arty írta:valóban nem, de NEM IS NEKED ÍRTAM A VÁLASZT!!!! :D :D
egyébként meg nézőpont kérdése, hogy pl egy hifirush-t le kell-e fejleszteni... hogy "megéri-e". ahol van a menedzsmentnek agya és nem csak nyírandó birkának képzelik a vásárlóikat, ott a brand recognition, meg goodwill, meg csomó minden más is beárazásra kerülHET egy egyébként eladásokból nem nagyon sikeres címet tekintve. EA sem véletlen fejleszt filléres indiszarokat, jót tesz a geci nagymultiról kialakult képnek.
nyilván az is kérdés, hogy tudna-e az 'it takes two' fejlesztő valami Anthem szintű game as service rohadást készíteni, amiből ezerszer annyi jönne be.
az EA azt gondolta, hogy nem.
(amikor azt gondolták h a bioware gyártson anthemet, az szép siker volt, LEHET tanultak belőle valamicskét?)
az MS pedig a redfallal azt gondolta, hogy IGEN, minden épkézláb kóder segítsen a laborban kotyvasztott drog gyártásában. az eredményt meg lehet látni. (függetlenül attól h félre volt-e managelve a cucc, az BIZTOSAN nem mellékes, hogy a csapatnak mennyi kedve volt adott projekthez... éshát az közismert, hogy nekik nem sok volt)
másik példa a rare.... ott is nyilván egy donkey kong vagy egy goldeneye multal óriási kihívás lehetett kinekt-lábtengót fejleszteni, majd ezt egy sea of thieves-el sikerült überelni.
ez utóbbi mondjuk nem extrém bukta, hiszen tök sok drogosuk van/volt ÁLLÍTÓLAG (nyilván a gémpassz miatt eléggé mérhetetlen a valódi teljesítmény), nekem még a drogos kölköm is otthagyta hamar, mert DÖGUNALOM (talán a skull and bones töketlenkedése segít/segített rajtuk)
viszont semmi sincs veszve! vannak még IP-k az MS tarsolyában, azokból még lehet valami :D :D :D
Igazából az okok már kevésbé számítanak, a kár ami folyamatosan keletkezik annál inkább. Ami azt illeti most már úgy is tart a tisztítótűz kell még 1-2 év aztán majd rendeződnek a sorok, ezek a nagy giga cégek és felvásárlások semmi jót nem hoztak az iparnak. Az embereknek előbb utóbb elege lesz és elrohadnak.