A PC-s játékoknak leáldozott
Nem emlekszem hogy a bgben, dosben, poeben felistenkent mozogtam volna a vegen, foleg az utobbiban ugy elkentek a szamat hogy ihaj. Bethesdas rpgben emlekszem arra amit te mondasz.
BGben pedig pont volt ilyen nekem. Poeről később tudok nyilatkozni, dos az most hirtelen nem ugrik be, hogy mi.Micsu írta:Nem emlekszem hogy a bgben, dosben, poeben felistenkent mozogtam volna a vegen, foleg az utobbiban ugy elkentek a szamat hogy ihaj. Bethesdas rpgben emlekszem arra amit te mondasz.
Saját bevallásod szerint csak közelharcosként játszottad végig a Gothic 2-t, én íjászként és mágussal is. Az utolsó hosszú fejezetben, a negyedikben rengeteg az újonnan előkerülő elit ork, azok pedig cheat nélkül gyorsan meg tudnak ölni. Egyszerűen akkora a sebzésük, nem tudod őket HP-ban agyonfejlődni, semmilyen karakterrel. Támadóvarázslatból villám akkor a csúcs, idézésből az ellenük semmit érő csontváz, és ugye a mana is limitált, regeneráció nincs, csak itóka, alvás, illetve leveszem-felveszem csalás manaadó varázstárgyakkal (de ez valós időben történik, és addig pofán verhetnek, ha nem futkosol). De a gyíkemberek se sokkal gyengébbek. Persze egyesével elcsalogatva őket szét lehet trükközni a játékot, de ha jönnek rád többen, akkor igenis észnél kell lenni. Minden karakterrel rengeteget kell futni abban a fejezetben. Nagyon eltúlzod te a god mode-ot. A 6. fejezet nyúlfarknyi és béna, ezért van benne csak három nehéz harc a kevésből.Botond írta:Én továbbra is tartom azt, amit Zónak is mondtam, hogy szerintem ez az egyetlen módja, hogy egy játék élvezetes legyen Artynak is (csak a főküldik, minimál xp és szint emiatt) meg nekem is(minden egyes xp összeszedve ami csak létezik, játék 20%ától godmode). Minden más megoldásban szétesik a cucc így vagy úgy vagy amúgy.
Gothic is godmode a játék harmadától, bár Zó váltig állítja, hogy ő talált benne két harcot is a 300ból, ami nehéz, de én annyit se, meg a 300ból kettő ami nem filler, időelbaszás, az ugyanúgy walksim szint, mint ha nulla ilyen lenne. Az meg nem az én világom, én játszani akarok.
Én pont így szeretem, ahogy az ac görögök vannak, hogy jön a világ velem egy szinten, és xyz mellékküldi vagy főküldi elérhető lvl17től, de ha lvl45ön érek oda, akkor is ugyanaz a nehézsége, mintha rohantam volna oda lvl17en, nem szürkült ki, mint sok rpg-ben és az epikus kocsmai verekedés nem lett instantkilles 10 seces semmiség.
Eleve nekem idegen ez amit Zó mond, hogy játék elején nímandok vagyunk, játék végére meg Zeusz is elbújhat mögöttünk. Persze fejlődik a karakter, de idkfa azé ne legyen, az már nem játék, hanem walksim vagy interaktív könyv.
Statikus szinten levő világban én még eddig mindig mindent mindenhol túlfejlődtem a picsába és ez rossz. Dinamikus lekövetés 4 prezident!
De a játékidő kétharmadát az első három fejezetben töltöd a Night of The Ravenben, a vanillában meg Jharkendar híján az első kettőben, ha tényleg mindenre rámész. (Sok mindent meg lehet csinálni opcionálisan már, és mivel gyenge vagy, tovább is tart, eleve akkor fedezel fel így, és gyűjtöd be a füveket.) Márpedig addig nem is lehet a sztorivonal elé fejlődni. Jó, a másodikban sok XP összeszedhető azzal, ha csalogatással és millió nyílvesszővel kinyírod az összes orkot az ostromgépre állva, de sok mindent még mindig nem tudsz megtanulni. (És így pazarlás statnövelésre elsütni az elixíreket, kőtáblákat, pörkölteket stb.)
Nem tudom értelmezni a játék harmadától való god mode-ot. És régen sokat jártam gothicos fórumokra (nagyrészt ezekhez is szóltam hozzá), soha senki nem volt ezen a véleményen a veteránok közül se. A G1-ben viszont amint megvan a 3 manába kerülő fagyasztás (de az 5 manáért élőhalottakat azonnal kinyíró cucc is sok helyen jól jön), nem sok mindenkitől kell tartani templomossal, szerintem vele mint hibrid kaszttal a legkönnyebb, már csak azért is, mert közelharcosként és manát tekintve is bő nyállal egyszerre maxolható, csak az 5-6. körös varázslatokról marad le, és a zsoldossal szemben kénytelen kimaxolni az egykezest a kétkezes kimaxolása előtt. (Azaz a zsoldosnak több tartalékpontja marad. De mire is?)
A régi mobok és NPC-k ellen persze meglesz a god mode. A G1-ben imádtam, hogy egy idő után, ha elővetted a kardodat, akkor már nem megagyalni próbáltak érte, hanem menekültek hanyatt-homlok.
És az sem zavar, hogy az átlagos mobok sem haltak ki (durva lenne, ha már csak elit orkok lennének), tőlük meg sárkányölő hősként igenis sokkal erősebbnek illik lennünk. Persze, majd 50-es szintű lesz a jobbágyasszony, és elver sodrófával, az a fasza!
Még annyit tennék hozzá, hogy eközben az olyan "előfutárnak" tekinthető nyílt világú Outcast sokkal könnyebb volt a végére, de a GTA 3 is könnyebb szerintem még az AC1-nél is (pár éve végigjátszottam, és meglepődtem). Egyszerűen nem minden játék ment rá akkoriban annyira a nehéz végjátékra, és nem csak a szinthez igazítás hiánya miatt. A sárkányok statját akár patchben vagy moddal is lehet növelni. (Ahogy, ha jól tudom, a regenerálódásuk is patchcsel került be.)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2021.10.08. 16:24-kor.
A BG1 eleje is kissé gothicosan túlélős, mert egy rosszul bekapott támadás kinyírhatja a karakteredet, akit nem lehet feltámasztani akkor sem, ha nem szedik darabokra, tehát load game. Ez pár szintlépés után eltűnik a játékból, mint minden lépésnől jelenlévő veszélyforrás, de azért gyorsan nem lesz könnyű.Micsu írta:Nem emlekszem hogy a bgben, dosben, poeben felistenkent mozogtam volna a vegen, foleg az utobbiban ugy elkentek a szamat hogy ihaj. Bethesdas rpgben emlekszem arra amit te mondasz.
Összefoglalva, szerintem immerzió és koherencia >>>>>> kihívás, Botond szerint fordítva. De továbbra is azt mondom, hogy sok túlzást is bevet ennek aláhúzása érdekében.
Hat az eredeti bg2ben szint limit volt, nagyon nem tudtad tultapolni magad, a throne of bhaalben meg volt izzadas itt/ott. Kezd el a legnehezebben es majd gyere vissza a tapasztalatokkal ;)Botond írta:BGben pedig pont volt ilyen nekem. Poeről később tudok nyilatkozni, dos az most hirtelen nem ugrik be, hogy mi.
Btw en szerettem mikor ilyen minor ellenfeleket szetutottem par perc alatt, komoly batemagek meg meg tudtak szivatni max szinten is.
Toltam nem sokat, egy órácskát a PS5-ös BF-et. Ennyi idő alatt nagyon sok mindent azért nem tudtam megnézni de...
- PS5-ön jobban élveztem, a jobb kontroller, a Haptic Feedback nagyon jó a játékban, a framedroppok ha voltak is, nem vettem észre, illetve nem zavart, szal valszeg inkább ez a verza lesz a nyerő
- Bugokkal továbbra sem találkoztam, pedig járműveztem, mindent csinálta, az egyetlen zavaró bug továbbra is az árnyékvillogás
- A map mérete engem továbbra sem zavar, egy perc en belül vagyok szituációban bárhova is baszatom le magam. ráadásul így van értelme a kisebb outpostokra is rámenni. Ekkora mapon is simán kialakulnak koncentrált harcok, és azokba is bele lehet menni (sok értelme nem volt a multiplatform szerverek, a pécések ilyen helyzetekben megbasznak term.).
- Szerintem továbbra is ez egy tök jó BF, amiből keveset látunk eddig, de nagyon érdekel, csak nem lesz rá időm, de mindenestre jobb, mint amit nem vártam
- Az egyetlen, amibe bele tudok kötni, az a graf. Nem csúnya a játék, de ez ma már nem basz oda. Kíváncsi leszek a többi mapra is, talán lesz köztük szebb.
Összességében a két platform teszt után nekem tök pozitív az összkép, biztosan veszem, de kevés a valószínűsége, hogy day1(súlyosbodó időhiány miatt). Majd meglátjuk. Illetve még annyi, hogy PS5-ön mintha szebb lenne. Nemtudom, nem néztem compersion videókat, de szebbnek látom PS5-ön, és a jobb kontroller miatt jobb az egész élmény. Szerintem van ebben a játékban kraft bőven.
- PS5-ön jobban élveztem, a jobb kontroller, a Haptic Feedback nagyon jó a játékban, a framedroppok ha voltak is, nem vettem észre, illetve nem zavart, szal valszeg inkább ez a verza lesz a nyerő
- Bugokkal továbbra sem találkoztam, pedig járműveztem, mindent csinálta, az egyetlen zavaró bug továbbra is az árnyékvillogás
- A map mérete engem továbbra sem zavar, egy perc en belül vagyok szituációban bárhova is baszatom le magam. ráadásul így van értelme a kisebb outpostokra is rámenni. Ekkora mapon is simán kialakulnak koncentrált harcok, és azokba is bele lehet menni (sok értelme nem volt a multiplatform szerverek, a pécések ilyen helyzetekben megbasznak term.).
- Szerintem továbbra is ez egy tök jó BF, amiből keveset látunk eddig, de nagyon érdekel, csak nem lesz rá időm, de mindenestre jobb, mint amit nem vártam
- Az egyetlen, amibe bele tudok kötni, az a graf. Nem csúnya a játék, de ez ma már nem basz oda. Kíváncsi leszek a többi mapra is, talán lesz köztük szebb.
Összességében a két platform teszt után nekem tök pozitív az összkép, biztosan veszem, de kevés a valószínűsége, hogy day1(súlyosbodó időhiány miatt). Majd meglátjuk. Illetve még annyi, hogy PS5-ön mintha szebb lenne. Nemtudom, nem néztem compersion videókat, de szebbnek látom PS5-ön, és a jobb kontroller miatt jobb az egész élmény. Szerintem van ebben a játékban kraft bőven.
A BG1ben voltak skill növelő könyvek. A Bg1et végignyomtam végtelen plusz kettőször, hogy a fő karakterem el tudja olvasni annyiszor a szükséges skilles könyveket, hogy minden skillje 25ös legyen (asszem az volt a max str, dex, stb), és úgy importáltam a maxos karaktert a kettőbe. Na az volt az igazán pusztulgurul játék, azért se hoztam fel példának, csak az első részt.Micsu írta:Hat az eredeti bg2ben szint limit volt, nagyon nem tudtad tultapolni magad, a throne of bhaalben meg volt izzadas itt/ott. Kezd el a legnehezebben es majd gyere vissza a tapasztalatokkal ;)
Btw en szerettem mikor ilyen minor ellenfeleket szetutottem par perc alatt, komoly batemagek meg meg tudtak szivatni max szinten is.
De az első rész is ilyen volt, hogy kiléptél a városból, paff ott volt egy medve, aki ellen menekülve, hátranyilazósan lehetett nyerni 800 körben, aztán a játék harmadától ránézett vkire a grouppod és borult is el a francba.
De nem is ez a lényeg, hanem amit Zó is ír, hogy én csak melee karakterrel toltam végig a mindent is, azt tudom az összes rpgbe úgy szénnétápolni csukott szemmel, hogy nincs ellenfél, ő meg szopórollerezett a médzzsel meg a nyilassal, és a görögök formulája meg pont ezt simítja ki, hogy nem függ a játékstílustól, a szinttől, a semmitől az élmény, mindig ugyanazt kapod, és nekem pl ez a koherencia, ha már definíciókat akarunk használni.
Far Cry 6-ba is kellett az RT.... mondjuk nem is eszik sokat a 3080-on :)
https://www.techpowerup.com/review/far-cry-6-benchmark-test-performance/5.html
https://www.techpowerup.com/review/far-cry-6-benchmark-test-performance/5.html
Ma is volt BF2042 próbálkozásom, volt olyan meccs ahol összesen 4, vagy kevesebb killem volt. Borzalmasan érzem magam benne, de örülök neki, hogy minden ellenfelem sikerélményéhez hozzájárulhattam! Attól a 4-től meg elnézést kérek, véletlen volt!
Én is gondoltam megyek egyet, beszálltam egy tankba a bázison, felvonultam vele a map közeépre mintegy 6 perc alatt, közben vagy 3x beleakadva konténerekbe. Bementem egy alagútba, szembe jött egy kocsival egy ellenfél. Lőttem rá, nem találtam el. Kiugrott a kocsiból, átváltottam géppuskára. Körbelőttem. Ismétlem, egy alagútban. Nem tudott elfutni. Kiugrottam, hogy jó akkor lelövöm kézi fegyverrel. Nem. Kinyírt. Kiléptem. Kontrollerrel játszom C64 óta mindennel. És nem. Vagy én vagyok már túl öreg ehhez, vagy nem szabad ezt kontrollerrel játszani, mert nem erre való.DanielT írta:Ma is volt BF2042 próbálkozásom, volt olyan meccs ahol összesen 4, vagy kevesebb killem volt. Borzalmasan érzem magam benne, de örülök neki, hogy minden ellenfelem sikerélményéhez hozzájárulhattam! Attól a 4-től meg elnézést kérek, véletlen volt!
De hát éppen ez az, te a kihívás és az élmény teszel egyenlőségjelet, a koherenst pedig annak jelzőjének, számomra meg nem ez a lényeg. Jó, ha van, de nem áldoznám be érte a szerepjátszást. A BG1-es paladinomat sem a power play szellemében hoztam létre, tettem olyanra is pontot, amiről tudtam, hogy az elején hátrányt jelent (valójában a BG1 az AD&D-vel és a saját kézikönyvének az állításaival is szembe tud menni), de a megálmodott háttér megkívánta. (Ahogy a Mass Effect 2-ben nem pakoltam ki az NPC-k szobáit paragonként, hiába nem érdekelte a játékot.) Persze a tápos cuccok így is felhúzták a többiekhez, de alapból Minsc nagyobb damage dealer volt, Khalid jobb tank, Jaheira jobb "hibrid".Botond írta:A BG1ben voltak skill növelő könyvek. A Bg1et végignyomtam végtelen plusz kettőször, hogy a fő karakterem el tudja olvasni annyiszor a szükséges skilles könyveket, hogy minden skillje 25ös legyen (asszem az volt a max str, dex, stb), és úgy importáltam a maxos karaktert a kettőbe. Na az volt az igazán pusztulgurul játék, azért se hoztam fel példának, csak az első részt.
De az első rész is ilyen volt, hogy kiléptél a városból, paff ott volt egy medve, aki ellen menekülve, hátranyilazósan lehetett nyerni 800 körben, aztán a játék harmadától ránézett vkire a grouppod és borult is el a francba.
De nem is ez a lényeg, hanem amit Zó is ír, hogy én csak melee karakterrel toltam végig a mindent is, azt tudom az összes rpgbe úgy szénnétápolni csukott szemmel, hogy nincs ellenfél, ő meg szopórollerezett a médzzsel meg a nyilassal, és a görögök formulája meg pont ezt simítja ki, hogy nem függ a játékstílustól, a szinttől, a semmitől az élmény, mindig ugyanazt kapod, és nekem pl ez a koherencia, ha már definíciókat akarunk használni.
De kényszeresen power playt nyomni sem feltétlen érdemes, ha azt akarom, hogy a játék kihívása semmiképp ne csökkenjen. (Megjegyzem, a power playjel, főleg a BG-s könyvezés éppen a szint jelentőségét hackeled meg, vagyis a level scaling nem feltétlen tudná lekövetni.)
Jogis, ezért is mondom, hogy bg2 fel se merült példának, csak Micsu felhozta, úgy került szóba.Zóanagyvarázsló írta:De hát éppen ez az, te a kihívás és az élmény teszel egyenlőségjelet, a koherenst pedig annak jelzőjének, számomra meg nem ez a lényeg. Jó, ha van, de nem áldoznám be érte a szerepjátszást. A BG1-es paladinomat sem a power play szellemében hoztam létre, tettem olyanra is pontot, amiről tudtam, hogy az elején hátrányt jelent (valójában a BG1 az AD&D-vel és a saját kézikönyvének az állításaival is szembe tud menni), de a megálmodott háttér megkívánta. (Ahogy a Mass Effect 2-ben nem pakoltam ki az NPC-k szobáit paragonként, hiába nem érdekelte a játékot.) Persze a tápos cuccok így is felhúzták a többiekhez, de alapból Minsc nagyobb damage dealer volt, Khalid jobb tank, Jaheira jobb "hibrid".
De kényszeresen power playt nyomni sem feltétlen érdemes, ha azt akarom, hogy a játék kihívása semmiképp ne csökkenjen. (Megjegyzem, a power playjel, főleg a BG-s könyvezés éppen a szint jelentőségét hackeled meg, vagyis a level scaling nem feltétlen tudná lekövetni.)
Bg1 meg elsőre is easymode volt a végén, nem csak a szétkönyvezett újrajátszásoknál, azért került szóba. Egy sima, alapos végigjátszás easymódja ellen meg a dinamikus szintezés a megoldás. Szerintem.
A G2-ben, főképp az addonnal már első végigjátszásnál meghatározó, hogy az elixírekkel, kőtáblákkal és a szinte titkos cuccokkal hogyan sáfárkodtál. A szinted nem feltétlen reprezentatív. De számos RPG-ben a szinttől függetlenül nagyon hullámozhat egy-egy karakter vagy party ereje. Ha az első vakon végigjátszáshoz igazítasz, az egy rutinosabb power player szintjén babazsúr maradhat (persze, erre vannak a nehézségi szintek, de mégsem igazán lehet így lekövetni). Ez nagyban függ a karakterfejleszetésti rendszertől. Lehet, hogy az AC-ban a szintérték ennyire mindent jól leír, de sok RPG-ben korántsem.Botond írta:Jogis, ezért is mondom, hogy bg2 fel se merült példának, csak Micsu felhozta, úgy került szóba.
Bg1 meg elsőre is easymode volt a végén, nem csak a szétkönyvezett újrajátszásoknál, azért került szóba. Egy sima, alapos végigjátszás easymódja ellen meg a dinamikus szintezés a megoldás. Szerintem.
Személy szerint a nehéz és a könnyed fillert éppúgy utálom egy dózis után (igen, a nehéz is lehet filler), ha nem élvezetes kihívástól függően, tehát számomra ezért sem ebben látom a megoldást, a más filozófiai alapálláson túl sem. De ez utóbbi miatt ez számomra nem megoldás semmiképp.
Szerk.: Körábban voltak próbálkozások a dinamikus nehézsdégi szintre is akciójátékokban. Ezzel sincs baj, ha opcionálisan van ilyen, és működik, de azért azt nem bánom, ha én dönthetem el, hogy esni-kelni akarok vagy mint kés a vajban haladni.
Hero Of The Kingdom II
Együgyű kis klikkelgetős kalandjáték, torok fájás mellé pont megfelelő volt.
Együgyű kis klikkelgetős kalandjáték, torok fájás mellé pont megfelelő volt.
Közben megvan a bf recept: monitorra kötöttem és odaültem mint régen. Így már tudok ölni is.
Belenéztem egy gémpléj videóba. Hűbazzeg, maxiriszpekt, hogy neked volt ideged ezt végigülni.Micsu írta:Hero Of The Kingdom II
Együgyű kis klikkelgetős kalandjáték, torok fájás mellé pont megfelelő volt.
Lehet meg a fiadnak is keves lenne :D Kellett hozza a betegseg :PBotond írta:Belenéztem egy gémpléj videóba. Hűbazzeg, maxiriszpekt, hogy neked volt ideged ezt végigülni.
Zeldát maxol, az kb ugyanez a szint, halvány különbségeket lehet észrevenni.Micsu írta:Lehet meg a fiadnak is keves lenne :D Kellett hozza a betegseg :P
Kozben flixin megneztem a milliard dollaros kodot, fokent itthon forgattak, 4 reszes kis mini sorozat, nem valtja meg a vilagot de a story tetszett foleg hogy riöl, erdemes megnezni.
covid day1 óta megvolt első mozim, a 007-es.
Daniel Craig nekem nagy kedvenc Bond, Roger Moore után a második, szal kötelező kör volt, ám borzalmas lezárás lett, a JB feelingből 0%-ot tudott hozni (jójó, tudom, az elején az astonmartin...).
Ha valaki romantikus akciófilmre vágyik, bátran nézze meg, egyébként van 40+ jobb rész korábbról :D
nfshp remazter "platina", vagyis ezer (köszi gémpassz, bár most hétezeré' már polcon a helye...)
tízpertíznek nem nevezném, mert az ütközésvizsgálat nagggyon nem százas (anno is ez volt a baja), de egyébként nekem idén eddig goty
kölökkel játszattam kicsit a bf2042-t, jól néz ki, végre nem szétfilterezett moslék, ám a játék maga (multionly) a legkevésbé sem érdekel.
az alappálya 128 emberrel nem tűnt "túl nagynak" a partvonalról, de a fiam nem sokat tolta és ment inkább vissza a bf4be
(codename eagle óta sose maradt ki bf, ez lesz az első)
DT: poco f3 ? yes/no(why?)
Daniel Craig nekem nagy kedvenc Bond, Roger Moore után a második, szal kötelező kör volt, ám borzalmas lezárás lett, a JB feelingből 0%-ot tudott hozni (jójó, tudom, az elején az astonmartin...).
Ha valaki romantikus akciófilmre vágyik, bátran nézze meg, egyébként van 40+ jobb rész korábbról :D
nfshp remazter "platina", vagyis ezer (köszi gémpassz, bár most hétezeré' már polcon a helye...)
tízpertíznek nem nevezném, mert az ütközésvizsgálat nagggyon nem százas (anno is ez volt a baja), de egyébként nekem idén eddig goty
kölökkel játszattam kicsit a bf2042-t, jól néz ki, végre nem szétfilterezett moslék, ám a játék maga (multionly) a legkevésbé sem érdekel.
az alappálya 128 emberrel nem tűnt "túl nagynak" a partvonalról, de a fiam nem sokat tolta és ment inkább vissza a bf4be
(codename eagle óta sose maradt ki bf, ez lesz az első)
DT: poco f3 ? yes/no(why?)
Nekem igazán csak a Casino Royale tetszett a Craig filmek közül a többi felejtős, bár a régiekért se vagyok oda.
Squid Gamet nezte valaki? A trailer nekem nem jott at.
Ami ellene szól azok a miuis bugok és hogy a kamera az nem mérhető csúcstelefonokhoz. Egyébként meg szárazon a hideg kövön, bármit a piacon ár/érték arányban.arty írta:DT: poco f3 ? yes/no(why?)
eddig is miuin szopóztam (mi max 3), ill. kamerában is előrelépésre számítok :) (2 év 7 hónapos a telóm, ebből 2+ évet volt törött a kijelző, most pedig megint leesett párszor és fantomérzékeli a tapit... szal nekem grandiózus előrelépés kb minden... csak árban jobb érzés volt 60 körül a 7", mint most ez a nyomi kis izé majdnem dupláér' és lehet gyorsan ezt is megtöröm... előtte a nexusom is évekig volt törött, ilyen vagyok, nekem nem való semmi a 3210-en kívül :( )benőmenő írta:Ami ellene szól azok a miuis bugok és hogy a kamera az nem mérhető csúcstelefonokhoz. Egyébként meg szárazon a hideg kövön, bármit a piacon ár/érték arányban.
amugy - gyakorlatban használtál vele usbc2jack átalakitot? ez az egy fájdalmam van vele kapcs :(
Én F3-at használok cégesnek és jó teló nagyon, ha tudná a vezeték nélküli töltést tökéletes lenne... a kamera szidását se értem jó fényviszonyok között qwa jó képeket csinál, egyébként meg nem jókat (mint bármelyik másik teló)... a kínaiak mindenki agyon fognak verni Én most a Vivo X70 Pro Plus-ra várok, hátha jön hivatalosan Európába....na AZ jó képeket csinálarty írta:eddig is miuin szopóztam (mi max 3), ill. kamerában is előrelépésre számítok :) (2 év 7 hónapos a telóm, ebből 2+ évet volt törött a kijelző, most pedig megint leesett párszor és fantomérzékeli a tapit... szal nekem grandiózus előrelépés kb minden... csak árban jobb érzés volt 60 körül a 7", mint most ez a nyomi kis izé majdnem dupláér' és lehet gyorsan ezt is megtöröm... előtte a nexusom is évekig volt törött, ilyen vagyok, nekem nem való semmi a 3210-en kívül :( )
amugy - gyakorlatban használtál vele usbc2jack átalakitot? ez az egy fájdalmam van vele kapcs :(
Nekem végül Redmi Note 10 Pro lett. Kicsit rosszabb, kicsit olcsóbb, viszont van rajta jack dugó, dual sim ÉS sd kártya (már-már komikus a simtálca), infra, mög mindön ami valaha kellhet egy okostelón. Egyedül az nem tetszik, hogy ezek a batár telefonok már a férfi nadrágzsebeket is kinőtték rég.arty írta:eddig is miuin szopóztam (mi max 3), ill. kamerában is előrelépésre számítok :) (2 év 7 hónapos a telóm, ebből 2+ évet volt törött a kijelző, most pedig megint leesett párszor és fantomérzékeli a tapit... szal nekem grandiózus előrelépés kb minden... csak árban jobb érzés volt 60 körül a 7", mint most ez a nyomi kis izé majdnem dupláér' és lehet gyorsan ezt is megtöröm... előtte a nexusom is évekig volt törött, ilyen vagyok, nekem nem való semmi a 3210-en kívül :( )
amugy - gyakorlatban használtál vele usbc2jack átalakitot? ez az egy fájdalmam van vele kapcs :(
Ja én is a Xiaomi bugokat mondtam volna, de kb 2 hónapja eléggé rendberakták (legalábbis az F2 Pro-t). Ha ezek nem lettek volna, akkor nem tudnék pl erről negatívumot mondani.
Kiemelten a tajvaniakat és az újgúrokat.eje75 írta:a kínaiak mindenki agyon fognak verni
Mindenesetre érdekes koncepció ez az átnevelő táborosdi, hogy a muszlimokat elviszik leszoktatni a csadorról, meg a nők állati sorban tartásáról, meg az öngyilkos merénylősdiről. Nem tudom a kínai módszer (átnevelőtábor), az orosz módszer (lásd csecsenföld, odamegyünk, lelövünk mindenkit oszt kész), vagy a nyugati módszer (megvárjuk míg a fejünkre nőnek és kezelhetetlen mértékű lesz a probléma) a kívánatos. De addig is, én telefont a kínaiaktól nem veszek. Én akkor vagyok nyugodt, ha az NSA-hez kerülnek az adataim és nem Pekingbe.
Irj a nincsendonak hogy a kovetkezo switchel lehessen telefonalni igy a problemad megoldodna
:DBotond írta:Kiemelten a tajvaniakat és az újgúrokat.
Mindenesetre érdekes koncepció ez az átnevelő táborosdi, hogy a muszlimokat elviszik leszoktatni a csadorról, meg a nők állati sorban tartásáról, meg az öngyilkos merénylősdiről. Nem tudom a kínai módszer (átnevelőtábor), az orosz módszer (lásd csecsenföld, odamegyünk, lelövünk mindenkit oszt kész), vagy a nyugati módszer (megvárjuk míg a fejünkre nőnek és kezelhetetlen mértékű lesz a probléma) a kívánatos. De addig is, én telefont a kínaiaktól nem veszek. Én akkor vagyok nyugodt, ha az NSA-hez kerülnek az adataim és nem Pekingbe.
xiaominál az NSA _IS_ kapja az adataid (google)! plusz a pekingi férgek, egen...
és küldetném én szívesen Szöulba az adataim, de a feleségemé efféle (céges) és soha többet nem akarnám átélni, amit ő átél... (lányomé Szöuli és az pl oké)
bárcsak ne lennék ekkora kretén... a mimax a sírig kísért volna, ha jól bánok vele és nincs dilemma + pekingben is boldogok :(
köszi eje, dt! (benő: most akkor agyalok kicsit a note10prón is, "kösz" :D )
ezeknek???? könyörgöm, a bt headset támogatást se tudták megoldani :D (mobilos appon keresztül oldották meg a voice chatet :D )Micsu írta:Irj a nincsendonak hogy a kovetkezo switchel lehessen telefonalni igy a problemad megoldodna
Boldog Yaddle55 napot mindenkinek!
Micsu írta:Squid Gamet nezte valaki? A trailer nekem nem jott at.
Én az első részt megnéztem, illetve a második részt úgy félig, de nem igazán tetszett így nem fogom tovább nézni.
Boldog születése napját Yaddle55-nek!
HBD neki! Mindjárt tolok egy korsó csapvizet az egészségére.Botond írta:Boldog Yaddle55 napot mindenkinek!
Hbd ;)
Szót az ember, hogy nem lesz Kena kódja.Botond írta:Boldog Yaddle55 napot mindenkinek!
Akkor majd karácsonyi akcióban húzom be, addig marad a FOMO! Köszi!Moby írta:Szót az ember, hogy nem lesz Kena kódja.
Akkor ugrik novemberben a lemezesMoby írta:Szót az ember, hogy nem lesz Kena kódja.
Hbd Yaddle.
Valószínűleg itt senkit nem érint, viszont ha valakit esetleg halláskárosult lenne, vagy fél süket ( én:D) akkor most készül egy hardver ami audio radar névre hallgat. Így a monitoron villog, hogy melyik irányból jön a hang. Mivel nálam balról bármi jöhet akkor is leszarom, így egész hasznos FPS-ekhez amikkel amúgy ritkán játszom, részben emiatt is. Taktikai team játékok pl haverokkal KO. Szóval én lehet veszem egyet :)
Audio radar
Audio radar
Na ez végre tényleg egy valós igényre valós megoldás!donatus13 írta:Valószínűleg itt senkit nem érint, viszont ha valakit esetleg halláskárosult lenne, vagy fél süket ( én:D) akkor most készül egy hardver ami audio radar névre hallgat. Így a monitoron villog, hogy melyik irányból jön a hang. Mivel nálam balról bármi jöhet akkor is leszarom, így egész hasznos FPS-ekhez amikkel amúgy ritkán játszom, részben emiatt is. Taktikai team játékok pl haverokkal KO. Szóval én lehet veszem egyet :)
Audio radar
Nekem a jobb fülem a gyengébb, kiegészítjük egymást.donatus13 írta:Valószínűleg itt senkit nem érint, viszont ha valakit esetleg halláskárosult lenne, vagy fél süket ( én:D) akkor most készül egy hardver ami audio radar névre hallgat. Így a monitoron villog, hogy melyik irányból jön a hang. Mivel nálam balról bármi jöhet akkor is leszarom, így egész hasznos FPS-ekhez amikkel amúgy ritkán játszom, részben emiatt is. Taktikai team játékok pl haverokkal KO. Szóval én lehet veszem egyet :)
Audio radar
Ilyen app is van már kirakja a képernyőre, hogy honnan van a zaj! Valamelyik gyártó, ha jól emlékszem MSI termékei között sokhoz jár az app. Remekül működik régebben, ha nem tudtam használni fülest, mert fontosak voltak a körülöttem lévő hangok akkor próbáltam egy notin és nagyon szépen működött. Nem jelezte semmi, hogy cheat-nek venné a dolgot :Ddonatus13 írta:Valószínűleg itt senkit nem érint, viszont ha valakit esetleg halláskárosult lenne, vagy fél süket ( én:D) akkor most készül egy hardver ami audio radar névre hallgat. Így a monitoron villog, hogy melyik irányból jön a hang. Mivel nálam balról bármi jöhet akkor is leszarom, így egész hasznos FPS-ekhez amikkel amúgy ritkán játszom, részben emiatt is. Taktikai team játékok pl haverokkal KO. Szóval én lehet veszem egyet :)
Audio radar
Felkapták nagyon, de nekem sem jött át. Én megnéztem végig, hogy tudjam mit szeretnek benne, de nem sikerül megfejteni. Eredeti nyelvtől falra másztam angolul meg rém unalmas. Túlértékelt cucc.Micsu írta:Squid Gamet nezte valaki? A trailer nekem nem jott at.
phpBB [media]
ma jelent meg, art of rally csalódása után újabb jelentkező a felülnézetes kategóriában.
videok alapján kellemes fizika, kár h nincs demo (hátha gamepassos lesz!), de amugyis el vagyok havazva :(
SZERK: NINCS RENDES KARRIERMÓD. WTF ???
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2021.10.12. 19:46-kor.
zseniális, hogy xboxon automatikus a nextgenesedés, ps-re leírás kell ÉS A MENTÉSEK SE MENNEK ÁT PS5-re :D :D :DBotond írta:QUAKE immár currgenre patchelve!
annyire ügyesek a japók, nagyon érzik a konzolosságot!
Pedig onnan eredarty írta:
annyire ügyesek a japók, nagyon érzik a konzolosságot!
Ezt a operenciat csak te nyomtad itt Botond? Milyen classt inditottal?
Majd minden rpgben 1h+pajzs harcos a fő karakterem. A sose halunk meg policyt maxolom ki. Óperenciában is nyerő volt ez. És easymode.Micsu írta:Ezt a operenciat csak te nyomtad itt Botond? Milyen classt inditottal?
Mindig csalódik benned az emberBotond írta:Majd minden rpgben 1h+pajzs harcos a fő karakterem. A sose halunk meg policyt maxolom ki. Óperenciában is nyerő volt ez. És easymode.
Én szinte mindig mage, most is, de eddig úgy néz ki nem basztam ki magammal mert egy rugót meg egy harcost találtam eddig társnak.
Nekem a médzs az support class, ezért nem választom sose mainnek. :)Micsu írta:Mindig csalódik benned az ember
Én szinte mindig mage, most is, de eddig úgy néz ki nem basztam ki magammal mert egy rugót meg egy harcost találtam eddig társnak.
Néztem ez a Back 4 Blood-ot ganyépasszon, nem is annyira szar... tolja valaki?
Artyt meg Zót akarom bebutítani... izé ... megfűzni rá, de asszem négyes coop és ráadásul crossplay, szóval mehet a pc-xsx coop is.eje75 írta:Néztem ez a Back 4 Blood-ot ganyépasszon, nem is annyira szar... tolja valaki?
Tudtok számtek webshopot ami szállít EU-ba külföldre? Magyar kiosztású bill. kell, azért nem jó külföldi webshop.
én még a left4deaddel is mennék pár kört, ha lenne partner, szal akár ezt is bepróbálnám (hiába zombis, mégiscsak a coopok egyik ősének szellemi örököse próbál lenni)Botond írta:Artyt meg Zót akarom bebutítani... izé ... megfűzni rá, de asszem négyes coop és ráadásul crossplay, szóval mehet a pc-xsx coop is.
de kb csak vasárnaptól jó nekem :(
L4D 1-2 bírtam, azokat se ellenezném, Steamen megvannak, és a B4B-re nyitott vagyok XSX-röl.arty írta:én még a left4deaddel is mennék pár kört, ha lenne partner, szal akár ezt is bepróbálnám (hiába zombis, mégiscsak a coopok egyik ősének szellemi örököse próbál lenni)
de kb csak vasárnaptól jó nekem :(
Tehát a japókon múlik, hogy az MS tulajdonú bethesda nem csinálja meg, hogy a ps5 át tudja venni a mentéseket? Hm.Ez tényleg zseniális...arty írta:zseniális, hogy xboxon automatikus a nextgenesedés, ps-re leírás kell ÉS A MENTÉSEK SE MENNEK ÁT PS5-re :D :D :D
annyire ügyesek a japók, nagyon érzik a konzolosságot!
Ez a kérdés bennem is felmerült, csak a Sonyból az eddigiek alapján kinézném, hogy az ő hibájuk, lásd Civ VI-nál cross-save csak náluk nem mehet, még a szintén japó Nintendónál se gond ez. Szóval más játékoknál van erre példa, illetve támasztanak valami extra akadályt? Vagy akár az MS külsős játéknál?Moby írta:Tehát a japókon múlik, hogy az MS tulajdonú bethesda nem csinálja meg, hogy a ps5 át tudja venni a mentéseket? Hm.Ez tényleg zseniális...
Példa az van, hogy mennyi azt nem tudom, de ott van nekem a NIOH collection, ami simán átvette a ps4-es mentéseimet, vagy ott a Warframe, vagy a No Man's Sky, szóval itt a japók maximum annyit hibázhattak, hogy nem csinálták meg a bethesda helyett. ja. Hülyejapók.Zóanagyvarázsló írta:Ez a kérdés bennem is felmerült, csak a Sonyból az eddigiek alapján kinézném, hogy az ő hibájuk, lásd Civ VI-nál cross-save csak náluk nem mehet, még a szintén japó Nintendónál se gond ez. Szóval más játékoknál van erre példa, illetve támasztanak valami extra akadályt? Vagy akár az MS külsős játéknál?
Ezt jó tudni, de azért ennél több részlet kéne nekem a verdikthez.Moby írta:Példa az van, hogy mennyi azt nem tudom, de ott van nekem a NIOH collection, ami simán átvette a ps4-es mentéseimet, vagy ott a Warframe, vagy a No Man's Sky, szóval itt a japók maximum annyit hibázhattak, hogy nem csinálták meg a bethesda helyett. ja. Hülyejapók.
pedig szerintem eléggé világos. A világ összes pénzét is megkereső Hello Games-nek belefért, a kvék, jubileumi, háromszázadik platformra kiadásánál sajnos pont még nem érte meg a bethesdának. Csakajapóktehetnekróla. Szerintem a fideszre is ők szavaznak!Zóanagyvarázsló írta:Ezt jó tudni, de azért ennél több részlet kéne nekem a verdikthez.
Remélem majd a $70-os, PS5-ös GTAV-nél is el lehet majd mondani, hogy mekkora inkompetens barmok ezek a japánok, hogy nem lehet átvinni a mentést a PS4-ről
Ezek ilyen profitorientált cégek, és nézik a költség haszon elvet. Szóval drágán csinálni vmit, ami aztán keveset hoz a konyhára az az első meetingen leszavazódik, hogy akkor ezt ne.Moby írta:Tehát a japókon múlik, hogy az MS tulajdonú bethesda nem csinálja meg, hogy a ps5 át tudja venni a mentéseket? Hm.Ez tényleg zseniális...
Nekem ebből ez a tanulság, hogy ez nem zéró effortos sztori, hanem vmi extra kínszarós, és hát annyit nem ért, míg az ms-nél akik oda-vissza négy generációra biztosítják az átjárást, ott valszeg a keretrendszer olyan, hogy pont nulla effort, csak örülni kell neki, hogy van.
Pl a 4k@120hoz is csak xboxra van megcsinálva a VRR, a ps5re nincs. A Bethesda nem csinálta meg!
Szóval ez is lehet egy olvasat, de valójában Arty felvetése a jobb, hogy a kretének olyan rendszert csináltak ahol nagyon akarni kell, hogy legyen save mozgás négyről ötre, és ja, az ms csapat ebben nem annyira motivált, hogy mindent a VRR gyűlölő gémerekért.
Ha a rockstarnak se éri majd meg ezzel kínlódni, akkor igen, ez is azt fogja alátámasztani, hogy a kretének olyan rendszert csináltak, ahol ez kínlódás.Moby írta:Remélem majd a $70-os, PS5-ös GTAV-nél is el lehet majd mondani, hogy mekkora inkompetens barmok ezek a japánok, hogy nem lehet átvinni a mentést a PS4-ről
Azért a konzolgyártók tudnak szemétkedni néha a feltételekkel. Én sem hiszem, hogy itt a Sony sara, de én 100%-os meggyőződéssel nem mernék kijelenteni, hogy nincsenek benne.Moby írta:pedig szerintem eléggé világos. A világ összes pénzét is megkereső Hello Games-nek belefért, a kvék, jubileumi, háromszázadik platformra kiadásánál sajnos pont még nem érte meg a bethesdának. Csakajapóktehetnekróla. Szerintem a fideszre is ők szavaznak!
A cross-save meg nyilván más, de az, hogy abban a jelek szerint rohadékoskodnak, az éppen arra is alkalmas, hogy máskor is kevésbé bízzon látatlanban bennük az ember. Ha azt érezném, hogy általában a felhasználóbarátság a cél náluk, sokkal indokolatlanabbnak tartanám arty pufogását. Így ők hozták a saját fejükre, ha ezúttal vélhetően nem is jogos.
Valószínűleg az MS a hibás, jó kérdés, hogy mennyi extra munka lett volna megoldani, de nem hiszem, hogy annyi, hogy nem "illett" volna megoldani. De mint mondom, ezt se tudom. Érdekelne valaki olyan véleménye is, aki ért hozzá, de ő nem ír a topikba :(
Spoiler
Ez szerintem nem az MS sara. Én az MSből nem nézem ki, hogy odaszóltak nekik, hogy ne legyen már "annyira" jó az a ps5 port. Szerintem ez már csak lustaság. Az XBOX-nál ez valszeg magától értetődő, a sonynál meg láthatóan nem (ez a működésnél is tetten érhető). Melózni kell érte. És nem melóztak érte, mert úgy voltak vele, hogy keveseket érint, nem éri meg a belefeccölt munka. És ahol nincs, ott ezért nincs. A Hello Games-nél meg azért van, mert ezeket kurvára érdekli az az egy szem játékuk sorsa. Döntik, borítják a játékosokra ingyen a tartalmat megjelenés óta. Egy darabig rá lehetett fogni, hogy mentik az irhájukat, de már régen túl vannak ezen, és még mindig tolják bele a munkát, és nem szart adnak ki a kezükből, és fontos nekik, hogy hova jut mindez. Lehet így is. Meg lehet úgy is, hogy ugyanazt kiadjuk nyolcszor egymás után, és mindig tartjuk érte a markunkat, és még a bugok is ugyanazok a nyolcadik után is.Zóanagyvarázsló írta:Azért a konzolgyártók tudnak szemétkedni néha a feltételekkel. Én sem hiszem, hogy itt a Sony sara, de én 100%-os meggyőződéssel nem mernék kijelenteni, hogy nincsenek benne.
A cross-save meg nyilván más, de az, hogy abban a jelek szerint rohadékoskodnak, az éppen arra is alkalmas, hogy máskor is kevésbé bízzon látatlanban bennük az ember. Ha azt érezném, hogy általában a felhasználóbarátság a cél náluk, sokkal indokolatlanabbnak tartanám arty pufogását. Így ők hozták a saját fejükre, ha ezúttal vélhetően nem is jogos.
Valószínűleg az MS a hibás, jó kérdés, hogy mennyi extra munka lett volna megoldani, de nem hiszem, hogy annyi, hogy nem "illett" volna megoldani. De mint mondom, ezt se tudom. Érdekelne valaki olyan véleménye is, aki ért hozzá, de ő nem ír a topikba :(Spoiler
Ja, ez így életszerűbb.Moby írta:Ez szerintem nem az MS sara. Én az MSből nem nézem ki, hogy odaszóltak nekik, hogy ne legyen már "annyira" jó az a ps5 port. Szerintem ez már csak lustaság. Az XBOX-nál ez valszeg magától értetődő, a sonynál meg láthatóan nem (ez a működésnél is tetten érhető). Melózni kell érte. És nem melóztak érte, mert úgy voltak vele, hogy keveseket érint, nem éri meg a belefeccölt munka. És ahol nincs, ott ezért nincs. A Hello Games-nél meg azért van, mert ezeket kurvára érdekli az az egy szem játékuk sorsa. Döntik, borítják a játékosokra ingyen a tartalmat megjelenés óta. Egy darabig rá lehetett fogni, hogy mentik az irhájukat, de már régen túl vannak ezen, és még mindig tolják bele a munkát, és nem szart adnak ki a kezükből, és fontos nekik, hogy hova jut mindez. Lehet így is. Meg lehet úgy is, hogy ugyanazt kiadjuk nyolcszor egymás után, és mindig tartjuk érte a markunkat, és még a bugok is ugyanazok a nyolcadik után is.