arty írta:Hogyne lenne elég, ha közben a gyakorlatban is teljesen oké csuszkázás nélkül a legtöbb játék? (máskor meg a csuszkák sem mentik meg a játékot)
És nyilván nem tudom kielemezni 7823 ember elkurt csuszkáit, hogy miért fals a beállításuk, de elég megnézni miféle okádék sédermodoknak mennyi letöltése van... aki elhiszi, hogy kijavította a játékát a csúszkákkal, hát legyen vele boldog.
Az FH4-et nem tudom mikor toltad, de ha máshol nem, ott belefuthattál volna a problémakörbe. Gothic1-el nyilván nem :P
Én az F1-el költöztem konzolra miatta, bár akkor még fosvidiám volt........ nem óvodai neveltetés kérdése ez, inkább a játszott játékoké :P
A kontrollermod tipikusan megmentés, azt gondolom, igen! (bár általában a jobbgomba egéremuja okádék érzés, szal semmiképpen nem valós megoldás szerintem/nekem... már nem tudom mikkel próbáltam anno, de ennyi maradt meg.... talán bioshock2-t kellett emiatt 360on tolni? out of memory errorozok :( )
És igen, a gothicok modolása is gondolom a minimális élvezhetőséghez kellett, bár elhiszem h volt ahol a mod pluszt adott. Azt viszont neked SE, hogy ezek sose okoztak problémákat és nem egy kínszarás-tráblsúting a "moddb" nagyrésze. Nem is értettem soha, miért nem csak egy sima 1.0 van mindenből fenn ;)
Az állításodra reagáltam, fura volt, mert úgy hangzott az ELVBE kapaszkodás, mintha nem hinnél a GYAKORLATBAN. Én nem szoktam csúszkázni vagy shader moddolni, felbontásmoddolni inkább.
A ME2-t egérbillel játszottam végig, a 3-hoz átkötő DLC ment évekkel később, amikor már volt kontrollerem (elhiszem, hogy neked megmentés lett volna, de én magamról írtam, és azt se tudom, akkor volt-e már mod, amikor végigment). Valami nem volt kerek, de főleg maga a játék gyenge TPS-nek. Majd megnézem a Legendary Edtitiont. A GTA-kon sokat lendített a kontrollermod, nem volt velük gondom, legfeljebb a nagyon célzós részeknél. Ma már mondható megmentésnek, de bughalomnak nem nevezném őket (a San Andreast esetleg, de azt pont nem kontrollermoddoltam), és annak idején sem én, sem a közönség nem hiányolta ezeket. Ma már más a helyzet, nem egérbilleznék ótókát. Nagyon durva moddolásokat meg sosem csináltam, egy Civ IV-es új civilizációt sem mondanék annak. A Gothicokhoz jóval azután kellett mod, hogy játszottam őket. Monitorom se volt volt szélesvásznú. Jobb fps miatt kellett volna, de azt akkor még nem tudtam. Viszont a kontrollertámogatást leszámítva switchesre varázsolható, az keményebb dió.
És néha a fejlesztők is modder szinten vannak. A Heroes 3-ból a remaster nálam bugosabb, mint annak idején az 1.0 volt (elveszett a forráskód, ugye, azóta állítólag előkerült, csak a Ubi baszik rá...), és a HD-re moddolt patcheltebb, kiegészítős, rajongói kampányokkal megtoldott moddolt verzió eddig stabilabbnak tűnik. És még online lobbyt is tettek abba is. Jó lenne, ha a GOG újra össze tudna melegedni a Ubival, lenne onnan mit menteni... Lásd a licenc miatt lekerült Pandora Tomorrow-t, a PC-n fosport Double Agentet, a Panzer General 3-at (GOG-on a 3D Assault van, az a 3 előtti rész), portolni a 2008-as PoP epilógusát (mert hiába van konzolom, és hiába tudnám megvenni a DLC-t, az alapjáték egyik store-ban sem elérhető) stb.
Kontrollerezéshez annak idején a fizetős Pinnacle Pofilert, illetve annak más néven futó új verzióját használtam, jobb volt, mint az Xpadder. A fejlesztője is nagyon rendes volt, váltottam vele pár e-mailt. Csak halálos beteg lett, a szoftvert meg valami kémprogramot telepítő scammerek szerezték meg (így cseszhetem az élethosszig tartó licencemet, de pár dollár volt, és ki is használtam annak idején), de akkor már régóta nem használtam, mert akkoriban a PS3 pörgött.