Havi Humble-ben volt, pont az IGN-felvásárláskor volt egy Activision-hónap: CoD:WWII, Crash és Spyro. Az elég durva volt.arty írta:WAW anno lement szinglibe és nemrég a kölökkel végigcoop-oltuk cross-gen SYSTEM LINKEN (xbox one s + xsx + 2 lemez :D kb csak az extremitás jegyében...)
sajna ezen kívül a másik cod, ami lőhető coop-ban: black ops 3 :( a legeslegalja rész, ever...... de ott legalább psn+ az egyik példányom....
(WW2 bosszantó, anno valami ócsó módon lehetett steamre megkapni(???), mert nekem is megvan, de adták psn+ ban is és persze kellett a polcra is egy korong... :( )
A PC-s játékoknak leáldozott
Framerate + RT-vel nyomom, az elején még nem vészes.Moby írta:Resi4-el csináltak már valamit, vagy az is szaggat továbbra is PS-en?
De a Max Payne 3 végigment, nem? Akkor hogy maradt ki a 2? Nekem az a kedvencem, igaz, azzal is játszottam először.DanielT írta:Annyira még nem unom a hómofiszt, hogy abba a redva szürke+piros irodába visszavágyjak.. és igen, a pokoli sivár környezet mellé az a térkép... na hát ennyiben maradtunk én és a Control.
Az Alan Wake-t annyira gyűlöltem, hogy amikor a Steam bevezette a játékok törölhetőségét a profilról, azonnal éltem vele.
A Quantumot is feladtam kb 3 epizód(?) után.
Mondhatjuk, hogy nem vagyok egy Remedy rajongó... Kivéve természetesen a Max Payne 1-et, mert egyébként még abból se nyomtam végig a második részt.
Nem véletlen, hogy az MS magához édesgette ezt a ganégyárat, vonzotta őket a középszar illata. Aztán mostanában meg elengedte, ha jól emlékszem, de ennyire nem érdekel.
A Control meg frankó, én közel 60 órát rászántam, de annál tényleg érthető, hogy az agyfasz és a környezet sok tud lenni.
A 3-at imádtam, de tudtommal semmi köze hozzá a Remedynek. A 2-t nyomtam, de feladtam valahol valamiért és többé nem indítottam el. És ez 2x megismételtem.Zóanagyvarázsló írta:De a Max Payne 3 végigment, nem? Akkor hogy maradt ki a 2? Nekem az a kedvencem, igaz, azzal is játszottam először.
A Control meg frankó, én közel 60 órát rászántam, de annál tényleg érthető, hogy az agyfasz és a környezet sok tud lenni.
Jön ez a Benedict Fox gáma, ami nagyon tetszik és buziMS megvette a stúdiót, kiadót anyámkínját.
Jó, veszek egy Xboxot. Megnéztem megint a Gamepass listát és még mindig SZÁNALMAS. Nem csak az ami benne van, hanem ami várható bele idén. Egy hulladék, egy éc.
A High On Life befejezésére lenne jó, meg a Hifi Rush (JAPÁN) letolására.
Jó, veszek egy Xboxot. Megnéztem megint a Gamepass listát és még mindig SZÁNALMAS. Nem csak az ami benne van, hanem ami várható bele idén. Egy hulladék, egy éc.
A High On Life befejezésére lenne jó, meg a Hifi Rush (JAPÁN) letolására.
Csak az a fura, hogy ráugrottál a 2 befejezése nélkül.DanielT írta:A 3-at imádtam, de tudtommal semmi köze hozzá a Remedynek. A 2-t nyomtam, de feladtam valahol valamiért és többé nem indítottam el. És ez 2x megismételtem.
Benne van az összes Yakuza is, jön a Ghostwire Tokyo is. Tele van japó cuccal.DanielT írta:Jön ez a Benedict Fox gáma, ami nagyon tetszik és buziMS megvette a stúdiót, kiadót anyámkínját.
Jó, veszek egy Xboxot. Megnéztem megint a Gamepass listát és még mindig SZÁNALMAS. Nem csak az ami benne van, hanem ami várható bele idén. Egy hulladék, egy éc.
A High On Life befejezésére lenne jó, meg a Hifi Rush (JAPÁN) letolására.
Ez meg csak a csemege:
Ghostwire még nincs. Yakuzákat se nyomja jóérzésű ember ezen az amcsi szeméten.Zóanagyvarázsló írta:Benne van az összes Yakuza is, jön a Ghostwire Tokyo is. Tele van japó cuccal.
Az megvan, hogy a Sony azért találta ki ezt a 4 órás shader compileolást, hogy steamen ne menjen a 2 óra után refund a fozsportokra?!
Volt belőle demo steamen, és lemaradtam ról a kurva élet faszát :(DanielT írta:Jön ez a Benedict Fox gáma, ami nagyon tetszik és buziMS megvette a stúdiót, kiadót anyámkínját.
Botond írta:Az megvan, hogy a Sony azért találta ki ezt a 4 órás shader compileolást, hogy steamen ne menjen a 2 óra után refund a fozsportokra?!
:D :DBotond írta:Az megvan, hogy a Sony azért találta ki ezt a 4 órás shader compileolást, hogy steamen ne menjen a 2 óra után refund a fozsportokra?!
Moby írta:Közben beszéltem valakivel, aki visszaigazolta, hogy csak ezzel valóban nem jó, de van ennek egy ellensúlyos változata, azzal már állítólag igen. Egy kibaszott vicc az egész. Link
Köszi az infót. Nevetséges de legalább van valami megoldás féle. Amiket próbáltam eddig VR fejest mind "fejnehéz" volt és ha nem is csúsztak előre akkor is az orrot nyomták mert arra nehezedtek. Kb mindre van az oldalon amit linkeltél "balansz" megoldás, nem véletlenül.... Nem is értem erre a gyártók hogy a búsba nem gondolnak. Nem egy szaros ellensúlyon kéne spórolniuk...
Nem kellene ide ellensúly sem, egyszerűen nem ezt a filléres ótvar fresnel lencsét kellett volna belerakni. Nem lenne ekkora batár szar, és nem lenne ilyen nehéz az eleje. Ráadásul nem lenne egy undorító homályfos az egész (Digitalfoundry ROFL). Minden normális gyártó a pancake lencse felé megy, mert sokkal kisebbek a HMD-k vele, és SOKKAL élesebb képest adnak. Persze a fényerőt szétbasszák, emiatt nem igen lehet OLED-el használni, de ez a kínszarás az oleddel inkább csak ilyen mutatvány a sonynál, hogy le lehessen írni: na ebben OLED van. Hű. Oké, egy oled van benne, amin ott a mura, ott a csirkeháló, ott a mindent beterítő tejfelhomály, de legallább OLED. A többit meg majd hozzhazudja a DF, meg a többi fizetett kretén. Ja, meg pancake-el nem +/- kettő tized lenne a sweet spot, így aztán kurvamindegy lenne hol van a fejeden. Mert ez a kiegyensúlyozás is csak amiatt kell, mert olyan lehetetlenül kicsi a sweetspot, hogy kettő hjaszálad arrébbmozdul, és már igazítani kell. Namost ez a sweetspoton homálygeci, ha onnan kimozdul akkor szorzódik a homály 2-10-el, és még rájön a Chromatic Aberration, mert az a hulladék fresnel lencse egy csomó prizma ugyebár...Castle82 írta:Köszi az infót. Nevetséges de legalább van valami megoldás féle. Amiket próbáltam eddig VR fejest mind "fejnehéz" volt és ha nem is csúsztak előre akkor is az orrot nyomták mert arra nehezedtek. Kb mindre van az oldalon amit linkeltél "balansz" megoldás, nem véletlenül.... Nem is értem erre a gyártók hogy a búsba nem gondolnak. Nem egy szaros ellensúlyon kéne spórolniuk...
A helyzet az, hogy hardveres tekintetben minden felszopó cikken felül ez a PSVR2 egy masszívan túlárazott bazári fos. Annyiért, amennyiért máshol kapsz vezeték nélkül, pancake lencsés HMD-t, ami akkuval is jóval könnyebb, mint ez a vezetékes szar (Pico4).
Egy kép többet mond eze szónál. Fotók a lencsén keresztül. Balra a PSVR2, kamera beighazítva sweet spotra, tehát az az, amit te a gyakrolatban SOHA nem fogsz ilyen "élesen" látni, vagy olyan rövid ideig, hogy nyugodtan vehetjük úgy, hogy soha. Oké, értem én, hogy quest pro 5x annyiba kerül, de olyan teszt meg sajnos nincs, vagy én nem találtam, ahol mondjuk a pico4-el van comprezsön, ezt az egyet leltem, amin pancake lencsés HMD-vel val összeeresztve. Namost erre bírta kimondani a DF-es kretén, hogy ez tűéles kép...És tényleg! AZ! És ezért kell az embereknek egy félkilós vödörrel a fejükön játszaniuk, hogy ez a csodálatos, kristálytiszta minőség beleférjen. Mert egyébként a két lencse méretben egymáshoz így viszonyul: Link
Ezt bírja a sony 600 euróért az emberek nyakába fosni. És nem viszik a mocskok! Döbbenet. Egyenesen skandallum! Hát mindenki meg van őrülve? Emellé 550 euróért még venni kell egy konzol is, ami a csoffadt teljesíményével olyan szinten képtelen kiszolgálni ezt a hótfelesleges (a homály miatt lófaszt nem látsz belőle) felbontáspoklot, hogy nem kevés framerate gondokkal, de jellemzően minden játék minimum látótávolság problémákkal küszködik. Konkrétan szinten mindenben az orrod előtt nő ki a fű és a táj. Ezek a japánok nagyon értik a dörgést.
Isten ments, hogy beleugassak látatlanban, de a psvr2-ben nem az a gond a fotón, hogy nincs szem amit kövessen? Mert hogy ott éles csak, ahova nézel elvileg és a fotó készítésekor nem nézett bele senki.Moby írta:Namost erre bírta kimondani a DF-es kretén, hogy ez tűéles kép...És tényleg! AZ!
Nem, az csak egy opció, amit vagy használsz vagy nem, az csak azért van, mert kevés hozzá a PS5 mint a kurvaélet, és ha valahol szar a frém, akkor azzal lehetne javítani, de a gyakorlati tapasztatal az, hogy ahol szar a frém/teljesítmény a foveated rendering nélkül, ott azzal is szar. Sőt, van, ahol inkább ront rajta (GT7). Meg attól nem lesz homályos semmi, csak alacsonyabb részletességgel van renderelve.deep írta:Isten ments, hogy beleugassak látatlanban, de a psvr2-ben nem az a gond a fotón, hogy nincs szem amit kövessen? Mert hogy ott éles csak, ahova nézel elvileg és a fotó készítésekor nem nézett bele senki.
Ez a foveated rendering technikailag tök érdekes, izgalmas dolog, de a gyakorlatban lószarra sem jó. A játékok a szemkövetést meg nem igazán tudják kihasználni, az erre épülő játékok is kurvaidegenek így használni, ezért nem is meri megkövetelni semmi. Egy a felesleges gimmickek sorában. Olyan mint a rezgés a sisakban. Az sem feltétlenül lett volna ekkora hülyeség ami, ha abba is a Haptic Feedbacket tették volna, de nem, minden másban az van, ebbe tettek egy közönséges rumble motort. Japánok...
Mindegy, nem adtam még vissza,m rendeltem hozzá egy ilyen ellensúlyos készletet, hátha le tudok írni egyszer végre valami pozitívat is erről a határ szarról. Magad uram...ha már kókányolás: itt hempreg az asztalomon a virtuális fegyver alkatrészei is kinyomtatva. Nincs időm elmenni venni hozzá rudat, pedig már csak az kéne. Ezzel is azért küzdök, mert a sony nem csinál hozzá gyári megoldást. Szerencsére más igen, és nem csak megvenni lehet, de otthon elkészíteni is, ha van hozzá technológiád.
Spoiler
phpBB [media]
amit én látok azon a képen, az az h ez hozza a quest2 minőségét, screendoor(?) nélkül - attól pedig nem okádostt sugárban az elmult évben a világ, mondván: használhatatlan/élhetetlen moslék! :P a pro irányába pedig nem is nézek, értelmetlen összevetés.Moby írta:Egy kép többet mond eze szónál. Fotók a lencsén keresztül. Balra a PSVR2, kamera beighazítva sweet spotra, tehát az az, amit te a gyakrolatban SOHA nem fogsz ilyen "élesen" látni, vagy olyan rövid ideig, hogy nyugodtan vehetjük úgy, hogy soha. Oké, értem én, hogy quest pro 5x annyiba kerül, de olyan teszt meg sajnos nincs, vagy én nem találtam, ahol mondjuk a pico4-el van comprezsön, ezt az egyet leltem, amin pancake lencsés HMD-vel val összeeresztve. Namost erre bírta kimondani a DF-es kretén, hogy ez tűéles kép...És tényleg! AZ! És ezért kell az embereknek egy félkilós vödörrel a fejükön játszaniuk, hogy ez a csodálatos, kristálytiszta minőség beleférjen. Mert egyébként a két lencse méretben egymáshoz így viszonyul: Link
amugy a pancake mennyire elterjedt headsetekben manapság? ;)
mivel tudom h semennyire, mennyire reális az az elvárásod, hogy most h jövögetni kezdett a pancake, a sonynak kukáznia kellett volna az évek óta fejlesztett psvr2-t és kezdenie kellett volna "elölről", hogy majd 2024/2025-ben jöjjön ki vele?
nyilván lehet azt mondani, hogy ne létezzen tökéletlen/kompromisszumos termék, csak nem tudom mennyire van ennek értelme.... és közben látom már a ps5 teljesítmény is kevés, azzal se szabadott volna gondolom kijönni, inkább vártak volna tegnapig, hogy erősebb lehessen a 2025-ös psvr2 megjelenésre, amikorra persze már megint elavultnak számítana az addigra kétéves sonyhw, stb stb stb ....
a foveatedről : gt7-ben lassít? wat?
rumbleről : a haptic egy gyenge fos. a kontrollerben is az. a headseten meg a rumble is kevés, még így is h ÁLLÍÍÍÍÍTÓÓÓÓLAG emiatt ennyire kényelmetlen a headset (hogy átjöjjön a rumble)
Annyira, hogy egy noname kínai szoftveres cégnek sikerült kitolnia egy HMD-t fél évvel ezelőtt vele. Ergo a sonynak érthetően megoldhatatlan kihívás ez.arty írta:amugy a pancake mennyire elterjedt headsetekben manapság? ;)
Csak ki ne derüljön, hogy nem jó a szemed...Moby írta:Ezt bírja a sony 600 euróért az emberek nyakába fosni. És nem viszik a mocskok! Döbbenet. Egyenesen skandallum! Hát mindenki meg van őrülve? Emellé 550 euróért még venni kell egy konzol is, ami a csoffadt teljesíményével olyan szinten képtelen kiszolgálni ezt a hótfelesleges (a homály miatt lófaszt nem látsz belőle) felbontáspoklot, hogy nem kevés framerate gondokkal, de jellemzően minden játék minimum látótávolság problémákkal küszködik. Konkrétan szinten mindenben az orrod előtt nő ki a fű és a táj. Ezek a japánok nagyon értik a dörgést.
Semmi köze a kényelmetlenségnek a rumble-höz. Ez megint ilyen agyatlan fanboykodás eredménye attól, aki ilyet leír. Ezt a rumble-t megmagyarázni bármivel (nem elég erős, attól kényelmetlen, stb) kb olyan szinten invalid, mintha valaki a 600 euroértt hozzáadott moslék minőségű fülesre próbálna magyarázatot találni.arty írta:amit én látok azon a képen, az az h ez hozza a quest2 minőségét, screendoor(?) nélkül - attól pedig nem okádostt sugárban az elmult évben a világ, mondván: használhatatlan/élhetetlen moslék! :P a pro irányába pedig nem is nézek, értelmetlen összevetés.
amugy a pancake mennyire elterjedt headsetekben manapság? ;)
mivel tudom h semennyire, mennyire reális az az elvárásod, hogy most h jövögetni kezdett a pancake, a sonynak kukáznia kellett volna az évek óta fejlesztett psvr2-t és kezdenie kellett volna "elölről", hogy majd 2024/2025-ben jöjjön ki vele?
nyilván lehet azt mondani, hogy ne létezzen tökéletlen/kompromisszumos termék, csak nem tudom mennyire van ennek értelme.... és közben látom már a ps5 teljesítmény is kevés, azzal se szabadott volna gondolom kijönni, inkább vártak volna tegnapig, hogy erősebb lehessen a 2025-ös psvr2 megjelenésre, amikorra persze már megint elavultnak számítana az addigra kétéves sonyhw, stb stb stb ....
a foveatedről : gt7-ben lassít? wat?
rumbleről : a haptic egy gyenge fos. a kontrollerben is az. a headseten meg a rumble is kevés, még így is h ÁLLÍÍÍÍÍTÓÓÓÓLAG emiatt ennyire kényelmetlen a headset (hogy átjöjjön a rumble)
Én tudom, hogy sonyfanboyfalván totttttttálisan irreális elvárás, hogy ne legyen valami szar, hanem legyen jó. Egyerűen nem racionális. A sonytól nem lehet elvárni sem a pancake lencséket, sem a kényelmes headsetet (vagy legalábbis nem ennyire kurva kényelmetlent), sem haptic feedbacket a HMD-ben, sem a normális minőségű fülest, sem a meglévő konzol teljesítményéhez illesztett felbontást. Mindent ÍGY, és CSAK ÍGY lehetett megcsinálni, mert így TÖKÉLETES, vagy ha nem akkor erre volt idő, vagy ha az sem, akkor erre elég 600 euro.
Visítok a röhögéstől :D Elvakult elmebeteg fanboyság áldozata lett a leáld is :(
És igen. A PS5 teljestménye ahhoz a felbontáshoz, amit ŐK határoztak kurvakevés. Komikusan kevés. Olyannyira kevés, hogy a játék, amivel demozzák a headsetet szaggat rajta mint egy darab szar. Ezek után ezt is dátumokkal, vagy egyáltalán bármivel megmagyarázgatni, hát...bazzeg nagyon kemény :D Ezt is csak ilyenre lehetett megcsinálni :D Sajnos másképp nem lehett. FIZIKAI akadályai voltak :D Az OLED gyártó készülékből csak ilyen febontás jött ki. Ez van. Ők megpróbáltak mindent.
A variable rate shading is hasonlóan muzsikált a Dead Space-ben. Szétkúrta a képminőséget, cserébe nem lett mérhetően gyorsabb.Moby írta:Ez a foveated rendering technikailag tök érdekes, izgalmas dolog, de a gyakorlatban lószarra sem jó. A játékok a szemkövetést meg nem igazán tudják kihasználni, az erre épülő játékok is kurvaidegenek így használni, ezért nem is meri megkövetelni semmi. Egy a felesleges gimmickek sorában. Olyan mint a rezgés a sisakban. Az sem feltétlenül lett volna ekkora hülyeség ami, ha abba is a Haptic Feedbacket tették volna, de nem, minden másban az van, ebbe tettek egy közönséges rumble motort. Japánok...
Eközben a pécé, az xbox mit tesz hozzá ahhoz, hogy elfoglald magad, hogy projekt legyen? Ugye. SEMMIT. Pontosan annyit, amennyit tudnak. És ez a semmi. A SEMMI!!!!Moby írta:Mindegy, nem adtam még vissza,m rendeltem hozzá egy ilyen ellensúlyos készletet, hátha le tudok írni egyszer végre valami pozitívat is erről a határ szarról. Magad uram...ha már kókányolás: itt hempreg az asztalomon a virtuális fegyver alkatrészei is kinyomtatva. Nincs időm elmenni venni hozzá rudat, pedig már csak az kéne. Ezzel is azért küzdök, mert a sony nem csinál hozzá gyári megoldást. Szerencsére más igen, és nem csak megvenni lehet, de otthon elkészíteni is, ha van hozzá technológiád.Spoiler
[video]https://www.youtube.com/watch?v=OK9TQSeswoU[/viddeo]
Jah, abban is az lett a megoldás, hogy kivették belőle, és csövi. Nem is tudnék másik játékot mondani, pedig 3 éve amikor vártuk ezt a generációt mindenki erre recskázott, hogy majd ez lesz a megmentő. Az lett. Mint a mantle api :D Ennek a foveated renderingnek legalább az az előnye megvan, hogy globálisan ki lehet kapcsolni a faszba.benőmenő írta:A variable rate shading is hasonlóan muzsikált a Dead Space-ben. Szétkúrta a képminőséget, cserébe nem lett mérhetően gyorsabb.
A 12 GB VRAM-nak is leáldozott, az Age of Empires 3 Definitive Editionben kifogyott menet közben
tehát a pico4 egy kompromisszumoktól mentes, perfekt hmd? már a pico 1-2-3 is az volt? dee.... akkor mér fosnak évente a piacra a kínaiak egy újat?Moby írta:Annyira, hogy egy noname kínai szoftveres cégnek sikerült kitolnia egy HMD-t fél évvel ezelőtt vele. Ergo a sonynak érthetően megoldhatatlan kihívás ez.
Nem tudom h fanboykodás-e, fogalmam sincs: ez egy az ezer infóból, ami kering a cuccról. Az biztos, hogy az már lassan konszenzus, hogy kényelmetlen(ebb a psvr1-nél), ami önmagában is elég röhej :)Moby írta:Semmi köze a kényelmetlenségnek a rumble-höz. Ez megint ilyen agyatlan fanboykodás eredménye attól, aki ilyet leír. Ezt a rumble-t megmagyarázni bármivel (nem elég erős, attól kényelmetlen, stb) kb olyan szinten invalid, mintha valaki a 600 euroértt hozzáadott moslék minőségű fülesre próbálna magyarázatot találni.
Én tudom, hogy sonyfanboyfalván totttttttálisan irreális elvárás, hogy ne legyen valami szar, hanem legyen jó. Egyerűen nem racionális. A sonytól nem lehet elvárni sem a pancake lencséket, sem a kényelmes headsetet (vagy legalábbis nem ennyire kurva kényelmetlent), sem haptic feedbacket a HMD-ben, sem a normális minőségű fülest, sem a meglévő konzol teljesítményéhez illesztett felbontást. Mindent ÍGY, és CSAK ÍGY lehetett megcsinálni, mert így TÖKÉLETES, vagy ha nem akkor erre volt idő, vagy ha az sem, akkor erre elég 600 euro.
Visítok a röhögéstől :D Elvakult elmebeteg fanboyság áldozata lett a leáld is :(
Sonytól elvárható a pancake, csak egy sonyheadset nem egy év alatt készül a kínai sufniban, amit utána, ha el van kurva nagyon, akkor köv évben lehet picovr5-re cserélni.... és te magad írtad, hogy oledfényerővel a pancake TALÁN nem kompatibilis, szóval akkor sonyék egy teljes újratervezés előtt álltak volna (gondolom nem levehetőek ezek a panelek és lencsék a nagy víárpolcról és 1:1 csereszabatosak, szal BÁRKI nem legózhat otthon egyet össze, félév alatt....)
És a pico4 alapján látatlanban kikiálthatod az elcédét superiornak, de szerintem meg inkább csak más kompromisszum :P Persze én SE láttam a pico4et....
Haptic: vitatod, hogy (ds5ben, pl) gyengébb mint egy combos rumble motor?
vagy hogy egy jól párnázott fejpánton keresztül még ennél is gyengébb lenne a rumble?
... LEHET h meg lehetett volna jobban oldani, de tudtommal ilyesmi még a pico4ben sincs! ;) szóval bemondásra kéne elfogadni, hogy a sony ezt is elkúrta (vs. rossz kompromisszumot kötöttek).
Felbontás: nem lehet kisebb felbontásban hajtani a psvr2 pixeleit? mert ha lehet, akkor nem érzékelem a problémát: a dev belőheti, hogy milyen látványt, milyen IQ-t akar, milyen fps-el.... és esetleg a ps5pro/ps6 majd mégnatívabban hajcsa ki a sokpixelt. futureproofing!!! ;) és még a csirkeháló is kisebb.
A leáldon senki nem szopkodta feltételek nélkül a psvr2-t, hiszen rajtad kívül kb slickadam próbálta csak(?). Viszont a kirohanásaid nem állnak teljesen arányban a "fizetett" kritikusok megállapításaival és akkor még finom voltam :) Én rühellem a sonyt, de a psvr2-t nagyon szeretném szeretni és SAJNOS a véleményed fáj (mert hmd témában pl adok rá), ezért próbálom tompítani, megkérdőjelezni. Igen, tudom, hogy a próba lenne a megoldás, de 250ezerért nekem ez drága teszt lenne.
Az AIMPUSKA hiánya szerintem ilyen hómméd botokkal nem lesz pótolható. De várom a rivjúd :)
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2023.04.05. 13:52-kor.
ezt ki mérte ki és hol?benőmenő írta:A variable rate shading is hasonlóan muzsikált a Dead Space-ben. Szétkúrta a képminőséget, cserébe nem lett mérhetően gyorsabb.
ha a sédelés időbe kerül és nem sédelsz mindenhol max minőségben, nem látom PAPÍRON miért ne adna sebességelőnyt.... azt ellenben értem, hogy mivel az eladások 20%-át hozó xboxon van csak HW támogatás hozzá, az "ipar" mindenre IS jó szoftveres retkekkel küzd inkább... és jé, azok néha szarabbak, mintha nem is lennének.
ettől még nem lesz felesleges/szar/gimmick - pont ahogy a foveated is zseniális ötlet. jól kell implementálni, valszeg ennyi a lényeg :D
Közben a felsoroltak egyike sem lett, hanem egy újabb PLAYSTATION EXKLUZÍV!!!!!!! címbe kezdtem inkább: Sackboy Big Adventure. A világ legjobb szolgáltatása (PS+) adta épp, hát lássuk bejön -e.DanielT írta:Nade most mivel kéne nyomni a japán konzolon, ezen agyalok...
Amúgy az tényleg jó kis platformer. Nekem már megvolt a ps+ adás előtt is, gyerekekkel hárman sokat mókáztunk benne, emiatt van itthon három darab ps5 kontroller.DanielT írta:Közben a felsoroltak egyike sem lett, hanem egy újabb PLAYSTATION EXKLUZÍV!!!!!!! címbe kezdtem inkább: Sackboy Big Adventure. A világ legjobb szolgáltatása (PS+) adta épp, hát lássuk bejön -e.
Vmikor egyedül is szénné kellene grindolni.
Ha ennek bármilyen köze van ehhez az elbaszott kialakításhoz, az e legnagyobb fail a sony történelbében, mert ennél a headsetrumblenél feleslegesebb gimmick fasság még nem létezett. Szal ha ennek bármihez köze volt bármihez, akkor máglyára az összessel, a tüzénél szeretnék melegedni! (nyilván nem volt)arty írta:vagy hogy egy jól párnázott fejpánton keresztül még ennél is gyengébb lenne a rumble?
De felesleges erre a rumble témára ennyire rápörögni. Ez nem egy killer fícsör. HF-el sem lenne az, csak JOBB lenne, de avlójában sem erre, sem arra nincs az égvilágon semmi szükság. Amire szükség van/lenne, az:
- Kényelem
- Baszó képminőség
- Baszó hangminőség
- Fasza kontrollerek
- Baszó játékok
Ebből egy felet tud nyújtania PSVR2 :D A kontrollerek egész jók, csak az üzemidő...meh. Illetve egy hiányosság pótolható további költségek árán(hangminőség), meg talán egy másik javítható valamennyit, erre még én is várom a választ(kényelem). Minden más csak ilyen felesleges beszéd a semmiről. Hogy más mit nyújt, hogy mit lehetett volna, hogy mit hazudnak össze, teljesen mindegy. 600 euróért kapsz egy ilyen 6/0.5-ös terméket. Ez van. Ez a valóság.
- Kényelem
- Baszó képminőség
- Baszó hangminőség
- Fasza kontrollerek
- Baszó játékok
Ebből egy felet tud nyújtania PSVR2 :D A kontrollerek egész jók, csak az üzemidő...meh. Illetve egy hiányosság pótolható további költségek árán(hangminőség), meg talán egy másik javítható valamennyit, erre még én is várom a választ(kényelem). Minden más csak ilyen felesleges beszéd a semmiről. Hogy más mit nyújt, hogy mit lehetett volna, hogy mit hazudnak össze, teljesen mindegy. 600 euróért kapsz egy ilyen 6/0.5-ös terméket. Ez van. Ez a valóság.
Kész. Kell még némi adjusment, meg idő kipróbálni, de a kókányművek elkészült.
Moby írta:Kész. Kell még némi adjusment, meg idő kipróbálni, de a kókányművek elkészült.
Fogásra, méretezésre nagyon fasza. Az még kérdéses, hogy vakon mennyire könyű beletalálni a csúszkába. Ahogy az is, hogy ez az izé mennyire lesz zavaró más játékokban. Mondjuk nem egy nagy feladat levenni meg felszerelgetni sem, de valami gyorsabb megoldás lenne jobb.
Moby írta:Kész. Kell még némi adjusment, meg idő kipróbálni, de a kókányművek elkészült.
Kickstarterre vele!
Greyfox írta:Kickstarterre vele!
Ez nem az én cuccom bakker. Ez az övék.. Megveheted tőlük, vagy legyárthatod magadnak. Ingyen odaadják a fileokat, útmutót, stb.
Felmész a discord szerverükre, letöltöd a fileokat, berakod a nyomtatóba, kinyomtatod, adnak szerelési útmutatót, megveszed a rudat, levágod (vehetsz ilyen fasza karboncsövet amit ők adnak, de az drága, vagy vehetsz rúdlécet is, vagy pvc-t, vagy amit akarsz). Összerakod. Ennyi. ha tőlük veszed $100+szállítás, nekem ez így nem volt háromezer. Bár nem tökéletes, kicsit még baszkodni kell vele, mert kicsit túlméretes a rúd amit kaptam, és nem jön le elég könnyen ról a kontroller tárazásnál.
Vettem egy Xboxot.
A hangján kívül minden egy hulladék FOS a PS5-höz képest. Köszönöm a figyelmet!
A hangján kívül minden egy hulladék FOS a PS5-höz képest. Köszönöm a figyelmet!
DanielT írta:Vettem egy Xboxot.
A hangján kívül minden egy hulladék FOS a PS5-höz képest. Köszönöm a figyelmet!
a kulseje is? komolyan, ne mondd, hogy te is a retardalt feher urhajot preferalod
volt nalam is par napig egy peldany. OS, kontroller (buta), … nekem se nagyon adta…
Tévé mögött vannak, szóval épp mindegy hogy néz ki. De a fantáziátlanság szobra az Xbox. A PS5 legalább mert egy router lenni.SlickAdam írta:a kulseje is? komolyan, ne mondd, hogy te is a retardalt feher urhajot preferalod
volt nalam is par napig egy peldany. OS, kontroller (buta), … nekem se nagyon adta…
Első játék amit indítok: High on Life. HDR nem működik. Hekkelek, basztatom, semmi.
Rákeresek: "High On Life HDR Support: Is it available?
The short answer is no. Unfortunately, there is currently no support for HDR in the game."
Köszönöm szépen.
Rákeresek: "High On Life HDR Support: Is it available?
The short answer is no. Unfortunately, there is currently no support for HDR in the game."
Köszönöm szépen.
Az az OS olyanokat tud, amiket a PS6 sem fog.SlickAdam írta:a kulseje is? komolyan, ne mondd, hogy te is a retardalt feher urhajot preferalod
volt nalam is par napig egy peldany. OS, kontroller (buta), … nekem se nagyon adta…
- Quick Resume
- Dolby Vision
- Dolby Atmos (fizetősben)
- állandó 120Hz
- Teljeskörűen működő VRR
- Éjszakai mód
Egy dologban valóban butább, mint a PS5: ez a felvételek készítése meg megosztása, editálása. Ez PS5-ön jobb.
A Dolby Vision az aztán kurvára hasznos amikor egy REDVÁS HDR NEM MEGY egy új játéknak! És még úgy se ahogy a buta PS5-ön, ahol MINDEN HDR-ben megy ha úgy akarod, a menüt is beleértve.Moby írta:Az az OS olyanokat tud, amiket a PS6 sem fog.
- Quick Resume
- Dolby Vision
- Dolby Atmos (fizetősben)
- állandó 120Hz
- Teljeskörűen működő VRR
- Éjszakai mód
Egy dologban valóban butább, mint a PS5: ez a felvételek készítése meg megosztása, editálása. Ez PS5-ön jobb.
Állandó 120Hz úúúúristen, de kibaszott hasznos szintén! Hol állandó?
Hagyjuk már. Igénytelen putri szar ez úgy ahogy van. Dolby Visionben.
A prioritások szerencsére a helyén vannak! Az első és legfontosabb kategória!
Nyomorult barmok.
Nyomorult barmok.
Mindenhol. Permanensen. De ez az egész hogy xboxot veszel a nulladik percben nem szólt másról, mint erről az agyhalálról, amit most elő fogsz adni. Biztos nem fogom asszisztálni. Az internetről sem folyik más, mint az agyhalott barmok gyomorforgató sony felszopása. Ez megy itt is. Megahgyom nektek.DanielT írta:Állandó 120Hz úúúúristen, de kibaszott hasznos szintén! Hol állandó?
Permanens 120hz. AZT.A.KURVA. De jó lehet úristen.Moby írta:Mindenhol. Permanensen. De ez az egész hogy xboxot veszel a nulladik percben nem szólt másról, mint erről az agyhalálról, amit most elő fogsz adni. Biztos nem fogom asszisztálni. Az internetről sem folyik más, mint az agyhalott barmok gyomorforgató sony felszopása. Ez megy itt is. Megahgyom nektek.
Nyilván MINDENKI hülye bazzeg, hogy a Sonyt felszopja indokolatlanul, bezzeg az MS adja a tutit, csak nem becsülik meg. AHHHHHHHHHHA. Elég hihető sztorika.
Baszott jó lehet a mindig 120hz, mert most a Forza Horizon 5 ben a 30 és a 60 frém közötti váltáshoz ÚJRA KELLETT INDÍTANI A JÁTÉKOT. A rohadt Sony!
Jézusfasza, vannak bajok...
Jézusfasza, vannak bajok...
Kezdem a játékot, feldobja, hogy új rally verseny van, menjek oda és veressem a fesztivált! Jó, megyek. 8.5 km-et autóztam, hogy az érkezékor kiírja, akkor mivel szeretném fizetni a DLC -t? Hát a kurva anyátok vérével.
A hihetetlen kínálatból elkezdtem letölteni pár cuccot, pl a Tini Nindzsa TEKNŐCÖKET...
Megnézem, korrekt CRT filter, kb ennyire érdekelt a dolog. Rácsekkolok a letöltési listára és látom, hogy 33 megabittel vánszorognak a dolgok. Mondom ez MI A SZAR?
És ott egy üzenet, hogy "suspendeljem a játékot, hogy a letöltés sebessége gyorsuljon!"
Megtettem. 340 megabit lett azonnal. Tehát a PERMANENSEN SZÁZHÚSZ FRÉMES OS letérdelt egy pixelgrafikás teknőctől! Azigen!
Ne is mondjam, hogy soha egyszer nem vettem észre, hogy PS5-ön bármi hatása lenne a játék letöltésének sebességére, hogy éppen nyomok közben valamit.
Megnézem, korrekt CRT filter, kb ennyire érdekelt a dolog. Rácsekkolok a letöltési listára és látom, hogy 33 megabittel vánszorognak a dolgok. Mondom ez MI A SZAR?
És ott egy üzenet, hogy "suspendeljem a játékot, hogy a letöltés sebessége gyorsuljon!"
Megtettem. 340 megabit lett azonnal. Tehát a PERMANENSEN SZÁZHÚSZ FRÉMES OS letérdelt egy pixelgrafikás teknőctől! Azigen!
Ne is mondjam, hogy soha egyszer nem vettem észre, hogy PS5-ön bármi hatása lenne a játék letöltésének sebességére, hogy éppen nyomok közben valamit.
Moby írta:Az az OS olyanokat tud, amiket a PS6 sem fog.
- Quick Resume
- Dolby Vision
- Dolby Atmos (fizetősben)
- állandó 120Hz
- Teljeskörűen működő VRR
- Éjszakai mód
Egy dologban valóban butább, mint a PS5: ez a felvételek készítése meg megosztása, editálása. Ez PS5-ön jobb.
valoban. quick resume az najsz, meg a jobb VRR. hamar nyilatkoztam
a tobbi nem erdekel.
a menurendszer igazabol ami agyfasz nekem. DE! PS5 is messze a tokeletestol. kevesbe szar.
Hát ha a PS5 messze a tökéletestől, akkor legyen 10-ből 7*. Na ott az Xbox mínusz 50. Egy igénytelen összegányolt, inkonzisztens, redundáns MOSLÉK.SlickAdam írta:valoban. quick resume az najsz, meg a jobb VRR. hamar nyilatkoztam
a tobbi nem erdekel.
a menurendszer igazabol ami agyfasz nekem. DE! PS5 is messze a tokeletestol. kevesbe szar.
*Szerintem nem 7 egyébként, hanem egy erős 8+ és abszolút nem tudnám megmondani, mitől lehetne jobb, csak fenntartom a lehetőségét, hogy biztos lehetne valamitől.
A store-ban hanggal keresés lehetősége nélkül is úgy éreztem magam mintha seggbe dugott kézzel kellene hímeznem. PS-en csak bemondom a kontrollerbe és kész, itt meg mászkálok a kurzorral mint Atari 2600-on a barlangban. Csak a kontroller kattogása 5x olyan hangos mint a mikrokapcsolós Quickshot II.
Ez 120hz-en Dolby Visionben eltüntethető ablak? Nálam sajnos nem sikerült, pedig 2x is megnéztem és nincs Chrome telepítve a Boxra.
Sajnos a kontroller kattogás a zsifen nem jön át, de ez mindenkinek csak jobb így.
(Az A/B gombot felváltva nyomkodom mindenen, csak nem mindig látszik)
Sajnos a kontroller kattogás a zsifen nem jön át, de ez mindenkinek csak jobb így.
(Az A/B gombot felváltva nyomkodom mindenen, csak nem mindig látszik)
Ma akkora ganéból turkálást csináltunk Botonddal, hogy a Halo Infinite 10-es skálán 10 pontot javított. Kipróbáltuk a Perfect Darkot és a Perfect Dark Zerót, elvégre egy 360-as remasterről és launch címről van szó. Hát aztakurva! Botond ki is szállt mindkettőből végleg, nála is mazocsistább co-op partnerek jelentkezhetnek. Danit elnézve a mazochizmus adott
De ezt a Perfect Darkot nem tudom értelmezni. 97%-on áll Metán, de már a célzás ordenáré fostömlő, ehhez még N64-kontroller sem kell, hogy fizikai fájdalmat okozzon. Fel nem fogom, hogy a kor PC-s FPS-ei mellett ez hogy lehetett vállalható. Pár hónapra rá jött a No One Lives Forever PC-re, az egy űrjáték hozzá képest ügynökös témában. De szintén 2000-es a Deus Ex, 1998 óta meg ott a Thief. Mindenesetre ha a Halo előtt a Perfect Dark volt a csúcs konzolon, az megmagyarázza a Bungie csodájának a sikerét. Játszhatóságban őrületes a különbség.
Még néztem is a múltkor egy régi 576 Konzolban, hogy Vári Zoli felszopta a GoldenEye-t, majd lesavazta a Doom 64-et. Jó, az utóbbi nem volt túl innovatív, meg PC-n Duke Nukem 3D és Quake volt már (a PAL-verzió meg szinte a Quake 2-vel egyszerre jelent meg), de az egy tök fasza Doom, és tök jól játszható.
Kipróbáltuk a For the Kinget is, de csak annyit tudok értékelni belőle, hogy körökre osztott és hexás. Később biztos jó lesz, de ezt mi már nem tapasztaljuk meg soha.
De ezt a Perfect Darkot nem tudom értelmezni. 97%-on áll Metán, de már a célzás ordenáré fostömlő, ehhez még N64-kontroller sem kell, hogy fizikai fájdalmat okozzon. Fel nem fogom, hogy a kor PC-s FPS-ei mellett ez hogy lehetett vállalható. Pár hónapra rá jött a No One Lives Forever PC-re, az egy űrjáték hozzá képest ügynökös témában. De szintén 2000-es a Deus Ex, 1998 óta meg ott a Thief. Mindenesetre ha a Halo előtt a Perfect Dark volt a csúcs konzolon, az megmagyarázza a Bungie csodájának a sikerét. Játszhatóságban őrületes a különbség.
Még néztem is a múltkor egy régi 576 Konzolban, hogy Vári Zoli felszopta a GoldenEye-t, majd lesavazta a Doom 64-et. Jó, az utóbbi nem volt túl innovatív, meg PC-n Duke Nukem 3D és Quake volt már (a PAL-verzió meg szinte a Quake 2-vel egyszerre jelent meg), de az egy tök fasza Doom, és tök jól játszható.
Kipróbáltuk a For the Kinget is, de csak annyit tudok értékelni belőle, hogy körökre osztott és hexás. Később biztos jó lesz, de ezt mi már nem tapasztaljuk meg soha.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2023.04.07. 00:29-kor.
A világ legerősebb konzoljához jár a világ leghangosabb kontrollere!DanielT írta:Ez 120hz-en Dolby Visionben eltüntethető ablak? Nálam sajnos nem sikerült, pedig 2x is megnéztem és nincs Chrome telepítve a Boxra.
Sajnos a kontroller kattogás a zsifen nem jön át, de ez mindenkinek csak jobb így.
(Az A/B gombot felváltva nyomkodom mindenen, csak nem mindig látszik)
Ilyenbe amúgy még nem futottam bele, ami veled történt. Az viszont mókás, hogy füles használata esetén kikapcsolhatatlan, hogy a tévéből is szóljon, ezért le kell venni a távirányítón a hangerőt nullára.
Nyilván másképp élem meg PS3 után (ma pedig volt részem - nem először - az emulált ingame 360-as Live-ból), ahhoz képest egy csoda. Az aktuális Sony-mércét nem ismerem jól, de eddig bármit láttam konzolokból, mindig az jött le, hogy csak PC-n van valóban normális felület, minden hiba ellenére. Lehet szidni a Steamet, de kb. évtizedekkel előzte be a konzolokat.DanielT írta:Hát ha a PS5 messze a tökéletestől, akkor legyen 10-ből 7*. Na ott az Xbox mínusz 50. Egy igénytelen összegányolt, inkonzisztens, redundáns MOSLÉK.
*Szerintem nem 7 egyébként, hanem egy erős 8+ és abszolút nem tudnám megmondani, mitől lehetne jobb, csak fenntartom a lehetőségét, hogy biztos lehetne valamitől.
Mondjuk én inkább hallgatnám a kattogást, csak ne lenne full lutri hogy a dpad az általam szánt irányt veszi be vagy valamelyik szomszédját. Bődületes fostartály amit a Dualsensre odaokádtak dpad címén mindkét kontrolleremen.DanielT írta:A store-ban hanggal keresés lehetősége nélkül is úgy éreztem magam mintha seggbe dugott kézzel kellene hímeznem. PS-en csak bemondom a kontrollerbe és kész, itt meg mászkálok a kurzorral mint Atari 2600-on a barlangban. Csak a kontroller kattogása 5x olyan hangos mint a mikrokapcsolós Quickshot II.
phpBB [media]
Na mivel senki nem tudta megválaszolni az egyszerű kérdésem, így kénytelen volt a DF.
Szóval valós 120 fps a cél, de cserébe felbontás lejön a 1080p-1440p rangebe, vagy 50-100 fps-t hív 120 fps módnak, de az legalább 2160p többnyire. Ez utóbbihoz jár VRR nyilván, ha már a köcsögMS behozta ezt a fertőt a konzolokra, hogy ilyen szar is legyen, mint ez a VRR.
Na látom eltűnt a zsif... :(( Akkor csak képzeljétek el, hogy ott egy eltüntethetetlen kontext ablak, olyan jobbklikkes Windowsos fajta.
Mert nem lehet értelmezni, egy hulladék volt mindig. Nem csoda, hogy az MS megpróbálja újraéleszteni talán, hisz ez a minőség az amire vágynak és a profilba illik.Zóanagyvarázsló írta:Ma akkora ganéból turkálást csináltunk Botonddal, hogy a Halo Infinite 10-es skálán 10 pontot javított. Kipróbáltuk a Perfect Darkot és a Perfect Dark Zerót, elvégre egy 360-as remasterről és launch címről van szó. Hát aztakurva! Botond ki is szállt mindkettőből végleg, nála is mazocsistább co-op partnerek jelentkezhetnek. Danit elnézve a mazochizmus adott
De ezt a Perfect Darkot nem tudom értelmezni.
Alig várom a Redfall és Starfield katasztrófákat idén, mindkettő akkora bukta lesz, mint a ház.