A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
Botond

Hozzászólás #76581 2024.04.04. 08:23

DanielT írta:Hamarabb lesz vége az Xboxnak, mint a Battle.net kliensnek, ezt garantálom.
Gears judgement coop közben ezt is lesz alkalmunk megvitatni, hogy akkor hogyan is. :D
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76582 2024.04.04. 09:33

Botond írta:Gears judgement coop közben ezt is lesz alkalmunk megvitatni, hogy akkor hogyan is. :D
Ilyen áron megéri, rendesen várom! :banplz:
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #76583 2024.04.04. 11:39

Végigvittem a Ghostwire Tokyot. Egyszerre nem rossz és rémesen béna. De leginkább béna.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76584 2024.04.04. 11:42

aabyssx írta:Végigvittem a Ghostwire Tokyot. Egyszerre nem rossz és rémesen béna. De leginkább béna.
Minden alkalommal erre jutottam, amikor utánanéztem, hogy ez micsoda és kell -e nekem. Ezt veszem az utolsó hivatalos ítéletnek, köszönöm!
Avatar
Moby

Hozzászólás #76585 2024.04.04. 12:27

aabyssx írta:Végigvittem a Ghostwire Tokyot. Egyszerre nem rossz és rémesen béna. De leginkább béna.
Az még nálam is végigment, és egy végigjátszásra pont jó is volt.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76586 2024.04.04. 13:46

A Ninja Theory társalapítója és összes játékának rendezője/írója lelépett a cégtől.

De nagyon várjuk azért a Hellblade 2-t, tuti hatalmas közönség, kritika és kasszasiker lesz. :eljen: És aztán a következő projektjük is 2032 környékén... PS6-ra. :idiota:
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76587 2024.04.04. 14:50

DanielT írta:A Ninja Theory társalapítója és összes játékának rendezője/írója lelépett a cégtől.

De nagyon várjuk azért a Hellblade 2-t, tuti hatalmas közönség, kritika és kasszasiker lesz. :eljen: És aztán a következő projektjük is 2032 környékén... PS6-ra. :idiota:
A hellblade 2 mar kb kesz van ugyhogy az mar az o sara lesz :circling:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76588 2024.04.04. 17:07

DanielT írta:A Ninja Theory társalapítója és összes játékának rendezője/írója lelépett a cégtől.

De nagyon várjuk azért a Hellblade 2-t, tuti hatalmas közönség, kritika és kasszasiker lesz. :eljen: És aztán a következő projektjük is 2032 környékén... PS6-ra. :idiota:
De talán a 30 fps meglesz! Mondjuk, az még mindig jobb lenne, mint az Enslaved PS3-on. A Heavenly Sword meg... Mekkora rák volt, ahogy az futott!

A mostani távozás a Hellblade 2-t aligha érinti, nekem inkább csak fölöslegesnek tűnik a folytatás, hacsak nem tudtak valamit kitalálni hozzá. Ganéban demózni jó lesz, de majd utálni fogom, hogy nem a backlogomból játszom valami normális játékkal.
Avatar
arty

Hozzászólás #76589 2024.04.04. 23:27

Moby írta:Az eredeti, valóban nvidia gsync szabványnak a világon semmi köze nem volt az adaptivsync működési elvéhez. Semmi. None.
Ahhoz kellett egy elektronika, mig az adaptivsync a vblank jellel operál.
Ma meg már az nvidiák kompatibilisek az adaptivsyncel is, ami meg nem gsync. Szóval ötletem sincs mit lophattak el a vesától úgy, hogy nem használták fel, de piacosították :D
Publik infó, hogy a zöldek kiléptek az együttműködésből a "célegyenesben" :) És persze, hogy kellett a zöldek fosához elektronika, amit így gecidrágán el lehetett adni... (el is adták gecidrágán!)

Nem tudom mennyiben más az nv fosa, a végeredményben így vagy úgy a kijelző frissítése változik a gpu által lerenderelt képkockaszámhoz igazodva... hogy a frissítési gyakoriságot a gpu hogyan beszéli meg a kijelzővel, az kb mindegy, az elv ugyanaz.
Avatar
arty

Hozzászólás #76590 2024.04.04. 23:29

Micsu írta:Meg jo hogy te ezt nem tamogattad csak a fizetos multit :banplz: :taps:
én azt sem támogattam, de kényszerből volt h vettem goldot, amikorra eldőlt, hogy ez bizony velünk marad :(
most kb azt mondtad, hogy miattam nincs piaci verseny a gpu piacon, mert a végstádium környékén volt egy 1080-am :mf2:
Avatar
arty

Hozzászólás #76591 2024.04.04. 23:31

Micsu írta:Onnan ahonnan az intel borondel jarkal mindenhova :nyes:
azabaj, hogy gyorsan felejtetek :) szerencsétekre itt vagyok, hogy emlékeztessek az intel-nv mocsokságaira és az összeomlásban játszott szerepetekre! :mf2:
Avatar
arty

Hozzászólás #76592 2024.04.04. 23:37

DanielT írta:A Ninja Theory társalapítója és összes játékának rendezője/írója lelépett a cégtől.

De nagyon várjuk azért a Hellblade 2-t, tuti hatalmas közönség, kritika és kasszasiker lesz. :eljen: És aztán a következő projektjük is 2032 környékén... PS6-ra. :idiota:
mi a siker definicioja egy day1 gamepass játék esetén, ami ráadásul ELVILEG nem is gémezszörvisz, tehát nem lehet agyonmonetizálni az ingédzselt juzermilliárdokat ?!

Amúgy ha a HB2 szar is lenne, ha ezeket is beszántja az MS, akkor tényleg elmentek nekik otthonról.
Avatar
arty

Hozzászólás #76593 2024.04.04. 23:42

Zóanagyvarázsló írta:A Heavenly Sword meg... Mekkora rák volt, ahogy az futott!
nabassssszaki, PONT ma lootoltam egyet hazafelé :D
gondolttam, mivel ez gigaex és 10mp yt shortsban jól nézett ki, mi baj lehetne?! :D a ps3 tényleg egy kicseszett aknamező...... csak menne már le a stáblista a Turning Pointban... azt hittem tavaly ástam mélyre a választásaimmal, de az idei év már az első pár hónapban agyonvert minden eddigit...
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76594 2024.04.05. 00:22

arty írta:nabassssszaki, PONT ma lootoltam egyet hazafelé :D
gondolttam, mivel ez gigaex és 10mp yt shortsban jól nézett ki, mi baj lehetne?! :D a ps3 tényleg egy kicseszett aknamező...... csak menne már le a stáblista a Turning Pointban... azt hittem tavaly ástam mélyre a választásaimmal, de az idei év már az első pár hónapban agyonvert minden eddigit...
Persze, hogy jól nézett ki, még az fps is cinematikus! Egy gyakoldában.

Sajnos már rég eladtam, így nem tudtam volna kölcsönadni, de Haze, Strangleholdom (persze van PC-re, de te perverz vagy), Resistance 2-m van még.
Avatar
arty

Hozzászólás #76595 2024.04.05. 10:22

Zóanagyvarázsló írta:Persze, hogy jól nézett ki, még az fps is cinematikus! Egy gyakoldában.

Sajnos már rég eladtam, így nem tudtam volna kölcsönadni, de Haze, Strangleholdom (persze van PC-re, de te perverz vagy), Resistance 2-m van még.
Haze kell majd a 3-as LAN-coop-ra! (nekem van 2 példányom, így Botond is haze-kampány-ready!)

Strangeholdot anno 360-on toltam le, szóval az megvan a ződre, felteszem az a superior egyébként is (korai unreal engine!).
Resi1-2-3 sok lelkierőt igényel, backlogot gazdagító trió. A kettőről a maga idejében lepattantam, de mamár sokkal elfogadóbb vagyok :D (ha annak van coop kampánya, az lenne a legjobb.... persze az évi 2 nap tali idénre be van neked táblázva tudom ;) (doom1-2))
Avatar
Botond

Hozzászólás #76596 2024.04.05. 10:30

arty írta:Haze kell majd a 3-as LAN-coop-ra! (nekem van 2 példányom, így Botond is haze-kampány-ready!)

Strangeholdot anno 360-on toltam le, szóval az megvan a ződre, felteszem az a superior egyébként is (korai unreal engine!).
Resi1-2-3 sok lelkierőt igényel, backlogot gazdagító trió. A kettőről a maga idejében lepattantam, de mamár sokkal elfogadóbb vagyok :D (ha annak van coop kampánya, az lenne a legjobb.... persze az évi 2 nap tali idénre be van neked táblázva tudom ;) (doom1-2))
Az mitől van, hogy sose starcraft lanparty szervezés zajlik, vagy vmi más értelmes játéké, hanem mindig csak a 240p-s random fosoké?! :banplz:

A 80-90es években én kimaxoltam ezeket a cuccokat, volt közötte olyan rpg is, amihez képest a c64es wizard of wor is grafikai előrelépés, most már szűkítsük a kört olyanokra, amikben van minimum 60 frém és 80x-os élsimítás, mert még egy receficét meglátok és elcsandázom magam! :gonosz1:
Avatar
Moby

Hozzászólás #76597 2024.04.05. 12:12

arty írta:Haze kell majd a 3-as LAN-coop-ra!
Miért nem visztek kisvödröt meg kislapátot az emésztőgödörbe játszani hárman? Az is van simán ilyen élmény.
Avatar
arty

Hozzászólás #76598 2024.04.05. 12:17

Botond írta:Az mitől van, hogy sose starcraft lanparty szervezés zajlik, vagy vmi más értelmes játéké, hanem mindig csak a 240p-s random fosoké?! :banplz:

A 80-90es években én kimaxoltam ezeket a cuccokat, volt közötte olyan rpg is, amihez képest a c64es wizard of wor is grafikai előrelépés, most már szűkítsük a kört olyanokra, amikben van minimum 60 frém és 80x-os élsimítás, mert még egy receficét meglátok és elcsandázom magam! :gonosz1:
bakker, hát egy 6 órás doom2-re se jön össze a meet, ha egy mai játékkal lehetne is lanozni (oké, tudom, ha szopástengerre vágyunk lehet online is nyomni egy helyszínről ezeket :D ), akkor is ilyen 300 órás remnantok jöhetnének szóba meg a tübbi mai openworld/GaaS fos :(

starcraft megy coop amugy? (+ha van is, azabaj, h azokban még egy remnantnyit sem tudnék hozzátenni az eksönhöz...)

+amugy a Haze pl 720p, egy 24"-es monitoron kanapétávról nem zavarna a rece szerintem ;) és egyébként ÉN spec valahol élvezem a fetrengést ezekben a coop-ganékban. utólag a juarez is vicces csupán, a frusztrációra már nem is emlékszem.

Moby írta:Miért nem visztek kisvödröt meg kislapátot az emésztőgödörbe játszani hárman? Az is van simán ilyen élmény.
szerintem nincs :) én hiszek benne, hogy vicces lenne hárman, lokálban a ps3 legalja címét letolni...
Avatar
Botond

Hozzászólás #76599 2024.04.05. 13:19

arty írta:+amugy a Haze pl 720p, egy 24"-es monitoron kanapétávról nem zavarna a rece szerintem ;).
Az Zó!
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76600 2024.04.05. 15:18

phpBB [media]


Most látom csak, hogy az új Chaos Gate-hez hasonlóan ebből is kijött végre az alapjáték konzolra. Jó sokáig tartott.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76601 2024.04.05. 15:24

arty írta:bakker, hát egy 6 órás doom2-re se jön össze a meet, ha egy mai játékkal lehetne is lanozni (oké, tudom, ha szopástengerre vágyunk lehet online is nyomni egy helyszínről ezeket :D ), akkor is ilyen 300 órás remnantok jöhetnének szóba meg a tübbi mai openworld/GaaS fos :(

starcraft megy coop amugy? (+ha van is, azabaj, h azokban még egy remnantnyit sem tudnék hozzátenni az eksönhöz...)

+amugy a Haze pl 720p, egy 24"-es monitoron kanapétávról nem zavarna a rece szerintem ;) és egyébként ÉN spec valahol élvezem a fetrengést ezekben a coop-ganékban. utólag a juarez is vicces csupán, a frusztrációra már nem is emlékszem.
A Doom 2-re már van kitűzött időpont, te nem nyilatkoztál róla.

A Remnant nem 300 órás.

A StarCraftban a co-op küldetések kétfősek, skirmishben nyiklván össze tudnánk állni. A Dawn of War 2-ben van 3 fős Last Stand, az egy hordamód, nem hasonlít a 2 fős single/co-op kampányra vagy a kompetitív multira (a három játékmód tök más játék), de annak idején bírtam, amikor próbáltuk.

Az FC3 és a Cartel is vicces volt így, de azért várom a SWAT 4-et is.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2024.04.05. 15:26-kor.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76602 2024.04.05. 15:25

arty írta:Resi1-2-3 sok lelkierőt igényel, backlogot gazdagító trió.
És tényleg van bennük co-op! :wilting: Az 1-2 szólóban lement, de nem volt egyik sem emlékezetes, el lehetett velük lenni, csak minek (azaz GIGA!).
Avatar
Botond

Hozzászólás #76603 2024.04.05. 20:14

phpBB [media]
Még egy hét!
Avatar
Botond

Hozzászólás #76604 2024.04.06. 21:37

Lepörgött a Rise of the Tomb Raider, xsx-en, szólóban.

Nem rég végeztem az UC4nek a 60 frémes kiadásával, és hát sok helyen hallottam, hogy ez a Tomb Raider a szegény ember UC-je. Nem értek egyet.
Az igaz, hogy az UC4 látványban erősebb egy picit, de ez inkább csak annak köszönhető, hogy a pályák többsége világos, a RotTR-ben azért igyekeztek nyomasztó hangulatú környezetet adni, és a két sztori is ennek megfelelő, az UC4ben poénkodnak a karakterek, ez RotTR-ben meg sok a dráma és a gyászolás. Szóval grafikában nem is jobb, mint inkább vidámabb, élénkebb, és az szebbnek hat, ezt meg kell adni.

Ugyanakkor a fentiekből következően az UC4 egy nagy habosbabos sztori, ahol könnyedén két poén között végigpuffogtatjuk azt a 6-8 lövést a következő cutscreen és 3-4 poénos beszólás közepette. Jópofa játék, már kétszer lenyomtam, a 30 frém és a 60 frém editiont is, és sanszosan következni fog vmikor a 120 frémes (PC) megoldás is.
A RotTR ezzel szemben a nyomasztó környezetben egy nyomasztó sztorit ad elő, ami sokkal jobb dramaturgiával sikerült, mint a 2013as TR-ben, végig tapintható a feszültség, látszik, hogy nagyon beleadtak apait-anyait, hogy egy nonstop feszültség legyen a játékoson, érezze, hogy nem tét nélküli a világ sorsának a megmentése, nem egy standup comedy világot menteni, mint az UC-kban.

És nekem ez utóbbi tálalás most így jobban bejött, voltak harcok, ahol szabályosan éreztem, hogy elkap az adrenalin, ami egyik UC-nál se volt, azokban a játékmenetnek a legizgibb része az volt, hogy hanyadik fejezetben döntöm meg Arty egy huzamban elért headshot killjeinek a rekordját. Pedig amúgy a RotTR-ben is igyekeztek elég lightra venni a harcocskákat, az utolsó fejezet utolsó harmada, ahol ebből a szempontból érdemi mutatnivalója volt a játéknak.

A mászási lehetőségek, megoldások is sokkal jobban bejöttek, az UC4ben kicsit monoton volt minden mászás, ahogy egymásra épült két-három féle elem, ott mindig lehetőséget adott a játék, hogy egy-egy gombnyomás között ki tudja tölteni az ember a komplett adóbevallását, és meg is várhassa a visszaigényelt adót, itt a RotTR-ben azért ez is feszesebb, és ezzel is folyamatos volt a nyomás a játékoson, nem volt teljesen tét nélküli, whatever hangulata az egésznek.

Amitől Arty kivan, hogy az openworldben a lófasz gyűjtés belekerült, ja, azt nagyrészt skippeltem én is, vmi 70%on zártam a teljes kijátszást, a opcionális dungeonokból is jó, ha 3-4et csináltam meg, mert jópofák voltak, de egyszerűen csak sodródtam a sztorival az állandóan fenntartott feszültség miatt, és a végén ugyanvisszarak a világba, ráadásul értelmes módon, nem csak visszabasz a legutóbbi mentéshez, hanem szépen be van építve a sztoriba, hogy nyertél, de nyilván nem világvége, armageddon a játék vége, ahol minden és mindenki meghalt, szóval a sztoriba bele lehetett szőni, hogy mit csinálunk megint ott. Ez is elég kulturált megoldás azokhoz képest, amiket a témában láttam.

Ami pedig végképp a RotTR felé billenti nálam a mérleg nyelvét az az xbox kontroller normális kiosztása. Én továbbra se tudom együttélni a ps kontroller stick elhelyezésével, szóval az kapásból sokat levon nálam minden ps-en játszott játékból. Már csak azért is tervezem pc-n is lepörgetni az UC4et, hogy egyrészt megnézzem milyen ez a játék, amikor a Stockholm szindrómások túszul esnek a szabadon választható hw-nek, és nem szabadon választhatnak 1 opcióból, amit a sony kitalált, hogy milyen frém, felbontás és detail, hanem rájuk van erőltetve a bármi is, másrészt, hogy ne rombolja a játékélményem a ps kontroller, hanem tényleg csak a játékra koncentrálva élvezzem.
Days Gonet is elkezdtem már PC-n, egyszerűen álom az x360 kontrollerrel, csak a kézre álló irányítás rögtön két polccal feljebb rakja, de majd erről részleteiben, ha végigértem rajta.

RotTR-be is belenéztem PC-n is. Egyszerűen nem hittem a szememnek, hogy mit látok, vmi elbaszott gyönyörű. Mondjuk cserébe a 7800x3D+7900XTX kombó 4k@maxon nem is bírja tartani a 60at a nyílt részen, üvegre pörgetve az XTX-et olyan 58-60 között hullámzik ha 60as frém cappel próbálkozok, ami VRR miatt nem lényeg a frém szempontjából, de azért 12-14 órát nem járatom emiatt üvegen a kártyát. A barlangokban azért 100 fölé tudna szaladni az fps számláló, azt is megnéztem.
Aztán mivel tavaszi szünetben szüleimnél voltam, és oda az XSX-et vittem, így végül az a verzió pörgött végig, mert sajna se nem közös felhőmentéses, se nem playanywhere, se semmi. Hiába, ez még antik cucc.

Kurvára szubjektív ez, és el tudom fogadni, ha másoknak más szempontok miatt ez annyira nem nagy durranás, de én nagyon várom a ganéba a következő részt pár nap múlva per tíz!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76605 2024.04.06. 21:50

Botond írta:Lepörgött a Rise of the Tomb Raider, xsx-en, szólóban.

Nem rég végeztem az UC4nek a 60 frémes kiadásával, és hát sok helyen hallottam, hogy ez a Tomb Raider a szegény ember UC-je. Nem értek egyet.
Az igaz, hogy az UC4 látványban erősebb egy picit, de ez inkább csak annak köszönhető, hogy a pályák többsége világos
Még szerencse, hogy csak egy !!!picit!!! erősebb látványban! A Naughty Dog össze is szarná magát a gondolattól, hogy egy világosabb Tomb Raidert csinálnak ezek a valakik! :banplz: :taps:

Én annyira undorodom a Rise környezetétől, hogy soha nem kapott esélyt, pedig nagyon sokszor próbáltam rávenni magam. A Shadow az tetszett egyébként és annak a lemezét se törtem össze és nem csak azért mert PS+ ban adták.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76606 2024.04.06. 22:18

Látványban?
LOL
Bármelyik Uncharted rész főcím zenéjét lekottázom félálomban. Ezt a Rise tombraider meg most meg kellett néznem melyik volt, pedig szerintem végigjátszottam :D
Szerintem nem csak látványban van pici különbség. Gameplayben nem biztos, hogy jelentős a különbség, csak amíg az egyiknek minden részére pontosan emlékszem a zenéjére, a történetére, a karaktereire, a másikban nincs egy molekulányi dolog sem, amit érdemesnek tart az elmém elraktározni hosszútávra.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76607 2024.04.06. 22:21

Ez a rise of the tomb raider pont olyan mediocre felejthető szar, mint az uncharted film volt. Tipik példája annak, amikor unchartedet akar, csak nem tud csinálni.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76608 2024.04.07. 10:15

Moby írta:Látványban?
LOL
Bármelyik Uncharted rész főcím zenéjét lekottázom félálomban. Ezt a Rise tombraider meg most meg kellett néznem melyik volt, pedig szerintem végigjátszottam :D
Szerintem nem csak látványban van pici különbség. Gameplayben nem biztos, hogy jelentős a különbség, csak amíg az egyiknek minden részére pontosan emlékszem a zenéjére, a történetére, a karaktereire, a másikban nincs egy molekulányi dolog sem, amit érdemesnek tart az elmém elraktározni hosszútávra.
Nekem az uj TRbol Lara allndo tini nyogese maradt meg, semmi mas :idiota:
Ingyen kaptam a Riset videokartya melle de el se inditottam annyira nem fogott meg az elodje.
Avatar
arty

Hozzászólás #76609 2024.04.07. 13:30

Botond írta:Lepörgött a Rise of the Tomb Raider, xsx-en, szólóban.

Kurvára szubjektív ez, és el tudom fogadni, ha másoknak más szempontok miatt ez annyira nem nagy durranás, de én nagyon várom a ganéba a következő részt pár nap múlva per tíz!
Egen, biztosan szubjektív: nálam a ps3-as UC1 is jobb, mint a új-TR-trilogy bármelyike.... (ez utóbbiakat én elég frissiben toltam, szépnek szépek, azzal van a legkisebb baj.... sztori/karakterek sztem elég semilyenek, legend/underworld számomra(!) ebben is jobb, és az ANIMÁCIÓK... ott a ps3-as uc2 szint egyelőre megugorhatatlan volt a deveknek, de ez mondjuk MINDEN tr baja, szó-szó!)

Mivel az UC-k crushingon lementek, esélyesebb egy újTR trilógia újrázás, de ott nagyon parázok a nehéz szint nehézségétől :) Ráadásul szívesen tennék egy kört a 360as verzákkal is és a definitívekkel is :)
Avatar
arty

Hozzászólás #76610 2024.04.07. 13:34

Zóanagyvarázsló írta:A Doom 2-re már van kitűzött időpont, te nem nyilatkoztál róla.

A Remnant nem 300 órás.

A StarCraftban a co-op küldetések kétfősek, skirmishben nyiklván össze tudnánk állni. A Dawn of War 2-ben van 3 fős Last Stand, az egy hordamód, nem hasonlít a 2 fős single/co-op kampányra vagy a kompetitív multira (a három játékmód tök más játék), de annak idején bírtam, amikor próbáltuk.

Az FC3 és a Cartel is vicces volt így, de azért várom a SWAT 4-et is.
Öööö.... van, de rohadt távoli az még.
Remnant 300 órás lenne, ha beginner lenne mindenki a "csapatomban" :P
SC - tényleg NAGYON nem az én játékstilusom az RTS. Anno lanpartikon is próbáltam, pokol. Én ezeket egyedül, saját tempómban is csak fiatalon bírtam.

Én meg a Wolfensteint coopot várom még, a swat4 mellett! ;) (A resi trio mellett amugy csomo máshoz is kéne nekem egy retrózni vágyó partner.... inversion, fuse, fear3, stb van annyi coop képes cucc még gen7-ből, hogy ihajja :) )
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76611 2024.04.07. 14:05

arty írta:Egen, biztosan szubjektív: nálam a ps3-as UC1 is jobb, mint a új-TR-trilogy bármelyike.... (ez utóbbiakat én elég frissiben toltam, szépnek szépek, azzal van a legkisebb baj.... sztori/karakterek sztem elég semilyenek, legend/underworld számomra(!) ebben is jobb, és az ANIMÁCIÓK... ott a ps3-as uc2 szint egyelőre megugorhatatlan volt a deveknek, de ez mondjuk MINDEN tr baja, szó-szó!)

Mivel az UC-k crushingon lementek, esélyesebb egy újTR trilógia újrázás, de ott nagyon parázok a nehéz szint nehézségétől :) Ráadásul szívesen tennék egy kört a 360as verzákkal is és a definitívekkel is :)
A remastereken már van a crushing fölött brutal :papakacsint: A TR 2013-ban meg nincs igazán nehéz szint, a csúcs sem vészesebb, mint az UC-k hardon. A Rise-tól már van a pályánként egyéletes mód (vagyis a base campekben ment extreme survivoron), nem tudom, hogy a későbbi pályákon több van-e), az egy játékban, melyben vannak csapdák, és le lehet esni, izgalmas.

Mindenestre a TR2013 pont azért volt gyenge, mert nagyon drámázni akart, és ahhoz kevés volt (erőltetett volt a larás vergődés), az UC meg kitartott a könnyedebb, Indiana Jones-os vonalnál, itt-ott azért komoly szálakat is beleemelve (a komédia nem zárja ki a tartalmasságot, bár az UC-kat nem értékelném túl ebből a szempontból, de így kevésbé zavaróak a kilógó lólábak, mint komolykodva). Mindenestre a TR-nél nehéz attól elvonatkoztatni, hogy lebutították a szériát.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76612 2024.04.07. 20:11

Lepörgött a Remant 1, immáron harmadszor, megint xbox-pc vegyesen, és 2-3 fős coopban.

Én továbbra is 10/10es játéknak tartom, időnként jó ilyen kis csuklógyakorlatnak, most csak végigboostoltam a közel 300 traitpontos karimmal Artyt, többnyire azért Zóval is kiegészülve, hogy kapjon egy kis ízelítőt mi vár rá a második részben.
Jóvót, lehet a gyerekkel is le fog pörögni pertíz!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76613 2024.04.07. 21:02

Botond írta:Lepörgött a Remant 1, immáron harmadszor, megint xbox-pc vegyesen, és 2-3 fős coopban.

Én továbbra is 10/10es játéknak tartom, időnként jó ilyen kis csuklógyakorlatnak, most csak végigboostoltam a közel 300 traitpontos karimmal Artyt, többnyire azért Zóval is kiegészülve, hogy kapjon egy kis ízelítőt mi vár rá a második részben.
Jóvót, lehet a gyerekkel is le fog pörögni pertíz!
VÉGRE nyomtátok! :eljen: :eljen: :eljen: Na a második rész is piszok jó.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76614 2024.04.07. 21:36

DanielT írta:VÉGRE nyomtátok! :eljen: :eljen: :eljen: Na a második rész is piszok jó.
Fel nem tudom fogni mi ez a Remnant hype persze kinek mi. Gunplay sotlan, 0 impact, olyan mindha papir lovedekekkel papir ellenfelekre lonenk. Art, palyak semmi extra, loot es fejlesztes is lofing, alap fegyoval mentem vegig.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76615 2024.04.07. 21:55

Micsu írta:Fel nem tudom fogni mi ez a Remnant hype persze kinek mi. Gunplay sotlan, 0 impact, olyan mindha papir lovedekekkel papir ellenfelekre lonenk. Art, palyak semmi extra, loot es fejlesztes is lofing, alap fegyoval mentem vegig.
Súlya van a tanulásnak, figyelni kell ki mikor hogyan fog lőni és úgy vetődni, eleve hogy van vetődés az is nagy szó, utána rögtön a dead space3 coopba ültünk bele Artyval, mert Zónak mennie kellett vhova, na abban nincs vetődés, csak hátrálni tudsz gyök kettővel, miközben rohan rád a zerg. Köznevetséges a kettőt összehasonlítani is, annak ellenére, hogy tps-tps.
Baromi számít ki mikor hova néz, mire figyel, mennyire fedezitek egymást, nem csak párhuzamosan daráltok egymás mellett, nagyon komolyan össze kell dolgozni. Az összes létező fostalicska lövöldét végigcoopoltatják velem a topiktársak, Zónak hála ráadásul ultimateextrémgigadurvaplusz nehézségi szinten, és hát egyedül a remnant volt az elmúlt 20-25 évben, ami lövölde, magamtól, egyedül visszamentem bele játszani, legnehezebb nehézségi szinten és tudtam élvezni.
Ja, és annak is súlya van, hogy kapásból homlokat közepén találod el a mobot, avagy sem. Pláne nagyobb nehézségi szinteken.
Úgy komplex, hogy valójában szakóca egyszerű, eltalálták azt az egészséges egyensúlyt a játékmenetben, amit többnyire csak rpg-kben, vagy stratégiai játékokban szoktam látni, hogy egy egyszerű szabályrendszer köré nagyon komplexen épül fel a gém, lövöldében én ilyet máshol nem nagyon tapasztaltam, ezért se kedvelem a stílust amúgy.
Mindegy, aki nem érti, nem érti, de azért gondold el, hogy ez az egy amiben egyöntetű a topik véleménye, hogy ez a csúcs, mert az.

Második rész elkezdéséhez minden adott, a karim le van generálva. :D

/szerk: az se mindegy, hogy pc-n vagy konzolon tolod amúgy, én pc-ről szoktam, a mai etapot hoztam konzolról, mert múltkor volt egy kis kiborulás Zó meg Arty részéről az aim assist miatt, amiből én semmit se tapasztal pc-n, de ma konzolról én is láttam, hogy így azért kettővel könnyebb valóban. Pedig pc-n is kontrollerrel nyomom, de kb nulla az aim assist.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76616 2024.04.07. 22:01

Tegye fel a kezet akinek a remnant kozepszeru ne egyedul kelljen megvivnom azt a csatat :hehe:
Avatar
Moby

Hozzászólás #76617 2024.04.07. 22:06

Micsu írta:Tegye fel a kezet akinek a remnant kozepszeru ne egyedul kelljen megvivnom azt a csatat :hehe:

Asszem én voltam anno, aki először felszopta itt, de 10/10-nek még én sem mondanám. Úgy rémlik deep utálta akkoriban :D
Viszont a második részre totál kiveszett belőlem az érdeklődés iránta. Megvan megjelenés óta, de le se szarom. Vagy kétszer megpróbálkoztam vele, de kurvára nem érdekelt. Sőt, idegesített, és taszított.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76618 2024.04.07. 22:09

Közben lement nálam a Dragon's Dogma 2. A végére kurvára untam, gyakorlatilag a főszálon rohatma csak végig, valami 35 óra volt, de ennyi tartalom sem volt benne. Hogy mi a faszomra röpködtek itt a 9 meg 10/10-ek azt megtippelni sem tudnám, ez egy 6-7 pontos játék. Ha a technikai oldalra erősebben nézek rá, akkor inkább 5-6. Egynek elment, de kb ennyike. Ha kimaradt volna se történik semmi. Hogy ki az isten fasza tud ebbe 200 órát belebaszni, meg minek/mire, ahhoz az én fantáziám kurvakevés. Szerintem 20 óra alatt mindent láttam, amit ez a játék nyújtani tud. Azon túl már csak végtelenszer csinálhatnám ugyanazt. Oké, mondjuk játszhatnék bármilyen játékot végtelenítve, csak ez nem is elég jo ahhoz.
Avatar
deep

Hozzászólás #76619 2024.04.07. 23:12

Moby írta:Asszem én voltam anno, aki először felszopta itt, de 10/10-nek még én sem mondanám. Úgy rémlik deep utálta akkoriban :D
Viszont a második részre totál kiveszett belőlem az érdeklődés iránta. Megvan megjelenés óta, de le se szarom. Vagy kétszer megpróbálkoztam vele, de kurvára nem érdekelt. Sőt, idegesített, és taszított.
Nemtom utáltam-e, de ha így is volt, végigment Danival coopban és megkedveltem. Lehet, hogy csak az akkori újdonság érzése miatt, de jobbnak tartom most, mint a 2. részt, ami az első pillanattól fogva untatott sajnos.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76620 2024.04.07. 23:18

deep írta:Nemtom utáltam-e, de ha így is volt, végigment Danival coopban és megkedveltem. Lehet, hogy csak az akkori újdonság érzése miatt, de jobbnak tartom most, mint a 2. részt, ami az első pillanattól fogva untatott sajnos.
Nem csak én emlékszem erre, de a kereső is. :)
Avatar
deep

Hozzászólás #76621 2024.04.07. 23:19

Moby írta:Nem csak én emlékszem erre, de a kereső is. :)
Huuu, ez még covid előtt kettőben volt :D Egyébként pécén próbáltam asszem a warezt, egyedül... Naná, hogy nem volt nagy élmény. Ps4-en bezzeg egyből tetszett :idiota:
Avatar
Moby

Hozzászólás #76622 2024.04.07. 23:25

Annyiban biztos igaza van Micsunak, hogy azóta végtelen mennyiségű ilyen generált pályás 4-es kooplövölde jött ki, szóval mára akár bele is szürkülhetett azóta a középszerűségbe. Én nem nyomtam azóta sok ilyet, nem is nagyon jött meg hozzá az ingerenciám azóta, de most itt van pl. ez a helldivers2 is, ami eléggé hasít megjelenés óta. Kár, hogy ez sem érdekel egy kicsikét sem. Mondjuk így a lies of pi meg ez a dd2 után annyira elteltem az aligközépszarral, hogy az is csoda lesz, ha rákívánok még egyáltalán bármire :D Mondjuk pletykálnak egy új astrobotot idénre, az nekem való játék lenne. Pár óra pure fun, semmi felesleges okádékság, nagyotmondás, boring sztorierőltetés, totálfeleslegesbüdöslófasz, csak pure gameplay.
Avatar
deep

Hozzászólás #76623 2024.04.07. 23:50

Moby írta:pure fun, semmi felesleges okádékság, nagyotmondás, boring sztorierőltetés, totálfeleslegesbüdöslófasz, csak pure gameplay.
Ez konkrétan a helldivers 2. Csak kell valaki melléd, mert többen sokkal jobb.
Avatar
Botond

Hozzászólás #76624 2024.04.08. 06:34

Ennek örömére boldog Deep napot mindenkinek!
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #76625 2024.04.08. 07:38

Isten éltessen, Deep! :pias:
Avatar
Moby

Hozzászólás #76626 2024.04.08. 08:25

deep írta:Csak kell valaki melléd
És itt el is baszták :D HBD BTW :banplz:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76627 2024.04.08. 09:09

Micsu írta:Fel nem tudom fogni mi ez a Remnant hype persze kinek mi. Gunplay sotlan, 0 impact, olyan mindha papir lovedekekkel papir ellenfelekre lonenk. Art, palyak semmi extra, loot es fejlesztes is lofing, alap fegyoval mentem vegig.
Imádtam a gunplay impactot, az egyik legjobb része POFÁNLŐNI a rohadékokat. Ahogy szól a fegyver, ahogy reagál az ellenfél, minden eleme vadállati. :nezze:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76628 2024.04.08. 09:11

deep írta:Nemtom utáltam-e, de ha így is volt, végigment Danival coopban és megkedveltem. Lehet, hogy csak az akkori újdonság érzése miatt, de jobbnak tartom most, mint a 2. részt, ami az első pillanattól fogva untatott sajnos.
Végigment coopban? 3x vagy 4x toltuk végig! Te kis születésnapos.
Avatar
neoreg

Hozzászólás #76629 2024.04.08. 09:12

Ez az új Alone in the Dark valami elképesztően rossz lett. Annyi pozitívumot tudok elmondani róla, hogy nem adtam érte pénzt és hogy megfelelően működött az uninstall (bár az nem a fejlesztők, hanem az FLT érdeme).
Avatar
Botond

Hozzászólás #76630 2024.04.08. 09:19

DanielT írta:Imádtam a gunplay impactot, az egyik legjobb része POFÁNLŐNI a rohadékokat. Ahogy szól a fegyver, ahogy reagál az ellenfél, minden eleme vadállati. :nezze:
Ez tűpontos leírás! Én se mondhattam volna szebben! :eljen:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76631 2024.04.08. 09:55

neoreg írta:Ez az új Alone in the Dark valami elképesztően rossz lett. Annyi pozitívumot tudok elmondani róla, hogy nem adtam érte pénzt és hogy megfelelően működött az uninstall (bár az nem a fejlesztők, hanem az FLT érdeme).
Deep elsunnyogta a review-t, pedig én vagyok rá a tanú, hogy day1 vette és végignyomta. A nulla késéssel, rohadt jól működő PS screen share-el néztem végig. A középszar definíciója a játék, a történet és a tálalás meg a legalja. Annyit tudnék belőle elmondtani, hogy volt egy ház meg a környezete és voltak emberek akikkel a világ legidegsítőbb párbeszédeit lehetett lefolytatni.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76632 2024.04.08. 10:53

DanielT írta:Deep elsunnyogta a review-t, pedig én vagyok rá a tanú, hogy day1 vette és végignyomta. A nulla késéssel, rohadt jól működő PS screen share-el néztem végig. A középszar definíciója a játék, a történet és a tálalás meg a legalja. Annyit tudnék belőle elmondtani, hogy volt egy ház meg a környezete és voltak emberek akikkel a világ legidegsítőbb párbeszédeit lehetett lefolytatni.
Egyedül a sötétben beszélgetni? Az 1-ben nem volt NPC, elvileg annak a remake-je. A 2-3 se volt túl beszélgetős, bár a 2 nálam nem ment végig. Nagy áttörés volt annak idején az 1, mint kora 3D-s játék és horror, de nem túl játszható manapság. Mondjuk, a Resi 1 is mindig megfeküdte a gyomromat.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76633 2024.04.08. 10:53

Botond írta:Ennek örömére boldog Deep napot mindenkinek!
Isten éltesse!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #76634 2024.04.08. 10:57

Zóanagyvarázsló írta:Egyedül a sötétben beszélgetni? Az 1-ben nem volt NPC, elvileg annak a remake-je. A 2-3 se volt túl beszélgetős, bár a 2 nálam nem ment végig. Nagy áttörés volt annak idején az 1, mint kora 3D-s játék és horror, de nem túl játszható manapság. Mondjuk, a Resi 1 is mindig megfeküdte a gyomromat.
Itt aztán minden volt, csak egyedüllét meg sötétség nem. Pudva meg pusztulat a pofázás közben lett volna a helyes cím.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76635 2024.04.08. 11:11

DanielT írta:Itt aztán minden volt, csak egyedüllét meg sötétség nem. Pudva meg pusztulat a pofázás közben lett volna a helyes cím.
Fú tökre meghozátok a kedvem hozzá. Mostanában amúgy is csúcsra járatom a moslékban turkálást, itt egy újabb jelentkező! Szerintem el is kezdem hamarosan. Ha vannak még ilyen címek, jöhetnek bátran! DD2 után kezdjek bele a Rise of the Roninba? Lassan bármihez van gyomrom :banplz:
Avatar
Botond

Hozzászólás #76636 2024.04.08. 11:13

Moby írta:Fú tökre meghozátok a kedvem hozzá. Mostanában amúgy is csúcsra járatom a moslékban turkálást, itt egy újabb jelentkező! Szerintem el is kezdem hamarosan. Ha vannak még ilyen címek, jöhetnek bátran! DD2 után kezdjek bele a Rise of the Roninba? Lassan bármihez van gyomrom :banplz:
Dead space3 coop! Utána minden emlék megszépül!
Avatar
Moby

Hozzászólás #76637 2024.04.08. 11:19

A másik nagy ötletem még ez az új outcast! Az annyira hatpontos, hogy ebben az emberi közösség teljesen egyet is ért! Utána meg lehet, hogy benyomok egy kis starfieldet a végére! Tombolnak a címek! A közelmúlt összes semmiresejó, időelbaszó középrszarse retkes drogját felszippantom :idiota:
Avatar
deep

Hozzászólás #76638 2024.04.08. 12:38

DanielT írta:Deep elsunnyogta a review-t, pedig én vagyok rá a tanú, hogy day1 vette és végignyomta. A nulla késéssel, rohadt jól működő PS screen share-el néztem végig. A középszar definíciója a játék, a történet és a tálalás meg a legalja. Annyit tudnék belőle elmondtani, hogy volt egy ház meg a környezete és voltak emberek akikkel a világ legidegsítőbb párbeszédeit lehetett lefolytatni.
Ja igen, mert ahhoz képest, hogy nem vártam tőle túlságosan sokat, még így is rohadt nagy csalódás volt. Nem értem, hogy mennek át ezek a "nagy" nevek ebben a formában. Tényleg semmi pozitívumot nem tudok róla elmondani azon kívül, hogy viszonylag szép, és jól fut. Se a sztori, se a karakterek, se a gameplay (se az akció, se a puzzle-k), semmi nem jó benne. Abszolúte semmi. Borzalmas játék sajnos.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76639 2024.04.08. 15:58

DanielT írta:Imádtam a gunplay impactot, az egyik legjobb része POFÁNLŐNI a rohadékokat. Ahogy szól a fegyver, ahogy reagál az ellenfél, minden eleme vadállati. :nezze:
Lehet a fizika hiánya és a repkedő számok keltették azt az érzést bennem de arra emlékszem hogy utána a gears5öt nyomtuk le cimbivel, ott ha pofán lőtted szakadt a fej, pusztult-gurult minden, még az is immerzívebb volt a gameplay meg jóval változatosabb. Csak utóbbi loot nélküli.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #76640 2024.04.08. 16:00

Moby írta:A másik nagy ötletem még ez az új outcast! Az annyira hatpontos, hogy ebben az emberi közösség teljesen egyet is ért! Utána meg lehet, hogy benyomok egy kis starfieldet a végére! Tombolnak a címek! A közelmúlt összes semmiresejó, időelbaszó középrszarse retkes drogját felszippantom :idiota:
Baldurs 3 too much cím?
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76641 2024.04.08. 16:04

Moby írta:Közben lement nálam a Dragon's Dogma 2. A végére kurvára untam, gyakorlatilag a főszálon rohatma csak végig, valami 35 óra volt, de ennyi tartalom sem volt benne. Hogy mi a faszomra röpködtek itt a 9 meg 10/10-ek azt megtippelni sem tudnám, ez egy 6-7 pontos játék. Ha a technikai oldalra erősebben nézek rá, akkor inkább 5-6. Egynek elment, de kb ennyike. Ha kimaradt volna se történik semmi. Hogy ki az isten fasza tud ebbe 200 órát belebaszni, meg minek/mire, ahhoz az én fantáziám kurvakevés. Szerintem 20 óra alatt mindent láttam, amit ez a játék nyújtani tud. Azon túl már csak végtelenszer csinálhatnám ugyanazt. Oké, mondjuk játszhatnék bármilyen játékot végtelenítve, csak ez nem is elég jo ahhoz.
Pedig menet közben sokáig áradoztál a DD2-ről, mikor és miért siklott ki? Ennyire elfogyott? Azért az 1-ben a sokféle hivatás különböző mechanikái, kombinációi elvitték ennél tovább, már ha az egyszeri játékost érdekelték (az első 20 óra alatt töredékét nem láttam, ami érdekelt). Ahogy a Diablo-klónokban vagy az MMO-kban ott volt az endgame. Az egy más kérdés, hogy egyéb oldalai a DD1-nek is gyötrelemfos szinten tudtak lenni, ezek egy része persze japóskodás.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76642 2024.04.08. 16:28

Moby írta:A másik nagy ötletem még ez az új outcast! Az annyira hatpontos, hogy ebben az emberi közösség teljesen egyet is ért! Utána meg lehet, hogy benyomok egy kis starfieldet a végére! Tombolnak a címek! A közelmúlt összes semmiresejó, időelbaszó középrszarse retkes drogját felszippantom :idiota:
Az első rész miatt egyszer biztos megnézem, hogy mi lett belőle, de nagy reményeim nincsenek. Az FF7 Rebirth, a Yakuza 8, a Unicorn Overlord vagy a PoP azért biztatóbbnak tűnik. Co-op lövöldének ott a Helldivers 2 és a Remnant 2. A Suzerainhez is jött kiegészítő. Ha ennek csak a fele érdemes játszani, már az is több játékidő, mint amennyivel bő három hónap alatt rendelkezik egy nem menthetetlen játékdrogos. Meg hát persze a DD2 is kell majd idővel. Nyilván mindenkit nem érdekelhet minden, nálad helyből kiesnek ezek stílusilag. Marad az Outcast! Hajrá!
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76643 2024.04.08. 16:35

DanielT írta:Imádtam a gunplay impactot, az egyik legjobb része POFÁNLŐNI a rohadékokat. Ahogy szól a fegyver, ahogy reagál az ellenfél, minden eleme vadállati. :nezze:
Ebben, mondjuk, nekem sem tűnt fel az extra. És ezzel nem azt mondom, hogy rossz, csak nem maradt meg ebből semmi, pedig utoljára tegnap ment az 1 és a 2 is. Eleve faemberekkel is kevésbé jön át. Konkrétan az ezeréves F.E.A.R.-ben jobban átjön (közvetlenül a Remnant előtt ment tegnap), bár abban vicces, amikor a korabeli fizika túlzásba esik, és felrepül az ellenség a levegőbe.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76644 2024.04.08. 17:34

Zóanagyvarázsló írta:Az első rész miatt egyszer biztos megnézem, hogy mi lett belőle, de nagy reményeim nincsenek.
Semmi nem lett belőle. Minde porcikája tökugyanaz, csak a környezet olyan, mint egy generációval később. Mármint az eredetihez képest egy generációval, és úgy is fut, mintha azon menne. Ezen kívül annyira hót tufa lett ez az egész mára, hogy ha százszor mész el ugyanott, szozszor spawnolnak tökugyanazok a mobok. Ez mára irtóciki. Legalább egy kurva kockadobás beleférhetett volna, vagy akármi, ami egy kicsit mai. De a vicc az, hogy az effektek az elsőben a maguk idejében SOKKAL látványosabbak voltak, mint ebben ma. De a fő baj nem ez, hanem az, hogy mindemellé a sztori olyan picsaszar, hogy csak azért van benne valami hogy ne ugyanazt meséljék el mégegyszer, amit végül még így is pontosan megtettek :D
Szal aki kitombolta magát az első részben, az szerintme messze kerülje el, mert egy mikrogrammot nem tesz hozzá, inkább csak elvesz belőle. A többi meg szaladjon rajta végig majd egyszer max ötezerér. Többet nem ér ez.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76645 2024.04.08. 17:59

Mondjuk az, hogy stílusilag egy DD2 nekem kiesne azt azért cáfolnám. Egyszerűen az vanik, hogy egy mondjuk egy Witcher3 talpáról a kutyaszart nem tudná lenyalni, annyira elérhetetlen magasság neki. Nyilván ahhoz kellett egy Sapkowski is, de a szomorú tény, hogy a japóságában, és elbaszottságában SOKKAL közelebb van a DD2 mondjuk egy Forspokenhez minőségileg, "sztoriban", még megvalósításban is, mint az előbbihez. Az meg eléggé az én stílusom máig, utóbbi meg sosem lesz az. De ez nem a stílus miatt van, hanem az értékük miatt.

/és az MTX felett olyan jóindulatúan hunytam szemet, amire senkinek egy rossz szava nem lehet. Mitöbb, tényleg úgy gondolom, hogy csak egy túlfújt hiszti, és azt sem gondolnám, hogy sokkal jobba lett volna, ha azt az időt a játékba ölik. Szerintem semmit nem segített volna rajta. Nem azért lett aligközépszar, mert össze van csapva. Nincs. Azért, mert akik készítették, azokban egy deka kreativitás több nem volt.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76646 2024.04.08. 19:07

Moby írta:Mondjuk az, hogy stílusilag egy DD2 nekem kiesne azt azért cáfolnám. Egyszerűen az vanik, hogy egy mondjuk egy Witcher3 talpáról a kutyaszart nem tudná lenyalni, annyira elérhetetlen magasság neki. Nyilván ahhoz kellett egy Sapkowski is, de a szomorú tény, hogy a japóságában, és elbaszottságában SOKKAL közelebb van a DD2 mondjuk egy Forspokenhez minőségileg, "sztoriban", még megvalósításban is, mint az előbbihez. Az meg eléggé az én stílusom máig, utóbbi meg sosem lesz az. De ez nem a stílus miatt van, hanem az értékük miatt.

/és az MTX felett olyan jóindulatúan hunytam szemet, amire senkinek egy rossz szava nem lehet. Mitöbb, tényleg úgy gondolom, hogy csak egy túlfújt hiszti, és azt sem gondolnám, hogy sokkal jobba lett volna, ha azt az időt a játékba ölik. Szerintem semmit nem segített volna rajta. Nem azért lett aligközépszar, mert össze van csapva. Nincs. Azért, mert akik készítették, azokban egy deka kreativitás több nem volt.
Nem a DD2-re gondoltam, hiszen az nálad már végigment. A japóság azért nem mindegy, mert az agyfasz módon sztoriskodás mellett a csúcsjátékaik is inkább a röhejes mellékküldetésekről híresek, a Witcher 3 meg nem. Az utóbbi harcban tűnik gyengébbnek, ami nem olyan nagy baj, hiszen csak a játék 90%-át teszi ki :banplz:
Avatar
Moby

Hozzászólás #76647 2024.04.08. 19:16

Zóanagyvarázsló írta:Nem a DD2-re gondoltam, hiszen az nálad már végigment. A japóság azért nem mindegy, mert az agyfasz módon sztoriskodás mellett a csúcsjátékaik is inkább a röhejes mellékküldetésekről híresek, a Witcher 3 meg nem. Az utóbbi harcban tűnik gyengébbnek, ami nem olyan nagy baj, hiszen csak a játék 90%-át teszi ki :banplz:
Harcban egyik sem jó, de egyikben sem botrányosan szar. Funkcionális. Inkább csak akkor nagy a kontraszt, ha a japók azon csodáihoz mérjük, amit erre éleznek ki, és ebben még mindig ők az istenek, és itt nem is csak a fromra gondolok.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76648 2024.04.08. 19:24

Moby írta:Harcban egyik sem jó, de egyikben sem botrányosan szar. Funkcionális. Inkább csak akkor nagy a kontraszt, ha a japók azon csodáihoz mérjük, amit erre éleznek ki, és ebben még mindig ők az istenek, és itt nem is csak a fromra gondolok.
Kevés japán akció-RPG-nek nevezhető valami ugrik be, ami szóba jöhet, nyilván a From és a Team Ninja játékai tudnak ebbe beleesni. A DaS és a DeS távolsági harcban és mágiában egy retekhulladél volt a DD1-hez képest, közelharcban meg máson volt a hangsúly. A Team Ninjától csak Ninja Gaidenhez és DOA-hoz volt szerencsém. De most ha a Capcomot is hozzuk ide, illetve magát Itsunót, a DMC-kben sem úgy van mágia vagy pawn system, más élmény. Az 5-öt még nem próbáltam, tudom, hogy abban van másféle karakter, meg valamiféle co-op is, de direkt úgy, hogy haverokkal ne lehessen könnyen összehozni, csak idegenekkel.

Szóval érdekelne, hogy mire gondolsz, mert a DD1 azért eléggé ott van ebben, alig látok jó alternatívát.
Avatar
Moby

Hozzászólás #76649 2024.04.08. 19:29

Zóanagyvarázsló írta:Kevés japán akció-RPG-nek nevezhető valami ugrik be, ami szóba jöhet, nyilván a From és a Team Ninja játékai tudnak ebbe beleesni. A DaS és a DeS távolsági harcban és mágiában egy retekhulladél volt a DD1-hez képest, közelharcban meg máson volt a hangsúly. A Team Ninjától csak Ninja Gaidenhez és DOA-hoz volt szerencsém. De most ha a Capcomot is hozzuk ide, illetve magát Itsunót, a DMC-kben sem úgy van mágia vagy pawn system, más élmény. Az 5-öt még nem próbáltam, tudom, hogy abban van másféle karakter, meg valamiféle co-op is, de direkt úgy, hogy haverokkal ne lehessen könnyen összehozni, csak idegenekkel.

Szóval érdekelne, hogy mire gondolsz, mert a DD1 azért eléggé ott van ebben, alig látok jó alternatívát.
Nioh-k pl. de a DeS-ben sem volt rossz egyáltalán a mágia, pláne egy elden ringben, ami ezügyben kb mindent is megbasz. Ez a pawn system meg inkább hátrány, mint előny, mármint lehetne ez jó is, ha nem kőhülye gépi szarokkal mennél. Sokat mondjuk nem mágusoltam a dd2-ben, mert az elején a sorci egy rakás szar, aztán lehet, hogy 70 óra után már jó, annyira meg nem voltam hitelesítve. DD1-ben meg ki sem próbáltam, de láttam sok videón. Hogy jó-e azt nem tudom, de gecilátványos. A másodikban még az se.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #76650 2024.04.08. 19:48

Moby írta:Nioh-k pl. de a DeS-ben sem volt rossz egyáltalán a mágia, pláne egy elden ringben, ami ezügyben kb mindent is megbasz. Ez a pawn system meg inkább hátrány, mint előny, mármint lehetne ez jó is, ha nem kőhülye gépi szarokkal mennél. Sokat mondjuk nem mágusoltam a dd2-ben, mert az elején a sorci egy rakás szar, aztán lehet, hogy 70 óra után már jó, annyira meg nem voltam hitelesítve. DD1-ben meg ki sem próbáltam, de láttam sok videón. Hogy jó-e azt nem tudom, de gecilátványos. A másodikban még az se.
Nem rossz a mágia a DeS-ben, de balance nincs vele, látványtalan, behatárolt és tök más. Végigment a DeS és DD is casterrel, nem egy szint, nem egy stílus. A közelharc se igazán. A Nioh-t még nem tudom hova helyezni, a 2 megvan, az 1-et majd még egyszer berántom. Meg az Elden Ringet is, de annyira sosem kapott el a stílus, hogy ráizguljak, a DeS+DaS+promó nem adta el nekem. Tipikus ganéban demózásra való :buck:

A DD1-ben nehéz volt kitapasztalni a pawnokat, a szerencse sokat segíthetett ebben. Nyilván szuperokosnak nehéz kihozni őket, de meglepően jó dolgokat ki lehetett. Azért nem bántam volna, ha co-opra mennek rá inkább, az MMO-jukat viszont nyugaton nem erőltették. Meg trickster is érdekelne, az bemutató videón érdekesnek tűnt, és nem is éppen mechanikailag szokványosnak.

Vissza: “Leáldozott.hu”