Jó, de path-tracinget sem vársz el tőle. Én tudtam milyenek ezek, meg a Q1 is előrevetítette, bár abban nem volt respawn, és mintha a D2-ben sem lenne. A Q2 már szintlépés volt co-opban. Az új Doomokba azért nehéz lenne értelmeseb beledizájnolni, nem bánnám, de érthető, hogy most ezt a belegányolás szintjén megoldást nem erőltették.arty írta:ELVBEN becsülendő, hogy anno ezzel egyáltalán bepróbálkoztak, hiszen még a mai doomokban se áldoztak coopra időt (MIÉRT NEM?????).... kérdés, hogy azt a pár napot miért nem szánták még rá, hogy élvezhető is legyen?
(oké, ééééértem én h előzmény sehol, de ha EGYSZER kipróbálták volna legalább az id főhadiszállásán, látszott volna, hogy ez sehogy nem oké... én meg a coop játék részt nem tudom ott/akkor beleéléssel méricskélni 30 évnyi távlatból, hiszen a doom ma is jó játék, elvártam h a coop is jó legyen! és nem a szósöl rész, az a legszarabb játékkal/vagy pláne azzal is jó! (a cartel pl úgy szar, hogy annak kb illett is szarnak lennie... sose fogok rájönni, h mit bírtam rajta szingliben....))
Mindenesetre a Doomban jó lőni, jók a pályák, nem bugos 30 fps-es szétbloomolt moslék, mint Cartel, melyben magára a co-opra jobban ráfeküdtek. Kár, hogy pont ezzel a játékukkal fürödtek be, de végül is a Dead Islandben és a Dying Lightban kissé looteresebben, de újra nekifutottak.