Botond írta:Nem teljesen. Itt az nvidia innovált, és ezt szabványosítja az MS/AMD kettős a konzol farvizén, mert ha már az xbox is csak egy sztenderd hw-s pc (najó, nem egy, kettő...), akkor a dx12-n keresztül lehet sztenderdizálni.
Még jobban alábontva a kérdést ugyanolyan önzőgeci mindhárom. Az nvidia kitalált vmit, hogy neki jó legyen, azt hitte itt a hairworks2 vagy a fizix2, igenám, de az ati nem akart lemaradni, elkezdte innoválni az ellenválaszt és hát a konzolok miatt ő van lépéselőnyben, szóval ő meg ezzel csal a pályán, és akkor jön a kedvenced, az MS, aki már majdnem faszraszaladt a vulkánnal, szóval eszeveszett kapkodásba kezdett, hogy akkor övé legyen a nyílt szabvány a témában, még mielőtt bárki akar dobni egy vulkán2-t, és ezért gyorsan beleszabványosította a dx12be, ami azért jó, mert dx12 az pc és xbox is, szóval elég széles réteget szólít meg.
És ennek könnyen lehet az a kifutása ami a gsyncnél is, hogy jó lesz a freesync is, hogy végül a vídiának is be kell állnia a dx12es megoldás mögé (is). Eljöhet az a csillagállás, hogy valójában mindenki az önző piti érdekei mentén lépett, de a végeredmény mégiscsak win-win lesz, és nem csak nekik hármuknak, hanem még nekünk, egyszerű júzereknek is. Rémísztő!
nade ez a történet szerint 2018-ban megjelent - hol vannak az impelmentációk, a játékok? ;) (mármint, az nv mégse-directML-hanem-dlss gennygombócán túl!)
Moby írta:Nem nagyon értitek itt a miújságot látom :D Az NV nem lenyúlta ezt, hanem beelőzött sok-sok évtizednyire mindenkit. Egyébként leginkább avval, hogy fossá dokumentáltak mindent, mert az ML-hez ez kellett. Itt nem a DLSS-ről van szó, az egy ilyen körömpiszoknyi cucc. Ez a DirectML sem most született, mert az MS beszart, hanem évekkel ezelőtt. Ez a directML ehhez az egészhez kb annyire kell, minmt egy puha meleg szardarab a zsebbe, de most van megint mit mondani, hogy miért is jó a directx12 megint, itt a lényeg az, hogy az AMD megoldása mennyire jó a DLSS-hez képest, ebből meg még nem láttunk szart sem. Egyébként az MS már régen kiszorult ebből az egészből, de a fura helyzet ML ügyben az, hogy bármennyire az nvidia rúgta be ennek a motorját, lassan ők is kiszorulnak belőle, mert az iparági hasznosítók szépen beletanultak az évek alatt, és már saját magoleádsokat fejlesztenek. Ld. pl. Tesla, aki már nem az nv-től veszi a cuccot, hanem saját procikat fejleszt gépitanulásra.
valamiért mégse a directML implementációt tolta az nv 2018óta, hanem a dlss-t.... ;) és persze, hogy jó a directx, akkor is, ha épp szar - nekem a voodoo+glide korszak egyszer az életemben elég volt (pedig vudus voltam)
Moby írta:Az az XSS a leg-artykompatibilisebb hardver, mert ha tettek volna 16 gigát abba is, akkor a fosfrém miatt örjönghetne, ha nem tömték volna meg a 16 gigát, akkor amiatt, hogy kifizetteték vele a semmit, és így is megtalálja magának az örjöngenivalót. Gyakorlatilag miatta fundálták ki azt a hardvert! :)
ha meg nincs xss, akkor meg a ps5 miatt őrjönghetnék :D (wait! amiatt is szoktam! :( )