Tom írta:Az ms minőségről meg épp most nyomom a hivebustert a gears5 dlc-t, mert most tűnt csak fel, hogy belerakták passba. Szép jó lövöldözés, hozza a korábbiakat, de túl tömény, mint a gears4. 5-ben tök jól eltalálták az egyensúlyt az arénaharcok, mászkálás, átvezetők között, de itt a dlc-ben ez megint nem sikerült. Egyenlőre a prezentáció visz előre. Azért remélem a második részből is csinálnak majd egy grafikai felújítást, mert beszarás mit fejlődtek ezen a téren. Kíváncsi leszek az új unreal motorral mit hoznak össze majd.
Gearsben pont ez a jó, hogy nincs openworld, lámafanszőr gyűjtős mellékküldivel, nincs üres járat, dara van. Nincs ilyen loot, olyan loot, van a mindenki által jól ismert nyóc fegyver, azt hadd szóljon. Engem már az is felbasz, hogy a markzát három játékban három féle mondom lehet használni. Ez az ötös openworld kínszarás meg szánalmas volt.
Komolyan a judgement a legjobb rész, ahol bemész a pályára a sztori videó után, ami pont annyira jó és feszes, mint az egész játék, és akkor a pálya elején megkérdi, hogy elég tökös vagy e a plusz nehezítéshez (csak sniper fegyver van, vagy legyen minimum 8 melee kill, meg ilyen baromságok), aztán hent. Végén pontszám, videó, következő dara.
Aki openworld baromkodni akar, az talál magának az ubitól elkezdve minden balfasznál magának ilyen hígfost, a gears mint egy szem nem generic cucc elfér a piacon. A hivebusters is erről szól, hogy aki generic hígfost akar, annak jobbra az ajtó, ez itten gears.