Dragon Age: InquisitionItt ott nagyon csini a grafika (+), sok helyen meg bugzik és elhanyagolt. (-)
Rengeteg szöveget írtak a játékhoz azaz van lore bőven (+), de a több ez esetben nem mondanám hogy jobb, mert érdektelen az egész, engem ez a világ annyira nem fog meg. (-)
Gameplay egy fokkal jobb mint a második részben, karakter menedzselés (+), viszont a taktikai nézet is max arra jó hogy ott megnézhetjük az ellenfelek gyengeségeit, az egész harcrendszer nem úgy van felépítve mint a poenél hogy taktika nélkül véged van, még hardon se vészes, a legnehezebben nem próbáltam. (és az ui is hulladék) (-)
A craftolási rendszer egyszerű és jól használható (+), de ez a diablo styl damage/minute sebzésrendszer és borderlandsot idéző folyamatosan hullo de semmit nem érő itemrendszer nekem annyira nem tetszik. (-)
A királyi bíráskodás és a terepasztalos micromanagement tetszett (+), de ritkán van választási lehetőségünk és akkor is kevés opcióval. (az egész storyt nézve) (-)
Sok és változatos felfedezni való helyszín van (+), de kb mindegyiken ugyanazokat lehet csinálni, legalább szétosztották volna az activityket helyszinek között, a sandboxosítás is max a bugosságot növelte a játékélményt nem, a lovaglás az valami szánalmas. (-)
Kettősség jellemzi az egész játékot, vannak benne olyan dolgok amik jók lehetnének de általában elvannak baszva, középszerű megoldások és bugok tömkelege, illuzióromolo dolgok folyamatosan (6-7 éves játék de még ott tartunk hogy a saját társaink teleportálnak be elénk (az ellenfelek meg 10 méterre mögénk)), és ez így volt az andromédában is, engem annyira a világa se fog meg, az andromédába a jobb dolgokat átvették (terepasztal, craftolási rendszer), de ott a harc a röpködő evadel azért jobban működött de ez meg valamivel változatosabb, kb hasonló mindkét játék, talán a DAI egy picit jobb. Az előző résznél feltétlenül jobb, de csak egy lelketlen iparos munka, nem ér fel a nagyok mellé. Botond neked valszeg adni fogja mert az MEA is adta.