Jogos, sokat leront a dologból, hogy nem gyerek kompatibilis a sztori és hogy nincs magyar felirat, a 11 éves gyerek azért a nagyját még nem érti, fordítani kell, sőt ez a kapcsolati válság elvált szülők gyerekének meg pláne nem sikerdíjas ötlet, szóval ez a része tök valid kritika. De a gémpléj elviszi, és kellően változatos is. Mire megszoktuk a szöggel kalapáccsal rögzítős akadályokat már teljesen más eszközeink voltak, szóval magát a gémpléjt szerintem is elkapták 10 pontra az első harmada alapján, nem tudom a második és harmadik harmad hogyan alakul, de a 10 pontozások alapján nem számítok rá, hogy besablonosodik.Moby írta:Én nem nagyon értem ezt a hypot az it takes two körül. Mármint jó-jó ez a nagyon coopra kihegyezett játékmenet, de mondjuk nagyobbat üthetne, ha a sztori olyan lenne, ami inkább gyereknek is való. Másrészt meg mint játék, szerintem a Sackboy sok szempontból igényesebb, bár kevésbé kooperációra kihegyezett a tartalom, de mindezzel együtt is jobb, tartalmasabb coop játék.
A zsákfiú meg hát nemtom. Elkezdtük hárman nyomni, mert lányom zabálja az artot, de megmondom őszintén mondjuk a macskásmárió (3d wörld vagy mi) ezerszer jobb platformer (azt is szoktuk hármasban csavarni néha), és azért mindegyikben közel nulla a coop elem, a zsákfiú a talajból kihúzós cérnákat kivéve kifejezetten az egymással versengést preferálja, nem a coopságot, mert a végén ranglista ki mennyi csengőt vagy mi a szart söpört be, aki kapja marja, nem osztja mindenkinek egyenlően, vkinek összejön az új ruhára, vkinek nem, nyilván fiam ügyesebb neki több csengő jut, lányomnak érdekes lenne a ruha, neki meg nem, szóval három-négy pálya után inkább kikapcsoltam, "ne öljék egymást". Majd nyomja egyedül a lányom, akkor övé lesz a csengő meg a ruha is.
Ami teljesen gyerekbarát coop volt az szerintem az unreavel2, bár a sztori ott totál zagyvaság, de mondjuk olyan szinten a háttérben zajlik, hogy kurvamindegy is. Way out megintcsak nem egy gyerekbarát sztori. Sőt!