Te a pokojárásoddal átjutottál a luxuslakásod kínálta nirvánába... nekem meg lesz egy 500-as karim egy lassan halódó konzolon.... nem ugyanaz!DanielT írta:Örülök, hogy legalább valakit megihletett a pokoljárásom és szolidaritást vállal.
A PC-s játékoknak leáldozott
Holnap jön 4k@60fps patch GOW-hoz PS5-re. Így, hogy rojtosra dugtam minden lukát, annyira nem izgalmas, de jön. Meg Division 2 4K@60 patch, meg Control (blöe) patch (erről van már DF anyag is), ez holnap jön psplusban is, meg NIOH1-2 remaszter,meg...szal minden jön holnap.
Ja igen. A nioh1-em nem váltódik remaszterre, meg kell(ene) vegyem ps5-re. Megint. Hát a jó büdös kurva anyját a Team Ninjának. Tőlem nem kapnak pénzt.
Ja igen. A nioh1-em nem váltódik remaszterre, meg kell(ene) vegyem ps5-re. Megint. Hát a jó büdös kurva anyját a Team Ninjának. Tőlem nem kapnak pénzt.
Ez a rohadt Control... Nem a Microsoft vagy a Sony fizeti le a DF-et hanem a Remedy, hogy ezt a szemetet tolják. Ha nincs róla 10 videó akkor egy se.Moby írta:Holnap jön 4k@60fps patch GOW-hoz PS5-re. Így, hogy rojtosra dugtam minden lukát, annyira nem izgalmas, de jön. Meg Division 2 4K@60 patch, meg Control (blöe) patch (erről van már DF anyag is), ez holnap jön psplusban is, meg NIOH remaszter,meg...szal minden jön holnap.
Hát az tény, hogy te nem tudsz a karakteredben aludni, én viszont először tegnap megtettem a kégliben.eje75 írta:Te a pokojárásoddal átjutottál a luxuslakásod kínálta nirvánába... nekem meg lesz egy 500-as karim egy lassan halódó konzolon.... nem ugyanaz!
És meleg volt?DanielT írta:Hát az tény, hogy te nem tudsz a karakteredben aludni, én viszont először tegnap megtettem a kégliben.
Egy újabb elképesztő sikersztori: a stadia bezárja a stúdióit. Bejött ezeknek is a hagyományos géminget a betonba döngölő jövőtechnológiája Szerintem tök jó ötlet ebbe milliárdokat beletolni.
Rage 2 10/10
+ A játék legerősebb része valóban a gunplay, élveztem a harcokat, jó lehet a képességeket meg a fegyókat kombózni, élvezet iktatni a mobokat.
+ Egy ideig még fel nem tápoljuk magunkat el-el kapdos a happygrind érzése, viszeget a játék
+ Zenék ütősek, pont illenek a settingsbe
0 Tud jól kinézni ha akar de elég vegyes az összkép, a szokásos idtech popup hegyeket se nagyon sikerült megoldani, viszont az effektek szépek (füst, robbanás elég állat)
- Nem tudom hogy mostanában miért pompázik 500 színben minden postapokaliptikus játék, de itt kimaxolták ezzel a magenta a vérben, a létrán, a falon meg mindenhol, nem tudtam sokszor sírjak e vagy nevessek?
- Kevés a küldetés, az eventek meg nagyon egy kaptafák, miután megtaláljuk az összes arkot meg felfedezzük azt a pár event fajtát nagyon nem tud újat mutatni a játék
- Kötelező versenyzés is mehetett volna a kukába, legalább a kötelező horgászat elmaradt
- Nekem absz nem jött át a kezelőfelület, a misszió panel a legsiralmasabb
Hardon toltam, bossharcok nagyon vérszegények voltak, 1 kezemen meg tudom számolni hányszor halltam bossharcok során, 1x óra után már kb félistenként szaladozunk a világban. Egy biztos hogy összességében jobban élveztem mint a Reachet, jobb fps élmény volt.
Az hogy 10/10 e? Hát jó kérdés, akarok e itt maradni vagy sem? Ennek függvénye
+ A játék legerősebb része valóban a gunplay, élveztem a harcokat, jó lehet a képességeket meg a fegyókat kombózni, élvezet iktatni a mobokat.
+ Egy ideig még fel nem tápoljuk magunkat el-el kapdos a happygrind érzése, viszeget a játék
+ Zenék ütősek, pont illenek a settingsbe
0 Tud jól kinézni ha akar de elég vegyes az összkép, a szokásos idtech popup hegyeket se nagyon sikerült megoldani, viszont az effektek szépek (füst, robbanás elég állat)
- Nem tudom hogy mostanában miért pompázik 500 színben minden postapokaliptikus játék, de itt kimaxolták ezzel a magenta a vérben, a létrán, a falon meg mindenhol, nem tudtam sokszor sírjak e vagy nevessek?
- Kevés a küldetés, az eventek meg nagyon egy kaptafák, miután megtaláljuk az összes arkot meg felfedezzük azt a pár event fajtát nagyon nem tud újat mutatni a játék
- Kötelező versenyzés is mehetett volna a kukába, legalább a kötelező horgászat elmaradt
- Nekem absz nem jött át a kezelőfelület, a misszió panel a legsiralmasabb
Hardon toltam, bossharcok nagyon vérszegények voltak, 1 kezemen meg tudom számolni hányszor halltam bossharcok során, 1x óra után már kb félistenként szaladozunk a világban. Egy biztos hogy összességében jobban élveztem mint a Reachet, jobb fps élmény volt.
Az hogy 10/10 e? Hát jó kérdés, akarok e itt maradni vagy sem? Ennek függvénye
Ja, az olyan szinten meg van oldva, hogy elérhető már emberi hőmérséklet. A gyorsasága és a szabályozhatóság szánalmas, de legalább kiderült, hogy nincs elreccsentve cső a beton alatt...Moby írta:És meleg volt?
Micsu írta:Rage 2 10/10
+ A játék legerősebb része valóban a gunplay, élveztem a harcokat, jó lehet a képességeket meg a fegyókat kombózni, élvezet iktatni a mobokat.
+ Egy ideig még fel nem tápoljuk magunkat el-el kapdos a happygrind érzése, viszeget a játék
+ Zenék ütősek, pont illenek a settingsbe
0 Tud jól kinézni ha akar de elég vegyes az összkép, a szokásos idtech popup hegyeket se nagyon sikerült megoldani, viszont az effektek szépek (füst, robbanás elég állat)
- Nem tudom hogy mostanában miért pompázik 500 színben minden postapokaliptikus játék, de itt kimaxolták ezzel a magenta a vérben, a létrán, a falon meg mindenhol, nem tudtam sokszor sírjak e vagy nevessek?
- Kevés a küldetés, az eventek meg nagyon egy kaptafák, miután megtaláljuk az összes arkot meg felfedezzük azt a pár event fajtát nagyon nem tud újat mutatni a játék
- Kötelező versenyzés is mehetett volna a kukába, legalább a kötelező horgászat elmaradt
- Nekem absz nem jött át a kezelőfelület, a misszió panel a legsiralmasabb
Hardon toltam, bossharcok nagyon vérszegények voltak, 1 kezemen meg tudom számolni hányszor halltam bossharcok során, 1x óra után már kb félistenként szaladozunk a világban. Egy biztos hogy összességében jobban élveztem mint a Reachet, jobb fps élmény volt.
Az hogy 10/10 e? Hát jó kérdés, akarok e itt maradni vagy sem? Ennek függvénye
Mire eljutunk oda, hogy normál áron lesz a boltok polcain, hátha bb patch is lesz . Az meg hab lenne a tortán, ha a vrr és 1440p is belekerülne.Moby írta:Holnap jön 4k@60fps patch GOW-hoz PS5-re.
Na végre! Gratula!DanielT írta:Hát az tény, hogy te nem tudsz a karakteredben aludni, én viszont először tegnap megtettem a kégliben.
hányóra lett ez a végére?!Micsu írta:Rage 2 10/10]
jessz! amazon után a második óriásbuktaMoby írta:Egy újabb elképesztő sikersztori: a stadia bezárja a stúdióit. Bejött ezeknek is a hagyományos géminget a betonba döngölő jövőtechnológiája Szerintem tök jó ötlet ebbe milliárdokat beletolni.
amugy melyik belsős exkluk nem mentek elég nagyot? hangouts? vagy a gmailt próbálták játékosabbá tenni?
---
LEHET h a telekom meggyógyította a netemet. 1.5 hónapos kálvária készül végetérni!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2021.02.01. 21:25-kor.
17arty írta:hányóra lett ez a végére?!
Ezek jó hírek (Nioh1 Pc-re van meg 4K@60, szal... ) : elérhetőek a patch-ek, egy nem elérhető rendszerre... ez végül is jó hír...vagyis... wait! A qwa anyjukat inkább... namerhogy a konzol nemjön holnap sokaknak...szal akkor igazából semmi se jön holnap az én nézőpontomból... persze aztat a szotyi lexarja... mámint a nézőpontomat... ha nem így lenne a palystation üzletág vezetője a "launch"-ot (már ezt a szót használni is vicces arra az "indulásra") követően azonnal nyilvános szeppukut követett volna el! 100 éve ha bejelentettek volna valamit, amit nem lehet kapni, valaki fölvágta volna a hasát.... már a japók se a régiek..Moby írta:Holnap jön 4k@60fps patch GOW-hoz PS5-re. Így, hogy rojtosra dugtam minden lukát, annyira nem izgalmas, de jön. Meg Division 2 4K@60 patch, meg Control (blöe) patch (erről van már DF anyag is), ez holnap jön psplusban is, meg NIOH1-2 remaszter,meg...szal minden jön holnap.
Ja igen. A nioh1-em nem váltódik remaszterre, meg kell(ene) vegyem ps5-re. Megint. Hát a jó büdös kurva anyját a Team Ninjának. Tőlem nem kapnak pénzt.
Mar azert is a kurva anyjukat hogy nem csinalnak egy faja Ninja Gaiden jatekot.Moby írta:Ja igen. A nioh1-em nem váltódik remaszterre, meg kell(ene) vegyem ps5-re. Megint. Hát a jó büdös kurva anyját a Team Ninjának. Tőlem nem kapnak pénzt.
Ha jól tudom ez a Just Cause (3-4) motorja, nem az iDTech.Micsu írta:Rage 2 10/10
0 Tud jól kinézni ha akar de elég vegyes az összkép, a szokásos idtech popup hegyeket se nagyon sikerült megoldani, viszont az effektek szépek (füst, robbanás elég állat)
Arty: x+1-edik ubi openworld helyett simán tudom ajánlani, már csak a gunplay miatt megéri. Tényleg ilyen cukormentes Doom: Eternal, és még kontrollerrel is élvezhető marad (ha ez szempont).
Én most megint az Oblivionra csavarodtam rá. Nem titkoltan a kimondhatatlan nevű Twitch streamer hozta meg a kedvem megint. Ezúttal meg se kíséreltem szétmoddolni a fejlődési rendszert, hanem inkább megpróbálom kijátszani. Elég perverz azért csigatempóban szüttyögni néha hogy minél kevesebb skill lvl up "menjen kárba". A Skyrim hiába puttóbb, messze játékosbarátabb a perk rendszerével.
Lehetseges, nem neztem utana csak a popup hegyekbol gondoltam h idtech :Pbenőmenő írta:Ha jól tudom ez a Just Cause (3-4) motorja, nem az iDTech.
Arty: x+1-edik ubi openworld helyett simán tudom ajánlani, már csak a gunplay miatt megéri. Tényleg ilyen cukormentes Doom: Eternal, és még kontrollerrel is élvezhető marad (ha ez szempont).
a 17 óra szimpi, meg amugy a rage is, ami tényleg visszatart: a rage1 :D hogy még nincs vége... meg most le kéne tudni egy másik fps-t is, mielőtt belevágok egy harmadikba, de valójában ezek egyikéhez sincs akkora kedvem, mint lenne most a rage2-re... remélem a ganépassz lejárta előtt végigérek ezeken :/benőmenő írta:Ha jól tudom ez a Just Cause (3-4) motorja, nem az iDTech.
Arty: x+1-edik ubi openworld helyett simán tudom ajánlani, már csak a gunplay miatt megéri. Tényleg ilyen cukormentes Doom: Eternal, és még kontrollerrel is élvezhető marad (ha ez szempont).
Én most megint az Oblivionra csavarodtam rá. Nem titkoltan a kimondhatatlan nevű Twitch streamer hozta meg a kedvem megint. Ezúttal meg se kíséreltem szétmoddolni a fejlődési rendszert, hanem inkább megpróbálom kijátszani. Elég perverz azért csigatempóban szüttyögni néha hogy minél kevesebb skill lvl up "menjen kárba". A Skyrim hiába puttóbb, messze játékosbarátabb a perk rendszerével.
Hát van ugye az OCD, meg van amiben te szenvedsz... Ezt a módszeres önszopatást de tényleg.arty írta:a 17 óra szimpi, meg amugy a rage is, ami tényleg visszatart: a rage1 :D hogy még nincs vége... meg most le kéne tudni egy másik fps-t is, mielőtt belevágok egy harmadikba, de valójában ezek egyikéhez sincs akkora kedvem, mint lenne most a rage2-re... remélem a ganépassz lejárta előtt végigérek ezeken :/
Van itt tempó.
Spoiler
Arra is képtelen vagyok, hogy megnézni leszedjem. A csodaOled gaming eddig kimerült 2 perc Days Gone-ban és a Tomb Raider tutorial szakasz ismételt végignyomásában.Moby írta:Van itt tempó.Spoiler
Még egy ekkora szart... Xbox exkluzívnak kellene lennie. De most komolyan. Megy a kocsi és nekicsattan a többinek. Vov.TasManXT írta:[video]https://www.youtube.com/watch?v=Dywha8pKYQg[/vido]
lófaxt!!!!!!4DanielT írta:Hát van ugye az OCD, meg van amiben te szenvedsz... Ezt a módszeres önszopatást de tényleg.
ez PONT ugyanaz a kényszerbetegség :D
Ma elhoztam a kicsi Ipad-et, sima 2020-as 10,2-es lett, a 12,9-es megy apámhoz... arra jutottam mint Moby: nem éri meg a +100e felárat az Air... jó cucc, de elég lesz ez is a szarodán yútúbozni... a hardveraprós Kovács Péter-től vettem: korrekt srác, kellemes üzlet volt, ajánlom!
Én is tőle szereztem be szüleimnek anno mindkettőt.eje75 írta:Ma elhoztam a kicsi Ipad-et, sima 2020-as 10,2-es lett, a 12,9-es megy apámhoz... arra jutottam mint Moby: nem éri meg a +100e felárat az Air... jó cucc, de elég lesz ez is a szarodán yútúbozni... a hardveraprós Kovács Péter-től vettem: korrekt srác, kellemes üzlet volt, ajánlom!
Hót ciki, de hogyanyámba lehet értékelést írni? Rákattintottam, hogy értékelem, megkérdezte, hogy megvásároltad? Mondom: igen, erre eltűnt az értékelés lehetőség, egy sort se tudtam írni, csak a hirdetést látom, alul meg kiírja: "Már kezdeményeztél értékelést"... most pending-el valami, vagy mi a tosz?Botond írta:Én is tőle szereztem be szüleimnek anno mindkettőt.
Aha, amikor fogadja akkor tudsz te is írni, hogy lelépett a cuccal a köcsög, a dobozban krumpli vót! De mikor te írsz már látod ő mit ír rólad, hogy bűzlöttél a piától és a gazdálkodj okosanból kivett pénzzel akartál fizetni.eje75 írta:Hót ciki, de hogyanyámba lehet értékelést írni? Rákattintottam, hogy értékelem, megkérdezte, hogy megvásároltad? Mondom: igen, erre eltűnt az értékelés lehetőség, egy sort se tudtam írni, csak a hirdetést látom, alul meg kiírja: "Már kezdeményeztél értékelést"... most pending-el valami, vagy mi a tosz?
Pedig geci minőségi benne a fogaskerekek gyűjtése multiplayer módban. shiftdelbenzinöngyújtóDanielT írta:Még egy ekkora szart... Xbox exkluzívnak kellene lennie. De most komolyan. Megy a kocsi és nekicsattan a többinek. Vov.
Te, mi ismerjük egymást valahonnan?Botond írta:bűzlöttél a piától és a gazdálkodj okosanból kivett pénzzel akartál fizetni.
Azt hittem ez hamarabb jön. :( nekem csak az első rész kellene asszem.Moby írta:[video]https://www.youtube.com/watch?v=n8i53TtQ6IQ[/vido]
Mass Effect: Legendary Edition
Nem szeretem amikor így belenyúlnak az art-ba egy remasternél. Ez a túltolt J. J. Abrams Lens Flare kifejezetten paraszt pozitív.
Viszont végre nem kell dlc-k közt mazsolázni alt-currency pontokért, a textúrák legalább kaptak AI upscale-t (tessék jegyzetelni kedves Capcom!) és sok-sok QoL fixet ígérnek. Remélem a FoV slider nem marad le.
Eléggé biztos vételnek ígérkezik, ha nem derül ki valami extra nagy állatság még megjelenéskor.
Nem szeretem amikor így belenyúlnak az art-ba egy remasternél. Ez a túltolt J. J. Abrams Lens Flare kifejezetten paraszt pozitív.
Viszont végre nem kell dlc-k közt mazsolázni alt-currency pontokért, a textúrák legalább kaptak AI upscale-t (tessék jegyzetelni kedves Capcom!) és sok-sok QoL fixet ígérnek. Remélem a FoV slider nem marad le.
Eléggé biztos vételnek ígérkezik, ha nem derül ki valami extra nagy állatság még megjelenéskor.
De legalább a pinnacle station dlc kimarad belőle, mert elveszett a kód! Óriási!benőmenő írta:Mass Effect: Legendary Edition
Nem szeretem amikor így belenyúlnak az art-ba egy remasternél. Ez a túltolt J. J. Abrams Lens Flare kifejezetten paraszt pozitív.
Viszont végre nem kell dlc-k közt mazsolázni alt-currency pontokért, a textúrák legalább kaptak AI upscale-t (tessék jegyzetelni kedves Capcom!) és sok-sok QoL fixet ígérnek. Remélem a FoV slider nem marad le.
Eléggé biztos vételnek ígérkezik, ha nem derül ki valami extra nagy állatság még megjelenéskor.
Még szerencse, hogy az x360as verziómhoz bármikor megvehetem egy ezresért a nem létező kódból álló dlc-t, sőt a ganepassban is benne van!
Warezban, meg talán még a dobozos ME1-emben is benne van. Mondjuk csak ilyen horda mód/VR missions szerű töltelék ha jól emlékszem. Ain't nobody got time for that!Botond írta:De legalább a pinnacle station dlc kimarad belőle, mert elveszett a kód! Óriási!
Még szerencse, hogy az x360as verziómhoz bármikor megvehetem egy ezresért a nem létező kódból álló dlc-t, sőt a ganepassban is benne van!
A forráskód veszett el, nem a futtatható kód baze. Mondjuk ettől még le lehetne újra gyártani, csak ennyit ezek szerint nem hajlandóak beletenni, mer lusták mint a k.élet.Botond írta:De legalább a pinnacle station dlc kimarad belőle, mert elveszett a kód! Óriási!
Még szerencse, hogy az x360as verziómhoz bármikor megvehetem egy ezresért a nem létező kódból álló dlc-t, sőt a ganepassban is benne van!
De nem az a lényeg, hanem hogy vmi, ami elveszett, nyoma sincs és reprodukálhatatlan az ugyanabban a pillanatban ritkán elérhető két kattintással official módon és nyomható rá buy és install. Legalábbis az én világomban ezek az állapotok vagylagosak és nem értelmezhető "és"-el. Na most ismét kiderült, hogy az EA az párhuzamos univerzumban létezik.benőmenő írta:Warezban, meg talán még a dobozos ME1-emben is benne van. Mondjuk csak ilyen horda mód/VR missions szerű töltelék ha jól emlékszem. Ain't nobody got time for that!
Jaja, mert a kettő aztán tényleg kurvára ég és föld, és emberöltőnyi munka lenne a kínai lakosság felének, hogy ... Á, hagyjuk is, maradjunk az eredeti felvetésemnél, hogy "Óriási!"...Moby írta:A forráskód veszett el, nem a futtatható kód baze. Mondjuk ettől még le lehetne újra gyártani, csak ennyit ezek szerint nem hajlandóak beletenni, mer lusták mint a k.élet.
Nem reprodukálhatatlan, csak a forráskód nélkül mondjuk húszszor annyi melő és idő reprodukálni. Na ezt nem akarják beletenni. Az, hogy futtathatóként megvan, az ilyen szempontból ekvivalens azzal, mintha az sem létezne. Ígyis-úgyis a nulláról kell reprodukálni.Botond írta:De nem az a lényeg, hanem hogy vmi, ami elveszett, nyoma sincs és reprodukálhatatlan az ugyanabban a pillanatban ritkán elérhető két kattintással official módon és nyomható rá buy és install. Legalábbis az én világomban ezek az állapotok vagylagosak és nem értelmezhető "és"-el. Na most ismét kiderült, hogy az EA az párhuzamos univerzumban létezik.
Ez ilyen kifogásgyártás. Nehogy azt mondd már nekem, hogy ránézünk a pinnacle station kódjára és ha hozzá akarunk nyúlni az origi forráskód nélkül, akkor hopsz DES remaster lesz belőle, szóval kezdhetjük nulláról, mert elhiszem. :DMoby írta:Nem reprodukálhatatlan, csak a forráskód nélkül mondjuk húszszor annyi melő és idő reprodukálni. Na ezt nem akarják beletenni. Az, hogy futtathatóként megvan, az ilyen szempontból ekvivalens azzal, mintha az sem létezne. Ígyis-úgyis a nulláról kell reprodukálni.
Fosnak rá, az igaz. De hogy ez izomból komoly munka lenne az nem igaz. Totálkretén dilettánsoknak esetleg. Mondjuk ez a leírás stimmel az EA-re, szóval csak közelítünk a közös nevezőhöz.
A leofrdított kódra ránézel, és nézegeted heteken keresztül, mire alapszinten egy-egy részen elmész. Ezt hívja a szakma reverse engineeringnek. Csináltam ezt vagy 25-30 éve, főleg ipari rendszerekhez kapcsolódó szoftverekkel. Nem egy leányálom. Ilyeneknél nincs is értelme, valszeg gyorsabb megcsinálni nulláról. Egyébként ha teliáron adják, akkor tényleg elmehetnek a jópicsába, ha kihagynak mindent, ami nem megy minimálefforttal.Botond írta:Ez ilyen kifogásgyártás. Nehogy azt mondd már nekem, hogy ránézünk a pinnacle station kódjára és ha hozzá akarunk nyúlni az origi forráskód nélkül, akkor hopsz DES remaster lesz belőle, szóval kezdhetjük nulláról, mert elhiszem. :D
Fosnak rá, az igaz. De hogy ez izomból komoly munka lenne az nem igaz. Totálkretén dilettánsoknak esetleg. Mondjuk ez a leírás stimmel az EA-re, szóval csak közelítünk a közös nevezőhöz.
Anyám. Hogy a segánál elveszett a kód '96-ban, 24 éve, hátoké, azt még talán kockásfüzetbe írták.Botond írta:De legalább a pinnacle station dlc kimarad belőle, mert elveszett a kód! Óriási!
De az ME DLC?! 2009-ben/óta?! Abból mikor is készült a pécé port? Hogyajóóóistenben nincs backup, itt ott még mindig a hdd-n rohadó verza, stb??
PC-n is kapható most is az alapjátékkal együtt (pedig nem volt benne gyárilag, mint a Brig Down the Sky).Botond írta:De legalább a pinnacle station dlc kimarad belőle, mert elveszett a kód! Óriási!
Még szerencse, hogy az x360as verziómhoz bármikor megvehetem egy ezresért a nem létező kódból álló dlc-t, sőt a ganepassban is benne van!
A Pinnacle Station hulladék arénalövölde (én külön vettem PC-re, brr!), a sztorihoz sincs köze, pedig a gigastúdió Demiurge Studios csinálta a BW helyett. Az item reward jó benne, ami kigrindolható.
Az EA-t kell szidni, de a Ubi a HoMM 3 csöppet nívósabb kiegészítöinél spórolta ki a HD-nél a munkát. Amikor még a kedvenceid voltak.
phpBB [media]
Hátnemtom. Jópofa lenne, de tuti nem tolnám úgyse végig... a perfect darkba is beleuntam :)
(természetesen a féregnintendó miatt nem létezik a cucc...)
Jogos a felvetés, csak ők ugye azt vették valamilyen állapotban, nem ők csinálták, és azért az pici különbség, meg heroes3HDnek árulták és azt is adták, a heroes3-at HDben, és nem hirdették gigamegacompletelegendary ediotonnak minden dlc-vel, ami szintén érdemi különbségnek tűnik elsőre. De engem inkább az utóbbi szempontból érdekelt a téma, hogy még a minden dlc bemondáshoz is van apróbetűs rész, mert hát EA!Zóanagyvarázsló írta:PC-n is kapható most is az alapjátékkal együtt (pedig nem volt benne gyárilag, mint a Brig Down the Sky).
A Pinnacle Station hulladék arénalövölde (én külön vettem PC-re, brr!), a sztorihoz sincs köze, pedig a gigastúdió Demiurge Studios csinálta a BW helyett. Az item reward jó benne, ami kigrindolható.
Az EA-t kell szidni, de a Ubi a HoMM 3 csöppet nívósabb kiegészítöinél spórolta ki a HD-nél a munkát. Amikor még a kedvenceid voltak.
Over 40 DLC-vel reklámozzák, nem az összessel. Értelek, és én is azt mondom, hogy kerüljön bele minden, de ezúttal tényleg csak egy párórás mellékes FOS marad ki, a HoMM 3 esetében pedig sok és lényeges tartalom. Ráadásul ők kb. egy felbontásmodot dobtak rá az achievementeken kívül jó pénzért. Ehhez képest itt a jelek szerint komolyabban kalapáltak a grafikán. (Nincs gránitszilárdságúba vésve, hogy mit jelent egy Legendary Edition vagy egy HD Edition, én mindig az összes tartalom elérhetőségét várom. Remélem, ahogy GOG-on elérhető az eredeti HoMM 3, úgy itt se likvidálják az eredeti verziókat.)Botond írta:Jogos a felvetés, csak ők ugye azt vették valamilyen állapotban, nem ők csinálták, és azért az pici különbség, meg heroes3HDnek árulták és azt is adták, a heroes3-at HDben, és nem hirdették gigamegacompletelegendary ediotonnak minden dlc-vel, ami szintén érdemi különbségnek tűnik elsőre. De engem inkább az utóbbi szempontból érdekelt a téma, hogy még a minden dlc bemondáshoz is van apróbetűs rész, mert hát EA!
Mellesleg nem az EA vagy a BW csinálta, az outsourcing során korrumpálódott a kód.
Ez egy bolhapiszoknyi relevanciájú a sokéves pontos vásárlás, a modokkal vagy save editorral 10 másodperccel megoldható bugok patcheletlensége és a PC-s kontrollertámogatás hiánya mellett. Az egész szériát surmó módon kezelték eddig.
nem, mégse a nintendo hibája volt.arty írta:(természetesen a féregnintendó miatt nem létezik a cucc...)
a főbűnös: EON productions.... (a filmes cég :( )
Végigvittem a Death Straindinget. Mini-review:
+ ekkora zagyva internet- és logisztikabaromságból, illetve ezoterikus bugyutaságokból ilyen filózós sztorit és élvezhető játékot összerakni ...nem semmi
+ egyedi baromság, ilyen mindfuckban nem találom ki előre, hogy mi lesz
+ nagyon szépek a biome-ok, bejön ez az északi, hegyes, sziklás open world, meg az egésznek a hangulata
+ lehet nézelődni, mert szép
+ több módszerrel lehet játszani (közlekedni, küzdeni, vagy pont nem küzdeni)
+ egyedi, gimmicky, de jópofa játékmechanikák (pl. megbotlik, elesik az idióta karakter :D )
+ nem nagy a gépigény
+ nehéz abbahagyni, meg időnként azon kapom magamat, hogy dolgozok a játékban; sztori szempontjából felesleges küldetést megcsinálok, csak mert mért ne - jó a mechanika, vagy én vagyok defektes
+ durva, de a DLSS quality mode jobb anti-aliasingot produkál, mint a native + TAA, csak kicsi, repülő particle-öknél csóvát húz. Zavaró kicsit, de megéri így is
- szarul magyarázza a zagyva, banális, ezoterikus, fogalmakat, amik gyerekesebbbek és cringebbek a Metal Gear baromságainál is
- túl japó dialógusok, monológok a cutscene-ekben, nyugatiak nem így beszélnek, nem passzol a mék ömerika grét egenhez. De mondjuk ezt nem kéne kritizálnom, mert ebben a játékban minden irreális baromság
- időnként cyberpunkba illő fizikája van dolgoknak
- nagyon furcsán tud mikroszaggatni akár 50% terhelésnél is. Ha nem lenne VRR, akkor ez engem nagyon zavart volna
- összeakad az RTSS-sel is, attól is mikroszaggat
- vannak bugos, random, ghost kontroller inputok. Nagyon zavaró tud lenni, ha éppen akció van, sokan tapasztalják és panaszkodnak
- azt mondják, hogy hű, de jó port, pedig vannak hibái
Jó, egyedi elemeket is tartalmazó, igényes baromság volt, és még fogom játszani, meg mászkálni a világban / 10
+ ekkora zagyva internet- és logisztikabaromságból, illetve ezoterikus bugyutaságokból ilyen filózós sztorit és élvezhető játékot összerakni ...nem semmi
+ egyedi baromság, ilyen mindfuckban nem találom ki előre, hogy mi lesz
+ nagyon szépek a biome-ok, bejön ez az északi, hegyes, sziklás open world, meg az egésznek a hangulata
+ lehet nézelődni, mert szép
+ több módszerrel lehet játszani (közlekedni, küzdeni, vagy pont nem küzdeni)
+ egyedi, gimmicky, de jópofa játékmechanikák (pl. megbotlik, elesik az idióta karakter :D )
+ nem nagy a gépigény
+ nehéz abbahagyni, meg időnként azon kapom magamat, hogy dolgozok a játékban; sztori szempontjából felesleges küldetést megcsinálok, csak mert mért ne - jó a mechanika, vagy én vagyok defektes
+ durva, de a DLSS quality mode jobb anti-aliasingot produkál, mint a native + TAA, csak kicsi, repülő particle-öknél csóvát húz. Zavaró kicsit, de megéri így is
- szarul magyarázza a zagyva, banális, ezoterikus, fogalmakat, amik gyerekesebbbek és cringebbek a Metal Gear baromságainál is
- túl japó dialógusok, monológok a cutscene-ekben, nyugatiak nem így beszélnek, nem passzol a mék ömerika grét egenhez. De mondjuk ezt nem kéne kritizálnom, mert ebben a játékban minden irreális baromság
- időnként cyberpunkba illő fizikája van dolgoknak
- nagyon furcsán tud mikroszaggatni akár 50% terhelésnél is. Ha nem lenne VRR, akkor ez engem nagyon zavart volna
- összeakad az RTSS-sel is, attól is mikroszaggat
- vannak bugos, random, ghost kontroller inputok. Nagyon zavaró tud lenni, ha éppen akció van, sokan tapasztalják és panaszkodnak
- azt mondják, hogy hű, de jó port, pedig vannak hibái
Jó, egyedi elemeket is tartalmazó, igényes baromság volt, és még fogom játszani, meg mászkálni a világban / 10
LEHET NÉZELŐDNI PER TÍZ!aabyssx írta:Végigvittem a Death Straindinget. Mini-review:
+ ekkora zagyva internet- és logisztikabaromságból, illetve ezoterikus bugyutaságokból ilyen filózós sztorit és élvezhető játékot összerakni ...nem semmi
+ egyedi baromság, ilyen mindfuckban nem találom ki előre, hogy mi lesz
+ nagyon szépek a biome-ok, bejön ez az északi, hegyes, sziklás open world, meg az egésznek a hangulata
+ lehet nézelődni, mert szép
+ több módszerrel lehet játszani (közlekedni, küzdeni, vagy pont nem küzdeni)
+ egyedi, gimmicky, de jópofa játékmechanikák (pl. megbotlik, elesik az idióta karakter :D )
+ nem nagy a gépigény
+ nehéz abbahagyni, meg időnként azon kapom magamat, hogy dolgozok a játékban; sztori szempontjából felesleges küldetést megcsinálok, csak mert mért ne - jó a mechanika, vagy én vagyok defektes
+ durva, de a DLSS quality mode jobb anti-aliasingot produkál, mint a native + TAA, csak kicsi, repülő particle-öknél csóvát húz. Zavaró kicsit, de megéri így is
- szarul magyarázza a zagyva, banális, ezoterikus, fogalmakat, amik gyerekesebbbek és cringebbek a Metal Gear baromságainál is
- túl japó dialógusok, monológok a cutscene-ekben, nyugatiak nem így beszélnek, nem passzol a mék ömerika grét egenhez. De mondjuk ezt nem kéne kritizálnom, mert ebben a játékban minden irreális baromság
- időnként cyberpunkba illő fizikája van dolgoknak
- nagyon furcsán tud mikroszaggatni akár 50% terhelésnél is. Ha nem lenne VRR, akkor ez engem nagyon zavart volna
- összeakad az RTSS-sel is, attól is mikroszaggat
- vannak bugos, random, ghost kontroller inputok. Nagyon zavaró tud lenni, ha éppen akció van, sokan tapasztalják és panaszkodnak
- azt mondják, hogy hű, de jó port, pedig vannak hibái
Jó, egyedi elemeket is tartalmazó, igényes baromság volt, és még fogom játszani, meg mászkálni a világban / 10
Ps4 wifin max 100 megabitet tud csak mert tobbet nem sikkerult meg mernem vele, wifijel maximumon?
És persze, ami eddig is tudtunk: a harmadik rész népszerü kooperatív elemét kompletten kiveszik. De rohadjanak meg a hulladék forráskódjának ganédombra kerülése miatt!Zóanagyvarázsló írta:Over 40 DLC-vel reklámozzák, nem az összessel. Értelek, és én is azt mondom, hogy kerüljön bele minden, de ezúttal tényleg csak egy párórás mellékes FOS marad ki, a HoMM 3 esetében pedig sok és lényeges tartalom. Ráadásul ők kb. egy felbontásmodot dobtak rá az achievementeken kívül jó pénzért. Ehhez képest itt a jelek szerint komolyabban kalapáltak a grafikán. (Nincs gránitszilárdságúba vésve, hogy mit jelent egy Legendary Edition vagy egy HD Edition, én mindig az összes tartalom elérhetőségét várom. Remélem, ahogy GOG-on elérhető az eredeti HoMM 3, úgy itt se likvidálják az eredeti verziókat.)
Mellesleg nem az EA vagy a BW csinálta, az outsourcing során korrumpálódott a kód.
Ez egy bolhapiszoknyi relevanciájú a sokéves pontos vásárlás, a modokkal vagy save editorral 10 másodperccel megoldható bugok patcheletlensége és a PC-s kontrollertámogatás hiánya mellett. Az egész szériát surmó módon kezelték eddig.
Az a kooperatív mód egy ME3ba ágyazott agyonbutított division. Van 5-6 map, ahol 3-4 irányból jönnek az npc-k és coopban le lehet őket lőni, a végén xp-t kapva, meg nemtommit, amivel a sztoriban a végharcban több ally jön lenyomni a főgonoszt, de valójában ennek érdemi hatása nincs a játékra, csak ilyen statisztika, hogy 3-4 vagy 8 ally segít a végén, de maga a gameplay az szög ugyanaz, ugyanazt a 20 ellenfelet kell kilőni a továbbhaladáshoz akármennyi ally van.Zóanagyvarázsló írta:És persze, ami eddig is tudtunk: a harmadik rész népszerü kooperatív elemét kompletten kiveszik. De rohadjanak meg a hulladék forráskódjának ganédombra kerülése miatt!
Szóval division light az a coop. Ismétlődő pályák, mint a division ismétlődő küldijei, csak még kevésbé változatosan már ha ez lehetséges, és még kevesebb fegyverrel, skillel, stb.
Én több tucatnyi coop meccset abszolváltam, az egyetlen értelmezhető része a coop.
De ettől függetlenül jogos a felvetés, duplán a kurvaanyjukat az EA-seknek!
eje75-nek: 48CX 360-ért. Nem ismerem őket, semmit nem tudok róluk, de ha LG garipapírt adnak, igazából gecire mindegy kik ezek.
Mondjuk ez az 1 év gari karcsú, elvileg 250k fölött törvényi kötelezettség a 3 év gari 2021-től. Lehet csak nem írták át.Moby írta:eje75-nek: 48CX 360-ért. Nem ismerem őket, semmit nem tudok róluk, de ha LG garipapírt adnak, igazából gecire mindegy kik ezek.
Nem adhatják 1 év garival, törvényi kötelezettség 3 év gari már rá, de gondolom ezer éves a weblap. Itt az a kérdés, hogy rendes LG garancia van-e rá. Ha nem, akkor felejtő.Greyfox írta:Mondjuk ez az 1 év gari karcsú, elvileg 250k fölött törvényi kötelezettség a 3 év gari 2021-től. Lehet csak nem írták át.
Eje már leírta hogy neki nem kell 48as de azért köszi mert nekem kell, már majdnem megvettem a Telekomtól, 405 nettel, amúgy 430 3 év garival (gondolom ott lgs), jah és az LB, az szarabb mint az LA vagy jobb? linkMoby írta:eje75-nek: 48CX 360-ért. Nem ismerem őket, semmit nem tudok róluk, de ha LG garipapírt adnak, igazából gecire mindegy kik ezek.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Micsu 2021.02.04. 18:41-kor.
Ugyanaz, csak asszem a talp színe más (világosabb).Micsu írta:Eje már leírta hogy neki nem kell 48as de azért köszi mert nekem kell, már majdnem megvettem a Telekomtól, 405 nettel, amúgy 430 3 év garival (gondolom ott lgs), jah és az LB, az szarabb mint az LA vagy jobb?
Irtam nekik emailt, ha 3 év és gyártói akkor megveszem.Moby írta:Ugyanaz, csak asszem a talp színe más (világosabb).
THX Bro!Moby írta:eje75-nek: 48CX 360-ért. Nem ismerem őket, semmit nem tudok róluk, de ha LG garipapírt adnak, igazából gecire mindegy kik ezek.
"MGM were the ones who cancelled it because they wanted the game to be heavily censored to their new standards. Even though after GoldenEye sold well, MGM wanted there to be no blood in new Bond games, didn't want to be able to see Bond die in new Bond games, didn't want you to be able to kill civilians, good guys couldn't kill good guys in multiplayer, and they wanted new Bond games to use the current Bond actor. The censors were used in games like The World is Not Enough, Agent Under Fire, and Nightfire where there is no blood, no death camera when Bond dies, killing a civilian instantly fails and restarts the mission, and you can only have one good guy in multiplayer if it isn't a team game. Potentially re-releasing this game in 2007 after MGM wanted censors would require changing a bit of code around instead of just updating the graphics and models of everything so rare just remastered Perfect Dark instead. They tried again with MGM in 2015 to release GoldenEye with Rare Replay but MGM didn't allow it. This is all from an insider and repeated from prominent GoldenEye YouTuber named Graslu00"arty írta:nem, mégse a nintendo hibája volt.
a főbűnös: EON productions.... (a filmes cég :( )
OMG
rip 007 játékok :(
pedig reménykedtem, hogy a hitman gyártói valami jót alkotnak, de erős ellenszélben készülhet így a játék...
James Bond gyermekkorom ikonja, a mostani filmeket is imádom, a pre-prevgen játékokat szintén.
Nem értem ezt a garancia mániát. Arra számítotok, hogy 2,5 éven belül megdöglik esetleg a tévé, de 3 év 1 hónaposan meg má' úgyis mindegy?! Azt se tudom már hol van a papírja, vagy kaptam -e hozzá.Moby írta:Nem adhatják 1 év garival, törvényi kötelezettség 3 év gari már rá, de gondolom ezer éves a weblap. Itt az a kérdés, hogy rendes LG garancia van-e rá. Ha nem, akkor felejtő.
Jó, de te függönybe tekerted, és futottál a hónod alatt vele, onnan tök másDanielT írta:Nem értem ezt a garancia mániát. Arra számítotok, hogy 2,5 éven belül megdöglik esetleg a tévé, de 3 év 1 hónaposan meg má' úgyis mindegy?! Azt se tudom már hol van a papírja, vagy kaptam -e hozzá.
Nem, én arra számítok, hogy ha arra nincs meg a kötelező 3 év, akkor valójában nincs rá semmi. De igen, van némi értéke a garanciának, csak a helyén kell kezelni. BTW vettem 1 plusz év garit a PS5-re is tízé. Ha semmi más miatt, a kontroller miatt már megéri (ami kicsit már most driftel...).DanielT írta:Nem értem ezt a garancia mániát. Arra számítotok, hogy 2,5 éven belül megdöglik esetleg a tévé, de 3 év 1 hónaposan meg má' úgyis mindegy?! Azt se tudom már hol van a papírja, vagy kaptam -e hozzá.
Ne is mondd... LCD-t kellett volna vennem mert ez a panel olyan rohadt vékony, hogy vágta a HÓNaljam mint állat!Mekee írta:Jó, de te függönybe tekerted, és futottál a hónod alatt vele, onnan tök más
Ugye nem szivárványszínnel akartad írni? :DDanielT írta:LEHET NÉZELŐDNI PER TÍZ!
Dehogynem, hogy ezt is tudjad NÉZEGETNI te... teeeeeeeee... NÉZŐ!!aabyssx írta:Ugye nem szivárványszínnel akartad írni? :D
Szerintem ezért nagyobb bunkóság a co-op hiánya:Botond írta:Az a kooperatív mód egy ME3ba ágyazott agyonbutított division. Van 5-6 map, ahol 3-4 irányból jönnek az npc-k és coopban le lehet őket lőni, a végén xp-t kapva, meg nemtommit, amivel a sztoriban a végharcban több ally jön lenyomni a főgonoszt, de valójában ennek érdemi hatása nincs a játékra, csak ilyen statisztika, hogy 3-4 vagy 8 ally segít a végén, de maga a gameplay az szög ugyanaz, ugyanazt a 20 ellenfelet kell kilőni a továbbhaladáshoz akármennyi ally van.
Szóval division light az a coop. Ismétlődő pályák, mint a division ismétlődő küldijei, csak még kevésbé változatosan már ha ez lehetséges, és még kevesebb fegyverrel, skillel, stb.
Én több tucatnyi coop meccset abszolváltam, az egyetlen értelmezhető része a coop.
De ettől függetlenül jogos a felvetés, duplán a kurvaanyjukat az EA-seknek!
- belsős BW-cucc
- nem veszett el a forráskód
- meglepően népszerű volt évekkel a megjelenés után is akármilyen volt is (általában dicsérték, én nem tudom, nagy elvárásaim nincsenek, amúgy is fakultatív rész)
- NEKEM kimaradt eddig (a Pinnacle Station meg már megvolt)
- co-op, érted, így még a Halo is csak fostenger, és nem fosóceán
Van ME3ad? Egyik este belenézhetünk, minden évben szoktam pár kört lőni benne.Zóanagyvarázsló írta:Szerintem ezért nagyobb bunkóság a co-op hiánya:
- belsős BW-cucc
- nem veszett el a forráskód
- meglepően népszerű volt évekkel a megjelenés után is akármilyen volt is (általában dicsérték, én nem tudom, nagy elvárásaim nincsenek, amúgy is fakultatív rész)
- NEKEM kimaradt eddig (a Pinnacle Station meg már megvolt)
- co-op, érted, így még a Halo is csak fostenger, és nem fosóceán
Van. Örülök, ha előbb neki tudok állni, mint megjelenik a Legendary Edition. Most a Diablo-szezon elviszi a kevés játékidőmet, de 2-3 hét, és annak vége.Botond írta:Van ME3ad? Egyik este belenézhetünk, minden évben szoktam pár kört lőni benne.