A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #841 2016.03.28. 11:16

Moby írta:Usagi Yojimbonak a zenéje gecijó volt, de a játék az valami ultrafos :D
Az biztos, hogy a játékmenete nem hiányzik, de a sok jóság mellett volt még pár bugyor C64-en (nem feltétlen a platformfüggően), nem tudtam kiemelkedően rossznak megélni.

A Street Fighter számorma legemlékezetesebb szemét, nyilván azért is, mert annyira ótvar első rész kevés széria folytatódott klasszikussal. (Bár az SF2 sem éppen C64-en volt a topon.)
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #842 2016.03.28. 11:19

DanielT írta:Totti ajánlása után mire számítottál? Az elsőt lenyomtam, a szokásos utolsó pálya meggyűlöltette, a másodikon bealudtam 2 pálya után, a harmadikat eszembe nem jutott megnézni sem.
Totti éppen az első részt hagyta ki, nem? Micsoda véletlen! De nem tudom, hogy mi következik ebből :miaz:

Egyébként az utolsó pálya után patchben jött még egy arra a sémára. Szerintem jóféle adrenalindús szívatások voltak, de a babazsúrból stílusra és kihívásra kissé kilógtak.
Avatar
Moby

Hozzászólás #843 2016.03.28. 11:55

Zóanagyvarázsló írta:Az biztos, hogy a játékmenete nem hiányzik, de a sok jóság mellett volt még pár bugyor C64-en (nem feltétlen a platformfüggően), nem tudtam kiemelkedően rossznak megélni.

A Street Fighter számorma legemlékezetesebb szemét, nyilván azért is, mert annyira ótvar első rész kevés széria folytatódott klasszikussal. (Bár az SF2 sem éppen C64-en volt a topon.)
C64-en meg amigán is az őrületes klasszikusok mellett eszméletlen mennyiségű szemét volt (ilyen-olyan szemontokból). Csak akkor még némileg más volt a kínálat volumene...
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #844 2016.03.28. 12:00

Bár nem egy nyuszi, de már csak 14 nap...
Seath-the-Scaleless-Cinematic.png
Avatar
Micsu

Hozzászólás #845 2016.03.28. 12:27

Guardian Hero írta:Nem csoda, hogy nem ismerted fel, sub-HD fos kép :)

Kinek mi a kedvenc nyulas játéka?

Jazz Jackrabbit?
Usahi Yojimbo?
Kuri Kuri Kururin?

Nekem a Boogie Bunnies (x360) :) egyik legjobb alulértékelt feleség/gyerek kompatibilis couch-coop cím.
Kép
Avatar
arty

Hozzászólás #846 2016.03.28. 13:02

Moby írta:Na, tegnap a trine3 is arra jutott, amire a korábbi részek: dobtam a picsába. Gyönyörű az a játék, ott van benne minden ami kell, de ugyanaz mint a nintendo játékai: végig lehet balfasz módban is tolni, csak ha ki akarod maxolni akkor van benne játék. Hát nembazmeg. Egy platformer szarasson téglát a továbbjutásért.
sztem pl a wii-s donkeykongot nem lehet balfaszmodban tolni... persze az elso fele sima ugy, de bizonyos bossoknal, ill kesobbi palyakon ugy elment a felhalmozott 40-50 elet, h kesz csoda h le tudtam tolni.
mariokat es kapcsolodo wiiu platformereket nemtom, lehet azok tenyleg egyszeruek. de akkoris alig varom h emuval kiprobalhassak egykettot :)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #847 2016.03.28. 14:17

arty írta:sztem pl a wii-s donkeykongot nem lehet balfaszmodban tolni...
Dehogynem. Az a default: Wii-n, foskontrollerrel, foslé képminőségben.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #848 2016.03.28. 14:55

Hamarosan release!



Kép
Avatar
arty

Hozzászólás #849 2016.03.28. 16:25

DanielT írta:Dehogynem. Az a default: Wii-n, foskontrollerrel, foslé képminőségben.
lol

-----

oled olcsobb mint lcd

egyelore csak telomeretben :) de tetszik a trend!
Avatar
arty

Hozzászólás #850 2016.03.28. 16:35

a1driftrol jut eszembe - assetto corsa dev tweetelte, h a vr most megis prioritast kap... elotte ugyan tamogattak oculust, de a sok sdk valtozast nem birtak kovetni es jegeltek...

es 31.en jon a v1.5, benne ingyenes tartalom: 3 franko auto es egy hosszu, orszaguti fantasy palya!
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #851 2016.03.28. 16:52

Pillars of eternity demó annyira beadta, hogy gyorsan meg is vettem.
Valahogy így kell egy műfajt modern köntösbe ölteni!
DS 3 meg ez... megvan 2 évre a játszanivalóm! :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Greyfox 2016.03.28. 16:54-kor.
Avatar
Moby

Hozzászólás #852 2016.03.28. 16:53

Már a múltkori Dani-féle VR tesztnél is be szerettem volna linkelni. nagyon szemléletes, mennyire ignorálható a felbontás vr ügyben. Egyben szinte tökéletes 2d-s leképzése a dolognak.
Avatar
Moby

Hozzászólás #853 2016.03.28. 17:00

Greyfox írta:Pillars of eternity demó annyira beadta, hogy gyorsan meg is vettem.
Valahogy így kell egy műfajt modern köntösbe ölteni!
DS 3 meg ez... megvan 2 évre a játszanivalóm! :D
DS3 után szerintem nekem is az jön.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #854 2016.03.28. 18:40

Moby írta:Már a múltkori Dani-féle VR tesztnél is be szerettem volna linkelni. nagyon szemléletes, mennyire ignorálható a felbontás vr ügyben. Egyben szinte tökéletes 2d-s leképzése a dolognak.
ZSE-NI-Á-LIS!!!!!!!! Na, akinek eddig volt kérdése, szerintem megkapta a választ! :eljen:

DE! Majd Pléjsztésön VíÁr-ban kötelező lesz a 60 fps a notebook GPU-val, ezen a foslé felbontáson. Csuda cuccok várhatóak! E-PIKSHIT.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #855 2016.03.28. 18:48

Greyfox írta:Pillars of eternity demó annyira beadta, hogy gyorsan meg is vettem.
Valahogy így kell egy műfajt modern köntösbe ölteni!
DS 3 meg ez... megvan 2 évre a játszanivalóm! :D
Hunvandemó? Steamen nem látok. Egészen új műfajok nyíltak meg számomra az XCOM élményemnek köszönhetően. Illetve természetesen a Szarasztímnek streamnek hála, kényelmesen, a notin tudok ilyesmikkel játszani, nem kell görnyedni.

A Shadowrun-ban egyébként nagyon bejön, hogy nincs szinkron és a karakterek játékát is körülírják inkább, mint egy könyvben. Nekem ez nem elvesz, hanem hozzáad a beleéléshez, mert a szavakkal mívesebben lehet bánni, mint a béna 3D karakterek integetésével és eltúlzott mimikájával.

szerk: Hú, most belenéztem videóba és itt talán kissé túlzásba is vitték az olvasgatást, ennyit angolul elég fárasztó tud lenni.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #856 2016.03.28. 20:12

DanielT írta:Hunvandemó? Steamen nem látok. Egészen új műfajok nyíltak meg számomra az XCOM élményemnek köszönhetően. Illetve természetesen a Szarasztímnek streamnek hála, kényelmesen, a notin tudok ilyesmikkel játszani, nem kell görnyedni.

A Shadowrun-ban egyébként nagyon bejön, hogy nincs szinkron és a karakterek játékát is körülírják inkább, mint egy könyvben. Nekem ez nem elvesz, hanem hozzáad a beleéléshez, mert a szavakkal mívesebben lehet bánni, mint a béna 3D karakterek integetésével és eltúlzott mimikájával.

szerk: Hú, most belenéztem videóba és itt talán kissé túlzásba is vitték az olvasgatást, ennyit angolul elég fárasztó tud lenni.

Warezdemót nyomtam. Neked ez kicsit hárdkór szerintem, de érdemes belemélyedni - a helyszínek.. bahh. VÁLTOZATOS 2D festett hátterek, nagyon jó szinkron, jópofa társak. Az is tetszik, ahogy a mesélést megoldották néhol kézzel rajzolt illusztrációkkal díszítve.
Amúgy nem mindent hallgatok végig én sem...
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #857 2016.03.28. 20:30

Kép
A humble monthly bundle keretében jutottam hozzá a hétvége meglepetésének is tekinthető csodához. Sajnos eddig fogalmam sem volt a játékról és nem tudom hogy kerültem el. Talán egy-két alkalommal láthattam steamen kiemelt ajánlatként, de nem kattintottam rá soha. Első benyomása az lehet az embernek, hogy ez egy 2D Sims, pedig nem is állhatna távolabb attól. Survivor game, de a jobbik fajtából, amit nem a végtelenségig játszol, hanem valóban van vége. Minden döntésednek vannak pozitív vagy negatív hatásai, és mindent alaposan végig kell gondolnod, mert a játék végét is jelentheti egyetlen rossz döntésed.
Két részből tevődik össze a tevékenységed. A nappali "otthon" igazgatós rész, ahol építkezhetsz, barkácsolhatsz. Egyengeted a kis lakóid életét, illetve fogadhatod azokat akik bekopognak az ajtón.
Spoiler
Mivel a játékban nincs tutorial, ezért tippként írom ide, hogy Rádiót építsetek, mert bemondják, ha veszély várható ilyen részről.

A nappali részt követi az éjszaka. Ilyenkor kijelölheted az embereidet különböző feladatokra (portyázás, őrködés, alvás, alvás ágyban). Csak egy embert tudsz kiküldeni és nagyon fontos, hogy hova küldöd, mivel ha véletlen olyan helyre kattintasz, ahol már voltál és ott mindent felderítettél, akkor bukta az éjszaka és üres kézzel térsz haza.
Spoiler
Kezdetnek egy pajszer mindig legyen nálad, ez jó önvédelmi fegyver és a zárt ajtókat, szekrényeket is fel lehet vele törni.

Több mindent nem nagyon szeretnék írni a játékról, mert kb mindent spoiler tag-be rakhatnék. Szóval mind a vég, mind a játék hossza legyen meglepetés. A legfurább, hogy az egész játék alatt nem az volt az érzés bennem, hogy ez mennyire szórakoztató, mert nem volt az. Magával ragad egy érzés, amitől nem tudsz szabadulni, és csak egy dolgot akarsz, túlélni mindent. Hiszen erről szól a játék, de nem az unalmas grindelős módon, hanem egy nyomasztó háború sújtotta vidéken. 10/10

Kép
Avatar
DanielT

Hozzászólás #858 2016.03.28. 20:43

Greyfox írta:Warezdemót nyomtam. Neked ez kicsit hárdkór szerintem, de érdemes belemélyedni - a helyszínek.. bahh. VÁLTOZATOS 2D festett hátterek, nagyon jó szinkron, jópofa társak. Az is tetszik, ahogy a mesélést megoldották néhol kézzel rajzolt illusztrációkkal díszítve.
Amúgy nem mindent hallgatok végig én sem...
Még tovább néztem egy tesztet és a 60+ óránál megfutamodtam. Ennyit tuti nem bírnék ki. :(
Avatar
DanielT

Hozzászólás #859 2016.03.28. 20:49

TasManXT írta:This War of Mine
Köszi a kedvcsinálót, kipróbálom és visszajelzek.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #860 2016.03.28. 20:50

DanielT írta:Köszi a kedvcsinálót, kipróbálom és visszajelzek.
Nincs semmilyen tutorial. Ha kell bármi tipp, akkor adok, de hamar rá lehet jönni mindenre. Egyedül a harc része lehetne jobb.
Avatar
Moby

Hozzászólás #861 2016.03.28. 20:58

TWoM: Régóta szemezek vele, nagyon-nagyon tetszik, de azt is látom, hogy lélekben eléggé megterhelő, szal kicsit tartok is tőle. Valamikor biztos akarok vele futni egyet.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #862 2016.03.28. 21:04

DanielT írta:Hunvandemó? Steamen nem látok. Egészen új műfajok nyíltak meg számomra az XCOM élményemnek köszönhetően. Illetve természetesen a Szarasztímnek streamnek hála, kényelmesen, a notin tudok ilyesmikkel játszani, nem kell görnyedni.

A Shadowrun-ban egyébként nagyon bejön, hogy nincs szinkron és a karakterek játékát is körülírják inkább, mint egy könyvben. Nekem ez nem elvesz, hanem hozzáad a beleéléshez, mert a szavakkal mívesebben lehet bánni, mint a béna 3D karakterek integetésével és eltúlzott mimikájával.

szerk: Hú, most belenéztem videóba és itt talán kissé túlzásba is vitték az olvasgatást, ennyit angolul elég fárasztó tud lenni.
wasteland2 narrációs ablaka még jobban odabasz
Avatar
Micsu

Hozzászólás #863 2016.03.28. 21:05

TasManXT írta:Kép
A humble monthly bundle keretében jutottam hozzá a hétvége meglepetésének is tekinthető csodához. Sajnos eddig fogalmam sem volt a játékról és nem tudom hogy kerültem el. Talán egy-két alkalommal láthattam steamen kiemelt ajánlatként, de nem kattintottam rá soha. Első benyomása az lehet az embernek, hogy ez egy 2D Sims, pedig nem is állhatna távolabb attól. Survivor game, de a jobbik fajtából, amit nem a végtelenségig játszol, hanem valóban van vége. Minden döntésednek vannak pozitív vagy negatív hatásai, és mindent alaposan végig kell gondolnod, mert a játék végét is jelentheti egyetlen rossz döntésed.
Két részből tevődik össze a tevékenységed. A nappali "otthon" igazgatós rész, ahol építkezhetsz, barkácsolhatsz. Egyengeted a kis lakóid életét, illetve fogadhatod azokat akik bekopognak az ajtón.
Spoiler
Mivel a játékban nincs tutorial, ezért tippként írom ide, hogy Rádiót építsetek, mert bemondják, ha veszély várható ilyen részről.

A nappali részt követi az éjszaka. Ilyenkor kijelölheted az embereidet különböző feladatokra (portyázás, őrködés, alvás, alvás ágyban). Csak egy embert tudsz kiküldeni és nagyon fontos, hogy hova küldöd, mivel ha véletlen olyan helyre kattintasz, ahol már voltál és ott mindent felderítettél, akkor bukta az éjszaka és üres kézzel térsz haza.
Spoiler
Kezdetnek egy pajszer mindig legyen nálad, ez jó önvédelmi fegyver és a zárt ajtókat, szekrényeket is fel lehet vele törni.

Több mindent nem nagyon szeretnék írni a játékról, mert kb mindent spoiler tag-be rakhatnék. Szóval mind a vég, mind a játék hossza legyen meglepetés. A legfurább, hogy az egész játék alatt nem az volt az érzés bennem, hogy ez mennyire szórakoztató, mert nem volt az. Magával ragad egy érzés, amitől nem tudsz szabadulni, és csak egy dolgot akarsz, túlélni mindent. Hiszen erről szól a játék, de nem az unalmas grindelős módon, hanem egy nyomasztó háború sújtotta vidéken. 10/10

Kép
pár óra alatt meguntam a játékmenetet, nekem ez a fajta grindelés nem adja
Avatar
DanielT

Hozzászólás #864 2016.03.28. 21:12

Micsu írta:wasteland2 narrációs ablaka még jobban odabasz
Abba is belekezdtem, és a Shadow után folytatom is. Tényleg klasszak a leírások, ha arra gondolsz.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #865 2016.03.28. 21:17

Moby írta:TWoM: Régóta szemezek vele, nagyon-nagyon tetszik, de azt is látom, hogy lélekben eléggé megterhelő, szal kicsit tartok is tőle. Valamikor biztos akarok vele futni egyet.
Igen, lelkileg baromi megterhelő. Főleg, ha teljesen belemerülsz a szereplők életébe, elolvasod a reakcióikat mindenre. Nekem első nekifutásra az egyik karakterem depressziós lett és végül öngyilkos (egy korábbi döntés miatt). Nem egy vidám játék.
@Micsu:
Spoiler
Grindelés egyre kevesebb van benne később. Inkább a kezdésnél könnyebb kicsit a nyersanyag gyűjtögetés, mert akkor még nem laktak be mindent a banditák/ellenállók. A kereskedelem egyszerűbb és a szesz gyártással elég jól meg lehet élni (katonákkal lehet kereskedni, imádják). Nagyon sok apró dolog van benne, amit érdemes felfedezni. Télen a fűtés meg rémálom. :D
Avatar
DanielT

Hozzászólás #866 2016.03.28. 21:23

És jönnek az első Adr1ft tesztek, beszámolók és beigazolódni látszik, amitől féltem. Gyönyörű környezetben, unalmas és többnyire bullshit gameplay, idegesítő mechanikával. ;(
Avatar
Moby

Hozzászólás #867 2016.03.28. 21:33

>Exactly what i wanted from a "dear ester-like" in space.

Én végigmentem azon is, meg ezek nem állnak távol tőlem, de egy ilyen cucctól ettől jóóóóóval többet várnék azért. Meg 20 euroért lehet az ereimet is feltépném :D
Avatar
DanielT

Hozzászólás #868 2016.03.28. 21:36

Moby írta:>Exactly what i wanted from a "dear ester-like" in space.

Én végigmentem azon is, meg ezek nem állnak távol tőlem, de egy ilyen cucctól ettől jóóóóóval többet várnék azért. Meg 20 euroért lehet az ereimet is feltépném :D
Nekem is megvolt a Dear Esther, szerintem az egy oltári nagy gagyi volt. Maga a történet és külön a narráció is fos.
Avatar
Moby

Hozzászólás #869 2016.03.28. 21:45

Ja meg gyött nvidia driver das3-hoz. 110%-os hypeban vagyok már. Ha lehetne online parkolóhelyet foglalni, az egész Bródy Sándor az enyém lenne már egész napra :DDD
Avatar
Moby

Hozzászólás #870 2016.03.28. 21:47

DanielT írta:Nekem is megvolt a Dear Esther, szerintem az egy oltári nagy gagyi volt. Maga a történet és külön a narráció is fos.
A narráció szar. A sztori elmegy, inkább csak a látvány hangulata vitte nekem.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #871 2016.03.28. 22:03

DanielT írta:Nekem is megvolt a Dear Esther, szerintem az egy oltári nagy gagyi volt. Maga a történet és külön a narráció is fos.
igen, vannak jo par oras nongamek de a de nem az, meg en a felhypeolt gone homert se voktam oda , to the moon viszont szep tortenet volt, jo ostvel
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #872 2016.03.28. 22:44

Én nem próbáltam, de kíváncsi voltam az újabb VR próbálkozásokra.
Kár, hogy vannak rá panaszok.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #873 2016.03.29. 07:59

Micsu írta:igen, vannak jo par oras nongamek de a de nem az, meg en a felhypeolt gone homert se voktam oda , to the moon viszont szep tortenet volt, jo ostvel
Gone Home nekem sem tetszett egy percig se, szenvedtem vele fél órát, de lehet, hogy egy egészet is, aztán győzött a totális unalom.

A To the Moon-ra pedig még mindig haragszom a beleerőltetett tologatós puzzle miatt, ahol csattant az altf4, azóta sem indítottam el.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #874 2016.03.29. 12:43

Napi art

Kép
Avatar
DanielT

Hozzászólás #875 2016.03.29. 12:54

Na, nézzük mit mond a DF a Rift-ről.

Szerk: Hát nem sok kritika hangzik el. A cikkben is egy általános dicséret mögé van rejtve a képminőség témája:

Visual quality is impressive overall too. The Rift has 1080x1200 of resolution per eye, offered up via a 90Hz, low latency OLED display. It's a world apart from the older DK prototypes, based on off-the-shelf smartphone screens.

The raw pixel count is still an issue though - albeit much improved over previous prototypes. It's possible to make out the edges of the pixels, but thankfully, not their RGB sub-pixel make-up. The overall presentation is rather soft though, but as you adjust, the compromises tend to fade away - the low resolution only really makes a negative impact on games with poor anti-aliasing and/or sub-pixel break-up.

phpBB [media]
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #876 2016.03.29. 13:54

13 :eljen:
gimmesomemaw.jpg
Avatar
DanielT

Hozzászólás #877 2016.03.29. 14:58

Mindenféle szemüvegek lencse FOV összehasonlítása. A CV1 (consumer version1) Oculus igencsak szűköcskére sikerült...

Kép
Avatar
DanielT

Hozzászólás #878 2016.03.29. 15:31

Na, ez viszont eléggé izgalmas cucc!

Horizon Launcher project - Még alfabétacéta állapot.

A cél, hogy az összes külső launchert, store-t egyesítse (Origin, Steam, stb). Egy felület az indításra és a vásárlásra, ár összehasonlítással, meg minden egyéb fincsiséggel!

Szerk: Persze a Szarasztím már ezt is tudja évek óta (külső progik belinkelése), de lehet, hogy ez jobb lenne, ha egyből behúz mindent, mindenhonnan.

Kép
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #879 2016.03.29. 15:57

A korábbi TR: Underworldös mellékzönge okán lerántottam az Anniversary-t, bemásoltam a mentéseket és 5 perc után bele is szaladtam egy olyan puzzle-be, ahol addig forgattam a négy oszlopot, amíg tovább nem engedett. Viszont, ha agyonvernek se tudnám megmondani, hogy miért pont abban az állásban volt jó és valószínűleg tovább forgatva lett volna ott még gyűjtögetős biszbasz is. :idiota:
De nem csak ez, hanem a platforming is egy teljesen más dimenzió, ami minden egyes puzzle szobában kaján vigyorral az arcán szarja torkon a 2013-as kínos alibizését.
Szerk.: a teljesen (pre-)-prevgen motornak hála 30-40% körüli gpu kihasználtsággal fut a titkárnő gpu-s 270X-en 4k-ban.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #880 2016.03.29. 16:45

Na, úgy tűnik végérvényesen elakadtam a Shadowrunban. Az aktuális harc megnyerhetetlennek tűnik, kb 4x-es túlerő. Az eddigiekhez képest kb 10x-es nehézség ugrás a végére.

Köszi fejlesztők ismét, basszátok el az élményt az utolsó pályával! :eljen:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #881 2016.03.29. 16:48

benőmenő írta:A korábbi TR: Underworldös mellékzönge okán lerántottam az Anniversary-t, bemásoltam a mentéseket és 5 perc után bele is szaladtam egy olyan puzzle-be, ahol addig forgattam a négy oszlopot, amíg tovább nem engedett. Viszont, ha agyonvernek se tudnám megmondani, hogy miért pont abban az állásban volt jó és valószínűleg tovább forgatva lett volna ott még gyűjtögetős biszbasz is. :idiota:
De nem csak ez, hanem a platforming is egy teljesen más dimenzió, ami minden egyes puzzle szobában kaján vigyorral az arcán szarja torkon a 2013-as kínos alibizését.
Na, ezek a tologatós, csavargatós feladványok marhára nem hiányoznak egyébként... 90% -ban csak frusztrációt okoznak, hogy feltartanak egy teljesen "életszerűtlen" puzzle bedobásával.

Fuck. This. Shit. És minden ehhez hasonlót.

Kép
Avatar
Moby

Hozzászólás #882 2016.03.29. 17:27

Gyakorlatilag a teljes quantum break végigjátszások elérhetőek mán mindenhol. Kb 1 órát néztem belőle. Hogy ez mekkorafosszarfostejóisten :wilting:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #883 2016.03.29. 18:01

Moby írta:Gyakorlatilag a teljes quantum break végigjátszások elérhetőek mán mindenhol. Kb 1 órát néztem belőle. Hogy ez mekkorafosszarfostejóisten :wilting:
Szupi ez a trend, hogy a kiválasztottak hetekkel korábban megkapják és publikálják is ilyen-olyan formában, mélységben a játékokat, hogy a pórnép szarráspoilerezhesse magának.

Jim elég jól kifejti a problémát a DS3 kapcsán, aminél ehhez hozzájön a fasz Namco csodás ötlete, hogy Japánban hetekkel korábban megjelentetik. A digitális disztribúció korában. Grat, barmok.

phpBB [media]
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #884 2016.03.29. 18:18

DanielT írta:Na, ezek a tologatós, csavargatós feladványok marhára nem hiányoznak egyébként... 90% -ban csak frusztrációt okoznak, hogy feltartanak egy teljesen "életszerűtlen" puzzle bedobásával.
Fuck. This. Shit. És minden ehhez hasonlót.
Általában nem nagy mutatvány ezeket megoldani, ez most pont nem jött át. Nekem a Castlevania: Lords of Shadow-ban is tetszettek az ilyenek.
Azóta le is pörgött a credits (warezpistikeként 2007-ben már egyszer végigvittem). Most jöhet a Croft Manor, aztán meglátom, hogy lesz-e kedvem a time trialokhoz, meg a kimaxoláshoz. :vigyor2:
Kép
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára benőmenő 2016.03.29. 18:19-kor.
Avatar
Moby

Hozzászólás #885 2016.03.29. 18:19

DanielT írta:Szupi ez a trend, hogy a kiválasztottak hetekkel korábban megkapják és publikálják is ilyen-olyan formában, mélységben a játékokat, hogy a pórnép szarráspoilerezhesse magának.

Jim elég jól kifejti a problémát a DS3 kapcsán, aminél ehhez hozzájön a fasz Namco csodás ötlete, hogy Japánban hetekkel korábban megjelentetik. A digitális disztribúció korában. Grat, barmok
Lobos pl. kivonta magát a probléma alól. Ugyan tolhatná, de launchig nem teszi :eljen:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #886 2016.03.29. 18:26

benőmenő írta:Általában nem nagy mutatvány ezeket megoldani, ez most pont nem jött át. Nekem a Castlevania: Lords of Shadow-ban is tetszettek az ilyenek.
Én meg ott is gyűlöltem, az egyiknél hagytam abba. :D

Az Anniversary-t el sem merem emiatt kezdeni. Az Underworldot lehet, hogy ma megcsinálom, illetve továbbmegyek ott. Aztán visszaugrottam a Sniper Elite V2-be is, de ott meg a csekkpoint rendszer miatt ment a rage-quit pár napja.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #887 2016.03.29. 18:28

Moby írta:Lobos pl. kivonta magát a probléma alól. Ugyan tolhatná, de launchig nem teszi :eljen:
Elajjaz sem, de ő is fájlalja speedrunnerként, hogy nem tudja a community egyszerre kezdeni az élményt, felfedezni a dolgokat.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #888 2016.03.29. 18:50

benőmenő írta:A korábbi TR: Underworldös mellékzönge okán lerántottam az Anniversary-t, bemásoltam a mentéseket és 5 perc után bele is szaladtam egy olyan puzzle-be, ahol addig forgattam a négy oszlopot, amíg tovább nem engedett. Viszont, ha agyonvernek se tudnám megmondani, hogy miért pont abban az állásban volt jó és valószínűleg tovább forgatva lett volna ott még gyűjtögetős biszbasz is. :idiota:
De nem csak ez, hanem a platforming is egy teljesen más dimenzió, ami minden egyes puzzle szobában kaján vigyorral az arcán szarja torkon a 2013-as kínos alibizését.
Szerk.: a teljesen (pre-)-prevgen motornak hála 30-40% körüli gpu kihasználtsággal fut a titkárnő gpu-s 270X-en 4k-ban.
2013as nagyon gagyzor, sokan hogy tapsoltak hozza
Avatar
DanielT

Hozzászólás #889 2016.03.29. 19:19

Micsu írta:2013as nagyon gagyzor, sokan hogy tapsoltak hozza
Én is. Na jó, ez így nem elég árnyalt, de ezt voltam képes leírni róla:

"Jó kis játék volt, nem akadékoskodott, nem szívatott, ilyenformán persze sikerélmény, illetve a katarzis is elmaradt az ideálistól, de legalább egyszer sem anyáztam és nem gyűlöltem meg a játékot.

Nagyon játékosbarát/10"

Ez a pozitív ítélet részben betudható volt annak a Shadowrun kapcsán ma is tapasztalt élménynek, hogy sok játékot tönkretesznek a félrebalanszolt befejezéssel, a TR meg simán lement. Aztán másodszor már 1 óra után elaludtam rajta, az új rész meg nem érdekel szinte egyáltalán, szóval ennek a "játékosbarátságnak" ára van.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #890 2016.03.29. 19:22

DanielT írta:Szupi ez a trend, hogy a kiválasztottak hetekkel korábban megkapják és publikálják is ilyen-olyan formában, mélységben a játékokat, hogy a pórnép szarráspoilerezhesse magának.

Jim elég jól kifejti a problémát a DS3 kapcsán, aminél ehhez hozzájön a fasz Namco csodás ötlete, hogy Japánban hetekkel korábban megjelentetik. A digitális disztribúció korában. Grat, barmok.

Közlemény:

Idő szűkében rohadt lassan fogok haladni, kéretik nem spoilerezni, különben osztom a permabant!
Várjá... :zavart1:
Avatar
Moby

Hozzászólás #891 2016.03.29. 19:36

Micsu írta:2013as nagyon gagyzor, sokan hogy tapsoltak hozza
Nem gagyzor az, ha ignorálod, hogy annak a játéknak a címébe belekerült a TR. Typo. Ha ezen túllépsz, egészen használható.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #892 2016.03.29. 19:48

Moby írta:Nem gagyzor az, ha ignorálod, hogy annak a játéknak a címébe belekerült a TR. Typo. Ha ezen túllépsz, egészen használható.
kalandjateknak a latvany fako volt, nyafogos lara atomgaz, tinikorites meg uc copypaste jatekmenet vadaszattal meg teljesen szetvitt
Avatar
Moby

Hozzászólás #893 2016.03.29. 20:19

Micsu írta:kalandjateknak a latvany fako volt, nyafogos lara atomgaz, tinikorites meg uc copypaste jatekmenet vadaszattal meg teljesen szetvitt
UC copypaste inkább csak a végefelé volt, ott viszont elég jól meg volt komponálval a törikszakadszétesik. Tinikörítést én nem láttam, illetve a látvánnyal fasza volt.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #894 2016.03.29. 20:22

DanielT írta:Én is. Na jó, ez így nem elég árnyalt, de ezt voltam képes leírni róla:

"Jó kis játék volt, nem akadékoskodott, nem szívatott, ilyenformán persze sikerélmény, illetve a katarzis is elmaradt az ideálistól, de legalább egyszer sem anyáztam és nem gyűlöltem meg a játékot.

Nagyon játékosbarát/10"

Ez a pozitív ítélet részben betudható volt annak a Shadowrun kapcsán ma is tapasztalt élménynek, hogy sok játékot tönkretesznek a félrebalanszolt befejezéssel, a TR meg simán lement. Aztán másodszor már 1 óra után elaludtam rajta, az új rész meg nem érdekel szinte egyáltalán, szóval ennek a "játékosbarátságnak" ára van.
Nem hiába emeltem ki a feladványokat és a platformingot én sem. Azért a shooter részen elmondható ugyan az visszafelé.
Az Anniversary végén, amikor a kapcsolót fogja be az auto lock-on a levegőben egy helyben forgolódó repülő ellenfél helyett az úgy eléggé kiábrándító. :zavart2:
Avatar
Moby

Hozzászólás #895 2016.03.29. 20:47

Greyfox írta:Közlemény:

Idő szűkében rohadt lassan fogok haladni, kéretik nem spoilerezni, különben osztom a permabant!
Várjá... :zavart1:
Lesújtok reád: a főhős meghal a gecibe!



Úgy negyvenhétezerszer. Várhatóan! :banplz:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #896 2016.03.29. 21:13

Aranyos kis fejlesztői videó, köztük az Umbrás srácok:

phpBB [media]
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #897 2016.03.29. 22:34

DS3 recommended gpu: gtx 970. :wilting: 4k@60?
Avatar
deep

Hozzászólás #898 2016.03.29. 23:13

Greyfox írta:DS3 recommended gpu: gtx 970. :wilting: 4k@60?
Lassan titkárnőkártya...
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #899 2016.03.29. 23:15

Tomb Raider Anniversary Croft manor is pipa. Jó éjszakát! :wave:
Avatar
arty

Hozzászólás #900 2016.03.29. 23:21

DanielT írta:Na, úgy tűnik végérvényesen elakadtam a Shadowrunban. Az aktuális harc megnyerhetetlennek tűnik, kb 4x-es túlerő. Az eddigiekhez képest kb 10x-es nehézség ugrás a végére.

Köszi fejlesztők ismét, basszátok el az élményt az utolsó pályával! :eljen:
tekken tag2, karakterrel sztori, medium. vegigverem az osszes palyat, viszonylag gond nelkul. utolson kiscsajt mar nehezebben.... gyozelmem utan "verbe borul minden", ujra a kiscsaj, 2x perfectre ver (meg se tudom utni).

continue?
oke, biztos csak elneztem...

1 perfect, 1 olyan h 1x megutottem, nyilvan csak veletlenul.

continue?
igen. meg meg 5x igen. es 5x fossaver, megerinteni se nagyon tudom.

mi.a.fasz.
:(

de ez nem volt eleg, darksoulst megis megneztem oneon... szetbasztak. a vegen mar a sima ijasz-undeadek is... :(
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #901 2016.03.30. 08:07

Hacsak valami gyökér nem ddos-oltatja az oldalt, mehet az asztalcsapkodás a hostnál. Most jött vissza a leáld 8 után.
Kép
Avatar
kigyi

Hozzászólás #902 2016.03.30. 08:13

benőmenő írta:Hacsak valami gyökér nem ddos-oltatja az oldalt, mehet az asztalcsapkodás a hostnál. Most jött vissza a leáld 8 után.
Kép
Akkor nem linkelem az én verziómat :D Én is így jártam az oldallal a reggeli kávézás közben nem tudtam fórumozni....
Avatar
arty

Hozzászólás #903 2016.03.30. 08:26

szarasztím

--

ryse 5 eur ugyanezen a foson
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #904 2016.03.30. 08:38

Rohadt host, de ezt a 12 napot már csak túléljük. :vigyor:
darksouls2scholar2.0.jpg
Avatar
DanielT

Hozzászólás #905 2016.03.30. 08:39

benőmenő írta:Hacsak valami gyökér nem ddos-oltatja az oldalt, mehet az asztalcsapkodás a hostnál. Most jött vissza a leáld 8 után.
Kép
Köszi a jelzést, továbbítom. A hivatalos verzió szerint egy extra cutting-edge szoftververziós szerveren vagyunk, aminek vannak még gyermekbetegségei. Sűrűn elnézést kérnek és el is nézem még egy kicsit, de nem sokáig, mert na.
Avatar
arty

Hozzászólás #906 2016.03.30. 08:53

http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a1MEqdw_460sv.mp4

phpBB [media]
Avatar
kigyi

Hozzászólás #907 2016.03.30. 09:21

Na azért lássuk be őszintén ez mennyire életszerű, hogy egyáltalán eszébe jut valakinek felállni egy autóban? Hát ezen az alapon bármiben lehet szándékosan hibát találni nem rendeltetésszerű használattal. Na az ilyen rak macskát a mikróba is...
Avatar
DanielT

Hozzászólás #908 2016.03.30. 09:33

kigyi írta:Na azért lássuk be őszintén ez mennyire életszerű, hogy egyáltalán eszébe jut valakinek felállni egy autóban? Hát ezen az alapon bármiben lehet szándékosan hibát találni nem rendeltetésszerű használattal. Na az ilyen rak macskát a mikróba is...
Szerintem egyérszt csak vicces, másrészt teljesen jól működött a tech, azt csinálta, amit a user. Persze, a tető nem volt akadály, de ha mondjuk az autómodell cabrio lett volna, akkor teljesen frankó. Ok, az átülés a másik oldalra már neccs animáció szempontból. :)

Szóval én a jelenlegi színvonalon ultra VR szkeptikus vagyok, de ez rendben van, nem ilyen szintű tech fail volt. :D

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #909 2016.03.30. 09:58

No, aki akarta, már megtette a tétet, úgyhogy az aktuális szavazást, az alábbi eredménnyel zárom. Egy szavazat különbséggel bár, de a többséget azért érdekli a DS3. :)

ds3szavazas.png
Avatar
Micsu

Hozzászólás #910 2016.03.30. 10:40

deep írta:Lassan titkárnőkártya...
latvany nem indokolja :)

Vissza: “Leáldozott.hu”