A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64821 2021.10.05. 14:03

Tom írta:Én szeretnék részt venni, ha ps5-ös vagy xsx-es a kód. Ha pc-s, akkor azt nem tudom használni.
Ja igen, PS5 kód, már annyira egyértelmű nekem, hogy nincs is más platform. :)
Avatar
eje75

Hozzászólás #64822 2021.10.05. 14:17

DanielT írta:Ja igen, PS5 kód, már annyira egyértelmű nekem, hogy nincs is más platform. :)
Nem értem...minek akarnál PS5-ön azzal a szarral játszani, amikor Plus-ban ott van a Hell let Losse...az inasba rak mind FPS-t...
Avatar
deep

Hozzászólás #64823 2021.10.05. 17:44

eje75 írta:Nem értem...minek akarnál PS5-ön azzal a szarral játszani, amikor Plus-ban ott van a Hell let Losse...az inasba rak mind FPS-t...
Ma elindítottam, hogy kipróbáljam. Nyomtam egy find game-et. Berakott egy Omaha beach meccsre, bespawnoltam, futottam 5 percig a kékkel jelzett csapattársak felé, gondoltam ott van valami történés. Odaérek, ott szenvednek tucatnyian a hegy tetején, ellenség sehol. Benyomom az ADS-t, látom, jönnek hajók a partnál, többszáz méterre, akik vagy lőnek vagy nem, csapattársak is asszem lőttek arrafelé. De leginkább semmi nem történt percekig. Quit, shift del.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64824 2021.10.05. 18:07

Egy Paint frissítéshez két sor dukál! Külön az indításra és külön a... MEGNYITÁSRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eljen: :eljen: :eljen: :eljen:

Kép
Avatar
Moby

Hozzászólás #64825 2021.10.05. 18:22

DanielT írta:Egy Paint frissítéshez két sor dukál! Külön az indításra és külön a... MEGNYITÁSRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eljen: :eljen: :eljen: :eljen:

Kép
Én megúsztam nekem egy van mindenből :D
Spoiler
Kép
Avatar
Moby

Hozzászólás #64826 2021.10.05. 18:51

Dobált már fel videókat a youtube korábban is, akkor is szájtátva néztem a grafot. Kár, hogy kurvára hidegen hagy az egész téma :(
phpBB [media]
Avatar
eje75

Hozzászólás #64827 2021.10.05. 19:09

deep írta:Ma elindítottam, hogy kipróbáljam. Nyomtam egy find game-et. Berakott egy Omaha beach meccsre, bespawnoltam, futottam 5 percig a kékkel jelzett csapattársak felé, gondoltam ott van valami történés. Odaérek, ott szenvednek tucatnyian a hegy tetején, ellenség sehol. Benyomom az ADS-t, látom, jönnek hajók a partnál, többszáz méterre, akik vagy lőnek vagy nem, csapattársak is asszem lőttek arrafelé. De leginkább semmi nem történt percekig. Quit, shift del.
Qwa izgalmasnak hangzik.... legalábbis a Death Strandfing-hez képest... ott 30 percen keresztül gyalogoltam egy hulllával... a maximum az volt, hogy jobbra és balra HAJOLGATTAM, hogy ne bukjak orra...ennyi... de a terep legalább szép
Avatar
deep

Hozzászólás #64828 2021.10.05. 19:40

Moby írta:Dobált már fel videókat a youtube korábban is, akkor is szájtátva néztem a grafot. Kár, hogy kurvára hidegen hagy az egész téma :(
phpBB [media]
Nekem megvan, nemtom, lehet csak szar pályákat láttam eddig, de nekem nullextrának tűnt. Plusz a játék maga meg egy szimulátor. Totálisan élvezhetetlen kategória. Egy Driveclub bikes-ot 10x jobban élveztem 30 fps-el is.
Avatar
kigyi

Hozzászólás #64829 2021.10.05. 19:47

deep írta:Nekem megvan, nemtom, lehet csak szar pályákat láttam eddig, de nekem nullextrának tűnt. Plusz a játék maga meg egy szimulátor. Totálisan élvezhetetlen kategória. Egy Driveclub bikes-ot 10x jobban élveztem 30 fps-el is.
Szimulátor vízen, füvön át? Na ne már. És mi ez a 90-es évek fíling, hogy a motor mögött füstpamacsok vannak csak úgy random. És némelyik szegély a kanyarokban olyan szögletes, hogy sírok már. Hát nem volt az építőmesternek keze között egy ív amivel építhetett volna? A motor kipufogója mögött mozog a levegő, de olyan randa, hogy az már nevetséges aztán elindulás után minden átmenet nélkül szertefoszlik eltűnik kész ennyi volt.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64830 2021.10.05. 20:19

Na hát a sorsolást Tom nyerte, mert Tom és Tom meg Tom között ment a verseny! :D

Priviben megy a kód!
Avatar
deep

Hozzászólás #64831 2021.10.05. 20:37

kigyi írta:Szimulátor vízen, füvön át? Na ne már. És mi ez a 90-es évek fíling, hogy a motor mögött füstpamacsok vannak csak úgy random. És némelyik szegély a kanyarokban olyan szögletes, hogy sírok már. Hát nem volt az építőmesternek keze között egy ív amivel építhetett volna? A motor kipufogója mögött mozog a levegő, de olyan randa, hogy az már nevetséges aztán elindulás után minden átmenet nélkül szertefoszlik eltűnik kész ennyi volt.
Brutál részletesen állítható elég sokminden. Pl. manuálisan állítgathatod menet közben a motoros testének súlypontját hova pakolja. Első hátsó féket kezelheted egyben és külön, stb. A füvön ha megpróbálsz kanyarodni, az instant perec. Vízen még nem mentem vele, esőben se. De bizonyára kihat a menettulajdonságokra.
Avatar
kigyi

Hozzászólás #64832 2021.10.05. 20:43

deep írta:Brutál részletesen állítható elég sokminden. Pl. manuálisan állítgathatod menet közben a motoros testének súlypontját hova pakolja. Első hátsó féket kezelheted egyben és külön, stb. A füvön ha megpróbálsz kanyarodni, az instant perec. Vízen még nem mentem vele, esőben se. De bizonyára kihat a menettulajdonságokra.
Akkor a videónak sok értelme nincs, mert itt a füvön is simán elkanyarodott.
Avatar
Tom

Hozzászólás #64833 2021.10.05. 20:57

DanielT írta:Na hát a sorsolást Tom nyerte, mert Tom és Tom meg Tom között ment a verseny! :D

Priviben megy a kód!

Köszönöm szépen.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64834 2021.10.05. 21:30

Tom írta:Köszönöm szépen.
:puszi:
Avatar
deep

Hozzászólás #64835 2021.10.05. 21:31

kigyi írta:Akkor a videónak sok értelme nincs, mert itt a füvön is simán elkanyarodott.
Van grass assist könnyítés is külön. Gondolom be volt kapcsolva. Én is bekapcsoltam, de azzal együtt is kurvakönnyen elcsúszik.
Avatar
Botond

Hozzászólás #64836 2021.10.06. 07:37

Mongolok.
phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64837 2021.10.06. 07:46

Botond írta:Mongolok.
[video]https://youtu.be/-T5yHL7z6o8[/vigeo]
Kép
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64838 2021.10.06. 08:50

Kiugrott a Tsushima platina, nem vagyok büszke rá. :D
Avatar
Botond

Hozzászólás #64839 2021.10.06. 08:54

DanielT írta:Kiugrott a Tsushima platina, nem vagyok büszke rá. :D
A leírtak alapján amúgy totál érthetetlen, hogy az acgörögök platina miért nincs ott mellette.
Lehet titokban mindannyian mongol héterzek vagytok, és ebben élitek ki magatokat, hogy mongolokat koncoltok fel tömegesen, a spártaiakkal meg athéniakkal meg vmi plátói szerelemben vagytok, és azokat meg akarjátok kímélni. :banplz:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #64840 2021.10.06. 10:12

Botond írta:A leírtak alapján amúgy totál érthetetlen, hogy az acgörögök platina miért nincs ott mellette.
Lehet titokban mindannyian mongol héterzek vagytok, és ebben élitek ki magatokat, hogy mongolokat koncoltok fel tömegesen, a spártaiakkal meg athéniakkal meg vmi plátói szerelemben vagytok, és azokat meg akarjátok kímélni. :banplz:
Biztos vagyok benne, hogy ugyanezért játszották rongyosra a Shogun Total War mongol inváziós kampányát japókkal. A mongol nehéz- és könnyülovasság ott is baszó volt.

Amúgyy ja, az Orgyilkoskrédó odüsszeiája szintjén van a dolog nálam, bár én pont imádom a görög mitológiát és a középkori/újkori japóskodást is. A játék érdekel ezekben kevésbé, mert abban nem is tünnek biztatónak.
Avatar
Tom

Hozzászólás #64841 2021.10.06. 10:47

Egy meccset volt most időm nyomni a BF-el és az első benyomásom, hogy nagyon jó lesz. A mozgás, a gunplay nagyon tetszett elsőre. Járműből csak egy dzsipet próbáltam az fun volt. A pálya óriási. A 128 játékos csak annyira veszik el benne, mint a korábbi részekben az ottani pályákon a 64, szóval ha squadba koordinálva mentek, vagy a respawn-nál hagytok időt térképmódban magatoknak felmérni a helyzetet kicsit, akkor mindig relatív hamar vissza lehet kerülni az akcióba. A grafika nagyon szép. Körülbelül úgy néz ki, mint a BF3, 4 pc-n maxon. Közelről a textúrák részletesek a növényzetes részeken mindenképpen, de nincsen az a mindent átható post process effekthegy folyamatban, mint a BF1, 5 esetében, de a kép tűéles, tiszta ennek köszönhetően és így összességében sokkal jobban tetszik. A UI is bejött. A menet közbeni fegyverkiegészítő csere jó lesz. Rakat mindent lehet állítani a menüben az irányításon át, accessibility lehetőségek mindent tényleg személyre lehet szabni. Rengeteget fejlődtek a játékok e téren, amit nem mindig értékelünk igazán pedig nagyon jó dolog. Eddig, ami nem tetszett csak az a medic karakterskin. Ez a vén szatyor nem tudom mit keres a csatatéren, eltévedt :) De lesz majd milliónyi másik skin, szóval ez nem lesz probléma. Már várom, hogy a mai melót letudjam és csapassam tovább.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64842 2021.10.06. 11:00

Botond írta:A leírtak alapján amúgy totál érthetetlen, hogy az acgörögök platina miért nincs ott mellette.
Lehet titokban mindannyian mongol héterzek vagytok, és ebben élitek ki magatokat, hogy mongolokat koncoltok fel tömegesen, a spártaiakkal meg athéniakkal meg vmi plátói szerelemben vagytok, és azokat meg akarjátok kímélni. :banplz:
Mert az AC egy nongém alibi-grind genny, ebben meg legalább ügyesnek kellett lenni a harcokban.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64843 2021.10.06. 11:43

Tessék, itt van tőlem egy kis prő kontrolleres gémpléj:

phpBB [media]
Avatar
Botond

Hozzászólás #64844 2021.10.06. 11:58

DanielT írta:Mert az AC egy nongém alibi-grind genny, ebben meg legalább ügyesnek kellett lenni a harcokban.
Szerintem a harc mechanika az egyiptom/görögök ac kettősben jó már. Ráadásul van 5 nehézségi szint önszopatás elvárt mértékének megfelelőt megtalálja mindenki. Ezek valid kifogások voltak AC londonig bezárólag, de azóta ilyen régi téveszme.
Pont az a jó ütemben ugrik el, és ütöm a kombót harc van benne, amit a DSben szerettek, annyi hogy fel kell venni max nehézségre, hogy pont akkora szopás is legyen, mint DSben. Normálon nyilván pusztulgurul minden, és akkor nincs kihívás, de ez nem a játék hibája, hogy mikor kérdezi, hogy legyen csíráknak való easymode akkor nyomjátok a nagy okét. :)
De oké, én egyes fórumtársakkal ellentétben nem akarom az ízlést szabványosítani, ha nem tetszik, nem tetszik, furcsállom, de elfogadom.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64845 2021.10.06. 12:15

Botond írta:Szerintem a harc mechanika az egyiptom/görögök ac kettősben jó már. Ráadásul van 5 nehézségi szint önszopatás elvárt mértékének megfelelőt megtalálja mindenki. Ezek valid kifogások voltak AC londonig bezárólag, de azóta ilyen régi téveszme.
Pont az a jó ütemben ugrik el, és ütöm a kombót harc van benne, amit a DSben szerettek, annyi hogy fel kell venni max nehézségre, hogy pont akkora szopás is legyen, mint DSben. Normálon nyilván pusztulgurul minden, és akkor nincs kihívás, de ez nem a játék hibája, hogy mikor kérdezi, hogy legyen csíráknak való easymode akkor nyomjátok a nagy okét. :)
De oké, én egyes fórumtársakkal ellentétben nem akarom az ízlést szabványosítani, ha nem tetszik, nem tetszik, furcsállom, de elfogadom.
Hát nemééééérti, pedig leírtam nyolcszor. Ha AC-ban az ellenfél feje felett lévő szám kettővel a tiéd felett van, akkor nem tudod gyakorlatilag sebezni. Egy bullshit alibi szar az egész progress, a legelső ellenféllel is ugyanúgy küzdesz mint az ezredikkel, mert nőnek veled. Ha pedig nem grindolsz, akkor nem enged tovább a játék. :levele:
Avatar
Micsu

Hozzászólás #64846 2021.10.06. 12:52

DanielT írta:Tessék, itt van tőlem egy kis prő kontrolleres gémpléj:

[video]https://video.twimg.com/ext_tw_video/1445662622326542338/pu/vid/1280x720/5ZpxQMIKAU2sz24Z.mp4?tag=12[video]
Nahat ez a video is bizonyitja miert nem fogok kontrollerrel multizni :)
Avatar
arty

Hozzászólás #64847 2021.10.06. 13:49

DanielT írta:Hogy ne az döntsön ki mikor nyomja a refresht:

Battlefield 2042 béta kód akinek kell jelezze és sorsolok. Holnaptól lehet vele tolni.

Jelentkezés vége ma 19:00.

Olyan írjon aki ki is tudja használni ezt a bónusz 2 napot amit ez ad.
nekem lécci
Spoiler
NE!


---

Botond írta:Azé nem támogatja a 6700k meg a többi antik procit, mert vmi hw-es mikrokódot is lehet használni, ami csak a 8000s szériától van.
Szóval annyit fogsz tapasztalni, hogy tolod a BF2042nek a harmadik fizetős dlc-jét, ami kihasználná ezt a mikrokódot, de hát a 6700k kurvára nem támogatja, szóval egy kékhalál keretében betérdel az egész renCCer.
És akkor beindul majd a verkli, hogy a kurvams, jöjjön már a chromeOS, miegymás.
De szumma-szummárum, köszi, hogy bétateszteled ezt nekem! Ez viszont open béta a javából! Kód se kellett!
és ki fog arra akkor már emlékezni?

TE! :D

---

btw, sok év után szakítottam a steam-es f1-el, ahogy megvettem ps-re, MÁSNAP jött a steam leárazás. az 50es wishlistemen CSAK az f1 van akcióban, tehát nem valami szokásos sale-t szalasztottam el, ez sima mázli vót :D
:(

---

DanielT írta:De egyikben sem kell NEGYVENKILENC KIBASZOTT RÓKAKÖVETŐS QUEST! És ez egy pontos szám! :wilting: :wilting: :wilting: Mi a faszt gondoltak ezek a barmok?!?!?!?!?!?!
de ez miért gond? zavar, hogy az ezekre pörgő elmebetegeknek negyvenkilencszer kell megjárni a poklot?? pont oda jutnak, ahova valók!!! :mf2:
Avatar
arty

Hozzászólás #64848 2021.10.06. 14:33

DanielT írta:Hát nemééééérti, pedig leírtam nyolcszor. Ha AC-ban az ellenfél feje felett lévő szám kettővel a tiéd felett van, akkor nem tudod gyakorlatilag sebezni. Egy bullshit alibi szar az egész progress, a legelső ellenféllel is ugyanúgy küzdesz mint az ezredikkel, mert nőnek veled. Ha pedig nem grindolsz, akkor nem enged tovább a játék. :levele:
perfekt "ac2019+ in a nutshell" :(
Avatar
Moby

Hozzászólás #64849 2021.10.06. 15:15

Mentem egy kört a BF-el.
Eeeez valami szivenbaszott jó! :D
Kb mint egx felpimpelt, és felspécizett bf4, csak mégtöbb a csimbummcirkusz. Absz nem számoltam ezzel, miután kiderült ez a botos fasság, de ebből nem sokat érzékelni, szal ez vevős lesz.
Már csak az a kérdés mire. Várom a PS5-ös tesztet.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64850 2021.10.06. 15:46

Moby írta:Várom a PS5-ös tesztet.
Frém nem tökéletes, pedig lehetne ha a nyomorult Sony megcsinálná a VRR-t. Így viszont kurvára szétcseszi a célzást... amivel láthatod mit művelek a videón. :D
Avatar
Moby

Hozzászólás #64851 2021.10.06. 15:51

DanielT írta:Frém nem tökéletes, pedig lehetne ha a nyomorult Sony megcsinálná a VRR-t. Így viszont kurvára szétcseszi a célzást... amivel láthatod mit művelek a videón. :D
Akkor SX-re veszem. Azon semmi gond a frame-el (vagy a VRR kiszedi.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64852 2021.10.06. 15:51

arty írta:de ez miért gond? zavar, hogy az ezekre pörgő elmebetegeknek negyvenkilencszer kell megjárni a poklot?? pont oda jutnak, ahova valók!!! :mf2:
Károgj csak, nekem meg újabb PLATINA TRÓFEA FICCENT ma a polcra! :mf2:

szerk: Még vagy 8 kib@szott rókát követtem, utána hajlongtam sírok előtt, majd hajlongtam oszlopok előtt. Ja és kerestem tekercseket. :wilting:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #64853 2021.10.07. 00:24

DanielT írta:Hát nemééééérti, pedig leírtam nyolcszor. Ha AC-ban az ellenfél feje felett lévő szám kettővel a tiéd felett van, akkor nem tudod gyakorlatilag sebezni. Egy bullshit alibi szar az egész progress, a legelső ellenféllel is ugyanúgy küzdesz mint az ezredikkel, mert nőnek veled. Ha pedig nem grindolsz, akkor nem enged tovább a játék. :levele:
Tényleg, ez a szintezés az Origins óta borzalmasan hangzik. Szerencsére a görög AC-t se vettem meg (10k-ért a teljeset Boxra), mert van annyi eszem már, hogy játékra ne költsek.
Avatar
Botond

Hozzászólás #64854 2021.10.07. 10:20

DanielT írta:Hát nemééééérti, pedig leírtam nyolcszor. Ha AC-ban az ellenfél feje felett lévő szám kettővel a tiéd felett van, akkor nem tudod gyakorlatilag sebezni. Egy bullshit alibi szar az egész progress, a legelső ellenféllel is ugyanúgy küzdesz mint az ezredikkel, mert nőnek veled. Ha pedig nem grindolsz, akkor nem enged tovább a játék. :levele:
Ez mindenkitől valid kifogás, aki nem platinázta/ezrezte a maneatert ugyanilyen mechanika mellett, és/vagy nem gyakott le kéttrillió mongolt.
A többiektől csak picsogás.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64855 2021.10.07. 10:22

Botond írta:Ez mindenkitől valid kifogás, aki nem platinázta/ezrezte a maneatert ugyanilyen mechanika mellett, és/vagy nem gyakott le kéttrillió mongolt.
A többiektől csak picsogás.
Hát nyilván picsogni akarok és nem játszani+szórakozni. Meg nyilván azért van a fasszopó AC-ben fizetős XP, mert nem DIREKT tették tönkre a progresszt. :wilting:
Avatar
Botond

Hozzászólás #64856 2021.10.07. 10:23

Zóanagyvarázsló írta:Tényleg, ez a szintezés az Origins óta borzalmasan hangzik. Szerencsére a görög AC-t se vettem meg (10k-ért a teljeset Boxra), mert van annyi eszem már, hogy játékra ne költsek.
Final fantasy1 óta hangzik annak, vagy még régebben.
Homm1ben is van szintezés, és ha nem szintezed a hősöd, akkor a nagyobb szintű ellenfelek megbasznak, meg ráadásul veled szinteznek, rémálom, kerülni kell!
Avatar
Botond

Hozzászólás #64857 2021.10.07. 10:35

DanielT írta:Hát nyilván picsogni akarok és nem játszani+szórakozni. Meg nyilván azért van a fasszopó AC-ben fizetős XP, mert nem DIREKT tették tönkre a progresszt. :wilting:
Nincs semmi tönkretéve.
Ugyanaz van, mint a cápa10/10ben, hogy vannak magasabb szintű helyek, ahova az elején nem tudsz odamenni, mert megkúrnak, hogy ne két perc után pörögjön le a credits. Szépen fogja a kezed, mint a cápa10/10ben, hogy merre haladj tovább, hogy a sztorin menj végig.
Nyilván jobb egy walksim, ahol csak az előre gombot kell nyomni, mert ott nem ilyen nehéz eltévedni, de én továbbra is azt mondom, hogy csucsima és cápa10/10 platina után ez mind ilyen kínszarós héterkedés, valid érv nulla.
Azt nekem ne mondjad, hogy cápaskinben jobb a cső helyett lvl rendszerrel irányított sztorigéming, mert ahhoz már öreg vagyok, hogy ilyen fék hülyeséget bevegyek.
De mondom, nem tetszik, nem tetszik, elfogadom, te dolgod, de ilyen ortó baromságokat ne terjesszünk már, hogy kötelező a grind. Meg hogy jujj mekkora baj, hogy nem tudod véletlenül nyolcvan szinttel túlfejlődni a mindent is, és harminc perc után easymode alá behozni a nehézséget izomból. Pont kurvára ez kéne a játékba, hogy xpzel és másfél óra után ott tartasz, hogy Athénban elfingod magad és Krétán is kettévágódtak az ellenfelek. Jólennedetélleg!
Baszki, ne legyen már minden walksim (bár AC görögökben pont van turista mód, ahol csak körbesétálsz és megnézed hogy rekonstruálták az ókori világot, pöpec, régészek is imádják), aki a minimális effortot se tudja megfutni, az menjen oszt nézzen sorozatokat, vagy olvasson könyvet.
Grindelni kell. Édes kisfaszom, aztán platinázta a cápát, meg a mongolokat, mert az ottani trofik 95%a az nem grind. Eszemmegáll.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #64858 2021.10.07. 10:50

Botond írta:Final fantasy1 óta hangzik annak, vagy még régebben.
Homm1ben is van szintezés, és ha nem szintezed a hősöd, akkor a nagyobb szintű ellenfelek megbasznak, meg ráadásul veled szinteznek, rémálom, kerülni kell!
Megint jottel egy jo szar peldaval ahogy szoktal ;)
Homm1 ben 2x akkora sereggel megbaszom siman a joval taposabb host, egysegeket nem lehet szintezni max a host.
Avatar
arty

Hozzászólás #64859 2021.10.07. 11:20

Botond írta:Nincs semmi tönkretéve.
Eszemmegáll.
athénból krétára fingás és a 120 óra grindmoslékkal elnyujtottság között nincs esetleg néhány fokozat? izé, vagyis... nem lehetne/KELLENE(!), hogy legyen? ;)

miért érezte fontosnak az ubi, hogy előbb egyiptomban megduplázza, majd a görögöknél ~megnégyszerezze a fosukban kötelezően eltöltendő minimálórát?
és pláne: ha az ff1-ben grindelve kellett szinteznem, mer' az egy erpégéelem, valahol oké, hogy a VII is hű a formulához

ellenben az AC1-2-3-4-5-6-7-8-ban kvázi nem kellett szinteznem, akkor azért problémázhatok azon, hogy a 9-10-ben már kell? ;) (és nem ad diszkrét bájt az egésznek a duplaXP dizetős dlc, ami visszafelezi a játékidőt a "normálisra"? ezt easy-normal-hard tengelyen lehetetlen volt megoldani?)

Spoiler
DT elmebeteg platinái .... nos, logikus lenne, hogy ilyen hozzáállással zabálja az ACOd-t, pláne ha a platinát csak xp-felező acsival lehetne megugrani, ezt a részt én sem értem...
Avatar
arty

Hozzászólás #64860 2021.10.07. 11:21

Micsu írta:Megint jottel egy jo szar peldaval ahogy szoktal ;)
Homm1 ben 2x akkora sereggel megbaszom siman a joval taposabb host, egysegeket nem lehet szintezni max a host.

ACOr-ban 2 óra (szó szerint!) csapkodással le lehetett nyomni a 2 szintel feletted levő várurat. De nemtudom, h ez ugyanaz-e :D
Avatar
Botond

Hozzászólás #64861 2021.10.07. 11:51

arty írta:athénból krétára fingás és a 120 óra grindmoslékkal elnyujtottság között nincs esetleg néhány fokozat? izé, vagyis... nem lehetne/KELLENE(!), hogy legyen? ;)

miért érezte fontosnak az ubi, hogy előbb egyiptomban megduplázza, majd a görögöknél ~megnégyszerezze a fosukban kötelezően eltöltendő minimálórát?
és pláne: ha az ff1-ben grindelve kellett szinteznem, mer' az egy erpégéelem, valahol oké, hogy a VII is hű a formulához

ellenben az AC1-2-3-4-5-6-7-8-ban kvázi nem kellett szinteznem, akkor azért problémázhatok azon, hogy a 9-10-ben már kell? ;) (és nem ad diszkrét bájt az egésznek a duplaXP dizetős dlc, ami visszafelezi a játékidőt a "normálisra"? ezt easy-normal-hard tengelyen lehetetlen volt megoldani?)

Spoiler
DT elmebeteg platinái .... nos, logikus lenne, hogy ilyen hozzáállással zabálja az ACOd-t, pláne ha a platinát csak xp-felező acsival lehetne megugrani, ezt a részt én sem értem...
Ne bántsál már a faszsággal bazzeg! AC1-2-3-4-5-6-7-8-fektetettnyóc részekben fal volt, a láthatatlan fal. Ahogy haladtál előre úgy nyílt meg a város/világ többi része, amíg ki nem grindelted a vonatkozó küldetéseket, addig lepattantál egy láthatatlan falról és csá. Most nincs láthatatlan fal, át tudsz menni a lezárt részre, csak seggbekúr egy 30 szinttel magasabb medve. Mindkét esetben az volt az eredmény, hogy ha nogozónába mentél, akkor 10 másodpercen belül utolért a töltőképernyő, és last saveről tudod folyatni.
Szóval a grindelés ilyen formában faszság, egyszerűen szintet léptek, már nem láthatatlan fallal operálnak az utca közepén, a páros számú házakba bemehetsz, a páratlan oldalon lévőkbe meg nem, hanem odamész ahova akarsz, csak tudni kell együttélni vagyis együtthalni a következményekkel.
Az meg, hogy sokszorozódtak a volumenek, az sima térképnövelés. Engem is meglepett, hogy komplett egyiptom nagyobb, mint london vagy párizs városa, mert egy földgömbre ránézve sose gondolnám, de pl a GTA részek városai is ikszer akkorák lettek az évek során. Ez az iparági sztenderd. De ennek megint nulla köze van a grindeléshez, ugyanúgy lehet menni végig a sztorin, nulla mellékküldivel, csak annyit kell észben tartani, hogy bár látszólag bárhova mehetsz, valójában, ha csak a main sztori érdekel, akkor is mint minden játékban, úgy itt is a megfelelő sorrendben kell rajta végighaladni. És kibaszott arany színnel írja, hogy hol lesz a következő main story quest, a kurva npc-k a szádba rágják, hogy mi van. Bár gondolom ebben is szintet léptetek, és úgy érdekel a main story, hogy valójában nem érdekel, és nincs elolvasva semmi. Pedig tök poén kis gag-ek, meg storykák vannak beépítve a fő és mellék küldetésekbe is.
Én például nem így teszek, hogy csak a főküldik, hanem nyomom a mellékküldiket is, a játék 35%ánál vagyok lvl40. A main sztori legvége sincs lvl40es, szóval tök jópofa lenne, ha így a játék harmadától átmenne ránézek tízen pusztulgurulnakba a játék. Az lenne kurvaélvezetes. De nem így csinálták meg, a kezdetben lvl20as terület felszintezett velem lvl40re, és így van értelme a játékmechanikának, nem afkban megyek előre, beszélgetéseknél nem annyi, hogy skip,skip,skip, harc meg nem annyi, hogy akkor RB és meghalt mind.
Szóval nektek a kurva láthatatlan fal hiányzik az utca páros meg páratlan oldala között. Bravó! Meg hogy nem lehet rendszámtáblát gyűjteni cápával, mert az nem grind, de bezzeg egy vicces mellékküldetés, ami tök egyedi, és nem mindig ugyanaz a vége, hogy degeljenek meg a mongolók, na az meg grind. :D
Jóvan, nekem 8. Azt is megértem, hogy a változatosságot keresed a grinddel szemben, ezért is rántottad be a 121. F1 játékodat, hogy végre menj pár kört imolában, mert úgyse mentél még 1 millió kört f1 autóval imolában. Csak 999.999-et, szóval az nem grind. :D

@Micsu: Igen, amit Arty ír. A lvl100al feletted lévő várkapitányt is agyon lehet kúrni, annyi, hogy 2 napig kell nonstop harcolni vele. :D De a lehetőség adott ott is!
/szerk: meg amúgy apró technikai részlet, de ha már két szintezünk. A két szinttel feletted lévő ellenfeleket pont pofán lehet még kúrni mindenféle erőlködés nélkül, plusz 3 szintnél kezdődnek a gondok, de még az is vállalható időtartam, olyan 5-10 szinttel feljebb kezdődnek a gondok a halálfejesekkel, akiknél szintet se ír ki alapvetően. De nem tudsz direkt sem lemaradni 3 szinttel a főkülditől, ha csak azt nyomod és jó sorrendben. Ha bekavarsz, hogy na akkor most kihagyok húsz küldit, és megyek a 21.-re szarok a farmra, ja, akkor baj lehet. De ezek ilyen szándékos elbaszások, mintha das/desben úgy akarnád megölni az ellenfelet, hogy nem ütöd meg, haljon meg végkimerülésbe, és miazhogy az idők végezetéig bírja?! Abban a sok páncélban bír végtelenségig ugribugrizni?! Nanemár!
Avatar
donatus13

Hozzászólás #64862 2021.10.07. 12:18

A battlefield széria kb mindig kedves volt nekem igaz csak a 2-3-4 van meg eredetiben és azokat nagyon szerettem is, a két világháborús már kimaradt mert nem érdekelt a korszak már egyáltalán. Őszintén szólva kurvára vártam a 2042-őt de ilyen volumenű játékoknál early-accest(pre order) nem vagyok hajlandó csinálni.

Tegnap sokat néztem a cimbiket, és a streameket, én nem tudom, hogy ezt tényleg komolyan gondolták ? Olyan jól sikerült a béta, hogy 3 ből két cimbi már tegnap refundolt. A classok kivétele kurva szar ötlet volt, a teamplay kb megszűnt, teli van a játék bugokkal, de töménytelen sokkal. Én értem, hogy arra hivatkoznak,hogy régi build meg minden, de tényleg ezt adták az embereknek megjelenés előtt? Hogy lehet ekkora ótvar nyomorult egy fejlesztő ?
A pályák irreálisan nagyok, a meccsek teli voltak AI-al ami szerintem a legundorítóbb multiplayer élmény, az embert azt hiszi faszán kiszedett valakit, erre egy idióta AI-t szed ki aki fel alá futkos mint egy barom. Ezt rettenetesen utáltam a titanfallban is, ennyire játékélmény romboló szar megoldást nem tudom, hogy miért kellett. Alapból ez 128 v 128 teljesen szükségtelen volt. Ez már pont az az ember mennyiség, hogy teljesen kiöl minden taktikázást, mivel kurva nagy a pálya kialakulnak ilyen klikkesedések a pályán azt mindenki mintha X külön játékot játszana mint egy csapat mérgezett egér.
A gépek is tök gyengének tűnnek, őszintén szólva szinte semmi nem tetszik belőlük.

Összességében tegnap jó sokat néztem a játékot és kurva nagy csalódás. Ezt a játékot idén nem szabadna kiadni, nagyon vártam, de biztosan nem fogom megvenni.
Érdemes felnézni a játék redditjére, nem áll túl jól a játék.

Edit:
Ja és egy kurva drága AAA játékról beszélünk amiből kivágták a single-t, és a multija sokkal szarabb lett, GG.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára donatus13 2021.10.07. 12:25-kor.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64863 2021.10.07. 12:21

Botond, próbáljunk már kimászni az elmédből és maradjunk a tényeknél és ha már az elnyújtott gennységről van szó: a számoknál.

Kép

Kép
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #64864 2021.10.07. 12:24

Botond írta:Final fantasy1 óta hangzik annak, vagy még régebben.
Homm1ben is van szintezés, és ha nem szintezed a hősöd, akkor a nagyobb szintű ellenfelek megbasznak, meg ráadásul veled szinteznek, rémálom, kerülni kell!
Nekem azzal van bajom, amikor a normál ellenségek veled együtt/elvárt szintednek megfelelően fejlődnek. Lásd az előbbire a totális szinthez igazítást (Oblivion - minden nyomorult fisem-fosom útonállóból félisten lesz überritka daedric páncélokban), a másodikra a megnyíló helyszínek beszintezését, ahol az eddigi kék ellenfelek helyett pirosak jönnek, de a fejük fölött nagyobb a szám (pl. WoW). Nyilván érthető, hogy keményebb egy vidék, tapasztaltabb legényekkel, de gyakran kiábrándító tud lenni. Egy Gothicban ezzel szemben az árnybestia vagy az elit ork mindenhol ugyanolyan erős lesz, tényleg a világ épgikája és a sztori mentén alakult a helyzet, és mindig volt trükk minden helyzet. Ha más nem, vérlégyként átlebegni a pályán, erősebb kísérővel elvégeztetni a piszkos munkát vagy gyorsító itallal gyalogkakukkozni. De akár számodra még fizikailag sebezhetetlen ellenségek ellen is el lehetett sütni legalább tekercsből baszó mágiát (pl. sárkány ellen sárkányfű... akarom mondani, démonidézés).

Nem véletlenül rajongok a Gothicért, miközben megvetem az Obliviont, hanem mert ezt tényleg más filozófia mentén csinálják (és kettő között is van sok fokozat a gyakorlatban). A régi AC-kban sem lett a normál ellenségből szintezéssel superman. Az Originst, Odyssey-t te tudod, de nem, nem hangzik jól, amit írsz. Akkor sem, ha tudom, hogy én mellékküldizve úgyis abszolválnám, ahogy mondod, de nem tetszik a filozófia.

A Heroes of Might and Magic pedig nagyon más ilyen szempontból, régen eleve szinte tabula rasa volt minden pálya, tehát totál más struktúra volt, és egy raklap sárkánnyal vagy tápos varázstárggyal az 1-es szintű századlagos hős is alázhatott. Persze pályán belül nyilván nem lehetett az elején neki menni a szellemhajónak vagy a sárkányvárosnak, de a King's Bounty: The Legend jobb példa lenne, viszont abban sem a mobokat szintezi egyszerűen föléd. Egy akció-kalandban ez tájidegenebb, és erőltetett, nem feltétlen a legjobb filozófia mentén való RPG-sítés. Egyébként ja, a Maneatert is fárasztóbbá és helyenként illúziórombolóbbá teszi, kimaxolva kevésbé értem a kimaxolás utáni 10/10-et, mintha csak a sztorin futottam volna végig. De az még elfogadható, hogy egy kardszárnyú delfin veszélyesebb ellenfél, mint egy barrakuda vagy aligátor, és hogy az elején a mocsárban nem jön ámbrás cet. Ez valószínűleg artyt sem zavarná, őt az zavarja, hogy ott van egy szintet jelölő szám. És na, a 100%-hoz még nekem se kellett 100 óra, a max szint meg már régen megvolt, mellékküldizve, gyűjtögetve a sztori nem is tudod velem lépést tartani (ahogy ez szokott lenni).
Avatar
Botond

Hozzászólás #64865 2021.10.07. 12:42

DanielT írta:Botond, próbáljunk már kimászni az elmédből és maradjunk a tényeknél és ha már az elnyújtott gennységről van szó: a számoknál.
Az arányok kb ugyanazok. Mondjuk kicsit meglep, hogy a 40 óra triplája több, mint a 20 óra triplája, de azért titokban számítottam rá.
Nagyobbszabású a cucc, és nem tudnak emberek már ennyi időt rakni játékokba. Egy dragon quest XI-nél kb ugyanezeket a számokat látod, az se ment nagyot a topikban. Octopath traveller ugyanez. Az, hogy nagyszabású egy játék nem egyenlő a grinddel. És egy 12 órás játék is lehet grind, csak egyszerű okokból egy 12 órás játékba nem fér 20 óra grind.
De a matek az pont ilyen, hogy lenyomsz 12 darab 12 óra alatt platinázható grindelős fost, akkor annyi idő alatt pont platinázhattad volna a görögöket is.
És olyan szempontból értelmezhetetlen számomra a grind, hogy a cápásban mondjuk a rendszámtábláért ugrálás a filler kontent, addig mondjuk az ac görögökben olyan mellékküldik vannak, hogy szervezd meg a város védelmét, és mész a vak kovácshoz, hogy akkor hogy kellene átrendezni a környéket, átrendezed neki, erre megbotlik a vmiben, ami addig nem ott volt, hasraesik, amit megrúgott az eldönt vmi mást, az megint mást, és ilyen benny hill show szerűen az egyik item szétcsapja a fejét. Másik városvédő végül azt találja ki, hogy leugrik a szikláról, aztán kiderül, hogy van egy alteregód, aki a hírneved kihasználva próbálja lehúzni a népeket, és akkor nyomozás, hogy ki mondott, mit mondott, vagy az öreg vakember, aki megkér menj el ide-oda, és végül kiderül, hogy ki is ő, miért kéri ezt. Mellette rengeteg ókori görög filozófus, akikkel együtt polemizál a főhős, és érezhető, hogy melyik ilyen boncolgatós, tehetetlen filózófiai iránytól basz szét az ideg, mert kimaxolják a döntésképtelenséget, vagy ahogy Szokratész próbál rávezetni a saját tanaira, és amikor már érted, hogy mi van, és meggyőzöd magad, hogy jó, akkor a szabadság hívét meg kell menteni, elmész, megmented, és kiderül, hogy egy címeres ökör, aki ön- és közveszélyes. Rengeteg ilyen kis sztorin nevettem fel. Ez már majdnem az a szint, mint a rendszámtábláért elcsípni egy jó ugrást és hát nyilván mindkettő, a jó és komplex sztori és a tökéletes ugrás is belefér 10 másodpercbe, ez indokolja a két azonos hosszúságú játékot.
De a szintezés alapmechanika attól még ugyanaz. Csak az egyik 10/10, mert egy ebédszünetben platinázható, a másik meg grind fos, mert olvasni kell benne, meg gondolkozni.
Avatar
Botond

Hozzászólás #64866 2021.10.07. 12:56

Zóanagyvarázsló írta:Nem véletlenül rajongok a Gothicért, miközben megvetem az Obliviont, hanem mert ezt tényleg más filozófia mentén csinálják (és kettő között is van sok fokozat a gyakorlatban). A régi AC-kban sem lett a normál ellenségből szintezéssel superman. Az Originst, Odyssey-t te tudod, de nem, nem hangzik jól, amit írsz. Akkor sem, ha tudom, hogy én mellékküldizve úgyis abszolválnám, ahogy mondod, de nem tetszik a filozófia.
Az ac görögökben sem lesz szupermen senki se, egyszerűen azt küszöbölték ki, ami pl a Gothic3 legnagyobb hibája volt, hogy 3-4 felszabadított város után már a te karaktered volt zeusz személyesen, és az ötödik városba ha akartál beszaladhattál középre, hogy gyertek és egy hussintásra 20 ork dőlt 40 felé, még egy hussintás és kész, város felszabadítva, és hogy ez ne legyen.
Azt akarták, hogy annak is pont ugyanannyi kihívás legyen a main story, aki minden kibaszott lepkét összegyűjt és minden mongolt lekaszabol akkurátusan (vagyis az annak megfelelő görög verzióját, és ráadásul itt nem is ennyi a melléküldi szintje, de mindegy is), meg annak is aki csak végigszalad a fősztorin, és senkivel nem beszél az arannyal jelölt küldis arcokon kívül. És kibaszott jól megcsinálták ezt. És most ezért vannak szétekézve, mert kibalancolták a két stílusú játékost, meg mert tettek bele igazi, nem filler copypaste tartalmat sokat. A köcsögök!
Biztos van akinek ez is játék, hogy az ötödik város felszabadítás már ennyi, hogy elkiáltod magad, hogy "meghaltok üszük!!!!4", és úgy lészen, de ha ez a szintű kihívás szerepel a napi csekklistemen, akkor inkább berakok egy sorozatot, akkor legalább nincs tele a kezem a popcorn zabálás közben.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #64867 2021.10.07. 13:03

Botond írta:Az arányok kb ugyanazok. Mondjuk kicsit meglep, hogy a 40 óra triplája több, mint a 20 óra triplája, de azért titokban számítottam rá.
Nagyobbszabású a cucc, és nem tudnak emberek már ennyi időt rakni játékokba. Egy dragon quest XI-nél kb ugyanezeket a számokat látod, az se ment nagyot a topikban. Octopath traveller ugyanez. Az, hogy nagyszabású egy játék nem egyenlő a grinddel. És egy 12 órás játék is lehet grind, csak egyszerű okokból egy 12 órás játékba nem fér 20 óra grind.
De a matek az pont ilyen, hogy lenyomsz 12 darab 12 óra alatt platinázható grindelős fost, akkor annyi idő alatt pont platinázhattad volna a görögöket is.
És olyan szempontból értelmezhetetlen számomra a grind, hogy a cápásban mondjuk a rendszámtábláért ugrálás a filler kontent, addig mondjuk az ac görögökben olyan mellékküldik vannak, hogy szervezd meg a város védelmét, és mész a vak kovácshoz, hogy akkor hogy kellene átrendezni a környéket, átrendezed neki, erre megbotlik a vmiben, ami addig nem ott volt, hasraesik, amit megrúgott az eldönt vmi mást, az megint mást, és ilyen benny hill show szerűen az egyik item szétcsapja a fejét. Másik városvédő végül azt találja ki, hogy leugrik a szikláról, aztán kiderül, hogy van egy alteregód, aki a hírneved kihasználva próbálja lehúzni a népeket, és akkor nyomozás, hogy ki mondott, mit mondott, vagy az öreg vakember, aki megkér menj el ide-oda, és végül kiderül, hogy ki is ő, miért kéri ezt. Mellette rengeteg ókori görög filozófus, akikkel együtt polemizál a főhős, és érezhető, hogy melyik ilyen boncolgatós, tehetetlen filózófiai iránytól basz szét az ideg, mert kimaxolják a döntésképtelenséget, vagy ahogy Szokratész próbál rávezetni a saját tanaira, és amikor már érted, hogy mi van, és meggyőzöd magad, hogy jó, akkor a szabadság hívét meg kell menteni, elmész, megmented, és kiderül, hogy egy címeres ökör, aki ön- és közveszélyes. Rengeteg ilyen kis sztorin nevettem fel. Ez már majdnem az a szint, mint a rendszámtábláért elcsípni egy jó ugrást és hát nyilván mindkettő, a jó és komplex sztori és a tökéletes ugrás is belefér 10 másodpercbe, ez indokolja a két azonos hosszúságú játékot.
De a szintezés alapmechanika attól még ugyanaz. Csak az egyik 10/10, mert egy ebédszünetben platinázható, a másik meg grind fos, mert olvasni kell benne, meg gondolkozni.
Kivették a gyűjtögetést az új AC-kból? Mert régen volt az is, nem a legjobb. A Maneater mellékküldetéseinek inkább a vadássz le X fürdőzőt típusúakat mondanám, és igen, marha hamar unalmasokká vált, hogy minden régióban van három ilyen. Értelmes mellékküldetés nem is igazán volt, legfeljebb a kommentár dobta fel, illetve a rövidség, gyors megoldhatóság. Szerintem DT-nél is ez a két faktor mentette meg, de én már én is untam ezeket elég hamar, csak jött az OCD-m.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64868 2021.10.07. 13:03

donatus13 írta:A battlefield széria kb mindig kedves volt nekem igaz csak a 2-3-4 van meg eredetiben és azokat nagyon szerettem is, a két világháborús már kimaradt mert nem érdekelt a korszak már egyáltalán. Őszintén szólva kurvára vártam a 2042-őt de ilyen volumenű játékoknál early-accest(pre order) nem vagyok hajlandó csinálni.

Tegnap sokat néztem a cimbiket, és a streameket, én nem tudom, hogy ezt tényleg komolyan gondolták ? Olyan jól sikerült a béta, hogy 3 ből két cimbi már tegnap refundolt. A classok kivétele kurva szar ötlet volt, a teamplay kb megszűnt, teli van a játék bugokkal, de töménytelen sokkal. Én értem, hogy arra hivatkoznak,hogy régi build meg minden, de tényleg ezt adták az embereknek megjelenés előtt? Hogy lehet ekkora ótvar nyomorult egy fejlesztő ?
A pályák irreálisan nagyok, a meccsek teli voltak AI-al ami szerintem a legundorítóbb multiplayer élmény, az embert azt hiszi faszán kiszedett valakit, erre egy idióta AI-t szed ki aki fel alá futkos mint egy barom. Ezt rettenetesen utáltam a titanfallban is, ennyire játékélmény romboló szar megoldást nem tudom, hogy miért kellett. Alapból ez 128 v 128 teljesen szükségtelen volt. Ez már pont az az ember mennyiség, hogy teljesen kiöl minden taktikázást, mivel kurva nagy a pálya kialakulnak ilyen klikkesedések a pályán azt mindenki mintha X külön játékot játszana mint egy csapat mérgezett egér.
A gépek is tök gyengének tűnnek, őszintén szólva szinte semmi nem tetszik belőlük.

Összességében tegnap jó sokat néztem a játékot és kurva nagy csalódás. Ezt a játékot idén nem szabadna kiadni, nagyon vártam, de biztosan nem fogom megvenni.
Érdemes felnézni a játék redditjére, nem áll túl jól a játék.

Edit:
Ja és egy kurva drága AAA játékról beszélünk amiből kivágták a single-t, és a multija sokkal szarabb lett, GG.
Egy olyan fejlesztőtől várunk csodát, aki legutóbb a BFV - t fosta a világra.

Lehetne rosszabb, de hát nyilván fos állapotban van a béta és a többi kritikáddal is egyetértek. De nincs más.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #64869 2021.10.07. 13:12

Botond írta:Az ac görögökben sem lesz szupermen senki se, egyszerűen azt küszöbölték ki, ami pl a Gothic3 legnagyobb hibája volt, hogy 3-4 felszabadított város után már a te karaktered volt zeusz személyesen, és az ötödik városba ha akartál beszaladhattál középre, hogy gyertek és egy hussintásra 20 ork dőlt 40 felé, még egy hussintás és kész, város felszabadítva, és hogy ez ne legyen.
Azt akarták, hogy annak is pont ugyanannyi kihívás legyen a main story, aki minden kibaszott lepkét összegyűjt és minden mongolt lekaszabol akkurátusan (vagyis az annak megfelelő görög verzióját, és ráadásul itt nem is ennyi a melléküldi szintje, de mindegy is), meg annak is aki csak végigszalad a fősztorin, és senkivel nem beszél az arannyal jelölt küldis arcokon kívül. És kibaszott jól megcsinálták ezt. És most ezért vannak szétekézve, mert kibalancolták a két stílusú játékost, meg mert tettek bele igazi, nem filler copypaste tartalmat sokat. A köcsögök!
Biztos van akinek ez is játék, hogy az ötödik város felszabadítás már ennyi, hogy elkiáltod magad, hogy "meghaltok üszük!!!!4", és úgy lészen, de ha ez a szintű kihívás szerepel a napi csekklistemen, akkor inkább berakok egy sorozatot, akkor legalább nincs tele a kezem a popcorn zabálás közben.
Ha nem akarnak belőle RPG-t csinálni, akkor ez a túlfejlődés nem téma, nem is merült fel a korábbi részekben. Számomra ez túl mesterséges, "játékos" megoldás. A célt hozza, amit írsz, de nem szeretem. Persze az Oblivion még nehezebb is tudott lenni, ha mindent megcsinálsz, mert tökéletesen is kellene fejlődni, hogy nagyjából tartsd a lépést a veled párhuzamosan tápoló goblin hadurakkal, szóval annál még mindig jobban hangzik.

A Gothic 3 meg eléggé elszúrt volt több szinten. Az 1-2-ben elég céhfüggő volt, hogy változik a nehézségi szint idővel (ami egyáltalán nem baj), de nem esett szét ennyire a kihívás a végére. (Persze a lakossághoz és a mobokhoz képest félistenek lettünk.) Igaz, DT-nek nagy kedvencei is lehetnének, mert nem volt difficulty spike egyik végén se, ha nem rontottad el direkt a karaktert. (SQJ a Risen bossát szidta, de az se nehéz volt igazán, csak Árész-filozófiás a GoW 1-ből.)
Avatar
Botond

Hozzászólás #64870 2021.10.07. 13:18

Zóanagyvarázsló írta:Kivették a gyűjtögetést az új AC-kból? Mert régen volt az is, nem a legjobb. A Maneater mellékküldetéseinek inkább a vadássz le X fürdőzőt típusúakat mondanám, és igen, marha hamar unalmasokká vált, hogy minden régióban van három ilyen. Értelmes mellékküldetés nem is igazán volt, legfeljebb a kommentár dobta fel, illetve a rövidség, gyors megoldhatóság. Szerintem DT-nél is ez a két faktor mentette meg, de én már én is untam ezeket elég hamar, csak jött az OCD-m.
Nincs szedj össze 120 zászlót acsi, toll, lepke, kincsesláda számolás, ilyenek. Most már olyan van, hogy lokációk vannak, mint a cápásban a rendszámtábla vagy a landmark, hogy a mappon látod, hogy oda lehet menni, de a 75%-ához úgyis odaküld vmi main vagy mellék küldi, és az a része valóban elég repetatív, hogy a 20 zónában van 20 erőd, és azokba mindig el fog küldeni a main küldi, és ott amúgy a küldin kívül kvázi filler kontentként xpért megbaszhatod az ott lézengő katonákat, és akkor ha lecsaptad a kapitányt, a két helyettest, kilootoltál 3 ládát, elégettél 4 hordónyi utánpótlást, akkor a térképen pipát kap az a lokáció, hogy kész az erőd, és az külön még 500 xp. És van erőd, laktanya, tolvajtábor, barlang, kincsesbarlang, meg még vagy 8-10 féle akármi, de erődből 20 van, a többiből meg több, szóval 780 vagy ezer, vagy akármennyi is van, de sok kislokációt kipucolni, na az grind valóban, ha direkt szisztematikusan ész nélkül csinálja az ember.
De ez így kompletten ignorálható is, pont ahogy a rendszámtábla rész a cápásban. 75%-ához odaküld vmi quest, lehet az a megoldás, hogy célirányosan bemész-kijössz, az is pont elég xp, hogy végigvidd a főküldit mellékküldi nélkül, vagy főküldit plusz ízlés szerinti mennyiségű mellékküldit.
Tökre nem kell plusz xp a szintezéshez, egyszerűen csak a többséget frusztrálja, hogy az elején elindul a lvl1-5 zónában, átmegy az 5-15 zónába, és utána hajóval kell menni egy 15-25 zónába, mert a kettő között szárazföldön menve ott van egy 35-45ös zóna, és aki hajó nélkül próbálkozik azt megeszik a medvék. És hát visszasírják a régi AC-k láthatatlan falas megoldását, hogy visszatöltse előző mentésre, ha bemegy a 35-45ös zónába, ne az legyen, hogy megeszi a medve, és úgy tölti vissza, mert az rosszul esik a pici egójának. Megértem, szerintem is sokkal jobb volt a láthatatlan fal, elhagytad a pályát, respawn lesz 5-4-3-2-1... Agyfasz, hogy ezt bárki visszasírja.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64871 2021.10.07. 13:23

Ja tegnap kipróbáltam a már nagyon várt PS+ os PGA Tour 2K1 golfot, de a tutorial után töröltem. Biztos jó meg minden, de a Turf Masters után minden más olyan mintha Kate Beckinsale-t egy tripperes telepi lotyó követné az ágyamban... Inkább ne.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #64872 2021.10.07. 13:26

arty írta:miért érezte fontosnak az ubi, hogy előbb egyiptomban megduplázza, majd a görögöknél ~megnégyszerezze a fosukban kötelezően eltöltendő minimálórát?
Én a Witcher 3 sikerét okolnám. Ott is ilyen elbaszott a szintezés (ha piros a szám a hótt ugyanolyan griffmadár mellett akkor egyből halsz meg széttörsz a fején 5 kardot mire fekszik), meg milyen epikus kaland hogy el lehet tölteni benne 200 órát.
Annyi apró különbséggel, hogy a Vajákban olyan melléksztorik voltak írva, olyan karakterekkel, hogy én konkrétan a főküldikre már nem is kaptam xp-t annyira túl voltam tápolódva csak úgy, a játékot élvezve.
Avatar
Botond

Hozzászólás #64873 2021.10.07. 13:31

Zóanagyvarázsló írta:Ha nem akarnak belőle RPG-t csinálni, akkor ez a túlfejlődés nem téma, nem is merült fel a korábbi részekben. Számomra ez túl mesterséges, "játékos" megoldás. A célt hozza, amit írsz, de nem szeretem. Persze az Oblivion még nehezebb is tudott lenni, ha mindent megcsinálsz, mert tökéletesen is kellene fejlődni, hogy nagyjából tartsd a lépést a veled párhuzamosan tápoló goblin hadurakkal, szóval annál még mindig jobban hangzik.

A Gothic 3 meg eléggé elszúrt volt több szinten. Az 1-2-ben elég céhfüggő volt, hogy változik a nehézségi szint idővel (ami egyáltalán nem baj), de nem esett szét ennyire a kihívás a végére. (Persze a lakossághoz és a mobokhoz képest félistenek lettünk.) Igaz, DT-nek nagy kedvencei is lehetnének, mert nem volt difficulty spike egyik végén se, ha nem rontottad el direkt a karaktert. (SQJ a Risen bossát szidta, de az se nehéz volt igazán, csak Árész-filozófiás a GoW 1-ből.)
Gothic amúgy iskolapélda. Nehezen indul, de aztán már az elsőben is godmodeba fejlődtél, ha minden kis fost felporszívóztál és az utolsó csótányból is akkurátusan kiverted a 10 xpket minden létező sarkában a világnak. A gothic2nek ugye része az első világ egy az egyben plusz új területek, ott még több melléktartalom fért el a nagyobb mappon, még jobban godmodera tudtad magad fejlődni. Én csak arra emlékszem a második részből, hogy a sárkány 2 ütés volt konkrétan, aki a hegytetőn volt. A 3 meg teljesen elszáll már a játék 10%-ánál.
Szerintem az ACgörögök az első értékelhető kísérlet ebben a témában, hogy rpg-szerűség és ne legyél godmode a játék negyedétől,harmadától,felétől akkor se, ha minden kavics alá benézel, és érdemben, versenyképesen végig tudj menni a játékon akkor is, ha telibe leszarod az egészet, ami nem a main quest és a nagy sztori maga.
Eddig ezt csak elrontották vagy azzal, hogy grindelni kellett tényleg (kimész a dombra, lebaszod az orkokat, megvárod a respawnt és megint, míg beesik három szint), vagy amit az előbb írtam, hogy játék negyedétől átkapcsolt pusztulgurul módba.
Risen ugyanez volt, harmadától-felétől pusztulgurul volt mindhárom részben. PS4re a tuningképivilágú harmadik rész múltkor 1400 forint volt, lehet most is annyi, azon nagyon gondolkoztam, de az x360on se jutottam még a második rész végére, ami nem BC-s, szóval az x360as bootolási és töltési időkkel kellene lenyomni. Hát még ez várat magára.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64875 2021.10.07. 14:10

Ennél rosszabb soha ne történjen!
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #64876 2021.10.07. 15:54

Balra kis ívben, a szembe sávba. Annyira nem vette észre, hogy a csattanás előtt nem is fékezett. :lama:
A robeszos remélem vett utána egy lottót meg egy tiszta alsógatyát.
Avatar
arty

Hozzászólás #64877 2021.10.07. 16:01

Botond írta:Ne bántsál már a faszsággal bazzeg! AC1-2-3-4-5-6-7-8-fektetettnyóc részekben fal volt, a láthatatlan fal.

Jóvan, nekem 8. Azt is megértem, hogy a változatosságot keresed a grinddel szemben, ezért is rántottad be a 121. F1 játékodat, hogy végre menj pár kört imolában, mert úgyse mentél még 1 millió kört f1 autóval imolában. Csak 999.999-et, szóval az nem grind. :D
Jah, az a béna fal az béna vót, elismerem :D
DE! a tökunalmas (neeem!) ACÉEGY falait 3db háromperces grindfossal lehetett lebontani... a kúúúúúrvanagy egyiptomba az első grindfos első checkpoinjáig nem tudsz ennyi idő alatt eltevegelni! :D (túlzok, oké)
PONT ez az AC széria halála, hogy a feszes kis városi kaland átment ebbe a térben és időben elnyujtott borzalomba (számomra), pl a Unityben nem tudnám felidézni, hogy lett volna láthatatlan fal. szerintem ott csináltad a küldiket, megnyerés, credits. (de ha volt is: lám még én se vettem észre, aki nemgrindel!)

én a mainstoryt követem, a grindfosokat csak nagyon lájtosan (szinte semennyire), mer' nemérdekelnek. úgyis általában mongolkill mind.

az F1 ügyes példa és van is benne valami, NOHA a '18-ban minimálidőm ment bele, a '19-be pedig a közel két év alatt 20-25.
ha nagyon jó a '20, akkor abba is ennyi fog menni... ebből imolában, adrenalindús 30-40 percet kell eltöltenem. és utána jön a teleport és azonnal a következő, "tökmás" helyszínen nyomom a gémet.

vs. az egyiptomhoz tulságosan hasonlító színvilágú görög iszonyatban 120 óra.... teveháton... hajón... percekig SEMMI, csak tolomelőre...
Avatar
arty

Hozzászólás #64878 2021.10.07. 16:03

DanielT írta:Kép
nem létezik, hogy ezt 43 óra alatt meg lehessen csinálni.
Avatar
arty

Hozzászólás #64879 2021.10.07. 16:08

Botond írta:Az arányok kb ugyanazok. Mondjuk kicsit meglep, hogy a 40 óra triplája több, mint a 20 óra triplája, de azért titokban számítottam rá.
Nagyobbszabású a cucc, és nem tudnak emberek már ennyi időt rakni játékokba. Egy dragon quest XI-nél kb ugyanezeket a számokat látod, az se ment nagyot a topikban. Octopath traveller ugyanez. Az, hogy nagyszabású egy játék nem egyenlő a grinddel. És egy 12 órás játék is lehet grind, csak egyszerű okokból egy 12 órás játékba nem fér 20 óra grind.
De a matek az pont ilyen, hogy lenyomsz 12 darab 12 óra alatt platinázható grindelős fost, akkor annyi idő alatt pont platinázhattad volna a görögöket is.
nenenenene. a görögöknél többedszer futottam le azt a kört, hogy tényleg legalja xpgrindfos semmiket kellett csinálnom, mert elfogyott még a mellékküldetés is. semmi filozófia, maximum kecskenyilazás. (ahol questet tudtam volna felvenni, mind magasabb szintes volt!!! biztos azé' hogy legyem kihívás :D de akkor mire van az easy-normal-hard?!)
Avatar
Botond

Hozzászólás #64880 2021.10.07. 16:14

arty írta:Jah, az a béna fal az béna vót, elismerem :D
DE! a tökunalmas (neeem!) ACÉEGY falait 3db háromperces grindfossal lehetett lebontani... a kúúúúúrvanagy egyiptomba az első grindfos első checkpoinjáig nem tudsz ennyi idő alatt eltevegelni! :D (túlzok, oké)
PONT ez az AC széria halála, hogy a feszes kis városi kaland átment ebbe a térben és időben elnyujtott borzalomba (számomra), pl a Unityben nem tudnám felidézni, hogy lett volna láthatatlan fal. szerintem ott csináltad a küldiket, megnyerés, credits. (de ha volt is: lám még én se vettem észre, aki nemgrindel!)

én a mainstoryt követem, a grindfosokat csak nagyon lájtosan (szinte semennyire), mer' nemérdekelnek. úgyis általában mongolkill mind.

az F1 ügyes példa és van is benne valami, NOHA a '18-ban minimálidőm ment bele, a '19-be pedig a közel két év alatt 20-25.
ha nagyon jó a '20, akkor abba is ennyi fog menni... ebből imolában, adrenalindús 30-40 percet kell eltöltenem. és utána jön a teleport és azonnal a következő, "tökmás" helyszínen nyomom a gémet.

vs. az egyiptomhoz tulságosan hasonlító színvilágú görög iszonyatban 120 óra.... teveháton... hajón... percekig SEMMI, csak tolomelőre...
Egyiptom szerintem is fos amúgy, azt én is eluntam 30 óra után, csak kényszerbetegség miatt ment végig 100%-ra, 55 óra körüli idővel, ha 62 óra lett volna, akkor félbemarad, annyira untam a végét. Nem is említeném egy ligában a görögökkel, egyiptom egy üres techdemó kb. Szép, de hát ennyi.
És ahogy korábbi kommentjeimben írtam, a görögökbe belerakták a 120 órányi kontentet, igazi és változatos mellékküldik vannak (vannak fő küldik, mellék küldik és vannak az ismétlődő küldik, na az utóbbiak mongolkill jórészt, de ott se mind, az előző két kategóriában meg keresni kellene, de az ismétlődő küldik nélkül is 110%-ra hozható a cucc, azok kompletten ignorálhatóak, nem is értem minek vannak a játékban, első két zónában ránéztem, hogy mik ezek, de láttam, hogy mongolkill copypastek, és azóta ignore, xboxon fel se vettem egy ilyet se, hogy ölj meg 5 cápát, meg kisfaszom, persze), jól megírt sztorikkal, gyönyörű tájjal, pc-n is szerettem a 4k ultrát, de ez az xbox one x patches verzió 60 frémre patchelve a működő hdr-el, hát na, így kéne kinéznie mindennek és akkor meg is állhatunk felőlem a fejlődésben.
Néha, ha nagyon figyelek, akkor észre lehet venni, hogy hol húzódik a high-medium-low detail határ, és ahogy megyek előre csúszik a vonal, ahogy a textúra részletesedik, de kurvára ritkán és baromira figyelni kell, FH4ben már szinte észrevehető, hogy nem pc, görögöknél aligszintesemennyire.
Szóval te utálod az egyiptomot, jogosan, és az ottani rossz élményeid toltad ki a görögökre. Ez hiba. Tévútra tévedtél.
És ja, Párizsban is van láthatatlan fal. Londonban is. Meg minden ACban egyiptom előtt.
Avatar
Botond

Hozzászólás #64881 2021.10.07. 16:16

arty írta:nenenenene. a görögöknél többedszer futottam le azt a kört, hogy tényleg legalja xpgrindfos semmiket kellett csinálnom, mert elfogyott még a mellékküldetés is. semmi filozófia, maximum kecskenyilazás. (ahol questet tudtam volna felvenni, mind magasabb szintes volt!!! biztos azé' hogy legyem kihívás :D de akkor mire van az easy-normal-hard?!)
100%ra mondom, hogy usererror, és 95%ra mondom, hogy azért mert pont annyi időt fordítottál a sztorik elolvasására meg a párbeszédekre, mint az összes f1 játékban együtt. :banplz:
Avatar
arty

Hozzászólás #64882 2021.10.07. 16:16

ez itt van a kerületünkben :) jó h nem én szívtam meg....

Botond írta:100%ra mondom, hogy usererror, és 95%ra mondom, hogy azért mert pont annyi időt fordítottál a sztorik elolvasására meg a párbeszédekre, mint az összes f1 játékban együtt. :banplz:
phocsika, de azért volt sürgős az f1 '20 mert kurvajó volt az f1 '19 szeon előtti f2-es miniszezonja... rendes sztori! dráma a pályán, kakaskodás az öltözőben, odaszólogatás a dobogón! állítólag ebben má' nem csak az f2 szezon lesz ilyen, hanem az f1 is! (és semmi irónia!)

Botond írta:ez az xbox one x patches verzió 60 frémre patchelve a működő hdr-el, hát na, így kéne kinéznie mindennek és akkor meg is állhatunk felőlem a fejlődésben.
ez a nagy baja is egyben, nem bííírom elengedni :D

amugy az biztos baja az AC:O-knak, hogy nekem totál egymás után jöttek. szinte le se töröltem az originst, ugrottam az odysseybe :(
Avatar
Botond

Hozzászólás #64883 2021.10.07. 16:40

arty írta:amugy az biztos baja az AC:O-knak, hogy nekem totál egymás után jöttek. szinte le se töröltem az originst, ugrottam az odysseybe :(
Komplexen fut a sztori, az első három zóna után már 5-6 különböző zónába lehet menni, amik mind azonos szintűek, azokat végigsztorizgatva már olyan szintű leszel, hogy az a végéig kitart.
Abba nem szabad beleragadni, hogy zónából csak a következő zónába haladsz tovább, mert nem lineáris ennyire a történés, hogy elindulsz a térképen balról és sorban haladsz jobbra.
Én pont ezzel küzdök mindig, hogy már rögtön a kezdő zóna után két zónába lehet menni, jó, azt a kettőt leküldizi az ember (eközött a kettő között van az ultrahalálfejes eleinte kerülendő zóna), átmegy Athénba az ember tovább a sztorival és ha ott is ficereg egy kicsit, akkor már lvl25-30 minimum, és akkor még neki se kezdtem az amúgy eredetileg lvl20as küldis zónáknak, amiből van 4 vagy 5. Mire azokkal utolérem magam, addigra már lvl végtelenplusz2, és még mindig csak az eredetileg 20as szintű küldiknél járok, hol van még a korábban említett halálfejes zóna, ami addigra már szintén csicskáknak való lowbie szarság, hiába szintezte velem -2 szintesre mondjuk normálon.
Ha elmegy az ember kirándulni, tájat nézni, random hajócsatázni, spártait vagy athénit irtani, akkor az athén utáni zónába már úgy érkezik az ember, hogy minden zóna a szintjén van, mehet bárhova, a gyilkos medvék a feledés ködös homályába vesztek.
De mondom, egyiptomot felejtsd el, sztorikat olvasd el, és enjoy, és ne félj néha ránézni a mapra, hogy hol van a szintednek megfelelő zóna, és amelyiket unod, azt hagyd ott a picsába. A kultisták utáni nyomozást meg ne hanyagold el, azok is iszonyat xp, és rögtön az eleje felé el lehet kezdeni körbenézni itt ott, hátha kultistába botlasz. Vannak ilyenek, hogy xy zónában az ezüstbányánal van nyom, akkor ezüstbányába be, végiglootolni a mindent is, ha vki okoskodik akkor kés a hátába, és ha megvan a kultista, akkor felfedés és irány a térkép másik vége, ha megfelelő szinten van, oszt kés a hátába nekije, utána meg teleporttal vissza ahol küldizel. Egy ilyen kanyar plusz egy szint simán.
Na mindegy, szóval én még nem nagyon látom, hogy hogyan lehet nem túlfejlődni az egészet gyorsan, szóval ez a kevés az xp számomra érthetetlen továbbra is.
De mai ac görögök etapot zárjuk.
/szerk: ja igen, a robeszt pont ezért linkeltem, mert tőled két sarokra volt, hogy óvatosan! És ahogy Dani mondta, soha senkinek ne legyen nagyobb baja!
Avatar
Moby

Hozzászólás #64884 2021.10.07. 17:18

donatus13 írta:A battlefield széria kb mindig kedves volt nekem igaz csak a 2-3-4 van meg eredetiben és azokat nagyon szerettem is, a két világháborús már kimaradt mert nem érdekelt a korszak már egyáltalán. Őszintén szólva kurvára vártam a 2042-őt de ilyen volumenű játékoknál early-accest(pre order) nem vagyok hajlandó csinálni.

Tegnap sokat néztem a cimbiket, és a streameket, én nem tudom, hogy ezt tényleg komolyan gondolták ? Olyan jól sikerült a béta, hogy 3 ből két cimbi már tegnap refundolt. A classok kivétele kurva szar ötlet volt, a teamplay kb megszűnt, teli van a játék bugokkal, de töménytelen sokkal. Én értem, hogy arra hivatkoznak,hogy régi build meg minden, de tényleg ezt adták az embereknek megjelenés előtt? Hogy lehet ekkora ótvar nyomorult egy fejlesztő ?
A pályák irreálisan nagyok, a meccsek teli voltak AI-al ami szerintem a legundorítóbb multiplayer élmény, az embert azt hiszi faszán kiszedett valakit, erre egy idióta AI-t szed ki aki fel alá futkos mint egy barom. Ezt rettenetesen utáltam a titanfallban is, ennyire játékélmény romboló szar megoldást nem tudom, hogy miért kellett. Alapból ez 128 v 128 teljesen szükségtelen volt. Ez már pont az az ember mennyiség, hogy teljesen kiöl minden taktikázást, mivel kurva nagy a pálya kialakulnak ilyen klikkesedések a pályán azt mindenki mintha X külön játékot játszana mint egy csapat mérgezett egér.
A gépek is tök gyengének tűnnek, őszintén szólva szinte semmi nem tetszik belőlük.

Összességében tegnap jó sokat néztem a játékot és kurva nagy csalódás. Ezt a játékot idén nem szabadna kiadni, nagyon vártam, de biztosan nem fogom megvenni.
Érdemes felnézni a játék redditjére, nem áll túl jól a játék.

Edit:
Ja és egy kurva drága AAA játékról beszélünk amiből kivágták a single-t, és a multija sokkal szarabb lett, GG.
Én tegnap 3 vagy négy meccset játszottam, mindegyikben 5 alatt volt az AI playerek száma. Mintha egy egész másik játékról írnál. Az egyetlen bug, amit eddig láttam, találtam az a villogó árnyékok. Ennyi. Az irreálisan nagy PÁLYÁK is értelmezhetetlen, egyetlen kurva pálya játszható, az sem nagy. A Classok kivétele???? Ott vannak most is a classok, csak most kvázi össze is lehet őket variálni.
Mi az istent néztél te jó sokat?? :banplz:
Avatar
donatus13

Hozzászólás #64885 2021.10.07. 18:22

Nézz fel a redditre ha bugokat akarsz nézni, van pár :)
A "pályákról" pedig annyit, hogy a fejlesztők maguk mondták, hogy a player szám növekedés miatt sokkal nagyobb pályákat fognak hozni mint eddig.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #64886 2021.10.07. 19:47

Moby írta:Én tegnap 3 vagy négy meccset játszottam, mindegyikben 5 alatt volt az AI playerek száma. Mintha egy egész másik játékról írnál. Az egyetlen bug, amit eddig láttam, találtam az a villogó árnyékok. Ennyi. Az irreálisan nagy PÁLYÁK is értelmezhetetlen, egyetlen kurva pálya játszható, az sem nagy. A Classok kivétele???? Ott vannak most is a classok, csak most kvázi össze is lehet őket variálni.
Mi az istent néztél te jó sokat?? :banplz:
Te mit néztél... akkora üres területek vannak a pályán amibe egy caspian border beleférne. Semmi flow-ja nincs, inkább szoktam redeploy-t nyomni, mint végigfutni a nagy büdös semmin.
Avatar
eje75

Hozzászólás #64887 2021.10.07. 20:23

donatus13 írta:A battlefield széria kb mindig kedves volt nekem igaz csak a 2-3-4 van meg eredetiben és azokat nagyon szerettem is, a két világháborús már kimaradt mert nem érdekelt a korszak már egyáltalán. Őszintén szólva kurvára vártam a 2042-őt de ilyen volumenű játékoknál early-accest(pre order) nem vagyok hajlandó csinálni.

Tegnap sokat néztem a cimbiket, és a streameket, én nem tudom, hogy ezt tényleg komolyan gondolták ? Olyan jól sikerült a béta, hogy 3 ből két cimbi már tegnap refundolt. A classok kivétele kurva szar ötlet volt, a teamplay kb megszűnt, teli van a játék bugokkal, de töménytelen sokkal. Én értem, hogy arra hivatkoznak,hogy régi build meg minden, de tényleg ezt adták az embereknek megjelenés előtt? Hogy lehet ekkora ótvar nyomorult egy fejlesztő ?
A pályák irreálisan nagyok, a meccsek teli voltak AI-al ami szerintem a legundorítóbb multiplayer élmény, az embert azt hiszi faszán kiszedett valakit, erre egy idióta AI-t szed ki aki fel alá futkos mint egy barom. Ezt rettenetesen utáltam a titanfallban is, ennyire játékélmény romboló szar megoldást nem tudom, hogy miért kellett. Alapból ez 128 v 128 teljesen szükségtelen volt. Ez már pont az az ember mennyiség, hogy teljesen kiöl minden taktikázást, mivel kurva nagy a pálya kialakulnak ilyen klikkesedések a pályán azt mindenki mintha X külön játékot játszana mint egy csapat mérgezett egér.
A gépek is tök gyengének tűnnek, őszintén szólva szinte semmi nem tetszik belőlük.

Összességében tegnap jó sokat néztem a játékot és kurva nagy csalódás. Ezt a játékot idén nem szabadna kiadni, nagyon vártam, de biztosan nem fogom megvenni.
Érdemes felnézni a játék redditjére, nem áll túl jól a játék.

Edit:
Ja és egy kurva drága AAA játékról beszélünk amiből kivágták a single-t, és a multija sokkal szarabb lett, GG.
Tegnap Én is megnéztem PC-n, pont akkora szar, mint amit gondoltam.... Én minden szavaddal 1-et értek....
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #64888 2021.10.08. 14:11

Botond írta:Gothic amúgy iskolapélda. Nehezen indul, de aztán már az elsőben is godmodeba fejlődtél, ha minden kis fost felporszívóztál és az utolsó csótányból is akkurátusan kiverted a 10 xpket minden létező sarkában a világnak. A gothic2nek ugye része az első világ egy az egyben plusz új területek, ott még több melléktartalom fért el a nagyobb mappon, még jobban godmodera tudtad magad fejlődni. Én csak arra emlékszem a második részből, hogy a sárkány 2 ütés volt konkrétan, aki a hegytetőn volt. A 3 meg teljesen elszáll már a játék 10%-ánál.
Szerintem az ACgörögök az első értékelhető kísérlet ebben a témában, hogy rpg-szerűség és ne legyél godmode a játék negyedétől,harmadától,felétől akkor se, ha minden kavics alá benézel, és érdemben, versenyképesen végig tudj menni a játékon akkor is, ha telibe leszarod az egészet, ami nem a main quest és a nagy sztori maga.
Eddig ezt csak elrontották vagy azzal, hogy grindelni kellett tényleg (kimész a dombra, lebaszod az orkokat, megvárod a respawnt és megint, míg beesik három szint), vagy amit az előbb írtam, hogy játék negyedétől átkapcsolt pusztulgurul módba.
Risen ugyanez volt, harmadától-felétől pusztulgurul volt mindhárom részben. PS4re a tuningképivilágú harmadik rész múltkor 1400 forint volt, lehet most is annyi, azon nagyon gondolkoztam, de az x360on se jutottam még a második rész végére, ami nem BC-s, szóval az x360as bootolási és töltési időkkel kellene lenyomni. Hát még ez várat magára.
Tegnap Outriders közben már megbeszéltük, de a jegyzőkönyv kedvéért beírom ide a lényeget.

Szóval a Gothic más és nagyon hasonló is egyszerre. NIncs szint az ellenfelek feje fölött, nincs level scaling, túlélős jellegű az eleje. És ez az utóbbi a lényeg: a power playerekre kínlódva, ügyeskedve mégis elintéznek mindnekit, ezért pont a későbbre szánt ellenségek már nem lesznek ott, illetve meglépnek egy csomó szintet. Tehát éppen azért lesz kihívás, mert úgy játsszák, ami Botond szerint a görögácé rosszul játszása. Szerintem meg tök normális, hogy a játék elején egy bandita vagy farkas is halálos ellenfél lehet, később meg egymagad kipucolsz egy banditatábort. Ez a móka lényege, hogy túlélősdiből átmész héroszba. (A sztori előrehaladtával egyébként respawn helyett adagolva jönnek új ellenségek, ezek lehetnek előkerülő új farkasok, de sok esetben keményebb lények, történetben megindokoltan előkerülő új, veszélyes ellenségek.) De ezt a főszál és a narratíva is jobban megkívánja, az elején nem is kötelező feladat keménykedni nagyon, majd fokiozatosan egyre inkább. Ellenben ha a sztori szerint marha nagy hőssé váltál senkiből, de azért az egész világ kikapcsolhatatlanul lépést tart veled, szerintem az a gáz. Az immerzió fontosabb, mint a kihívás. És igen, a Gothic 2 végén a poénból buggal agyontápolt karakteremet is szét tudták kapni, mint állat, ha nem figyeltem. A végső boss előtti utolsó ellenség is csaknem kinyír egy lövéssel az elérhető max. HP és rezisztancia mellett. (De le lehet lőni messziről, oszt így járt. Lásd jajdenehéz DeS.) A sárkányok más kérdés, nekik az alapmechanikájuk béna a kihívástól függetlenül.

Marhára nem vágyok rá, hogy csak azért mert feltápoltam magam, hirtelen egy málnaszedős küldi alvó medvebocsa a korábban lenyomott pokoldémon fölé szintezze magát, csak azért, mert KIHÍVÁS! De ugyanígy arról sem álmodok, hogy medvebocs helyett minden bokorban hétfejű hidrát találjak. Egy Diablóban felhúztam torment sokra a játékot, ha akarom, de pont nem azt tekintem szerepjátszó élménynek, az a gyakásról szól, a szerepjátszásból a szinthez igazítás kizökkent.

Az utolsó, amit kívánnék a G1/G2/Risenbe, az a szinthez igazítás, és a G3-at sem így tenném rendbe. Az AC: Odyssey konkrét rendszerét meg majd értékelem, ha próbáltam, de amit Botond és a zinternet mondott róla, az számomra nem biztató.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #64889 2021.10.08. 15:06

A szinthez igazitas mindig is puruttya dolog volt nem hiaba hazalt sok gamer ellene nagyobb rpgknel es adtak be a fejlesztok a derekukat. Meg sztem a konyebb ut fejlesztoi szempontbol is mint jo ivu nehezseget letrehozni (foleg rpgkre gondolok.
Avatar
Botond

Hozzászólás #64890 2021.10.08. 15:20

Micsu írta:A szinthez igazitas mindig is puruttya dolog volt nem hiaba hazalt sok gamer ellene nagyobb rpgknel es adtak be a fejlesztok a derekukat. Meg sztem a konyebb ut fejlesztoi szempontbol is mint jo ivu nehezseget letrehozni (foleg rpgkre gondolok.
Én továbbra is tartom azt, amit Zónak is mondtam, hogy szerintem ez az egyetlen módja, hogy egy játék élvezetes legyen Artynak is (csak a főküldik, minimál xp és szint emiatt) meg nekem is(minden egyes xp összeszedve ami csak létezik, játék 20%ától godmode). Minden más megoldásban szétesik a cucc így vagy úgy vagy amúgy.
Gothic is godmode a játék harmadától, bár Zó váltig állítja, hogy ő talált benne két harcot is a 300ból, ami nehéz, de én annyit se, meg a 300ból kettő ami nem filler, időelbaszás, az ugyanúgy walksim szint, mint ha nulla ilyen lenne. Az meg nem az én világom, én játszani akarok.
Én pont így szeretem, ahogy az ac görögök vannak, hogy jön a világ velem egy szinten, és xyz mellékküldi vagy főküldi elérhető lvl17től, de ha lvl45ön érek oda, akkor is ugyanaz a nehézsége, mintha rohantam volna oda lvl17en, nem szürkült ki, mint sok rpg-ben és az epikus kocsmai verekedés nem lett instantkilles 10 seces semmiség.
Eleve nekem idegen ez amit Zó mond, hogy játék elején nímandok vagyunk, játék végére meg Zeusz is elbújhat mögöttünk. Persze fejlődik a karakter, de idkfa azé ne legyen, az már nem játék, hanem walksim vagy interaktív könyv.
Statikus szinten levő világban én még eddig mindig mindent mindenhol túlfejlődtem a picsába és ez rossz. Dinamikus lekövetés 4 prezident!

Vissza: “Leáldozott.hu”