Én itt akadtam el először:Zóanagyvarázsló írta:Nálam tegnap ment végig ganépasszban, mert megy kifelé.
The Pedestrian
Jóféle puzzle platfromer, ahol a hangsúly a puzzle-ökön van (csak elvétve kell minimális ügyesség). DT-nek igaza van, a triviálisból kissé bekeményedik, de nem tragikus. Azért estére már fáradt voltam a játék vége felé az odafigyeléstől (előtte végigment az FF7 is), így párszor belesandítottam a végigjátszásba, mert már nem volt lelki erőm, türelmem mindig koncentrálni, itt már "tájékozódni" is kell tudni az ajtók, létrák között (durvább, mint a Normandy).
Megy ki lassan ganépasszból, ajánlom bepótlásra, PS Plus esetében nyilván kevésbé hajt a tatár, mert a mechanika és a stílus jó, és számomra nem is volt ezerszer látott. Nem alapmű, de bőven rendben van.
A PC-s játékoknak leáldozott
Spoiler
Ha már így összejöttünk:
Útban a nongéming felé.
Az xboxost is tegyétek mellé! Sőt van ugyanilyen nintendos is, de ott azt írja nekem, hogy a 2022es gametimeom annyira insignificant volt, hogy nem tud ilyet generálni.
Ez az összesítés akkora kamu, mint a ház. Aszondja nekem, hogy toltam 200 órát az idén, meg játszottam 21 játékkal ROFL
Ehhez képest ment a HFW 60 órában, a BB 20-ban, meg a gow tizenpárban, és több játék el sem lett indítva.
Ehhez képest ment a HFW 60 órában, a BB 20-ban, meg a gow tizenpárban, és több játék el sem lett indítva.
Ez mondjuk sokkal közelebb állhat a valósághoz. Fenyx Risingba belemnt 100, az ER-be a másik 100, itt ment le a Resi8, ezreztem egy csomó kisjátékot is.
Az furcsa, hogy neked időt ír, nekem meg gamepassban elindított játék darabszámot. PH xbox topikban is hol ez hol az jelenik meg az összefoglaló képeken.
Kár, hogy nem részletesebb ez az összefoglaló kártya.
Gondolom amelyik a nagyobb szám, szokásos Xbox kispöcs kompenzáció az MS részéről. Látod Phil vigyáz rátok!Botond írta:Az furcsa, hogy neked időt ír, nekem meg gamepassban elindított játék darabszámot. PH xbox topikban is hol ez hol az jelenik meg az összefoglaló képeken.
Ez nem MS cucc, hanem trueachievements siteos.DanielT írta:Gondolom amelyik a nagyobb szám, szokásos Xbox kispöcs kompenzáció az MS részéről. Látod Phil vigyáz rátok!
Szerintem az a feloldókulcs, hogy aki ma regisztrált oda, csak emiatt, mint pl én, annak ganépassz játék darabszám, akinek régebbi a reg és volt már idő kényelmesen kiolvasni a gametimeot is, annak meg óraszám. De ez privát, légbőlkapott tipp.
A PC-s, lemezes CoD4-et melyik számolja?Botond írta:Az xboxost is tegyétek mellé! Sőt van ugyanilyen nintendos is, de ott azt írja nekem, hogy a 2022es gametimeom annyira insignificant volt, hogy nem tud ilyet generálni.
Ez pl. De még driver issuek vannak, szóval ez még nem a karácsonyi mérésre a nevezésem.benőmenő írta:A PC-s, lemezes CoD4-et melyik számolja?
Ja, kb. innen kell annyi mindenre figyelni, hogy már nem számít relaxáló játéknak.DanielT írta:Én itt akadtam el először:Spoiler
Spoiler
A következő szekcióra volt még egy szintlépés, ott lettem nyűgösebb. Jó játék, csak gondolkodást ÉS koncenctrációt igényel. De 50 ezerszer nagyobb kedvem volt elindítani, mint a patkánypestises mocskot, pedig abban még nem akadtam el. Mégis fárasztóbb, hiába nongémebb.
Nálam is kicsit máshogy mutatja, de amit mutat, az reális:Moby írta:Ez mondjuk sokkal közelebb állhat a valósághoz. Fenyx Risingba belemnt 100, az ER-be a másik 100, itt ment le a Resi8, ezreztem egy csomó kisjátékot is.
A PC, mondjuk, többet ment, azon kisebb arányban volt a ganépassz/Windows Store, bár a steames Age of Empires-ök mennek az MS statjai közé is.
Sniper Elite 5Botond írta:Lepörgött a Sniper elite 5 is. Pc-n, coopban, a ganéból. Sok apró bosszantó hibájára ellenére közel tökéletes coop gémingre. Zó, majd részleteiben megosztja a gondokat, de imádtuk így is.
Lényegében ugyanaz, mint a 4. De:
+ jó volt a 4, ez kicsit szebb, újabb, crossplay, crossprogress stb. (többet ment nálam PC-n, azon bill+egérrel haladtam, a boxos etapokon kontrollerrel)
+ több értelme van a megtanulható skilleknek
+ végre nem az utolsó pályák a legkönnyebbek
0 nem lehet már páncélosokból kilőni senkit (persze itt a tank nem Panzer III, hanem Tigris, de van más is), ami egyrészt baléansz szempontjából jobb, másrészt meg túlzás volt ennyire visszavenni, de mindegy, a 4-ben ki lehetett élvezni
- nem látszik az 5 év a két játék között, a grafika kicsit szebb, de az Ai vagy a fedezékhazsnálat ugyanazokkal a bajokkal küzd
- az egy vicc, hogy Panzerfaustból Authentic szinten három telitalálat kell a legalapabb páncélautóba, tovább meg nagyon a Tigris se húzza
- a 4-ben a 8 küldetésből 1-en szívtunk órákat azért, mert nem akart menteni, itt a 8-ból 6-on (a 9. misszió más jellegű, annál nem számít)
- könnyebb az Authentic, mint a 4-ben (abban van Authentic Plus is, de azt DLC hozta be), nyilván az önfelszedés skill is befolyásolja ezt
Nem AAA, de majdnem, nem GotY-matéria (szubjektíven sem), de jó élmény volt, a co-op lövöldék között előkelő helyen van nálam. Pertíz.
Na ezaz... Azt vettem észre, hogy kb 50x többet stresszelek és agyalok mint a melóban amiért fizetnek, hát erre semmi szükségem. Addig a pontig viszont jó volt.Zóanagyvarázsló írta:Ja, kb. innen kell annyi mindenre figyelni, hogy már nem számít relaxáló játéknak.Spoiler
A következő szekcióra volt még egy szintlépés, ott lettem nyűgösebb. Jó játék, csak gondolkodást ÉS koncenctrációt igényel. De 50 ezerszer nagyobb kedvem volt elindítani, mint a patkánypestises mocskot, pedig abban még nem akadtam el. Mégis fárasztóbb, hiába nongémebb.
A zsilip alatt a nyitható függőleges "csapóajtót" értettem, amikhez áram kell.
Amúgy egésztűrhető árban vannak mostanában a Sony-csodák PC-re (Gold XP-vel, és ezekből még 3% lefaragható kuponnal)):
Days Gone - 13,69
Uncharted: Legacy of Thieves Collection - 29,04
Marvel’s Spider-Man Remastered - 37,19
God of War - 25,49
Ha hinnék abban, hogy a Days Gone tényleg jó, nemcsak szívatásból állítják ezt egyesek, még meg is venném, de minden kiadott hivatalos anyag szerint fostömlő. Az UC-duón azért gondolkozom.
Days Gone - 13,69
Uncharted: Legacy of Thieves Collection - 29,04
Marvel’s Spider-Man Remastered - 37,19
God of War - 25,49
Ha hinnék abban, hogy a Days Gone tényleg jó, nemcsak szívatásból állítják ezt egyesek, még meg is venném, de minden kiadott hivatalos anyag szerint fostömlő. Az UC-duón azért gondolkozom.
Ez az eredmény nagyon nem fasza, meg az órajelek sem faszák, egy minden visszaállítást szerintem nyomjál az AMD driverben.Botond írta:Ez pl. De még driver issuek vannak, szóval ez még nem a karácsonyi mérésre a nevezésem.
Ez abszolút érthető, csak azt nem rónám fel a játék hibájának, hogy jó a mechanika. Ezt vagy azzal oldom meg, hogy pihentetem a játékot, vagy inkább lejjebb adok az egóból, és keresek egy mankót (persze nem mindegy, hogy mennyi kell). De más, nem logikai játékok is esnek áldozatául az erőgyűjtésnek (pl. Talos Principle, pedig marha jó, csak egyszer kellett hosszabb szünetet tartani...), ha túl sokat kerülnek parkolópályára, mert nem kell a nagy igénybevétel. Részben a GoW is, azzal, hogy túl magas nehézségi szinten kezdtem el ahhoz, hogy nyugiban le lehessen ülni elé hátradőlni (vs Heroes 2). (A HZD más, abban különösebb fennakadás nélkül haladok, csak lassan, mert az inkább időhúzó, mint nehéz. Na ez sokkal rosszabb.)DanielT írta:Na ezaz... Azt vettem észre, hogy kb 50x többet stresszelek és agyalok mint a melóban amiért fizetnek, hát erre semmi szükségem. Addig a pontig viszont jó volt.
A zsilip alatt a nyitható függőleges "csapóajtót" értettem, amikhez áram kell.
Szerk: Nekem a rázárás nem tűnt fel, vagyis fennakadást biztos nem okozott.
Atyaég, egy csúcskártyával a gép egy 2020-as listán a top 11%-ban? Tehát 10-ből nem egészen 9 gépnél jobb? Egy baltával próbálnám instant tuningolni. Amikor ilyeneket mértem asszem a top 4% volt a minimum.Moby írta:Ez az eredmény nagyon nem fasza, meg az órajelek sem faszák, egy minden visszaállítást szerintem nyomjál az AMD driverben.
Szedd már össze magad Botond a jó ég áldjon meg... a lányod meg véletlen se lássa meg, mert nem lesz olyan gyors a következő hazaköltözés!
Windows10ről upgradelt win11 van fent, amiben a legutóbbi driver update óta az adrenalin se indul el, és el se lehet indítani, ebbe beleraktam csak úgy mezítláb a 7900xtx-et, plusz ugye 8700k alatti alaplap is visszafogja erősen, szóval azért mindent elkövettem az alulperformálás érdekében, nem véletlenül jön az csak úgy össze!Moby írta:Ez az eredmény nagyon nem fasza, meg az órajelek sem faszák, egy minden visszaállítást szerintem nyomjál az AMD driverben.
Majd az ünnepek után lesz ezzel több időm foglalkozni.
Az alaplap minimálisan fogja vissza, de ez az eredmény szarabb, mint amit a 6900XT tud. Vagy kb annyi.Botond írta:Windows10ről upgradelt win11 van fent, amiben a legutóbbi driver update óta az adrenalin se indul el, és el se lehet indítani, ebbe beleraktam csak úgy mezítláb a 7900xtx-et, plusz ugye 8700k alatti alaplap is visszafogja erősen, szóval azért mindent elkövettem az alulperformálás érdekében, nem véletlenül jön az csak úgy össze!
Majd az ünnepek után lesz ezzel több időm foglalkozni.
Gyött email, nem is mlékeztem, hogy ilyen értesítők maradtak bekapcsolva. Engem nem érint, de tiktetek talán igen: olcsón méri a szotyi a bótjában az Ender Lilies-t. 6K. Soha sehol ennyiért még nem volt. Igaz nem olyan, mint a sony the game-ek, ezzel játszani is érdemes, nem csak a képernyőt bámulni bambán
Fele akkora a kártya amúgy fizikai méretre, mint a 6900xt ulti, és 2*8ason szedi az áramot a 7900xtx, míg az ulti 3*8on.Moby írta:Az alaplap minimálisan fogja vissza, de ez az eredmény szarabb, mint amit a 6900XT tud.
Ugyanebben a lapban amúgy 20% különbség volt a két kártya között, szóval más bajok vannak az antik konfiggal.
Vagy a táp vagy vmi, mert néztem a teszt alatt és alig vesz fel áramot, gpu terhelés 75%ig megy fel a gfx teszt részeknél is, meg ilyenek, közben 60 fokos sincs, a venti se teker.
Azon is csak mókusvakítás, egyébként a red devilből az XTX is 3 csatis. Ezek ebbe vannak belebuzulva. Semmi értelme, semmi szükség rá, de valamiben többet kell mutatni :DBotond írta:Fele akkora a kártya amúgy fizikai méretre, mint a 6900xt ulti, és 2*8ason szedi az áramot a 7900xtx, míg az ulti 3*8on.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge
Artyval és Botonddal kezdtük el (XSX), de co-opban végül félbehagytuk, mert agyatlan gőzhengerként haladtunk előre odafigyelés nélkül (azt hiszem, háromból a középső szinten elkezdve, utólag módosítani elvileg nem lehet). Tegnap-tegnapelőtt befejeztem egyedül (PC), így jobban rákényszerültem arra, hogy odafigyeljek, meg végre nem kevertem össze magam Botonddal (azt hiszem, ő volt még teknőc, arty meg patkány). Nos, így nehezebb azért, és később is nehezült, de így is összesen két pálya volt, ahol nagyon meghaltam a bossnál, másodjára mindkettő meglett. Összességében nem láttam még legnehezebb szint alatt eggyel ilyen könnyű beat'em upot, és a tutorialt csak a végigjátszás után néztem meg, amúgy meg fakezű vagyok.
Jópofa, igényes (a hangok nem mindig), a sorozatot is megidézi, csak én azt sose követtem vagy szerettem különösebben, ebből a szempontból a Scott Pilgrim sokkal nagyobb poén volt számomra (meg hosszabb kihagyás után is elégítette ki a műfaji igényeimet), bár ez fogyaszthatóbb. Mechanikailag a kielemzését nem vállalnám, az biztos, hogy az AAA-filmek nagyját veri, de azért meglep így utolag is a GotY-futtatása (jó, a kínálatnak szól).
Mi az, ami jó, de nem is túl nehéz? 3D-s cucc van még a terítéken (DLMC-vonal, ugye), de 2D-be kevés talált be az elmúlt sok évben. A Golden Axe-ot szerettem régen, de valószínűleg sose volt csúcs. A legjobb élményeim az említett Scott Pilgrim (most már nem lenne türelmem hozzá), illetve a Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara (a Tower of Doom és a Shadow over Mystara van benne), ezeket kimondottan élveztem PS3-on, a Double Dragon Neonról meg lepattantam az első bossfightnál.
Artyval és Botonddal kezdtük el (XSX), de co-opban végül félbehagytuk, mert agyatlan gőzhengerként haladtunk előre odafigyelés nélkül (azt hiszem, háromból a középső szinten elkezdve, utólag módosítani elvileg nem lehet). Tegnap-tegnapelőtt befejeztem egyedül (PC), így jobban rákényszerültem arra, hogy odafigyeljek, meg végre nem kevertem össze magam Botonddal (azt hiszem, ő volt még teknőc, arty meg patkány). Nos, így nehezebb azért, és később is nehezült, de így is összesen két pálya volt, ahol nagyon meghaltam a bossnál, másodjára mindkettő meglett. Összességében nem láttam még legnehezebb szint alatt eggyel ilyen könnyű beat'em upot, és a tutorialt csak a végigjátszás után néztem meg, amúgy meg fakezű vagyok.
Jópofa, igényes (a hangok nem mindig), a sorozatot is megidézi, csak én azt sose követtem vagy szerettem különösebben, ebből a szempontból a Scott Pilgrim sokkal nagyobb poén volt számomra (meg hosszabb kihagyás után is elégítette ki a műfaji igényeimet), bár ez fogyaszthatóbb. Mechanikailag a kielemzését nem vállalnám, az biztos, hogy az AAA-filmek nagyját veri, de azért meglep így utolag is a GotY-futtatása (jó, a kínálatnak szól).
Mi az, ami jó, de nem is túl nehéz? 3D-s cucc van még a terítéken (DLMC-vonal, ugye), de 2D-be kevés talált be az elmúlt sok évben. A Golden Axe-ot szerettem régen, de valószínűleg sose volt csúcs. A legjobb élményeim az említett Scott Pilgrim (most már nem lenne türelmem hozzá), illetve a Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara (a Tower of Doom és a Shadow over Mystara van benne), ezeket kimondottan élveztem PS3-on, a Double Dragon Neonról meg lepattantam az első bossfightnál.
Ja, az is max 350 wattot fel, ez se akar 340 fölé szaladni.Moby írta:Azon is csak mókusvakítás, egyébként a red devilből az XTX is 3 csatis. Ezek ebbe vannak belebuzulva. Semmi értelme, semmi szükség rá, de valamiben többet kell mutatni :D
Kábelekre rá kell néznem, lehet meg van törve vagy kimozdult vagy mittudomén.
De már legalább boostol 2900 fölé.
Most meg a Plague Tale-ben nyúltam külső segítséghez. Gyanús volt,. hogy az NPC kalimpál, de nem lehet vele csinálni semmit, én meg opár körrel továbbjutottam, és mentett. Na, a videó alapján rossz lépcsőn mentem fel, utána jött volna egy pár beszéd, de mivel én más irányból mentem ugyanoda és próbáltam azt csinálni, amit kell, szkriptbug miatt nem adta be. Kezdhetem újra a fejezetet. Érik az uninstall ennek a fekélynek. Végig éri ezt bármiért játszani a látványon kívül? Mármint a filmre gondolok, mert játszani borzasztó vele.
Botond írta:Ja, az is max 350 wattot fel, ez se akar 340 fölé szaladni.
Kábelekre rá kell néznem, lehet meg van törve vagy kimozdult vagy mittudomén.
De már legalább boostol 2900 fölé.
Gyereknél hatszázas bequiet van, az 300-301 wattnál megfogja a 6900xt ultrát, de így is jobb, mint a régi 1080ti volt.
A méretkülönbség képen. Gyereknek a gépházát is szét kellett barmolni, hogy beleférjen a 6900as. :D
A sztori miatt nem éri meg végigszenvedni.Zóanagyvarázsló írta:Most meg a Plague Tale-ben nyúltam külső segítséghez. Gyanús volt,. hogy az NPC kalimpál, de nem lehet vele csinálni semmit, én meg opár körrel továbbjutottam, és mentett. Na, a videó alapján rossz lépcsőn mentem fel, utána jött volna egy pár beszéd, de mivel én más irányból mentem ugyanoda és próbáltam azt csinálni, amit kell, szkriptbug miatt nem adta be. Kezdhetem újra a fejezetet. Érik az uninstall ennek a fekélynek. Végig éri ezt bármiért játszani a látványon kívül? Mármint a filmre gondolok, mert játszani borzasztó vele.
Megszólítva érzem magam! NASZÓVAL, az alatt a 40 másodperc alatt amit a játék elkezdése és a letörlése között megállapítottam, mindenképpen javaslom a folytatást, sőt egy platina szintű maxolást!Zóanagyvarázsló írta:Most meg a Plague Tale-ben nyúltam külső segítséghez. Gyanús volt,. hogy az NPC kalimpál, de nem lehet vele csinálni semmit, én meg opár körrel továbbjutottam, és mentett. Na, a videó alapján rossz lépcsőn mentem fel, utána jött volna egy pár beszéd, de mivel én más irányból mentem ugyanoda és próbáltam azt csinálni, amit kell, szkriptbug miatt nem adta be. Kezdhetem újra a fejezetet. Érik az uninstall ennek a fekélynek. Végig éri ezt bármiért játszani a látványon kívül? Mármint a filmre gondolok, mert játszani borzasztó vele.
Azt a tápot ki fogja nyírni a kártya. A kártyát nem tudja a táp megfogni, ellenben a táp le fog oldani, ha túlszalad az áram. Nemtudom mekkora procit, meg miegyebet kell még elvinnie, de a 6900XT olyan tranziensekkel dolgozik, hogy egymagában pillalatokra be tud kapni 650W-ot. Én ezzel nem szórakoznék.Botond írta:Gyereknél hatszázas bequiet van, az 300-301 wattnál megfogja a 6900xt ultrát, de így is jobb, mint a régi 1080ti volt.
A méretkülönbség képen. Gyereknek a gépházát is szét kellett barmolni, hogy beleférjen a 6900as. :D
/a TDP meg TGP azok statisztikai értékek, nem a pillanatnyi max fogyasztás, azt soha sehol nem közli sajnos
Végül arra jutottam, hogy a 6900 vissza fog költözni a kibaszott nagy házba a 8700k meg a 850es táp mellé, én meg veszek egy rendes házat, tápot, alaplapot és procit a 7900as mellé januárban, ha megjöttem az országjárásból, és akkor nem csak a 1080ti megy a háztól, hanem a 6700k is.Moby írta:Azt a tápot ki fogja nyírni a kártya. A kártyát nem tudja a táp megfogni, ellenben a táp le fog oldani, ha túlszalad az áram. Nemtudom mekkora procit, meg miegyebet kell még elvinnie, de a 6900XT olyan tranziensekkel dolgozik, hogy egymagában pillalatokra be tud kapni 650W-ot. Én ezzel nem szórakoznék.
/a TDP meg TGP azok statisztikai értékek, nem a pillanatnyi max fogyasztás, azt soha sehol nem közli sajnos
/szerk: régóta szemezek az 5800x3d-kkel úgyis.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Botond 2022.12.21. 15:42-kor.
13600K-val szerintem jobban jársz, de vehető a 3D is, semmi baj nincs vele..Botond írta:Végül arra jutottam, hogy a 6900 vissza fok költözni a kibaszott nagy házba a 8700k meg a 850es táp mellé, én meg veszek egy rendes házat, tápot, alaplapot és procit a 7900as mellé januárban, ha megjöttem az országjárásból, és akkor nem csak a 1080ti megy a háztól, hanem a 6700k is.
/szerk: régóta szemezek az 5800x3d-kkel úgyis.
Days Gone-nal játszottam pár órát. Igényesebb játéknak tűnik, csak nem túl érdekesek a karakterek, vagy a sztori. És nem fosport.
5800X3D-t szerintem annak érdemes vennie, akinek már van egy AM4 konfigja és azt akarja maxolni. Ha nulláról rak össze valaki gépet, akkor az lehet, hogy érdemes újabb fejlesztésekből mazsolázni.
Köszi a tippet, meg Mobynak is, januárig még megálmodom hogyan lesz ez jó.aabyssx írta:5800X3D-t szerintem annak érdemes vennie, akinek már van egy AM4 konfigja és azt akarja maxolni. Ha nulláról rak össze valaki gépet, akkor az lehet, hogy érdemes újabb fejlesztésekből mazsolázni.
Van komplexebb a trueachievementsen is. Kb mint a sonyé, az összesítő előtt.
Nekem ezzel is az a bajom, hogy egy elég drága cpu, mellé dukál egy mégdrágább GPU hogy ugyanazokat játsszam amit a PS-en, csak shader stutterrel. Nem mondom, kecsegtető!aabyssx írta:5800X3D-t szerintem annak érdemes vennie, akinek már van egy AM4 konfigja és azt akarja maxolni. Ha nulláról rak össze valaki gépet, akkor az lehet, hogy érdemes újabb fejlesztésekből mazsolázni.
Nyilván ez abban a pillanatban borulni fog, ha már nem lesz standard a 60 frame mód a játékokban.
Moby írta: Fenyx Risingba belemnt 100[/img]
Mihez hasonlítható a játékélmény leginkább?
Zelda vagy ilyen open world bunyó?
Epic-en jóárasítva kuponnal AC Valhallával 6000 HUF. Megéri?
Az eleje lassan indul be, utána nagyon jó lesz.aabyssx írta:Days Gone-nal játszottam pár órát. Igényesebb játéknak tűnik, csak nem túl érdekesek a karakterek, vagy a sztori. És nem fosport.
De mi van benne, hogy olyan kicseszett hosszú? Értem, hogy mindent túlnyújtanak mostanság, de nem tudom értelmezni a játék játékosok szerinti hosszát. Annyi ideig jó lesz?TasManXT írta:Az eleje lassan indul be, utána nagyon jó lesz.
Inkább zelda, de nem zelda copy. Ez jó, de az a valhalla...meh.insp írta:Mihez hasonlítható a játékélmény leginkább?
Zelda vagy ilyen open world bunyó?
Epic-en jóárasítva kuponnal AC Valhallával 6000 HUF. Megéri?
Ez a shader stutter most jól fel lett fújva a callisto miatt, aztán abban is javították másnap. Ez nem egy ilyen szükségszerű elkerülhetetlen dolog pécén sem, maximum fakezúség.benőmenő írta:Nekem ezzel is az a bajom, hogy egy elég drága cpu, mellé dukál egy mégdrágább GPU hogy ugyanazokat játsszam amit a PS-en, csak shader stutterrel. Nem mondom, kecsegtető!
Nyilván ez abban a pillanatban borulni fog, ha már nem lesz standard a 60 frame mód a játékokban.
Én szerintem még nem is találkoztam velem de hát nem is játszom mindent say1, és az UE4-es játékokra sem hajtok direkt.Moby írta:Ez a shader stutter most jól fel lett fújva a callisto miatt, aztán abban is javították másnap. Ez nem egy ilyen szükségszerű elkerülhetetlen dolog pécén sem, maximum fakezúség.
A Ubi ad most 10 euró kedvezmény a legalább 19,99-be kerülő játékokra, így a leárazással együtt 15 euró az Immortals Gold (abban benne van a Season Pass, az nem szokott túl olcsó lenni), ha érdekelnek a Moby által szidott DLC-k. Persze ha a Moby által szidott Valhalla kell inkább, az is érthető.insp írta:Mihez hasonlítható a játékélmény leginkább?
Zelda vagy ilyen open world bunyó?
Epic-en jóárasítva kuponnal AC Valhallával 6000 HUF. Megéri?
Én nem éreztem hosszúnak egyáltalán. Az elején van egy bizonyos rész, ami annyira nem csúszott, de ezt több helyen is olvastam, hogy ez okozta a gondjait. Meg hogy az elején bugos volt.Zóanagyvarázsló írta:De mi van benne, hogy olyan kicseszett hosszú? Értem, hogy mindent túlnyújtanak mostanság, de nem tudom értelmezni a játék játékosok szerinti hosszát. Annyi ideig jó lesz?
DG-t kiplatinaztam asszem, es nem ereztem hosszunak.
Több ismerösöm és a How Long to Beat szerint is mocskosul hosszú. Egyszerüen nem tudom értelmezni a látott számokat a müfajt és a játékmenet-videókat tekintve. Örülök, ha mindenki hazudik, vagy legalább te nem érezted hosszúnak, de ez így ijesztö számomra.TasManXT írta:Én nem éreztem hosszúnak egyáltalán. Az elején van egy bizonyos rész, ami annyira nem csúszott, de ezt több helyen is olvastam, hogy ez okozta a gondjait. Meg hogy az elején bugos volt.
Az jó, ha egy játék hosszú távon képes aránylag tartalmas szórakizást kínálni, de az ipar egyik rákja, hogy túpnyújtják a játékokat, így már lassan nem a magas Ft/perc az érdem, hanem az alacsony. Lassan azért fizetnék felárat, hogy egy játék inkább rövidebb ideig legyen kellemes szabadidötöltés, mint hosszabb távon szabadidölopás, ha vannak is stratégiák, RPG-k, melyekben szívesen benneragadok.
A HZD sem nyújt annyit kivesézös végigjátszásnál, hogy jól müköjön nálam, de persze rövidíthetö a föszálra koncentrálással. És most kezd el jó lenni, hogy a keléses Plague Tale-t félrerakva inkább azt folytattam este, mert ahhoz képest játéknak tünik. Igaza lehet Botondnak: ha játszol a az ebolával kombinált fekete halállal, utána a koronavírus már buli
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2022.12.22. 09:29-kor.
Elvileg 36,5 óra rohanósan, az nekem 50, az OCD-m miatt meg 70. Elég kevés nem RPG-be, stratégiába, multiba, grindba öltem életemben ennyi idöt egy végigjátszás során. Konkrétan kb. az AC2 nyúlt el ennyire, de a végére untam is.Greyfox írta:DG-t kiplatinaztam asszem, es nem ereztem hosszunak.
5x játszottam végig (ok, ebből 1 nem kellett volna, de trophy elbaszás miatt muszáj volt), platináztam. Kb. a PS4 generáció legjobb játéka. Ha nem élvezed, mi a szarért játszod? Ha meg élvezed, miért baj, hogy sokáig tart? Picit nem értem ezt a hisztit.Zóanagyvarázsló írta:Több ismerösöm és a How Long to Beat szerint is mocskosul hosszú. Egyszerüen nem tudom értelmezni a látott számokat a müfajt és a játékmenet-videókat tekintve. Örülök, ha mindenki hazudik, vagy legalább te nem érezted hosszúnak, de ez így ijesztö számomra.
Na nézegettem 3dmarkon kívül is ezt a 7900xtx-et.
Immortal fénix, ultrahigh, natív 4k, 60fps adaptive synccel szög 60 fps, gpu terhelés 60-70% között ingázik, többnyire 60%. Ebben a játékban van 200% resolution scaling, ami ugye natív 4knál azt jelenti, hogy dánminta 8król. Ha azt is meghúzom, na az bedobja egyből a 38-50 fps-eket. 8K géming még várhat.
Anno1800, szintén natív 4k, minden üvegre és akkor 100%on pörög a kártya, de cserébe csak 55-58 frém, szóval picit kellett gépészkedni a vajsima 60hoz. Teljesen érthetetlen és indokolatlan ez a horror gépigény. Minden maxon és vsync, akkor lenyomja 30 fpsre, de cserébe 55%on teker a kártya, hajlok rá, hogy ennél a játéknál ez lesz a nyerő beállítás, építeni 30 frémmel is ugyanolyan jól tudok, mint 60al, de azért picit zavaró, amikor scrollozok körbe a mapon, szóval még nem döntöttem el mi lesz a tutiság.
Forza horizon5 mostanában kapott RT patchet. A 6900xt még rt patch előtt 60-80% gpu terhelés mellett vitte extrém beállításokkal a natív 4k-t fix60al. Most a vicc kedvéért rácsavartam egy high RT-t (extrémet még nem mertem, de nyilván megnézem majd azt is), minden más maxon és a fix60 az olyan 70-80%os gpu terhelés mellett megvan high RT-vel. Betyárosan is néz ki az új gfx patchel amúgy a játék, eddig se volt csúnya, de tudtak csavarni egyet rajta még.
Sniper elite5 ez volt a legjobb referencia pont, ezzel mentem a legtöbbet mostanában úgyhogy itt voltam a leg naprakészebb, hogy mi merre hol. Már a 6900xt is vitte maxon natív4k-val a vajsima 60at, de elkérte a 80% körüli gpu terhelést, meg a ventit is használta becsülettel. Most ugyanez 20%-al kisebb gpu terhelést igényel, és nyilván töredék venti mozgást.
Szóval ugyanazt látom én is amit a tesztek hoztak, hogy ez ilyen 20% plusz az előző genhez képest, hülyeség felváltani 6900xt-ről, én se tettem volna, ha nem lett volna kínszarás a kölyöknek a 1080tivel a 42es oledet kihajtani, és így már racionálisabb volt venni egy 7900ast, mint még egy 6900ast. Azért ha kap egy rendes alaplapot és procit akkor több lesz még ebben, de kezdésnek ez is megteszi.
Immortal fénix, ultrahigh, natív 4k, 60fps adaptive synccel szög 60 fps, gpu terhelés 60-70% között ingázik, többnyire 60%. Ebben a játékban van 200% resolution scaling, ami ugye natív 4knál azt jelenti, hogy dánminta 8król. Ha azt is meghúzom, na az bedobja egyből a 38-50 fps-eket. 8K géming még várhat.
Anno1800, szintén natív 4k, minden üvegre és akkor 100%on pörög a kártya, de cserébe csak 55-58 frém, szóval picit kellett gépészkedni a vajsima 60hoz. Teljesen érthetetlen és indokolatlan ez a horror gépigény. Minden maxon és vsync, akkor lenyomja 30 fpsre, de cserébe 55%on teker a kártya, hajlok rá, hogy ennél a játéknál ez lesz a nyerő beállítás, építeni 30 frémmel is ugyanolyan jól tudok, mint 60al, de azért picit zavaró, amikor scrollozok körbe a mapon, szóval még nem döntöttem el mi lesz a tutiság.
Forza horizon5 mostanában kapott RT patchet. A 6900xt még rt patch előtt 60-80% gpu terhelés mellett vitte extrém beállításokkal a natív 4k-t fix60al. Most a vicc kedvéért rácsavartam egy high RT-t (extrémet még nem mertem, de nyilván megnézem majd azt is), minden más maxon és a fix60 az olyan 70-80%os gpu terhelés mellett megvan high RT-vel. Betyárosan is néz ki az új gfx patchel amúgy a játék, eddig se volt csúnya, de tudtak csavarni egyet rajta még.
Sniper elite5 ez volt a legjobb referencia pont, ezzel mentem a legtöbbet mostanában úgyhogy itt voltam a leg naprakészebb, hogy mi merre hol. Már a 6900xt is vitte maxon natív4k-val a vajsima 60at, de elkérte a 80% körüli gpu terhelést, meg a ventit is használta becsülettel. Most ugyanez 20%-al kisebb gpu terhelést igényel, és nyilván töredék venti mozgást.
Szóval ugyanazt látom én is amit a tesztek hoztak, hogy ez ilyen 20% plusz az előző genhez képest, hülyeség felváltani 6900xt-ről, én se tettem volna, ha nem lett volna kínszarás a kölyöknek a 1080tivel a 42es oledet kihajtani, és így már racionálisabb volt venni egy 7900ast, mint még egy 6900ast. Azért ha kap egy rendes alaplapot és procit akkor több lesz még ebben, de kezdésnek ez is megteszi.
Botond AC-fixációja és a saját 340 órás FH4-, illetve 160 órás FFVII-kalandom miatt sajnos ezt nem érzem topikcsúcsnak, de kemény.deep írta:5x játszottam végig (ok, ebből 1 nem kellett volna, de trophy elbaszás miatt muszáj volt), platináztam. Kb. a PS4 generáció legjobb játéka.
Amúgy mi ennyire jó benne? Én minden prezentáció után azt éreztem, hogy meghekkelték a Sonyt, erre itt meg kultusza van. Pedig el sem tudom képzelni, hogy hozzáértetek volna, ha nincs a Sony-logó. Aztán lehet, hogy tényleg jó.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2022.12.22. 09:41-kor.
A patkánypestis-rekviemet kell megnézni vele, az a legelcsesszettebb gépigényü friss jegyzett játék a piacon. Szép-szép, be is tudom löni, de durván fakéz.Botond írta:Na nézegettem 3dmarkon kívül is ezt a 7900xtx-et.
Immortal fénix, ultrahigh, natív 4k, 60fps adaptive synccel szög 60 fps, gpu terhelés 60-70% között ingázik, többnyire 60%. Ebben a játékban van 200% resolution scaling, ami ugye natív 4knál azt jelenti, hogy dánminta 8król. Ha azt is meghúzom, na az bedobja egyből a 38-50 fps-eket. 8K géming még várhat.
Anno1800, szintén natív 4k, minden üvegre és akkor 100%on pörög a kártya, de cserébe csak 55-58 frém, szóval picit kellett gépészkedni a vajsima 60hoz. Teljesen érthetetlen és indokolatlan ez a horror gépigény. Minden maxon és vsync, akkor lenyomja 30 fpsre, de cserébe 55%on teker a kártya, hajlok rá, hogy ennél a játéknál ez lesz a nyerő beállítás, építeni 30 frémmel is ugyanolyan jól tudok, mint 60al, de azért picit zavaró, amikor scrollozok körbe a mapon, szóval még nem döntöttem el mi lesz a tutiság.
Forza horizon5 mostanában kapott RT patchet. A 6900xt még rt patch előtt 60-80% gpu terhelés mellett vitte extrém beállításokkal a natív 4k-t fix60al. Most a vicc kedvéért rácsavartam egy high RT-t (extrémet még nem mertem, de nyilván megnézem majd azt is), minden más maxon és a fix60 az olyan 70-80%os gpu terhelés mellett megvan high RT-vel. Betyárosan is néz ki az új gfx patchel amúgy a játék, eddig se volt csúnya, de tudtak csavarni egyet rajta még.
Sniper elite5 ez volt a legjobb referencia pont, ezzel mentem a legtöbbet mostanában úgyhogy itt voltam a leg naprakészebb, hogy mi merre hol. Már a 6900xt is vitte maxon natív4k-val a vajsima 60at, de elkérte a 80% körüli gpu terhelést, meg a ventit is használta becsülettel. Most ugyanez 20%-al kisebb gpu terhelést igényel, és nyilván töredék venti mozgást.
Szóval ugyanazt látom én is amit a tesztek hoztak, hogy ez ilyen 20% plusz az előző genhez képest, hülyeség felváltani 6900xt-ről, én se tettem volna, ha nem lett volna kínszarás a kölyöknek a 1080tivel a 42es oledet kihajtani, és így már racionálisabb volt venni egy 7900ast, mint még egy 6900ast. Azért ha kap egy rendes alaplapot és procit akkor több lesz még ebben, de kezdésnek ez is megteszi.
Nekem mondjuk az is segítene, ha deep is megerősítené, hogy a DG-re reagált, azt nyomta le ötször és nem a HZD-t, mert pillanatra elbizonytalanodtam, hogy ugyanarról beszéltek e. Te a DG-ről, abban szinte biztos vagyok, de deepnél azért 50-50re rakom, hogy a HZD-ről. DG 5* végigment az sci-finek hangzik erősen.Zóanagyvarázsló írta:Botond AC-fixációja és a saját 340 órás FH4-, illetve 160 órás FFVII-kalandom miatt sajnos ezt nem érzem topikcsúcsnak, de kemény.
Amúgy mi ennyire jó benne? Én minden prezentáció után azt éreztem, hogy meghekkelték a Sonyt, erre itt meg kultusza van. Pedig el sem tudom képzelni, hogy hozzáértetek volna, ha nincs a Sony-logó. Aztán lehet, hogy tényleg jó.
Sokkoló lehet, de mi ennyire jó benne? A GAMEPLAY. Az irányítás. A mechanikák, a MINDEN aminek egy játékban jónak kell lennie. Élvezetes játszani vele és nem LETUDNI. Olyan rohadtul élvezetes benne harcolni, motorozni, meg mindent csinálni, hogy nagyon. Még várok vele, hogy felejtsem és újra végig fogom tolni.Zóanagyvarázsló írta:Amúgy mi ennyire jó benne? Én minden prezentáció után azt éreztem, hogy meghekkelték a Sonyt, erre itt meg kultusza van. Pedig el sem tudom képzelni, hogy hozzáértetek volna, ha nincs a Sony-logó. Aztán lehet, hogy tényleg jó.
A második felét utólag szerkesztetted bele, amikor válaszoltam, még nem volt ott, csak Botond kommentjéből derült ki, hogy valami nem kerek.deep írta:5x játszottam végig (ok, ebből 1 nem kellett volna, de trophy elbaszás miatt muszáj volt), platináztam. Kb. a PS4 generáció legjobb játéka. Ha nem élvezed, mi a szarért játszod? Ha meg élvezed, miért baj, hogy sokáig tart? Picit nem értem ezt a hisztit.
Nos, én a DG-ről írtam, az nincs meg, azt nem játszom.
A HZD más kérdés, annak részint az OW tartalmatlanságát róttam fel korábban, most is tartom, hogy inkább játéktér, mint világ. De az igazi gond ott a bullet sponge-os időhúzás. Ez részint az ultra hardnak szólt, az tényleg vállalhatatlan volt elsőre, mert a túlélősebb élményért cserébe átmegy agyfaszba, normáltól-VH-ig is túl sok, de az UH-n kiharcolt menő fegyvereimmel és skilljeimmel már kezelhető. Azért bekapott damage-re, AI-agresszivitásra és limitációra szerintem jobb az UH, túlélősebb úgy a játék, de sajnos az említettek miatt élvezhetetlen, így a VH egy ilyen-olyan kompromisszum. De tökéletes nehézségi szint kevés játékban van, szóval ez van.
Hogy miért játszom? Mert érdekelnek:
- a nagyobb megjelenések;
- ipari szinten standardként figyelembe vett játékok;
- a topikbeli és más ismeretségbeli felszopások tárgyai;
- a Fallout New Vegas egyik dicsért írója vitt itt a sztorit;
- a - popkultúrában is - megjelenő posztapokaliptikus víziók;
- hátha később indul be (a Plague Tale is egyesek szerint az 5-6. fejezettől lesz jó, én az 5.-ben vagyok);
- meg a Moby által beharangozott jajdeokos - mások által szidott - sci-fi csavar.
Ugye, ha elolvasok egy könyvet, tanulmányt vagy cikket, ami érdekel valamiért, nem hagyom abba a felénél, mert nem értek vele egyet, sőt lehet releváns. Egy film dettó. Játékoknál szerencsétlenebb így hozzáállni, egy hosszabbnál hatványozottan. És itt jön be az is, hogy ha én sörözök, nem egyfélét iszom. Általában végigiszom a kínálatot, főleg a számomra ismeretleneket. Házibuliba is sokfajtát viszek. Meg hát vannak ivősörök, melyek itatják magukat, mások meg jók, de nem esik belőlük jól több (pl. szeretem a gyümölcssöröket, de csak egy-kettőt). Mindez függ hangulattól, egyéb fogyasztástól, sorrendtől stb. A játékokkal is így vagyok, műfajilag is, de játékon belül is vagy nagyon nekem valónak kell lennie, vagy változatosnak, ha már sok "körig" tart. Egy jóbarát társaságát sem biztos, hogy ugyanannyira élvezed egy laza estére, mintha 30 évre beköltözik a kanapédra. Túlnyújtott filmet vagy sorozatot pedig szinte mindenki látott már (és érdekes módon a filmkritikusok is meg szokták jegyezni adott esetben, nem én találtam fel a spanyolviaszt). Szóval lehet magyarázni sok szempontból, de ráadásul játékfejlesztő vagy, de azért szerintem az nyilvánvaló, hogy a hossz mehet az élmény rovására.
Egyébként meg a Scornt és Visage-t eldobtam, mert nem jöttek be (pedig rövidek), a HZD meg többnyire leköt, csak langyos, van jobb az élméyneim között és jobbnak tűnő a backlogomban. Az egyik kedvenc RPG-m a Wizardry 8 is eltartott 6-7 évig. Azt abszolút élveztem, de amikor fél napok alatt alig haladtam, gyakran parkolópályára került (eközben meg állandóan kedvem lenne újrajátszani). Túl sok idő megy el ugyanolyan harcokra. King's Bounty: The Legend, FF7 dettó. Gyakran pedig a felpörgetett, túltelített világban nyomasztó, hogy lenne egy-két órám egy kicsit játszani, és ilyenkor fájdalmas, ha nincs progressélmény (nem haladok, mert szadista a nehézség, vagy mert a konfetti látszólag nem fogy, vagy mert rogue-like). A Hadest például nagyon élveztem, de műfaj jellege miatt a pofonok lelomboztak, és nem volt kedvem elindítani, aztán ki is ment ganépasszból.
Szóval ez nem feltétlen egy ilyen élvezem/nem élvezem bináris kód alapján megy, csak ha nagyon leegyszerűsítve közelítjük meg.
Ilyet sandbox akció-kalandban a Sunset Overdrive-ban éltem meg utoljára. Nem volt szupermély, de ebben abszolút FUN volt, és X db. Ratchet után jó is volt valami más az inszómniásoktól (bár azokat is élveztem előtte).DanielT írta:Sokkoló lehet, de mi ennyire jó benne? A GAMEPLAY. Az irányítás. A mechanikák, a MINDEN aminek egy játékban jónak kell lennie. Élvezetes játszani vele és nem LETUDNI. Olyan rohadtul élvezetes benne harcolni, motorozni, meg mindent csinálni, hogy nagyon. Még várok vele, hogy felejtsem és újra végig fogom tolni.
Egyébként ez a játékmenet eszembe sem jutott Ugyanis valahogy nem került eléggé ebben a kontextusban, az előítéletem (Sony-logó+mechanika) alapján pedig ezt ki se néztem belőle. Illetve ebben a HZD is túlértékelt, ami nem azt jelenti, hogy ótvar az OW bohóckodások szintjén, mert nem, csak hosszabb távon nekem kevés.
Engem ennyire nem kapott el a gameplay része annakidején sem. Lement, és többé nem vettem elő, platina sem lett belőle.DanielT írta:Sokkoló lehet, de mi ennyire jó benne? A GAMEPLAY. Az irányítás. A mechanikák, a MINDEN aminek egy játékban jónak kell lennie. Élvezetes játszani vele és nem LETUDNI. Olyan rohadtul élvezetes benne harcolni, motorozni, meg mindent csinálni, hogy nagyon. Még várok vele, hogy felejtsem és újra végig fogom tolni.
Na, viszont játszottam ma egy olyan játékkal, ami miatt visszatérek a gémingbe, legalábbis egy rövid időre. Ezt a játékot minden videó alapján leszaroztam, és semmi de semmi jót nem igért, illetve ahogy olvasom kb most is utálja mindenki. Ebből is látszik mennyire másképp vagyok összerakva, mint a többség :D Ez a játék a Forspoken.
Tudom, hogy egy ideje kintvan a demo, de nincs már PS5-öm, ma viszont volt alkalmam játszani vele, és egymásutánban kétszer nyúztam végig a demót (sajnos nagyon kicsi), és ez alapján azt látom, hogy kb bármennyi időt el tudnék tölteni a világában. Szerintem első nap veszem, ha el nem basszák a pécés verzát a fasznyelő sony kedvéért (callisto meh...).
Tudom, hogy egy ideje kintvan a demo, de nincs már PS5-öm, ma viszont volt alkalmam játszani vele, és egymásutánban kétszer nyúztam végig a demót (sajnos nagyon kicsi), és ez alapján azt látom, hogy kb bármennyi időt el tudnék tölteni a világában. Szerintem első nap veszem, ha el nem basszák a pécés verzát a fasznyelő sony kedvéért (callisto meh...).
Fene a gusztusodat!Moby írta:Na, viszont játszottam ma egy olyan játékkal, ami miatt visszatérek a gémingbe, legalábbis egy rövid időre. Ezt a játékot minden videó alapján leszaroztam, és semmi de semmi jót nem igért, illetve ahogy olvasom kb most is utálja mindenki. Ebből is látszik mennyire másképp vagyok összerakva, mint a többség :D Ez a játék a Forspoken.
Tudom, hogy egy ideje kintvan a demo, de nincs már PS5-öm, ma viszont volt alkalmam játszani vele, és egymásutánban kétszer nyúztam végig a demót (sajnos nagyon kicsi), és ez alapján azt látom, hogy kb bármennyi időt el tudnék tölteni a világában. Szerintem első nap veszem, ha el nem basszák a pécés verzát a fasznyelő sony kedvéért (callisto meh...).
Moby írta:Ez a forspoken akkora hulladék, hogy kiég az ember szeme tőle.
Moby írta:Ezt a játékot minden videó alapján leszaroztam, és semmi de semmi jót nem igért
A videókban nem szabad megbízni. A ragnarök pl. tök jónak nézett ki Meg a callisto. Meg a HFW, meg ez a sok tonnányi szar, amikért mindenért pénzt adtam. Tottálisan feleslegesen. Kuuurvanagy mázli, hogy az Evil West-ért nem. Pedig az is gecijónak tűnt a videók alapján.
Most, hogy én is tolom, már értem mi nem tetszett neked a Ragnarök-ben. Engem is egyre kevésbé motivál, azon kaptam magam, hogy unom :( Sajnálom, mert a minőség kurvajó, de untat.Moby írta:A videókban nem szabad megbízni. A ragnarök pl. tök jónak nézett ki Meg a callisto. Meg a HFW, meg ez a sok tonnányi szar, amikért mindenért pénzt adtam. Tottálisan feleslegesen. Kuuurvanagy mázli, hogy az Evil West-ért nem. Pedig az is gecijónak tűnt a videók alapján.
Szerintem hihetetlenül jó a harcrendszere, pedig nem egy bonyolult valami, csak sokféle varázslat van, amit lehet kombinálni az alap"fegyverekkel", és ez, hogy egyszerre hatféle támadás+support lehet nálad, hatféle harcmodort tudsz folyamatosan variálni+a parkour, gecijók a harcok, és látványosak is. Vannak olyan mellékküldik, ahol hullámokban szórja rád az enemíket, ott olyan pusztítást lehet végezni a vaárzslatokkal + a chargeolható fegyverekkel, hogy nemigaz. Az időlassítás miatt meg ez az egész iszonyú pörgő harc mégis taktikus tud maradni. És nagyon jó a világa, meg jó ez a poénkodás-szövegelés a segítővel közben, szóvall szerintem nagyon összeáll benne minden. És még nagyon sok mindent teaselnek a videók, amiket csak most értettem meg benne, hogy mi micsoda, nagyon félrevittek a videók, mert csak a csimmbummcirkuszt mutatják, a techdemo miatt.DanielT írta:Fene a gusztusodat!
Uotljára ugyanezt a Zelda BOTW közben kaptam és éreztem, amit ez a játék tud. Leaglábbis amit a demo tud. Csak az nyilván sok szempontból más.
Az a baj, hogy akkora tüzijátékot akartak a 2018-ban, hogy eldurrantottak benne mindent. Inkább elspoilerelték a komplett folytatást, csak szóljon akkorát, mint még semmi. És ez be is jött. Akkor. Így viszont lószar nem maradt a ragnaröknek. Se egy kis meglepetés, se semmi. persze az örült minőség az nagyon baszó, de ez magában nagyon kevés, hogy felnőjjön ahhoz, ami volt 4 éve. Ne az, hogy túldobni azt. El kellett volna szépen osztani a dolgokat, és akkor nem azt éreztem volna, hogy visszamentem a 4 évvel ezelőtti gigabuli helyszínére összeseperni a konfettit, meg összeszedni a maradék szemetet. Mindenzt megspékelve azzal az egyre mélyebbre menő komfortérzettel, hogy mostmár tényleg ne csak a vakok, de a kéz és láb, sé fejnélküliek nyelvvel, agy nélkül is lehetőleg végig tudják vinni. Mert ez mostmár nagyon magas polcra került a sonynál. Értem, hogy szegény mindenkit is támogatni kell, nincs is ezzel a részével bajom, csak legyen már valahol beskálázva ez, és ne nézzen mindenkit vaknak, bénának és hülyének a játék.deep írta:Most, hogy én is tolom, már értem mi nem tetszett neked a Ragnarök-ben. Engem is egyre kevésbé motivál, azon kaptam magam, hogy unom :( Sajnálom, mert a minőség kurvajó, de untat.
Ja meg megnéztem itthon a Forza horizon-t, ha már Botond emlegette, ezen a konfigon tonképp sosem láttam. Hát, minden kimaxolva, 4k-t, totális őrület, amit ez letesz grafban. Ez különösen azután volt vicces, hogy odaát ránéztem hol tart most a GT7. Hát LOL. Egyrészt minden itt elhangzottal egyet-nem-értve szerintem hihetetlenül gyenge, amit az mutat a Dualsense-en. Semmit nem tudtak a japánok kezdeni a kontrollerrel, pedig ezt a játékot azzal adták el midnenhol. Én nemtudom. Semmi. Nulla. AT-el a világon semmit nem kezd, felkemyénedik, statikusan, ugyanúgy, szevasz. A HF meg annyi, amennyi kiigurul egy xbox kontrollerből is.
A grafika meg...hát én nem tudom. Tényleg ezzel akarták demózni, hogy mit tud a PS5? Ezzela kurvasteril, látványtalan, semmilyen graffal, meg a 15fps-es tükröződéssel a motorháztetőn? Meh...Értem, hogy a simcade zsáner kissé szegényes, és ennek is örülni kell, meg talán ez azon belül jó (én ezt nem tudom megmérni, nem értek hozzá), de basszameg nézzen már ki valahogy, mer ez szerintem kurvagáz.
A grafika meg...hát én nem tudom. Tényleg ezzel akarták demózni, hogy mit tud a PS5? Ezzela kurvasteril, látványtalan, semmilyen graffal, meg a 15fps-es tükröződéssel a motorháztetőn? Meh...Értem, hogy a simcade zsáner kissé szegényes, és ennek is örülni kell, meg talán ez azon belül jó (én ezt nem tudom megmérni, nem értek hozzá), de basszameg nézzen már ki valahogy, mer ez szerintem kurvagáz.
A mélyebb gameplayig nem jutottam, mert az összes demóból látott videó olyan ocsmány fakó generic szar, hogy az élettől elment a kedvem, nemhogy ott rohangáljak... korábbi tréleren totál más ez a helyszín is, van kontraszt, színek, stb.Moby írta:Szerintem hihetetlenül jó a harcrendszere, pedig nem egy bonyolult valami, csak sokféle varázslat van, amit lehet kombinálni az alap"fegyverekkel", és ez, hogy egyszerre hatféle támadás+support lehet nálad, hatféle harcmodort tudsz folyamatosan variálni+a parkour, gecijók a harcok, és látványosak is. Vannak olyan mellékküldik, ahol hullámokban szórja rád az enemíket, ott olyan pusztítást lehet végezni a vaárzslatokkal + a chargeolható fegyverekkel, hogy nemigaz. Az időlassítás miatt meg ez az egész iszonyú pörgő harc mégis taktikus tud maradni. És nagyon jó a világa, meg jó ez a poénkodás-szövegelés a segítővel közben, szóvall szerintem nagyon összeáll benne minden. És még nagyon sok mindent teaselnek a videók, amiket csak most értettem meg benne, hogy mi micsoda, nagyon félrevittek a videók, mert csak a csimmbummcirkuszt mutatják, a techdemo miatt.
Uotljára ugyanezt a Zelda BOTW közben kaptam és éreztem, amit ez a játék tud. Leaglábbis amit a demo tud. Csak az nyilván sok szempontból más.