A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76721 2024.04.15. 17:43

Botond írta:És mi ebben az újdonság? A CODstation5, amin hónapról-hónapra a most sold meg most played cím a COD, amit személyesen Fíl tökéletesített az az xbox világ része.

Érik az a gears judgement coop!

Minecrafthoz, ami ugye egy egész évben volt minden egyes hónapban a most sold game pár éve, nos ahhoz is be kell lepni ms accountba a közös multihoz, mert az az xbox ökoszisztémán valósul meg. Playanywhere! Stockholm szindróma, be vagy zárva túsznak mindenhova!

De a legutóbbi ps plus Minecraft dungeon is ugyanez. Minecraft legends is.

/szerk: Akkor te még sose játszottál mondjuk egy ubi játékkal sem. :)
Le is irja a mai gaming helyzetet hogy a 6 pontos Codert meg a 10+ eves Minecraftert kapaloznak a box userek.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76722 2024.04.15. 18:53

Micsu írta:Le is irja a mai gaming helyzetet hogy a 6 pontos Codert meg a 10+ eves Minecraftert kapaloznak a box userek.
Dani zabos lesz, hogy box usereknek hívod a ps tulajokat, de végülis Fíl is ezt mondja meg te is, akkor lehet benne vmi!
Avatar
Botond

Hozzászólás #76723 2024.04.15. 19:21

Képernyőkép 2024-04-15 192001.png

Mindeközben a gamepass lett az új gog.com. Már ha az "új" értelmezhető egy mondatban a gog.commal, de értitek, na! :banplz:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76724 2024.04.15. 19:40

Botond írta:
Képernyőkép 2024-04-15 192001.png

Mindeközben a gamepass lett az új gog.com. Már ha az "új" értelmezhető egy mondatban a gog.commal, de értitek, na! :banplz:
eddig is voltak őskövületek az EA Playben, csak bővült a kínálat.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76725 2024.04.15. 21:03

DanielT írta:Phil nem erőlködik már, folyamatos win-ben van:

When you download Sea of Thieves on the PS5 it works exactly as it does on Steam. You are REQUIRED to link or create a Microsoft account. You cannot log into the game and play without one. While most people just shrugged and assumed it was for cross progression/cross play, the shocker is that when you're playing Sea of Thieves on a PS5, you're still playing it on Xbox.

So even though you're using a PS5 to run the game and playing with a DualSense with its haptics, you're still logged into and playing the game on the Xbox services. Meaning MS is going to count every PS user in SoT as an Xbox user when reporting MAU.


Minden képernyő egy Xbox, de a Playstation az különösen! :nezze: :eljen: :eljen: :eljen:

Nem jut hirtelen eszembe játék, ahol kötelezően külön accot kellett volna csinálni konzolon, de ezek a patkány gecik nyilván idehozzák a mételyt. :worship: :worship: :worship:
Ne bántsd már filt! Végre lesznek megint számok, amiket érdemes lesz közölni :D
Avatar
arty

Hozzászólás #76726 2024.04.16. 12:22

Moby írta:Szerintem hármotoknak nincs meg a szükséges információ ahhoz sem. hogy DIREKT szarul állítsatok be valamit. Én simán betippelem, hogy totál véletlenül még talán jóra is sikerült, bár ez sokat nem számít, hiszen a különbség sem mondana semmit :D
Hát azért az elég erős, hogy azt gondolod, hogy a HDR kapcsolót OFF-ra tenni hárman is kevesek voltunk :D

Úgy csináltuk, hogy rámentünk és ott rányomtunk a dualsense kontroller X gombjára. És igen, arra a dualsense-re, ami a ps5-el volt párosítva, nem arra, ami a szomszédékéra volt.
De a képernyőn láttuk is, ahogy mozgunk a menüben, szóval 51%, hogy jól csináltuk, jó kontrollerrel, jó péesötön, jó OFF menüpontra rányomva.

És bár hiszek a véletlenekben, az mégis fura lett volna, hogy a képminőség az OFF gomb megnyomásának pillanatában valami tök más dolog miatt lett PONT akkor nézhető, tehát, hogy nem az always on kamuHDR baszta szét előtte a képet nézhetetlen ocsmánygennyre az áncsártid 3 remazterében. Élek a gyanűval, hogy de.

És azt ugye te sem vitatod, hogy az SDR tartalom HDR-be gányolása nem triviális, nem 1:1 veszteségmentesen megoldható, "szabványosított" folyamat.
Hanem pont nem az. Van némi játéktér :D
Japók játszottak is, okádék amit leművel az algoritmusuk... aki ezt elviselhetőnek tartja, annak a nem kamuHDR nézhet ki GECISZARUL a saját kijelzőjén.

Vagy egy akarattal igénytelen idióta!!!!! De ezt itt azé' csak nem képzelem el senkiről, ellenben h elbaszott képet néz, amit megszokott, azt ... azt inkább.
Emberi dolog.
Avatar
arty

Hozzászólás #76727 2024.04.16. 12:33

Zóanagyvarázsló írta:A 2013-as TR is nagyon durva így egyébként, PC-n nyilván nagyobb a különbség a kettő között (eleve a 2013-ast röhögve vitte az 1060, a Rise-ot maxon szerintem nem bírná el 1080p @ 60 fps-sel, elnézve a 3060-on nyújtottakat).

Utána belenéztünk PS5-ön a az UC3-ba. A részleteket tekintve prevgen fosnak tűnt hozzájuk képest (nyilván ez inkább a Rise-ra igaz, de a 2013-ason is érződött, hogy újabb), csak hát persze szemmel láthatóan jobb felbontással és fps-sel. Jó lett volna egy PS3 is a kéznél.
Legközelebbi szeánszon lesz ps3 is... én azóta a teljes életem megkérdőjeleztem :( Az én elmémben EDDIG az uncsi2-3/tlou nyerte a generációt graf szempontból (páros napokon legalábbis... páratlan napokon a Halo4), erre 2024-ben egy szaros TR borít mindent?! :D

Azóta keresek egy TR2013 példányt is 360ra, ez KELL a polcra, relikviának.

Jóérzés, hogy az elmult 7 nap alatt kb 10 játékkal nőtt a backlogom és 1 db került le róla (a doom2, ami egy fos, egy olcsó kieg, fillérekből, teliáron.... anyád, IDSoft! +sajnos a ps4es verziója továbbra is listás :( )
Avatar
Botond

Hozzászólás #76728 2024.04.16. 12:45

arty írta:Legközelebbi szeánszon lesz ps3 is... én azóta a teljes életem megkérdőjeleztem :( Az én elmémben EDDIG az uncsi2-3/tlou nyerte a generációt graf szempontból (páros napokon legalábbis... páratlan napokon a Halo4), erre 2024-ben egy szaros TR borít mindent?! :D

Azóta keresek egy TR2013 példányt is 360ra, ez KELL a polcra, relikviának.

Jóérzés, hogy az elmult 7 nap alatt kb 10 játékkal nőtt a backlogom és 1 db került le róla (a doom2, ami egy fos, egy olcsó kieg, fillérekből, teliáron.... anyád, IDSoft! +sajnos a ps4es verziója továbbra is listás :( )
Normálon, coopban a fiaddal egy fél délután lenne végig hahotázni a doomokat. Pár évvel van az enyém mögött, ő is élvezni fogja az ilyen családi programot.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76729 2024.04.16. 12:59

arty írta:És azt ugye te sem vitatod, hogy az SDR tartalom HDR-be gányolása nem triviális, nem 1:1 veszteségmentesen megoldható, "szabványosított" folyamat.
Hanem pont nem az. Van némi játéktér :D
Japók játszottak is, okádék amit leművel az algoritmusuk... aki ezt elviselhetőnek tartja, annak a nem kamuHDR nézhet ki GECISZARUL a saját kijelzőjén.
Namost az az úgynevezett algoritmus annyit tesz, hogy kifeszíti az SDR információt a HDR színtérben. Ha annak a végeredménye szar, akkor nagyon másutt keresendő a probléma forrása, de ebbetényleg ne menjünk bele, mert amióta feljött ez a téma úgy érzem magamm, mint az egyszeri pásztor, aki a birkáit szeretné nagyon megtanítani integrálni, de azok a deriválásnál elakadnak rettenetesen :banplz:
Avatar
Botond

Hozzászólás #76730 2024.04.16. 13:15

Moby írta:Namost az az úgynevezett algoritmus annyit tesz, hogy kifeszíti az SDR információt a HDR színtérben. Ha annak a végeredménye szar, akkor nagyon másutt keresendő a probléma forrása, de ebbetényleg ne menjünk bele, mert amióta feljött ez a téma úgy érzem magamm, mint az egyszeri pásztor, aki a birkáit szeretné nagyon megtanítani integrálni, de azok a deriválásnál elakadnak rettenetesen :banplz:
Én azt feltételezem, hogy megMicsusodtál, és szövegértési nehézségeid vannak. Vmi totál másról beszélhetsz, mint amiről mi, de nem értem, hogy hol és hogyan sikerült ennyire párhuzamos univerzumba kerülnöd. Vagy ha ez ilyen bemutató, hogy hogyan kell fullba tolni, akkor well done! :eljen:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76731 2024.04.16. 14:04

Botond írta:Normálon, coopban a fiaddal egy fél délután lenne végig hahotázni a doomokat. Pár évvel van az enyém mögött, ő is élvezni fogja az ilyen családi programot.
UV-n is talán, mi az UV+-szal házhoz mentünk a pofonért.

Nálam amúgy a co-op etapok, a Quake 2-t nagyon megemelték, a Quake 1-et szintet tartották, a Doom 1-et kevésbé, a Doom 2 egy kicsit jobban lejjebb nyomták. De ez jórészt a co-op design kérdése. A D2 nálam már a legutóbbi szóló elővétel után is a D1 alá került, pedig sokáig fordítva volt. A Q2 volt számomra minden szempontból pozitív csalódás (bár térkép lehetett volna az "iránytű" alternatívájaként), nagyon bejöttek a neked nem tetsző fegyverek, jó emlékeim voltak róluk, de ahhoz képest is. Meg hát jó is lett a ráncfelvarrás, pláne a régen 20 fps-sel játszott szoftveres módhoz képest.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76732 2024.04.16. 14:14

Moby írta:Dani, játékaim nem küld emailt privikről. Mé?
Tasman megcsinálta, örök hála neki. :worship:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76733 2024.04.16. 14:15

arty írta:Legközelebbi szeánszon lesz ps3 is... én azóta a teljes életem megkérdőjeleztem :( Az én elmémben EDDIG az uncsi2-3/tlou nyerte a generációt graf szempontból (páros napokon legalábbis... páratlan napokon a Halo4), erre 2024-ben egy szaros TR borít mindent?! :D

Azóta keresek egy TR2013 példányt is 360ra, ez KELL a polcra, relikviának.
A GoW: Ascension is keményen nézett ki, csak fájdalmas áron. Vagy a filmjáték Beyond: Two Souls. (A TLoU ugye kimaradt, PS3-ra már aligha veszem meg.) A Halo 4-et sajnos csak PC-n láttam, nyilván 360-on azért nem azt tudta, de durva volt egy olyan korú játékhoz képest. (Az Infinite-nél voltak olyan a idióták, hogy az egész széria látványbeli gyengeségét hangsúlyozzák ki.)

A TR 2013 jól nézett ki PC-n, de valahogy többet vártam. Persze 2018-ban játszottam a Quantum Break, a Hellblade és az Infinite Warfare után. Mentek akkoriban 7. generációból származó játékok is, de nyilván nem a Kane & Lynchekkel szemben voltak grafikai elvárásaim, hanem a multiplatform UC-klónnal szemben.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76734 2024.04.16. 14:38

High on Life

Ha bejön a humora, akkor imádni fogod, mint Moby, ha nem, akkor gyűlölni, nálam vegyes volt, Borderlands fölé kicsivel, de értékelem a jobb részeit, és hogy legalább van saját stílusa, bár fárasztó tudott lenni, nem jó értelemben (sosem láttam Rick and Mortyt). Az viszont poén volt, hogy egy moziban meg lehet nézni egy komplett gagyi horrort, és egy baráti társaság végigkommentálja, -trollkodja (nem mondom, hogy szupervicces volt, de jópofa volt, én végignéztem velük).

Egyébként egy FPS-be öltött metroidvania, kissé ratchetes utánérzéssel. A fegyverek is jórészt onnan vannak, de a needlert is ellopták a Halóból. Próbálták kicsit azért megbolondítani, de ha már a keretek a téma miatt adottak, és újat nem kellett kitalálniuk, lehetett volna több (bár itt a fegyverek is karakterek sok dumával, és vannak alternatív módjaik). Bevallom, az alap puttyogtató nekem nem esett jól, a shotgun sem volt igazán jobb érzetű, így annyira nem tudtam beleszeretni a gunplaybe.

Amit gyűlöltem, és miatta a gyűjtögetést se tudtam le: a mocskoshulladékkicseszett respawn. Ez azért platformereknél többnyire nem időre megy, hanem ki kell lépni előtte a pályákról, FPS-ben meg nem szokás (tudom, Far Cry 2), így ide aztán marhára nem kívántam. Értem én, hogy így könnyebb farmolni, csak engem marhára irritált ládavadászat közben.

A kihívás fura, a normál harcok hardon is könnyűek, a platforming nyilván a Doomban nagyobb kihívás, de a bossok tudnak szívatni. Éppen azért, mert inkább platformereket idéznek, így a lövés helyett a patternekre, fázisokra figyelésen a hangsúly. Ezzel az FPS-bossfightokat veri is, de azért első személyű nézetrből tervezni a leérkezést az alattad részben halálos sakktáblával váló padlóra nem vicces. A legkönnyebb egyébként az utolsó bossfight volt, elsőre a boss egy milliméter HP-vel túlélte, így befürödtem a kockázatvállalást, másodjára ment simán. Nyilván OCD-sként feltápoltam magam, de ebben a játékban ez igazán sokat nem hoz. Az utolsó előtti volt a másik legkönnyebb, viszont két korábbinál inkább levettem a nehézségi szintet, mert egy-két kísérlet után annyira nem volt kedvem újra nekifutni, hogy különben uninstall lett volna. De volt, amelyiknél kitartottam, és ott végül is éreztem a siker ízét.

Nem rossz, legalább a maga módján kilóg a sorból, de egy kicsit sem sajnálnám, ha kimaradt volna.

ganépassz/10
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76735 2024.04.16. 14:52

Sorcery! Part 1

Egy legendás lapozgatósköny-sorozat adaptációja az első kötetből, mely eredetileg iOS-re készült. Meglepően jópofa lett a nosztalgiafaktoron túl is, jól integrálták a mágiarendszert (a HP-igényeken, mert nem külön manából varázsolunk, kissé módosítottak), a harcot pedig kissé megbonyolították, hogy kelljen taktikázni is. A szövegek szó szerint a könyvből vannak, de éppen a harcoknál kiegészítették, minden egyes harc minden egyes csapásához van szöveges leírás, sokkal interaktívabbnak hat így az egész. Jó kis párórás levezetés volt ez tegnap.

A 2-4 elvileg sokkal jobban ki van bővítve az eredeti matériához képest, részről részre nagyot fejlődve, kíváncsi leszek. A 2 sajnos könyvként sem volt meg soha, csak a többi, így a 3-ig az újdonságok kevésbé fognak feltűnni.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76736 2024.04.16. 15:08

Zóanagyvarázsló írta:Sorcery! Part 1

Egy legendás lapozgatósköny-sorozat adaptációja az első kötetből, mely eredetileg iOS-re készült. Meglepően jópofa lett a nosztalgiafaktoron túl is, jól integrálták a mágiarendszert (a HP-igényeken, mert nem külön manából varázsolunk, kissé módosítottak), a harcot pedig kissé megbonyolították, hogy kelljen taktikázni is. A szövegek szó szerint a könyvből vannak, de éppen a harcoknál kiegészítették, minden egyes harc minden egyes csapásához van szöveges leírás, sokkal interaktívabbnak hat így az egész. Jó kis párórás levezetés volt ez tegnap.

A 2-4 elvileg sokkal jobban ki van bővítve az eredeti matériához képest, részről részre nagyot fejlődve, kíváncsi leszek. A 2 sajnos könyvként sem volt meg soha, csak a többi, így a 3-ig az újdonságok kevésbé fognak feltűnni.
Switchre megvan a tűzhegy varázslója, de már nem tudott elkapni úgy, mint gyerekkoromban. Egyszerűen az animációk mellett az olvasással beleélés élménye veszik el, anélkül meg a dobókockás játék élmény elég karcsú, még így megpimpelve is. 90% körül félre is raktam, csak emlék rombolónak alkalmas számomra.
A sorcery könyvből nekem mind a négy megvan, de az első után más irányt vett az érdeklődési köröm, sose került rá végül sor.
Fiam megkapta a teljes szériát, de pár könyv után felrakta ő is ezt a stílust. Azóta csak porosodnak az oled mellett.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76737 2024.04.16. 15:12

DanielT írta:Tasman megcsinálta, örök hála neki. :worship:
Kösziek!
Avatar
Moby

Hozzászólás #76738 2024.04.16. 15:18

Zóanagyvarázsló írta:High on Life

Ha bejön a humora, akkor imádni fogod, mint Moby, ha nem, akkor gyűlölni, nálam vegyes volt, Borderlands fölé kicsivel, de értékelem a jobb részeit, és hogy legalább van saját stílusa, bár fárasztó tudott lenni, nem jó értelemben (sosem láttam Rick and Mortyt). Az viszont poén volt, hogy egy moziban meg lehet nézni egy komplett gagyi horrort, és egy baráti társaság végigkommentálja, -trollkodja (nem mondom, hogy szupervicces volt, de jópofa volt, én végignéztem velük).

Egyébként egy FPS-be öltött metroidvania, kissé ratchetes utánérzéssel. A fegyverek is jórészt onnan vannak, de a needlert is ellopták a Halóból. Próbálták kicsit azért megbolondítani, de ha már a keretek a téma miatt adottak, és újat nem kellett kitalálniuk, lehetett volna több (bár itt a fegyverek is karakterek sok dumával, és vannak alternatív módjaik). Bevallom, az alap puttyogtató nekem nem esett jól, a shotgun sem volt igazán jobb érzetű, így annyira nem tudtam beleszeretni a gunplaybe.

Amit gyűlöltem, és miatta a gyűjtögetést se tudtam le: a mocskoshulladékkicseszett respawn. Ez azért platformereknél többnyire nem időre megy, hanem ki kell lépni előtte a pályákról, FPS-ben meg nem szokás (tudom, Far Cry 2), így ide aztán marhára nem kívántam. Értem én, hogy így könnyebb farmolni, csak engem marhára irritált ládavadászat közben.

A kihívás fura, a normál harcok hardon is könnyűek, a platforming nyilván a Doomban nagyobb kihívás, de a bossok tudnak szívatni. Éppen azért, mert inkább platformereket idéznek, így a lövés helyett a patternekre, fázisokra figyelésen a hangsúly. Ezzel az FPS-bossfightokat veri is, de azért első személyű nézetrből tervezni a leérkezést az alattad részben halálos sakktáblával váló padlóra nem vicces. A legkönnyebb egyébként az utolsó bossfight volt, elsőre a boss egy milliméter HP-vel túlélte, így befürödtem a kockázatvállalást, másodjára ment simán. Nyilván OCD-sként feltápoltam magam, de ebben a játékban ez igazán sokat nem hoz. Az utolsó előtti volt a másik legkönnyebb, viszont két korábbinál inkább levettem a nehézségi szintet, mert egy-két kísérlet után annyira nem volt kedvem újra nekifutni, hogy különben uninstall lett volna. De volt, amelyiknél kitartottam, és ott végül is éreztem a siker ízét.

Nem rossz, legalább a maga módján kilóg a sorból, de egy kicsit sem sajnálnám, ha kimaradt volna.

ganépassz/10
Szerintem én ennyit nem időztem el vele, mint a leírás alapján nálad látni vélek, így nálam nem volt ideje fárasztani. De rá is nézek mennyi ment bele. Amúgy pc-n ment? Mert a bossfightokból nem sok maradt meg az emlékeimben, ami inkább arra húz, hogy wasdegérrel nem lehetett nagy kihívás.

/12 és fél óra...emlékezetből tuti sokkal kevesebbet mondtam volna. Nekem ez egy ilyen rapid kisjátékként él az emlékeimben. 12 óra nálam manapság már kurvahosszú játéknak minősül, és jellemzően ennyi idő alatt meg is utálok bármit :D
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76739 2024.04.16. 15:32

Botond írta:Switchre megvan a tűzhegy varázslója, de már nem tudott elkapni úgy, mint gyerekkoromban. Egyszerűen az animációk mellett az olvasással beleélés élménye veszik el, anélkül meg a dobókockás játék élmény elég karcsú, még így megpimpelve is. 90% körül félre is raktam, csak emlék rombolónak alkalmas számomra.
A sorcery könyvből nekem mind a négy megvan, de az első után más irányt vett az érdeklődési köröm, sose került rá végül sor.
Fiam megkapta a teljes szériát, de pár könyv után felrakta ő is ezt a stílust. Azóta csak porosodnak az oled mellett.
Melyik verzió? Mert van egy DS-es, egy könyves és egy táblás játékos is verzió is belőle. Mondjuk, a DS-es a legvalószínűtlenebb Switchre :zavart2:

Én csak a könyvesből pörgettem végig a steamest, poénnak jó volt, amúgy meg végigment annak idején a könyv is, és meg is van a mai napig. Nekem az Appointment with F.E.A.R. volt kellemes meglepetés, nem ismertem az eredeti könyvet, de a szuperhősös mechanika vicces, eleve különböző szuperképességek közül kell választani indulásnak. Persze ettől még dobókockás könyv a PC-n/tapieszközön. A Sorcery! egy kicsivel játékabb, és fejlődik elvileg még. Meg hát eleve tartalmasabb az átlagnál a varázslatok és a könyvek között átvihető dolgok miatt, melyeket játékban még könnyebb kibontani.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76740 2024.04.16. 16:02

Moby írta:Szerintem én ennyit nem időztem el vele, mint a leírás alapján nálad látni vélek, így nálam nem volt ideje fárasztani. De rá is nézek mennyi ment bele. Amúgy pc-n ment? Mert a bossfightokból nem sok maradt meg az emlékeimben, ami inkább arra húz, hogy wasdegérrel nem lehetett nagy kihívás.

/12 és fél óra...emlékezetből tuti sokkal kevesebbet mondtam volna. Nekem ez egy ilyen rapid kisjátékként él az emlékeimben. 12 óra nálam manapság már kurvahosszú játéknak minősül, és jellemzően ennyi idő alatt meg is utálok bármit :D
34 óra volt, a sok gyűjtögetés (+filmnézés) miatt, mindig szerettem platformerekben, és itt is vissza kell menni később a pályákra. De nekem kevés FPS jön ki 10 óra alatt, lesz vagy a 20 a F.E.A.R. is.

A játék amúgy kivételesen 100%-ban XSX-en ment, de mivel a bossfightok inkább ugrabugráról szólnak, nem vagyok benne biztos, hogy a WASD+egér egyáltalán könnyítés lenne. Számít egyáltalán a bossoknál a fejes? Ebben sem vagyok biztos. A végén a legerősebb fegyverrel meg gyakorlatilag célozni sem kell.
Avatar
arty

Hozzászólás #76741 2024.04.16. 16:04

Moby írta:Namost az az úgynevezett algoritmus annyit tesz, hogy kifeszíti az SDR információt a HDR színtérben. Ha annak a végeredménye szar, akkor nagyon másutt keresendő a probléma forrása, de ebbetényleg ne menjünk bele, mert amióta feljött ez a téma úgy érzem magamm, mint az egyszeri pásztor, aki a birkáit szeretné nagyon megtanítani integrálni, de azok a deriválásnál elakadnak rettenetesen :banplz:
jah, az algoritmusuk első 3.6%-a kifeszíti, aztán még gányoljataknyolja a maradék 96.4%-on keresztül, hogy a végén mindenképpen egy förtelmesen ótvar eredményt kapj!
merthát a színesebb, szaturáltabb az a büdösretekparasztok szerint JOBB, pont ahogy a fényesebb is tudvalevőleg JOBB, ezt az igényt a sony-algo maximálisan ki is szolgálja, ahogy láttuk...

szóval hadoválhatsz te itt a birkáidnak integrálásról, mert a vájtpéperben márpedig az van, csak közben azzal a papírral a japók kitörölték a seggüket, aztán a derivált végeredményt meg láttam (láttuk) Botond képernyőjén :D

hasonló formában ez az eredmény ottvan az én oledemen is (meg a tiéden is ottlenne, ha vennéd a fáradtságot megnézni :D ), csak mivel az én tévém kevésbé "színes", a probléma is visszafogottabban jelentkezik.

a hétvégi látvány csak a kicsucsosodása volt annak a mocsoknak, ami a ps5 megjelenése óta velünk van, amolyan worst case scenario :)
Avatar
arty

Hozzászólás #76742 2024.04.16. 16:11

Zóanagyvarázsló írta:A GoW: Ascension is keményen nézett ki, csak fájdalmas áron. Vagy a filmjáték Beyond: Two Souls. (A TLoU ugye kimaradt, PS3-ra már aligha veszem meg.) A Halo 4-et sajnos csak PC-n láttam, nyilván 360-on azért nem azt tudta, de durva volt egy olyan korú játékhoz képest. (Az Infinite-nél voltak olyan a idióták, hogy az egész széria látványbeli gyengeségét hangsúlyozzák ki.)

A TR 2013 jól nézett ki PC-n, de valahogy többet vártam. Persze 2018-ban játszottam a Quantum Break, a Hellblade és az Infinite Warfare után. Mentek akkoriban 7. generációból származó játékok is, de nyilván nem a Kane & Lynchekkel szemben voltak grafikai elvárásaim, hanem a multiplatform UC-klónnal szemben.
Gow4et anno megvettem, de még meg se néztem... (digit kópia, ps3on ugye tudjuk ez mit jelentene :D nincs erre 3 napom!!!!). Hiszem ha látom! :D

Beyond tényleg ütős volt, de inkább a fotorílszerűségre törekvése miatt. Nálam az nem szépség, nem vagyok egy gétéfan (jade, manapság DE!).

A TR2013 szerintem pécén semmi különös nem volt abban az évben. Szép volt, de sose jutna eszembe, hogy az egész gent megb*szta :D
Elképesztő látni, h a Rise of egy 10 éves vajon a nyitócímekhez képest mit tudott. Nagyobb ugrás, mint az Xbox one vs. series genváltás játékai.
A pécé torzít, pláne ha 4090-en nézted 2013-ban a TR-t ;) (és nem ATI 9200-on)
Avatar
Moby

Hozzászólás #76743 2024.04.16. 16:32

arty írta:jah, az algoritmusuk első 3.6%-a kifeszíti, aztán még gányoljataknyolja a maradék 96.4%-on keresztül, hogy a végén mindenképpen egy förtelmesen ótvar eredményt kapj!
merthát a színesebb, szaturáltabb az a büdösretekparasztok szerint JOBB, pont ahogy a fényesebb is tudvalevőleg JOBB, ezt az igényt a sony-algo maximálisan ki is szolgálja, ahogy láttuk...

szóval hadoválhatsz te itt a birkáidnak integrálásról, mert a vájtpéperben márpedig az van, csak közben azzal a papírral a japók kitörölték a seggüket, aztán a derivált végeredményt meg láttam (láttuk) Botond képernyőjén :D

hasonló formában ez az eredmény ottvan az én oledemen is (meg a tiéden is ottlenne, ha vennéd a fáradtságot megnézni :D ), csak mivel az én tévém kevésbé "színes", a probléma is visszafogottabban jelentkezik.

a hétvégi látvány csak a kicsucsosodása volt annak a mocsoknak, ami a ps5 megjelenése óta velünk van, amolyan worst case scenario :)
Ezt a nullinformációs ragefesztet nemrég elolvastam a vrr kontra g-sync kapcsán is. Mindig jó látni, amikor az embernek a mély meggyőződését nem halványítja el a túl sok ismeret, így szabadon, felelősségmentesen tud hinni az iszonyú ökörségekben. Egy bizonyos mennyiségen túl tud azért fárasztó is lenni, a facebookról is a chemtrail/laposföld/5g hívők miatt szoktam le nagyon gyorsan, de itt a leáldban kevesen vagyunk, itt mindig el fog férni. Nem tud bántó lenni a mennyiség, én meg jól szórakozom rendszerint :D


/továbbra sem abban kételkedem, hogy szar volt az unchrated vagy mi, ennek a megértése sem jut át a minden valós alapokat nélkülöző mély meggyőződés fátylán, de már nem is ezért küzdök, szimplán csak mulattat hova forog ki a téma :D
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76744 2024.04.16. 18:45

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76745 2024.04.16. 18:52

Nem csoda, hogy a Sony saját skálázási megoldást csinál, mert az AMD-re nem lehet számítani. Illetve végülis lehet, abban, hogy a legrosszabb minőséget produkálja.

phpBB [media]
Avatar
Moby

Hozzászólás #76746 2024.04.16. 19:45

DanielT írta:Nem csoda, hogy a Sony saját skálázási megoldást csinál, mert az AMD-re nem lehet számítani. Illetve végülis lehet, abban, hogy a legrosszabb minőséget produkálja.

[video]https://youtu.be/PneArHayDv4[/vdeo]
Jön az AMD-nek is az ML alapú skálázója, de azt még így marhára nem látni, hogy ezek majd hogy viszonyulnak egymáshoz.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76747 2024.04.16. 20:07

Mindeközben elérhető a ps5 idei legnagyobb címe.
phpBB [media]
Avatar
Moby

Hozzászólás #76748 2024.04.16. 20:39

Botond írta:Mindeközben elérhető a ps5 idei legnagyobb címe.
[video]https://youtu.be/RCq2LnknMDc?si=9SU_dFki2FiIfRBc[/vide]

Kép
Avatar
Botond

Hozzászólás #76749 2024.04.17. 09:17

phpBB [media]

Már öt éve? És maxra húzva még mindig vágyálom a 4k@max@fix60 minden videókártyának. :D
Avatar
arty

Hozzászólás #76750 2024.04.17. 09:29

Gamepad support fixet kapott a steames Black Mesa, VÉGRE !

... évek óta várok rá, hogy megoldják, még zaklattak is a fixálási igényem miatt a vérpécés steames kretének, de GYŐZTEM! :D (kipróbálni majd ... MAJD.)
Avatar
arty

Hozzászólás #76751 2024.04.17. 09:32

DanielT írta:Nem csoda, hogy a Sony saját skálázási megoldást csinál, mert az AMD-re nem lehet számítani. Illetve végülis lehet, abban, hogy a legrosszabb minőséget produkálja.

fos_fsr.avi
letolt gagyával kapták a dlss-t anno és kb most lesz VALAMI az FSR-ből, ha lesz... nemtom mire volt jó ez a video most (az fsr3/3.1 előtt), az eddig is világos volt, hogy az FSR nincs pariban a többiekkel :)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76752 2024.04.17. 09:44

arty írta:letolt gagyával kapták a dlss-t anno és kb most lesz VALAMI az FSR-ből, ha lesz... nemtom mire volt jó ez a video most (az fsr3/3.1 előtt), az eddig is világos volt, hogy az FSR nincs pariban a többiekkel :)
Jobb lett volna, ha már szerepel az FSR 3.x, de valahol itt is van a lényeg: még mindig csak a várakozás és a reménykedés jut AMD falva népének. A DLSS 2019 ben jött ki és 2022 ben már 3.0-nál tartott... Nade mindegy is, a Sony majd megmutatja hogyan kell!
Avatar
arty

Hozzászólás #76753 2024.04.17. 09:48

Moby írta:Ezt a nullinformációs ragefesztet nemrég elolvastam a vrr kontra g-sync kapcsán is. Mindig jó látni, amikor az embernek a mély meggyőződését nem halványítja el a túl sok ismeret, így szabadon, felelősségmentesen tud hinni az iszonyú ökörségekben. Egy bizonyos mennyiségen túl tud azért fárasztó is lenni, a facebookról is a chemtrail/laposföld/5g hívők miatt szoktam le nagyon gyorsan, de itt a leáldban kevesen vagyunk, itt mindig el fog férni. Nem tud bántó lenni a mennyiség, én meg jól szórakozom rendszerint :D


/továbbra sem abban kételkedem, hogy szar volt az unchrated vagy mi, ennek a megértése sem jut át a minden valós alapokat nélkülöző mély meggyőződés fátylán, de már nem is ezért küzdök, szimplán csak mulattat hova forog ki a téma :D
sajnos ugy nehezen tudunk kifutni bárhova, hogy csupán a valóságot próbálod izzadtan hajlítgatni... a TÉNY, hogy a sony sdr2hdr megoldása egy trágyalé, ez eddig is nyilvánvaló volt, de amit hétvégén láttunk, az minden eddigi elképzelésünket felülmúlta erről a SZARRÓL. ráadásul hárman láttuk.

... és a legjobb, hogy szerinted ez rakétatudomány, integrálni kell hozzá, ésatöbbi nonszensz bullshit, amit itt összeszedtél alant :) legalább írtad volna, hogy "biztos vivid módban volt a tévé" vagy valami konkrét fasságot, de neeeem, csak az üres "okosság" a magas lóról :D
Avatar
arty

Hozzászólás #76754 2024.04.17. 09:52

DanielT írta:Jobb lett volna, ha már szerepel az FSR 3.x, de valahol itt is van a lényeg: még mindig csak a várakozás és a reménykedés jut AMD falva népének. A DLSS 2019 ben jött ki és 2022 ben már 3.0-nál tartott... Nade mindegy is, a Sony majd megmutatja hogyan kell!
AMD benézte, csúnyán: mert oké, hogy a dlss 2019-ben jött ki, de lehet h volt előtte benne 4 év kutatásfejlesztés ;) Ráadásul az nv nagyon más anyagi helyzetben állt neki ennek az egésznek, az amd gyakorlatilag a 90es évek óta csak kapkod a levegőért... az a csoda, hogy néha összejött nekik ez+az ilyen versenytársak mellett.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76755 2024.04.17. 09:58

arty írta:sajnos ugy nehezen tudunk kifutni bárhova, hogy csupán a valóságot próbálod izzadtan hajlítgatni... a TÉNY, hogy a sony sdr2hdr megoldása egy trágyalé, ez eddig is nyilvánvaló volt, de amit hétvégén láttunk, az minden eddigi elképzelésünket felülmúlta erről a SZARRÓL. ráadásul hárman láttuk.

... és a legjobb, hogy szerinted ez rakétatudomány, integrálni kell hozzá, ésatöbbi nonszensz bullshit, amit itt összeszedtél alant :) legalább írtad volna, hogy "biztos vivid módban volt a tévé" vagy valami konkrét fasságot, de neeeem, csak az üres "okosság" a magas lóról :D
Dehát írtam. Mitöbb, ezzel kezdtem. Aztán még segítséget is dobtam be hozzá, hátha az nincs meg. Ettől konkrétabb én már nem tudok lenni. Leírtam, hogy gyanús, hogy nincs bekalibrálva a HDR. Milyen konkrétabbat kérsz ettől? És mindenki minenféle fasságot leírt, csak azt nem tudom e pillanatban sem, hogy be lett kalibrálva, és hogy úgy szar-e :D
Avatar
Botond

Hozzászólás #76756 2024.04.17. 10:10

Moby írta:Dehát írtam. Mitöbb, ezzel kezdtem. Aztán még segítséget is dobtam be hozzá, hátha az nincs meg. Ettől konkrétabb én már nem tudok lenni. Leírtam, hogy gyanús, hogy nincs bekalibrálva a HDR. Milyen konkrétabbat kérsz ettől? És mindenki minenféle fasságot leírt, csak azt nem tudom e pillanatban sem, hogy be lett kalibrálva, és hogy úgy szar-e :D
Azt se írtuk, hogy a tv be volt e kapcsolva, vagy hogy a konnektorba be volt e dugva, és hogy amikor a UC3 képe megjelent, akkor a hdmi be volt e dugva, az milyen fajta volt, törött vagy nem törött, szóval sok itt a kínzó kérdés azért ebben a sztoriban. És akkor még ott az emberi tényező is, hogy mindhárman nyitott szemmel néztük e, vagy csak páran, vagy senki se? Túl sok részleten elcsúszhat ez, lehetetlenség kideríteni az igazságot.

Mindenesetre, amire célozgatsz, hogy az alwaysonHDR által okozott károkat a tv menüjében csavargatva a beállításokat semmissé lehet tenni, és akkor már jó is a kép, én a magam részéről nettó faszságnak tartom, a 3-8 opció állítgatása helyett az alwaysonHDR off lett a jó megoldás. És nem, nem a HDR volt félrekalibrálva. Az alwaysonHDR zseblámpát csinál a ps5 képéből már dashboardon is, csak ugye a zseblámpa hatás kevésbé látható 4-600 nittel, mint 1400 nittel. Olyan ez, mint 0-ról 0,02 machra gyorsítani egy repülőt, meg 0,99 machról 1,01 machra. A delta ugyanaz látszólag, és matematikailag is, osztán mégsem.

Kössed rá a ps5öd egy 1400-1500 nites tv-re, kalibráld be faszán a HDR-t, nézd meg a dashboardot hogyan néz ki, mikor überfasza, akkor kapcsold be az alwaysonHDRt és láss csodát. Vagy rémálmot, ahogy tetszik.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76757 2024.04.17. 10:16

arty írta:letolt gagyával kapták a dlss-t anno és kb most lesz VALAMI az FSR-ből, ha lesz... nemtom mire volt jó ez a video most (az fsr3/3.1 előtt), az eddig is világos volt, hogy az FSR nincs pariban a többiekkel :)
Az FSR-ből soha nem lesz semmi, az FSR upscale része egy TAA variáns, arra próbál valami alternatív utat bejárni, inkább kevesebb sikerrel, mint többel. Most lehet, hogy az FSR nevet megtartják az ML alapú upscalerhez (jobb lenne, ha nem tennék), de annak meg nem sok köze lesz a ma ismert FSR-hez. Ezért sem kellene bekeverni az alá. De ez sem menti fel őket az alól, hogy ők mindenig csak futnak mindenki után. Intel, Nvidia, mindegy. Simán lehet, hogy most majd futhatnak még a sony után is :D
Az AMD ostoba a szoftverhez, mint a segg. Mindig azok voltak, azok is maradnak. Nem a kevés pénz miatt, hanem azért, mert soha nem fektettek hangsúlyt rá. Mindig úgy tekintettek a szoftverre, mint valami szükséges rosszra. Szopnak végette évek óta az alaplapgyártók, szopnak a vásárlóik, mindenki az amd alapvetően hibás szemlélete miatt szopik. De mindig az volt a rajongók szerencsenmosdatása, hogy dehát mennyire nyílt mindenn. Nem nyíltnak kellett volna lennie, hanem jónak. Azzal előrébb lett volna mindenki.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76758 2024.04.17. 10:27

Botond írta:Azt se írtuk, hogy a tv be volt e kapcsolva, vagy hogy a konnektorba be volt e dugva, és hogy amikor a UC3 képe megjelent, akkor a hdmi be volt e dugva, az milyen fajta volt, törött vagy nem törött, szóval sok itt a kínzó kérdés azért ebben a sztoriban. És akkor még ott az emberi tényező is, hogy mindhárman nyitott szemmel néztük e, vagy csak páran, vagy senki se? Túl sok részleten elcsúszhat ez, lehetetlenség kideríteni az igazságot.

Mindenesetre, amire célozgatsz, hogy az alwaysonHDR által okozott károkat a tv menüjében csavargatva a beállításokat semmissé lehet tenni, és akkor már jó is a kép, én a magam részéről nettó faszságnak tartom, a 3-8 opció állítgatása helyett az alwaysonHDR off lett a jó megoldás. És nem, nem a HDR volt félrekalibrálva. Az alwaysonHDR zseblámpát csinál a ps5 képéből már dashboardon is, csak ugye a zseblámpa hatás kevésbé látható 4-600 nittel, mint 1400 nittel. Olyan ez, mint 0-ról 0,02 machra gyorsítani egy repülőt, meg 0,99 machról 1,01 machra. A delta ugyanaz látszólag, és matematikailag is, osztán mégsem.

Kössed rá a ps5öd egy 1400-1500 nites tv-re, kalibráld be faszán a HDR-t, nézd meg a dashboardot hogyan néz ki, mikor überfasza, akkor kapcsold be az alwaysonHDRt és láss csodát. Vagy rémálmot, ahogy tetszik.
Most megint mindeféle fasságot elolvashattam, amire nagyjából senki sem kíváncsi, kiváltképp nem én, csak arra az egy kérdésre nem sikerült továbbra sem válaszolni, ami állítólag nem volt elég konkrét :D
Nem véletlenül vagytok tik nagy gémerhaverek :DD
Avatar
Botond

Hozzászólás #76759 2024.04.17. 10:31

Moby írta:Most megint mindeféle fasságot elolvashattam, amire nagyjából senki sem kíváncsi, kiváltképp nem én, csak arra az egy kérdésre nem sikerült továbbra sem válaszolni, ami állítólag nem volt elég konkrét :D
Nem véletlenül vagytok tik nagy gémerhaverek :DD
Meg ugye hányan ültek háttal a tv-nek?! Az se mindegy!
/szerk: viszont sárga nem volt a kép, mi már annyival előrébb voltunk!
Avatar
Moby

Hozzászólás #76760 2024.04.17. 10:33

Nemtudom van-e itt bárkinek esetleg steam deckje. De ha igen, esetleg holnap ránézhetne, vagy egy rövid jelentést tehetne már arról, hogy futik-e a No Rest For The Wicked rajta, és ha igen, hogyan. Ugyebár holnap nyílik a earlyaccess.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76761 2024.04.17. 10:35

Botond írta:Meg ugye hányan ültek háttal a tv-nek?! Az se mindegy!
/szerk: viszont sárga nem volt a kép, mi már annyival előrébb voltunk!
Szerintem írj még róla, hogy három nagyon képzett szakember nézte, szóval ne tegyek fel kérdéseket, mert minden ki van pipálva :DD
Avatar
Botond

Hozzászólás #76762 2024.04.17. 10:39

Moby írta:Szerintem írj még róla, hogy három nagyon képzett szakember nézte, szóval ne tegyek fel kérdéseket, mert minden ki van pipálva :DD
Én azt gondolom, hogy az emberiség rajtad kívül eső része annyira hülye, hogy azt se látja mit lát. Ezért szerencse, hogy vagy nekünk.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #76763 2024.04.17. 10:42

Moby írta:Nemtudom van-e itt bárkinek esetleg steam deckje. De ha igen, esetleg holnap ránézhetne, vagy egy rövid jelentést tehetne már arról, hogy futik-e a No Rest For The Wicked rajta, és ha igen, hogyan. Ugyebár holnap nyílik a earlyaccess.
Nem steam deck temaban::
En megvarom a teljes jatekot, mert megorulnek a tudattol, hogy nem lehet vegigjatszani :)
Ettol fuggetlenul lehet megveszem ea-ben a tamogatas miatt.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76764 2024.04.17. 11:00

Greyfox írta:Nem steam deck temaban::
En megvarom a teljes jatekot, mert megorulnek a tudattol, hogy nem lehet vegigjatszani :)
Ettol fuggetlenul lehet megveszem ea-ben a tamogatas miatt.
Azt azért csak érdemes lenne meghnézni, hogy érdemes-e rá várni :) Meghát hol van az még...mire mindent megcsinálnak, és még az összes platformra is elkészül, évek.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76765 2024.04.17. 11:03

Erre a Harlod Halibutra is sokan hegyezték a cerkát, aztán egyelőre annyi látszik, hogy a legnagyobb pozitívuma, hogy ingyen van a ganéban (nemtudom, én még le sem töltöttem).
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76766 2024.04.17. 13:22

Moby írta:Most megint mindeféle fasságot elolvashattam, amire nagyjából senki sem kíváncsi, kiváltképp nem én, csak arra az egy kérdésre nem sikerült továbbra sem válaszolni, ami állítólag nem volt elég konkrét :D
Nem véletlenül vagytok tik nagy gémerhaverek :DD
Három dolog.

Az egyik, hogy a rendes HDR-rel az Astrobotban nem volt gond, ahogy, gondolom, az XSX-es rendes HDR-re sem ment a öklendezés. A Doom 1-2re viszont arty részéről igen, pedig az XSX, de elsősorban a fényerő miatt.

A másik, hogy ne moss velük össze! Elvégre ha kimondom a kalibráció szót, vagy hogy mit kéne még hasonlítani mivel, ugyanúgy le vagyok ugatva, hogy DELÁTTUK, mint te. Megy az a fanatizmus, amit a másik oldalról DT képvisel. És lehet, hogy mindenhogy kínos, a a dashboardra pláne nem kéne, de nem igazán lehet a mélységeire járni. Én meg nem veszek azért PS5-öt, hogy megnézzem nálam, mindenesetre OLEDEN jól szokott festeni az auto-HDR is, azt tudom.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76767 2024.04.17. 13:29

Zóanagyvarázsló írta:Három dolog.

Az egyik, hogy a rendes HDR-rel az Astrobotban nem volt gond, ahogy, gondolom, az XSX-es rendes HDR-re sem ment a öklendezés. A Doom 1-2re viszont arty részéről igen, pedig az XSX, de elsősorban a fényerő miatt.

A másik, hogy ne moss velük össze! Elvégre ha kimondom a kalibráció szót, vagy hogy mit kéne még hasonlítani mivel, ugyanúgy le vagyok ugatva, hogy DELÁTTUK, mint te. Megy az a fanatizmus, amit a másik oldalról DT képvisel. És lehet, hogy mindenhogy kínos, a a dashboardra pláne nem kéne, de nem igazán lehet a mélységeire járni. Én meg nem veszek azért PS5-öt, hogy megnézzem nálam, mindenesetre OLEDEN jól szokott festeni az auto-HDR is, azt tudom.
Igen, ezek a baj, hogy a HDR az astrobotban jó, mert hát be van állítva, bekapcsoljuk az alwaysonHDR-t, akkor világít a desktop, meg hányás az UC3, de ha kikapcsoljuk egyből megjavult mindkettő, és hát akkor tegyük fel, hogy nem az alwaysonHDR a gond, hanem a HDR van szarul beállítva. Már úgy szarul, hogy ahol van ott jó, de ahol nincs is, ott nem jó. Értem. Hát én máshogy látom az ok-okozati összefüggéseket akkor.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76768 2024.04.17. 13:40

Botond írta:Igen, ezek a baj, hogy a HDR az astrobotban jó, mert hát be van állítva, bekapcsoljuk az alwaysonHDR-t, akkor világít a desktop, meg hányás az UC3, de ha kikapcsoljuk egyből megjavult mindkettő, és hát akkor tegyük fel, hogy nem az alwaysonHDR a gond, hanem a HDR van szarul beállítva. Már úgy szarul, hogy ahol van ott jó, de ahol nincs is, ott nem jó. Értem. Hát én máshogy látom az ok-okozati összefüggéseket akkor.
Azt azért meg lehetne nézni, hogy be lehetne-e jobbra kalibrálni, de már a QLED színeinél megkaptam, hogy kalibrálni minek. Akkor biztos fölösleges jobban kitesztelni, ha elsőre kijött az elvárt eredmény. Mondjuk, ha eleve gond nektek a túl nagy fényerő, akkor eleve meg lehetne nézni kevesebbel, de ki vagyok én, hogy bedobjak ilyen felvetéseket?
Avatar
Botond

Hozzászólás #76769 2024.04.17. 14:39

Zóanagyvarázsló írta:Azt azért meg lehetne nézni, hogy be lehetne-e jobbra kalibrálni, de már a QLED színeinél megkaptam, hogy kalibrálni minek. Akkor biztos fölösleges jobban kitesztelni, ha elsőre kijött az elvárt eredmény. Mondjuk, ha eleve gond nektek a túl nagy fényerő, akkor eleve meg lehetne nézni kevesebbel, de ki vagyok én, hogy bedobjak ilyen felvetéseket?
Ja, persze, a szart is lehet addig cukrozni, amíg nincs szar íze, de attól még az marad.
Kérdés akkor meg a sima HDR tartalom szétbaszódik e, ha az alwaysonHDR-hez igazítjuk a mindent is?
Mindegy, ki lehet kapcsolni, ez a jó tulajdonsága megvan, a hétvégén is bevált, és amint láttad a valós HDR meg attól még pöpec, nincs itt semmi látnivaló.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76770 2024.04.17. 14:50

Botond írta:Ja, persze, a szart is lehet addig cukrozni, amíg nincs szar íze, de attól még az marad.
Kérdés akkor meg a sima HDR tartalom szétbaszódik e, ha az alwaysonHDR-hez igazítjuk a mindent is?
Mindegy, ki lehet kapcsolni, ez a jó tulajdonsága megvan, a hétvégén is bevált, és amint láttad a valós HDR meg attól még pöpec, nincs itt semmi látnivaló.
Amúgy szerintem is az a helyes döntés, ha nem nyúlsz inkább semmihez, és inkább kikapcsolva tartod az egészet. Tévéstől, mindenestől. :banplz:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76771 2024.04.17. 14:52

Botond írta:Ja, persze, a szart is lehet addig cukrozni, amíg nincs szar íze, de attól még az marad.
Kérdés akkor meg a sima HDR tartalom szétbaszódik e, ha az alwaysonHDR-hez igazítjuk a mindent is?
Mindegy, ki lehet kapcsolni, ez a jó tulajdonsága megvan, a hétvégén is bevált, és amint láttad a valós HDR meg attól még pöpec, nincs itt semmi látnivaló.
Na igen, a gonosz sony az xboxos Doom 1-2-ben is elcseszte a HDR-t artynak.

PS5-ön csak az Astrobotot és a Sackboyt láttam az UC-n kívül, nincs nagy mintám.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76772 2024.04.17. 19:19

Najó, hát nincs itt mit próbálkozni decken. fullhd/60-hoz 3070Ti/6800xt a javasolt TROLOLOL. Vajon mikor lesz ez kész, meg switch verzió? 5 év? :D
Kép
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76773 2024.04.18. 07:14

Moby írta:Najó, hát nincs itt mit próbálkozni decken. fullhd/60-hoz 3070Ti/6800xt a javasolt TROLOLOL. Vajon mikor lesz ez kész, meg switch verzió? 5 év? :D
Kép
El is felejtettem mi ez, erre kiderül, hogy ezt várom legjobban kb. A deck-switch téma honnan jött, bejelentették ezekre? Mindegy, majd a PS5 Pro verzió a Sony upscale megoldással frankó lesz 3 év múlva mikor kijön.... Ha jól sejtem az early access tapasztalataim alapján...
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76774 2024.04.18. 07:35

A HDR őrjöngéshez csak annyit tennék hozzá, always On mód+dynamic tone mapping bekapcsolása esetén legközelebb próbáljátok meg a JÁTÉK menüjében igazítani a brightnesst.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #76775 2024.04.18. 08:25

DanielT írta:A HDR őrjöngéshez csak annyit tennék hozzá, always On mód+dynamic tone mapping bekapcsolása esetén legközelebb próbáljátok meg a JÁTÉK menüjében igazítani a brightnesst.
Nem tudom min problémáznak. Én a PS-en beállítottam a menüben a HDTVTest-es videó alapján, a tv HGiG-ban van és olyan cuccokban amikben jó a HDR implementáció (GT7, pékember remaszter) ott ez néz ki a legjobban. A Shogun-t is PS-ről nézem a Disney+ appból és ott is minden okésnak tűnik.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76776 2024.04.18. 11:51

DanielT írta:El is felejtettem mi ez, erre kiderül, hogy ezt várom legjobban kb. A deck-switch téma honnan jött, bejelentették ezekre? Mindegy, majd a PS5 Pro verzió a Sony upscale megoldással frankó lesz 3 év múlva mikor kijön.... Ha jól sejtem az early access tapasztalataim alapján...
Deckre nincs bejelentve, de switchre igen.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76777 2024.04.18. 12:44

Illetve most már be van deckre is.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76778 2024.04.18. 14:09

+
DanielT írta:A HDR őrjöngéshez csak annyit tennék hozzá, always On mód+dynamic tone mapping bekapcsolása esetén legközelebb próbáljátok meg a JÁTÉK menüjében igazítani a brightnesst.
Ez biztos, hogy élhetőbben hangzik, mint a mással működő tévés profilt elállítani, de én nem tudom, hogy PS5-ön mit lehet vagy kellhet még mókolni.

Nagy system seller lehetne pedig a HDMi-vel játszás, de inkább Switch-hirdetéseket néztzem, aztán inkább elmentem játszani egy 20+ éves DOS-os RPG-vel HDR nélkül :idiota:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76779 2024.04.18. 14:18

Moby írta:Erre a Harlod Halibutra is sokan hegyezték a cerkát, aztán egyelőre annyi látszik, hogy a legnagyobb pozitívuma, hogy ingyen van a ganéban (nemtudom, én még le sem töltöttem).
Nekem ez újdonság, lemaradtam a hegyezésről, de a koncepció érdekességén túl állítólag egy walking sim fetch questekkel. Ganéban demózni jó lesz, ha szánok rá időt.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76780 2024.04.18. 14:42

Ú én már nem merek semmit írni HDR ügyben, de az itteni posztokból tökéletesen lemérhető, hogy micsoda káosz van az egész dologgal kapcsolatban, amiről persze nem a felhasználók tehetnek, egy full prealpha szar az egész máig. Mondjuk kb 20 perc utánjárni, és megérteni mi az a HGiG, és mit állít a konzol, mit állít a tv, de ezt sem rakja bele senki. Vagy inkább nagyon kevesen, de ők ilyen misztikus lények, akiket jobb magukra hagyni :DD
Avatar
Moby

Hozzászólás #76781 2024.04.18. 14:43

Zóanagyvarázsló írta:Nekem ez újdonság, lemaradtam a hegyezésről, de a koncepció érdekességén túl állítólag egy walking sim fetch questekkel. Ganéban demózni jó lesz, ha szánok rá időt.
Az tény, hogy a vizualitás biztosan valamilyen, de ettől többet én sem tudtam róla eddig, és most sem. Illetve annyit biztosan meg tudtanm állapítani, hogy engem roahdtul nem érdekel.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76782 2024.04.18. 14:46

Moby írta:Ú én már nem merek semmit írni HDR ügyben, de az itteni posztokból tökéletesen lemérhető, hogy micsoda káosz van az egész dologgal kapcsolatban, amiről persze nem a felhasználók tehetnek, egy full prealpha szar az egész máig. Mondjuk kb 20 perc utánjárni, és megérteni mi az a HGiG, és mit állít a konzol, mit állít a tv, de ezt sem rakja bele senki. Vagy inkább nagyon kevesen, de ők ilyen misztikus lények, akiket jobb magukra hagyni :DD
Pedig ez egy külön kaland lenne a HDR-mentes tévére kötött XSX-emen :banplz:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76783 2024.04.18. 14:50

Új screenshotok a Gothic Remake-hez.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Avatar
Botond

Hozzászólás #76785 2024.04.18. 18:03

Egérbillt támogató xcloud játék lista bővült.
Azért sikerült így is szűken tartani a darabszámot.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76786 2024.04.18. 18:52

Potenciális 10/10 ez kérem, csak ki kell várni amíg tényleg minden összeáll. Ha a Moon-t meg tudta volna tartani az MS és exkluzív lenne, vettem volna neki boxot...

phpBB [media]
Avatar
neoreg

Hozzászólás #76787 2024.04.18. 19:23

DanielT írta:Potenciális 10/10 ez kérem, csak ki kell várni amíg tényleg minden összeáll. Ha a Moon-t meg tudta volna tartani az MS és exkluzív lenne, vettem volna neki boxot...
Hát a pécések egyelőre nyígnak, mert elég szarul fut az early access. Na de majd a PS5 PRŐN!
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76788 2024.04.18. 19:30

DanielT írta:Potenciális 10/10 ez kérem, csak ki kell várni amíg tényleg minden összeáll. Ha a Moon-t meg tudta volna tartani az MS és exkluzív lenne, vettem volna neki boxot...

déef.avi
És mi is akar ez lenni? A soulsos ihletettség hangsúlyozása elvette tőle a kedvem. Egy igazi RPG-nek jobban örülnék.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76789 2024.04.18. 19:59

Zóanagyvarázsló írta:És mi is akar ez lenni? A soulsos ihletettség hangsúlyozása elvette tőle a kedvem. Egy igazi RPG-nek jobban örülnék.
Mi bajod van/lett a soulsos dologokkal? Ok, kicsit már túl van tolva, mainstream lett, de azért még nem szitokszó.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76790 2024.04.18. 20:47

Moby írta:Mi bajod van/lett a soulsos dologokkal? Ok, kicsit már túl van tolva, mainstream lett, de azért még nem szitokszó.
A divatos hívószót olyan játékokhoz tudom kötni, melyeket nem élveztem igazán, de majd bepótlom őket. Ezért egy 500. nem érdekel, bár hátha éppen az lesz nekem való... Gondolom, ez annyira sem lesz soulslike, mint a Remnant, de még nem látom, hogy miért várjam.

Ráadásul az Orik is kimaradtak eddig. De hát miért játszanék jó játékokkal a ganéból, ha még végtelen mennyiségű fos van hátra? :banplz:

Vissza: “Leáldozott.hu”