Erről a problémáról még csak nem is hallottam.Moby írta:Ezekben van már proximitysensor? Megőrülök ettől a szar megoldástól a kínaiaknál már az isten tudja hány generáció óta megy a szarakodás ezzel a nem működő találgatással.
A PC-s játékoknak leáldozott
Olyan szuper klasszul mennek a dolgok a Blizzardnál és annyira megérte őket felvásárolni, hogy idén már Blizzcon-t se tartanak.
Zseniális ahogy Phil megvetette az MS-el az előző hétre érvényes lottó szelvényt.
Zseniális ahogy Phil megvetette az MS-el az előző hétre érvényes lottó szelvényt.
Na akkor legalább tudom mire cserélem a mostanit.DanielT írta:Erről a problémáról még csak nem is hallottam.
F5 Pro-n, a közelgő F6-on és a Note 13 Pro+-on sincs jack dugó. Én ezen vagyok kiakadva.DanielT írta:Vettem anyámnak, mert nekem is az tűnt a legjobb választásnak, de 1 nap múlva ment vissza, mert nincs rajta valódi always on display és az felénk totális kizáró ok. Xiaomi 13T lett helyette, az bevált. Nekem F5 Pro van, az tudja valódi AOD - t.
Iszonyatosan patkány a Xiaomi, hogy letiltja a funkciót az olcsóbb telókon.
Imádok csak úgy zenét hallgatni hogy ülök/fekszem és megy telóról a Spoty. Na most a redmi telóval a redmi BT füles már ezt sem tudja napi szintű kiszopódás nélkül abszolválni. Már elvették a cserélhető akksit, és nem lehet telefon méretben telefont venni. A 3.5 mm-es jacktől már nem vagyok hajlandó megválni. Always on display nélkül viszont tudok élni.
Minek tartanának? Szépen szántsák be őket a többi ms stúdió közé, lőjjék ki a pc-s kliensüket, ahogy a bethesda kliens is a múlt rémes emléke, és a rendes MS konfon mutassák be, merre van előre, ahogy a mojang, bethesda, meg a többi esetében is van.DanielT írta:Olyan szuper klasszul mennek a dolgok a Blizzardnál és annyira megérte őket felvásárolni, hogy idén már Blizzcon-t se tartanak.
Zseniális ahogy Phil megvetette az MS-el az előző hétre érvényes lottó szelvényt.
Júniusban jelentik be a pc-s gears judgementet, újabb lépéssel közelítünk a coop felé, arra készülj lélekben amellett, hogy a kedvenc bnet kliensed nyugdíjba vonul.
Amúgy is csak azoknak engedi, akik kifejezetten ragaszkodnak hozzá, mert ha 120hz-es kijelzőt érzékel az xsx/ps5, akkor nincs 30fps quality, hanem átkapcsolja a qualityt 40@120ra.
Szóval nincs ingyen 30 frém, tenni kell érte, még vmi ótvar kijelzőt is keríteni kell hozzá!
Nem lesz már újdonság, de Satya ismét frissen megerősítette: "“We are committed to meeting players where they are by bringing great games to more people on more devices”, Nadella said on Thursday."
Szóval jönnek a system seller Xbox címek PS-re. Mármint abban az értelemben, hogy konkrétan eladom a gépet, ha ezek az összes szemetükkel bemocskolják...
Szóval jönnek a system seller Xbox címek PS-re. Mármint abban az értelemben, hogy konkrétan eladom a gépet, ha ezek az összes szemetükkel bemocskolják...
Közben egy teljes és totális katasztrófa a gaming üzletáguk, minden amit fel tudnak mutatni az közvetlen az Activision megvételéből adódik. Amivel a -30% hardver eladást elérték, Xboxot megmentette Phil mint látható.
Google is alig keres a hw eladásokon, darabszám se jelentős, földbe fognak állni ők is, meglásd! Ezek pont egyszerre fognak bedőlni!DanielT írta:Közben egy teljes és totális katasztrófa a gaming üzletáguk, minden amit fel tudnak mutatni az közvetlen az Activision megvételéből adódik. Amivel a -30% hardver eladást elérték, Xboxot megmentette Phil mint látható.
[img]https://pbs.twimg.com/media/GMCTI-nWAAAhUKS?format=jpg&name=mediu]
Mondjuk az valahol szomorú, hogy a több Teraflopsos, csendesebb, mégis valamivel kisebb doboz ilyen csúnyán elhasal a vásárlóknál. Viszont ha a Sony nem kapja magát össze szoftver téren akkor a kövi gennek már nem biztos hogy ilyen sima lesz.DanielT írta:Közben egy teljes és totális katasztrófa a gaming üzletáguk, minden amit fel tudnak mutatni az közvetlen az Activision megvételéből adódik. Amivel a -30% hardver eladást elérték, Xboxot megmentette Phil mint látható.
Botond #76870: Azért kicsit erős egyelőre az MS-t ahhoz a Googlehöz hasonlítani aki egyik napról a másikra lekapcsolta a géming szolgáltatását és szélnek eresztette az összes stúdióját. Ettől ők még legalább 3-4 évre vannak.
Na de mennyi a pixel telefonok piaci részesedése? Máshol meg senki se használ Google keresőt vagy YouTube-ot, csak a pixelen, csak ott tudnak bevételt generálni, végük van.benőmenő írta:Mondjuk az valahol szomorú, hogy a több Teraflopsos, csendesebb, mégis valamivel kisebb doboz ilyen csúnyán elhasal a vásárlóknál. Viszont ha a Sony nem kapja magát össze szoftver téren akkor a kövi gennek már nem biztos hogy ilyen sima lesz.
Botond #76870: Azért kicsit erős egyelőre az MS-t ahhoz a Googlehöz hasonlítani aki egyik napról a másikra lekapcsolta a géming szolgáltatását és szélnek eresztette az összes stúdióját. Ettől ők még legalább 3-4 évre vannak.
Mint mondtam: még mindig nem érdekel, hogy az MS-nek mennyi pénze van és mit tudnak másból finanszírozni. Tudom, hogy végtelen. Az Xbox hardvert, brandet akarom látni, hogy megalázódik, elpusztul, szétrohad. Ahogy ezt már teszi több, mint 10 éve, rendkívüli örömet és szórakozást nyújtva egyszerű lelkemnek.Botond írta:Google is alig keres a hw eladásokon, darabszám se jelentős, földbe fognak állni ők is, meglásd! Ezek pont egyszerre fognak bedőlni!
Lehet tőlem Microsoft Gaming, lehetnek kiadó, lekakkantom. A mételyes féreg víziójuk bebukott, ez a lényeg.
szerk: És persze az MS Gaming sikertelenségei is orgazmikus állapot közelébe hoznak majd.
Zó-nak legalább el tudták adni, ellentétben a PS5-tel...benőmenő írta:Mondjuk az valahol szomorú, hogy a több Teraflopsos, csendesebb, mégis valamivel kisebb doboz ilyen csúnyán elhasal a vásárlóknál.
Az egy szereplős piac lenne az a rémálom forgatókönyv, ahol a géming racionálisan a továbbiakban egy gog.com accountot és egy retro pc-t jelenthetne csak. Igazán elmeháborodottnak kell lenni, ha ilyesmiről álmodozol, most félrerakva a tréfát.DanielT írta:Mint mondtam: még mindig nem érdekel, hogy az MS-nek mennyi pénze van és mit tudnak másból finanszírozni. Tudom, hogy végtelen. Az Xbox hardvert, brandet akarom látni, hogy megalázódik, elpusztul, szétrohad. Ahogy ezt már teszi több, mint 10 éve, rendkívüli örömet és szórakozást nyújtva egyszerű lelkemnek.
Lehet tőlem Microsoft Gaming, lehetnek kiadó, lekakkantom. A mételyes féreg víziójuk bebukott, ez a lényeg.
szerk: És persze az MS Gaming sikertelenségei is orgazmikus állapot közelébe hoznak majd.
PC, PS, Nintendo. Semmilyen két szereplős piac nincs és nem is lesz, ez a tökéletes felállás.Botond írta:Az egy szereplős piac lenne az a rémálom forgatókönyv, ahol a géming racionálisan a továbbiakban egy gog.com accountot és egy retro pc-t jelenthetne csak. Igazán elmeháborodottnak kell lenni, ha ilyesmiről álmodozol, most félrerakva a tréfát.
Nem kell sok hardver, legyen a lehető legkevesebb a különböző funkciókra és döntsön mindent a szoftver. Vagy te két tévét tartasz ha van Netflix és Disney előfizetésed is?
A gyártók is erre jutottak amúgy, ezért pc a négy szereplőből három. Akkor ha jól értem arra vágysz, hogy csak a pc maradjon és abból meg olyat épít mindenki amilyet akar és azon fut minden. Így végülis nem rossz gondolat ez, meglátjuk megvalósul e.DanielT írta:PC, PS, Nintendo. Semmilyen két szereplős piac nincs és nem is lesz, ez a tökéletes felállás.
Nem kell sok hardver, legyen a lehető legkevesebb a különböző funkciókra és döntsön mindent a szoftver. Vagy te két tévét tartasz ha van Netflix és Disney előfizetésed is?
Jelenleg az van, hogy pc is leginkább az ms miatt lett a legtrágyább gémingplatform technikai szempontból a windows miatt. Valaki végre előállna egy steamos szintű platformmal pc-re, megbaszódnának ott is igengyorsan.Botond írta:A gyártók is erre jutottak amúgy, ezért pc a négy szereplőből három. Akkor ha jól értem arra vágysz, hogy csak a pc maradjon és abból meg olyat épít mindenki amilyet akar és azon fut minden. Így végülis nem rossz gondolat ez, meglátjuk megvalósul e.
Van ilyen, cseles módon az a neve, hogy steamOS!Moby írta:Jelenleg az van, hogy pc is leginkább az ms miatt lett a legtrágyább gémingplatform technikai szempontból a windows miatt. Valaki végre előállna egy steamos szintű platformmal pc-re, megbaszódnának ott is igengyorsan.
Zuhan is a Windows piaci részesedése!
hHatalmas a szerencséjük, hogy senki nem akarta az orrát beledugni az asztali oprendszerekbe. A konzolokon, telefonokon, szervereken, stb pontosan látjuk mi történne velük.Botond írta:Van ilyen, cseles módon az a neve, hogy steamOS!
Zuhan is a Windows piaci részesedése!
De ez sajnos már nem fog megtörténni.
Nade van asztali oprendszer steamOS, csak nem könnyű megtalálni, mert teljesen félrevezető módon ez a neve, hogy steamOS!Moby írta:hHatalmas a szerencséjük, hogy senki nem akarta az orrát beledugni az asztali oprendszerekbe. A konzolokon, telefonokon, szervereken, stb pontosan látjuk mi történne velük.
De ez sajnos már nem fog megtörténni.
El van dugva, a steam honlapról lehet letölteni!
Egy custom Linux ez is nyilván.
Nyilván, ezért is steam deck image a neve. Gondolom. Innen tudjuk, hogy ez egy desktop oprendszer.Botond írta:Nade van asztali oprendszer steamOS, csak nem könnyű megtalálni, mert teljesen félrevezető módon ez a neve, hogy steamOS!
El van dugva, a steam honlapról lehet letölteni!
Egy custom Linux ez is nyilván.
Ebben a steamos-ben nem a linux a lényeg. Lehetne az bármi. A proton a lényeg. De az sem kellene, ha natívan lenne rá megírva minden.
/Ahogy ps is, meg a switch is freeBSD-n fut.
/Ahogy ps is, meg a switch is freeBSD-n fut.
Igen, és ezért írták oda a keretbe, hogy: “ MEGJEGYZÉS: Ez a lemezkép nem kompatibilis a Steam Deckkel. Ha a Steam Deck helyreállító lemezképet keresed, látogasd meg ezt a hivatkozást.”Moby írta:Nyilván, ezért is steam deck image a neve. Gondolom. Innen tudjuk, hogy ez egy desktop oprendszer.
Mert a kettő ugyanaz, de az ellenség megtévesztése érdekében azt hazudják, csupa nagy betűvel, hogy mégsem! Ravasz csibészek ezek, de szerencsére téged nem lehet becsapni!
Segítek picit: a desktop steamOS fejlesztése leállt 2013-ban. Nincs nekik ilyen. Van a steamOS, ami a deck oprendszere és nincs más.Botond írta:Igen, és ezért írták oda a keretbe, hogy: “ MEGJEGYZÉS: Ez a lemezkép nem kompatibilis a Steam Deckkel. Ha a Steam Deck helyreállító lemezképet keresed, látogasd meg ezt a hivatkozást.”
Mert a kettő ugyanaz, de az ellenség megtévesztése érdekében azt hazudják, csupa nagy betűvel, hogy mégsem! Ravasz csibészek ezek, de szerencsére téged nem lehet becsapni!
Az se ért volna olyan csúfos kudarcot, ha akkoriban létezett volna a proton. Sajnos előreszaladtak az időben
Hát most nem a fejlesztésről volt szó, hanem ha lenne akkor más világ lenne. Van. Letölthető most is. Más világ lett? Nem, földbe állt a steamOS, azért nem fejlesztik. Az elméletet értem, csak hát itt a csúnya valóság, ami a teóriádra pont 180 fokos szöget zár be.Moby írta:Segítek picit: a desktop steamOS fejlesztése leállt 2013-ban. Nincs nekik ilyen. Van a steamOS, ami a deck oprendszere és nincs más.
Jaja, lehet így adaptív fejleszteni a teóriát! Az AMD a hibás részhez is elérünk majd, ahogy szoktunk.Moby írta:Az se ért volna olyan csúfos kudarcot, ha akkoriban létezett volna a proton. Sajnos előreszaladtak az időben
A géming amúgy is tegnap szűnt meg legutóbb, nem kell annak semmilyen hw vagy os, csak az Excel él örökké!
Mielőtt végleg belecsavarodsz a saját ökörségedbe (amiben legalább olyan mêlyen vagy benne, mint a HDR témában), nézd meg mi töltődik le az állítólagosan létező desktop os linkjén.Botond írta:Hát most nem a fejlesztésről volt szó, hanem ha lenne akkor más világ lenne. Van. Letölthető most is. Más világ lett? Nem, földbe állt a steamOS, azért nem fejlesztik. Az elméletet értem, csak hát itt a csúnya valóság, ami a teóriádra pont 180 fokos szöget zár be.
És? Az mondtad ha lenne megölne mindent. Vót. Földbeállt. Ez a rögvalóság. Kutyát nem érdekli ez, csak a Windows.Moby írta:Mielőtt végleg belecsavarodsz a saját ökörségedbe (amiben legalább olyan mêlyen vagy benne, mint a HDR témában), nézd meg mi töltődik le az állítólagosan létező desktop os linkjén.
Nem nem ezt írtam, de mindegy. Olyan szórakoztató ez a beszélgetés, hogy lehet inkább előtúrom darksectort valahonnan az internet mélyéről. Ezt az szintet ő is hozta bármikor.Botond írta:És? Az mondtad ha lenne megölne mindent. Vót. Földbeállt. Ez a rögvalóság. Kutyát nem érdekli ez, csak a Windows.
így van, és pont az ms utóbbi 5 éve mutatja azt hogy ki is próbál az 1 szereplős piac élére törniBotond írta:Az egy szereplős piac lenne az a rémálom forgatókönyv
Nem, az csak akkor nem az, ha az asztali oprendszerrekről van szó. Oda jó egynek ez a rakás szar is. Csak a konzoloknál ne legyen.Micsu írta:így van, és pont az ms utóbbi 5 éve mutatja azt hogy ki is próbál az 1 szereplős piac élére törni
/Bár valszeg ott is oké lenne, csak az MS szara maradna ott is egyként. Az úgy már más lenne :D
Vki végre előállt, steamOS néven. Aztán az előállásból földbeállás lett. Ezek a tények, a többi rémforgatókönyv meg mehet a heti 4x-i vége a gémingnek huhogásod mellé.Moby írta:Jelenleg az van, hogy pc is leginkább az ms miatt lett a legtrágyább gémingplatform technikai szempontból a windows miatt. Valaki végre előállna egy steamos szintű platformmal pc-re, megbaszódnának ott is igengyorsan.
Én tökre azt hittem, hogy mire a monitorok terjedni kezdenek, lesz rá valami átfogó megoldás (az LG is nyújt valami megoldásfélét a tévéiben, már az enyében is erre, de az sem tökéletes), de ezek szerint rohadtul nem.
phpBB [media]
AsteamOS-nél a ma ismert SteamOS-re gondoltam, ami sajnos nem létezik desktop OS-ként, nem egy 11 évvel ezelőtti ugyanilyen néven létező kísérleti projektre, amit megtaláltál a google-el.Botond írta:Vki végre előállt, steamOS néven. Aztán az előállásból földbeállás lett. Ezek a tények, a többi rémforgatókönyv meg mehet a heti 4x-i vége a gémingnek huhogásod mellé.
Oké, elismerem, hogy időről időre beleesek abba a hibába, hogy felételezek egy valamilyen nagyon alap szintnek tekinthető ismeretelk meglétét itt a leáldban, és főleg mostanában, csúnyán elgázol a rögvalóság :D
Jaja, ezt mindenkinek alapszinten tudnia kellene, hogyha mondasz vmi vadbaromságot, akkor nyilván nem úgy érted, hanem tök máshogy, hiszen nem azért használod azokat a szavakat, mert annak a jelentését akarod közvetíteni, hanem mert vmi tök mást! Világos!Moby írta:AsteamOS-nél a ma ismert SteamOS-re gondoltam, ami sajnos nem létezik desktop OS-ként, nem egy 11 évvel ezelőtti ugyanilyen néven létező kísérleti projektre, amit megtaláltál a google-el.
Oké, elismerem, hogy időről időre beleesek abba a hibába, hogy felételezek egy valamilyen nagyon alap szintnek tekinthető ismeretelk meglétét itt a leáldban, és főleg mostanában, csúnyán elgázol a rögvalóság :D
Na mindegy, a géming amúgy is két naponta meghalt szerinted, szóval azon a nemsteamos steamOS se segítene!
Így van ez, ha az ember az adott témában tökhülyén leáll beszélgetni úgy, hogy a szavak jelentését sem érti. :DBotond írta:Jaja, ezt mindenkinek alapszinten tudnia kellene, hogyha mondasz vmi vadbaromságot, akkor nyilván nem úgy érted, hanem tök máshogy, hiszen nem azért használod azokat a szavakat, mert annak a jelentését akarod közvetíteni, hanem mert vmi tök mást! Világos!
Na mindegy, a géming amúgy is két naponta meghalt szerinted, szóval azon a nemsteamos steamOS se segítene!
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2024.04.27. 20:30-kor.
Ja, én se úgy értettem, ahogy írtam, hanem még titkosabb és okosabb jelentést gondoltam mögé annak amit írtam, és valójában te vagy a tök hülye gondolatolvasásból, sőt az én apukám erősebb is!Moby írta:Így van ez, ha az ember az adott témában tökhülyén leáll beszélgetni úgy, hogy a szavak jelentését sem érti. :D
Én még csak most játszottam a God of War rebootot. Érdekes módon érdekelt, lekötött, bejött.
Igényes látványa, játékmechanikája, mesélése, rendezése volt. Pont annyira open world, amennyire kell, volt értelme bejárni az egészet.
Játszottam a korábbiakat, de azokat annak ellenére, hogy voltak értékeik, nem tartottam nagy számnak. Ez viszont szinte telitalálat volt, tök szellemesen csavartak a világon egyet.
Ritka jó reboot / 10
Igényes látványa, játékmechanikája, mesélése, rendezése volt. Pont annyira open world, amennyire kell, volt értelme bejárni az egészet.
Játszottam a korábbiakat, de azokat annak ellenére, hogy voltak értékeik, nem tartottam nagy számnak. Ez viszont szinte telitalálat volt, tök szellemesen csavartak a világon egyet.
Ritka jó reboot / 10
Az ég kék, a fű meg zöld
azért ha 2k fölé ment volna stabilan a g4, arra csettintek ;) de Botond qd-je alapján tudom h ez az "ezeröt" is nagy ugrás és jah, bár megszokod, de azé "látszik" h jobb (mint a cx/c2), sötétben, kitágult pupillákkal konkrétan már-már sok is. így h a g4 alig jobb, a g3 racionális döntés, tényleg irigylem!Moby írta:G3. Olcsóbb, és nincs igazán ugrás. Szerintem nincs értelme kétezer nitre ugrásnak sem. Itt ilyen nagyságrendi ugrás kellene ahhoz, hogy ne szokd meg két perc alatt. Ne felejtsük el, egy napsütétes napon odakint látsz háromszázezer nintet. Szal itt az ezer nit vagy kétezer...oké, ugrás, de ahol tényleg történni is fog valami, és nem csak szájkarate, az mondjuk tízezer nit, amit a mikroledek nagyban már meglépegetnek.
---
Hétvégén kipróbáltam ezt a Skull and Bones-t éshát.... szar. Extrém darabosan mozognak a karakterek, beat'em upként játszva egy vicc, fél percet se bírtam.
Spoiler
Regamex amugy rohadt jó volt, a 8 óra semmire se elég, ősszel jön a következő, részvétel (nekem legalábbis) kötelező.
egy halo-gears azé nem akkora gané, mint az ezernyi, egyklikkes féldolláros szenny, amik rendszeresen áttekinthetetlenné teszik a psn kínálatát.... ha azt kibírtad (márpedig kibírtad :D ) akkor ne sipákolj már néhány jó-közepes cucc miatt :PDanielT írta:Szóval jönnek a system seller Xbox címek PS-re. Mármint abban az értelemben, hogy konkrétan eladom a gépet, ha ezek az összes szemetükkel bemocskolják...
nyilván nem a 30ezres játékok, a lassan 30ezres psn+ a probléma, nem a félkész, tákoltányolt OS, a szemét hardver (kontrollerbattery, hűtés, tartók), az okádék, ronda, batár külső száműzné a gépet...
.... hanem hogy valaki ps-en is tud hélózni .... és inkább legyen egy ILYEN CÉG az egyetlen alternativa konzolosoknak.... na elmész a p......ba, de vicc nélkül :D
Nyugika, Botondé sem tud IRL, csak 1200 környékit. Azt is csak nagyon piciben, aztán ugyanúgy porbahulllik, mint a többi. Bár ebben a G3-G4 sem sokkal jobb. Ezek csak ilyen szájhősködések. A 2K-s G4el sem lennél sokkal előrébb, de ha mondjuk stabilan tudna bármi tartani a 600-at, az azért baszó tudna lenni.arty írta:azért ha 2k fölé ment volna stabilan a g4, arra csettintek ;) de Botond qd-je alapján tudom h ez az "ezeröt" is nagy ugrás és jah, bár megszokod, de azé "látszik" h jobb (mint a cx/c2), sötétben, kitágult pupillákkal konkrétan már-már sok is. így h a g4 alig jobb, a g3 racionális döntés, tényleg irigylem!
A G3 is csak egy kicsit tartja jobban, de az is lufasz. Ez van. 10 év múlva talán lesz jobb is.
A 9.0 user score elég durva. Csöcs winz.
Kiderült, hogy van, aki lát abban fantáziát, ami a SteamOS sosem lett desktop szinten.
Bazzite OS. Nem tökéletes, és mivel nulla forintból készült valszeg sosem lesz az, pedig az lehetne, ha valaki tenne pénzt a sok cloud fasság helyett, de ez már aligha fog megtörténni.
Bazzite OS. Nem tökéletes, és mivel nulla forintból készült valszeg sosem lesz az, pedig az lehetne, ha valaki tenne pénzt a sok cloud fasság helyett, de ez már aligha fog megtörténni.
phpBB [media]
Zseniális, hogy a Phil által személyesen (úgy tudom ráadásul egyedül) programozott Fallout 4 "next-gen" pecs ugye PS5-ön valóban működik és szebb quality módban, míg Xbox X-en nem csinál semmit.
Még jobb, hogy erre a készítők írták, hogy teljesen jól működik, semmi gond, mindenki hülye.
Ja.. csak a Digital Foundry-nál az új videóban látható, hogy még Xbox One!!! X-en is szebb a quality, mint series X-en.
Imádom, ahogy megalázzák magukat minden lehetséges alkalommal.
https://youtu.be/FqSoB836POE
Még jobb, hogy erre a készítők írták, hogy teljesen jól működik, semmi gond, mindenki hülye.
Ja.. csak a Digital Foundry-nál az új videóban látható, hogy még Xbox One!!! X-en is szebb a quality, mint series X-en.
Imádom, ahogy megalázzák magukat minden lehetséges alkalommal.
https://youtu.be/FqSoB836POE
Szerintem én ezzel nem is játszottam, bár a borítóját végtelenszer láttam valamiért. Legalábbis nem ismerős belőle semmi.DanielT írta:Hehe, jó kis Timeshift. :) (új review és kis történelmi áttekintés)
[video]https://youtu.be/mQrPMzic-sc[/vido]
Ez még mindig rohadt ütős, főleg amikor az elején meg a végén kintről mutatja a modelleket.
phpBB [media]
Iszonyú jó képminősége volt X360-on, a textúrák, élsimítás, általános élesség terén nagyon megmaradt ez belőle. Mint játék az akkori erős FPS mezőnyben nem zavart sok vizet, de nem volt rossz egyáltalán, végigvittem.Moby írta:Szerintem én ezzel nem is játszottam, bár a borítóját végtelenszer láttam valamiért. Legalábbis nem ismerős belőle semmi.
Ezt anno lewarezoltam mert még elvileg a 7300GT-s konfigom belefért volna a minimum követelményekbe, de valamiért mégsem indult el. Aztán azóta se jutott eszembe.DanielT írta:Hehe, jó kis Timeshift. :) (új review és kis történelmi áttekintés)
Pont tegnap neztem ezt a videot , brutal jaDanielT írta:Ez még mindig rohadt ütős, főleg amikor az elején meg a végén kintről mutatja a modelleket.phpBB [media]
En jatszottam de semmi maradandot nem nyujtott.Moby írta:Szerintem én ezzel nem is játszottam, bár a borítóját végtelenszer láttam valamiért. Legalábbis nem ismerős belőle semmi.
Ennek a ps5 slimnek a hangereje simán a ps4 pro időket idézi. Én nem tudom mi lesz, ha nyáron jut majd eszembe bekapcsolni...Volt egy fél generáció, amikor úgy tűnt, hogy a sony is megtanult hardvert gyártani, de alig élvezhettem, már el is múlt :D
Fíl irt nekem május elseje alkalmából az xbox appban.
Lement a Stellar Blade. Nem volt ez rossz játék, sőt eddig az idei legjobb, de sokat elmond az ez évi játékfelhozatalról, hogy ez ki tud emelkedni közülük, csöcsök ide, vagy oda. Sony gigaex minőségtől azért távol áll (hogy ez most jó, vagy rossz, mindenki döntse el maga).
Maga a játék és a bossok nem túl nehezek a játékidő nagy részében, kivéve az utolsó 3-4 boss-t, mert természetesen nem maradhat egyetlen ázsiai akciójáték sem váratlan difficulty spike nélkül a végére. Aki a platformingot programozta, azonnal kirúgni. Aki szerint jó ötlet volt horgászós minijátékot rakni bele, azonnal kirúgni (a "fogj ki 20 különböző halat" mellékküldetés az egyetlen, amit nem csináltam meg). Aki úgy döntött, hogy nem lehet külön slotokba menteni, azonnal kirúgni: 3 befejezése van a játéknak, és egy játékvégi döntéstől függ melyiket kapod; ha látni akarod a többi befejezést, akkor újra kell játszanod az egészet, vagy youtube; ja és persze külön-külön trophy jár mindhárom befejezéshez, úgyhogy have fun a platinázáshoz, bár az nekem a horgászás miatt eleve ugrott.
Maga a játék és a bossok nem túl nehezek a játékidő nagy részében, kivéve az utolsó 3-4 boss-t, mert természetesen nem maradhat egyetlen ázsiai akciójáték sem váratlan difficulty spike nélkül a végére. Aki a platformingot programozta, azonnal kirúgni. Aki szerint jó ötlet volt horgászós minijátékot rakni bele, azonnal kirúgni (a "fogj ki 20 különböző halat" mellékküldetés az egyetlen, amit nem csináltam meg). Aki úgy döntött, hogy nem lehet külön slotokba menteni, azonnal kirúgni: 3 befejezése van a játéknak, és egy játékvégi döntéstől függ melyiket kapod; ha látni akarod a többi befejezést, akkor újra kell játszanod az egészet, vagy youtube; ja és persze külön-külön trophy jár mindhárom befejezéshez, úgyhogy have fun a platinázáshoz, bár az nekem a horgászás miatt eleve ugrott.
Felhőmentéssel nem játszható ki az egyslotosság?neoreg írta:Lement a Stellar Blade. Nem volt ez rossz játék, sőt eddig az idei legjobb, de sokat elmond az ez évi játékfelhozatalról, hogy ez ki tud emelkedni közülük, csöcsök ide, vagy oda. Sony gigaex minőségtől azért távol áll (hogy ez most jó, vagy rossz, mindenki döntse el maga).
Maga a játék és a bossok nem túl nehezek a játékidő nagy részében, kivéve az utolsó 3-4 boss-t, mert természetesen nem maradhat egyetlen ázsiai akciójáték sem váratlan difficulty spike nélkül a végére. Aki a platformingot programozta, azonnal kirúgni. Aki szerint jó ötlet volt horgászós minijátékot rakni bele, azonnal kirúgni (a "fogj ki 20 különböző halat" mellékküldetés az egyetlen, amit nem csináltam meg). Aki úgy döntött, hogy nem lehet külön slotokba menteni, azonnal kirúgni: 3 befejezése van a játéknak, és egy játékvégi döntéstől függ melyiket kapod; ha látni akarod a többi befejezést, akkor újra kell játszanod az egészet, vagy youtube; ja és persze külön-külön trophy jár mindhárom befejezéshez, úgyhogy have fun a platinázáshoz, bár az nekem a horgászás miatt eleve ugrott.
Kijátszható, de csak a "rossz" és az egyik "jó" befejezést lehet vele megoldani. A "jó" befejezések feltétele az egyik karakterhez köthető százalékos érték. Ha 100% akkor a "mégjobb jó" befejezést kapod és ezt már nagyon nem lehet tudtommal megkerülni, mert az utolsó pont után, amikor még van ráhatásod mi lesz a végső százalékos érték, több órányi játék van.Zóanagyvarázsló írta:Felhőmentéssel nem játszható ki az egyslotosság?
Hamarosan kiszedik a PS plus extrából az eredeti HZD-t, úgyhogy azt rebesgetik, már közel lehet a HZD remaster megjelenés a remasterstation 5-re.DanielT írta:Ezek a Sony belsősök teljesen megőrültek:
"Horizon Zero Dawn PS5 Remaster Reportedly In the Works Alongside a Multiplayer Game"
Remélem hamarosan jön a Returnal remake is!
Zzzztakurva! Mint egy falat kenyér! VÉGRE!neoreg írta:Hamarosan kiszedik a PS plus extrából az eredeti HZD-t, úgyhogy azt rebesgetik, már közel lehet a HZD remaster megjelenés a remasterstation 5-re.
Az egyetlen őszinte húzása a sonynak az lenne, ha a ps5-öt (a konzolt) átkeresztlné "PS4 remastered"-nek.
Lepörgött a Wartales, steamen, szólóban, 127 óra alatt, a kalózos kieggel együtt.
Wall of text következne, de igyekszem majd zanzásítani, de a tldr szekciónak a rövid lényeg annyi, hogy a játékot minden egyes apró részletében az én ízlésemnek megfelelően rakták össze, egyszerűen a tökéletes és a valaha játszott legjobb játékom jelzők között vacillálok, hogy melyiket süssem rá pertíz.
A játék amúgy úgy került a látóterembe, hogy bár már évek óta kint van early accessben steamen, de csak 3-4 hónapja dobták be a ganéba (playanywhere nyilván, crossplatform coop, közös felhőmentés, meg minden), és haverral elkezdtük coopban. Ez azóta is folyamatban van, kb 98%-nál járhatunk, szóval hamarosan coop review pluszban, kieg nélkül, az még nincs xbox ökoszisztémára, ezért is vettem meg steamre, meg hogy a szóló végigjátszás mentése ne akadjon össze a coopossal.
És akkor a mini review wall of text.
- a játék egy zsoldoscsapatról szól, aki csak úgy odakeveredik a semmi közepére, ahol pár királyság van a középkorban. Ennek megfelelően középkori setup van, lándzsás, kardos, íjas, baltás, stb egységekkel. Ez már kapásból óriási win nálam.
- a játékmenet annyi, hogy van 6-7-8 királyság, mindegyikben van vmi fennforgás. Az egyes királyságokban van 20-30-40 helyszín (bánya, város, rablótanya, malom, fűrészüzem, várbörtön), ahol különböző történések vannak, ezek egy-egy küldit jelentenek, illetve egyes helyszíneken van a fősztorival is kapcsolat.
- minden királyságban van egy főváros, ahol 5-6 épület van, ahol küldiket lehet felvenni, kraftolni, meg az első nyomokat össze lehet szedni a főküldihez
- a főküldi mindig több nagy (al)küldetésre bomlik, és minden királyságban más és más a kibontakozásának a módja. A fő történet szál kicsit olyan, mintha a Rejtő összesből a légiós gyűjtemény könyvet olvasnánk. Mindegyik önálló sztori (könyv) egymás mellett, egy játékban (gyűjtemény könyvben), és vannak olyan sztorik, amik kikacsintanak egymásra, ahogy a légiós Rejtős regényekben is van olyan szereplő, ami másik könyvben is szerepel, de azért mindegyik önálló történet. Ez számomra teljesen egyedi volt, az egyes királyságok főtörténetei között így végülis a mi kis zsoldos csapatunk teremti meg az összefüggést, hogy ezt is ugyanazok a zsoldosok göngyölítették fel.
- mágia nincs, armorja és hp-ja van az egységeknek, ha az elfogy és nagy a willpower, akkor van mentődobás, aztán ha utána is ráütnek a csatában, akkor jön a haldoklás, és hát a következő ütésre a halál.
- A játék úgy van felépítve, hogy az egységek hullanak, rotálódnak. Pár egységgel indul a brigád, aztán egyre többen és többen leszünk. Nem csak a szintjük emelkedik (lvl12 a max, kalózos kieggel lvl13), hanem egyre több egységre is lesz szükségünk, a vége felé már 25-30 fős csapattal mászkálunk.
- a csaták körökre osztottak (újabb win nálam), aminek az elején felszórja a unitokat, később tanulható skillből lehet őket áthelyezni. A körben látni előre a következő 10-12 unit lépési sorrendjét, hogy mikor jövünk mi, mikor az ellenfél, tőlünk bárki léphet következőnek, aki még nem lépett a körben, az ellenféltől viszont fix a sorrend. Azt hinné az ember, hogy ettől könnyű a harc, de nem. Nagyon taktikusnak kell lenni, mert az ellenfél mindig többen van, mindig csapatokban áll fel a csatatéren, és jól meg kell gondolni, hogy hol akar az ember betörni az ellenséges sorok közé, hogy kikapjuk a gyengéket, és ledolgozzuk a létszámhátrányt úgy, hogy ne kerüljön kelepcébe a beküldött emberünk és ne darálják be. Ez coopban különösen zseniális élmény minden csatánál, mikor megtanácskozzák a playerek, hogy jó, beszoptuk, megint többen és erősebbek jöttek, akkor hogyan legyen.
- a játék fontos eleme ugye ez a térképen jövés menés a helyszínek között, amiben elfáradnak az emberek, időnként aludni kell, ilyenkor tábort kell verni. A tábor fejlesztése sátorral, bográccsal, stb egy külön mikromenedzsment, nagyon jól elkapták ennek is a mélységét és komplexitását szerintem.
- a seregek végtelenre hízását három dolog fogja vissza, egyrészt a kezdő díj, amiért beállnak, és ami egyre növekszik, majd a meglevő csapatot etetni kell és zsoldot fizetni. Mikor elfáradnak, tábort verünk, meg kell etetni őket, és minden harmadik etetéshez jár a zsold is, hiszen zsoldosok. :D
- kaját lehet venni, meg nem csak emberi seregek jönnek szembe, az erdőben kóborolnak mindenféle állatok, azoknak a húsát meg lehet főzni, tengerparton pecázni, stb.
- pénz meg a vérdíjakból van, minden nagyobb városban kocsma, bounty board, felvesszük, megyünk, csináljuk, majd vissza a bountyért. Olyan 6-8 küldetés féle van, azért a végigjátszás alatt lepörgött vagy 5-600 bounty, szóval egy idő után ez azért sima farmolás.
- van craftolás is, szinten szerintem a megfelelő mélységben eltalálva, és ez is lehet elég jó pénzforrás, ha ráfekszik az ember. Van vagy 10-12 féle szakma ehhez, bányász, aki az ércet intézi, favágó, aki a fát, alkimista, aki a spéci ércekből acélrudat csinál, és végül kovács, aki az acélból és a fából acélkardot. De ez csak egy random példa volt, van még sok szakma, és mind hasznos, nem csak ilyen töltelék, hogy legyen.
- maga a szintezés szakóca komplexitású, minden második harmadik szinten kap vmi aktív vagy passzív skillt az adott unit
- a kalózos kieg talán az egyetlen, ami nem 10/10, csak 9,9/10, mert nekem a vízi harc nem tetszett. Az alapjáték harcainál kb végtelen féle terepen, végtelen féle felállásban találkoztam a mindennel is. A kalózos kieg nagyon ráment a hajókra, a vízre, ami nagy újdonság meg minden, de ott azért nagyon egy kaptafa ez, mindig két hajón állnak egymással szemben a csapatok, és mindig 1-2-3 pallóra van beszűkítve a mozgástér, meg még vannak a kötelek, amivel át lehet lendülni az ellenfél közé, nyilván a legerősebb tankoknak csak, a többieket bedobva 20-25 ellenfél közé hamar fasírtként végeznék.
Összességében teljesen kiesett a látóteremből a játék még early accessként, ha másért nem, már ezért az élményért érdemes volt a sok év gamepass fizetés, xbox vásárlás, stb.
Van még egy kocsmás kieg is, ami a táborozáshoz hasonló köztes mikromenedzsment cucc, ahol pénzt lehet gyűjteni, az nem győzött meg, szóval egyelőre kimarad.
Mindenkinek nagyon lelkesen ajánlom, aki szereti az rpg-ket és mikromendzselős cuccokat, mert ez a játék a csúcsok csúcsa számomra ebben a stílusban.
Wall of text következne, de igyekszem majd zanzásítani, de a tldr szekciónak a rövid lényeg annyi, hogy a játékot minden egyes apró részletében az én ízlésemnek megfelelően rakták össze, egyszerűen a tökéletes és a valaha játszott legjobb játékom jelzők között vacillálok, hogy melyiket süssem rá pertíz.
A játék amúgy úgy került a látóterembe, hogy bár már évek óta kint van early accessben steamen, de csak 3-4 hónapja dobták be a ganéba (playanywhere nyilván, crossplatform coop, közös felhőmentés, meg minden), és haverral elkezdtük coopban. Ez azóta is folyamatban van, kb 98%-nál járhatunk, szóval hamarosan coop review pluszban, kieg nélkül, az még nincs xbox ökoszisztémára, ezért is vettem meg steamre, meg hogy a szóló végigjátszás mentése ne akadjon össze a coopossal.
És akkor a mini review wall of text.
- a játék egy zsoldoscsapatról szól, aki csak úgy odakeveredik a semmi közepére, ahol pár királyság van a középkorban. Ennek megfelelően középkori setup van, lándzsás, kardos, íjas, baltás, stb egységekkel. Ez már kapásból óriási win nálam.
- a játékmenet annyi, hogy van 6-7-8 királyság, mindegyikben van vmi fennforgás. Az egyes királyságokban van 20-30-40 helyszín (bánya, város, rablótanya, malom, fűrészüzem, várbörtön), ahol különböző történések vannak, ezek egy-egy küldit jelentenek, illetve egyes helyszíneken van a fősztorival is kapcsolat.
- minden királyságban van egy főváros, ahol 5-6 épület van, ahol küldiket lehet felvenni, kraftolni, meg az első nyomokat össze lehet szedni a főküldihez
- a főküldi mindig több nagy (al)küldetésre bomlik, és minden királyságban más és más a kibontakozásának a módja. A fő történet szál kicsit olyan, mintha a Rejtő összesből a légiós gyűjtemény könyvet olvasnánk. Mindegyik önálló sztori (könyv) egymás mellett, egy játékban (gyűjtemény könyvben), és vannak olyan sztorik, amik kikacsintanak egymásra, ahogy a légiós Rejtős regényekben is van olyan szereplő, ami másik könyvben is szerepel, de azért mindegyik önálló történet. Ez számomra teljesen egyedi volt, az egyes királyságok főtörténetei között így végülis a mi kis zsoldos csapatunk teremti meg az összefüggést, hogy ezt is ugyanazok a zsoldosok göngyölítették fel.
- mágia nincs, armorja és hp-ja van az egységeknek, ha az elfogy és nagy a willpower, akkor van mentődobás, aztán ha utána is ráütnek a csatában, akkor jön a haldoklás, és hát a következő ütésre a halál.
- A játék úgy van felépítve, hogy az egységek hullanak, rotálódnak. Pár egységgel indul a brigád, aztán egyre többen és többen leszünk. Nem csak a szintjük emelkedik (lvl12 a max, kalózos kieggel lvl13), hanem egyre több egységre is lesz szükségünk, a vége felé már 25-30 fős csapattal mászkálunk.
- a csaták körökre osztottak (újabb win nálam), aminek az elején felszórja a unitokat, később tanulható skillből lehet őket áthelyezni. A körben látni előre a következő 10-12 unit lépési sorrendjét, hogy mikor jövünk mi, mikor az ellenfél, tőlünk bárki léphet következőnek, aki még nem lépett a körben, az ellenféltől viszont fix a sorrend. Azt hinné az ember, hogy ettől könnyű a harc, de nem. Nagyon taktikusnak kell lenni, mert az ellenfél mindig többen van, mindig csapatokban áll fel a csatatéren, és jól meg kell gondolni, hogy hol akar az ember betörni az ellenséges sorok közé, hogy kikapjuk a gyengéket, és ledolgozzuk a létszámhátrányt úgy, hogy ne kerüljön kelepcébe a beküldött emberünk és ne darálják be. Ez coopban különösen zseniális élmény minden csatánál, mikor megtanácskozzák a playerek, hogy jó, beszoptuk, megint többen és erősebbek jöttek, akkor hogyan legyen.
- a játék fontos eleme ugye ez a térképen jövés menés a helyszínek között, amiben elfáradnak az emberek, időnként aludni kell, ilyenkor tábort kell verni. A tábor fejlesztése sátorral, bográccsal, stb egy külön mikromenedzsment, nagyon jól elkapták ennek is a mélységét és komplexitását szerintem.
- a seregek végtelenre hízását három dolog fogja vissza, egyrészt a kezdő díj, amiért beállnak, és ami egyre növekszik, majd a meglevő csapatot etetni kell és zsoldot fizetni. Mikor elfáradnak, tábort verünk, meg kell etetni őket, és minden harmadik etetéshez jár a zsold is, hiszen zsoldosok. :D
- kaját lehet venni, meg nem csak emberi seregek jönnek szembe, az erdőben kóborolnak mindenféle állatok, azoknak a húsát meg lehet főzni, tengerparton pecázni, stb.
- pénz meg a vérdíjakból van, minden nagyobb városban kocsma, bounty board, felvesszük, megyünk, csináljuk, majd vissza a bountyért. Olyan 6-8 küldetés féle van, azért a végigjátszás alatt lepörgött vagy 5-600 bounty, szóval egy idő után ez azért sima farmolás.
- van craftolás is, szinten szerintem a megfelelő mélységben eltalálva, és ez is lehet elég jó pénzforrás, ha ráfekszik az ember. Van vagy 10-12 féle szakma ehhez, bányász, aki az ércet intézi, favágó, aki a fát, alkimista, aki a spéci ércekből acélrudat csinál, és végül kovács, aki az acélból és a fából acélkardot. De ez csak egy random példa volt, van még sok szakma, és mind hasznos, nem csak ilyen töltelék, hogy legyen.
- maga a szintezés szakóca komplexitású, minden második harmadik szinten kap vmi aktív vagy passzív skillt az adott unit
- a kalózos kieg talán az egyetlen, ami nem 10/10, csak 9,9/10, mert nekem a vízi harc nem tetszett. Az alapjáték harcainál kb végtelen féle terepen, végtelen féle felállásban találkoztam a mindennel is. A kalózos kieg nagyon ráment a hajókra, a vízre, ami nagy újdonság meg minden, de ott azért nagyon egy kaptafa ez, mindig két hajón állnak egymással szemben a csapatok, és mindig 1-2-3 pallóra van beszűkítve a mozgástér, meg még vannak a kötelek, amivel át lehet lendülni az ellenfél közé, nyilván a legerősebb tankoknak csak, a többieket bedobva 20-25 ellenfél közé hamar fasírtként végeznék.
Összességében teljesen kiesett a látóteremből a játék még early accessként, ha másért nem, már ezért az élményért érdemes volt a sok év gamepass fizetés, xbox vásárlás, stb.
Van még egy kocsmás kieg is, ami a táborozáshoz hasonló köztes mikromenedzsment cucc, ahol pénzt lehet gyűjteni, az nem győzött meg, szóval egyelőre kimarad.
Mindenkinek nagyon lelkesen ajánlom, aki szereti az rpg-ket és mikromendzselős cuccokat, mert ez a játék a csúcsok csúcsa számomra ebben a stílusban.
Nem létezik, de komolyan... ezt már én se hiszem el, pedig én mindent elhiszek.neoreg írta:Hamarosan kiszedik a PS plus extrából az eredeti HZD-t, úgyhogy azt rebesgetik, már közel lehet a HZD remaster megjelenés a remasterstation 5-re.
Talán tegnap, vagy tegnapelőtt dobta fel a steam surveyt a steam kliens, és mikor lefutott, beadtam, akkor pont ránéztem én is a hogyan állnak a gpu-k népszerűségben listára és nekem is ez volt a konklúziom, hogy ez az AMDnek bukó, az nvidiának meg szabadrablást jelent.
Mikor vettem a 6900 xt ultit Moby segítségével, akkor ugye közeltávol nem volt nvídia kártya szempontból hasonló árban, mikor vettem a 7900 XTX-et, akkor már csak hajszálnyi különbség volt árban és teljesítményben is a 4080asokkal, de még a több vram, meg az úgyse upscale gyúrok gondolatok miatt volt értelme a radeont választani, de most? Az XTX árban ott van 4080 super, valszeg simán azt választanám, mert a gyerek gépében se fogyott még ki sose a 16 giga vram a 6900as alól, és hát a többi érv elfogyott az XTX mellől.
Oké, most árban, teljesítményben és fogyasztásban is csak hajszállal van lemaradva az xtx, ha az upscale technikát és az RT-t figyelmen kívül hagyjuk, de ezt csak akkor tehetjük meg, ha évente-két évente gpu csere, de mi lesz itt a következő felvonásban? AMDnek eddig úgy néz ki, hogy a nagy kártyája gyengébb lesz, mint a 7900 XTX?! Nemán!
A dolgok jelen állása szerint a következő kártya nálam megint nem radeon lesz.
Amúgy majd 1%on áll a 4090es a steam surveyben, mégis Castlenek lesz igaza és ingyen osztják a mekis fagyi mellé, annyira filléres cucc lett. Csak pár hónap és itt az 5090es, én már bele nem nyúlok a kifutó szarokba az is biztos!
Mondjuk nem tudom hogy reméltek eladást a 7-es szériával, amikor legjobb ár/érték arányú kártyájuk a mai napig a 6700XT, ami nekem is van az excelezős PC-ben a Ryzen 3600 mellett.
A 7900XTX még jó vétel lenne, csak ennyi pénzért már gáz hogy nem tud egy kártya dlss-t vagy azzal ekvivalens felskálázást, amikor eleve hátrányban van RT-ben is.
A 7900XTX még jó vétel lenne, csak ennyi pénzért már gáz hogy nem tud egy kártya dlss-t vagy azzal ekvivalens felskálázást, amikor eleve hátrányban van RT-ben is.
Botond írta:Talán tegnap, vagy tegnapelőtt dobta fel a steam surveyt a steam kliens, és mikor lefutott, beadtam, akkor pont ránéztem én is a hogyan állnak a gpu-k népszerűségben listára és nekem is ez volt a konklúziom, hogy ez az AMDnek bukó, az nvidiának meg szabadrablást jelent.
Mikor vettem a 6900 xt ultit Moby segítségével, akkor ugye közeltávol nem volt nvídia kártya szempontból hasonló árban, mikor vettem a 7900 XTX-et, akkor már csak hajszálnyi különbség volt árban és teljesítményben is a 4080asokkal, de még a több vram, meg az úgyse upscale gyúrok gondolatok miatt volt értelme a radeont választani, de most? Az XTX árban ott van 4080 super, valszeg simán azt választanám, mert a gyerek gépében se fogyott még ki sose a 16 giga vram a 6900as alól, és hát a többi érv elfogyott az XTX mellől.
Oké, most árban, teljesítményben és fogyasztásban is csak hajszállal van lemaradva az xtx, ha az upscale technikát és az RT-t figyelmen kívül hagyjuk, de ezt csak akkor tehetjük meg, ha évente-két évente gpu csere, de mi lesz itt a következő felvonásban? AMDnek eddig úgy néz ki, hogy a nagy kártyája gyengébb lesz, mint a 7900 XTX?! Nemán!
A dolgok jelen állása szerint a következő kártya nálam megint nem radeon lesz.
Amúgy majd 1%on áll a 4090es a steam surveyben, mégis Castlenek lesz igaza és ingyen osztják a mekis fagyi mellé, annyira filléres cucc lett. Csak pár hónap és itt az 5090es, én már bele nem nyúlok a kifutó szarokba az is biztos!
Steam survey változatlanul annyira mérvadó -bár nyilván ezt is nehezen fogod fel mint minden mást- hogy máig nem kérdezett meg hogy akarom-e frissiteni a 8 évvel ez elötti vga-val szerepelek benne, azóta volt a gépemben vagy 5 kártya.... Egyébiránt senki nem ondta hogy filléres lenne- csak azt hogy joggal ennyi az ennyi mert nincs konkurenciája semmilyen téren igy az nvidia azt csinál amit akar.
Pedig szerintem én is linkeltem, de téged éppen a gané miatt csak az érdekel, amit Fil küld. Ha nem lenne, akkor elolvastad volna,a mit én írok, és akkor is értesülsz rólaBotond írta:Összességében teljesen kiesett a látóteremből a játék még early accessként, ha másért nem, már ezért az élményért érdemes volt a sok év gamepass fizetés, xbox vásárlás, stb.