Eldenlinke...minden souls ez akart lenni, csak valahogy most jött össze. Most tanultak meg ennyire szoftvert csinálni, mostanra lett ennyi kraft, most lett ennyi pénz azáltal, hogy gecire mainstream lett a soulslike.TasManXT írta:Elden like játék... nagyjából így van. Ez simán lehet stílusteremtő, de lassan a totál elmebaj kategóriába tartozik a véleményed... minden rendben volt a Nordschleifén?
A PC-s játékoknak leáldozott
Az a posztod még ezen az oldalon van, ahol egy másik játékkal az volt a bajod, hogy nincs térkép, vagy biztonságira már átkerül az előzőre?DanielT írta:Hát akkor ezek hirtelen nagyon megtáltosodtak! 3 játék tartalmát egy játék harmadába beletenni, az nem semmi. Mi lehet a titok, amit eddig nem tudtak -miközben azért műfajt teremtettek- most pedig hirtelen letették a csodát? Mostantól akkor Eldenlike játékokról beszélhetünk? Amiknek az a fő jellemzője, hogy van egy baszott nagy térkép, amit az elején kitakarnak, majd ahogy egyre többet vándorol/lovagol a user, egyre többet lát belőle. Közben persze mindenfelé vannak ellenfelek elszórva és persze bossfightok is. Elég különlegesnek hangzik! Ha most még megtudom, hogy vannak NPC-k, akik teljesen egyértelmű feladatokat adnak, hát tuti leszopom magam.
Majd egyszer kipróbálja úgyis, aztán ez lesz a világ legjobb játéka, ahogy az lenni szokott.TasManXT írta:Elden like játék... nagyjából így van. Ez simán lehet stílusteremtő, de lassan a totál elmebaj kategóriába tartozik a véleményed... minden rendben volt a Nordschleifén?
Hol volt jobban megvalósítva?Micsu írta:Hatekonysagat latni a videokon a megvalositas gyagyi.
Azt én nem bántam, hogy nem a lenti világra helyezték a hangsúlyt. Nekem abból ennyi elég is volt. Volt köztük szép, meg Nokstella/Nokron azért nem volt olyan szimpla sem.Necro írta:Nem a chalice jellegű randomokra gondoltam hanem a rendes nagypályásokra. Voltak jók, de a legtöbb inkább csak nagy terekkel operált mint sem hogy tartalmas vagy érdekes lett volna.
A bossokrol gagyiul lepattano ugralo lo? Barhol? Thlo2, rdr2?deep írta:Hol volt jobban megvalósítva?
Ugye itt nem lehet a palya vegere elrugdosni a hullat? :DMoby írta:Eldenlinke...minden souls ez akart lenni, csak valahogy most jött össze. Most tanultak meg ennyire szoftvert csinálni, mostanra lett ennyi kraft, most lett ennyi pénz azáltal, hogy gecire mainstream lett a soulslike.
Egyebkent nekem is jobban tetszik h itt tobb opciod van mint az elozo souls jatekokban.
Nemtudom, nekem kevésbé zavaró, ha egy lószerű szellemlény ugrál, mint az, hogy egy "igazinak" beállított ló egyetlen füttyentésre bárhova odateleportál a világban :DMicsu írta:A bossokrol gagyiul lepattano ugralo lo? Barhol? Thlo2, rdr2?
Dungeon alatt én mindent értek aminek falai vannak meg jól definiálható határai, pl várak is. Nem várom hogy mepróbálják megismételni a DS1 pályatervezését (~te vagy a kukac az almában) se a BB kiszámítható shortcutjait (a pálya ötvenedik méterénél elmégy egy inaktív lift/létra/ajtó előtt ami majd shortcut lesz a bosshoz) de amiket az ERben produkáltak azok komplexitásban inkább a DeS szintjén voltak.Moby írta:Azt én nem bántam, hogy nem a lenti világra helyezték a hangsúlyt. Nekem abból ennyi elég is volt. Volt köztük szép, meg Nokstella/Nokron azért nem volt olyan szimpla sem.
Az is lehet hogy csak az idő szépíti meg a régi játékokat (bár a DS3-on kívül minden lement nálam az elmúlt másfél évben) és azt is látom hogy aki az ER-en felbuzdulva vesz egy DeS remastert az mekkorát fog nézni hogy fingik kettőt és NG+-ban van.
Ugye már panaszkodtam hogy a fehér dualsensem d-padja nem mindig azt az irányt érzékelte amit nyomtam a dmc4 alatt.
Nos az imént sikerült a Fallen Orderben elnyomnom 2 healt a lézerkard váltás helyett, ezúttal a fekete kontrollerrel.
Minősíthetetlen 2 pálcás szar.
Nos az imént sikerült a Fallen Orderben elnyomnom 2 healt a lézerkard váltás helyett, ezúttal a fekete kontrollerrel.
Minősíthetetlen 2 pálcás szar.
Huhh, mázli, már kezdtem félni, hogy csak az a szar, ami tőlem van és én rontottam el.benőmenő írta:Ugye már panaszkodtam hogy a fehér dualsensem d-padja nem mindig azt az irányt érzékelte amit nyomtam a dmc4 alatt.
Nos az imént sikerült a Fallen Orderben elnyomnom 2 healt a lézerkard váltás helyett, ezúttal a fekete kontrollerrel.
Minősíthetetlen 2 pálcás szar.
Meanwhile az enyém 2020 novembere óta kifogástalan. Tudom téged ez nem vígasztal, csak mesélem.benőmenő írta:Ugye már panaszkodtam hogy a fehér dualsensem d-padja nem mindig azt az irányt érzékelte amit nyomtam a dmc4 alatt.
Nos az imént sikerült a Fallen Orderben elnyomnom 2 healt a lézerkard váltás helyett, ezúttal a fekete kontrollerrel.
Minősíthetetlen 2 pálcás szar.
Na én asszem mégsem viszem el a BB-t ebrietasig. Ez a bosstól-bossig rohangálás valami kikúrt agyrák itt a játék második felében. Ejj de nem szabad ezeket a régi dolgokat bántani. Nagyon gyorsan kiderül mamár, hogy ezeknek a a régi ikonokak a segge kilóg a szakadt gatyából. Az idő nagyon jól áll mindennek is :D
A Remedy meg visszatér ahhoz, amihez értettek... mármint megcsinálják ugyanazt.
"We are pleased to announce that we will remake the iconic Max Payne and Max Payne 2: The Fall of Max Payne"
Bármivel jobban járunk, mint az egyéb próbálkozásaik, bár én ehhez se nyúlok hozzá majd.
"We are pleased to announce that we will remake the iconic Max Payne and Max Payne 2: The Fall of Max Payne"
Bármivel jobban járunk, mint az egyéb próbálkozásaik, bár én ehhez se nyúlok hozzá majd.
A control nem volt rossz. De ez, ez most tényleg kell? Ennyire nincs semmi, amit csinálni lehetne? Kell? Volt abban annyi, ami akkor nem jött ki, hátha majd most?DanielT írta:A Remedy meg visszatér ahhoz, amihez értettek... mármint megcsinálják ugyanazt.
"We are pleased to announce that we will remake the iconic Max Payne and Max Payne 2: The Fall of Max Payne"
Bármivel jobban járunk, mint az egyéb próbálkozásaik, bár én ehhez se nyúlok hozzá majd.
Hát én biztos nem kérem. Szerettem a maga idejében, de ebben a bullettime-os izében annyi sem volt anno, nemhogy máma...
Visszaszívom a BB-vel kapcsolatban írtakat is. Nem kérek belőle remsztert. Köszcsi, de nem. Értem, hogy nem is akartak, és jól van ez így. Csináljanak neki folytatást. Jobbat, szebbet, nagyobbat, ügyesebbet. Ugyanez az art maradthat, minden más mehet a faszba.
De amikor en irom h bactrack szimulator le vagyok kopveMoby írta:Na én asszem mégsem viszem el a BB-t ebrietasig. Ez a bosstól-bossig rohangálás valami kikúrt agyrák itt a játék második felében. Ejj de nem szabad ezeket a régi dolgokat bántani. Nagyon gyorsan kiderül mamár, hogy ezeknek a a régi ikonokak a segge kilóg a szakadt gatyából. Az idő nagyon jól áll mindennek is :D
Lepörgött a Divinity: Original Sin. Xsx-en, coopban.
Kiváló hardcore coop rpg is lehetne, de vannak komoly hibák. Az egyik, hogy hát coopban ez a nyolcmillió párbeszéd, hát véleményes. Emellett valójában egy komplex küldi az egész, minden mindenre épül, nincs nagyon szabad választás, meghatározott sorrendben tud haladni az ember, elég kötöttpálya így. A másik, hogy az "early game hell" fogalmat új szintre emeli. Hát ami taknyoncsúszás volt az elején az nem mindennapos.
100+ óra volt és 4 egész hónap. :D
De összeségében remek szórakozás volt, jár a 8 pont. Második rész felkészül.
Kiváló hardcore coop rpg is lehetne, de vannak komoly hibák. Az egyik, hogy hát coopban ez a nyolcmillió párbeszéd, hát véleményes. Emellett valójában egy komplex küldi az egész, minden mindenre épül, nincs nagyon szabad választás, meghatározott sorrendben tud haladni az ember, elég kötöttpálya így. A másik, hogy az "early game hell" fogalmat új szintre emeli. Hát ami taknyoncsúszás volt az elején az nem mindennapos.
100+ óra volt és 4 egész hónap. :D
De összeségében remek szórakozás volt, jár a 8 pont. Második rész felkészül.
A Control tetszett nekem is. A Max Payne 3 pedig bizonyította, hogy a bullet-time TPS 10 év után is működött. Azóta eltelt még 10. Mondanám, hogy már tuti nem, de ha a Halókat, Gearseket, Unchertedeket be lehet zabálni az alapmechanikájukkal, akkor itt sem érzem reménytelennek a helyzetet. Az biztos, hogy lenne hova szofisztikálni (eleve az 1-et a 2 szintjére), de a Remedy talán képes is lehet erre. Egyelőre én sem látom, hogy a bullet-time mellé mi lenne való egy Max Payne-be, a Controlban azért voltak puzz-eök és egy csomó más képesség, de nem hiszem, hogy a levitációs mechanika vagy a telekinézis ide kell. Kíváncsi leszek.Moby írta:A control nem volt rossz. De ez, ez most tényleg kell? Ennyire nincs semmi, amit csinálni lehetne? Kell? Volt abban annyi, ami akkor nem jött ki, hátha majd most?
Hát én biztos nem kérem. Szerettem a maga idejében, de ebben a bullettime-os izében annyi sem volt anno, nemhogy máma...
Nah isten mencsen meg h ezt a remekmuvet coopba toljam ;) 60+ ora volt ugy h szinte minden megvolt, rohadtul lassitja a coop a jatekot, ez a bgnel is igy volt azota nem eroltetek rpgt coopban, nameg kurvara ki tud zokkenteni h elvigyen a vilag azaz bele eljem magam. A palyak egymasra epulnek azaz sorba kell haladni abban igazad van, de a tobbi resze igazi csemege, legjobb rpgk koze valo ;) a bg3at is max egyedul, isten mencsen meg a cooptol meg a felesleges fecsegestol.Botond írta:Lepörgött a Divinity: Original Sin. Xsx-en, coopban.
Kiváló hardcore coop rpg is lehetne, de vannak komoly hibák. Az egyik, hogy hát coopban ez a nyolcmillió párbeszéd, hát véleményes. Emellett valójában egy komplex küldi az egész, minden mindenre épül, nincs nagyon szabad választás, meghatározott sorrendben tud haladni az ember, elég kötöttpálya így. A másik, hogy az "early game hell" fogalmat új szintre emeli. Hát ami taknyoncsúszás volt az elején az nem mindennapos.
100+ óra volt és 4 egész hónap. :D
De összeségében remek szórakozás volt, jár a 8 pont. Második rész felkészül.
Hát szerintem minden játék jobb coopban. És ez különösen jó, hogy a coop nem merül ki random lövöldékben, hanem már van hc rpg, meg rts is ilyen fronton.Micsu írta:Nah isten mencsen meg h ezt a remekmuvet coopba toljam ;) 60+ ora volt ugy h szinte minden megvolt, rohadtul lassitja a coop a jatekot, ez a bgnel is igy volt azota nem eroltetek rpgt coopban, nameg kurvara ki tud zokkenteni h elvigyen a vilag azaz bele eljem magam. A palyak egymasra epulnek azaz sorba kell haladni abban igazad van, de a tobbi resze igazi csemege, legjobb rpgk koze valo ;) a bg3at is max egyedul, isten mencsen meg a cooptol meg a felesleges fecsegestol.
Nyilván nekem is ott a 2015-ös DS4-em amiben egy akksit kellett összesen cserélni, valakinek meg félévente széthullik egy a kezében, rendeltetésszerű használat mellett.deep írta:Meanwhile az enyém 2020 novembere óta kifogástalan. Tudom téged ez nem vígasztal, csak mesélem.
Spoiler
RTS-ben mindig ott volt a skirmish. Persze sztori és szkript úgy nincs, de régen is sokat üztük úgy, jobb volt, mint lövöldékben botokat löni együtt. SC, DoW, AoE 2 sokat ment így, nem csak egymás ellen.Botond írta:Hát szerintem minden játék jobb coopban. És ez különösen jó, hogy a coop nem merül ki random lövöldékben, hanem már van hc rpg, meg rts is ilyen fronton.
Egyébként meg a co-op kampány sem új találmány. Lásd DoW 2, Total War, Red Alert 3, Halo Wars. RPG-ben meg mondjuk Baldur's Gate. De jó, hogy újra sikerült ebbe az irányba is ütni a vasat.
A 2 Ratcheten meg az Astron kívül játszottál még valamit vele? Na ha ennyit bír a cucc, az megint nem usererror.Botond írta:Huhh, mázli, már kezdtem félni, hogy csak az a szar, ami tőlem van és én rontottam el.
Nettó 48 órát volt nálam a cucc, abba belefért vagy 18 óra géming talán (1-1 recsit végigjátszás, astroba ippeg csak belenéztem egy fél órát), szóval ha ez megpandelte az súlyos gond. Még lemeríteni is csak 2x bírtam! Mondjuk az idő jelentős részében kábelről ment, mert egy emberes recsit etapot se bírt végig!benőmenő írta:A 2 Ratcheten meg az Astron kívül játszottál még valamit vele? Na ha ennyit bír a cucc, az megint nem usererror.
Skirmish az annyira coop, mint ha battlefield multiban csapatban keresünk meccset és akkor mi együtt működünk. :)Zóanagyvarázsló írta:RTS-ben mindig ott volt a skirmish. Persze sztori és szkript úgy nincs, de régen is sokat üztük úgy, jobb volt, mint lövöldékben botokat löni együtt. SC, DoW, AoE 2 sokat ment így, nem csak egymás ellen.
Egyébként meg a co-op kampány sem új találmány. Lásd DoW 2, Total War, Red Alert 3, Halo Wars. RPG-ben meg mondjuk Baldur's Gate. De jó, hogy újra sikerült ebbe az irányba is ütni a vasat.
De igen, nem új találmány ez, de jó hogy van és jó hogy újabb címekben is van.
Baldurs gate-et még az eredetit játszottam anno meg a másodikból is, ezt nem is tudtam, hogy a felújításban van coop. Hm, iPadre megvettem, de fel se merült, hogy pc-n vagy xboxon is, de most elgondolkoztam. :D
Na majd a divinity2 után!
A skirmish az multi, csak AI ellen. Ezért írtam, hogy jobb, mint botok ellen. 2 személyes LAN-okon ugye 1v1 volt, co-op skirmish vagy 2v2 1-1 AI segítövel. De nekem mindig egész jó élmény volt együtt AI ellen. Egyébként SC2-ben is van jónak számító co-op tartalom, a Spellforce 1-2-ben is van ilyesmi, a 3-ban már a kampány, illetve a Supreme Commander kampánya is jól co-opra büvölhetönek számít. A Paradox grand strategyjei is játszhatók együtt.Botond írta:Skirmish az annyira coop, mint ha battlefield multiban csapatban keresünk meccset és akkor mi együtt működünk. :)
De igen, nem új találmány ez, de jó hogy van és jó hogy újabb címekben is van.
Baldurs gate-et még az eredetit játszottam anno meg a másodikból is, ezt nem is tudtam, hogy a felújításban van coop. Hm, iPadre megvettem, de fel se merült, hogy pc-n vagy xboxon is, de most elgondolkoztam. :D
Na majd a divinity2 után!
A BG, az IWD és az NWN mindig is co-op kampányos volt. A Fable 2-3 is, de a 2 csak local, és ezen túl is nagyon korlátozott. Most nézem, az Arcanumban is van valami ilyesmi. Amúgy SNES-en is volt már.
Na mostfigyeljbeszarsz! Bloodborne 2. Kurvanagy térkép. De rohadt nagy. Van egy Gótpatkányod aminek a hátán felfedezheted..Moby írta:Visszaszívom a BB-vel kapcsolatban írtakat is. Nem kérek belőle remsztert. Köszcsi, de nem. Értem, hogy nem is akartak, és jól van ez így. Csináljanak neki folytatást. Jobbat, szebbet, nagyobbat, ügyesebbet. Ugyanez az art maradthat, minden más mehet a faszba.
Tehát képzelj el egy mittomén Obliviont, Skyrimet, Assassins Odyssey-t, BOTW-ot, RDR-t, csak közben Bloodborne! Na? NA? NAAAAA?
Állat lenne mi? Na hát bízzunk az innovációban, fejlődhet még a From.
Adnám!DanielT írta:Na mostfigyeljbeszarsz! Bloodborne 2. Kurvanagy térkép. De rohadt nagy. Van egy Gótpatkányod aminek a hátán felfedezheted..
Tehát képzelj el egy mittomén Obliviont, Skyrimet, Assassins Odyssey-t, BOTW-ot, RDR-t, csak közben Bloodborne! Na? NA? NAAAAA?
Állat lenne mi? Na hát bízzunk az innovációban, fejlődhet még a From.
Irl coopozok en eleg sokat, gamingben nekem ez kimerul egyket fps/tpsben meg neha csgo, boven eleg, minden mast a sajat tempomban szeretek jatszani.Botond írta:Hát szerintem minden játék jobb coopban. És ez különösen jó, hogy a coop nem merül ki random lövöldékben, hanem már van hc rpg, meg rts is ilyen fronton.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Micsu 2022.04.07. 12:04-kor.
Sc2ben vegig nyomtuk a coop mapokat, elment egynek.Zóanagyvarázsló írta:A skirmish az multi, csak AI ellen. Ezért írtam, hogy jobb, mint botok ellen. 2 személyes LAN-okon ugye 1v1 volt, co-op skirmish vagy 2v2 1-1 AI segítövel. De nekem mindig egész jó élmény volt együtt AI ellen. Egyébként SC2-ben is van jónak számító co-op tartalom, a Spellforce 1-2-ben is van ilyesmi, a 3-ban már a kampány, illetve a Supreme Commander kampánya is jól co-opra büvölhetönek számít. A Paradox grand strategyjei is játszhatók együtt.
A BG, az IWD és az NWN mindig is co-op kampányos volt. A Fable 2-3 is, de a 2 csak local, és ezen túl is nagyon korlátozott. Most nézem, az Arcanumban is van valami ilyesmi. Amúgy SNES-en is volt már.
Nekem ugye az lett a deal pár éve, hogy heti 7 napból ötöt velem vannak a gyerekek, és még csak most kezdenek annyira felfejlődni, hogy ellegyenek este egyedül, szóval eléggé be vagyok szorulva meg leszek is még 1-2 évet, ezért aztán ideális szociáliskodni a coop.Micsu írta:Irl coopozok en eleg sokat, gamingben nekem ez kimerul egyket fps/tpsben meg neha csgo, boven eleg, minden mast a sajat tempomban szeretek jatszani.
És a Halo Wars? Stratégiákban azért a saját tempó nem mindig opció. RTS-ekben pláne. Az RPG más, azokban az idő telése ritkábban kavar be (de arra is van példa, lásd Fallout, BG), illetve a párbeszédes részek miatt problémát okozhat. De ha azt nézed, hogy a cRPG-k az asztali, jellemzően co-op mókákból fejlődtek ki, sőt a stratégiák is, akkor azért látható, hogy nagyon is logikus ezeknek a léte (a táblás stratégiák persze inkább kompetitívek).Micsu írta:Irl coopozok en eleg sokat, gamingben nekem ez kimerul egyket fps/tpsben meg neha csgo, boven eleg, minden mast a sajat tempomban szeretek jatszani.
Szóval én mindig bírtam a közös skirmisht is, az meg hogy a legtöbb co-op lövölde vagy legalábbis valami lootolda, sok tud lenni. Ezért is felüdülés az A Way Out, az It Takes Two, az újra terjedő egyéb műfajok. Már az is jól esik, ha egy co-op lövölde nem lootolda, ez is előnye a Gearsnek és a Halónak, de a Remnant is istenes volt a Borderlandsekhez és az Outridershez képest. A Diablóban ez kevésbé terhes. Nyilván berögződés is. A Shadow Warrior 2-től félek, hogy túl Borderlands lett.
Halo Wars az strategia volt? :D Most azt a 8 oras kampanyt nem volt gaz igy vegigtolni sot orultem is h coop volt.Zóanagyvarázsló írta:És a Halo Wars? Stratégiákban azért a saját tempó nem mindig opció. RTS-ekben pláne. Az RPG más, azokban az idő telése ritkábban kavar be (de arra is van példa, lásd Fallout, BG), illetve a párbeszédes részek miatt problémát okozhat. De ha azt nézed, hogy a cRPG-k az asztali, jellemzően co-op mókákból fejlődtek ki, sőt a stratégiák is, akkor azért látható, hogy nagyon is logikus ezeknek a léte (a táblás stratégiák persze inkább kompetitívek).
Szóval én mindig bírtam a közös skirmisht is, az meg hogy a legtöbb co-op lövölde vagy legalábbis valami lootolda, sok tud lenni. Ezért is felüdülés az A Way Out, az It Takes Two, az újra terjedő egyéb műfajok. Már az is jól esik, ha egy co-op lövölde nem lootolda, ez is előnye a Gearsnek és a Halónak, de a Remnant is istenes volt a Borderlandsekhez és az Outridershez képest. A Diablóban ez kevésbé terhes. Nyilván berögződés is. A Shadow Warrior 2-től félek, hogy túl Borderlands lett.
En nem vagyok coop ellenes de az tobb oras rpgket csak magam szeretem jatszani.
Az AoE 2 kampányai sem sokkal hosszabbak. RPG-knél problémásabb lehet valóban, de ez is ízlés kérdése. Borderlands 2-ben is több mint 100 óra a co-op időm, a single meg gyakorlatilag 0.Micsu írta:Halo Wars az strategia volt? :D Most azt a 8 oras kampanyt nem volt gaz igy vegigtolni sot orultem is h coop volt.
En nem vagyok coop ellenes de az tobb oras rpgket csak magam szeretem jatszani.
A múltkori szekrény setuphoz inspiráció:
Pörög a Death's Door credits.
Az utolsó harmadától már csak a vegytiszta gyűlölet hajtott a játék során. Gyűűűűlöltem az egészet. A bolyongást, a rohadt bossfightokat, mindent.
Egy hasonló mechanikákat felvonultató játékban élvezetesnek kellene lennie fejlődésnek, feldedezésnek. Itt a felfedezés undorító időelbaszás és frusztráció a fejlődés meg egy nagy büdös nulla.
Úgy fejeztem be a játékot, hogy NULLA DARAB HP növelést sikerült összednem, MP-ből is csak 1 plusz adagot. Az összes fegyvert megtaláltam, soha nem használtam a defaulton kívül mást, mert semmi értelmét nem láttam.
Mehetnék vissza gyűjtögetni az új képességekkel -amik miatt imádom a metroidvániákat-, de mivel nincs semmilyen térkép (Nem úgy, mint az innovatív Elden Ringben!), így fingom nincs hova kéne visszamenni, bolyongani meg ahogy írtam frusztráló hányás.
Értem én, hogy mi tetszik ebben a játékban az embereknek, de nekem kb csak a zene marad meg teljesen pozitív élményként, a többit ki kellett volna hagynom.
Az utolsó harmadától már csak a vegytiszta gyűlölet hajtott a játék során. Gyűűűűlöltem az egészet. A bolyongást, a rohadt bossfightokat, mindent.
Egy hasonló mechanikákat felvonultató játékban élvezetesnek kellene lennie fejlődésnek, feldedezésnek. Itt a felfedezés undorító időelbaszás és frusztráció a fejlődés meg egy nagy büdös nulla.
Úgy fejeztem be a játékot, hogy NULLA DARAB HP növelést sikerült összednem, MP-ből is csak 1 plusz adagot. Az összes fegyvert megtaláltam, soha nem használtam a defaulton kívül mást, mert semmi értelmét nem láttam.
Mehetnék vissza gyűjtögetni az új képességekkel -amik miatt imádom a metroidvániákat-, de mivel nincs semmilyen térkép (Nem úgy, mint az innovatív Elden Ringben!), így fingom nincs hova kéne visszamenni, bolyongani meg ahogy írtam frusztráló hányás.
Értem én, hogy mi tetszik ebben a játékban az embereknek, de nekem kb csak a zene marad meg teljesen pozitív élményként, a többit ki kellett volna hagynom.
Én meg csak folytattam BB-t, elviszem ebrietasig, ha a hányásomon is kell elcsúsznom hozzá, akkoris :D
Ma lement Micolash elsőre (egyszer csak ott voltam, tökre meglepődtem, szerintem ezzel én nem is harcoltam korábban, mert valami késdobálással lecheaseltem anno, valami ilyesmire emlékszem, de ilyen harcra nem, amit most nyomtam vele), Wet Nurse elsőre, és Darkbeast Parl, hát ő már nem is elsőre, hanem nulladikra, bementem, csaptam a levegőbe kettőt, a közelembe sem volt, és meghalt. Nem tudom mitörtént vele :D Holnap gombafejű, ebrietas, gherman, és vége. Eddig 18 órám van a játékban. Simán el tudom képzelni, hogy ez felmegy 22-re is, mire végzek a játékkal. Vagy elakadok ebrietasnál, mint 7 éve, és sosem lesz meg. Ki tudja? :D
Ma lement Micolash elsőre (egyszer csak ott voltam, tökre meglepődtem, szerintem ezzel én nem is harcoltam korábban, mert valami késdobálással lecheaseltem anno, valami ilyesmire emlékszem, de ilyen harcra nem, amit most nyomtam vele), Wet Nurse elsőre, és Darkbeast Parl, hát ő már nem is elsőre, hanem nulladikra, bementem, csaptam a levegőbe kettőt, a közelembe sem volt, és meghalt. Nem tudom mitörtént vele :D Holnap gombafejű, ebrietas, gherman, és vége. Eddig 18 órám van a játékban. Simán el tudom képzelni, hogy ez felmegy 22-re is, mire végzek a játékkal. Vagy elakadok ebrietasnál, mint 7 éve, és sosem lesz meg. Ki tudja? :D
Boldog kerek deep napot mindenkinek!
Én most tudtam meg hogy van ilyen nevű boss a játékban.Moby írta:Én meg csak folytattam BB-t, elviszem ebrietasig, ha a hányásomon is kell elcsúsznom hozzá, akkoris :D
Ma lement Micolash elsőre (egyszer csak ott voltam, tökre meglepődtem, szerintem ezzel én nem is harcoltam korábban, mert valami késdobálással lecheaseltem anno, valami ilyesmire emlékszem, de ilyen harcra nem, amit most nyomtam vele), Wet Nurse elsőre, és Darkbeast Parl, hát ő már nem is elsőre, hanem nulladikra, bementem, csaptam a levegőbe kettőt, a közelembe sem volt, és meghalt. Nem tudom mitörtént vele :D Holnap gombafejű, ebrietas, gherman, és vége. Eddig 18 órám van a játékban. Simán el tudom képzelni, hogy ez felmegy 22-re is, mire végzek a játékkal. Vagy elakadok ebrietasnál, mint 7 éve, és sosem lesz meg. Ki tudja? :D
Ludvig meg Kos akik tényleg kihívás. Parl nekem azért ment nehezen mert elvittek a zsákos emberek és nagyon korán (Amelia meg a boszik elött) csaptam le.
Isten éltessen, Deep!
Lepörgött a BB.
Gombafej elsőre, Ebrietas harmadikra, Gherman vagy tizenötödikre ment le. Nagyon szenvedtem vele, nem is igazán élveztem, a sok halál miatti vialfarmolástól meg hánytam. Tőlem bátran lehet a második részében patkányon lovaglás, jöhet, de ha azt is ilyen vialos rendszerre csinálják, én leköpöm őket. Időelbaszó filler okádékság. Nem tudom hogy bírtam ezt anno, pedig akkoriban úgy ötvenszer többször halhattam meg egy végigjátszáskor, már csak az időt tekintve is. Kissé így is elhúzódott a vége szenvedéssel, 23 óra lett. Lement az összes boss. Az alapfegyóval mentem végig (vajazókés), azt felbasztam +10-re, és 72-es szinten fejeztem be. Chalice-ban nem jártam.
DLC-t már kihagyom, mert ennyi bőven elég volt. Tudom, hogy Kos meg Ludwig kemények, de egyrészt Kos-t egy időben coop segítettem másoknak, és vagy 100x öltem meg, ott csinálom meg bármelyik lukába, ahol akarom, semmiféle kihívást nem jelent. Ludwig ő tényleg hard, régen is gecinehezen ment le, de lement, nem volt olyan átüthetetlen fal, mint Ebrietas. Kihagyom.
Na és akkor pár szó Ebrietasról. Ha lement volna elsőre felvettem volna, és le is mehetett volna, de ez a kamerakezelés, ami itt a BB-ban van, hát ez valami olyan szinten világszara, hogy aki olyat leír, hogy a from ebben nem fejlődött, annak javaslok egy hasonló újrafutást BB-ben, aztán írja ezt le má' mégegyszer ha meri :D Nem tökéletes máig, de olyan más a scale az ER-ben akár a bossok méretét tekintve, és ehhez képest az egész játék viselkedése, hogy engem ott már absz nem bántott, pedig nem ennyi boss volt, és egy része nagyon nem ekkora, pedig ez a szar ekkorákkal sem bírkózik meg. Szal valszeg az vót ebrietassal annak idején, hogy egyrészt sokkal szarabbul játszottam mint ma, másrészt meg fostam tőle.
Tökéletes nyugalommal, kézzelfoghatóan bizonyítva, minden kétséget kizáróan le merem írni, hogy az ER a FROM játékok legjobbja, és nem is kicsit. A BB a mai napig zseniális, az atmoszféra, a képi világa, az a néhány boss benne egyedi és különleges, de mint játék, mint fromjáték, hát, túllépett rajta a from is, meg én is. Minden tekintetben. Nem látom értelmét, hogy ezzel a játékkal bármilyen szinten foglalkozzanak, mert egyrészt nem túl nagy tartalom, másrészt mindaz ami jo benne, az ott van ma is, élvezhetően, nem mondom, hogy jobb frémmel ne lenne jobb, de annak mondjuk 4 éve lett volna még értelme, ma inkább már az újakat kell csinálni.
Ami viszont ma mindazok után amiket azóta láttam (Nioh-k, ER) óriási csalódás, és csak az emléke jó, az a Sekiro. Hangulattalan, szegényes, gyenge, hangokban is fos, idegesítő valami. Tudom játszani, sokkal jobban mint annó, de semmi nem tetszik ma már benne. Annyival jobban hozza ezt a világot a nioh-k, hogy az időt sem éri meg beletenni. Pláne egy újrajátszás nem megy már vele. Másról sem szól, csak azon gondolkodom, hogy mi tetszhetett benne annyira amikor én ezt kiplatináztam, és csak arra jutottam, hogy az újdonság varázsa és a kihívás lehetett, de ezekből ma már nincs semmi. Így nem is maradt semmi olyan jóság benne, amit ma értékelni tudnék.
De a múltarévedésből ennyi elég is volt bő nyállal, szerintem ránézek a Returnal DLC-re. Remélem nem valami multionly szar, nem tudok róla semmit, csak azt, hogy jött :D
Gombafej elsőre, Ebrietas harmadikra, Gherman vagy tizenötödikre ment le. Nagyon szenvedtem vele, nem is igazán élveztem, a sok halál miatti vialfarmolástól meg hánytam. Tőlem bátran lehet a második részében patkányon lovaglás, jöhet, de ha azt is ilyen vialos rendszerre csinálják, én leköpöm őket. Időelbaszó filler okádékság. Nem tudom hogy bírtam ezt anno, pedig akkoriban úgy ötvenszer többször halhattam meg egy végigjátszáskor, már csak az időt tekintve is. Kissé így is elhúzódott a vége szenvedéssel, 23 óra lett. Lement az összes boss. Az alapfegyóval mentem végig (vajazókés), azt felbasztam +10-re, és 72-es szinten fejeztem be. Chalice-ban nem jártam.
DLC-t már kihagyom, mert ennyi bőven elég volt. Tudom, hogy Kos meg Ludwig kemények, de egyrészt Kos-t egy időben coop segítettem másoknak, és vagy 100x öltem meg, ott csinálom meg bármelyik lukába, ahol akarom, semmiféle kihívást nem jelent. Ludwig ő tényleg hard, régen is gecinehezen ment le, de lement, nem volt olyan átüthetetlen fal, mint Ebrietas. Kihagyom.
Na és akkor pár szó Ebrietasról. Ha lement volna elsőre felvettem volna, és le is mehetett volna, de ez a kamerakezelés, ami itt a BB-ban van, hát ez valami olyan szinten világszara, hogy aki olyat leír, hogy a from ebben nem fejlődött, annak javaslok egy hasonló újrafutást BB-ben, aztán írja ezt le má' mégegyszer ha meri :D Nem tökéletes máig, de olyan más a scale az ER-ben akár a bossok méretét tekintve, és ehhez képest az egész játék viselkedése, hogy engem ott már absz nem bántott, pedig nem ennyi boss volt, és egy része nagyon nem ekkora, pedig ez a szar ekkorákkal sem bírkózik meg. Szal valszeg az vót ebrietassal annak idején, hogy egyrészt sokkal szarabbul játszottam mint ma, másrészt meg fostam tőle.
Tökéletes nyugalommal, kézzelfoghatóan bizonyítva, minden kétséget kizáróan le merem írni, hogy az ER a FROM játékok legjobbja, és nem is kicsit. A BB a mai napig zseniális, az atmoszféra, a képi világa, az a néhány boss benne egyedi és különleges, de mint játék, mint fromjáték, hát, túllépett rajta a from is, meg én is. Minden tekintetben. Nem látom értelmét, hogy ezzel a játékkal bármilyen szinten foglalkozzanak, mert egyrészt nem túl nagy tartalom, másrészt mindaz ami jo benne, az ott van ma is, élvezhetően, nem mondom, hogy jobb frémmel ne lenne jobb, de annak mondjuk 4 éve lett volna még értelme, ma inkább már az újakat kell csinálni.
Ami viszont ma mindazok után amiket azóta láttam (Nioh-k, ER) óriási csalódás, és csak az emléke jó, az a Sekiro. Hangulattalan, szegényes, gyenge, hangokban is fos, idegesítő valami. Tudom játszani, sokkal jobban mint annó, de semmi nem tetszik ma már benne. Annyival jobban hozza ezt a világot a nioh-k, hogy az időt sem éri meg beletenni. Pláne egy újrajátszás nem megy már vele. Másról sem szól, csak azon gondolkodom, hogy mi tetszhetett benne annyira amikor én ezt kiplatináztam, és csak arra jutottam, hogy az újdonság varázsa és a kihívás lehetett, de ezekből ma már nincs semmi. Így nem is maradt semmi olyan jóság benne, amit ma értékelni tudnék.
De a múltarévedésből ennyi elég is volt bő nyállal, szerintem ránézek a Returnal DLC-re. Remélem nem valami multionly szar, nem tudok róla semmit, csak azt, hogy jött :D
GT7 credit szerzés erősen javítva a tegnapi patchben.
Circuit experience ha minden megvan goldra az olyan 46 millió. Új 1 órás mission-ök, 1.2m darabja. Ezeket csak egyszer lehet kiszedni ugye.
Meg kerültek be 30 perces futamok amik 400-500k creditet fizetnek.
Circuit experience ha minden megvan goldra az olyan 46 millió. Új 1 órás mission-ök, 1.2m darabja. Ezeket csak egyszer lehet kiszedni ugye.
Meg kerültek be 30 perces futamok amik 400-500k creditet fizetnek.
Hát nagyobb marhaságokat is írtak már le a történelem során, bár most hirtelen nem tudnék példát mondani.Moby írta:Tökéletes nyugalommal, kézzelfoghatóan bizonyítva, minden kétséget kizáróan le merem írni, hogy az ER a FROM játékok legjobbja, és nem is kicsit.
Ja-ja. HBD Deep!
Ne fossál már tőle ennyire basszus! Nem nehéz! Eskü!DanielT írta:Hát nagyobb marhaságokat is írtak már le a történelem során, bár most hirtelen nem tudnék példát mondani.
Nos akkor kijelenthetjük, hogy a gears reviewimat olcsón megúsztam!DanielT írta:Hát nagyobb marhaságokat is írtak már le a történelem során, bár most hirtelen nem tudnék példát mondani.
Persze aztán úgy jár, mint eje a BF2042vel, hogy lelövik minden sarkon és hallgathatjuk a ragefesztet!Moby írta:Ne fossál már tőle ennyire basszus! Nem nehéz! Eskü!
Nyilván ebbe az újdonság faktor is belejátszik, de én is ezt mondom. Nyilván nehéz korábbi From cuccokhoz hasonlítani, a teljesen más lépték mellett. De horderőben legalább ugyanott van számomra, mint a maga idején a DaS1. Értem én, hogy neked valami beakadt, és valamiért gyűlöletkampányt nyomsz ellene, de talán ki kéne próbálni mielőtt lefikázod. (Nem, videókból nem tudod eldönteni)DanielT írta:Hát nagyobb marhaságokat is írtak már le a történelem során, bár most hirtelen nem tudnék példát mondani.
Nem fosok tőle, hanem fosom le. Végignéztem Elajjaz _MINDENT_ felporszívózó végigjátszását, azóta speedrunokat, stb, mindent láttam. Az identitásának és a zsenialitásának nagyrészét elveszített, filler fostömlő ez kérem szépen. Souls játék azoknak, akik nem szereik a Souls játékokat. Ami jó benne, azt 1-1ben hozták át az elődökből: kezelés, normál harc. A bossfightok nagyrésze izzadtságszagú újrahasznosítás (ennyi rész után nem csoda), mindent belelapátoltak amit a kamrában találtak, de ettől a szememben nem több lett, hanem ellenkezőleg. A DS1-ben doktori disszertációt lehetne írni 1 folyosón elhelyezett 2 ellenfél pozíciójáról, miért és hogyan történt. Ebben meg szánalmasan néz ki, ahogy bandukolnak a nyomorultak a nagy büdös pusztában. Még épületeken belül is, mert azok is olyan rohadt nagyok, mintha az amcsi SUV-oknak lennének tervezve amiket vakok vezetnek. A helyszínek minősége is olyan inkonzisztens, mintha 3 játékból lennének összeollózva, technikai és art szinten is. Ott rohad ez meg tőlem a Sekiro-val együtt örökre.Moby írta:Ne fossál már tőle ennyire basszus! Nem nehéz! Eskü!
Az kiváló szorakozás lehetett! :DDanielT írta:Végignéztem Elajjaz _MINDENT_ felporszívózó végigjátszását, azóta speedrunokat, stb, mindent láttam.
A toTTTTTTális bullshit level végtelen :DDDDD Az emlékszépítő filterek. Most nyomtam bele abba is. Igen, a maga idejében nagyon rendbe volt, csakhát az a maga idejében volt. Ez az idő meg nem az. Vérciki animációk, kamerabajok mázsája, hitbox fasságok, ésatöbbi. Doktori disszertáció...azagyameldobom ezeken a teljes őrültségeken, amiket ilyenkor összefingassz :DDDDanielT írta:A DS1-ben doktori disszertációt lehetne írni 1 folyosón elhelyezett 2 ellenfél pozíciójáról, miért és hogyan történt.
Ja és köszi mindenkinek a HBD-t
Ennek kizárására nyaltam most bele a régi cuccokba. Hogy ez ne legyen, és viszonylag objektíven lássam, hogy honnan jöttek, merre mennek. Mennek-e egyáltalán. Mi az, ami javult, mi az, ami nem javult, az ER kapcsán sok helyen sok mindent leírtak korábbi from játékokhoz képest. A gyarkolati tapasztalat az, hogy úgy a 80%-a mariannaárok-mély bullshiét. A régenmindejobbvótozásnak azért lett kultúrája, mert a régi azé jobb, mert régen volt, és így nem emlékszik rá senki, hogy pontosan hogy is vót. Hát hogy lett vóna? Jobban!deep írta:Nyilván ebbe az újdonság faktor is belejátszik, de én is ezt mondom.
Nincs egy éve, hogy 0-ról platináztam a DS1-et, szóval nem kell a távoli emlékeimre hagyatkozni.Moby írta:A toTTTTTTális bullshit level végtelen :DDDDD Az emlékszépítő filterek. Most nyomtam bele abba is. Igen, a maga idejében nagyon rendbe volt, csakhát az a maga idejében volt. Ez az idő meg nem az. Vérciki animációk, kamerabajok mázsája, hitbox fasságok, ésatöbbi. Doktori disszertáció...azagyameldobom ezeken a teljes őrültségeken, amiket ilyenkor összefingassz :DDD
Azt még nekem is ki kellene, mert az nem lett sohasem kimaxolva sehol.DanielT írta:Nincs egy éve, hogy 0-ról platináztam a DS1-et, szóval nem kell a távoli emlékeimre hagyatkozni.
Akkor ajánlom, a messze legszarabb Lost Izalith részben kellemes Elden Ring nosztalgia fog elkapni!Moby írta:Azt még nekem is ki kellene, mert az nem lett sohasem kimaxolva sehol.
Moby írta:Tökéletes nyugalommal, kézzelfoghatóan bizonyítva, minden kétséget kizáróan le merem írni, hogy az ER a FROM játékok legjobbja, és nem is kicsit.
Moby írta:Én nem tudom ez mi. Azzal együtt, hogy rohadtul érdekel, és tetszett a network test, ezt azért kibaszottul túlzásnak érzem még így látatlanban is. Mindegy, este röviden rápróbálok majd, de alapvetően majd csak HFW után fog menni.
Én nme írtam, hogy 10/10. Sőt, leírtam a hibáit is. Az, hogy ez a legjobb from játék, ez nem azt jelenti, hogy hibátlan.Micsu írta::banplz:
Mindenestre ez a DaS remaszter...jéééééézusatyaúristen :DDDDDDDDDD
Mintha mellig érő vízben rendeznének 100m sprintfutást. Ez mechanikailag valami csodálatos. Fantasztikus, hogy anno volt hozzá türelmem. Ma már nincs. Feljött tőle a vacsi. Nem a graftól, hanem a mozgástól, a ultrafos locktól, az egész működésétől. Ma már én ezt csak annak tudnám ajánlani, aki kisdoktorit akar írni folyosón szaró enemykből. Aki szórakozni akar...hát annak valami nagyon mást :DD
Majd kinövöd ezt a fázist is.Moby írta:Én nme írtam, hogy 10/10. Sőt, leírtam a hibáit is. Az, hogy ez a legjobb from játék, ez nem azt jelenti, hogy hibátlan.
Mindenestre ez a DaS remaszter...jéééééézusatyaúristen :DDDDDDDDDD
Mintha mellig érő vízben rendeznének 100m sprintfutást. Ez mechanikailag valami csodálatos. Fantasztikus, hogy anno volt hozzá türelmem. Ma már nincs. Feljött tőle a vacsi. Nem a graftól, hanem a mozgástól, a ultrafos locktól, az egész működésétől. Ma már én ezt csak annak tudnám ajánlani, aki kisdoktorit akar írni folyosón szaró enemykből. Aki szórakozni akar...hát annak valami nagyon mást :DD
Célközönségnek érzem magam, de ganépasszolom ezt az idöre játszást.Botond írta:Anno.avi
Aki még nem tette, de érdekli a stílus és teheti, az mindenképpen próbálja ki!
De lement ma a Babilon 1-es hardon!
Ha egy hasonlattal kellene jellemeznem a DaS harcokat mai szemmel, akkor csak azzal tudnám elmeéslni, amilyen egy NAGYON dadogós emberrel beszélgetni, de ezt csak az érti, akinek van ilyen ismerőse. Hogy már amikor belekezd pontosan tudod, hogy mi lesz a vége, de muszáj végigvárni, és a gondolataid már 6 mondattal előrébb járnak, és nagyon szurkolsz neki, hogy összejöjjön neki az az egy szó, ő is nagyon izzad, te is nagyon izzadsz a másodperc mutató hangosan kattog s fejedben, miközben ő rettenetesen, verejtékezve küzd, hogy átjusson azon az egyetlen szótagon, de belefagy minden abba a pár másodpercbe, és a végén hihetetlen eufória egy szó megszülése mindkettőtöknek, és végre kijön a film az iszonyú kínos lassított felvételből.DanielT írta:Majd kinövöd ezt a fázist is.
Na a DaS harcok tűpontosan olyanok, mintha két ilyen ember beszélgetne :DD
Mondjuk ez a skizó dadogós ember még mindig folyékonyabban beszél mint a mai játékok 90%-a.Moby írta:Ha egy hasonlattal kellene jellemeznem a DaS harcokat mai szemmel, akkor csak azzal tudnám elmeéslni, amilyen egy NAGYON dadogós emberrel beszélgetni, de ezt csak az érti, akinek van ilyen ismerőse. Hogy már amikor belekezd pontosan tudod, hogy mi lesz a vége, de muszáj végigvárni, és a gondolataid már 6 mondattal előrébb járnak, és nagyon szurkolsz neki, hogy összejöjjön neki az az egy szó, ő is nagyon izzad, te is nagyon izzadsz a másodperc mutató hangosan kattog s fejedben, miközben ő rettenetesen, verejtékezve küzd, hogy átjusson azon az egyetlen szótagon, de belefagy minden abba a pár másodpercbe, és a végén hihetetlen eufória egy szó megszülése mindkettőtöknek, és végre kijön a film az iszonyú kínos lassított felvételből.
Na a DaS harcok tűpontosan olyanok, mintha két ilyen ember beszélgetne :DD
Most a Fallen Ordert játszva ez különösen feltűnő, sőt ha már animációk, abban is sokkal fluidabb a 10 évvel korábbi From cucc.
ami egy az egyben ER, ..itt mi is a konkluzió?Moby írta:Ha egy hasonlattal kellene jellemeznem a DaS harcokat mai szemmel
Ebben a DaS remaszterben még mis a bánatos faszt remasztereltek? Mer hogy 10 év nem volt elég, hogy a lockra befogás helyett ne basszon hátraarcot a kari, az a zeróeffort olyan szintje, amire nem, hogy platinával illik válaszolni, de eilndítással sem. Fel lehetne ezt húzni a mai szintre, de nem ilyen szaroshurka módon, ahogy ez a kamu remaszter csinálja, amiben annyi a remaszterelés, hogy van 60fps. Csuhajja.
Najó. Del. Ebbe inkább nem kellett volna belemerülni. Én erről nem tudok többet egy pozitív dolgot leírni azon kívül, hogy azért jó, mert ez vezetett oda, hogy elkészültek a későbbiek. Minden más tekintetben a from legalja. Pedig régen még tudtam szeretni is :( Talán majd egyszer kap egy méltó remaket, de nem lesz egyszerű ezt rengeteg fos működéseket kijavítani. A legegyszerűbb megoldás persze szimplán az volt, hogy nem emlékeztem ezekre, és ezt a csodás állapotot kellett volna csak fenntartani.
Régenmindejobbvót(tm) :(
Régenmindejobbvót(tm) :(
Alig várom 2 év múlva a Skyrim Ring hasonló elemzését! Addigra remélem a From beleinnovál mondjuk craftingot és lehetne mondjuk fesztivál is... Na az aztán megmutatná a senkiházi Demon's/Dark Souls kombónak, mi a tuti!Moby írta:Najó. Del. Ebbe inkább nem kellett volna belemerülni. Én erről nem tudok többet egy pozitív dolgot leírni azon kívül, hogy azért jó, mert ez vezetett oda, hogy elkészültek a későbbiek. Minden más tekintetben a from legalja. Pedig régen még tudtam szeretni is :( Talán majd egyszer kap egy méltó remaket, de nem lesz egyszerű ezt rengeteg fos működéseket kijavítani. A legegyszerűbb megoldás persze szimplán az volt, hogy nem emlékeztem ezekre, és ezt a csodás állapotot kellett volna csak fenntartani.
Régenmindejobbvót(tm) :(
Szétbarmolták a fényelést, plusz ez már a csoffadt jaguáron 60 frém, míg a prepare to die edition Blighttownja az beröcög a 9900K-n is.Moby írta:Ebben a DaS remaszterben még mis a bánatos faszt remasztereltek? Mer hogy 10 év nem volt elég, hogy a lockra befogás helyett ne basszon hátraarcot a kari, az a zeróeffort olyan szintje, amire nem, hogy platinával illik válaszolni, de eilndítással sem. Fel lehetne ezt húzni a mai szintre, de nem ilyen szaroshurka módon, ahogy ez a kamu remaszter csinálja, amiben annyi a remaszterelés, hogy van 60fps. Csuhajja.
Semmi rádiótorony mászás? Az úgy nem is ópenwörd!DanielT írta:Alig várom 2 év múlva a Skyrim Ring hasonló elemzését! Addigra remélem a From beleinnovál mondjuk craftingot és lehetne mondjuk fesztivál is... Na az aztán megmutatná a senkiházi Demon's/Dark Souls kombónak, mi a tuti!