DanielT írta:Forzában meg sajnos kirohadt a fű, de még a műanyag is mire ganépasszizálódott játékosok tízmillióinak örömére.
Mindent összevetve pár óra után extrém vegyesek az érzéseim, a totális negativitásom mondjuk elmúlt, mert
- első látásra nagyon tetszetős volt a 3 tutorial pálya, sajnos aztán jöttek a riöltrekk délben versenyek és beálltunk a jóindulattal "vegyesnek" értékelhető grafikára. amikor van valami extra, este, fények, eső, na akkor frankó, de délben.... amikor nem jön ki az új fényelés előnye... akkor a gagyi 2x AF-nek köszönhetően van akár az FM6/7-nél is szarabb pillanata. detényleg, egy hullámvasút a játék, grafikai szempontból.
- játékélményben is az: indítasz egy szériát, első 1-2 verseny az alap kocsival vérthugyozós/esélytelen/frusztráló (miért nem választottál magasabb teljesítmény ratingű kocsit, amit amúgy gyűlölsz, ugyebár?! :( ), majd amikor elköltöttél pár fejlesztésnyi kreditet, akkor feljössz, emelgetheted magadnak a nehézséget, hátha PONT eltalálod egy élvezetes versenyhez a rajtpoziciót vs. AI-nehészéget vs. kocsid teljesítményét. rengeteg a változó, esélyesebb a pár komplett restart....
- kötelező 3 kör gyakorlás. dögunalom!!!!!! és van, hogy utána jön egy 3 körös verseny.... hát az édes jó anyátok T10, ti akik az 1+ körös kvalifikálás helyett ezt választottátok :(
UGYANAKKOR két dolog magasan a korábbi forzák fölé emeli:
- a fizika TÉNYLEG nagyon jó irányba változott, nagyon-nagyon-nagyon speckó beállításokkal, bizonyos kocsikkal jön elő a forzás tulkormányzottság (alulkormányzottság ellenben sajnos egyfajta jellemző az alap kocsikkal :( ), ha driftelsz is egyet-egyet, az nem a klasszik/primkó pre-FM8 érzés. folyamatosan kell ügyeskedni, gépészkedni, hogy tartsd a tempót (ha jól állítottál nehézséget...). egyszerűen jó.
- és ehez hatalmasat tesz hozzá, hogy a szigoru szabájkövetelő beállítás mellett többé nem lehet belebombázni a tömegbe, elfordulni a külsőre szorult AI-n, vágni, stb - jön a büntetés, eleddig nem látott intelligenciával. érzésre nagyon fair módon kaptam mindig a büntiket, ha engem löktek vagy véletlen sodródtam fűre, szinte soha (nem tökéletes, nyilván). ez is pipa és nincs kétségem, hogy ennél is jobb lesz a pecsekkel.
röhej, de a boxos kormánymacera miatt egyelőre CSAK kontival mentem, de... legeslegjobb kontis autósom, eddig... mindig menekültem kormányra, sokszor árkád címekben is, de itt most jól elvoltam a paddal (ezen segített a rezgő ravaszok megléte, brutál extra immerzió+segítség (abs, kipörgésgátó, stb).... persze one óta van ehez hw, de kihasználni igazán jól az FM8 tudja/tudta)
Szóval egészen addig minden oké, amíg be nem ugrik, hogy ez itt most nem 2 évvel az FM7 után jött... hanem HAT KIBASZOTT ÉV UTÁN.
Ez egész egyszerűen hihetetlen.... kevés kocsi, sok FM2 óta alig kapott upgradet, feleződött a szám is fm7 óta, a pályákból szánalom kevés van, a variációk száma is zuhant, sok a bug, a glitch, az anomália.
Mindegy, a zombik majd örülhetnek, hogy a kurvarendes MS önti majd az ingyentartalmat az elkövetkező 4 évben... (a kivágott, kukázott tartalmat!). És így 10 év alatt volt 1db új, felemás forzánk. Éljen a game as service :(