A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
Moby

Hozzászólás #77701 2024.06.19. 12:49

Micsu írta:Sztem is középszar, egy Atomic Heart sokkal jobb mindenben, kivéve járműhasználat :hehe:
Arról a bugtemetőről nehéz mondani bármit. Épp ma írtam le, hogy ez a Flintlock kb ugyanaz, mint az Evil West, a The Last Case of Benedict Fox, vagy akár az Atomic Heart volt. Videón mind a világ legjobb játékának nézett ki, a valóságban meg egy lapát szarok voltak. Namerhogy ezt a Flintlockot is pont addig vártam (néger nős most éppen az xbox konfról), amíg nem játszottam a demójával. Többé már nem várom.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77702 2024.06.19. 12:59

Moby írta:Arról a bugtemetőről nehéz mondani bármit. Épp ma írtam le, hogy ez a Flintlock kb ugyanaz, mint az Evil West, a The Last Case of Benedict Fox, vagy akár az Atomic Heart volt. Videón mind a világ legjobb játékának nézett ki, a valóságban meg egy lapát szarok voltak. Namerhogy ezt a Flintlockot is pont addig vártam (néger nős most éppen az xbox konfról), amíg nem játszottam a demójával. Többé már nem várom.
Én most toltam, minimális buggal találkoztam eddig, bár nem most jelent meg.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77703 2024.06.19. 13:16

DanielT írta:És neked az utolsó elcseszésmorzsát is fel kell szippantani! :banplz: Teljes egyertértés van abban, hogy jól sikerült a remake. Pont arra lenne jó, hogy a szokásos 20 éves backlogodból úgy pipáld ki, hogy korszerű színvonalon tapasztald meg elsőre. Valamivel tegyél már kivételt és ne alázd meg az élményt. :nemtudom:
Sok játékból jó és érdekes az eredeti, jó remake esetén is. De ismerek ellenvéleményeket is a remake minősége alapján, és érdekelnek a különböző verziók. A 360-ost csak a HDR és az irányítás miatt próbálnám ki, de szerintem kimarad. A remake meg nincs meg, a gané miatt játszhatnám, de más van a csőben.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77704 2024.06.19. 13:18

Moby írta:Arról a bugtemetőről nehéz mondani bármit. Épp ma írtam le, hogy ez a Flintlock kb ugyanaz, mint az Evil West, a The Last Case of Benedict Fox, vagy akár az Atomic Heart volt. Videón mind a világ legjobb játékának nézett ki, a valóságban meg egy lapát szarok voltak. Namerhogy ezt a Flintlockot is pont addig vártam (néger nős most éppen az xbox konfról), amíg nem játszottam a demójával. Többé már nem várom.
Számomra ez a Flintlock alapból taszító, az Evil Westből egy trélert valahogy megnéztem, a Benedict Foxról még mindig nem tudom micsoda, de az Atomic Heart érdekel csöppet... majd.
Avatar
Moby

Hozzászólás #77705 2024.06.19. 13:52

Zóanagyvarázsló írta:Számomra ez a Flintlock alapból taszító, az Evil Westből egy trélert valahogy megnéztem, a Benedict Foxról még mindig nem tudom micsoda, de az Atomic Heart érdekel csöppet... majd.
Elég talán annyi, hohgy ez mind gané cím, vagy volt, vagy lesz :D
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77706 2024.06.19. 15:38

Moby írta:Elég talán annyi, hohgy ez mind gané cím, vagy volt, vagy lesz :D
A Jusant viszont bejött. A jobb indie-k is be szoktak kerülni. Persze, hogy mi az indie, ez küllemre is az, meg magánkiadás. Bírtam a Remember Met PS Plusban (a sci-fi esztétika miatt), de nem tett neki jót, hogy nagyjáték akart lenni.
Avatar
Kandurex

Hozzászólás #77707 2024.06.19. 20:34

Nektek is szarakodik a jatekaim az email jelzés üzenetről? Most néztem, h simán pár napja írtak nekem és nem vettem észre :(
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77708 2024.06.19. 20:50

Kandurex írta:Nektek is szarakodik a jatekaim az email jelzés üzenetről? Most néztem, h simán pár napja írtak nekem és nem vettem észre :(
Sokáig nem volt jó, de meg lett szerelve pár hete. Nézd meg légyszi spamben.
Avatar
Moby

Hozzászólás #77709 2024.06.19. 20:58

DanielT írta:Sokáig nem volt jó, de meg lett szerelve pár hete. Nézd meg légyszi spamben.
Nálam sem jó. Most léptem be, kiderült volt egy üzim két hete. Nem jött róla semmi. Spambe sem.
Avatar
Kandurex

Hozzászólás #77710 2024.06.19. 21:03

DanielT írta:Sokáig nem volt jó, de meg lett szerelve pár hete. Nézd meg légyszi spamben.
néztem, nincs a spam-be se :(
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77711 2024.06.19. 21:32

Oké, ráküldöm a szakit!
Avatar
Botond

Hozzászólás #77712 2024.06.20. 08:26

Lepörgött a Diablo2 Resurrected, xsx-en, coopban.

Na ez a klasszikus példája annak, hogy miért kvázi hullagyalázás sok esetben a 1990-2000es évek cuccait manapság újrajátszani, akár felújítva is, és miért ne m veszít a legtöbbször senki semmit, ha kihagyja a régi cuccokat. Vannak persze jó példák is, de ez baromira nem az.

Egyedül a grafikát tolták meg modernra, kapott kontrolleres irányítást, meg az inventory lett picit nagyobb, meg az aranyat felszedi automatikusan.

- az inventory így is vicc, ha mindent felszed az ember, akkor 3-4 percenként kell visszaportolni eladni
- márpedig melee karakterrel mindent felszed az ember, mert ütés és felszedés is az “A” gombon van, lehet inventoryt menedzselni, eldobni a szarokat
- skillek nagyon basicek, csak ezeréve volt ez, ma már a stílusban minden hárommal érdekesebb
- balance is random szar, többnyire sehol senki, de a játékban 3-4 helyen egyszercsak rád rontanak húszan, körbevesznek és futni kell, azaz kellene, de körbevesznek. És ez nem Boss fight, a trash mobok berandomizálják a gangbanget.
- borzasztóan unalmas ez a semmilyen játékmenet, valahogy a háromban szinte ugyanez a játékmenet tízszer izgibb volt

Egyetlen pozitívum az átvezető videók. Azok még mindig hatalmasat ütnek, jó volt látni őket 640p helyett FHD-ban, a kieg bevezető videójának minden másodpercére emlékeztem, anno azt végtelen plusz kettőször toltam, mire minden classt maxoltam, ezeket megcsinálták szépen mai szemmel is nézhetőre.

De amúgy az egész olyan szarul öregedett, hogy nincsenek rá szavak. Játszhatatlan határát súrolta, kb háttérzajnak volt jó fontosabb dolgokról dumálás mögé. Mehetett volna az m1 híradó is háttérzajnak, na ez pont egy hajszállal volt jobb választás.

Harmadik rész azért felkészül pertíz!
Avatar
arty

Hozzászólás #77713 2024.06.20. 10:37

DanielT írta:Nemtom hogy csúszik a torta után a szar. De ha egyel kevesebb alkalommal kéne szart ennem, azt választanám. Az X360 verziót illetően meg lehetőleg azt se.

Nincs egyik formulában+ip-ben 3 nál több rész, de inkább 2 az ideális (filmben és játékban is). Végignyomtam mindhármat, speciel a 3-mal se volt bajom, mert nem vártam megint tökugyanazt.
A harmadikra azért mentünk rá Botondal, mert állítólag az lövöldébb és coopabb, mint a korábbi kettő.

Az első kettő "méltatottabb", az biztos, ha valaki szereti az ijesztgetős horrorjátékot. Viszont egy első rész remasterje után a második rész még pécén, 8k-ban is brutális visszalépés lehet, én csak emiatt mondom, hogy ha valaki trilógiában gondolkodik, annak lehet hiba a rimékkel indítani. De pl Zó backlogját ismerve, nyilván azzal járna jól, ha letolná a remaket és kipipálná a teljes szériát a listáján :) (nyilván nekem is ezt kéne tennem, meg kb szinte mindenkinek 2024-ben)

Amugy nekem pl az Uncharted formulában még lenne kb 12 rész*. Vagy 59. Nem éreztem a harmadiknál, hogy végleg elfáradt, pláne nem a lezáró negyediknél.
És bár a csajos spinoff az openworld betét miatt megakadt kis időre, mai felhozatalban abból is letolnék még 15-öt inkább, mint h egy n+1. ubi openworldbe belevessem magam.
De mivel ilyen lehetőség nincs, FC6 lesz a móka. Aztán talán UbiSW. És remélem jön még GhostRecon is, mert bár gyűlölöm, ami a sorozattal történt, a semminél mindkét ubiopenworld GR is jobb.

*pár hete belenéztem az UC1 remazterbe (savegame compat check) és atyaég, azonnal és bármikor nyomnám (ha végtelen időm lenne)

Micsu írta:Kettő nekem jobba adta mint az 1
anno ez lehet h igaz volt, de ma a remake után is igaz volna? ;)
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77714 2024.06.20. 10:55

Botond írta:Lepörgött a Diablo2 Resurrected, xsx-en, coopban.

Na ez a klasszikus példája annak, hogy miért kvázi hullagyalázás sok esetben a 1990-2000es évek cuccait manapság újrajátszani, akár felújítva is, és miért ne m veszít a legtöbbször senki semmit, ha kihagyja a régi cuccokat. Vannak persze jó példák is, de ez baromira nem az.

Egyedül a grafikát tolták meg modernra, kapott kontrolleres irányítást, meg az inventory lett picit nagyobb, meg az aranyat felszedi automatikusan.

- az inventory így is vicc, ha mindent felszed az ember, akkor 3-4 percenként kell visszaportolni eladni
- márpedig melee karakterrel mindent felszed az ember, mert ütés és felszedés is az “A” gombon van, lehet inventoryt menedzselni, eldobni a szarokat
- skillek nagyon basicek, csak ezeréve volt ez, ma már a stílusban minden hárommal érdekesebb
- balance is random szar, többnyire sehol senki, de a játékban 3-4 helyen egyszercsak rád rontanak húszan, körbevesznek és futni kell, azaz kellene, de körbevesznek. És ez nem Boss fight, a trash mobok berandomizálják a gangbanget.
- borzasztóan unalmas ez a semmilyen játékmenet, valahogy a háromban szinte ugyanez a játékmenet tízszer izgibb volt

Egyetlen pozitívum az átvezető videók. Azok még mindig hatalmasat ütnek, jó volt látni őket 640p helyett FHD-ban, a kieg bevezető videójának minden másodpercére emlékeztem, anno azt végtelen plusz kettőször toltam, mire minden classt maxoltam, ezeket megcsinálták szépen mai szemmel is nézhetőre.

De amúgy az egész olyan szarul öregedett, hogy nincsenek rá szavak. Játszhatatlan határát súrolta, kb háttérzajnak volt jó fontosabb dolgokról dumálás mögé. Mehetett volna az m1 híradó is háttérzajnak, na ez pont egy hajszállal volt jobb választás.

Harmadik rész azért felkészül pertíz!
Bírom a Diablo 3-at, de nekem azért nagy problémáim voltak vele az elődeihez képest:

- tétmentesség halálnál: csak a bossfightnál számít, hardcore-ban meg az online miatt bukható karakter miatt játssza a fene
- tétmentesség karakterfejlesztésnél: tök jó papíron, hogy lehet váltogatni buildeket, de az attribútumokra már nincs ráhatásunk, és a skilleknél is elveszik így a milyen irányba fejlesszek érzés
- sokkal sötétebb, horrorosabb a régebbiekké, főleg az 1-é, a D1-es event a D3-ban szinte Nickelodeon az eredetihez képest
- sokkal izgalmasabbak voltak az átvezetők és a nem túlbonyolított sztori a narrálással
- magas szinten a D3 arról szól, hogy időre pörögve tömegeket one shotolva teleportálgatsz összevissza, ha nem, akkor valójában elszúrtad, az egész egy fényeffektes pusztulgurulás
- vannak MMO-s beütései

Húgommal a Diablo 3 után estünk a D1-nek, nagyon tudtuk értékelni a fapadossága ellenére a lassabb, horrorosabb, letisztultabb megközelítést. Nekem a D1 demója annak idején maga volt az odacseszés látványra és hangokra is (a butcheres "Fresh meat!" vagy a Tristam-zene felcsendülése először nyilván első szerelem), ezt már a D2 sem tudta überelni, csak ott az átvezetők és több kaszt, az újdonságok új szintre emelték a formulát. De mivel más a kettő, számomra, nem tette zárójelbe az 1-et. A 3 is túl más élményt nyújt ahhoz, hogy ezt tegye bármelyik elődjével. Az mondjuk, simán lehet, hogy a D2 rosszabbul öregedett a bonyolítottabb formula meg az olyan fárasztó megoldások miatt, mint a stamina, de a Resurrectedhez eleve nem tudok hozzászólni. Most jó áron van, csak inkább normális kliensre kéne már.

Egyébként amit a tárgyfelvételről írtál, az részben a kontroller miatt, engem hasonló pontatlanságok miatt zavart a D3-as konzolos verziója is, próbáltam úgy is, játszottam Steam Controllerre áthangolva is, és "natív" egérrel is.

Talán - nyilván újrajátszani -, nem is a Resurrected a definitív, hanem a régi verzió overhaulja.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77715 2024.06.20. 11:51

Zóanagyvarázsló írta:tétmentesség karakterfejlesztésnél:
Igen, pont ezt éreztem a diablo2nél, de valszeg az 1 is ugyanez lehet ma már így visszagondolva.
Nagyon átjött, hogy akkoriban a bal egérgomb spammolás volt a teljes harc mechanika.
A háromban vannak skillek, lehet a skillekkel kombókat felépíteni, de még nincs agyonbonyolítva, mint a négyben.

A kettőnél csak átrakták az lmb-t az a-ra. Ez ma már kurvakevés nekem. Az egynél is az lenne. 90es években meg az ezredfordulón ez még ütött, de ma már a ne vicceljünk kategória.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77716 2024.06.20. 13:24

DanielT írta:Oké, ráküldöm a szakit!
Megjavítva, a szolgáltató upgradek nyírták ki.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77717 2024.06.20. 15:02

Botond írta:Igen, pont ezt éreztem a diablo2nél, de valszeg az 1 is ugyanez lehet ma már így visszagondolva.
Nagyon átjött, hogy akkoriban a bal egérgomb spammolás volt a teljes harc mechanika.
A háromban vannak skillek, lehet a skillekkel kombókat felépíteni, de még nincs agyonbonyolítva, mint a négyben.

A kettőnél csak átrakták az lmb-t az a-ra. Ez ma már kurvakevés nekem. Az egynél is az lenne. 90es években meg az ezredfordulón ez még ütött, de ma már a ne vicceljünk kategória.
Azért voltak a 2-ben különböző buildek, részben azért is kellett a korlátozott respec, mert a patchek boríthatták az addig meglévőt. Marhára nem mondanám, hogy a pontok elosztása ne számított volna.

Az irányítás elavult, azzal egyetértek, de az nem egyenlő a harcmechanikával.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77718 2024.06.20. 15:18

Zóanagyvarázsló írta:Azért voltak a 2-ben különböző buildek, részben azért is kellett a korlátozott respec, mert a patchek boríthatták az addig meglévőt. Marhára nem mondanám, hogy a pontok elosztása ne számított volna.

Az irányítás elavult, azzal egyetértek, de az nem egyenlő a harcmechanikával.
Kings bountyban is van körökre osztott harc, meg skillek, meg szép ellen, de attól azok komplexitása kb nulla mondjuk egy homm3-4-5-6-7hez képest.
Vannak buildek de attól még ez a harc mechanika egy nulla bármelyik modernebb klónhoz vagy a 3-4hez képest. Szarul öregedett.
Ellentétben a Kings bountyval mondjuk. :)

/szerk: mindegy, szar vót, gyerekkori emlékek porba taposására volt alkalmas, ahogy mi mindig letapossuk Arty régi ideáljait, most kivételesen az enyémet sikerült.
Már csak a kieg intro videója marad meg örök szép élménynek!
Avatar
Botond

Hozzászólás #77719 2024.06.20. 17:43

Botond írta:Kings bountyban is van körökre osztott harc, meg skillek, meg szép ellen, de attól azok komplexitása kb nulla mondjuk egy homm3-4-5-6-7hez képest.
Vannak buildek de attól még ez a harc mechanika egy nulla bármelyik modernebb klónhoz vagy a 3-4hez képest. Szarul öregedett.
Ellentétben a Kings bountyval mondjuk. :)

/szerk: mindegy, szar vót, gyerekkori emlékek porba taposására volt alkalmas, ahogy mi mindig letapossuk Arty régi ideáljait, most kivételesen az enyémet sikerült.
Már csak a kieg intro videója marad meg örök szép élménynek!
A “szép ellen” az az autocorrect verziója a spellek-nek. :D
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77720 2024.06.20. 19:17

Botond írta:Kings bountyban is van körökre osztott harc, meg skillek, meg szép ellen, de attól azok komplexitása kb nulla mondjuk egy homm3-4-5-6-7hez képest.
Vannak buildek de attól még ez a harc mechanika egy nulla bármelyik modernebb klónhoz vagy a 3-4hez képest. Szarul öregedett.
Ellentétben a Kings bountyval mondjuk. :)

/szerk: mindegy, szar vót, gyerekkori emlékek porba taposására volt alkalmas, ahogy mi mindig letapossuk Arty régi ideáljait, most kivételesen az enyémet sikerült.
Már csak a kieg intro videója marad meg örök szép élménynek!
Bezzeg a Kings Bounty milyen jól öregedett :idiota:
phpBB [media]
Avatar
Botond

Hozzászólás #77721 2024.06.20. 19:27

Micsu írta:Bezzeg a Kings Bounty milyen jól öregedett :idiota:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=IZmFx-x72CE&list=PLLde2mYHwFAjIrQS-flRhWvL1Q_KxzGua&ab_channel=Aramazo]
Ezt mondtam én is!

/szerk: gyorsan belenéztem délután egy kicsit a diablo3ba, hát egy álom és megváltás a 2 után.
Avatar
Moby

Hozzászólás #77722 2024.06.20. 22:45

Pörög az Alan Wake 2 credits. Kétség nem fér hozzá, hogy ez volt a legkülönlegesebb videójáték az elmúlt évekből. Rohadtjó volt, nagyon jól szórakoztam.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77723 2024.06.20. 23:38

Botond írta:Kings bountyban is van körökre osztott harc, meg skillek, meg szép ellen, de attól azok komplexitása kb nulla mondjuk egy homm3-4-5-6-7hez képest.
Vannak buildek de attól még ez a harc mechanika egy nulla bármelyik modernebb klónhoz vagy a 3-4hez képest. Szarul öregedett.
Ellentétben a Kings bountyval mondjuk. :)

/szerk: mindegy, szar vót, gyerekkori emlékek porba taposására volt alkalmas, ahogy mi mindig letapossuk Arty régi ideáljait, most kivételesen az enyémet sikerült.
Már csak a kieg intro videója marad meg örök szép élménynek!
Nekem a Diablo 1 a kedvencem az atmoszféra és az eredetiség mellett az egyszerűsége miatt is. A könyvből tanulás nem túl komplex, de nekem bejön. Jó dolog tud lenni a komplexitás, de van helye letisztultságnak is. Attól, hogy a Steel Panthers komplexebb SSI-stratégia, mint a Panzer General, még zseniális az utóbbi is. De a Doom sem a brutális összetettsége miatt fasza. Műfajtól és konkrét megvalósítástól is függ, hogy miben mi jön be.

A D2 vs D3 komplexitását nehéz megítélnem, mivel pont az előbbinek nem láttam minden aspektusát, mert nem mentem normal fölé, és utána még patchekben is jöttek új feature-ök, míg a D3-ban pörgött az endgame, de ahhoz sok ezer órás prónak kéne lennem, hogy ezt részleteiben megítéljem. Egész egyszerűen arról van szó, amit írtam: azt preferálom, ha el kell valamilyen szinten köteleződni build mellett, ha az attribútumokra én tehetek pontokat, vannak fizikailag potionök stb. Ezek részben növelik is a komplexitást (ahogy az elhagyott charmok is, de azok az inventorymenedzselést nem a legjobban értintették), de az egymás kérdés, hogy összességében melyik játék a komplexebb, és milyen szinten játszva. Az az autista pusztulgurulás, ami a D3-ban van, meg egyszerűen túlzás számomra.

Vannak új dolgok, quality of life dolgokban és irányításban óriási a fejlődés, de azért fenntartom a jogot, hogy a különböző részek alapmechanikáját a mai napig értékelhessem, mert nincs bajom a különbözőségük tényével, és másért szeretem játszani őket (lásd KB vs Heroes 3 vs Heroes 4 vagy JA1 vs JA2). Nyilván én is elfogadom, ha elintézed annyival, hogy neked a régi már szar, csak ellenvéleménnyel éltem, egyúttal megpróbáltam rávilágítani, hogy vannak más aspektusai ezeknek a játékoknak.
Avatar
Necro

Hozzászólás #77724 2024.06.21. 07:25

A Diablót ott rántották be a sárba (a 3-tól kezdve) hogy leegyszerűsítették az itemizációt annyival hogy minden skill/spell weapon damage-ből scaleződik, mert nekik sokkal könnyebb úgy balanceolni. Emellé az addigra jópár éves WoW-ból áthozták az oda már betört kurva nagy egyenlőséget, minden kaszt kapott valamilyen teleportációt, mindeki tudott meleezni, mindeki lehetett ranged, kb. mindenki lehetett summoner, gyakorlatban annyi maradat a különbség a kasztok között (D2-n szocializálódva) hogy az egyik kék káromszöget lő a másik meg lila gömböt, a customizáció meg annyi, hogy válaszhattál hogy nagyobb lila gömböt akarsz lőni ami kevesebb sebez, vagy kisebbett ami többet.

A D2 Remastert én is megvettem, szerintem teljesen jó volt, viszont én a D2-t megjelenés óta játszom hosszabb szünetekkel.

A valódi D2 hagyaték szerintem a PoE, de az mára már egészen szürreális szintre van bonyolítva (persze Redditen minden szezonban vannak postok arról hogy valakinek ez az első szezonja és megcsinált minden szezonális challange-et (ami azért lefedi a játék 95%-át plusz a full endgemet), szóval lehet csak én vagyok buta.).
Avatar
Botond

Hozzászólás #77725 2024.06.21. 08:28

Necro írta:A Diablót ott rántották be a sárba (a 3-tól kezdve) hogy leegyszerűsítették az itemizációt annyival hogy minden skill/spell weapon damage-ből scaleződik, mert nekik sokkal könnyebb úgy balanceolni. Emellé az addigra jópár éves WoW-ból áthozták az oda már betört kurva nagy egyenlőséget, minden kaszt kapott valamilyen teleportációt, mindeki tudott meleezni, mindeki lehetett ranged, kb. mindenki lehetett summoner, gyakorlatban annyi maradat a különbség a kasztok között (D2-n szocializálódva) hogy az egyik kék káromszöget lő a másik meg lila gömböt, a customizáció meg annyi, hogy válaszhattál hogy nagyobb lila gömböt akarsz lőni ami kevesebb sebez, vagy kisebbett ami többet.

A D2 Remastert én is megvettem, szerintem teljesen jó volt, viszont én a D2-t megjelenés óta játszom hosszabb szünetekkel.

A valódi D2 hagyaték szerintem a PoE, de az mára már egészen szürreális szintre van bonyolítva (persze Redditen minden szezonban vannak postok arról hogy valakinek ez az első szezonja és megcsinált minden szezonális challange-et (ami azért lefedi a játék 95%-át plusz a full endgemet), szóval lehet csak én vagyok buta.).
Igen, a diabló2 az még nagyon masszívan az itemizációról szól, hogy a megfelelő cuccokat végtelen grinddel begyűjtsed, a harmadik rész pedig már a skillek megfelelő kombinációjáról, hogy jó sorrendben használd a skilleket, a megfelelő időben.

Nekem személyszerint sokkal jobban tetszett az utóbbi, mert míg az előbbi full random függetlenül attól mennyit grindelsz, addig az utóbbira egyenes arányban hat a karakterrel töltött idő.
Paladinnal a kettőben szopás volt, hogy szaladgálni kell a teleportálós mobok után és fél óra mire egyesével beéri őket az ember, ennél nekem sokkal tetszőbb megoldás, hogy a háromban a crusadernek már lvl5 előtt vmelyik szinten nyílik shieldbash skill (vagy akárhogy is hívják a skillt), amivel rá pajzsrohamozik egy mobra a kari, így sokkal kényelmesebben utol lehet őket érni. Plusz szintén lvl10 előtt nyílik másik skill, ami elvakítja a tömeget, így ha körbevesznek és nem coopolsz éppen, akkor az nem jelent automatikus halált.

Persze megértem, ha vki a kettőt imádja, én is imádtam a maga idejében, de manapság nekem erre már nincs igényem. Felgyorsult a világ, öregebb, kényelmesebb lettem, az én mostani ízlésemnek egy harmadik rész jobban megfelel, mind a QoL előrelépések, mint az 1 gombos játékmenet kibővítése, és persze az ezerszer szebb grafika miatt.
Diabló2ressurected az Daninak szisztemszeller lenne, annyira sötét az egész, hogy nincs benne hdr, még autoHDR se, a harmadikban meg van, egy látványorgia a kettőhöz képest. Az általad példaként hozott lila gömbök nélkül is csak simán a faluban sétálva.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77726 2024.06.21. 08:30

Zóanagyvarázsló írta:Nekem a Diablo 1 a kedvencem az atmoszféra és az eredetiség mellett az egyszerűsége miatt is. A könyvből tanulás nem túl komplex, de nekem bejön. Jó dolog tud lenni a komplexitás, de van helye letisztultságnak is. Attól, hogy a Steel Panthers komplexebb SSI-stratégia, mint a Panzer General, még zseniális az utóbbi is. De a Doom sem a brutális összetettsége miatt fasza. Műfajtól és konkrét megvalósítástól is függ, hogy miben mi jön be.

A D2 vs D3 komplexitását nehéz megítélnem, mivel pont az előbbinek nem láttam minden aspektusát, mert nem mentem normal fölé, és utána még patchekben is jöttek új feature-ök, míg a D3-ban pörgött az endgame, de ahhoz sok ezer órás prónak kéne lennem, hogy ezt részleteiben megítéljem. Egész egyszerűen arról van szó, amit írtam: azt preferálom, ha el kell valamilyen szinten köteleződni build mellett, ha az attribútumokra én tehetek pontokat, vannak fizikailag potionök stb. Ezek részben növelik is a komplexitást (ahogy az elhagyott charmok is, de azok az inventorymenedzselést nem a legjobban értintették), de az egymás kérdés, hogy összességében melyik játék a komplexebb, és milyen szinten játszva. Az az autista pusztulgurulás, ami a D3-ban van, meg egyszerűen túlzás számomra.

Vannak új dolgok, quality of life dolgokban és irányításban óriási a fejlődés, de azért fenntartom a jogot, hogy a különböző részek alapmechanikáját a mai napig értékelhessem, mert nincs bajom a különbözőségük tényével, és másért szeretem játszani őket (lásd KB vs Heroes 3 vs Heroes 4 vagy JA1 vs JA2). Nyilván én is elfogadom, ha elintézed annyival, hogy neked a régi már szar, csak ellenvéleménnyel éltem, egyúttal megpróbáltam rávilágítani, hogy vannak más aspektusai ezeknek a játékoknak.
Ha a háromban felhúztál 2-3-4-5 classt 5-6-7-800as paragon szintre, torment 10ensokas szinten és szerinted egy sima pusztulgurul a játék, akkor maradjunk annyiban, hogy nem értünk egyet.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77727 2024.06.21. 08:52

Necro írta:A Diablót ott rántották be a sárba (a 3-tól kezdve) hogy leegyszerűsítették az itemizációt annyival hogy minden skill/spell weapon damage-ből scaleződik, mert nekik sokkal könnyebb úgy balanceolni. Emellé az addigra jópár éves WoW-ból áthozták az oda már betört kurva nagy egyenlőséget, minden kaszt kapott valamilyen teleportációt, mindeki tudott meleezni, mindeki lehetett ranged, kb. mindenki lehetett summoner, gyakorlatban annyi maradat a különbség a kasztok között (D2-n szocializálódva) hogy az egyik kék káromszöget lő a másik meg lila gömböt, a customizáció meg annyi, hogy válaszhattál hogy nagyobb lila gömböt akarsz lőni ami kevesebb sebez, vagy kisebbett ami többet.

A D2 Remastert én is megvettem, szerintem teljesen jó volt, viszont én a D2-t megjelenés óta játszom hosszabb szünetekkel.

A valódi D2 hagyaték szerintem a PoE, de az mára már egészen szürreális szintre van bonyolítva (persze Redditen minden szezonban vannak postok arról hogy valakinek ez az első szezonja és megcsinált minden szezonális challange-et (ami azért lefedi a játék 95%-át plusz a full endgemet), szóval lehet csak én vagyok buta.).
Igen, ezt már nem is említettem, hogy nekem annyira nem jön be, hogy minden kaszt mindenre jó, minden sebzés alapja a fegyver.

Persze, a D1-ben nagyobb szívás volt egy corpse run meztelenül, de be lehetett menni a dungeonbe, összepüfölni valamit puszta kézzel, magasabb szinten akár máshova is. Meg hát co-opban lehetett segítség. Mágussal viszont pont kevésbé állt a tárgyfüggőség, ha el is csesztem valamit, gyakran vissza tudtam menni hellre is.

A jó cuccokért iszonyat mázli kellett, vagy sok grind, ez bosszantó, de hogy a 3-ban úszom a full szettekben, az is túlzás. Így is sokkal jobban szeretem az itemizációt, mint abban is, mint a Borderlandsben, de nekem ez már nagyon a "túlélni a poklot, és közben lootoljunk" helyett, a "pusztulguruljon minden, és potyogjon a minden is", eltolódtak az arányok, főleg az 1-hez képest.

Szerk.: A RIP-pelt D1-ben amúgy rendszeresen elszállt az összes tárgyunk, így folyton meztelenkedtünk annak idején. A karakterszint szerencsére maradt. Bosszantó is volt, amikor mindhárom lenyesett, de visszaszerzett fülem is ugrott :banplz:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2024.06.21. 08:56-kor.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77728 2024.06.21. 08:54

Botond írta:Igen, a diabló2 az még nagyon masszívan az itemizációról szól, hogy a megfelelő cuccokat végtelen grinddel begyűjtsed, a harmadik rész pedig már a skillek megfelelő kombinációjáról, hogy jó sorrendben használd a skilleket, a megfelelő időben.

Nekem személyszerint sokkal jobban tetszett az utóbbi, mert míg az előbbi full random függetlenül attól mennyit grindelsz, addig az utóbbira egyenes arányban hat a karakterrel töltött idő.
Paladinnal a kettőben szopás volt, hogy szaladgálni kell a teleportálós mobok után és fél óra mire egyesével beéri őket az ember, ennél nekem sokkal tetszőbb megoldás, hogy a háromban a crusadernek már lvl5 előtt vmelyik szinten nyílik shieldbash skill (vagy akárhogy is hívják a skillt), amivel rá pajzsrohamozik egy mobra a kari, így sokkal kényelmesebben utol lehet őket érni. Plusz szintén lvl10 előtt nyílik másik skill, ami elvakítja a tömeget, így ha körbevesznek és nem coopolsz éppen, akkor az nem jelent automatikus halált.

Persze megértem, ha vki a kettőt imádja, én is imádtam a maga idejében, de manapság nekem erre már nincs igényem. Felgyorsult a világ, öregebb, kényelmesebb lettem, az én mostani ízlésemnek egy harmadik rész jobban megfelel, mind a QoL előrelépések, mint az 1 gombos játékmenet kibővítése, és persze az ezerszer szebb grafika miatt.
Diabló2ressurected az Daninak szisztemszeller lenne, annyira sötét az egész, hogy nincs benne hdr, még autoHDR se, a harmadikban meg van, egy látványorgia a kettőhöz képest. Az általad példaként hozott lila gömbök nélkül is csak simán a faluban sétálva.
Nem minden mobot köteelző lecsapni. Idegesítő üldözni a rejtett barbárral a D1-ben a succubusokat? Persze, de ott is hagyhatod őket a fenébe a rengeteg rezisztanciáddal, meg ha van mágus vagy zsivány társad, intézhető ő helyetted. A 2-ben egyébként már AI companionok is voltak, kétfajta távolsági támadásokkal.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77729 2024.06.21. 08:59

Botond írta:Ha a háromban felhúztál 2-3-4-5 classt 5-6-7-800as paragon szintre, torment 10ensokas szinten és szerinted egy sima pusztulgurul a játék, akkor maradjunk annyiban, hogy nem értünk egyet.
Nem ezt írtam, hanem hogy túl autista effekthalmozás és pörgés nekem. Blade of Darkness vs DMC (mindkettő jöhet), más. Szeretem a D3-at, de ezt az oldalát pont kevésbé. Mindenesetre szuperkomplexnek sem életem meg, a végigvillámozást egycsilliós szinteken a greater riftekben. A szettlabirintusokkal vagy mikkel inkább meggyűlt a bajom.

Az egygombosságról meg annyit, hogy korábban funkcióbillentyűkkel lehetett betenni a bal klikkre a kívánt skillt (ha ez nem változott azóta). Tehát ja, macerás volt váltani, és valóban bal klikkel kellett mindent elsütni, de ez továbbra is az irányítás kérdése, nem arról van szó, hogy egy skill volt, bezzeg most sok.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77730 2024.06.21. 09:13

A D3-ban látvány nekem bejön alapvetően, de azért wowosodott az direction mindenben, ami Blizzard. Mintha a D4 akart volna nagyon darkosítani, de azt nem próbáltam. Nekem a D2 volt az utolsó, ami nem tolta túl ezt az irányt. És nem fotorealizmus volt korábban sem nyilván, lásd Lost Vikings vagy WC2 (vagy bármi), de a 3D (ami fordítva D3!) meg a WoW-vállasok túlkapásokhoz vezettek. Meg szupercsajos Kerriganhez, szerethető "dínókká" váló zergekhez stb. Mármint ez a sztori által is így jött ki.

Persze a D2-t a felbontás miatt néztem úgy elsőre is, hogy MI A FRANC EZ?!
Avatar
Botond

Hozzászólás #77731 2024.06.21. 09:25

Zóanagyvarázsló írta:Nem ezt írtam, hanem hogy túl autista effekthalmozás és pörgés nekem. Blade of Darkness vs DMC (mindkettő jöhet), más. Szeretem a D3-at, de ezt az oldalát pont kevésbé. Mindenesetre szuperkomplexnek sem életem meg, a végigvillámozást egycsilliós szinteken a greater riftekben. A szettlabirintusokkal vagy mikkel inkább meggyűlt a bajom.

Az egygombosságról meg annyit, hogy korábban funkcióbillentyűkkel lehetett betenni a bal klikkre a kívánt skillt (ha ez nem változott azóta). Tehát ja, macerás volt váltani, és valóban bal klikkel kellett mindent elsütni, de ez továbbra is az irányítás kérdése, nem arról van szó, hogy egy skill volt, bezzeg most sok.
Azért az autizmussal összefüggésben nem a komplexitást szokták emlegetni, hanem az egyszerűséget. A 3 sokkal komplexebb a necro által is emlegetett wow-os ráhatás miatt, az egymásra épülő skillek/kombók miatt, nem a szintlépésnél nyolc másodpercben döntöd el merre megy a karaktered, hanem minden ütéskombóban tudsz adaptálódni a helyzethez.

Amúgy elsőre én is normálon vagy hardon indítottam a dió3at, az úgy vicc, szóval rászoktam arra, amikor toltuk online a haverokkal, hogy torment1en a sztori végig szólóban, majd onnan indítottuk a multit. Vagy 8-10 szezont maxoltunk, mindig másik class. Most az xboxos végigjátszás lesz az első coop sztorizás. Ami elsőre feltűnt, hogy korábban azért toltam torment1el a sztorit, mert nem engedett nagyobbat választani, tegnap meg simán hagyott volna tormentsokról is indulni.

A négyben meg már szanaszét van bonyolítva ismét a skillfa, egymillió skillből a játékosnak kell kihalásznia a neki tetszőt. De ugyanúgy egymásra épülő skillek vannak, aoe, cc, stb, mint a háromban.
A barbár magához tudja rántani az ellenfeleket bizonyos távolságból és nagyot baszni a földre amitől mindenki sebződik előtte. Ez sokkal élvezetesebb számomra, mint az lmblmblmblmblmb. És látványosabb is.
Avatar
arty

Hozzászólás #77732 2024.06.21. 09:28

Moby írta:Pörög az Alan Wake 2 credits. Kétség nem fér hozzá, hogy ez volt a legkülönlegesebb videójáték az elmúlt évekből.
basszus, szóval megint egy értelmezhetetlen agyfasz az egész :( persze, tudtamén, hogy ez lesz, nem véletlen nem is érdekelt az első rész "tanulsága" után ..... :) (pedig a játékot magát bírtam, csak a "sztori"...)
Avatar
Moby

Hozzászólás #77733 2024.06.21. 10:09

arty írta:basszus, szóval megint egy értelmezhetetlen agyfasz az egész :( persze, tudtamén, hogy ez lesz, nem véletlen nem is érdekelt az első rész "tanulsága" után ..... :) (pedig a játékot magát bírtam, csak a "sztori"...)
A sztori viszi a hátán az egészet, de miután Trevor karakterét sem tudtad értelmezni, nem feltétlenül neked ajánlott :) Egyébként sokkal jobb, mint az első rész, másrészt az azóta kijött játékok miatt mostanra sokkal ismertebb és érthetőbb a finn kojima által fingott univerzum is.
Avatar
Necro

Hozzászólás #77734 2024.06.21. 10:36

Botond írta:Igen, a diabló2 az még nagyon masszívan az itemizációról szól, hogy a megfelelő cuccokat végtelen grinddel begyűjtsed, a harmadik rész pedig már a skillek megfelelő kombinációjáról, hogy jó sorrendben használd a skilleket, a megfelelő időben.
Nem tudom mi most a D3 meta, de amikor utoljára láttam a DH a lila orbot lövöldözte, a wizard meg a kéket, az itemizáció meg mindegyiknél annyi volt hogy farmold ki a szettet a 400-as szorzóért, a másik szettől kettőt a 30-as szorzóért, meg még farmold ki hozzá a duplázó nemtudommit.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77735 2024.06.21. 11:02

Necro írta:Nem tudom mi most a D3 meta, de amikor utoljára láttam a DH a lila orbot lövöldözte, a wizard meg a kéket, az itemizáció meg mindegyiknél annyi volt hogy farmold ki a szettet a 400-as szorzóért, a másik szettől kettőt a 30-as szorzóért, meg még farmold ki hozzá a duplázó nemtudommit.
Az már a végjáték, nekem most csak a sztori ment végig, semmi farmolás nem volt. Ez ugye a játék első huszonharmincórája. Ez sima ütütüt volt, szemben a harmadik résszel, ahol már az első három percben is lehet 2-3 féle támadást használni.
Kb mint a dáma meg a sakk. Oké, hogy van aki a komplexitást kerüli és a dámára esküszik egyféle bábúval, egyféle lépés típussal, de én sakkpárti vagyok.

Nagyon, de nagyon sokkal később jön elő az a szintű komplexitás amiről te beszélsz és azért a végén a d2 se komplexebb ennél, hogy ütütüt, amíg neked tetsző cucc nem esik. Hogy ezt most 800 féle stattal vagy 800 féle szettel oldják meg az azért véleményes számomra, hogy ez annyira ég és föld lenne. D2ben pont emiatt is sérült nekem a gémpléj, mert a sok stat miatt a cuccok 99%a valójában szemét, de cserébe nincs értelmes méretű inventory, hogy vidd magaddal a szemetet eladni, hátha a vendornál tudsz pénzért venni vmi értelmeset. Amúgy nyilván nem tudsz, de akkor is, hullik a cucc és tele lesz vele a padló. Felmerül a kérdés, hogy akkor mi a fasznak?!

Az akármilyen cube-os craftolásról nem is beszéltünk eddig, hogy az mekkora világelbaszása manapság már a neten guglizott receptekkel. Visszarepített a 80as évekbe amikor még a c64 játékok mellé a 2000 oldalas angol-magyar szótárral ültem le, hogy ha ismeretlen szó kerül elém, akkor ki tudjam keresni.

Az meg nagyon szubjektív, hogy vki az artból a fekete alapon sötét szürkét kedveli vagy a színeket hdr-el.
Amúgy ezt sikerült is elbaszni a felújításban, a képernyő közepére kihozott minimaltól párszor nem lehetett látni mi van, anno pc-n az eredetivel sose volt ilyen gondom, most többször is.

De mondom, nekem főleg az nem tetszett a d2ben a d3hoz képest, hogy egydimenziós az egész, nincs cc, aoe dmg bizonyos classoknál szóval nagyon unalmas, és cseppet sem változatos a játékmenet, 1-2-3 skillre lekorlátozva, míg a d3ban menetközben folyamatosan tudsz változtatni, pörög végig, végtelen kombinációk, 2 másodperc alatt cseréled a taskbaron, új próba. Nekem az sokkal maibb, nem dohos ószagú cucc, mint a d2.

Abban meg sose fogunk eszerint egyetérteni, hogy a színek és a kapcsolódó hdr javít vagy ront a dolgon. Szerintem javít, Zó meg szerinted ront. Jólvan, d2 lement, uninstall, jöhet az első coop sztori d3ban!
Avatar
Necro

Hozzászólás #77736 2024.06.21. 11:27

Botond írta:Abban meg sose fogunk eszerint egyetérteni, hogy a színek és a kapcsolódó hdr javít vagy ront a dolgon. Szerintem javít, Zó meg szerinted ront. Jólvan, d2 lement, uninstall, jöhet az első coop sztori d3ban!
Elvesztettem a fonalat a színeknél, én színekről csak olyan kontextusban beszéltem hogy a classok skilljai ugyanazok, csak az egyik ilyen, másik olyan színű.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77737 2024.06.21. 11:39

Necro írta:Elvesztettem a fonalat a színeknél, én színekről csak olyan kontextusban beszéltem hogy a classok skilljai ugyanazok, csak az egyik ilyen, másik olyan színű.
Azért nagyfokú egyszerűsítés egyformának hívni a skilleket, még ha valóban csoportosítható aoe dmg, single dmg, cc, buff, stb kategóriákban, szemben a d2vel ahol lmblmblmblmb a játék. Persze minden egéren máshogy néz ki a bal egérgomb, de na.

De értem, téged az zavar, hogy nem annyira látványosan különböző minden class, mint az 1-2ben, hanem kicsit generálisabb, hogy ne legyen kvázi megoldhatatlan szituáció (odébb sétálást nem tekintem megoldásnak) egyikkel sem.

Én csak annyit mondok, hogy ez a közelítés számomra tetszően lett megoldva, mert a szintenként kapott skillek jól kombinálhatóak, és felhasználóbarátabb, de legfőképp tervezhetőbb és kiszámíthatóbb, mint a full random item droppok, aminek a 99%a úgyis kuka.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77738 2024.06.21. 11:55

Botond írta:Azért az autizmussal összefüggésben nem a komplexitást szokták emlegetni, hanem az egyszerűséget. A 3 sokkal komplexebb a necro által is emlegetett wow-os ráhatás miatt, az egymásra épülő skillek/kombók miatt, nem a szintlépésnél nyolc másodpercben döntöd el merre megy a karaktered, hanem minden ütéskombóban tudsz adaptálódni a helyzethez.

Amúgy elsőre én is normálon vagy hardon indítottam a dió3at, az úgy vicc, szóval rászoktam arra, amikor toltuk online a haverokkal, hogy torment1en a sztori végig szólóban, majd onnan indítottuk a multit. Vagy 8-10 szezont maxoltunk, mindig másik class. Most az xboxos végigjátszás lesz az első coop sztorizás. Ami elsőre feltűnt, hogy korábban azért toltam torment1el a sztorit, mert nem engedett nagyobbat választani, tegnap meg simán hagyott volna tormentsokról is indulni.

A négyben meg már szanaszét van bonyolítva ismét a skillfa, egymillió skillből a játékosnak kell kihalásznia a neki tetszőt. De ugyanúgy egymásra épülő skillek vannak, aoe, cc, stb, mint a háromban.
A barbár magához tudja rántani az ellenfeleket bizonyos távolságból és nagyot baszni a földre amitől mindenki sebződik előtte. Ez sokkal élvezetesebb számomra, mint az lmblmblmblmblmb. És látványosabb is.
Azért nagy komplexitásnak nem mondanám hogy tormentvégtelenen egy skill-lel végigklikkelem koreai starcraftos APM-mel a greater riftet. Szezonban összeszedted a szettet, ami az aktuális legjobb, megkaptad egy skillre a 4000%-os bónuszt, aztán minden más futottak még, de még mehetett a farmolás, hátha esik a szett egyes darabjaiból kicsit jobb. A set dungeonök adtak spécibb feladatokat, az már érdekesebb, de nem feltétlen az, amit ezekben a játékokban keresek.

Igen, az korábban problémás volt, hogy a közelharcosoknak van-e az ütésen kívül valami skillük, ezzel küzdött akár a BG és az NWN is alacsony szinten, de az előbbinél volt partyd, meg ugye íjat lehetett betenni másodlagos fegyvernek. Ezzel együtt nekem azért voltak viszonylag hamar skilljeim, de a legtöbbet druidával és nekróval ment, szóval még idézett menedzselendő partym is volt. A crusader meg a D3-ban sem jött át annyira, mint a wizard vagy a monk.

Ami színeket illeti, a D2 annak idején CRT-n marhára nem volt sötét és színtelen. De a D1 sem a gearsi értelemben, csak nyilván ott a kazamaták és barlangok borongósabbak voltak, mint a rohadtsötét D2-ben a tűző napos Luth Golein. Nem tudom, hogy a Resurrectedben elszúrtak-e valamit, de videón nálam tetszetős volt.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #77739 2024.06.21. 12:03

Botond írta:Azért nagyfokú egyszerűsítés egyformának hívni a skilleket, még ha valóban csoportosítható aoe dmg, single dmg, cc, buff, stb kategóriákban, szemben a d2vel ahol lmblmblmblmb a játék. Persze minden egéren máshogy néz ki a bal egérgomb, de na.

De értem, téged az zavar, hogy nem annyira látványosan különböző minden class, mint az 1-2ben, hanem kicsit generálisabb, hogy ne legyen kvázi megoldhatatlan szituáció (odébb sétálást nem tekintem megoldásnak) egyikkel sem.

Én csak annyit mondok, hogy ez a közelítés számomra tetszően lett megoldva, mert a szintenként kapott skillek jól kombinálhatóak, és felhasználóbarátabb, de legfőképp tervezhetőbb és kiszámíthatóbb, mint a full random item droppok, aminek a 99%a úgyis kuka.
Mindegyikben kuka a többség egy szint fölött, legendásért és szettért esetleg érdemes lehajolni, de persze többnyire a beolvasztásért. De az tény, hogy a D3-ban a sok nehézségi szinttel jobban felhúzódik a spéci tárgyak drop rate-je. Szerintem amúgy a D2 és D3 közötti arány lenne az ideális.

A nehézségi szinteket amúgy mindegyikben unlockolni kellett, talán a külsős, nem kánon Hellfire a kivétel. A problémám az, hogy a kampány során D1-2 nyújtott izgalmat normálon, a D3 meg mindig az unlockolt legnehezebben is alig. Egyébként mielőtt behozták a tormenteket, máshogy ment ez, ha jól rémlik. Legalábbis a demó még esés-kelősebb volt. Csak cooldownos potionnel meg tét nélküli halállal.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #77740 2024.06.21. 12:59

phpBB [media]

Oh, és már szeptemberben ki is jön! Mióta van PS3-am azóta keresek lemezt, de azóta sem találtam eladót értelmezhető áron. Így ez meg is oldódik és reménykedem hogy a frémráta sem lesz már PS3-as.
Még a Splatterhouse-t kéne remasterelnie az illetékeseknek, ugyanis nem akarok 70 fontot adni érte ebay-en.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77741 2024.06.21. 13:03

Necro írta:Nem tudom mi most a D3 meta, de amikor utoljára láttam a DH a lila orbot lövöldözte, a wizard meg a kéket, az itemizáció meg mindegyiknél annyi volt hogy farmold ki a szettet a 400-as szorzóért, a másik szettől kettőt a 30-as szorzóért, meg még farmold ki hozzá a duplázó nemtudommit.
Igy van, a d3 egyszer letolos 1bites csapolda.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77742 2024.06.21. 13:05

benőmenő írta:[video]https://www.youtube.com/watch?v=dCw7We5YqIo[/vido]
Oh, és már szeptemberben ki is jön! Mióta van PS3-am azóta keresek lemezt, de azóta sem találtam eladót értelmezhető áron. Így ez meg is oldódik és reménykedem hogy a frémráta sem lesz már PS3-as.
Még a Splatterhouse-t kéne remasterelnie az illetékeseknek, ugyanis nem akarok 70 fontot adni érte ebay-en.
Egy kis motion blurt masterelhettek volna még rá, mert így eléggé low-dynamic steril éc.
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #77743 2024.06.21. 13:19

benőmenő írta:nyalokas_kislany.fmv


akkora siker volt, hogy ujrapimpelik? :conf:
akkor en meg kernek egy Shadows of the Damned remastert. annak idejen kellemes volt, de nem regisztraltam kulonleges elmenykent. megis abbol a generaciobol ez az egyik jatek, ami szinte mindig elsore beugrik, hogy ujrajatszanam szivesen.
Avatar
insp

Hozzászólás #77744 2024.06.22. 15:59

akkor en meg kernek egy Shadows of the Damned remastert


Tessék:
phpBB [media]
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #77745 2024.06.22. 18:59

insp írta:Tessék:

ez gyors volt, thx :szeret: :taps:
latszik mennyire kovetem a geminget, ~egy eves bejelentes :hawaii:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77746 2024.06.22. 22:27

insp írta:Tessék: [video]https://www.youtube.com/watch?v=xMnx6H91pqg[/ideo]
LOL. :D
Avatar
arty

Hozzászólás #77747 2024.06.23. 16:57

phpBB [media]


The Punisher (1993)
X-Men: Children Of The Atom (1994)
Marvel Super Heroes (1995)
X-Men Vs. Street Fighter (1996)
Marvel Super Heroes Vs. Street Fighter (1997)
Marvel Vs. Capcom: Clash Of Superheroes (1998)
Marvel Vs. Capcom 2: New Age Of Heroes (2000)

- xbox verzio nope
- X-men The Arcade game nope (persze a ps4-5 úgyse kezel négynél több kontrollert....)
- fizikai csak USA ??? 50$+áfa+vámolás :(

Jó, de meh.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77748 2024.06.24. 12:29

Hellblade 2 játékosok, nincs már messze a megérdemelt nulla. :banplz:

Kép
Avatar
arty

Hozzászólás #77749 2024.06.24. 14:10

DanielT írta:Hellblade 2 játékosok, nincs már messze a megérdemelt nulla. :banplz:
TÉNYLEG hihetetlen, hogy valaki még mindig nem végzett a 6 órás szinglivel! ;)
Avatar
Moby

Hozzászólás #77750 2024.06.24. 18:03

arty írta:TÉNYLEG hihetetlen, hogy valaki még mindig nem végzett a 6 órás szinglivel! ;)
Sosem fogok. Tettem bele 3 órát, egy porcikám se kívánja, hogy ez több legyen valaha is.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77751 2024.06.24. 18:39

Mindeközben dübörög az újabb Starfield botrány, hogy aszondja 7 dolláros skinpack, ne simán 7 dolláros skinpack legyen, hanem legyen egy quest, ami megadja, és akkor nyilván a jövőben minden rpg küldetésenként 7 dollár lesz, szóval egy átlagos rpg több tízezer dollár lesz, meg vége a világnak, és hopp pár nap alatt 2500 negatív review steamen.

Na most ez azért érdekes, mert csak a Steam a pc platform ugye. A Bethesda közzétette, hogy a 7 dolláros questet 1 millió meg az apró player töltötte le Xbox konzolon, és 0,5 millió meg az apró pc-n. Steamen a Starfield mostanában nem volt 10.000 player fölött, ha még mindenki le is töltötte, akkor is a maradék 500.000 letöltő az biza az Xbox pc kliensben van. Feltéve, hogy ott sincs más, csak ők ez akkor is 50:1hez arány az Xbox pc kliens javára vs Steam kliens.

Na ennyire relevánsak ezek a steamchartok.

A Sackboy 60 darab játékosa, az az összes pc-s játékos, az MS játékok esetén meg sanszosan 1% alatti részarány az amit a steamen látni.

Ez a 2500 negatív review erre tökéletes volt, hogy lássunk egy konkrét megoszlást pc játékos vonalon Steam vs Xbox kliens témában, köszönjük Bethesda!
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77752 2024.06.24. 19:35

“ A Bethesda közzétette, hogy a 7 dolláros questet 1 millió meg az apró player töltötte le Xbox konzolon, és 0,5 millió meg az apró pc-n”

Es ez minden ketseget kizarolag igy is van
Todd mondta? :idiota: :bohoc: Barcsak a negyede lett vna ugy amit mondott
Avatar
Botond

Hozzászólás #77753 2024.06.24. 19:40

Micsu írta:“ A Bethesda közzétette, hogy a 7 dolláros questet 1 millió meg az apró player töltötte le Xbox konzolon, és 0,5 millió meg az apró pc-n”

Es ez minden ketseget kizarolag igy is van
Todd mondta? :idiota: :bohoc: Barcsak a negyede lett vna ugy amit mondott
5:00 a videóban. Telefonról szarul linkeltem, pont az azt követő résztől.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77754 2024.06.24. 23:19

Botond írta:5:00 a videóban. Telefonról szarul linkeltem, pont az azt követő résztől.
Egymillió bitet nem töltöttek le az Xbox tulajok szerintem az elmúlt fél évben, nemhogy fizettek volna egy retek küldetésért... Akkora rohadt hazugság mint az állat.

Nyilván 10-12 ezer napi Steam player mellett Xboxon EGYMILLIÓAN nemcsak hogy játszanak ezzel a trágyával, hanem ennyien szükségét érezték egy randomlófasz küldetésnek. Szóval a valós játékos szám mennyi lehet? 3-4 millió folyamatosan? Haha, persze.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77755 2024.06.25. 07:13

DanielT írta:Egymillió bitet nem töltöttek le az Xbox tulajok szerintem az elmúlt fél évben, nemhogy fizettek volna egy retek küldetésért... Akkora rohadt hazugság mint az állat.

Nyilván 10-12 ezer napi Steam player mellett Xboxon EGYMILLIÓAN nemcsak hogy játszanak ezzel a trágyával, hanem ennyien szükségét érezték egy randomlófasz küldetésnek. Szóval a valós játékos szám mennyi lehet? 3-4 millió folyamatosan? Haha, persze.
Az általad alkalmazott objektivitást felhasználva a valós szám inkább 3-4 milliárd! És ez csak Amerika, a világ többi részén még legalább 50x ennyi!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77756 2024.06.25. 07:35

Botond írta:Az általad alkalmazott objektivitást felhasználva a valós szám inkább 3-4 milliárd! És ez csak Amerika, a világ többi részén még legalább 50x ennyi!
Alakul! :mf2:

De most komolyan... tudjuk, hogy a Series konzolok a legnagyobb bukás a Wii U óta eladott darabszámban. A Pc éppen iszonyatosan erős és a Steam a vitathatatlan királya a platformnak. És ezen kombináció alapján azt mondod, hogy az Xbox konzol és az Xbox app egyszerűen ELSÖPRI!! Úgy költik az emberek a dollárokat ottan, hogy Phil hamarosan megveszi belőle az Activision 2-t is! Azok az emberek, akik befizetik a ganéadót és kb ennyike, legalábbis a fejlesztők hozzáállása alapján: prüszkölve szarnak az Xboxra, mert nincs bevétel onnan.

De jó, persze, a hihetetlen Sikeres és közkedvelt Starfield... a teret is görbíti! :wilting:
Avatar
Botond

Hozzászólás #77757 2024.06.25. 08:25

DanielT írta:Alakul! :mf2:

De most komolyan... tudjuk, hogy a Series konzolok a legnagyobb bukás a Wii U óta eladott darabszámban. A Pc éppen iszonyatosan erős és a Steam a vitathatatlan királya a platformnak. És ezen kombináció alapján azt mondod, hogy az Xbox konzol és az Xbox app egyszerűen ELSÖPRI!! Úgy költik az emberek a dollárokat ottan, hogy Phil hamarosan megveszi belőle az Activision 2-t is! Azok az emberek, akik befizetik a ganéadót és kb ennyike, legalábbis a fejlesztők hozzáállása alapján: prüszkölve szarnak az Xboxra, mert nincs bevétel onnan.

De jó, persze, a hihetetlen Sikeres és közkedvelt Starfield... a teret is görbíti! :wilting:
Mondhatnám ezt is, hiszen egy ilyen komment is több valóságtartalmat jelentene, mint bármelyik kommented a témában.

De ezzel szemben azt mondom, amit képtelen vagy feldolgozni, hogy

- az iszonyat bukás Starfield, az ms, Bethesda, mindenki és a világ szégyene az pont tízszer annyi játékost érdekel napi szinten (értsd játszik vele), mint bármelyik random Sony walksimbe ágyazott szenvedéspornó zombiapokalipszis

- a játékosoknak a nem teljesen szellemi roggyant része mára elfogadta, hogy eljött az Arty által megjövendölt digitális pokol, a kiadók bármikor bezúzzák alólad a digitálisan “vásárolt” játékaid, lásd crew, szóval sokan már meg se veszik első körben, hanem rögtön bérlik, lásd gané vagy sonyplusz

- eddig is sejtettük, hogy amúgy egy hat órás hellblade2be vagy sok ms címbe nem sokan raknak bele 10-20-30 ezreket per játék a steamen, amikor abból évekre mehet a gané és nem csak ezt a pár címet kapják meg, hanem a mindent is, csak eddig nem tudtuk mennyi az összes xbox ökoszisztémás pc játékos és mennyi a steam fanatikus aránya. Már tudjuk, 50:1hez és nem a steam javára.

A Sony negyedévente 8 Mrd-ját nem lehet véletlenül beszedni a játékostól. Az ms is annyit szed be. Hol? Xbox konzol hw eladás nincs, xbox konzolra nincs játék, pc-n csak a steam eladás az eladás. Az xbox szekció a pincében dollárt fénymásol és úgy van ugyanannyi bevétele, mint a sonynak, vagy mi a koncepciód? Hol keletkezik meg a 8 Mrd, ha sehol, de valahol mégis?

A valóság ez, hogy ekkora a pc piac, nagy része sok esetben már az xbox kliensben van, még ha nem is vevőként, csak előfizetőként. Sony se véletlenül próbál visszacsúszni a pc piacra.

Tudom, hogy ez nehéz neked, hogy jelen pillanatban is többen nyomják bármelyik random Bethesda címet, mint amennyien a hzd-t összesen valaha elindították, de attól még sajnos ez a rögvalóság.
Csúnya gonosz rögvalóság, ami nem támasztja alá a pszichózisod, de sajnos ez van.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77758 2024.06.25. 08:29

Ó, hát akkor nincs itt gond! Sikeres az Xbox, az MS gaming, a Starfield! Köszönöm, hogy helyretetted a világképem.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77759 2024.06.25. 08:51

DanielT írta:Ó, hát akkor nincs itt gond! Sikeres az Xbox, az MS gaming, a Starfield! Köszönöm, hogy helyretetted a világképem.
Legalábbis mások a mérőszámok, mint ami az elmúlt 8 évben volt. Nem a konzol hw eladás és nem a steam játékos szám a meghatározó.

Az x360 éra volt a diadaluk csúcspontja szerinted, miközben a PS5re egymaga több játékot, mint amit a Sony kiadott és excluként vásárolt, a saját kezével programozó szentFíl mindeközben a rögvalóságban aszondja, hogy több aktív userük van, mint valaha.
Hun vannak ezek? Ennyi aktív x360 lenne, ami alól most kapcsolják le a boltot a napokban? A nem létező x1 eladások mögött? A nem létező series konzol eladások mögött? A nullába tartó steam játékos darabszám mögött? Vagy hol?!

A számok sajnos nem hazudnak, azt neked kell megtenni, ahogy eddig is. :)
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77760 2024.06.25. 09:03

Azert az nagyon nem real hogy a 34 millio ganepass elofizetobol 1 millio vesz “lopancelt”, ha igy van akkor grat Bethesda.

“A számok sajnos nem hazudnak, azt neked kell megtenni, ahogy eddig is. :)”
Te melyik vilagban elsz amugy de komolyan? :nemtudom:
Azok szamok nem hazudnak amiket ugy kozmetikaznak hogy a befektetoknek jo legyen? Azert ne kubazzuk mar fel az mst mert onmagaban a gamingbol elnenek mar lehuztak volna a rolot. Ha nem vasaroltak volna fel a gaming piac felet a nagy szamok sehol se lennenek.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77761 2024.06.25. 09:15

Micsu írta:Azert az nagyon nem real hogy a 34 millio ganepass elofizetobol 1 millio vesz “lopancelt”, ha igy van akkor grat Bethesda.

“A számok sajnos nem hazudnak, azt neked kell megtenni, ahogy eddig is. :)”
Te melyik vilagban elsz amugy de komolyan? :nemtudom:
Azok szamok nem hazudnak amiket ugy kozmetikaznak hogy a befektetoknek jo legyen? Azert ne kubazzuk mar fel az mst mert onmagaban a gamingbol elnenek mar lehuztak volna a rolot. Ha nem vasaroltak volna fel a gaming piac felet a nagy szamok sehol se lennenek.
8 mrd dollár negyedéves bevétel kozmetikázásához más számok is kapcsolódnak, csak azt le kell ülni.
És ez amúgy nem fanboiság kicsit se, hogy van két cég, mindkettő 8at szed be, akkor logikusan az egyik kozmetika, a másik meg nem. Nyilván!

Ráadásul az egyik 8 mrd úgy jön össze, hogy mindenből nullát szed be az ms, és nem azt mondom, tényleg sok nulla van a 8 mrd-ban, de a 8, az honnan kerül az elejére, ha minden is földbe van állva és egy fillért se hoz a konyhára?

Húzzatok már ki a fejeteket a seggetekből, meg a Sony seggéből, jóreggelt!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77762 2024.06.25. 09:46

Botond írta:Legalábbis mások a mérőszámok, mint ami az elmúlt 8 évben volt. Nem a konzol hw eladás és nem a steam játékos szám a meghatározó.
Jaja, hanem az amit Phil és az MS épp kitalál, hogy az inkompetenciájukat és sikertelenségüket elrejtsék. Te meg úgy torkozod le mint nyugdíjas a Fidesz propagandát. :eljen: :eljen: :eljen:
Avatar
Botond

Hozzászólás #77763 2024.06.25. 09:55

DanielT írta:Jaja, hanem az amit Phil és az MS épp kitalál, hogy az inkompetenciájukat és sikertelenségüket elrejtsék. Te meg úgy torkozod le mint nyugdíjas a Fidesz propagandát. :eljen: :eljen: :eljen:
Ne rám haragudj, hogy a valóság nem úgy alakul, mint tervezted!
Pedig zseniális terved volt, csak ez a csúnya valóság!
Na de majd jól megjárja egyszer az is!
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77764 2024.06.25. 10:01

Botond írta:8 mrd dollár negyedéves bevétel kozmetikázásához más számok is kapcsolódnak, csak azt le kell ülni.
És ez amúgy nem fanboiság kicsit se, hogy van két cég, mindkettő 8at szed be, akkor logikusan az egyik kozmetika, a másik meg nem. Nyilván!

Ráadásul az egyik 8 mrd úgy jön össze, hogy mindenből nullát szed be az ms, és nem azt mondom, tényleg sok nulla van a 8 mrd-ban, de a 8, az honnan kerül az elejére, ha minden is földbe van állva és egy fillért se hoz a konyhára?

Húzzatok már ki a fejeteket a seggetekből, meg a Sony seggéből, jóreggelt!
En meg a Sony segge tavol all egymastol, de engedjuk mar el a “megvett” ms siker ajnarozasat.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77765 2024.06.25. 10:10

Micsu írta:En meg a Sony segge tavol all egymastol, de engedjuk mar el a “megvett” ms siker ajnarozasat.
Szó sincs megvett siker ajnározásról. Csak Dani tapsol felállva, hogy a Sony le tudta fizetni eddig a square enixet, hogy legyen exclu cím az ajtókitámasztóra, ha már ők képtelenek bármit is kiadni.

Egyszerűen arról van szó, amit írtam, hogy a steam játékos darabszám az objektív mérőszáma az ms pc piaci jelenlétének valóban, és a csak 51-el kell szorozni a számot a tényleges mérték megismeréséhez.

Hogy ez jó vagy nem jó, vagy ajnároznivaló lenne, arról eddig csak te meg Dani írt.

A tények nem ajnározás meg vélemény kérdése. És főleg nem fanboiságé.
Avatar
arty

Hozzászólás #77766 2024.06.25. 10:29

Botond írta:Mindeközben dübörög az újabb Starfield botrány, hogy aszondja 7 dolláros skinpack, ne simán 7 dolláros skinpack legyen, hanem legyen egy quest, ami megadja, és akkor nyilván a jövőben minden rpg küldetésenként 7 dollár lesz, szóval egy átlagos rpg több tízezer dollár lesz, meg vége a világnak, és hopp pár nap alatt 2500 negatív review steamen.

Na most ez azért érdekes, mert csak a Steam a pc platform ugye. A Bethesda közzétette, hogy a 7 dolláros questet 1 millió meg az apró player töltötte le Xbox konzolon, és 0,5 millió meg az apró pc-n. Steamen a Starfield mostanában nem volt 10.000 player fölött, ha még mindenki le is töltötte, akkor is a maradék 500.000 letöltő az biza az Xbox pc kliensben van. Feltéve, hogy ott sincs más, csak ők ez akkor is 50:1hez arány az Xbox pc kliens javára vs Steam kliens.

Na ennyire relevánsak ezek a steamchartok.

A Sackboy 60 darab játékosa, az az összes pc-s játékos, az MS játékok esetén meg sanszosan 1% alatti részarány az amit a steamen látni.

Ez a 2500 negatív review erre tökéletes volt, hogy lássunk egy konkrét megoszlást pc játékos vonalon Steam vs Xbox kliens témában, köszönjük Bethesda!
itt a letöltés = fizetett érte 7 dollárt ??? :(

500k pécés, mondjuk átlag ~7k/óra online, egyenletes eloszlás mellett 71-72 óra alatt kb mindenki meg is vette tehát (feltéve h csak 1 órát maradt online) - ez annyira irreális?
valójában ezek az eladások(?) 10+ nap alatt jöttek össze a 7 dodós lópáncélnak, tehát nem "csak" 72 óra volt a dologra.
ebből levezethető, hogy az MS store-ban senki, ismétlem SENKI nem vett semmit, de pláne nem inditott még csak egy ingyenes példányt se.... ami érthető, a gamepasson ingyenélők előtt százával van kínálat, nem szorulnak rá az adott évben 1db megvett starfieldre, szemben a steames nyomorgókkal, UGYE :vigyor:

én egyébként azért is hiszek a saját magyarázatomnak inkább, mert az egy adatbányász 3rdparti számain alapul, nem pedig a tragikus számaival évek óta zsonglőrködő, titkolózó, hazug gigamulti izmozó prezentációja :)
Avatar
Micsu

Hozzászólás #77767 2024.06.25. 11:09

Botond írta:Szó sincs megvett siker ajnározásról. Csak Dani tapsol felállva, hogy a Sony le tudta fizetni eddig a square enixet, hogy legyen exclu cím az ajtókitámasztóra, ha már ők képtelenek bármit is kiadni.

Egyszerűen arról van szó, amit írtam, hogy a steam játékos darabszám az objektív mérőszáma az ms pc piaci jelenlétének valóban, és a csak 51-el kell szorozni a számot a tényleges mérték megismeréséhez.

Hogy ez jó vagy nem jó, vagy ajnároznivaló lenne, arról eddig csak te meg Dani írt.

A tények nem ajnározás meg vélemény kérdése. És főleg nem fanboiságé.
Velemeny kerdese csak fura ez a velemeny annak fenyeben hogy te vagy aki legjobban tart az 1 szereplos piactol pedig az ms minden lepesevel affele megy. Ok tudjak a win vegett milyen jo is az.
Avatar
Botond

Hozzászólás #77768 2024.06.25. 11:30

arty írta:itt a letöltés = fizetett érte 7 dollárt ??? :(

500k pécés, mondjuk átlag ~7k/óra online, egyenletes eloszlás mellett 71-72 óra alatt kb mindenki meg is vette tehát (feltéve h csak 1 órát maradt online) - ez annyira irreális?
valójában ezek az eladások(?) 10+ nap alatt jöttek össze a 7 dodós lópáncélnak, tehát nem "csak" 72 óra volt a dologra.
ebből levezethető, hogy az MS store-ban senki, ismétlem SENKI nem vett semmit, de pláne nem inditott még csak egy ingyenes példányt se.... ami érthető, a gamepasson ingyenélők előtt százával van kínálat, nem szorulnak rá az adott évben 1db megvett starfieldre, szemben a steames nyomorgókkal, UGYE :vigyor:

én egyébként azért is hiszek a saját magyarázatomnak inkább, mert az egy adatbányász 3rdparti számain alapul, nem pedig a tragikus számaival évek óta zsonglőrködő, titkolózó, hazug gigamulti izmozó prezentációja :)
Ugyanez a kérdésem akkor feléd is. A negyedéves 8 mrd-ból megvannak a nullák, honnan jön a 8as akkor? :)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #77769 2024.06.25. 12:17

Pörög a Luigi's Mansion 3 credits.

Jó játék volt, de a szokásos Nintendo faszságokkal. A legidegesítőbb az elnyomhatatlan cutscenek MINDEN HALÁL UTÁN. Tehát minden halál után lejátssza ugyanazt a videót. Aztán ha van élesztő bónusz, akkor lejátszik egy másik videót. Minden bossfight előtti teljes animációt újra kell nézni, van ami full párbeszédes PERCEKIG. Rohadt tetű anyátokat azt. Okozott enélkül is frusztrációt a játék, de ezzel szét tudtam volna verni ezt a nyomorult gépet.

Sok ötletet tettek bele, de ez az esetek felében sült el kb jól, a többiben youtube, hogy mégis mi a f@szt akarnak itt tőlem. Ezt gyerek magától a büdös életben nem játssza végig szerintem, pedig az infantilizmusból ítélve megint ők lennének a közönség.

Az, hogy a játékban van valódi fizika, az elsőtől az utolsó percig szórakoztató volt, egyszerűen imádom az ilyet.

8.1/10-et dobnék rá.

És ezzel kb vége is látszik a Switch karrierjének nálam, 7 éves fennállása során KETTŐ darab játékot adott nekem (Odyssey+Mansion 3), meg azt a retek Zeldát, aminek minden pillanatát megbántam. A Super Mario Wonder elvileg jó még, gyakorlatilag elaludtam rajta a második pályán.
Avatar
Moby

Hozzászólás #77770 2024.06.25. 13:04

DanielT írta:Pörög a Luigi's Mansion 3 credits.

Jó játék volt, de a szokásos Nintendo faszságokkal. A legidegesítőbb az elnyomhatatlan cutscenek MINDEN HALÁL UTÁN. Minden bossfight előtti teljes animációt újra kell nézni, van ami full párbeszédes PERCEKIG. Rohadt tetű anyátokat azt. Okozott enélkül is frusztrációt a játék, de ezzel szét tudtam volna verni ezt a nyomorult gépet.

Sok ötletet tettek bele, de ez az esetek felében sült el kb jól, a többiben youtube, hogy mégis mi a f@szt akarnak itt tőlem. Ezt gyerek magától a büdös életben nem játssza végig szerintem, pedig az infantilizmusból ítélve megint ők lennének a közönség.

Az, hogy a játékban van valódi fizika, az elsőtől az utolsó percig szórakoztató volt, egyszerűen imádom az ilyet.

8.1/10-et dobnék rá.

És ezzel kb vége is látszik a Switch karrierjének nálam, 7 éves fennállása során KETTŐ darab játékot adott nekem (Odyssey+Mansion 3), meg azt a retek Zeldát, aminek minden pillanatát megbántam. A Super Mario Wonder elvileg jó még, gyakorlatilag elaludtam rajta a második pályán.
Holnapután Lugi's Mansion 2 HD. Csak mondom, ha tetszett a 3, bár egymás után lehet tömény már, meg azt le is lehet emuzni, bár nem tudom mennyi újdonság lesz a felújításban, vagy hogy lesz-e.

Vissza: “Leáldozott.hu”