A PC-s játékoknak leáldozott
Lábrázást kapok ettől az Avatar játéktól…mintha nagyra nőtt kék Gollamokat kellene vezetgetni. Ehhh…
Nagyon profi ez a ubisoft stream.
Most folytatom a Resi 4 Remake-et végre, de homlokegyenest az ellentétjét élem meg amit Arty felvázolt. Valahogy ehhez az akciódúsabb darához már nem passzol ez a túlélőhorroros harcrendszer. A Resi 2 Hunk DLC-nél is kilógott a lóláb, itt meg erre húztak fel egy komplett játékot.
Az inventory pedig így standardon annyiban "véges" eddig, hogyha mindent is felporszívózok akkor időnként kraftolni kell lőszert vagy gyógynövényt hogy legyen hely.
Az inventory pedig így standardon annyiban "véges" eddig, hogyha mindent is felporszívózok akkor időnként kraftolni kell lőszert vagy gyógynövényt hogy legyen hely.
A fiókpécéim is időnként a Box is 1080p-s kijelzőre van kötve, de ezentúl azért írtam a natívságot, ne gondolj DLSS-re.Botond írta:Natív az ugye 1080p render 1080p kijelzőre. Na most ez kezd sci-fi lenni. Kapni már nem lehet, a régiek döglenek ki sorban és egy marék szotyiért is 4K kijelzőt kapsz, azon meg a 2160p a natív, pont erről beszélek én is, hogy a natív az igazi.
Igen, de ezt mondom, hogy ez olyan gyakori, mint a dinoszauruszok. Nem piac, az pc-s dolog, hogy 1080p, nem konzolos.Zóanagyvarázsló írta:A fiókpécéim is időnként a Box is 1080p-s kijelzőre van kötve, de ezentúl azért írtam a natívságot, ne gondolj DLSS-re.
Ez a Star Wars rendben van.
Viszont ezeken a mai 4K kijelzőkön jól néz ki az 1080p is.Botond írta:Igen, de ezt mondom, hogy ez olyan gyakori, mint a dinoszauruszok. Nem piac, az pc-s dolog, hogy 1080p, nem konzolos.
Ez nem volt kérdéses, csak a 4k még jobban néz ki. Egy FHD akármire már senki se kapja fel a fejét, és megy a savazás, lásd mondjuk Halo Infinite, de ha baszó a látvány, akkor azzal el lehet adni a cuccokat, lásd mondjuk ez SW cucc, amiből egy láttunk egy halom átvezetővideót, minimál gameplayt, és máris itt a rendben van verdikt. A baszó látvány meg konzolon az 30 fps, evvan.Zóanagyvarázsló írta:Viszont ezeken a mai 4K kijelzőkön jól néz ki az 1080p is.
Alacsonyabb felbontással sok erőforrás spórolható, és ehhez képest kicsi a látványbeli különbség. 200"-on tuti látványos lenne.Botond írta:Ez nem volt kérdéses, csak a 4k még jobban néz ki. Egy FHD akármire már senki se kapja fel a fejét, és megy a savazás, lásd mondjuk Halo Infinite, de ha baszó a látvány, akkor azzal el lehet adni a cuccokat, lásd mondjuk ez SW cucc, amiből egy láttunk egy halom átvezetővideót, minimál gameplayt, és máris itt a rendben van verdikt. A baszó látvány meg konzolon az 30 fps, evvan.
Az ülj hátrább mozgalom a 200 colt is negligálni tudná, illetve az első pc-mnél még a szín részletességgel lehetett sokat fogni, akkor azt is gondoljuk meg, mint haladási irány, hogy 64k vagy csak 256 színt jelenítsünk meg!Zóanagyvarázsló írta:Alacsonyabb felbontással sok erőforrás spórolható, és ehhez képest kicsi a látványbeli különbség. 200"-on tuti látványos lenne.
Egyszerűen tegyük fel, hogy senki nem analfabéta és tudja, hogy milyen méretű és felbontású kijelzőnél mi az ideális távolság ahova ülni kell, és nem ül két méterrel távolabb, hogy onnan már ne lehessen észrevenni a 720p és a FHD közötti vagy a FHD és a 4K közötti különbséget, aki meg mégis távolabb ül, annak meg tiszteljük ezt a szokását, de ne optimalizáljunk ezekre akik szerint mindenki hülye, csak ők helikopterek.
A szentszoni útmutatója pl a témában.
Nálad olyan távolságból gearseztünk, hogy a tévéd se látszott, nemhogy a 4KBotond írta:Az ülj hátrább mozgalom a 200 colt is negligálni tudná, illetve az első pc-mnél még a szín részletességgel lehetett sokat fogni, akkor azt is gondoljuk meg, mint haladási irány, hogy 64k vagy csak 256 színt jelenítsünk meg!
Egyszerűen tegyük fel, hogy senki nem analfabéta és tudja, hogy milyen méretű és felbontású kijelzőnél mi az ideális távolság ahova ülni kell, és nem ül két méterrel távolabb, hogy onnan már ne lehessen észrevenni a 720p és a FHD közötti vagy a FHD és a 4K közötti különbséget, aki meg mégis távolabb ül, annak meg tiszteljük ezt a szokását, de ne optimalizáljunk ezekre akik szerint mindenki hülye, csak ők helikopterek.
A szentszoni útmutatója pl a témában.
Gears2t, azon nem rontott semmit, de amúgy mikor egyedül játszok a tv-n, akkor max 2 méterre vagyok tőle a babzsákban, és ez 65 colos.Zóanagyvarázsló írta:Nálad olyan távolságból gearseztünk, hogy a tévéd se látszott, nemhogy a 4K
Csak egy méretnél már ott tartunk, hogy még a VGA is olcsó a kijelzőhöz képest. Ha már a tömegekre hivatkozol, nem hiszem, hogy a többség közelről nézi a 65+"-t. Az átlagos napoaliban nem ülj hátrébb kell az 1080p elviseléséhez, hanem ülj előrébb, hogy érzékelhető legyen a 4K. A Rtings.com view distance calculatora amúgy eltér a Sonyétól.Botond írta:Gears2t, azon nem rontott semmit, de amúgy mikor egyedül játszok a tv-n, akkor max 2 méterre vagyok tőle a babzsákban, és ez 65 colos.
Persze, a szotyié meglepő faszságokat ír, azért linkeltem. :DZóanagyvarázsló írta:Csak egy méretnél már ott tartunk, hogy még a VGA is olcsó a kijelzőhöz képest. Ha már a tömegekre hivatkozol, nem hiszem, hogy a többség közelről nézi a 65+"-t. Az átlagos napoaliban nem ülj hátrébb kell az 1080p elviseléséhez, hanem ülj előrébb, hogy érzékelhető legyen a 4K. A Rtings.com view distance calculatora amúgy eltér a Sonyétól.
Az ülj hátrébb meg pont erről szól, hogy ha az ideálisnál hátrább ülsz, akkor elveszik a nagyobb felbontás részletessége, szóval ja, a többségnek közelebb kellene ülnie vagy nagyobb tv.
Te is kurvamessziről nézed az oledet és a másik tv-t is, ott nem is tud érvényesülni a semmi se.
Szívesen közelebb ülnék, de az egész setupom borulna. Nem olyan egyszerű az, hogy közelebb megyek, és kész.Botond írta:Persze, a szotyié meglepő faszságokat ír, azért linkeltem. :D
Az ülj hátrébb meg pont erről szól, hogy ha az ideálisnál hátrább ülsz, akkor elveszik a nagyobb felbontás részletessége, szóval ja, a többségnek közelebb kellene ülnie vagy nagyobb tv.
Te is kurvamessziről nézed az oledet és a másik tv-t is, ott nem is tud érvényesülni a semmi se.
Attól tartok, nagyon sok 4K-ban játszó játékos a saját setupját használva alig látná a különbséget.
Mondjuk azok a marék szotyis LCD-k (igazából nagyon nem marék szotyi áron mennek de mindegy) pont annyit is érnek. A jóesetben 1080i kábeltvnek meg a fosbitrátás streamingnek jóvanazúgy', minden másra pedig oled. Brutál egymás mellett látni a kettőt!Botond írta:Natív az ugye 1080p render 1080p kijelzőre. Na most ez kezd sci-fi lenni. Kapni már nem lehet, a régiek döglenek ki sorban és egy marék szotyiért is 4K kijelzőt kapsz, azon meg a 2160p a natív, pont erről beszélek én is, hogy a natív az igazi.
Fokozni lehet a fokozást, és pont ugyanezt írtam, hogy lassan a kijelző minősége jobban meghatározza a látványt, mint a játék, persze azért szívós, kitartó munkával lehet ellendolgozni, és van az a szintű hányás, ami oleden is vállalhatatlan, de nem ennek kéne a fő iránynak lennie.benőmenő írta:Mondjuk azok a marék szotyis LCD-k (igazából nagyon nem marék szotyi áron mennek de mindegy) pont annyit is érnek. A jóesetben 1080i kábeltvnek meg a fosbitrátás streamingnek jóvanazúgy', minden másra pedig oled. Brutál egymás mellett látni a kettőt!
Szóval gyűjjék csak a 4K kontent!
Én nem vagyok pécéségpárti, de inkább legyen valami pécé, mint niggerezőbuzizóuszító. Szóval én úgy megyek el a leszbi, erősnő, négernő mellett, mintha ott se lenne - száz évig az erős fehér férfi volt a reflektorfényben, most egy kis kilengéstől nem dől össze a világom. Sőt, mégcsak meg se próbálok magamból sértődött hülyét csinálni, csak mert heteró fehér férfi vagyok, elvégre a privilegizált helyzetem ettől még minden zokogás mellett adott ;)Castle82 írta:Félreértesz le se szarom, csak kicsit fura hogy mig A. tartalomban bármit észrevesz a közönség addig B. tartalomban szemet hunynak. Hidd el megfelelő fórumba ezt a lasztit beguritva kikelne magából a slepp ahogy kell....:)
Vannak, de azokról ne beszéljünk.TasManXT írta:Inkább az a ciki, hogy ezt megpróbálják creative choice-nak eladni.
https://twitter.com/tomwarren/status/16 ... 9294166017
Vannak helyzetek, amikor elfogadható a 30 frém... de most nem az. 2023-ban azért legyen már perfomance opció.
Egy balfasz banda giga-openworldjében pl NEM elfogadható a 30, ezektől PONT mindenki 120at várt ugye? :D
Sőt, ha ezek beígérték volna, el is hittük volna, hogy képesek rá... és nem a capcom szenny-60-át kaptad volna, netán a fromsoftware mocsok-60-át. Amik amugy okésak, hiszen a csekkboksz ikszes! ;) Majd a ps6prón jólmennek és akkor NAUGYE.
Műhiszti a csillagmező kapcsán amit a fanyalgók leadnak, én azon lennék meglepve, ha végül nem 20-al menne és nem valami szétesett félkész retekként jönne. Ez utóbiak ellen reális felhorkanni.
Forzánál meg lehet továbbra is 60-120at elvárni :P
A tömegnek jó a moslék60, lásd még jedi survivor jó eladásai :D Lényeg, hogy ottlegyen a hazugság, hogy H-A-T-V-A-N! Pedig annyira megérdemelte volna a méretes buktát, de sajna nem :(Botond írta:Ez nem volt kérdéses, csak a 4k még jobban néz ki. Egy FHD akármire már senki se kapja fel a fejét, és megy a savazás, lásd mondjuk Halo Infinite, de ha baszó a látvány, akkor azzal el lehet adni a cuccokat, lásd mondjuk ez SW cucc, amiből egy láttunk egy halom átvezetővideót, minimál gameplayt, és máris itt a rendben van verdikt. A baszó látvány meg konzolon az 30 fps, evvan.
Azért itt egy system seller gigaex... Illene mutatni valamit és nem creative choicenak nevezni. Ennyire még nem voltam közel az xbox vásárláshoz, mert ezzel nekem eladták volna. De így inkább építek egy pécét, amin elfut 120 frémmel. (Ha persze nem lesz egy fékész hulladék)arty írta:Vannak, de azokról ne beszéljünk.
Egy balfasz banda giga-openworldjében pl NEM elfogadható a 30, ezektől PONT mindenki 120at várt ugye? :D
Sőt, ha ezek beígérték volna, el is hittük volna, hogy képesek rá... és nem a capcom szenny-60-át kaptad volna, netán a fromsoftware mocsok-60-át. Amik amugy okésak, hiszen a csekkboksz ikszes! ;) Majd a ps6prón jólmennek és akkor NAUGYE.
Műhiszti a csillagmező kapcsán amit a fanyalgók leadnak, én azon lennék meglepve, ha végül nem 20-al menne és nem valami szétesett félkész retekként jönne. Ez utóbiak ellen reális felhorkanni.
Forzánál meg lehet továbbra is 60-120at elvárni :P
Csak most? Eddig hájpolódott az elmédben, nem is sejtetted mi lesz benne, milyen lesz, és ez a másfél perc most hidegzuhany? :DTasManXT írta:A Forza valmai kibaszott nagy csalódás.
Továbbra sem mutattak valami baszó fantasy helyszínt, tracket, ami odaverne mindennek, ami forza. De még csak értékelhető tartalmat se... lesznek benne versenypályák, meg autók, sok friss modell, mindez a szokásos forzás látvánnyal. WOW! vagy éppen: NEM WOW! :D Ez eddig egy nagy SEMMI, ebben a tekintetben csalódás amugy. De állítólag ma lesz deepdive. Hátha!
Októberig szerintem "végigtolom" az Assettot, aktuális WRC-t, F1-et, szal kb jöhet. Nekem mindenképpen fanyalgás lesz, FM4 egyszer történt az életben.
A stílus célcsoportja pécén játszik, amióta az eszét tudja. Azok a hívő idióták, akik messiásként várják a star citizent 10 éve és már az ötödik játék árát fizették be a pre-pre-prealfába, akik százórákat tettek a töküres elitbe... dehhhhogy system seller ez. NEKED személyesen persze lehet az lett volna, de azért ez már évek óta egy 0-1% közötti eladási valószínűség volt, valljuk be :D Most LEHET h ez lement a tényleges NULLÁRA, oké.TasManXT írta:Azért itt egy system seller gigaex... Illene mutatni valamit és nem creative choicenak nevezni. Ennyire még nem voltam közel az xbox vásárláshoz, mert ezzel nekem eladták volna. De így inkább építek egy pécét, amin elfut 120 frémmel. (Ha persze nem lesz egy fékész hulladék)
Amugy a redfall után LEHET h ezt nem engedik ki MS-nél félkészen, ez pozitivum a jövőre nézve, szal legalább steamre megveheted. (mondjuk elég szar deal, ha 4090 kell alá és a 30 ezrest a játékra és a frusztrációra fizeted ki, nem a 3 éves gamepassra ;) én a mostani szürkebizniszre lecsaptam, ez most az az ár volt + a kölkömnek végre van játszanivaló a series S-re.... amin persze ezután is roblox megy, tuti :( )
Csak most? Hát most prezentáltak nekünk belőle valamit, ami pontosan ahogy leírtam kibaszott nagy csalódás volt. Ez miért volt meglepő? Amit mutattak az kibaszott nagy csalódás volt. Ütősebb volt a tegnapi crew motorfest trailer.arty írta:Csak most? Eddig hájpolódott az elmédben, nem is sejtetted mi lesz benne, milyen lesz, és ez a másfél perc most hidegzuhany? :D
Továbbra sem mutattak valami baszó fantasy helyszínt, tracket, ami odaverne mindennek, ami forza. De még csak értékelhető tartalmat se... lesznek benne versenypályák, meg autók, sok friss modell, mindez a szokásos forzás látvánnyal. WOW! vagy éppen: NEM WOW! :D Ez eddig egy nagy SEMMI, ebben a tekintetben csalódás amugy. De állítólag ma lesz deepdive. Hátha!
Októberig szerintem "végigtolom" az Assettot, aktuális WRC-t, F1-et, szal kb jöhet. Nekem mindenképpen fanyalgás lesz, FM4 egyszer történt az életben.
Akkor a mai forza részletező prezit már nem is kell nézni!arty írta:Csak most? Eddig hájpolódott az elmédben, nem is sejtetted mi lesz benne, milyen lesz, és ez a másfél perc most hidegzuhany? :D
Továbbra sem mutattak valami baszó fantasy helyszínt, tracket, ami odaverne mindennek, ami forza. De még csak értékelhető tartalmat se... lesznek benne versenypályák, meg autók, sok friss modell, mindez a szokásos forzás látvánnyal. WOW! vagy éppen: NEM WOW! :D Ez eddig egy nagy SEMMI, ebben a tekintetben csalódás amugy. De állítólag ma lesz deepdive. Hátha!
Októberig szerintem "végigtolom" az Assettot, aktuális WRC-t, F1-et, szal kb jöhet. Nekem mindenképpen fanyalgás lesz, FM4 egyszer történt az életben.
Valahol megértem a 30 fps finnyát valahol nem. Vicces olyanoktól olvasni fórumokon akik még 2-3 éve is azt szajkózták jó fullkonzolos vadparasztként mikor előkerült hogy XY játék legalább pc-n 60 fps hogy a 30 fps mindenre is elég és tökéletes,most meg ezek a leghangosabbak amiért nincs bejelentve 60 fps lehetőség.... Mondjuk a java csak sonybuzi akik kb bármibe belekötnek csak lehessen vihogni az MS exeken....
Ugyanakkor ha a szaros Series S-re 1440p-t tolnak és Series X-re meg 4k-t (aztán meglátjuk sikerül-e mindez nativan) simán lehetne az SxS-en 1440p körül 60 fps elméletileg....
Meglátjuk mit hoznak ki de itt megint egy FPS-ről beszélünk ahol nem tudnak úgy textúrát mismásolni mint a Sony szokásos TPS-eiben ahol konkrétan minden addig csodás amig madártávlatból nézheted és igy kitoljákl a 60 fps-t is néha... A Horizon FW is konkrétan még a 30 fps-ével is okádék tud lenni ha a kamerát úgy forgatod hogy afps távlatba kerüljön egy egy pályaelem.....
Plusz sokan még mindig abban hisznek hogy ezek a konzolon nativ 4k képesek komproomisszumoktól mentesen....Miközben a valóság valahol a 2k környékén van...
Ugyanakkor ha a szaros Series S-re 1440p-t tolnak és Series X-re meg 4k-t (aztán meglátjuk sikerül-e mindez nativan) simán lehetne az SxS-en 1440p körül 60 fps elméletileg....
Meglátjuk mit hoznak ki de itt megint egy FPS-ről beszélünk ahol nem tudnak úgy textúrát mismásolni mint a Sony szokásos TPS-eiben ahol konkrétan minden addig csodás amig madártávlatból nézheted és igy kitoljákl a 60 fps-t is néha... A Horizon FW is konkrétan még a 30 fps-ével is okádék tud lenni ha a kamerát úgy forgatod hogy afps távlatba kerüljön egy egy pályaelem.....
Plusz sokan még mindig abban hisznek hogy ezek a konzolon nativ 4k képesek komproomisszumoktól mentesen....Miközben a valóság valahol a 2k környékén van...
Én pont a másik oldalon vagyok: barmikor odaadnam a felbontast a fix60-ert.
Multkor pont a guardians of galaxy-t neztem, 30fps tenyleg okadek jatszhatatlan szar oleden. 60 fps, mondom nem sok kulonbseget latok kb 3 meterrol kepminosegben, gondoltam 1440p. Lofaszt. 1080p. Szoval nekem meg az is boven megfelel :)
Multkor pont a guardians of galaxy-t neztem, 30fps tenyleg okadek jatszhatatlan szar oleden. 60 fps, mondom nem sok kulonbseget latok kb 3 meterrol kepminosegben, gondoltam 1440p. Lofaszt. 1080p. Szoval nekem meg az is boven megfelel :)
Ülj hátrább mozgalom az ilyen, ha elég messze ülsz akkor nem látod a különbséget, tökmindegy, hogy 720-1080-1440 vagy 2160p. Kivéve, ha a 3 méterhez egy 80-90 colos oled tartozik.Greyfox írta:Én pont a másik oldalon vagyok: barmikor odaadnam a felbontast a fix60-ert.
Multkor pont a guardians of galaxy-t neztem, 30fps tenyleg okadek jatszhatatlan szar oleden. 60 fps, mondom nem sok kulonbseget latok kb 3 meterrol kepminosegben, gondoltam 1440p. Lofaszt. 1080p. Szoval nekem meg az is boven megfelel :)
Azért a célcsoport túlmutat ezen, lásd 60 milliós Skyrim-eladás (persze kérdés, hogy számolják, a különböző verziókat).arty írta:A stílus célcsoportja pécén játszik, amióta az eszét tudja. Azok a hívő idióták, akik messiásként várják a star citizent 10 éve és már az ötödik játék árát fizették be a pre-pre-prealfába, akik százórákat tettek a töküres elitbe... dehhhhogy system seller ez. NEKED személyesen persze lehet az lett volna, de azért ez már évek óta egy 0-1% közötti eladási valószínűség volt, valljuk be :D Most LEHET h ez lement a tényleges NULLÁRA, oké.
Amugy a redfall után LEHET h ezt nem engedik ki MS-nél félkészen, ez pozitivum a jövőre nézve, szal legalább steamre megveheted. (mondjuk elég szar deal, ha 4090 kell alá és a 30 ezrest a játékra és a frusztrációra fizeted ki, nem a 3 éves gamepassra ;) én a mostani szürkebizniszre lecsaptam, ez most az az ár volt + a kölkömnek végre van játszanivaló a series S-re.... amin persze ezután is roblox megy, tuti :( )
Boldog edios napot mindenkinek!
Gratulálok a csapatnak az első mainline Forza címhez ami nem ocsmány!TasManXT írta:[video]https://youtu.be/L3vNcMp3sKk[/vieo]
Gondolom emiatt nem a 8-as számot kapta, mert ez egy új széria, ahol ízlésesebb és igényesebb grafika lesz. Ezek szerint Dan Greenwalt ex főnök mániája volt az undorító bevilágítás és a gusztustalan színek.
Fantasy pályákkal teletömve system seller lenne nekem, gondolom itt még a HUD-ot is egyénileg tudnám konfigolni.
Ja és az aktuális, soha még körbe nem járt 30vs60 témához: A Forza videóban AZONNNAL kiemelik, hogy FÓRKÉSZIXTI!!!!!
azér' csak megnéztem :)Botond írta:Akkor a mai forza részletező prezit már nem is kell nézni!
- lesz majd karrier (mint eddig)
- lehet benne szintezni a kocsid és a sofőröd (mint eddig)
- meg még át is építheted a kocsid mindenféle alkatrésszel (mint eddig)
- aztán elindul az bajnokság, amit rövid bemutató indít (mint eddig)
- lesz szabad gyakorlás és verseny - a kvalifikáció nem fért bele (ahogy eddig se)
- barátaink avatárja és autói ellen megyünk (ahogy eddig)
- ha nyerünk, kirepül az XP (ahogy eddig) és a kocsink is fejlődik (ahogy eddig), kapunk tuningalkatrészeket is ajándékba (ez új!!! :D )
- KÖVETKEZŐ VERSENY
- lesznek napszakok (ahogy eddig), vagy több vagy teljesen dinamikusan minden (ez új lenne)
- lesz ami/amikor majd jól néz ki (ahogy eddig) és lesz ami fosi lesz (ahogy eddig)
- lesz 24 autó a griden (ahogy eddig), meg sok versenypálya (ahogy addig)
- és talán marad pár fantasy track is, ami nem kimondottan versenypálya (ahogy eddig)
- lesz belső nézet és 3rd person és nem csak a kocsi tetején lehet hasalni, hanem a motorháztetőn is (ahogy eddig)
- lesz nehézségállítás, vagy 3 profil lesz vagy ezen belül customizálható lesz minden (ahogy eddig)
- időjárásról nem volt szó, de lehet hogy lesz eső is (ahogy eddig), nem tudom lett volna-e értelme ilyesmit kivenni a játékból, a válotozatosságra nagyon jól hat
az egész kibebaszott forzás, elképzelni nem tudom, mégis mi a faszért nem fért oda az a kurva NYOLCAS bazmeg, ez a halálom.
simán lehetett volna ez egy n+1. számozott rész. ahogy eddig.
Ezt már az FM4-nél is írtad, ilyen szempontból ez továbbra is 0 lépés a fotoríl felé, nem tudom mit látsz, de kb 1:1 forzásan VIDEOJÁTÉKOS grafika, szép meg minden, de elég picike kis evolucio a 7 óta. Annak örülök, hogy nem a fossáprocesszált korábbi videos kinézet maradt, hanem visszajött a "letisztult", "régi". Jahogy ez MOCSOKUNALMAS lesz az egyébként is ingerszegény valós versenypályákon? Hája.DanielT írta:Gratulálok a csapatnak az első mainline Forza címhez ami nem ocsmány!
Gondolom emiatt nem a 8-as számot kapta, mert ez egy új széria, ahol ízlésesebb és igényesebb grafika lesz. Ezek szerint Dan Greenwalt ex főnök mániája volt az undorító bevilágítás és a gusztustalan színek.
Fantasy pályákkal teletömve system seller lenne nekem, gondolom itt még a HUD-ot is egyénileg tudnám konfigolni.
Ja és az aktuális, soha még körbe nem járt 30vs60 témához: A Forza videóban AZONNNAL kiemelik, hogy FÓRKÉSZIXTI!!!!!
De az igazi dögunalmat az a picit sótlan vezetési élmény jelenti, ami a forza-gété sajátja, ehez a modellhez kellENE az Alpok üvegkupolás tribünje, meg a többi fantasy pálya irreális látványorgiája. És ebből rengeteg, irány-variációkkal, utakkal, dinamikus időjárással, felszáradó pocsojákkal, dinamikus napszakkal.
6 kibaszott év erre volt elég, a lófasz nagy SEMMIRE.
Ha versenypályát nézem, az assetto competizione korrektebbül néz ki a baked GI (???) ánrílendzsinjével, ahol van dinamikus napszak és időjárás, a pálya gumizódik és felszárad, minden kerékvető új esély vagy éppen a verseny végét jelentő pukli. Van, hogy köröket megyek úgy, hogy a pályát nem is láttam, mert nincs idő nézelődni.... VERSENY van, GÉPÉSZKEDÉS van.
RIP forzagété.
Lepörgött a Prodeus. Xsx-pc vegyesen, coopban.
Nagyon hullámzó élmény volt. A többiek nekikenték időnként a 360p módot, néha a 720p módot, mert hogy ez a kettő van, de az én gyomrom már a 720p-t is nehezen vette be, na nem a 720p miatt feltétlen hanem mert a doom1 grafikai szintjére hajazott az egész. A 360p-vel nem is próbálkoztam.
Egy doom1 tribute volt az egész, annyi különbséggel, hogy van ugrás és a fegyverrel nem csak jobbra balra lehet célozni, hanem minden irányba, ahogy az manapság megszokott.
Ami viszont a látvány mellett a nonstopultra agyfasz volt, hogy vki kitalálta, hogy az y-ra kellene rakni a reloadot, az ilyen szopjon le egy talicska apró majmot!
Artyval a 31 pályából vagy 28on azt találgattuk, hogy mi lenne ennél is nagyobb faszság, és szerintem az egyetlen kitörési pont az lenne, ha a jobb és a bal sticket egyszerre lenyomva lehetne újratölteni a fegyót, nyilván külön-külön is jó lenne vmire az egyik vagy másik stick lenyomása és ha nem teljesen egyszerre nyomja az ember az újratöltéshez, máris ott a baj.
Na ezen szint fölé sikerült beérni egy hajszállal ezzel az y megoldással.
Amúgy a hangulatot nagyon hozza, igazi doom1-2 szintű darálda, és minden negatívuma ellenére jobban is nézett ki, mint a quake1 a 4K textúrákkal, és játékélményre is sokkal jobb volt.
De ez önmagában nem túl magas léc pertíz.
Doom1 coop felkészül.
Nagyon hullámzó élmény volt. A többiek nekikenték időnként a 360p módot, néha a 720p módot, mert hogy ez a kettő van, de az én gyomrom már a 720p-t is nehezen vette be, na nem a 720p miatt feltétlen hanem mert a doom1 grafikai szintjére hajazott az egész. A 360p-vel nem is próbálkoztam.
Egy doom1 tribute volt az egész, annyi különbséggel, hogy van ugrás és a fegyverrel nem csak jobbra balra lehet célozni, hanem minden irányba, ahogy az manapság megszokott.
Ami viszont a látvány mellett a nonstopultra agyfasz volt, hogy vki kitalálta, hogy az y-ra kellene rakni a reloadot, az ilyen szopjon le egy talicska apró majmot!
Artyval a 31 pályából vagy 28on azt találgattuk, hogy mi lenne ennél is nagyobb faszság, és szerintem az egyetlen kitörési pont az lenne, ha a jobb és a bal sticket egyszerre lenyomva lehetne újratölteni a fegyót, nyilván külön-külön is jó lenne vmire az egyik vagy másik stick lenyomása és ha nem teljesen egyszerre nyomja az ember az újratöltéshez, máris ott a baj.
Na ezen szint fölé sikerült beérni egy hajszállal ezzel az y megoldással.
Amúgy a hangulatot nagyon hozza, igazi doom1-2 szintű darálda, és minden negatívuma ellenére jobban is nézett ki, mint a quake1 a 4K textúrákkal, és játékélményre is sokkal jobb volt.
De ez önmagában nem túl magas léc pertíz.
Doom1 coop felkészül.
Én is csak annyit tudok felhozni így 2 megtekintés után, hogy túl steril. Valószínűleg itt is lesz gumizódás és gumitörmék rohadás a pályán mint a GT7-ben (vizuális értelemben), szóval pár kör után már biztos nem lesz ilyen, de lehetne kicsit "koszosabb" a pálya. Viszont nem rossz ez, Assetto persze hogy megbasz mindent. :Darty írta:Ezt már az FM4-nél is írtad, ilyen szempontból ez továbbra is 0 lépés a fotoríl felé, nem tudom mit látsz, de kb 1:1 forzásan VIDEOJÁTÉKOS grafika, szép meg minden, de elég picike kis evolucio a 7 óta. Annak örülök, hogy nem a fossáprocesszált korábbi videos kinézet maradt, hanem visszajött a "letisztult", "régi". Jahogy ez MOCSOKUNALMAS lesz az egyébként is ingerszegény valós versenypályákon? Hája.
De az igazi dögunalmat az a picit sótlan vezetési élmény jelenti, ami a forza-gété sajátja, ehez a modellhez kellENE az Alpok üvegkupolás tribünje, meg a többi fantasy pálya irreális látványorgiája. És ebből rengeteg, irány-variációkkal, utakkal, dinamikus időjárással, felszáradó pocsojákkal, dinamikus napszakkal.
6 kibaszott év erre volt elég, a lófasz nagy SEMMIRE.
Ha versenypályát nézem, az assetto competizione korrektebbül néz ki a baked GI (???) ánrílendzsinjével, ahol van dinamikus napszak és időjárás, a pálya gumizódik és felszárad, minden kerékvető új esély vagy éppen a verseny végét jelentő pukli. Van, hogy köröket megyek úgy, hogy a pályát nem is láttam, mert nincs idő nézelődni.... VERSENY van, GÉPÉSZKEDÉS van.
RIP forzagété.
phpBB [media]
Prodeus
+ általában véve elég jó a level design
+ a gunplay is rendben van
+ a fegyverektől nem függetlenül, bár arty sokat sírdogált, mert úgy várta a super shotgunt, mint a Javelint, hogy helyette irtsa ki a pályákat, de azért voltak jó, jóféle alternatív módokkal
+ a Quake 1-be fél kézzel bedobotthoz képest átgondoltabb a co-op design (a problémákról a negatívumok között)*
+ többnyire jól elkapták a retró látványt, a sok direkt ocsmány looter shooterhez viszonyítva főleg
- nincs tétje a halálnak, ez igaz az oldschool FPS-ekre co-opban, de itt single-ben is így van: elég az első checkpointig eljutni gyorsan (addig meg úgyis a pálya elejéről kezdesz), és mindenki halála el van mentve
- éppen ezért ultra hardon sincs kihívás, de hogy úgy tűnjön van, nagyon önteni kell a nyakunkba az ellenséget, nekik meg ultra hardon és alap HP-szorzóval a HP-t
- a vége felé megszaporodtak az unalmasabb level designű, egyre arénalövöldésebb érzetű pályák
- betettek a zúzáshoz valami dübörgést, de bármelyik klasszikus FPS rommá veri zenében, ez így csak zaj (Hulshult ide vagy oda, magas a léc)
- sok minden gyakorlatilkag nem is unlockolható első végigjátszásra, így a lehetőségek és fegyverek egy része kimaradt (ez nem lenne feltétlen negatívum, ha alapból sok lehetőség állna rendelkezésünkre, de hogy egyetlen power up vagy képesség sincs alapból, a double jump és a dash meg így szinte csak a végjátékra lett meg, vagy fegyverünk lett volna alig, az nem az igazi)
- rendben van, hogy nem sztoris, de a Doom 1-hez képest is antiklimaktikus ez a tálalás
*
1. Itt lehet a legutolsó checkpointon, illetve egymáson éledni, sőt bármikot egymásra teleportálni, így nem kell gyülekezni a pályán elején, illetve átfutkosni rajta üresben.
2. Két etap között nem bukjuk be a fegyvereket, ami alapból nem egy jó élmény, de amikor csak robbanófegyverekkel végleg megölhető zombikkal vannak tele bizonyos pályák, elég frusztrálóvá is tud ez válni.
3. Jó a testre szabhatóság: opcionális a fiendly fire (mondjuk, tőlem lehet kötelező, neagy baromság lenne a kispórolása), és be lehet állítani, hogy a játékosszámtól függően hogyan szorzódjon az ellenségek HP-ja.
4. Alapból haragudtam single-ben is a Quake-re a full automata liftek, ajtók, kapcsolók miatt, mert ezek leginkább a kompetitív multi módokhoz voltak valók, nem single-be, co-ophoz meg pláne nem, szerencsére itt nélkülözhettük is őket, a liftlopás rajtunk múlt, nem a játékon.
Jó volt, csak míg a pozitívumok jellemzően nem emelkedtek a mindenki által ismert ezeréves legjobbak megoldásai fölé, addig a hiányosságok között akadtak bosszantóak, és ez a stílus még mindig nem eléggé kooperatívbarát. A Quake 1-nél viszont annyival jobban be volt lőve rá, hogy az sokat segített rajta, de hogy single-ben lenne-e esélye ellene, az egy teljesen más történet. Hozzám ez a stílus sokkal közelebb áll, mint a Gearsé vagy a Halóé, de a gyengébb co-op és a tétmentesség sajnos sokat ront rajta.
Ui.: Az Y-os tárazás tényleg furcsa, pláne, hogy nálam - túlnyomórészt - billentyűvel a megszokott R-et kellett nyomkodnom :P Ugyanakkor nekem a Gears RB-s tárazására is mindig bosszantó visszaszoknom más játékok után.
+ általában véve elég jó a level design
+ a gunplay is rendben van
+ a fegyverektől nem függetlenül, bár arty sokat sírdogált, mert úgy várta a super shotgunt, mint a Javelint, hogy helyette irtsa ki a pályákat, de azért voltak jó, jóféle alternatív módokkal
+ a Quake 1-be fél kézzel bedobotthoz képest átgondoltabb a co-op design (a problémákról a negatívumok között)*
+ többnyire jól elkapták a retró látványt, a sok direkt ocsmány looter shooterhez viszonyítva főleg
- nincs tétje a halálnak, ez igaz az oldschool FPS-ekre co-opban, de itt single-ben is így van: elég az első checkpointig eljutni gyorsan (addig meg úgyis a pálya elejéről kezdesz), és mindenki halála el van mentve
- éppen ezért ultra hardon sincs kihívás, de hogy úgy tűnjön van, nagyon önteni kell a nyakunkba az ellenséget, nekik meg ultra hardon és alap HP-szorzóval a HP-t
- a vége felé megszaporodtak az unalmasabb level designű, egyre arénalövöldésebb érzetű pályák
- betettek a zúzáshoz valami dübörgést, de bármelyik klasszikus FPS rommá veri zenében, ez így csak zaj (Hulshult ide vagy oda, magas a léc)
- sok minden gyakorlatilkag nem is unlockolható első végigjátszásra, így a lehetőségek és fegyverek egy része kimaradt (ez nem lenne feltétlen negatívum, ha alapból sok lehetőség állna rendelkezésünkre, de hogy egyetlen power up vagy képesség sincs alapból, a double jump és a dash meg így szinte csak a végjátékra lett meg, vagy fegyverünk lett volna alig, az nem az igazi)
- rendben van, hogy nem sztoris, de a Doom 1-hez képest is antiklimaktikus ez a tálalás
*
1. Itt lehet a legutolsó checkpointon, illetve egymáson éledni, sőt bármikot egymásra teleportálni, így nem kell gyülekezni a pályán elején, illetve átfutkosni rajta üresben.
2. Két etap között nem bukjuk be a fegyvereket, ami alapból nem egy jó élmény, de amikor csak robbanófegyverekkel végleg megölhető zombikkal vannak tele bizonyos pályák, elég frusztrálóvá is tud ez válni.
3. Jó a testre szabhatóság: opcionális a fiendly fire (mondjuk, tőlem lehet kötelező, neagy baromság lenne a kispórolása), és be lehet állítani, hogy a játékosszámtól függően hogyan szorzódjon az ellenségek HP-ja.
4. Alapból haragudtam single-ben is a Quake-re a full automata liftek, ajtók, kapcsolók miatt, mert ezek leginkább a kompetitív multi módokhoz voltak valók, nem single-be, co-ophoz meg pláne nem, szerencsére itt nélkülözhettük is őket, a liftlopás rajtunk múlt, nem a játékon.
Jó volt, csak míg a pozitívumok jellemzően nem emelkedtek a mindenki által ismert ezeréves legjobbak megoldásai fölé, addig a hiányosságok között akadtak bosszantóak, és ez a stílus még mindig nem eléggé kooperatívbarát. A Quake 1-nél viszont annyival jobban be volt lőve rá, hogy az sokat segített rajta, de hogy single-ben lenne-e esélye ellene, az egy teljesen más történet. Hozzám ez a stílus sokkal közelebb áll, mint a Gearsé vagy a Halóé, de a gyengébb co-op és a tétmentesség sajnos sokat ront rajta.
Ui.: Az Y-os tárazás tényleg furcsa, pláne, hogy nálam - túlnyomórészt - billentyűvel a megszokott R-et kellett nyomkodnom :P Ugyanakkor nekem a Gears RB-s tárazására is mindig bosszantó visszaszoknom más játékok után.
de az assetto még mindig egy pitsa garázsszim a forzagétéhez képest! számomra döbbenet, hogy JÓ látványvilágot és karriert élvezhetek egy "szimulátorban", kemény volt ez a 25 év a Viper Racing óta, de VÉGRE ismét megérkeztünk :D (amugy neked van HDR PS5-ön competizionéban? és special eventek? hétfőn multiztam is vele, bár elég gagyi szerókon, a gagyor safety ratingem miatt - szingliben nem lehet ratinget szerezni (lehet de az nudli) :D )TasManXT írta:Én is csak annyit tudok felhozni így 2 megtekintés után, hogy túl steril. Valószínűleg itt is lesz gumizódás és gumitörmék rohadás a pályán mint a GT7-ben (vizuális értelemben), szóval pár kör után már biztos nem lesz ilyen, de lehetne kicsit "koszosabb" a pálya. Viszont nem rossz ez, Assetto persze hogy megbasz mindent. :D
én félek nem lesz itt csoda, ez ennyi, egy tisztességes folytatás - PONT amilyen a 6 volt az 5 után vagy a 7 volt a 6 után. de bázé' azok KETTŐ év alatt készlettek! :D
de ha mégis lesz csoda... mi értelme ilyen száni 10 perces snitteknek, amikből végül SEMMIT nem tudok meg?
jó, oké, tartogatni kell a hájp trén következő állomásaira is anyagot, de egy sz*ros kylami és mellé 0 infó?! hát bakker a másfélperces trélerből többet kihámoztak a jutúberék!
a gétét egy dolog felmagasztalja, megmenti és "legjobb ótóscuccá" teheti (majd kiderül) : a PSVR2 támogatás!
sajna továbbra sem vett SENKI a környezetemben, nem tudok belekóstolni, zsákból meg kissé meredek az ára :(
de azé' gyűlnek a címek.
Én végig konzolon, 360p-ben toltam le, nagyon sokat adott a zsizsi a retróhoz, anélkül nekem nem működött. A PC pedig halott platform.Botond írta:Lepörgött a Prodeus. Xsx-pc vegyesen, coopban.
Nagyon hullámzó élmény volt. A többiek nekikenték időnként a 360p módot, néha a 720p módot, mert hogy ez a kettő van, de az én gyomrom már a 720p-t is nehezen vette be, na nem a 720p miatt feltétlen hanem mert a doom1 grafikai szintjére hajazott az egész. A 360p-vel nem is próbálkoztam.
Egy doom1 tribute volt az egész, annyi különbséggel, hogy van ugrás és a fegyverrel nem csak jobbra balra lehet célozni, hanem minden irányba, ahogy az manapság megszokott.
Ami viszont a látvány mellett a nonstopultra agyfasz volt, hogy vki kitalálta, hogy az y-ra kellene rakni a reloadot, az ilyen szopjon le egy talicska apró majmot!
Artyval a 31 pályából vagy 28on azt találgattuk, hogy mi lenne ennél is nagyobb faszság, és szerintem az egyetlen kitörési pont az lenne, ha a jobb és a bal sticket egyszerre lenyomva lehetne újratölteni a fegyót, nyilván külön-külön is jó lenne vmire az egyik vagy másik stick lenyomása és ha nem teljesen egyszerre nyomja az ember az újratöltéshez, máris ott a baj.
Na ezen szint fölé sikerült beérni egy hajszállal ezzel az y megoldással.
Amúgy a hangulatot nagyon hozza, igazi doom1-2 szintű darálda, és minden negatívuma ellenére jobban is nézett ki, mint a quake1 a 4K textúrákkal, és játékélményre is sokkal jobb volt.
De ez önmagában nem túl magas léc pertíz.
Doom1 coop felkészül.
Az y-reload megbocsájthatatlan, egy ilyen apróság a köpet a levesben. Végigzokogtam 30 pályát miatta, pörgős hent helyett csak a frusztrációra emlékszem. Pedig jah, időnként jó lövölde volt (amikor 200 skulóval aprítottál és nem kellett a reload). Mélypont a super-shotgun gagyisága jelentette, ráadásul akkortájt a sima shoti már sz*rt sem ért. A vége lehangolóra sikerült, dísz a tortán h az XBOX LIVE pont a végjátékunk alatt rohadt le, így elsíbolva a végső megnyerés ACSIT.
Doom1 nekem nemezis, 30+ év nem volt hozzá elég, hogy letoljam - pedig hányszor próbáltam! Az episode1 kb 10 platformon lement, de utána..... eh :(
Most pl el vagyok akadva a ps4 verzában...... IGEN, EL LEHET BENNE AKADNI!!! (és nem tudsz róla videot nézni, mert nem jössz rá hogy hol vagy elakadva :D ). Szóval nagyon várom h a két doom-pró vezetőszáron végigutaztasson az fps történelem egyik első ékkövén :D CSAK FELFELÉ!
Ez a doom elakadás maximálisan hihetetlen nekem a mai napig.arty írta:Én végig konzolon, 360p-ben toltam le, nagyon sokat adott a zsizsi a retróhoz, anélkül nekem nem működött. A PC pedig halott platform.
Az y-reload megbocsájthatatlan, egy ilyen apróság a köpet a levesben. Végigzokogtam 30 pályát miatta, pörgős hent helyett csak a frusztrációra emlékszem. Pedig jah, időnként jó lövölde volt (amikor 200 skulóval aprítottál és nem kellett a reload). Mélypont a super-shotgun gagyisága jelentette, ráadásul akkortájt a sima shoti már sz*rt sem ért. A vége lehangolóra sikerült, dísz a tortán h az XBOX LIVE pont a végjátékunk alatt rohadt le, így elsíbolva a végső megnyerés ACSIT.
Doom1 nekem nemezis, 30+ év nem volt hozzá elég, hogy letoljam - pedig hányszor próbáltam! Az episode1 kb 10 platformon lement, de utána..... eh :(
Most pl el vagyok akadva a ps4 verzában...... IGEN, EL LEHET BENNE AKADNI!!! (és nem tudsz róla videot nézni, mert nem jössz rá hogy hol vagy elakadva :D ). Szóval nagyon várom h a két doom-pró vezetőszáron végigutaztasson az fps történelem egyik első ékkövén :D CSAK FELFELÉ!
Doom1-2, outlaws voltak az utolsó fps-ek, amiket én is végiglőttem, a gyerek a doom1et végiglövi 30-45 perc alatt. Jó, nem a legnehezebb szinten az is igaz, de na.
Mindegy, meglássuk coopban mittud!
Sok GT7 kontent csináló próbálta és mind imádták, de hosszabb távon nem annyira használható. Persze ha lehetne valahol bérelni, akkor egyszer én is kipróbálnám, de így....arty írta:de az assetto még mindig egy pitsa garázsszim a forzagétéhez képest! számomra döbbenet, hogy JÓ látványvilágot és karriert élvezhetek egy "szimulátorban", kemény volt ez a 25 év a Viper Racing óta, de VÉGRE ismét megérkeztünk :D (amugy neked van HDR PS5-ön competizionéban? és special eventek? hétfőn multiztam is vele, bár elég gagyi szerókon, a gagyor safety ratingem miatt - szingliben nem lehet ratinget szerezni (lehet de az nudli) :D )
én félek nem lesz itt csoda, ez ennyi, egy tisztességes folytatás - PONT amilyen a 6 volt az 5 után vagy a 7 volt a 6 után. de bázé' azok KETTŐ év alatt készlettek! :D
de ha mégis lesz csoda... mi értelme ilyen száni 10 perces snitteknek, amikből végül SEMMIT nem tudok meg?
jó, oké, tartogatni kell a hájp trén következő állomásaira is anyagot, de egy sz*ros kylami és mellé 0 infó?! hát bakker a másfélperces trélerből többet kihámoztak a jutúberék!
a gétét egy dolog felmagasztalja, megmenti és "legjobb ótóscuccá" teheti (majd kiderül) : a PSVR2 támogatás!
sajna továbbra sem vett SENKI a környezetemben, nem tudok belekóstolni, zsákból meg kissé meredek az ára :(
de azé' gyűlnek a címek.
Szerencsére legalább az Xbox Series X mindenhol 120hz, Dolby Vision, HDR és társai. 120hz - en 30 fps, de akkor is!Botond írta:Ülj hátrább mozgalom az ilyen, ha elég messze ülsz akkor nem látod a különbséget, tökmindegy, hogy 720-1080-1440 vagy 2160p. Kivéve, ha a 3 méterhez egy 80-90 colos oled tartozik.
Az, hogy egy tv esetén a felbontás, az átmérő és a nézési távolság háromszögében mi az optimum az pc, Switch, ps és xbox független.DanielT írta:Szerencsére legalább az Xbox Series X mindenhol 120hz, Dolby Vision, HDR és társai. 120hz - en 30 fps, de akkor is!
De persze, ha csak erről akarunk beszélni, hogy idén egy játékot se adott ki a Sony, szóval teljesen értelmetlen ps-t venni, akkor persze, tudunk demagóg faszságokon is rugózni bármikor!
Botond írta:Ülj hátrább mozgalom az ilyen, ha elég messze ülsz akkor nem látod a különbséget, tökmindegy, hogy 720-1080-1440 vagy 2160p. Kivéve, ha a 3 méterhez egy 80-90 colos oled tartozik.
A 720 azert mar necces lenne. De ez a nativ 4k temanak 55 colon 1m korul van ertelme. Viszont a 30\60 kulonbseg barmilyen tavolsagbol kiszurja a szemed.
Az egymás melletti értékek tudnak kvázi összemosódni nyilván, de elég messze ülve akár a minden is, de ahhoz extrém alulinformáltnak kell lenni, vagy szándékosan akarni kell ezt.Greyfox írta:A 720 azert mar necces lenne. De ez a nativ 4k temanak 55 colon 1m korul van ertelme. Viszont a 30\60 kulonbseg barmilyen tavolsagbol kiszurja a szemed.
Ez ugye akkor problémás, amikor leül az ember 3-4 méterre az 55ös 4k tv elé, és aszondja, hogy valójában nincs értelme a 4k-nak, mert szinte semmi különbség a 4k és a fhd között. Hátja, 55 colon, 3-4 méterről nincs értelme, az tény. De ez nem a 4k hibája, hanem az 55 colé vagy a 4 méteré.
És azért elég sok olyan számhármas van, ahol nem jön ki a jóság, ja. Csak a nem jön ki, és a nincs is, az ugye nem ugyanaz a két állítás, hiába akarják sokan összemosni.
A 30-60 közötti különbséget meg játék stílusa és egyénje válogatja, hogy mennyire zavaró, még ha látni valóban látni is. Uncharted4nél pl a falra másztam tőle én is, de mondjuk az forza horizon 2nél annyira nem zavart. És nem azért, mert az egyik sony a másik meg ms játék, hanem mert az unchartednél a "darabos" célzás miatt a fejlövés arányom rögtön leesett a tizedére az előző három részhez képest (amik 60 fps-esek ps5ön), az fh2nél meg a "darabos" fordulás mellett is el tudtam kapni az ideális íveket, az annyira nem hajszálpontosságra kihegyezett dolog, mint az uncharted4es fejlövés.
Meg is vettem amúgy a 60 fps editiont az uc4ből (ps5re, nem pc-re), és folyamatban is van az újrázás, más élmény így, na, szóval kétségtelen, hogy van olyan játékstílus ahol ez a több frém legalább olyan fontos, vagy fontosabb mint a felbontás. De nem mindenhol.
Starfield Digital Foundry tech analízisben 2304x1296 pixel felbontást is találtak. Eléggé odabasz a 4K, igazad van Botond.
Milyen érdekes, hogy a ps5 játékok esetén sose volt baj, ha 1100p (vagy annyi se) volt a 4k, hirtelen meg minden pixel számít?!DanielT írta:Starfield Digital Foundry tech analízisben 2304x1296 pixel felbontást is találtak. Eléggé odabasz a 4K, igazad van Botond.
Hát nem tudom ki beszél itt natív 4K ról pozitívan, meg most magyarázatként mentegetve a brandet a 30 frémes kellemetlen hírek mellett, de ha jól emlékszem te. Felbontás téma nem is tudom mi volt utoljára itt.Botond írta:Milyen érdekes, hogy a ps5 játékok esetén sose volt baj, ha 1100p (vagy annyi se) volt a 4k, hirtelen meg minden pixel számít?!
A natív 4K semmi más, csak erőforrás pazarlás a mai technológia mellett.
Na mondd be, hogy a Sony semmilyen felbontásban nem adott ki idén játékot és megint nyertél. Azt nem tudom mit, de gratulálok hozzá!
Konzolon, de szerencsére se állatok nem vagyunk, se konzol parasztok, hogy ne lehessen a glorious master race büszke tagjának lenni, és élhető minőségben játszani. Akár a 300 forintos ganépassz játékait is natív 4K-ban!DanielT írta:A natív 4K semmi más, csak erőforrás pazarlás a mai technológia mellett.:
Parancsolsz?Botond írta:Ez nem volt kérdéses, csak a 4k még jobban néz ki. Egy FHD akármire már senki se kapja fel a fejét, és megy a savazás, lásd mondjuk Halo Infinite, de ha baszó a látvány, akkor azzal el lehet adni a cuccokat, lásd mondjuk ez SW cucc, amiből egy láttunk egy halom átvezetővideót, minimál gameplayt, és máris itt a rendben van verdikt. A baszó látvány meg konzolon az 30 fps, evvan.
Mit nem értesz azon, hogy a Spider-Man+Miles, Forbidden West, Rift Apart, Ragnarok, Last of Us I-II, Tsushima, Days Gone és társaik azért rondák, mert 60 frémmel (is) futnak? Csupa ocsmány cucc, amiket telibe-ketté aláz minden Pc-n. Ez az undorító rondaság, ez a gusztustalan, techológiai POSVÁNY az ára a a 60 frémnek. Még szerencse, hogy a Starfield és a Redfall megment bennünket ettől a színvonaltól.TasManXT írta:Parancsolsz?
Lepörgött kölcsön PS5-ön a Last of Us Part II. (Kis fáziskéséssel ahhoz képest, hogy PS4Pro-ra day 1 vettem...)
Így, hogy a Part I superior PC-s változat újrajátszás után játszottam, audivizuál téren is konzisztens volt az élmény.
Megadva a módját :
Elfogultan tudok csak nyilatkozni:
Annak ellenére, hogy elég nyomasztó az egész sztori, nekem nagyon bejött. Kicsit talán túl hosszú is volt, de mindig fenntartotta az érdeklődést.
Volt jópár emlékezetes harc benne, a helyszínek is csodálatosak voltak. Az összhatás tekintetében nálam No1. a jelenlegi mezőnyben.
Értékelés: Jöhet a Part III / 10
Így, hogy a Part I superior PC-s változat újrajátszás után játszottam, audivizuál téren is konzisztens volt az élmény.
Megadva a módját :
Elfogultan tudok csak nyilatkozni:
Annak ellenére, hogy elég nyomasztó az egész sztori, nekem nagyon bejött. Kicsit talán túl hosszú is volt, de mindig fenntartotta az érdeklődést.
Volt jópár emlékezetes harc benne, a helyszínek is csodálatosak voltak. Az összhatás tekintetében nálam No1. a jelenlegi mezőnyben.
Értékelés: Jöhet a Part III / 10
De akkor most vegyem a boxot, vagy ne vegyem? Elég nehéz eldönteni.DanielT írta:Mit nem értesz azon, hogy a Spider-Man+Miles, Forbidden West, Rift Apart, Ragnarok, Last of Us I-II, Tsushima, Days Gone és társaik azért rondák, mert 60 frémmel (is) futnak? Csupa ocsmány cucc, amiket telibe-ketté aláz minden Pc-n. Ez az undorító rondaság, ez a gusztustalan, techológiai POSVÁNY az ára a a 60 frémnek. Még szerencse, hogy a Starfield és a Redfall megment bennünket ettől a színvonaltól.
Szerintem mindenképpen, nélküle nem nagyon tudsz manapság érdemben zsémelni 120hz-en.TasManXT írta:De akkor most vegyem a boxot, vagy ne vegyem? Elég nehéz eldönteni.
Miért lenne ez elfogult? Hát tetszett, ahogy az abszolút többségnek és nem is csoda, hiszen rohadtul minőségi cucc.insp írta:Elfogultan tudok csak nyilatkozni:
Annak ellenére, hogy elég nyomasztó az egész sztori, nekem nagyon bejött. Kicsit talán túl hosszú is volt, de mindig fenntartotta az érdeklődést.
Volt jópár emlékezetes harc benne, a helyszínek is csodálatosak voltak. Az összhatás tekintetében nálam No1. a jelenlegi mezőnyben.
Értékelés: Jöhet a Part III / 10
Botond írta:Az egymás melletti értékek tudnak kvázi összemosódni nyilván, de elég messze ülve akár a minden is, de ahhoz extrém alulinformáltnak kell lenni, vagy szándékosan akarni kell ezt.
Ez ugye akkor problémás, amikor leül az ember 3-4 méterre az 55ös 4k tv elé, és aszondja, hogy valójában nincs értelme a 4k-nak, mert szinte semmi különbség a 4k és a fhd között. Hátja, 55 colon, 3-4 méterről nincs értelme, az tény. De ez nem a 4k hibája, hanem az 55 colé vagy a 4 méteré.
És azért elég sok olyan számhármas van, ahol nem jön ki a jóság, ja. Csak a nem jön ki, és a nincs is, az ugye nem ugyanaz a két állítás, hiába akarják sokan összemosni.
A 30-60 közötti különbséget meg játék stílusa és egyénje válogatja, hogy mennyire zavaró, még ha látni valóban látni is. Uncharted4nél pl a falra másztam tőle én is, de mondjuk az forza horizon 2nél annyira nem zavart. És nem azért, mert az egyik sony a másik meg ms játék, hanem mert az unchartednél a "darabos" célzás miatt a fejlövés arányom rögtön leesett a tizedére az előző három részhez képest (amik 60 fps-esek ps5ön), az fh2nél meg a "darabos" fordulás mellett is el tudtam kapni az ideális íveket, az annyira nem hajszálpontosságra kihegyezett dolog, mint az uncharted4es fejlövés.
Meg is vettem amúgy a 60 fps editiont az uc4ből (ps5re, nem pc-re), és folyamatban is van az újrázás, más élmény így, na, szóval kétségtelen, hogy van olyan játékstílus ahol ez a több frém legalább olyan fontos, vagy fontosabb mint a felbontás. De nem mindenhol.
Nem akarok en senkit meggyzozni, csak elmondtam az en preferenciam.
Aki latja a kulonbseget, es elonyben reszesiti a felbontast az fps-el szemben, nyomja ugy.
Backup megoldasnak ugye ott a 3090, amit ki tudok kotni tv-re, de csak legvegso esetben aktivalom a veszforgatokonyvet, mert elkenyelmesedtem :]
Ezt már ezerszer kiveséztük, hogy mikor kell venni az xboxot. Akkor, ha évente lemegy 20-30 multiplatform játék, amik többnyire benne vannak a ganéban. Ezek lehetnek day1, meg antik cuccok is. Akkor megéri, mert olcsóbban kijössz jobb minőségben.TasManXT írta:De akkor most vegyem a boxot, vagy ne vegyem? Elég nehéz eldönteni.
Ha évente pár játékot játszol végig (10 alatti darabszám), és azok között van sony exclu is, akkor meg tök felesleges. Ez nem hitvita kérdése, hanem matematikai és forint a mértékegysége a válasznak.
És van az alternatív univerzum, ahol a forint nem mértékegység, csak a teraflops, de ott se a ps5, se az xsx nincs jelen, csak a 120 frém.
Neked akkor vmi nagyon spéci ps5öd lehet, ha a felsorolt játékokban, ahol van 30 és 60 frém opció, ott ezek között váltogatva semmi változás nincs a látványban, hanem hótugyanaz.DanielT írta:Mit nem értesz azon, hogy a Spider-Man+Miles, Forbidden West, Rift Apart, Ragnarok, Last of Us I-II, Tsushima, Days Gone és társaik azért rondák, mert 60 frémmel (is) futnak? Csupa ocsmány cucc, amiket telibe-ketté aláz minden Pc-n. Ez az undorító rondaság, ez a gusztustalan, techológiai POSVÁNY az ára a a 60 frémnek. Még szerencse, hogy a Starfield és a Redfall megment bennünket ettől a színvonaltól.
Ez a spéciség megmagyarázza, hogy akkor a te ps5ödön miért nem csak parasztvakítás az alwaysonhdr, hanem tényleg hdr-t csinál a tartalmakból és nem csak a tv-t kapcsolja át hdr módba!
Persze, és én annyi könnyebbítéssel éltem, hogy nappalit úgy rendeztem, hogy 12 másodperc legyen átkötni a pc-t a tv-re, ha úgy kívánja az élet, és még csak nem is tizenhúszméteres hdmi-vel, hanem egy 2 méteressel. Így kevesebb a kompromisszum.Greyfox írta:Nem akarok en senkit meggyzozni, csak elmondtam az en preferenciam.
Aki latja a kulonbseget, es elonyben reszesiti a felbontast az fps-el szemben, nyomja ugy.
Backup megoldasnak ugye ott a 3090, amit ki tudok kotni tv-re, de csak legvegso esetben aktivalom a veszforgatokonyvet, mert elkenyelmesedtem :]
Az én 3060-om még sosem volt másra kötve, csak CX-re. Amin változtatni lenne jó, az tényleg a képátló vagy a távolság a kijelzőtől.Botond írta:Persze, és én annyi könnyebbítéssel éltem, hogy nappalit úgy rendeztem, hogy 12 másodperc legyen átkötni a pc-t a tv-re, ha úgy kívánja az élet, és még csak nem is tizenhúszméteres hdmi-vel, hanem egy 2 méteressel. Így kevesebb a kompromisszum.
Egy 300 literes babzsák és egy kényelmes lábtartó mellett a távolság szabadon választható lesz hirtelen.Zóanagyvarázsló írta:Az én 3060-om még sosem volt másra kötve, csak CX-re. Amin változtatni lenne jó, az tényleg a képátló vagy a távolság a kijelzőtől.
ezt mostanában pécén nagyon lehet, jah :DBotond írta:és élhető minőségben játszani.
Nem ilyen egyszerű, mert a kanapé így is majdnem a tévéig ér, illetve a bill+egér macerásabb lenne vele. Gyakorlatilag éppen stratégiák miatt ülnék a leginkább közelebb hozzá.Botond írta:Egy 300 literes babzsák és egy kényelmes lábtartó mellett a távolság szabadon választható lesz hirtelen.
Mondjuk, a megjelenéskor stutterhegyes szemetek közül eddig máig nem vonzott igazán attól függetlenül egyik sem. Majd legalább 50%-os akciónál a lasszófasz, de meglátjuk még a forintot is.arty írta:ezt mostanában pécén nagyon lehet, jah :D
Régen volt már, hogy egy FF volt a legérdekesebb GIGAexkluzív. Kíváncsi vagyok, hogy a teljessel mi lesz a helyzet, a demóban a 60 fps senki szerint sem volt 60.
phpBB [media]
Hát pedig 60 frém nélkül csak egy rakat köpedelem lehet!Zóanagyvarázsló írta:Régen volt már, hogy egy FF volt a legérdekesebb GIGAexkluzív. Kíváncsi vagyok, hogy a teljessel mi lesz a helyzet, a demóban a 60 fps senki szerint sem volt 60.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=we_GPkCW9Y]
irigylem azt a pöcét, látatlanban!! :)insp írta:Lepörgött kölcsön PS5-ön a Last of Us Part II. (Kis fáziskéséssel ahhoz képest, hogy PS4Pro-ra day 1 vettem...)
Így, hogy a Part I superior PC-s változat újrajátszás után játszottam,
amugy jah, jól járt aki várt (legalább a 60fps pecsig vagy amig a pécést rendberakták - kivéve ha atompécéd van)
---
Tegnap én is néztem a Starfield DF elemzést és..... hát az EMBER(!) karakterek még egy-két generációt le vannak azé maradva :D
De a táj és a belsők, aaaaaaaaazzzigen. Nehéz elképzelni
---
Ubikonf DF elemzés
édesek, ahogy évről évre bedőlnek az ubikamunak. NEM. HISZEM. EL. egyik játékuk bemutatóját se. Esssssetleg atompécén... vagy ott se.
VAGY ha ez tényleg a currgen tudása, akkor... akkor kérek performance módokat, mer nekem ez szinte "sok" :D (értsd: kisebb felbontással és kis butitással nekem ez még mindig b*szó lenne, elvégre én csak 640p körül kezdek hátrébbülni egyébként is :P )
hja és ezek tekintetében a forza vagy az egyetlen valós bemutató volt vagy... lemaradt a motor (vagy megint nem dob 1 frémet se a játék 1 karrier alatt, mer a 100fps van lelokkolva 60ra)
A Bethesda nem tud normális karaktereket csinálni, már az Obliviontól lefordultam a szélről, miközben rajongani kellett volna érte, hogy de szép. Nem, daykevés sem volt az, ha voltak és méretek, illetve technikailag kraft a környezetben.arty írta:irigylem azt a pöcét, látatlanban!! :)
amugy jah, jól járt aki várt (legalább a 60fps pecsig vagy amig a pécést rendberakták - kivéve ha atompécéd van)
---
Tegnap én is néztem a Starfield DF elemzést és..... hát az EMBER(!) karakterek még egy-két generációt le vannak azé maradva :D
De a táj és a belsők, aaaaaaaaazzzigen. Nehéz elképzelni
---
Ubikonf DF elemzés
édesek, ahogy évről évre bedőlnek az ubikamunak. NEM. HISZEM. EL. egyik játékuk bemutatóját se. Esssssetleg atompécén... vagy ott se.
VAGY ha ez tényleg a currgen tudása, akkor... akkor kérek performance módokat, mer nekem ez szinte "sok" :D (értsd: kisebb felbontással és kis butitással nekem ez még mindig b*szó lenne, elvégre én csak 640p körül kezdek hátrébbülni egyébként is :P )
hja és ezek tekintetében a forza vagy az egyetlen valós bemutató volt vagy... lemaradt a motor (vagy megint nem dob 1 frémet se a játék 1 karrier alatt, mer a 100fps van lelokkolva 60ra)
A Ubinál játékokat megint korlátozottan látok, az az Outlaws is egy Star Wars: Unchartednek tűnik, vagy legalábbis Naughty Dog-filmnek (vagy egy lopakodósabb és magányosabb Guardians of the Galaxynak). Érdekel, de szkeptikus maradtam, jó lenne, ha legalább az a félgame valami összejönne, amit ígér, és még egynek jó lehet. A Mirage meg kb. AC1 4K madár-DLC-vel és teleport-lánctámadással. Sétálni biztos szép lesz benne, de számomra leghangoló volt, mint játék.