A PC-s játékoknak leáldozott
Épp a 66-oson, kinek kell j.hu VIP-et aktiválni innen? :D
Az egész leáldnak! Bár kevésbé utálni ettől már nem foglak :DDanielT írta:Épp a 66-oson, kinek kell j.hu VIP-et aktiválni innen? :D
Sejtettem, hogy ettől nem leszek népszerűbb, de ezen munkálkodtam már sok-sok éve, hogy a mélypontra kerüljek. Szóval olyan nagyot már nem eshettem.Moby írta:Az egész leáldnak! Bár kevésbé utálni ettől már nem foglak :D
DanielT írta:Épp a 66-oson, kinek kell j.hu VIP-et aktiválni innen? :D
Gran Turismo?
A házigazdán felbuzdulva én is megosztok pár proli-turi képet innen a lefingott istenhátamögül:
Spoiler
Persze, látom én hogy áemdé is belecsúszott az 5xxx után az árokba (még ha nem is ennyire durván), ettől én még végtelenül szomorú vagyok. Fejünkre rohad az energiaválság, miközben sokan(?) a kilówattos pécéjük mögül csak röhögnek az egészen. És ebbe a helyzetbe már csak valami jól meglovagolható kriptó kellene, hogy kártyák ezrei tényleg maxon menjenek 7*24-ben :(Moby írta:Azt képviselik, amit az egész ipraág képvisel: moore törévénye meghalt. Sajnos. Lehet az okokat keresgélni, meg sopándokni, de a helyzet az, hogy mivel halott, ma azt lehet csinálni, hogy bele lehet tenni az architekt meg gyártástechno fejlesztéseket, amik elég jó eredmény is dobnak hatékonyság terén is, de mivel nem lehet már az öreg mondókájára rátámaszkodni, ezért csak úgy lehet túldobni a megelőző szériát, hogy az utolsó 20% kifacsarásához bele kell tölteni még 100+% áramot. Lehet ezen morcogni, de ez van. Lent ez nem akkora probléma még, mert nem kell az plusz 20% a végén, de ez a helyzet az idővel már csak rosszabb lesz. A lassuló ütemet nem fogja az ipar benyelni vagy elengedni. Küzdelmes évek jönnek, szar piaccal, technológiai szempontból is rothadó geopolitikai helyzettel (mi lesz veled TSMC?), energiaválsággal, stb. Nagyon nincs értelme morogni, te legalább még láthattad a sztorit a csúcspontján. A következő 10 évben 50 évnyi fejlődést fogunk elbukni. Vagy kiradírozzuk magunkat a stáblistáról teljesen. Jelenleg minden lap a pakliban van :D
A piacvezető(k) szerepe itt kulcsfontosságú, hiszen ha az intel és a vidia rácsavarja azt az utolsó 20%-ot, akkor nincs mit tenni. Éshát... nincs mit tenni. Vagyis, a castle félék tapsikolhatnak örömükben, de kb ennyi.
Mutimár a vöröspécét, ami KILÓWATTOT zabál és leégeti a kábeleket maga körül ;)Castle82 írta:Te teljesen agyalágyult vagy...Gyerekvérrel....
Hiába facsargatod, beeröltetsz a témakörbe egy cpu-t hogy 1000 wattról fröcsögj és csűröd csavarod miközben vihogsz olyan fogalmakon mint energiahatékonyság.
A legjobb radeon fogyasztása ALATT alsóhangon 40-50%-al gyorsabb a kártya. Kicsivel magasabb fogyasztás mellett pedig többel. Azonos fogyasztás mellett 40-50% teljesítménytöbblet --> nem jó az irány. Értjük,gyerekvér.
Bezzeg ha az AMD húzta volna most be a csodás és a 6950xt fogyasztásával felmutatna 10% erőtöbbletet most szopkodnád ahogy általában szopkodni szoktad az AMD termékeket.:)
De nem jó az irány és az energiahatékonyság amire kb mindenki törekszik egy vicc. Menthetetlenül AMD fanatikus idióta vagy. Miközben olyan hardver fogyasztásán kattogsz ami felér azokkal a parasztokkal akik megkérdezik egy 600 lovas Ferka mellett hogy "jó de mennyit eszik"?...
Jahogyja.
Mondom, neked a frém bármit megér, gyerekvért, bolygóhalált, zajt, meleget, mindent. Te magad vagy az emberi kreténség büszke mintapéldánya :D
Itt egy perc néma csendet kérnék az intel által meghamisított, egykori első kamu-TDP-s jelölésért.Botond írta:Hát ugye a dynamic 4K világában a számok már csak ilyen relatív dolgok. Benő is okosan 1440p teszteket linkek egyből, nem 4K-sat, mert már ő is beszopta a hülyeséget, hogy az a 4K, és a fogyasztás csúcsa.
Na de, 450 vs 500, ami 600+. A TDP papíron 450 valóban, és ha mérni kezdesz, akkor látni, hogy a chip ugyan 450 körül eszik, de maga a kártya 500 wattot vesz fel. És ez a FE, az Asus a saját kártyáinak már mindenképpen 1000-s tápot javasol, szóval az egyedi kártyáknál a 450, ami 500 az bőven 600. Ezek bár elsőre ellentmondásos számok, de valójában csak mindenki másról beszél.
És a 600as egyedi 4090 mellé odabaszol egy papíron 253 tdp-s, de valójában 350-ig elszaladó 13900k-t, akkor kb meg is vagy az ezresre a többi perifériával együtt.
És ez nem fasza, erről beszél Arty. De szerencsére nem ég le, kivéve, ha úgy kötöd be az új spéci tápcsatlakozó kábelt, hogy az első tíz centin 1-2 foknál nagyobb hajlás van benne.
De igen, Benő, a 13900k+asus4090es konfig is alig eszik vmit ha 720p-s felbontáson tolod 28 frémre limitálva a passziánszt, ebben tök igazad van! Meg ez releváns infó is amúgy a téma szempontjából!
Piacvezető innováció 10/10.
aztaku :) living the american dream :DDanielT írta:Épp a 66-oson, kinek kell j.hu VIP-et aktiválni innen? :D
Benő: a tieid is szépek, csak .. na :D
Lambóval is a rekettyésben, ha kérhetem.DanielT írta:Épp a 66-oson, kinek kell j.hu VIP-et aktiválni innen? :D
En meg azt latom azok a nagycsaladosok sirnak itt a legjobban a wattok miatt akinek valszeg legnagyobb az okologiai labnyomukarty írta:Persze, látom én hogy áemdé is belecsúszott az 5xxx után az árokba (még ha nem is ennyire durván), ettől én még végtelenül szomorú vagyok. Fejünkre rohad az energiaválság, miközben sokan(?) a kilówattos pécéjük mögül csak röhögnek az egészen. És ebbe a helyzetbe már csak valami jól meglovagolható kriptó kellene, hogy kártyák ezrei tényleg maxon menjenek 7*24-ben :(
A piacvezető(k) szerepe itt kulcsfontosságú, hiszen ha az intel és a vidia rácsavarja azt az utolsó 20%-ot, akkor nincs mit tenni. Éshát... nincs mit tenni. Vagyis, a castle félék tapsikolhatnak örömükben, de kb ennyi.
Hát eléggé vicces ilyen pécés meg konzolos topikokban, gigantikus oledek, és csontfeleslegesen áramot zabáló gépek mögül védeni a bolygót :D És ezzel aegésszel mininstránsfiúkká váltunk abban a pillanatban, amikor Danival felszállt a repülőgép! És ami a legkeményebb: saját akaratából lesz egy visszaújtja is, tippre nem úszva! Az hány 4090? Megmondom én: az összes!Micsu írta:En meg azt latom azok a nagycsaladosok sirnak itt a legjobban a wattok miatt akinek valszeg legnagyobb az okologiai labnyomuk
Lepörgött a divinity original sin 2. Xsx-en, coopban. Ez is vastagon 100+ óra volt, de immár hét hónap alatt sikerült mindezt abszolválni.
Az első részhez képest az egymásra épülésben látható minimális lazítás, van mellékküldetés, ami mellékküldetés, és nem szigorúan csak egy ponton csatlakozhat be a fő sztoriba, szóval ezzel nőtt egy picit a szabadságfok, azonban a chapterek külön pálya részek és lett egy csomó, ha itt tovább mész, akkor nincs visszaút szakaszzáró lépés, emiatt valójában érzésre inkább csökkent az első rész alapján amúgy is alacsony szabadságfok.
Kicsit casualabb lett a körítés, már vannak minimális jelölések a mappon, hogy hova kell menni, mit kell csinálni, kb olyan szinten ami mondjuk egy újabb assassins creedben a “ne segíts semmivel” szint.
A coop élményt a múltkor Micsu leszólta, hogy felesleges fecserészés, ami mondjuk szokott halo vagy egyéb könnyed téma közben lenni valóban, azonban ez a két divinity feszes kőkocka módon ment végig, igazi beleélős roleplayerként ment a brainstorming, hogy a 2*2 karakterünk hogyan dolgozzon össze, merre vigyük a sztori szálat, ki milyen morális döntéssel ért egyet, szóval semmi ilyen nem volt, hogy és mizu a gyerekekkel vagy a nagy világban, hanem igazi HC kockulás, ahogy anno az rpg-két társasjátékoknak megálmodták.
Ja meg hát a fő különbség, hogy nem earlygémhell van, hanem midgémhell, nem rögtön az elején paníroz a szarodba a játék, hanem hagy pár szintet lépni, pár skillt, spellt gyűjteni, hagy bénázni büntetlenül kicsit és aztán egyszercsak bamm, lecsap a mélyvíz és jöhet a szopóroller kimaxolva.
Ez persze erősen növeli az élvezeti faktort, mert tényleg minden harc más és más taktikát igényel, van aminek többször neki kell futni, tanulni kell, hacsak nem spoilerezi le az ember gugli segítségével és miért is tenné ezt az ember.
Jóvolt, erős 8-9 pontos tartományban mozgó cucc elvetemülteknek, hajszállal az első felett.
Technikai bug vagy ilyesmi nem volt egy se. Ami továbbra is megfontolás tárgyává teheti a coopot, hogy azért tényleg van ebben is zilliónyi sornyi lore meg rizsa, egy komoly párbeszédben is 3 sor a lényeg, a többi meg csak ilyen hangulatfokozó vmi, azt nehéz coopban közösen végigolvasgatni.
Az első részhez képest az egymásra épülésben látható minimális lazítás, van mellékküldetés, ami mellékküldetés, és nem szigorúan csak egy ponton csatlakozhat be a fő sztoriba, szóval ezzel nőtt egy picit a szabadságfok, azonban a chapterek külön pálya részek és lett egy csomó, ha itt tovább mész, akkor nincs visszaút szakaszzáró lépés, emiatt valójában érzésre inkább csökkent az első rész alapján amúgy is alacsony szabadságfok.
Kicsit casualabb lett a körítés, már vannak minimális jelölések a mappon, hogy hova kell menni, mit kell csinálni, kb olyan szinten ami mondjuk egy újabb assassins creedben a “ne segíts semmivel” szint.
A coop élményt a múltkor Micsu leszólta, hogy felesleges fecserészés, ami mondjuk szokott halo vagy egyéb könnyed téma közben lenni valóban, azonban ez a két divinity feszes kőkocka módon ment végig, igazi beleélős roleplayerként ment a brainstorming, hogy a 2*2 karakterünk hogyan dolgozzon össze, merre vigyük a sztori szálat, ki milyen morális döntéssel ért egyet, szóval semmi ilyen nem volt, hogy és mizu a gyerekekkel vagy a nagy világban, hanem igazi HC kockulás, ahogy anno az rpg-két társasjátékoknak megálmodták.
Ja meg hát a fő különbség, hogy nem earlygémhell van, hanem midgémhell, nem rögtön az elején paníroz a szarodba a játék, hanem hagy pár szintet lépni, pár skillt, spellt gyűjteni, hagy bénázni büntetlenül kicsit és aztán egyszercsak bamm, lecsap a mélyvíz és jöhet a szopóroller kimaxolva.
Ez persze erősen növeli az élvezeti faktort, mert tényleg minden harc más és más taktikát igényel, van aminek többször neki kell futni, tanulni kell, hacsak nem spoilerezi le az ember gugli segítségével és miért is tenné ezt az ember.
Jóvolt, erős 8-9 pontos tartományban mozgó cucc elvetemülteknek, hajszállal az első felett.
Technikai bug vagy ilyesmi nem volt egy se. Ami továbbra is megfontolás tárgyává teheti a coopot, hogy azért tényleg van ebben is zilliónyi sornyi lore meg rizsa, egy komoly párbeszédben is 3 sor a lényeg, a többi meg csak ilyen hangulatfokozó vmi, azt nehéz coopban közösen végigolvasgatni.
Andor utolsó része gecijó volt
Tegnap bealudtam rajta. Szerintem ez az egész andor egy fos. Scifinek nyilván isssszonyúan bárgyú, szarwarsznak meg túl komolyan veszi magát, amivel absz nem illik bele sehova. Hova a faszba tűntek a droidok az univerzumból? És a fajok úgy en bloc? :D Értem, hogy sorozat, meg kis foci, de ez...szar. Ráadásul uncsin szar.eje75 írta:Andor utolsó része gecijó volt
Lepörgött a Sniper Elite 4. Xsx-en, coopban. Majd Zó belemegy a részletekbe, de röviden:
- 10/10 a cucc, kihozták a maximumot a fegyverek/terepviszonyok kombóból
- különösen tetszett, ahogy a járművekből ki lehetett lőni az embereket
- majdnem maxos nehézségen tényleg volt benne kihívás bőven, utána belenéztünk a legalacsonyabb nehézségen is egy pályába egy bugos acsi miatt, na az világ vicce volt
- bugos acsi mellett volt bugos checkpoint is, főleg azon a pályán ahol nem adta meg a complete acsit, de szerencsére az egész kampányra megadta minden nehézséget
Összességében zseniális, várjuk mikor lesz ismét akciós a complete edition, hogy a dlc pályákat is lenyomjuk. Addig is a ganéban benne levő ötödik részre fogunk rátérni.
Meg Artyt bevonjuk a Zombie Army4be is egyúttal, az négyes coop.
Sajnos a negyedik része a sniper elitenek ma kimegy a ganéból.
- 10/10 a cucc, kihozták a maximumot a fegyverek/terepviszonyok kombóból
- különösen tetszett, ahogy a járművekből ki lehetett lőni az embereket
- majdnem maxos nehézségen tényleg volt benne kihívás bőven, utána belenéztünk a legalacsonyabb nehézségen is egy pályába egy bugos acsi miatt, na az világ vicce volt
- bugos acsi mellett volt bugos checkpoint is, főleg azon a pályán ahol nem adta meg a complete acsit, de szerencsére az egész kampányra megadta minden nehézséget
Összességében zseniális, várjuk mikor lesz ismét akciós a complete edition, hogy a dlc pályákat is lenyomjuk. Addig is a ganéban benne levő ötödik részre fogunk rátérni.
Meg Artyt bevonjuk a Zombie Army4be is egyúttal, az négyes coop.
Sajnos a negyedik része a sniper elitenek ma kimegy a ganéból.
Végre ez a hiánypótló termék is létrejött! Kár, hogy a gyerekek már kinőtték, de lehet csak ezért érdemes lenne belevágni még egy fiúba, hogy legyen kinek megvenni.
Nálam meg lepörgött valamikor korábban a Plague Tale: R, de a végére annyira megutáltam, annyira thelastofus2 szindrómás, hogy írni sincs kedvem róla bármit. A háromnegyedét élveztem, aztán túltolták, amit már nagyon nem vitt el a hátán ez a nyomorék gameplay. Soha többé nem akarok köveket dobálni egyetlen játékban sem/10.
Nálam a Gotham Knights ment le a napokban pécén. A performance a legkisebb baja.
arty írta:Mutimár a vöröspécét, ami KILÓWATTOT zabál és leégeti a kábeleket maga körül ;)
Jahogyja.
Mondom, neked a frém bármit megér, gyerekvért, bolygóhalált, zajt, meleget, mindent. Te magad vagy az emberi kreténség büszke mintapéldánya :D
Szólj ha majd nem rakod az intel szarját a kártya mellé feleslegesen mondván "ez dukál mellé" (nem, tök felesleges) hogy kilówattos pécéről tudj fröcsögni, felfogod hogy a tápcsati probléma okozója micsoda (nem, nem a magas fogyasztás), és az energiahatékonyság fogalmát, addig tőlem bármilyen jelzővel illethetsz, sötét maradsz.
A te "rossz irányod" ami leégeti a kábeleket, gyakorlatilag kivágod a 3080-at 3090ti-t vagy 6950-eket a gépből, berakod a helyére egy értelmes tápcsatival vagy átalakítóval aminek az első 2-3 centi meg van erősítve hogy ne hajoljon el, és 1 perc alatt megoldod hogy kb azonos fogyasztással mint az előző "géped" bő 40-50% teljesítménytöbbleted legyen és a csatileolvadás is megoldva hülyebiztosan.
Gondolom így visítoztál a gyerekvér bolygóhalál és egyéb maszlagokkal amikor az AMD a 1080ti-t is alig bírta évekig befogni és olyan csodákkal érkeztek a piacra mint a VII aminek kellett egy bő 1.5X fogyasztás hogy a 1080ti mellett legyen... Vagy akár a VEGA 56-nál, a VEGA64-nél amik mind mind messze az egyik legszarabb energiahatékonysággal rendelkeztek..
De én vagyok az emberi kreténség büszke mintapéldánya, ja.
Better Call Saul
Nagyon minosegi drama, a vagas, operatori munka, rendezes, karakterek, mind magas szinvonal es az utolso evad is adta nem ugy mint Peaky Blinders eseteben.
Sandman
Jo kezes utan total erdektelenseg, ez a Roseos, Jedes szal nagyon nem adta.
Nagyon minosegi drama, a vagas, operatori munka, rendezes, karakterek, mind magas szinvonal es az utolso evad is adta nem ugy mint Peaky Blinders eseteben.
Sandman
Jo kezes utan total erdektelenseg, ez a Roseos, Jedes szal nagyon nem adta.
neoreg írta:Nálam a Gotham Knights ment le a napokban pécén. A performance a legkisebb baja.
Á én már nem tudnék ilyenekkel játszani. Mondjuk abban sem vagyok biztos, hogy van még egyáltalán olyan. Most azon vagyok, hogy az új gowot még megveszem, de ha az se köti le a figyelmem, szerintem én hagyom ezt az egész gémingdolgot.
Boldog Micsu napot!Micsu írta:Better Call Saul
Nagyon minosegi drama, a vagas, operatori munka, rendezes, karakterek, mind magas szinvonal es az utolso evad is adta nem ugy mint Peaky Blinders eseteben.
Sandman
Jo kezes utan total erdektelenseg, ez a Roseos, Jedes szal nagyon nem adta.
Jaj tényleg, erről lemaradtam. HBD Micsu!
Isten éltesse Micsut!
Sniper Elite 4
+ Xbox One-játékhoz képest jól néz ki
+ co-op kampány
+ szórakoztató, ugyanakkor komolyabb, ha nem is hardcore mesterlövészkedés többféle mordállyal
+ frankó pályák: semmi cső, semmi open world őrület, egyszerűen jó nagy életszagú helyszínek
+ testreszabható az élmény: autentikus szinte még a térképen is alig van infó, mindenre magadnak kell rájönni, kalibrálni a távolságot, kadétként meg quest compass, és szinte szájba rágja, hogy milyen lépésedre mikor és mit reagál az AI (casualok betanítására nem is hülyeség), plusz ott vannak extra kihívásnak az achievementek, challenge-ek
+ további játékmódok (engem nem izgat a hordázás, de az SE5 hármas co-opja alapján vállalható lenne, ha érdekelne)
+ kicsit gimmick, de azért poén a Mortal Kombatot idéző röntgenkamera (herelövés!) és a járművekből kiszedni az ellent
0 rengeteg ellenség van, ami nem baj, következik a sztoriból és a helyszínekből, de fogalmam sincs, hogy totális lopakodással abszolválható-e, ha az ember nem autista, végigdarálni sokkal könnyebb
0 nemcsak lövészkedni lehet, de a többi lehetőséget háttérbe szorultnak érzem (egy Sniper Elite-ben), ha hasznosak is
0 a sztori n+1. 2. vh-s anyag, mindenesetre a kötelező videókat beletették, de szerencsére minden gyorsan elnyomható, így co-opban aztán végképp nem zavarnak
- VRR nélkül főleg az utolsó két pályán nem volt mindig stabil a performansz, csak az esetek 90%-ában
- a checkpointok sokszor következetlenek, a 6-os pályán meg bugosak (mondjuk, a sokórás kínlódás helyett használhattunk volna manuális mentést, de így nagyobb poén volt, mellesleg achievement is járt a mellőzéséért, de erről fogalmam sem volt)
- jó lett volna, ha még több épületbe be lehet menni, illetve ha nem az jönne le a berendezés alapján, hogy ezek a digók nem fürödnek, és a konyhában a padlóra szarnak
- alapvetően elmegy az AI, de bizonyos esetekben segghülye: többször volt olyan, hogy megállt előttem, és a szemembe nézve sem vett észre, vagy csak nagyon lassan
- a fedezékhasználattal vannak problémák, egy korlát vagy egy erkély túl nagy részét takarja ki a látómezőnek, így egy papíron jó pozíció a játékban sajnos nem mindig az igazi
Én tényleg azt hittem, hogy ez valami CS-kategóriás Rebellion-cucc, de Botond okkal dicséri: meglepően jó, ráadásul ki is lóg a trendből, így frissebbnek hat. Jöhet az 5!
+ Xbox One-játékhoz képest jól néz ki
+ co-op kampány
+ szórakoztató, ugyanakkor komolyabb, ha nem is hardcore mesterlövészkedés többféle mordállyal
+ frankó pályák: semmi cső, semmi open world őrület, egyszerűen jó nagy életszagú helyszínek
+ testreszabható az élmény: autentikus szinte még a térképen is alig van infó, mindenre magadnak kell rájönni, kalibrálni a távolságot, kadétként meg quest compass, és szinte szájba rágja, hogy milyen lépésedre mikor és mit reagál az AI (casualok betanítására nem is hülyeség), plusz ott vannak extra kihívásnak az achievementek, challenge-ek
+ további játékmódok (engem nem izgat a hordázás, de az SE5 hármas co-opja alapján vállalható lenne, ha érdekelne)
+ kicsit gimmick, de azért poén a Mortal Kombatot idéző röntgenkamera (herelövés!) és a járművekből kiszedni az ellent
0 rengeteg ellenség van, ami nem baj, következik a sztoriból és a helyszínekből, de fogalmam sincs, hogy totális lopakodással abszolválható-e, ha az ember nem autista, végigdarálni sokkal könnyebb
0 nemcsak lövészkedni lehet, de a többi lehetőséget háttérbe szorultnak érzem (egy Sniper Elite-ben), ha hasznosak is
0 a sztori n+1. 2. vh-s anyag, mindenesetre a kötelező videókat beletették, de szerencsére minden gyorsan elnyomható, így co-opban aztán végképp nem zavarnak
- VRR nélkül főleg az utolsó két pályán nem volt mindig stabil a performansz, csak az esetek 90%-ában
- a checkpointok sokszor következetlenek, a 6-os pályán meg bugosak (mondjuk, a sokórás kínlódás helyett használhattunk volna manuális mentést, de így nagyobb poén volt, mellesleg achievement is járt a mellőzéséért, de erről fogalmam sem volt)
- jó lett volna, ha még több épületbe be lehet menni, illetve ha nem az jönne le a berendezés alapján, hogy ezek a digók nem fürödnek, és a konyhában a padlóra szarnak
- alapvetően elmegy az AI, de bizonyos esetekben segghülye: többször volt olyan, hogy megállt előttem, és a szemembe nézve sem vett észre, vagy csak nagyon lassan
- a fedezékhasználattal vannak problémák, egy korlát vagy egy erkély túl nagy részét takarja ki a látómezőnek, így egy papíron jó pozíció a játékban sajnos nem mindig az igazi
Én tényleg azt hittem, hogy ez valami CS-kategóriás Rebellion-cucc, de Botond okkal dicséri: meglepően jó, ráadásul ki is lóg a trendből, így frissebbnek hat. Jöhet az 5!
Boldog születésnapot, Micsunak!
Koszonom ;)
PSVR2: 2023 február 22. Hat. Száz. Euro. Azzal az egy szem játékkal, ami lesz rá az első két évben. Backcompat nuku.
LOÁL-OLÁN. Gyújtok egy gyertyát a sírjánál majd :D
LOÁL-OLÁN. Gyújtok egy gyertyát a sírjánál majd :D
Moby írta:PSVR2: 2023 február 22. Hat. Száz. Euro. Azzal az egy szem játékkal, ami lesz rá az első két évben. Backcompat nuku.
LOÁL-OLÁN. Gyújtok egy gyertyát a sírjánál majd :D
Szégyen amit a Sony megenged magának az USA-n kívül..
Amíg a dollár kevesebbet ért mint az euró addig a számolásuk úgy nézett ki hogy 500USD = 500 EUR..Most hogy a dollár/Euro egy vonalon van most rögtön árat emelnek az EU-ban és 550USD = 600 EUR... Hát a jó murva anyjukat azt...
Eleve röhej kategória hogy maguk a gépcsomagok sem igen érkeznek meg ha pedig megérkeznek azok is irreális áron...
AKURVAANYJUKAT
550 dollárba belefér egy lemezes ps5 egyedi festéssel akárcsak egy egyedi kontroller és a Gow Ragnarok Collector verziója.... Az EU-ba ez a pakk meg se érkezik csak szutyok Ragnarok bundle csomag maximum amiben nincsen egyedi festést pláne nem a játék collector csomagja, azt vedd külön...Csak a gép maga 550EUR az EU-ban és a collector 200-250EUR...
Szánalmas komolyan....Remélem földbeállnak ezek a szardarabok elöbb utóbb, kár hogy az MS nem szoptatja meg őket a COD elvételével, nem kis vásárlóbázist bukna a Sony....
Iden nekem is 0 a psen vegigtolt jatekok szama, nah majd a gow :P
Na itthon, Micsunak ez a szülinapi ajándékom, a többieknek meg a szerdai! :)
Majd teszek be pár releváns képet, de a következő napok érdekesek lesznek 3 hét kihagyás után.
Majd teszek be pár releváns képet, de a következő napok érdekesek lesznek 3 hét kihagyás után.
Boldog szülinapot Micsu!
Koszi Srakok
Nagy diadal menetet nyom a Sony PC-n, a Sackboy akkor sem fogyhatna jobban, ha Half-Life 3: Roblox lenne a címe. Az all-time peak brutális 610 fő volt, az Unchartedé 10 851, a Spider-Man 66 436-tal árnyalja ezt, ami veri a HZD-t (56 557), de a csúcstartó a GoW (73 529). Vicces, de még a Day's Gone (27 450) is majd háromszorosan ver rá az UC-ra.
Az idei PC-exkluzív Totak Warhammer 3 amúgy 166 754-et tudott, és az új MONKEY ISLAND 15 539-cel simán alázza az UC-t. Az FF7 Remake-nek 13 803 jött össze, ha már kései portok.
Az idei PC-exkluzív Totak Warhammer 3 amúgy 166 754-et tudott, és az új MONKEY ISLAND 15 539-cel simán alázza az UC-t. Az FF7 Remake-nek 13 803 jött össze, ha már kései portok.
7900XTX(24GB): $999
7900XT(20GB): $899
Chiplet design, teljesítményben valahol a 4080 és a 4090 között, árban viszont a 4080 alatt. 300W és 355W, 2db 8 pines csatival, szóval nem is engedi valszeg feljebb. Tulajdonképpen első hallásra elég fasza. Jön az FSR3.0 frém generátorral, ahogy várható volt. Gyak minden igaz lett, ami kiszvárgott.
7900XT(20GB): $899
Chiplet design, teljesítményben valahol a 4080 és a 4090 között, árban viszont a 4080 alatt. 300W és 355W, 2db 8 pines csatival, szóval nem is engedi valszeg feljebb. Tulajdonképpen első hallásra elég fasza. Jön az FSR3.0 frém generátorral, ahogy várható volt. Gyak minden igaz lett, ami kiszvárgott.
Moby írta:7900XTX(24GB): $999
7900XT(20GB): $899
Chiplet design, teljesítményben valahol a 4080 és a 4090 között, árban viszont a 4080 alatt. 300W és 355W, 2db 8 pines csatival, szóval nem is engedi valszeg feljebb. Tulajdonképpen első hallásra elég fasza. Jön az FSR3.0 frém generátorral, ahogy várható volt. Gyak minden igaz lett, ami kiszvárgott.
Várd ki a méréseket mert amit az AMD bemutat az kb sosem fedi a valóságot. Még a fogyasztásuk sem a valós hanem csak a gpu/memórián mért az 355w nem a teljes kártya fogyasztása ami jókora parasztvakítás, lásd ITT például.
Jól hangzik amit mutattak, de erős fenntartásokkal kezelendő az első rendes tesztekig. Előző bemutatóikon is rendre volt nvidia verés meg egálság, aztán jött a valóság, még a 6950xt sem üti a sima 3090-et nemhogy a 6900xt amit 3090 verőnek harangoztak be a kis diagrammjaikkal, de legalább játékokban közel hasonlóan zabál....
Mert mindenki a sokkal jobb Epiksztóron veszi ezeket! Mondjuk az UC-t megnéztem és tényleg olcsóbb Epiken...Zóanagyvarázsló írta:Nagy diadal menetet nyom a Sony PC-n, a Sackboy akkor sem fogyhatna jobban, ha Half-Life 3: Roblox lenne a címe. Az all-time peak brutális 610 fő volt, az Unchartedé 10 851, a Spider-Man 66 436-tal árnyalja ezt, ami veri a HZD-t (56 557), de a csúcstartó a GoW (73 529). Vicces, de még a Day's Gone (27 450) is majd háromszorosan ver rá az UC-ra.
Az idei PC-exkluzív Totak Warhammer 3 amúgy 166 754-et tudott, és az új MONKEY ISLAND 15 539-cel simán alázza az UC-t. Az FF7 Remake-nek 13 803 jött össze, ha már kései portok.
GOW: R meg 94 ponton áll metán, szal' ez se lett rossz.
Teház az AMD-nél is gyermekek vére, bla bla,igaz Arty?...
A két 8pines csati miatt a fogyasztás miatt nincs min aggódni, de hogy a beígért 1,5x-1,7x teljesítményből mi válik valósággá a mindennapokban, az meg majd kiderül. A világmegváltás mindenestre ezúttal is elmadaradt, az RT teljesÍtmény javuilt, ez jó, az már kevéséb, hogy még ezzel is fos a zöldekhez képest.Castle82 írta:Várd ki a méréseket mert amit az AMD bemutat az kb sosem fedi a valóságot. Még a fogyasztásuk sem a valós hanem csak a gpu/memórián mért az 355w nem a teljes kártya fogyasztása ami jókora parasztvakítás, lásd ITT például.
Jól hangzik amit mutattak, de erős fenntartásokkal kezelendő az első rendes tesztekig. Előző bemutatóikon is rendre volt nvidia verés meg egálság, aztán jött a valóság, még a 6950xt sem üti a sima 3090-et nemhogy a 6900xt amit 3090 verőnek harangoztak be a kis diagrammjaikkal, de legalább játékokban közel hasonlóan zabál....
Tegyük hozzá, az FF7 Remake meg hónapokig Epic-exkluzív volt, a Total Warhammer 3 pedig ganépasszban kezdett. Az említettek közül a MÁNKIÁJLEND kevésbé steames, mert az csak az MS-nél van Steamen kívül, jön is ganéba.DanielT írta:Mert mindenki a sokkal jobb Epiksztóron veszi ezeket! Mondjuk az UC-t megnéztem és tényleg olcsóbb Epiken...
Persze érthetö, hogy többéves portokra nem repülnek rá teljes áron, és a reklámkampánt is kisebb, mint megjelenéskor, az UC-t meg a GoW-nál jobban sújthatta a negyedik résszel kezdés. Az olcsó Bayonettát sem véletlenül verte ebben a front-loaded müfajban kb 20:1 arányban a DMC 5, mely utóbbi így elözte a GoW-ot is.
Szóval inkább azért érdekes ez, hogy a portok a friss játékokhoz képest mennyit érnek. Azért néhány igen jól teljesített ehhez képest, de egymás között is nagyok a különbségek.
Szóval inkább azért érdekes ez, hogy a portok a friss játékokhoz képest mennyit érnek. Azért néhány igen jól teljesített ehhez képest, de egymás között is nagyok a különbségek.
Ha valaki lemezes Gowot vesz , ha letolta atvennem.
Moby! Mikor ömlenek a jóáras 7900 xt meg xtx-ek, akkor ne felejts el linkeket ide rakni. Ma megjött a kölöknek a 42 colos oled, elsőre jó lesz oda neki a tiáj, de lehet megbüntetem a 6900 xt-vel, ha helyette kerül nekem hétezres. Köszi!
Az idén szerintem nem ér az ide.Botond írta:Moby! Mikor ömlenek a jóáras 7900 xt meg xtx-ek, akkor ne felejts el linkeket ide rakni. Ma megjött a kölöknek a 42 colos oled, elsőre jó lesz oda neki a tiáj, de lehet megbüntetem a 6900 xt-vel, ha helyette kerül nekem hétezres. Köszi!
#metooMicsu írta:Ha valaki lemezes Gowot vesz , ha letolta atvennem.
Nem sürgős, amikor lesz akkor is jó lesz.Moby írta:Az idén szerintem nem ér az ide.
Lepörgött a Horizon: Zero Dawn. Ps5ös nyilván. Mivel Zó annyit emlegeti erőt vettem magamon és az utolsó etapnak nekirugaszkodtam. Maradt még benne pár küldetés, a vadász kihívások fele is, de ennyi pont elég volt, 65 óra is sok volt rá.
Összességében a grafika rendben van, bár zavaróan sok volt az a rész, amikor látható volt a draw distance, ahogy tölti fel a tárgyakat részletesebb textúrával előre haladva, de ez még elcsúszott a léc alatt.
Ami jobban fájt az az AC-któl lopott végtelenített tutorial, hogy még lvl50en is jön új fegyver, új tutorial questtel, ami ugye a változatosságot próbálja behozni a játékba, de valójában a semmi lett ezáltal elnyújtva a végtelenbe. Erősen repetatív, alibi gyűjtős cuccok, szóval sok lett a fillercontent.
Az meg különösen kurvaanyjukat, hogy o-val lehet gurulni, nem kockával, mint minden más játékban.
Sztori erős közepes, ennek megfelelően vagy ötven nekiülés volt ez a 65 óra.
Jár az erős hatpertíz.
Összességében a grafika rendben van, bár zavaróan sok volt az a rész, amikor látható volt a draw distance, ahogy tölti fel a tárgyakat részletesebb textúrával előre haladva, de ez még elcsúszott a léc alatt.
Ami jobban fájt az az AC-któl lopott végtelenített tutorial, hogy még lvl50en is jön új fegyver, új tutorial questtel, ami ugye a változatosságot próbálja behozni a játékba, de valójában a semmi lett ezáltal elnyújtva a végtelenbe. Erősen repetatív, alibi gyűjtős cuccok, szóval sok lett a fillercontent.
Az meg különösen kurvaanyjukat, hogy o-val lehet gurulni, nem kockával, mint minden más játékban.
Sztori erős közepes, ennek megfelelően vagy ötven nekiülés volt ez a 65 óra.
Jár az erős hatpertíz.
Ájohó mindenkik!
Gondoltam visszanézek mik történtek az elmult időkben errefelé.
Eléggé mellékvágányra került a gaming nálam, ujra elővettem a másik pénztemető hobbim a makettezést azonbelül is auto és motor.
Játszogatok néha, horizon ment le legutóbb, ami hát… jo is volt meg nemis. Nyilván a sztori messze nem kötött le mint az elsőnél, hogy dinoszerű gépeket is lecserélték mindenféle állatokra se nagyon tudott érdekelni, de egy 70 körüli óra belement, pedíg csak mellék és főküldik mentek, gyűjtögetés meg a 500féle más az ottmaradt. Végülis nem tettem le rossz szájízzel, de nem leszek haragos, ha nem folytatják.
Behiztam még párat, dw legiont kezdtem el, meg van még returnalom, meg majd gow…
Meghát a gt7 is megy néhanéha.
Wd ot asszem itt is ajánlhatta tán dani, nekem viszont ez nemgyerebe. Összevissza mindenféle alig alig összefüggő küldetések, sztori ha van is, nagyon nem vettem észre, a karakterek hangja meg ugy fel tud huzni, hogy nem vagyok hajlandó végighallgatni azt a zs filmes makogást, ugyhogy talán végig se megy, semmi kedvem elinditani.
Most megprobálok kicsit aktívabban gamingelni meg visszatérni ide, lassan kész a jelenleg futó két makettem, és tavaszig jegelem. (A mühely amit építettem nem szigetelt még, nem óhajtok ennek a töketlen alkalmatlan bandának még többet juttatni ezáltal, talán elleszek tavaszig a babzsákba kontival)
Gondoltam visszanézek mik történtek az elmult időkben errefelé.
Eléggé mellékvágányra került a gaming nálam, ujra elővettem a másik pénztemető hobbim a makettezést azonbelül is auto és motor.
Játszogatok néha, horizon ment le legutóbb, ami hát… jo is volt meg nemis. Nyilván a sztori messze nem kötött le mint az elsőnél, hogy dinoszerű gépeket is lecserélték mindenféle állatokra se nagyon tudott érdekelni, de egy 70 körüli óra belement, pedíg csak mellék és főküldik mentek, gyűjtögetés meg a 500féle más az ottmaradt. Végülis nem tettem le rossz szájízzel, de nem leszek haragos, ha nem folytatják.
Behiztam még párat, dw legiont kezdtem el, meg van még returnalom, meg majd gow…
Meghát a gt7 is megy néhanéha.
Wd ot asszem itt is ajánlhatta tán dani, nekem viszont ez nemgyerebe. Összevissza mindenféle alig alig összefüggő küldetések, sztori ha van is, nagyon nem vettem észre, a karakterek hangja meg ugy fel tud huzni, hogy nem vagyok hajlandó végighallgatni azt a zs filmes makogást, ugyhogy talán végig se megy, semmi kedvem elinditani.
Most megprobálok kicsit aktívabban gamingelni meg visszatérni ide, lassan kész a jelenleg futó két makettem, és tavaszig jegelem. (A mühely amit építettem nem szigetelt még, nem óhajtok ennek a töketlen alkalmatlan bandának még többet juttatni ezáltal, talán elleszek tavaszig a babzsákba kontival)
Tegnap megneztuk a good nurse-t. Korrekt cucc, es , ha jol emlekszem homofobok es rasszistak is fogyasztatjak!
Kötelezőnigger és kötelezőbuzi nélküli netflix film? Csak fos lehet... :DGreyfox írta:Tegnap megneztuk a good nurse-t. Korrekt cucc, es , ha jol emlekszem homofobok es rasszistak is fogyasztatjak!
Hát nem lehet minden egy Ánusz Odyssey, amiből 300 óra is kevés, cserébe olyan okádék pop-in van benne, hogy megvakul az ember, ott bezzeg nem említetted. Életed legszebb és legmagasabb technikai szinten megvalósított játékánál bezzeg igen. Persze megértem, mert az ánuszban nincs erősen repetitív és filler kontent.Botond írta:Lepörgött a Horizon: Zero Dawn. Ps5ös nyilván. Mivel Zó annyit emlegeti erőt vettem magamon és az utolsó etapnak nekirugaszkodtam. Maradt még benne pár küldetés, a vadász kihívások fele is, de ennyi pont elég volt, 65 óra is sok volt rá.
Összességében a grafika rendben van, bár zavaróan sok volt az a rész, amikor látható volt a draw distance, ahogy tölti fel a tárgyakat részletesebb textúrával előre haladva, de ez még elcsúszott a léc alatt.
Ami jobban fájt az az AC-któl lopott végtelenített tutorial, hogy még lvl50en is jön új fegyver, új tutorial questtel, ami ugye a változatosságot próbálja behozni a játékba, de valójában a semmi lett ezáltal elnyújtva a végtelenbe. Erősen repetatív, alibi gyűjtős cuccok, szóval sok lett a fillercontent.
Az meg különösen kurvaanyjukat, hogy o-val lehet gurulni, nem kockával, mint minden más játékban.
Sztori erős közepes, ennek megfelelően vagy ötven nekiülés volt ez a 65 óra.
Jár az erős hatpertíz.
Mindenki másnak: kurvajó a HFW, platina kiugrik valszeg 1-2 napon belül.
Pedig pont ez a standard. Fel is cseszett múltkor valami, amiben nem így volt. Nem is értem, miről beszélsz, Gearsben is így kellett vetődni.Botond írta:Az meg különösen kurvaanyjukat, hogy o-val lehet gurulni, nem kockával, mint minden más játékban.
God of warban meg az iksz, ami ugye az a-nak felel meg az xboxos kiosztásban. Elmebetegek ezek a Sony fejlesztők.Zóanagyvarázsló írta:Pedig pont ez a standard. Fel is cseszett múltkor valami, amiben nem így volt. Nem is értem, miről beszélsz, Gearsben is így kellett vetődni.
Azért az mennyire kemény, hogy két évvel a ps5 debüt óta még mindig probléma az igények kiszolgálása. Az árakról nem is beszélek :D
Fú én gecire irigyellek titeket, hogy ilyen poblémákkal küzdötök, hogy mivel kell gurulni egy játékban! Én annak örülnék, ha találnék egy olyan játékot, amiben szívesen nyomnék meg BÁRMILYEN gombot :DBotond írta:God of warban meg az iksz, ami ugye az a-nak felel meg az xboxos kiosztásban. Elmebetegek ezek a Sony fejlesztők.
Nagyon sok stílust alapból kizársz, az nem könnyíti meg a dolgot, főleg, hogy az igazi idő elnyelő stílusokat kerülöd, csak a “rövid” játékokra mész rá, amik hát, rövidek, így gyorsan végigpörögnek és megy a várás a következő 1 nap alatt platinázható cuccra.Moby írta:Fú én gecire irigyellek titeket, hogy ilyen poblémákkal küzdötök, hogy mivel kell gurulni egy játékban! Én annak örülnék, ha találnék egy olyan játékot, amiben szívesen nyomnék meg BÁRMILYEN gombot :D
Na és ezt ilyen ütemben jó minőségben sorozat gyártani nem lehet, és nem azért mert szar az iparág vagy akármi, hanem ezt nem lehetne rentábilis módon, hogy hetente jöjjön egy gow, hzd, vagy bármi ilyesmi, ami a te nagyon szűk zsáneredbe pont belefér.
/szerk: @Dani ezt nem vitatom, hogy a három platform közül ps-en volt a leghulladékabb a technikai megvalósítása a görögöknek, ezt írtam is. Szerencsére nem vagyunk állatok, láttam olyan platformokon is, ahol ez nem volt gond.
Hogy mit érez nyűgnek az ember, mit nem az meg ízlés kérdése, de ez a minden kurva nyílvesszőért grindelni kell, igenis az. Azért a görögökben lehet sokszor van ugyanaz az erőd foglalás, de nincs olyan, hogy erőd foglalás előtt el kell mennem lófaszt farmolni az ammohoz, hanem bármikor amikor akarom odamegyek és megbaszom őket és kész.
A fejlesztés grind mindkettőben nyersanyagért, de hogy még az ammo is? Hábazmeg. Plusz ez a végtelen variáció és tutorial quest lvl50en is, ne vicceljünk már.
Többit szóra sem méltatom, mert kabaré. Erre meg csak annyit, hogy kizárólag akkor kapsz tutorialt, ha valami újdonságot hoz be a játék. Pl olyan fegyvert kaptál, amit még nem használtál. Gondolom az aréna harcnál találkoztál vele, amikor kötött setupot ad a játék és olyan volt, amit megadtól nem unlockoltál.Botond írta:Plusz ez a végtelen variáció és tutorial quest lvl50en is, ne vicceljünk már.
Szerencsére ez valóban nem probléma az Ánuszban, ahol az első ellenfelet ugyanúgy kell megölni, ugyanazzal mint az ezrediket, csak más a szám a feje felett.
Há azé a horizon sem egy nagy megfejtés, megkell szkennelni, kiirja mit használjá ellene, kivillantja az összes sebezhető pontját, onnanmeg ugyanaz.DanielT írta:Szerencsére ez valóban nem probléma az Ánuszban, ahol az első ellenfelet ugyanúgy kell megölni, ugyanazzal mint az ezrediket, csak más a szám a feje felett.
Bár nekem sem ezvolt a bajom, én az elsőnek bírtam a sztoriját, a vége fele mégjobban leközött, itt az elég uncsi volt. szép, meg méga harcok is szórakoztatóak egy darabíg, de mellette hullaunalom, kiszímítható volt végig az összes "fordulat" semmi ötlet.
Tehát kb minden ellenfél minden alfajához másik fegyvert kell használni és folyamatosan figyelni az aktuális setupra, hogy hatékony legyen. Namost mondj másik akciójátékot, ami ennél komplexebb! Iszonyatos mennyiségű fegyver, mind egyedi mechanika valamilyen tekintetben, egy végigjátszás alatt ki se lehet szinte unlockolni az összes képességüket. És rengeteg típusú ellenfél van.Mekee írta:Há azé a horizon sem egy nagy megfejtés, megkell szkennelni, kiirja mit használjá ellene, kivillantja az összes sebezhető pontját, onnanmeg ugyanaz.
Bár nekem sem ezvolt a bajom, én az elsőnek bírtam a sztoriját, a vége fele mégjobban leközött, itt az elég uncsi volt. szép, meg méga harcok is szórakoztatóak egy darabíg, de mellette hullaunalom, kiszímítható volt végig az összes "fordulat" semmi ötlet.
Nem azt mondom, hogy rakétatudomány, de tényleg szívesen várok bármi példát ami ilyen téren jobb.
Ánuszban emlékszem kardra, lándzsára és íjra. Illetve 3 féle ember ellenfélre: a vékony paraszt, a melák paraszt és a vezérparaszt a nagyobb sisakban.
Nem is csak a scannelés, de frozen wildsban is végigmegy a sztori, megagigaellenfél, nagy kínszarós harc, credits, és bónusz quest, ami micsoda? Dobpergés, és a gigamegabossal egyező robot még ötször. Taps.Mekee írta:Há azé a horizon sem egy nagy megfejtés, megkell szkennelni, kiirja mit használjá ellene, kivillantja az összes sebezhető pontját, onnanmeg ugyanaz.
Bár nekem sem ezvolt a bajom, én az elsőnek bírtam a sztoriját, a vége fele mégjobban leközött, itt az elég uncsi volt. szép, meg méga harcok is szórakoztatóak egy darabíg, de mellette hullaunalom, kiszímítható volt végig az összes "fordulat" semmi ötlet.
Minden square enix játékban is van secret Boss, ami ugyanannyi grind, mint előtte a komplett játék, és amikor azt hinné az ember, hogy ezt amúgy nem lehet alulmúlni, akkor itt a guerilla leleményesség, hogy márpedig lehet!
Mindegy, majd lesz ingyen a hfw is, mint a hzd volt és akkor ránézek a folytatásra.
/szerk: @Dani: hagyjuk már ezt a hülyeséget, a robbanós drótcsapdával, meg a páncéllebontó nyíllal le lehet hozni a komplett játékot.
Nyilván gyorsít vmit, ha a jég érzékeny nagyobb harcokat jég fegyverrel, a tűz érzékenyt tűz fegyverrel (csapdával) tolod, de kb tökmindegy.
Mondjuk aki egy ac görögökben felakad, annak gondolom ez is komoly kihívás meg szétkombózás, de na.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Botond 2022.11.06. 20:57-kor.
Én ebből a HFW-ből így fél év távlatából annyira emlékszem, hogy volt 500 féle fegyverem modokkal meg minden szarral, és az egész játékban használtam egyet. Meg hogy a végére kurvára untam a fightokat, meg az egészet. Meg hogy a sztori elment valami totál gyagyaságba. De az AC görögöket még jobban untam.
/én remélem, hogy majd 15 év múlva, amikor a guerrilla kijön a köv játékával, valami nagyon mást fog csinálni, és nem ezt a hülyeséget fogja folytatni, de sajnos nyilván ez nem fog megtörténni.
/én remélem, hogy majd 15 év múlva, amikor a guerrilla kijön a köv játékával, valami nagyon mást fog csinálni, és nem ezt a hülyeséget fogja folytatni, de sajnos nyilván ez nem fog megtörténni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2022.11.06. 20:59-kor.
Ezt a kommentet bookmarkolom, hogy 179 nap múlva be tudjam ide copyzni a hfw-t hzd-re cserélve.Moby írta:Én ebből a HFW-ből így fél év távlatából annyira emlékszem, hogy volt 500 féle fegyverem modokkal meg minden szarral, és az egész játékban használtam egyet. Meg hogy a végére kurvára untam a fightokat, meg az egészet. Meg hogy a sztori elment valami totál gyagyaságba.
Egy dologban vagyok tökéletes biztos: a harmadik horizonban egy felnött fog egy gyereket végigkísérni a történeten :DD
Vicc az egész. BTW ha lement a gow (ha lemegy egyáltalán) eladom a PS5-öt. Nekem nem kell, minek, a kölköknek minecraftozni gecire felesleges, arra jó egy ps4 slim is. Ahhoz van itthon egy valag kontroller, meg minden szar, hőtfelesleges ez a PS5 ide.Greyfox írta:Azért az mennyire kemény, hogy két évvel a ps5 debüt óta még mindig probléma az igények kiszolgálása. Az árakról nem is beszélek :D
Mondjuk ez speciel engem is felkúrt benne a souls/bloodborne rutin miatt, de sokáig nem zavart mert annyira érdektelen unalomhegy az a játék.Botond írta:God of warban meg az iksz, ami ugye az a-nak felel meg az xboxos kiosztásban. Elmebetegek ezek a Sony fejlesztők.
Szóval maradjunk annyiban, hogy egy GoW játékban a jobb stickkel tudsz gurulni.
Érdekes ez a gombkoosztásizé hogy feljött, sok ismerőstől hallom ugyanezeket, nekem soha nem volt bajom ezekkel, pár perc után észre se veszem, nagyon nemis emlékszem, hogy bárminen kerestem volna hogy lehet e vagy hogy állitani a kiosztást. Vagyus de, gt-kbe pár dolgot átállitok, de ilyen mellékes dolgokat.
Amit viszont beszüntettem, az az, hogy nem játszom egyszerre több játékkal. Vana GT7, meg mellette egy valami sony the game, és kb ennyi. Mert az zavar, ha ideoda több is fut, és ujra megszokni, stb. Főleg huzamosabb kihagyás után a totál sötétségbe tapogatozni, mert azt sem tudom ki kivel hova.
Gt-t meg megszokni nemkell, plusz versenyzés mint olyan a legkevesebbszer fordul elő.
Amit viszont beszüntettem, az az, hogy nem játszom egyszerre több játékkal. Vana GT7, meg mellette egy valami sony the game, és kb ennyi. Mert az zavar, ha ideoda több is fut, és ujra megszokni, stb. Főleg huzamosabb kihagyás után a totál sötétségbe tapogatozni, mert azt sem tudom ki kivel hova.
Gt-t meg megszokni nemkell, plusz versenyzés mint olyan a legkevesebbszer fordul elő.