasznát akkor se venném. Semmit nem tudok kitesztelni IDE eszközök és hardver híján, így meg tényleg indokolatlan szarakodás.
Asszem ez ennyiben marad, eleget szopattam magam valójában a semmiért. Illetve nem lenne definitív rossz a cucc, de hasznát akkor se venném. Semmit nem tudok kitesztelni IDE eszközök és hardver híján, így meg tényleg indokolatlan szarakodás.
Meg se említenek. És kicsit nehezményezem, hogy engem nem hívtak el...Micsu írta:most hallgatom a zenes adást, remélem Deepet azért istenítik benne :P
az operenciarol meg jókat olvastam úgyhogy mikor jön steamre tuti vétel
Borderlands 3 is epic store timed exkluziv lesz.
Imádom a kommenteket olvasni az ilyen hírek alatt :D
Imádom a kommenteket olvasni az ilyen hírek alatt :D
Hát másik 60 embert se említettek meg... Akik ott vannak, azok se elég régen, hogy tényleg tudjanak beszélni az indulásról, úgyhogy a műsor eleje egy gigantikus kihagyott ziccer. Egyébként aki az elején beszél az valami pokol. Igazi full unalmas, semmit nem mondó, modern PR fost tol. Ott ébredtem fel, amikor a másik elkezdett az Óperenciáról beszélni, amit iszonyúan le se szarok, de legalább érdekes ahogy és amit mond.deep írta:Meg se említenek. És kicsit nehezményezem, hogy engem nem hívtak el...
Nem azt mondom, hogy forró aranyba kellett volna önteniük, de lett volna értelme elhívniuk valakit a pinball teamből és akkor már a többi kisebb teamből is, mert bőven lett volna mit hozzátennem/tenniük az elmondottakhoz és talán érdekesebb is lett volna.DanielT írta:Hát másik 60 embert se említettek meg... Akik ott vannak, azok se elég régen, hogy tényleg tudjanak beszélni az indulásról, úgyhogy a műsor eleje egy gigantikus kihagyott ziccer. Egyébként aki az elején beszél az valami pokol. Igazi full unalmas, semmit nem mondó, modern PR fost tol. Ott ébredtem fel, amikor a másik elkezdett az Óperenciáról beszélni, amit iszonyúan le se szarok, de legalább érdekes ahogy és amit mond.
Az első játék nem a legkönnyebben fogyasztható, főleg így 12 év távolságból.Botond írta:Én csak az első résznek futottam neki vagy 3x, egyik alkalommal kb a feléig el is jutottam, és szerintem ez a leggyengébb rpg, amivel valaha az tutoriálnál tovább jutottam.
Nem vagyok nagy rpg-s, de a Hearts of Stone eddig magasan a legjobb questline amit szerepjátékban láttam.
Az első próbálkozásom a kiadást követő egy-két éven belül volt, mert elég hamar filléres kategóriában futott, a legutolsó meg olyan 5 éve. Még nem mondtam le róla teljesen, mert azért csak belenéznék a második és defőleg a harmadik részbe, hogy lássam mitől ilyen sztárság ez, de nagyon sokadik prio a cucc, szóval lehet ebben az életemben ez már nem fog megtörténni, és a witcher trilógia a plusz 3 sor steam kategóriában ragad, mint pár bundliból csoportos kulccsal aktivált indieborzalom szokott ide jutni.benőmenő írta:Az első játék nem a legkönnyebben fogyasztható, főleg így 12 év távolságból.
Nem vagyok nagy rpg-s, de a Hearts of Stone eddig magasan a legjobb questline amit szerepjátékban láttam.
Goldban múlt hónapban és áprilisban is xbox classic játék a havi ingyen x360as játék. Szóval kezd okafogyottá válni ez a kendácsolás, x1x-en is pörgetheted a cuccokat. :)DanielT írta:Tovább sikerült haladni, a rohadt IDE-SATA vinyó átalakító volt a hibás, visszatéve az eredeti HDD-t, megy. De másolni már semmi nem kezd el, amikor kéne, most vagy azért mert halott a vinyó, vagy másért.
Asszem ez ennyiben marad, eleget szopattam magam valójában a semmiért. Illetve nem lenne definitív rossz a cucc, de hasznát akkor se venném. Semmit nem tudok kitesztelni IDE eszközök és hardver híján, így meg tényleg indokolatlan szarakodás.
Lőttem a kedvedért egy képet a switchről, csak még lusta voltam felrakni és megosztani, de a nintendo online kliens van rajta, ahol az optionsben lehet három féle megjelenítést beállítani, az egyik a crt shader mód vagy mi, de a lényeg, hogy ilyen csíkos, ahogy szereted. :D
Lézerpontosan belőtted az érdeklődési köröm minden komponensét! Veszem az X-et, fizetek Live-ra, veszem a Switch-et, telepítem a nintendo online klienst! Szólj, ha még hiányzik valami a tökéletességhez!Botond írta:Goldban múlt hónapban és áprilisban is xbox classic játék a havi ingyen x360as játék. Szóval kezd okafogyottá válni ez a kendácsolás, x1x-en is pörgetheted a cuccokat. :)
Lőttem a kedvedért egy képet a switchről, csak még lusta voltam felrakni és megosztani, de a nintendo online kliens van rajta, ahol az optionsben lehet három féle megjelenítést beállítani, az egyik a crt shader mód vagy mi, de a lényeg, hogy ilyen csíkos, ahogy szereted. :D
Nintendo kliens géming is előfizetős, azt se felejtsd el befizetni!DanielT írta:Lézerpontosan belőtted az érdeklődési köröm minden komponensét! Veszem az X-et, fizetek Live-ra, veszem a Switch-et, telepítem a nintendo online klienst! Szólj, ha még hiányzik valami a tökéletességhez!
Az már most is fizetem, mert egyszerűen lopásnak érezném, hogy ingyen tudok ennek a csodálatos cégnek a létezéséről, nézhetem a logójukat, vagy akár a játékaikról is trailereket.Botond írta:Nintendo kliens géming is előfizetős, azt se felejtsd el befizetni!
Neked meg ajánlom figyelmedbe ezt a válogatást, Windows fejlesztőktől, hogy miért egy mocskos hulladék* a Win 10. Gigaképen a tartalom.
Kb mint az Anthem. Senki nem tud semmit, nincs elképzelés, nincs semmi. A tesztereket kirúgták, nincs minőségbiztosítás, totális katasztrófa az egész. Ennek jelentős része azért van, mert már nincsenek ott azok az emberek, akik valamennyire ismerték a korábbi tákolás működését, hisz ők gányolták össze.
És tényleg érdemes és érdekes elolvasni, rengeteg hasznos dolog derül ki belőle, mint az Anthem cikkből is. Nem félmondattal lesöpörni a témát egyik vagy másik irányba.
*Vagyis tökéletes és minden a user hibája.
Kb mint az Anthem. Senki nem tud semmit, nincs elképzelés, nincs semmi. A tesztereket kirúgták, nincs minőségbiztosítás, totális katasztrófa az egész. Ennek jelentős része azért van, mert már nincsenek ott azok az emberek, akik valamennyire ismerték a korábbi tákolás működését, hisz ők gányolták össze.
És tényleg érdemes és érdekes elolvasni, rengeteg hasznos dolog derül ki belőle, mint az Anthem cikkből is. Nem félmondattal lesöpörni a témát egyik vagy másik irányba.
*Vagyis tökéletes és minden a user hibája.
Struccpolitikát folytatok. Amíg nekem nincs gond, addig nem keresem a bajt.DanielT írta:Neked meg ajánlom figyelmedbe ezt a válogatást, Windows fejlesztőktől, hogy miért egy mocskos hulladék* a Win 10. Gigaképen a tartalom.
Kb mint az Anthem. Senki nem tud semmit, nincs elképzelés, nincs semmi. A tesztereket kirúgták, nincs minőségbiztosítás, totális katasztrófa az egész. Ennek jelentős része azért van, mert már nincsenek ott azok az emberek, akik valamennyire ismerték a korábbi tákolás működését, hisz ők gányolták össze.
És tényleg érdemes és érdekes elolvasni, rengeteg hasznos dolog derül ki belőle, mint az Anthem cikkből is. Nem félmondattal lesöpörni a témát egyik vagy másik irányba.
*Vagyis tökéletes és minden a user hibája.
Ezért is releváns és univerzális érvényű minden megnyilatkozásod.Botond írta:Struccpolitikát folytatok. Amíg nekem nincs gond, addig nem keresem a bajt.
Szeretem a DeS pályáit. Emlékezetesek, vannak rövidítések, ha nem hibázol, nem akarsz önként happygrindolni, akkor nincs backtrack. Persze szemét módon elhelyezed ellenségek vannak, akik elődzsámpszkérelnek egy sarokból, és lelölnek a mélybe vagy egy csigalépcsőn blekfantomkodnak kellemetlen helyen, és éppen ahhoz az egy-két kemény bosshoz eljutni a legfárasztóbb. Ennek nem backtrack neve, Micsu ezt keveri.DanielT írta:Ehhe. Nos nekem a DS elsősorban az első Dark Souls, pályatervezést illetően is ott kellene egyértelműnek lenni a zsenialitásnak. :)
Ami a Stonefang Tunnelt illeti (előbb elírtam a nevét), ott a 2-2 gáz. A végén van egy kemény boss, és kis alagút labirintusokon át kell oda eljutni bullet sponge ellenfelek során át (szó szerint nem férsz el tőlük, a futás nem opció), mindezt - komolyan! - 10 alatti fps-sel. Rémálom. Az alternatív út meg egy bughalom, mert platforming, ahol a pallókon átesel, a levegőben pedig megállsz, vagyis be kell memorizálni a jó pixeleket. Ettől még a pályatervezés nem lenne borzalom, de a megvalósítás az. Gyakran egyébként egyszerű (a mocsár) vagy összezavaró (Tower Latria) pályák működnek a maguk módján hangulatbomba módon, de ezt nem minden esetben a tervezés zsenialitásának javára írnám, ami adott esetben valóban hozzájárul, de nem az szolgáltatja mindig az atmoszférát.
Ha nálam nincs hiba, nálatok meg van, akkor ne abból induljunk ki, hogy amúgy ti csináltok mindent jól, és én rontom el, mert még ahhoz is béna vagyok, hogy egy hibát előidézzek. :) Most értsd ezt generálisan, mert ugye te is ilyen béna vagy, hogy a zistennek nem bugzik szarrá pedig kellene neki!Zóanagyvarázsló írta:Ezért is releváns és univerzális érvényű minden megnyilatkozásod.
Én inkább azt mondanám, hogy egyszerűen nem használod a rendszert, leszarod, stb.Botond írta:Ha nálam nincs hiba, nálatok meg van, akkor ne abból induljunk ki, hogy amúgy ti csináltok mindent jól, és én rontom el, mert még ahhoz is béna vagyok, hogy egy hibát előidézzek. :)
Hát már hogyne használnám. A csodamonopolium steam fut rajta és annak a kínálata, meg persze az ultimate funkciói, mint cset meg kereső. És tudjatudjatudja. Számos funkciót nem használok, mert leszarom, az igaz.DanielT írta:Én inkább azt mondanám, hogy egyszerűen nem használod a rendszert, leszarod, stb.
RMA-zni kell a 4 hónapos Xbox One kontrolleremet. Az 'A' gomb gyenge nyomásnál nem érzékel konzisztensen. Másnak volt ilyen?
Hát, kösz! Elvittem egy Griff leveréséig néhány random side quest mellett. Eddig meh. És szerintem nem néz ki valami jól. Animáció gagyor, bugos. Photoreal grafikához meg túl giccsesek a színek. Remélem javul, vagy megszokom...Greyfox írta:A witcher 3 egy ótvaros szar. Rpg-nek gyenge, a harcrendszer talán még az ac-nál is unalmasabb, a sztori meg.. és ebből létezik könyv!! A karakterek.. a "poénok", jézusom.
Az egyetlenegy pozitívuma ahogy kinéz, és ez elég volt a hypehoz.
Jó játékot abby!
Zelda amúgy tényleg full infantilis. De az az érdekes, hogy azok a Zeldak, amik kicsit megpróbáltak akár egy kicsit is mások lenni, szarok szerintem.
az hogy nincs benne direkt mentés azaz egy halál után (ami a desben nem ritka) ugyanazon a pályaszakaszon és ugyanazon az ellenfeleken kell 20xra is végigmenni mi ha nem backtrack? :DZóanagyvarázsló írta:Szeretem a DeS pályáit. Emlékezetesek, vannak rövidítések, ha nem hibázol, nem akarsz önként happygrindolni, akkor nincs backtrack. Persze szemét módon elhelyezed ellenségek vannak, akik elődzsámpszkérelnek egy sarokból, és lelölnek a mélybe vagy egy csigalépcsőn blekfantomkodnak kellemetlen helyen, és éppen ahhoz az egy-két kemény bosshoz eljutni a legfárasztóbb. Ennek nem backtrack neve, Micsu ezt keveri.
Eddig meh? Tehát mielőtt elkezdődött volna gyakorlatilag? Na fogsz te még nagyokat pislogni, ha kitartasz.aabyssx írta:Hát, kösz! Elvittem egy Griff leveréséig néhány random side quest mellett. Eddig meh. És szerintem nem néz ki valami jól. Animáció gagyor, bugos. Photoreal grafikához meg túl giccsesek a színek. Remélem javul, vagy megszokom...
3 protipet fogadj meg:
1. Magyar feliratra válts, eszméletlen minőségű a fordítás, élmény olvasni a leírásokat.
2. Elég sárga genny, szal sweetfx-et toljad. Itt egy tonna, sajnos már nem tudom melyiket használtam. De kell valami.
3. Friendly HUD mod, sok minden kikapcsolható és kellemesebbé tehető vele.
5 percenként megy az autosave + minden kilépésnél ment a játék. Git. Gud. :DMicsu írta:az hogy nincs benne direkt mentés azaz egy halál után (ami a desben nem ritka) ugyanazon a pályaszakaszon és ugyanazon az ellenfeleken kell 20xra is végigmenni mi ha nem backtrack? :D
Mé' halsz meg?Micsu írta:az hogy nincs benne direkt mentés azaz egy halál után (ami a desben nem ritka) ugyanazon a pályaszakaszon és ugyanazon az ellenfeleken kell 20xra is végigmenni mi ha nem backtrack? :D
engem egyszer se oda tett ki ahol éppen kiléptem :P bár mondjuk 2009ben játszottam vele az meg nem most volt, ki tudja már hogy volt, szar és készbenőmenő írta:5 percenként megy az autosave + minden kilépésnél ment a játék. Git. Gud. :D
nekem a játék ritmusa se jött be mint pl egy ninja gaidennél
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Micsu 2019.04.04. 16:11-kor.
te miért nem találtál ki a normandyról?DanielT írta:Mé' halsz meg?
Nem tudom mirő' beszész' az összes Mass Effectet és Soulst végigvittem HOPPÁCSKA!!!!!!!!!!Micsu írta:te miért nem találtál ki a normandyról?
azaz deep végigvitte neked ?DanielT írta:Nem tudom mirő' beszész' az összes Mass Effectet és Soulst végigvittem HOPPÁCSKA!!!!!!!!!!
Bárcsak. Sajnos már kiégett és csak takarék lángon pislákol! Soulsokat hamarabb kezdtem, Mass Effect meg nem az ő műfaja és feladta az elsőt is.Micsu írta:azaz deep végigvitte neked ?
mikor kapom a bannt? :DDanielT írta:Bárcsak. Sajnos már kiégett és csak takarék lángon pislákol! Soulsokat hamarabb kezdtem, Mass Effect meg nem az ő műfaja és feladta az elsőt is.
Nincs olyan szerencséd!Micsu írta:mikor kapom a bannt? :D
Elsőt végigszenvedtem, a másodikat adtam fel.DanielT írta:Bárcsak. Sajnos már kiégett és csak takarék lángon pislákol! Soulsokat hamarabb kezdtem, Mass Effect meg nem az ő műfaja és feladta az elsőt is.
en meg erre. nem szokasos retek DC-nek tünik, hanem real sájzének. latszik, hogy ez egy igencsak mas Joker lesz, felesleges Ledger-hez hasonlitani. ebben is siman benne lehet egy Oscar performansz. Joaquin Phoenix nem ZS kat. 1:04-nel az a nevetes
phpBB [media]