A helyzet az ha nem uztetek volna el Mobyt aki elegge ott van a temaban biztos megmondana hogy igazad van de erre most nem lehet szamitaniBotond írta:Pl ezt? Nekem elég gyenge a szövegértésem, ezért ebbe: "Márpedig erre a legjobb módszer tényleg az, ha lehetővé teszik a grafikus feldolgozásra vonatkozó kódok módosítás nélküli hordozhatóságát az új Xbox és a PC között." nem látom bele az alapvető eltérést pc és xsx/xss között, de ez bizonyára az én képességeim korlátait bizonyítja.
A PC-s játékoknak leáldozott
Viszont az internet nem felejt. Ha visszakeresel, akkor kb ezt mondta ő is.Micsu írta:A helyzet az ha nem uztetek volna el Mobyt aki elegge ott van a temaban biztos megmondana hogy igazad van de erre most nem lehet szamitani
Úgy néz ki tényleg lesz gépem a Konzolvilágtól, mert most is kaptam levelet a témában, de... a mém tényleg kezdi beteljesíteni magát, mert el kellett gondolkoznom, hogy akkor milyen játékot rakjak mellé.
És nem tudok mit. Cyberpunk kiesett, Demon's -t majd Deep veszi... oszt ennyike.
És nem tudok mit. Cyberpunk kiesett, Demon's -t majd Deep veszi... oszt ennyike.
Ha be se kapcsolod akkor biztos sokkal halkabb lesz, mint a prő!DanielT írta:Úgy néz ki tényleg lesz gépem a Konzolvilágtól, mert most is kaptam levelet a témában, de... a mém tényleg kezdi beteljesíteni magát, mert el kellett gondolkoznom, hogy akkor milyen játékot rakjak mellé.
És nem tudok mit. Cyberpunk kiesett, Demon's -t majd Deep veszi... oszt ennyike.
Lehet, hogy meg kellett volna hagynom a Horizon és Days Gone platinázást a nextgenre... ott biztos jobban oda tudtam volna menni táblákat nézni, meg virágokat gyűjteni.
Nincs benne motor. Legalábbis abban az értelemben, amit ismertek rumble motorként (tehát rotor) nincs benne. Mer az egy szar. Ugyanis csak egy szűk sávban tud frekvenciát közvetíteni, és az amplitúdó nem szabályzható, ezért két különböző tömegű rotort raknak bele, hogy valamelyest lehessen szabályozni. Na a ps5-ben ilyen nincs. Ami a ps5-ben van, az inkább a hangszóróra hasonlít. A működése ugyanaz, de nem levegőt mozgat meg egy mebránnal, hanem tömeget. A frekvencia nagyon széles tartomány szabályozható, az amplitúdó szintén. Egyébként egy hangszórógyártó japán cég gyártja. Nem véletlenül szólnak a review-k arról, hogy érezni a zenét a DSe-n. Az okát így nem nehéz kitalálni...Ezért nem is kell fosni, hogy nem lesz támogatva. Én sokkal inkább gondolom, hogy az MS is lázasan dolgozik a koppintásán, és 1-2 éven belül jön majd xboxhoz is a csodarezgő kontroller.deep írta:Nem 1 db motor van benne ami vagy vibrál vagy nem. Több méret van szerintem, hogy az egész finom dolgokat is vissza tudja adni.
Ő az, ha még itt nem lett volna:
Spoiler
Mi az "ezért"? Mert ugye a címek 99%-a multiplatform. Miért fognak erre funkciót kihegyezni?Moby írta:Ezért nem is kell fosni, hogy nem lesz támogatva.
Félreértés ne essék, én teljesen nyitott vagyok rá, csak na. Ugyanez a helyzet a spéci ravaszokkal, pedig azt is bírnám (így látatlanban), hogy "átkattan" egy ponton, amikor meghúzom a ravaszt egy játékban.
Mert hihetetlenül egyszerű jó minőségben "hajtani". Meg a sonyt ismerve agyon vannak támogatva az SDK-ban. A spéci ravaszt még az NBK2K21 is támogatja.DanielT írta:Mi az "ezért"? Mert ugye a címek 99%-a multiplatform. Miért fognak erre funkciót kihegyezni?
Félreértés ne essék, én teljesen nyitott vagyok rá, csak na. Ugyanez a helyzet a spéci ravaszokkal, pedig azt is bírnám (így látatlanban), hogy "átkattan" egy ponton, amikor meghúzom a ravaszt egy játékban.
HBD Micsu utólag is.
Jól fog fogyni az XSS-s, ebben biztos vagyok, és ha nem bassza el az MS, akkor talán óóóriási szerencsével el is mehet majd annyi belőle, mint a PS5 fele.arty írta:Ha az xss megkerülhetetlen 200 milliós tábort kalapoz össze magának, akkor meg xsx-en és ps5ön kapsz moslékportokat...
Thx, jo h jottel ;)Moby írta:HBD Micsu utólag is.
Legyen így. Ha jól tudom az NBA speciel az Xbone impulse ravaszt is támogatta, szal' a kevés kivétel között voltak eddig is.Moby írta:Mert hihetetlenül egyszerű jó minőségben "hajtani". Meg a sonyt ismerve agyon vannak támogatva az SDK-ban. A spéci ravaszt még az NBK2K21 is támogatja.
Nem üldözött el senki, egyrészt nem áll a levegő gémingben vagy két hétig, másrészt vállalatirányításrendszert cseréltünk a hétvégén, egy jelentéktelen 4 hónapos előkészítés után, de ez is kevés volt ahhoz, hogy ne fájjon mindenkinek a hónaljszőre percenként :(Micsu írta:A helyzet az ha nem uztetek volna el Mobyt aki elegge ott van a temaban biztos megmondana hogy igazad van de erre most nem lehet szamitani
Nem tudom má ki ajánlotta itt a queen's gambitet, de tényleg k.jó
Sztem Grey, nalam is whisliten van.Moby írta:Nem tudom má ki ajánlotta itt a queen's gambitet, de tényleg k.jó
Meg leginkább attól tartok, hogy olyan lockdown lesz itt ps5 rajtra, hogy lófasz lesz itt, nem ps5 rajt. Ha le lehetne digitálisan tölteni, úgy venném... Mindenestetre karácsonyra a karácsonyfán kívül MINDENT megvettem a hétvégén. Az összes ajándékot, a zabálnivalóhoz mindent, ami nem romlik meg addig, mindent. Már csak a PS5 kéne :(
Kaptál most KV-tól levelet?Moby írta:Meg leginkább attól tartok, hogy olyan lockdown lesz itt ps5 rajtra, hogy lófasz lesz itt, nem ps5 rajt. Ha le lehetne digitálisan tölteni, úgy venném... Mindenestetre karácsonyra a karácsonyfán kívül MINDENT megvettem a hétvégén. Az összes ajándékot, a zabálnivalóhoz mindent, ami nem romlik meg addig, mindent. Már csak a PS5 kéne :(
Ja. Mindenki, akinek jutott gép.DanielT írta:Kaptál most KV-tól levelet?
Ja, meg kijött a hétvégén a B9/C9-ekhez a 4k@120Hz@VRR-t tudó fw végre, bár azt hiszem azóta már OTA is teríti az LG. Ha nem, akkor az LG honlapján megtaláljátok. 5.00.02 meg 5.00.03.
Asszem ennyi hirtelen.
Asszem ennyi hirtelen.
Én is ebben a pillanatban végeztem vele. Kellemes cucc vót, nem a sablon sorozat.Moby írta:Nem tudom má ki ajánlotta itt a queen's gambitet, de tényleg k.jó
Ebben a The Mandalorian s2e1ben tobb starwars volt mint az egesz uj trilogiaban egyutt veve.
Csak az a baj, hogy elkéstek vele. Belőlem legalábbis a többi szenny, amit csináltak, annyira kiölte az SW szeretetét, hogy már a régiekre sem tudok úgy tekinteni, mint azelőtt. Ebben is idegel, hogy a zöld genya akar lenni egy személyben a humor és cukiság forrása, mert az kell, hogy menjen a mörcsendájzing.Micsu írta:Ebben a The Mandalorian s2e1ben tobb starwars volt mint az egesz uj trilogiaban egyutt veve.
megmentelek, mert szeretlek!DanielT írta:Úgy néz ki tényleg lesz gépem a Konzolvilágtól, mert most is kaptam levelet a témában, de... a mém tényleg kezdi beteljesíteni magát, mert el kellett gondolkoznom, hogy akkor milyen játékot rakjak mellé.
És nem tudok mit. Cyberpunk kiesett, Demon's -t majd Deep veszi... oszt ennyike.
phpBB [media]
Spoiler
a swics prőkontroller rezgésében van ERŐ? (a kis genyákban értem, hogy nincs, oké)Moby írta:Nincs benne motor. Legalábbis abban az értelemben, amit ismertek rumble motorként (tehát rotor) nincs benne. Mer az egy szar. Ugyanis csak egy szűk sávban tud frekvenciát közvetíteni, és az amplitúdó nem szabályzható, ezért két különböző tömegű rotort raknak bele, hogy valamelyest lehessen szabályozni. Na a ps5-ben ilyen nincs. Ami a ps5-ben van, az inkább a hangszóróra hasonlít. A működése ugyanaz, de nem levegőt mozgat meg egy mebránnal, hanem tömeget. A frekvencia nagyon széles tartomány szabályozható, az amplitúdó szintén. Egyébként egy hangszórógyártó japán cég gyártja. Nem véletlenül szólnak a review-k arról, hogy érezni a zenét a DSe-n. Az okát így nem nehéz kitalálni...Ezért nem is kell fosni, hogy nem lesz támogatva. Én sokkal inkább gondolom, hogy az MS is lázasan dolgozik a koppintásán, és 1-2 éven belül jön majd xboxhoz is a csodarezgő kontroller.
vagy a hangszórós-rumble az ennyit tud? -> fos!
mivel vissza biztos nem olvasol.... vedd meg újra a squadronst és játszd tovább, mint a tutorial missön első 5 perce! :PMoby írta:Nem üldözött el senki, egyrészt nem áll a levegő gémingben vagy két hétig, másrészt vállalatirányításrendszert cseréltünk a hétvégén, egy jelentéktelen 4 hónapos előkészítés után, de ez is kevés volt ahhoz, hogy ne fájjon mindenkinek a hónaljszőre percenként :(
a cm csinált! grid autosport, asszem bírtad is ;)benőmenő írta:ToCa 3...ma már nem csinálnak ilyeneket és ez szomorú. :(
Boldog születésnapot, Micsu!
de sajnos az "évi egy grid"-et, sok, olcsó, kopipaszte tartalommal nem bírta a nép és "belebuktak"...
amugy egy gt/forza sok/minden segítséggel elég hasonló szvsz. egyenes evoluciója a tocának, mondhatni (mindenféle széria, könnyen kezelhető, akciódús versenyek)
Mivel star wars jo h lesz benne valami cukisag fele, engem a karakter nem zavart pl jarjaral ellentetben de a hype amit generaltak melle mar igen.deep írta:Csak az a baj, hogy elkéstek vele. Belőlem legalábbis a többi szenny, amit csináltak, annyira kiölte az SW szeretetét, hogy már a régiekre sem tudok úgy tekinteni, mint azelőtt. Ebben is idegel, hogy a zöld genya akar lenni egy személyben a humor és cukiság forrása, mert az kell, hogy menjen a mörcsendájzing.
Kipróbáltam a Gears 5-öt, ha már a 4-et is próbáltam.
Az a helyzet, hogy ez lehet, hogy egy jó játék. Annak ellenére, hogy a legtöbb mérnök és gépész nő.
Van benne kevéske felfedezés is, szünetek a darák között, meg most éppen még a sztori is érdekel.
Az a helyzet, hogy ez lehet, hogy egy jó játék. Annak ellenére, hogy a legtöbb mérnök és gépész nő.
Van benne kevéske felfedezés is, szünetek a darák között, meg most éppen még a sztori is érdekel.
Én végig ezt mondom Zónak, hogy a hélóval szemben, ami egy értelmezhetetlen foshalom, nos a gearsek jók. A sztori miatt is, a lövöldözős rész is vhogy jobb, és persze a grafika is ég és föld, a gears valahogy szemetgyönyörkedtető, a hélók meg remasterelve is értelmezhetetlenek.aabyssx írta:Kipróbáltam a Gears 5-öt, ha már a 4-et is próbáltam.
Az a helyzet, hogy ez lehet, hogy egy jó játék. Annak ellenére, hogy a legtöbb mérnök és gépész nő.
Van benne kevéske felfedezés is, szünetek a darák között, meg most éppen még a sztori is érdekel.
Azabaj, hogy az MS minden genben beleszarik a levesbe, nehéz olyat találni, amikor nincs rajtuk sapka. Vagyis van.Botond írta:Na az van, hogy hisztizel. MS meg kurva mindegy mit csinál, úgyis van sapka, nincs sapka a te esetedben. De megpróbálom mégegyszer elmondani neked hátha sikerül. 2 apró részlet, figyelj.
1. Ezek mán nem konzolok, hanem win10es PC-k. Abból van végtelen fajta, most lesz nem végtelen plusz egy, hanem végtelen plusz kettő. Pont annyi fognak rá optimalizálni amennyit a te pc-dre vagy az enyémre.
2. Neked ugyan nincs 4k monitorod, meg 4k tv-d se, de elárulom mennyi ram kell a 4k ultrához rt nélkül. Nyóc. A Vram meg különösen élethalál kérdés, ezért is emelt az én 1080ti-om 11 gigájáról 10-re a 3080asra, mert kurvára kell a vram az rt-nek meg mindennek. Annyira, de annyira, hogy a nagy képletezésből kijött a mínusz 1.
Szóval ez a ram vergődés ez vmi borzasztó. Az XSS-be is kurvára elég lenne 8, még sok is lenne, de kell a plusz kettő az autoresuméhoz. Ahhoz, nem a texturákhoz, hanem az instant folytatáshoz. Na az zabálja a ramot. Vagy szerinted a switch azért nem tudja tartani a 720p-t csomó játéknál, mert kevés a ram?! CPU meg GPU, ennyike a dolog. Remélem egyel kevesebb usb port van az XSS-en az XSX-hez képest, mert akkor arra is rá lehet fogni, hogy majd az fogja vissza.
A ram, persze.
1.) tehát csak a csúszkákat húzkodják, aztán jól kiveszik a menüpontot, hogy te is huzkodd.... oké. erre még a végén visszatérek!
2.) spec van négykátévém, de pöcés játékokra nem használom, mert a hibátlan intelnvidiadriver/win10kombó miatt kikurt lila minden hdrben. használom viszont fhdn a gépem és 8 giga rammal talán a passziánsz se menne el jól (4g ram, 4g vram?). ha jól rémlik, 2018 nyarán cseréltem a gépem, akkor az előttiben 8g ram + 2g vram volt a gépben (gtx950...) és tudod mire volt elég a TÍZGIGA? retrózni, kis tulzással. a mostani gépemben 32gb ram van összesen (24+8), és nincs gondom, te is hasonló konfigon nyomod (16+11 vagy 32+11 talán?), de BIZTOS meg tudod ítélni, hogy mennyi LENNE elég, gondolom napi szinten próbálod a cuccokat 720p, ultralow, inihekkelni, hogy beférNE-E 10-be, HA úgy adódna.
visszatérve az 1.)-re ... random megböktem a youtubet, csekkdisz: https://www.youtube.com/watch?v=XpO7padjfYE - RDR2, masszivan currgen cucc, fullhádé. 12 GIGA ram benyalva (16ból).
persze elfut ez 2gigás kártyán is, medium-low graf mellett és akkor bennevagy a 10-ben (8g ram + 2g vram), csak azt a kinézetet kevesek gyomra venné be így 2020-ben ... :)
látod, még a wd3-on is megy a fanyalgás... miközben a currgen még a nyakunkon, szal eleve toleránsabbnak kell lenni ;)
úgy meghallgatnék a témában egy aktivan, mostani/jövőbeli konzolokra is fejlesztő gyereket, ha elmondhatná, nem csontig benyalva sony-ms-nek, hogy mégis mit gondol a nextgenről.
hogy mi a véleménye erről a képzeletbeli grafikonról(ram/ugrás prevgenhez képest): xbox(64mb/1x)->x360(512mb/8x)->xone(8192mb/16x)->xss(10200/1.25x :D) - nem azért, mert egy laikus nem tudná elmondani röhögés nélkül, de na, mégis! hogy úgy mire kell számítani... ennyire nem nő a kód mérete, a graf részletesség, hogy simán elfér 6-7 éven át "ugyanakkorában" a minden sokkal-sokkal szebbség? (tudom, csodassd)
egyébként, ha nem lesz igazam, én akkor is nyerek, lévén remélhetőleg day1-tól kezdve lesz boxom :)
eh, megnéztem a df videot is és NEM ÍGY NÉZ KI (jobban), itt vagy az ign bénázott vagy kb a legrondább pálya/időjárást fogták ki/be...arty írta:dirt5video
Olvastam, de a "lenyűgöző graf" résznél rájöttem, hogy a te játékodból csak egyetlen példány létezik, amit én már nem tudok megvenni, szal vállatvontam, és olvastam tovább.arty írta:mivel vissza biztos nem olvasol.... vedd meg újra a squadronst és játszd tovább, mint a tutorial missön első 5 perce! :P
Ez vmi fétis lehet nálad. Nekem pontosan 13 éve van 16 giga ram a gépemben. Annyi történt ennyi idő alatt, hogy míg ez kezdetekben ddr3 volt, manapság inkább ddr4. Beszoptad ezt a konzumer idiótaságot, hogy a több az jobb. Hogy az androidos telefonok alá évről évre több ram kell, és hogy az iphoneosoknak szívatásból nincs annyi se, mint amennyi egy átlag androidos telefonban volt 10 éve. Szívatásból, kibaszásból, meglopásosdiból. Mondjuk az egyiken sose látni olyat, hogy elfogy az ellopott ram, a másikon meg ledadog minden is elég kis idő után. Fogyasszá, vegyé, zabáljá többet és többet és többet. Mert a több az jó, a több az nagyon kell.arty írta:Azabaj, hogy az MS minden genben beleszarik a levesbe, nehéz olyat találni, amikor nincs rajtuk sapka. Vagyis van.
1.) tehát csak a csúszkákat húzkodják, aztán jól kiveszik a menüpontot, hogy te is huzkodd.... oké. erre még a végén visszatérek!
2.) spec van négykátévém, de pöcés játékokra nem használom, mert a hibátlan intelnvidiadriver/win10kombó miatt kikurt lila minden hdrben. használom viszont fhdn a gépem és 8 giga rammal talán a passziánsz se menne el jól (4g ram, 4g vram?). ha jól rémlik, 2018 nyarán cseréltem a gépem, akkor az előttiben 8g ram + 2g vram volt a gépben (gtx950...) és tudod mire volt elég a TÍZGIGA? retrózni, kis tulzással. a mostani gépemben 32gb ram van összesen (24+8), és nincs gondom, te is hasonló konfigon nyomod (16+11 vagy 32+11 talán?), de BIZTOS meg tudod ítélni, hogy mennyi LENNE elég, gondolom napi szinten próbálod a cuccokat 720p, ultralow, inihekkelni, hogy beférNE-E 10-be, HA úgy adódna.
visszatérve az 1.)-re ... random megböktem a youtubet, csekkdisz: https://www.youtube.com/watch?v=XpO7padjfYE - RDR2, masszivan currgen cucc, fullhádé. 12 GIGA ram benyalva (16ból).
persze elfut ez 2gigás kártyán is, medium-low graf mellett és akkor bennevagy a 10-ben (8g ram + 2g vram), csak azt a kinézetet kevesek gyomra venné be így 2020-ben ... :)
látod, még a wd3-on is megy a fanyalgás... miközben a currgen még a nyakunkon, szal eleve toleránsabbnak kell lenni ;)
úgy meghallgatnék a témában egy aktivan, mostani/jövőbeli konzolokra is fejlesztő gyereket, ha elmondhatná, nem csontig benyalva sony-ms-nek, hogy mégis mit gondol a nextgenről.
hogy mi a véleménye erről a képzeletbeli grafikonról(ram/ugrás prevgenhez képest): xbox(64mb/1x)->x360(512mb/8x)->xone(8192mb/16x)->xss(10200/1.25x :D) - nem azért, mert egy laikus nem tudná elmondani röhögés nélkül, de na, mégis! hogy úgy mire kell számítani... ennyire nem nő a kód mérete, a graf részletesség, hogy simán elfér 6-7 éven át "ugyanakkorában" a minden sokkal-sokkal szebbség? (tudom, csodassd)
egyébként, ha nem lesz igazam, én akkor is nyerek, lévén remélhetőleg day1-tól kezdve lesz boxom :)
Pont most értünk oda, hogy 4k-t már egy lefingott rtx3070 vagy egy sima 6800as is simán kiszolgál 60 fps-en. 16 csiga rammal meg vmennyi vrammal. Swapfile nélkül. Most kezdik eladni a népnek a 8k-t, ami már számomra is az értelmezhetetlen kategória. És ezzel szemben még a FHD is köszöni szépen jól van, és éli világát. Nem 32 csigaram vagy 128 kell már ide, hanem igenis oldják meg 10ből meg fele ennyi wattból. Ez az adjunk nekik akármennyi ramot szorozva 16, ez pont azt hozná el, ami ellen ágálni próbálsz, hogy szar legyen minden port. Mert akkor baszni lehetne a programozásra, minek, úgyis pattintunk még oda ramot, aztán hadd szóljon, szarni rá, hogy optimalizáció.
Ezért vinnyognak a fejlesztők is, mert dolgozni kell. Pedig mennyivel jobb és szebb és könnyebb nem dolgozni és úgy bekaszálni a nagy zsugát.
Szóval ja, 1,25x annyi ram. Ezzel szemben a FHD nem lett ám több képpont, még 1,25x annyi se lett, hanem pont 1x annyi, mint az előző genben, vagy az azt megelőzőben. 512 megába belefért a forza horizon1, de 10 gigába már nem fog?! Vagy mire próbálsz pontosan utalni ezzel a ramos felsorolással? Mégiscsak működik a lemintázás és a FHDban elszaporodtak a pixelek, és most már végtelen mennyiségű lett benne?!
Meanwhile a köcsög AMD és a köcsög MS elkezdtek nyílt szabványos alternatívát gyártani a DLSS-nek. Még a végén ennek is az lesz a vége, mint a g-sync vs freesync fordulónak, és a vídia is kénytelen lesz támogatni az elterjedt, nyitott szabványt a sajátjának a drágán erőltetése helyett. Hát hova jut így ez a világ?!
Tehát 13 éve nincs fogalmad a játékok valós ramigényéről, mert túllőtted anno. Stimmt, kb erre számítottam :D Nos, akkor örültem, hogy 1-2 linkel sikerült megvilágítanom a mostani (nem a 7 év múlva jelentkező!) iparági elvárásokat, ami nem a 10gb ram cakkpakk (hanem a több). Mondjuk, ha nekem 3 éve van sokramom, neked meg 13, akkor nem tudom ki szopta be jobban a konzumer idiótaságot, legyen döntetlen! :D (bár én "ottvoltam" a 8g sysram "végénél", szal tudom, hogy KELLETT a nyolcnál több, de gáláns leszek!).Botond írta:Ez vmi fétis lehet nálad. Nekem pontosan 13 éve van 16 giga ram a gépemben. Annyi történt ennyi idő alatt, hogy míg ez kezdetekben ddr3 volt, manapság inkább ddr4. Beszoptad ezt a konzumer idiótaságot, hogy a több az jobb. Hogy az androidos telefonok alá évről évre több ram kell, és hogy az iphoneosoknak szívatásból nincs annyi se, mint amennyi egy átlag androidos telefonban volt 10 éve. Szívatásból, kibaszásból, meglopásosdiból. Mondjuk az egyiken sose látni olyat, hogy elfogy az ellopott ram, a másikon meg ledadog minden is elég kis idő után. Fogyasszá, vegyé, zabáljá többet és többet és többet. Mert a több az jó, a több az nagyon kell.
Pont most értünk oda, hogy 4k-t már egy lefingott rtx3070 vagy egy sima 6800as is simán kiszolgál 60 fps-en. 16 csiga rammal meg vmennyi vrammal. Swapfile nélkül. Most kezdik eladni a népnek a 8k-t, ami már számomra is az értelmezhetetlen kategória. És ezzel szemben még a FHD is köszöni szépen jól van, és éli világát. Nem 32 csigaram vagy 128 kell már ide, hanem igenis oldják meg 10ből meg fele ennyi wattból. Ez az adjunk nekik akármennyi ramot szorozva 16, ez pont azt hozná el, ami ellen ágálni próbálsz, hogy szar legyen minden port. Mert akkor baszni lehetne a programozásra, minek, úgyis pattintunk még oda ramot, aztán hadd szóljon, szarni rá, hogy optimalizáció.
Ezért vinnyognak a fejlesztők is, mert dolgozni kell. Pedig mennyivel jobb és szebb és könnyebb nem dolgozni és úgy bekaszálni a nagy zsugát.
Szóval ja, 1,25x annyi ram. Ezzel szemben a FHD nem lett ám több képpont, még 1,25x annyi se lett, hanem pont 1x annyi, mint az előző genben, vagy az azt megelőzőben. 512 megába belefért a forza horizon1, de 10 gigába már nem fog?! Vagy mire próbálsz pontosan utalni ezzel a ramos felsorolással? Mégiscsak működik a lemintázás és a FHDban elszaporodtak a pixelek, és most már végtelen mennyiségű lett benne?!
A 4k-t kiszolgálja egy 3070-es, amin 8GB ram van, és mellette 16GB system ram - ez ugye 24. Miért nem szolgálja ki 10? (vagy 16?)
És a sok konzumidióta ezt megveszi, amikor 8+2 mindenre elég? (vagy 8+8? vagy 4+12? vagy 12+4?)
Persze, a számolási kapacitás, az kell. Sok cpu mag, sok gpu mag, brutttális ramsávszél. Az nem konzumidiótaság, se megvenni, se legyártani, se elvárni a fejlődést.
De a ram, az maradjon a 2005-ös 512mb, férjen el benne az RDR2 - hiszen a forzahorizon is elfért (720/30al).
Vagy álljunk meg a 2013as 8 gigánál? Vagy az már a konzumidiotizmus kapudrogja? Itt picit összemosódott nekem a megannyi megállapításod...
A játék render felbontása csupán a framebuffer méretét változtatja, kb egy currgen és egy nextgen játéknál az az egy ami nem változik, valóban.
De azért a talajtextura LEHET h kicsit részletesebb lett. Meg több van belőle, mert igényli a sok konzumidióta. Meg picit több háromszög, ojjektum, bonyolultabb AI, fizika, egyéb kód, talán a fejlesztőeszközök sem egyre kisebb kódot fordítanak, mégtöbb middleware, háromdéhang, hádéer. Szóval, simán lehet h egy 2022-es, FHD-s játék több ramot igényelne, mint a 2014-es FHD-s ;) És lehet, hogy nem csupán 1.25x.
Mondhatod, hogy "deférjenbe!", ignorálva a valóságot, nyilván. Csak akkor ne rajtam keresd az elmebajt.... :P
ios vs android: a ramnyomor a 0.5-1 gigás készülékek vs. 4.x droid idején volt probléma, ezt már megoldotta némileg a gugli és a készülékgyártó világ.
tod, abban az időben, amikor IOS-en 1 appod futhatott (leegyszerüsítve), aminek így elég volt a feleannyi memó :D
ahogy mondtam, a tutorialmissön randa, ahogy az a pirosas köd rávetül a szürkeségre, brrr... ráadásul 1.0-n szerintem hatványozottan rondább vót, de ez lehet már csak az eltelt idő ;)Moby írta:Olvastam, de a "lenyűgöző graf" résznél rájöttem, hogy a te játékodból csak egyetlen példány létezik, amit én már nem tudok megvenni, szal vállatvontam, és olvastam tovább.
később teljesen egyértelművé vált volna számodra is, hogy ez a legszebb psvr cím, ever! (nincs túl sok AAA induló)
csak addigra már ragequit+shiftdel... (ha úgyegyáltalán a psvr nem pálya, azt elfogadom, nem a világ csúcsa, amit tud, de ezt kizárnám, hiszen más címekkel elvoltál a sisakban ;) )
nyilván nincs realitása, hogy megvedd újra, de ha kölcsönpéldány is jó, tudod hol lakok ;)
persze ha inkább megfosztod magad a psvr system sellerétől, nekem az is oké, semmi hasznom nincs belőle, ha jól szórakozol :D
jólértem, hogy nv ezt is lenyúlta/kisajátította, mint anno a gsyncet? (freesync -> nv előz gsync implementációval / directML2018 demo -> nv dlss "másnap")Botond írta:Meanwhile a köcsög AMD és a köcsög MS elkezdtek nyílt szabványos alternatívát gyártani a DLSS-nek. Még a végén ennek is az lesz a vége, mint a g-sync vs freesync fordulónak, és a vídia is kénytelen lesz támogatni az elterjedt, nyitott szabványt a sajátjának a drágán erőltetése helyett. Hát hova jut így ez a világ?!
Nem teljesen. Itt az nvidia innovált, és ezt szabványosítja az MS/AMD kettős a konzol farvizén, mert ha már az xbox is csak egy sztenderd hw-s pc (najó, nem egy, kettő...), akkor a dx12-n keresztül lehet sztenderdizálni.arty írta:jólértem, hogy nv ezt is lenyúlta/kisajátította, mint anno a gsyncet? (freesync -> nv előz gsync implementációval / directML2018 demo -> nv dlss "másnap")
Még jobban alábontva a kérdést ugyanolyan önzőgeci mindhárom. Az nvidia kitalált vmit, hogy neki jó legyen, azt hitte itt a hairworks2 vagy a fizix2, igenám, de az ati nem akart lemaradni, elkezdte innoválni az ellenválaszt és hát a konzolok miatt ő van lépéselőnyben, szóval ő meg ezzel csal a pályán, és akkor jön a kedvenced, az MS, aki már majdnem faszraszaladt a vulkánnal, szóval eszeveszett kapkodásba kezdett, hogy akkor övé legyen a nyílt szabvány a témában, még mielőtt bárki akar dobni egy vulkán2-t, és ezért gyorsan beleszabványosította a dx12be, ami azért jó, mert dx12 az pc és xbox is, szóval elég széles réteget szólít meg.
És ennek könnyen lehet az a kifutása ami a gsyncnél is, hogy jó lesz a freesync is, hogy végül a vídiának is be kell állnia a dx12es megoldás mögé (is). Eljöhet az a csillagállás, hogy valójában mindenki az önző piti érdekei mentén lépett, de a végeredmény mégiscsak win-win lesz, és nem csak nekik hármuknak, hanem még nekünk, egyszerű júzereknek is. Rémísztő!
Válasszuk mán ezt ketté. Merhogy az AMD is ketté vette.arty írta:Tehát 13 éve nincs fogalmad a játékok valós ramigényéről, mert túllőtted anno. Stimmt, kb erre számítottam :D Nos, akkor örültem, hogy 1-2 linkel sikerült megvilágítanom a mostani (nem a 7 év múlva jelentkező!) iparági elvárásokat, ami nem a 10gb ram cakkpakk (hanem a több). Mondjuk, ha nekem 3 éve van sokramom, neked meg 13, akkor nem tudom ki szopta be jobban a konzumer idiótaságot, legyen döntetlen! :D (bár én "ottvoltam" a 8g sysram "végénél", szal tudom, hogy KELLETT a nyolcnál több, de gáláns leszek!).
A 4k-t kiszolgálja egy 3070-es, amin 8GB ram van, és mellette 16GB system ram - ez ugye 24. Miért nem szolgálja ki 10? (vagy 16?)
És a sok konzumidióta ezt megveszi, amikor 8+2 mindenre elég? (vagy 8+8? vagy 4+12? vagy 12+4?)
Persze, a számolási kapacitás, az kell. Sok cpu mag, sok gpu mag, brutttális ramsávszél. Az nem konzumidiótaság, se megvenni, se legyártani, se elvárni a fejlődést.
De a ram, az maradjon a 2005-ös 512mb, férjen el benne az RDR2 - hiszen a forzahorizon is elfért (720/30al).
Vagy álljunk meg a 2013as 8 gigánál? Vagy az már a konzumidiotizmus kapudrogja? Itt picit összemosódott nekem a megannyi megállapításod...
A játék render felbontása csupán a framebuffer méretét változtatja, kb egy currgen és egy nextgen játéknál az az egy ami nem változik, valóban.
De azért a talajtextura LEHET h kicsit részletesebb lett. Meg több van belőle, mert igényli a sok konzumidióta. Meg picit több háromszög, ojjektum, bonyolultabb AI, fizika, egyéb kód, talán a fejlesztőeszközök sem egyre kisebb kódot fordítanak, mégtöbb middleware, háromdéhang, hádéer. Szóval, simán lehet h egy 2022-es, FHD-s játék több ramot igényelne, mint a 2014-es FHD-s ;) És lehet, hogy nem csupán 1.25x.
Mondhatod, hogy "deférjenbe!", ignorálva a valóságot, nyilván. Csak akkor ne rajtam keresd az elmebajt.... :P
ios vs android: a ramnyomor a 0.5-1 gigás készülékek vs. 4.x droid idején volt probléma, ezt már megoldotta némileg a gugli és a készülékgyártó világ.
tod, abban az időben, amikor IOS-en 1 appod futhatott (leegyszerüsítve), aminek így elég volt a feleannyi memó :D
Van ez az összes létező minden textura őrizgetés az örökkévalóságnak, erre swapfájl van. De ez nem a 4k-fhd-8k-16k miatt van, hanem hogy ne legyen loadscreen sose, hanem minden is ott legyen a memóriában. Erre pl semmi szükség nem lenne, ha végtelen cpu és gpu kapacitás állna rendelkezésre, de ez nincs, szóval előre ki kell számolni a mindent is, és őrizni. Ez felbontás független jelenség, ez a cpu/gpu kapacitás szűkössége miatt van. És erre az se lenne megoldás, ha 16 giga ram lenne a xss-ben, mert nem 6 giga hiányzik a jósághoz, hanem 100. Annyi ram meg a világon nincs, ezért is találták fel laza 30 éve a swapfájlt. Most lesz "Agyorsswapfájl", ami aztán megment minket mindentől, még a covid is elmúlik tőle. Szóval ez növeli a ram igényt, de ennek sincs semmi köze a 10 vs 16hoz vagy a fhd vs 4k-hoz.
És van a minden más. Na ott viszont kurvára nincs ez a hangrobbanásszerű exponenciális növekedés igény amit vizionálsz. Ott egy baj lehet, a fakézség. És mint azt már hónapokkal ezelőtt is említettem a fakézség nem függ össze a piacon lévő pc-k (beleértve a két Xbox seriest) darabszámától.
Szerencsétlen hülyék a Nintendonál még jó, hogy nem tudják, hogy FHDhoz nem elég a 10 giga ram+vram, mert akkor nem is próbálkoznának ezzel a switch 4 gigájával. Háhiszen 16 alatt nincs élet, de viszont 16 megold mindent.
Es Nincsendon mi 1080p par flashjatekon kivul ? :) A witcher is 720p dynamic, raadasul dock modban lol :D
A ram miatt! C64-ben lett volna elég ram az is vinné 4k-ban a witcher3at!Micsu írta:Es Nincsendon mi 1080p par flashjatekon kivul ? :) A witcher is 720p dynamic, raadasul dock modban lol :D
FHD at 60 thread és nyilván van FHD at 30 cím is pár. Vagyis nincs, mert kevés a ram.
Nem nagyon értitek itt a miújságot látom :D Az NV nem lenyúlta ezt, hanem beelőzött sok-sok évtizednyire mindenkit. Egyébként leginkább avval, hogy fossá dokumentáltak mindent, mert az ML-hez ez kellett. Itt nem a DLSS-ről van szó, az egy ilyen körömpiszoknyi cucc. Ez a DirectML sem most született, mert az MS beszart, hanem évekkel ezelőtt. Ez a directML ehhez az egészhez kb annyire kell, minmt egy puha meleg szardarab a zsebbe, de most van megint mit mondani, hogy miért is jó a directx12 megint, itt a lényeg az, hogy az AMD megoldása mennyire jó a DLSS-hez képest, ebből meg még nem láttunk szart sem. Egyébként az MS már régen kiszorult ebből az egészből, de a fura helyzet ML ügyben az, hogy bármennyire az nvidia rúgta be ennek a motorját, lassan ők is kiszorulnak belőle, mert az iparági hasznosítók szépen beletanultak az évek alatt, és már saját magoleádsokat fejlesztenek. Ld. pl. Tesla, aki már nem az nv-től veszi a cuccot, hanem saját procikat fejleszt gépitanulásra.arty írta:jólértem, hogy nv ezt is lenyúlta/kisajátította, mint anno a gsyncet? (freesync -> nv előz gsync implementációval / directML2018 demo -> nv dlss "másnap")
Az az XSS a leg-artykompatibilisebb hardver, mert ha tettek volna 16 gigát abba is, akkor a fosfrém miatt örjönghetne, ha nem tömték volna meg a 16 gigát, akkor amiatt, hogy kifizetteték vele a semmit, és így is megtalálja magának az örjöngenivalót. Gyakorlatilag miatta fundálták ki azt a hardvert! :)Botond írta:A ram miatt! C64-ben lett volna elég ram az is vinné 4k-ban a witcher3at!
FHD at 60 thread és nyilván van FHD at 30 cím is pár. Vagyis nincs, mert kevés a ram.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2020.11.03. 12:28-kor.
Sehol nem irtam hogy a ram miatt ;) Csak ugy allitottad be ezt a 1080pt switchen mind ha standard lenne erre reagaltam.Botond írta:A ram miatt! C64-ben lett volna elég ram az is vinné 4k-ban a witcher3at!
FHD at 60 thread és nyilván van FHD at 30 cím is pár. Vagyis nincs, mert kevés a ram.
Botond meg megette mint Arty a sok ramotMoby írta:Nem nagyon értitek itt a miújságot látom :D Az NV nem lenyúlta ezt, hanem beelőzött sok-sok évtizednyire mindenkit. Egyébként leginkább avval, hogy fossá dokumentáltak mindent, mert az ML-hez ez kellett. Itt nem a DLSS-ről van szó, az egy ilyen körömpiszoknyi cucc. Ez a DirectML sem most született, mert az MS beszart, hanem évekkel ezelőtt. Ez a directML ehhez az egészhez kb annyire kell, minmt egy puha meleg szardarab a zsebbe, de most van megint mit mondani, hogy miért is jó a directx12 megint, itt a lényeg az, hogy az AMD megoldása mennyire jó a DLSS-hez képest, ebből meg még nem láttunk szart sem. Egyébként az MS már régen kiszorult ebből az egészből, de a fura helyzet ML ügyben az, hogy bármennyire az nvidia rúgta be ennek a motorját, lassan ők is kiszorulnak belőle, mert az iparági hasznosítók szépen beletanultak az évek alatt, és már saját magoleádsokat fejlesztenek. Ld. pl. Tesla, aki már nem az nv-től veszi a cuccot, hanem saját procikat fejleszt gépitanulásra.
Az AMD ebben a világban valahol ott szüttyög, ahol az NV tartott 10-12 évvel ezelőtt. Persze könnyű helyzetben van, óriási a fellelhető tudáanyag ma már, a mobilosok is iszonyú tempóban veszik már fel a versenyt (mondjuk a qualcomm ott volt a születésénél). Ma már a drónokban, telefonokban, tévékben ott vannak az ML alapú alkalmazások, az AMD meg most kezdi ellopni, hogy hogyan, meg mire lehetne felhasználni ezeket. Persze az NV-től, aki fejlesztésekben kb a csúcsot képviselik.Micsu írta:Botond meg megette mint Arty a sok ramot
Ezt próbáltam én is körbeírni más szemszögből megvilágítva. Aztán lehet mi értjük félre és Arty valójában így örül!Moby írta:Az az XSS a leg-artykompatibilisebb hardver, mert ha tettek volna 16 gigát abba is, akkor a fosfrém miatt örjönghetne, ha nem tömték volna meg a 16 gigát, akkor amiatt, hogy kifizetteték vele a semmit, és így is megtalálja magának az örjöngenivalót. Gyakorlatilag miatta fundálták ki azt a hardvert! :)
Ez a nagy totál, de itt ez a többséget csak frém per sekundumra lebontva x vagy y játékban szintig érdekel. Hogy ennek a harmadik lépésben milyen további fejleményei vannak, aminek amúgy semmi köze ahhoz, hogy mennyi ramot zabál az rdr2 azt jó tudni, de még jobb nem tudni. :DMoby írta:Nem nagyon értitek itt a miújságot látom :D Az NV nem lenyúlta ezt, hanem beelőzött sok-sok évtizednyire mindenkit. Egyébként leginkább avval, hogy fossá dokumentáltak mindent, mert az ML-hez ez kellett. Itt nem a DLSS-ről van szó, az egy ilyen körömpiszoknyi cucc. Ez a DirectML sem most született, mert az MS beszart, hanem évekkel ezelőtt. Ez a directML ehhez az egészhez kb annyire kell, minmt egy puha meleg szardarab a zsebbe, de most van megint mit mondani, hogy miért is jó a directx12 megint, itt a lényeg az, hogy az AMD megoldása mennyire jó a DLSS-hez képest, ebből meg még nem láttunk szart sem. Egyébként az MS már régen kiszorult ebből az egészből, de a fura helyzet ML ügyben az, hogy bármennyire az nvidia rúgta be ennek a motorját, lassan ők is kiszorulnak belőle, mert az iparági hasznosítók szépen beletanultak az évek alatt, és már saját magoleádsokat fejlesztenek. Ld. pl. Tesla, aki már nem az nv-től veszi a cuccot, hanem saját procikat fejleszt gépitanulásra.
Húgom GTX 750-nel (EGY GB RAM benne, plusz 8 GB rendszermemória) játszotta végig a GTA V-öt és a The Witcher 3-at, kipróbáltam nála, és egész tűrhetően megy vele a Total Warhammer. Nem 60 fps, de a konzolos frémek mellett még szégyenkezni sem kellett. Mankind Dividedet vagy Quantum Breaket nem erőltetnék rajta, de 950-re már talán azok is lebutíthatók lennének. Még az AAA többségével is el lehetett lenni 950-nel, aki nem ragaszkodik az 1080p@60 fps-hez (lásd konzolos ÉS pécés tömegek), a rengeteg indie vagy alcsonyabb kategóriás cucc mellett (Life is Strange, Telltale-filmek, kisebb gépigényű rétegjátékok stb.). Magyarán meg tudom erősíteni a kis túlzást.arty írta:ha jól rémlik, 2018 nyarán cseréltem a gépem, akkor az előttiben 8g ram + 2g vram volt a gépben (gtx950...) és tudod mire volt elég a TÍZGIGA? retrózni, kis tulzással.)
Hagyjuk már a tényeket meg a valóságot! Toporzékolás van, azt nem kell itt mindenféle valósággal cáfolni basszus, nem volt gyerekszobád?!Zóanagyvarázsló írta:Húgom GTX 750-nel (EGY GB RAM benne, plusz 8 GB rendszermemória) játszotta végig a GTA V-öt és a The Witcher 3-at, kipróbáltam nála, és egész tűrhetően megy vele a Total Warhammer. Nem 60 fps, de a konzolos frémek mellett még szégyenkezni sem kellett. Mankind Dividedet vagy Quantum Breaket nem erőltetnék rajta, de 950-re már talán azok is lebutíthatók lennének. Még az AAA többségével is el lehetett lenni 950-nel, aki nem ragaszkodik az 1080p@60 fps-hez (lásd konzolos ÉS pécés tömegek), a rengeteg indie vagy alcsonyabb kategóriás cucc mellett (Life is Strange, Telltale-filmek, kisebb gépigényű rétegjátékok stb.). Magyarán meg tudom erősíteni a kis túlzást.
DT:
A VILLage használja az összes gimmicket a PS5-ön.
Adaptive triggers: Feel the weight and pull of weapon triggers for an even more immersive experience.
Haptic feedback: Simulate the feeling of firing a real gun with haptic feedback.
Tempest 3D AudioTech on compatible headphones: Surround yourself with the carefully crafted music and sounds of survival horror in Resident Evil Village. 3D Audio enhances the experience by making you feel the hair-raising sounds coming from every direction.
A VILLage használja az összes gimmicket a PS5-ön.
Adaptive triggers: Feel the weight and pull of weapon triggers for an even more immersive experience.
Haptic feedback: Simulate the feeling of firing a real gun with haptic feedback.
Tempest 3D AudioTech on compatible headphones: Surround yourself with the carefully crafted music and sounds of survival horror in Resident Evil Village. 3D Audio enhances the experience by making you feel the hair-raising sounds coming from every direction.
Topik Windows mágusai! Mi ez a hülyeség, hogy újabban a hdd-re is ssd-t ír a feladatkezelő? Én nem állítottam be valamit rendesen, vagy ez megint csak egy epikus windows 10 pillanat?
phpBB [media]
Na most az van, hogy a microsoft foundry lehet csak eladott nekem egy xsx-et, ha lehet majd tényleg boltba besétálva kapni ezt jövő kedden. Fel tudták csigázni a kíváncsiságom. És a végén a cliffhanger!!!44
Hogy aszondja: " és vajon az xss tényleg tudja mindezen effekteket ilyen minőségben csak a felbontást csökkentve?" Kés megáll a levegőben, mindenki feszülten figyel, Arty kikapja a jégről a pezsgőt, DE így folytatják: "Ez majd egy következő videóból derül ki..." A hét csalódása!!!
@Benő: biccsplíz, kézenfekvő a válasz. Kevés a ram!
Na hát bréking.
Days Gone PS5-ön:
Up to 60FPS w/ Dynamic 4K
Floppy disk Save Transfers from PS4 to PS5
https://twitter.com/BendStudio/status/1323686438127325187
Days Gone PS5-ön:
Up to 60FPS w/ Dynamic 4K
Floppy disk Save Transfers from PS4 to PS5
https://twitter.com/BendStudio/status/1323686438127325187
Na most az van, hogy a microsoft foundry lehet csak eladott nekem egy xsx-et, ha lehet majd tényleg boltba besétálva kapni ezt jövő kedden. Fel tudták csigázni a kíváncsiságom. És a végén a cliffhanger!!!44
Hogy aszondja: " és vajon az xss tényleg tudja mindezen effekteket ilyen minőségben csak a felbontást csökkentve?" Kés megáll a levegőben, mindenki feszülten figyel, Arty kikapja a jégről a pezsgőt, DE így folytatják: "Ez majd egy következő videóból derül ki..." A hét csalódása!!!
@Benő: biccsplíz, kézenfekvő a válasz. Kevés a ram!
Ez egy prevgen játék, ami megy most is még a vhs one-on is ddr3-al. Feltételezhetően menni fog a 3x erősebb XSS-en. Persze nem XSX minőségben, hiszen akkor még az ms chill df sem csinálna hozzá külön videót. Azért örültem, hogy most nem magyarázták meg az act1 vége felé azt a tükröződést, hogy milyen szép, mint tavaly, mert az már akkor is szemforgatást okozott.
Up to 60? Frames gone :DTasManXT írta:Na hát bréking.
Days Gone PS5-ön:
Up to 60FPS w/ Dynamic 4K
Floppy disk Save Transfers from PS4 to PS5
https://twitter.com/BendStudio/status/1323686438127325187
Én előtte a Gears 1, 2 és 4-et próbáltam. Nekem amúgy nem jönnek be, egysíkúak és bugyuták. Én csak a grafika miatt, érdekességképpen játszottam. Ez az 5 most érdekesebb.Botond írta:Én végig ezt mondom Zónak, hogy a hélóval szemben, ami egy értelmezhetetlen foshalom, nos a gearsek jók. A sztori miatt is, a lövöldözős rész is vhogy jobb, és persze a grafika is ég és föld, a gears valahogy szemetgyönyörkedtető, a hélók meg remasterelve is értelmezhetetlenek.
Itt az xsx plusz effektekről van szó, ami miatt Arty pánikol, hogy az nem lesz, csak simán az x1x verzió átírása xss-re vagy még az se.Tom írta:Ez egy prevgen játék, ami megy most is még a vhs one-on is ddr3-al. Feltételezhetően menni fog a 3x erősebb XSS-en. Persze nem XSX minőségben, hiszen akkor még az ms chill df sem csinálna hozzá külön videót. Azért örültem, hogy most nem magyarázták meg az act1 vége felé azt a tükröződést, hogy milyen szép, mint tavaly, mert az már akkor is szemforgatást okozott.
Amúgy meg jópofák ezek az agyontömörített tecső videók, de mikor ide elém pattintotta a 4k monitorra a cuccot a kvarcjátékom ultrában akkor azért nekem felszaladt a szemöldököm. És ez még hrd, falusi réjtrész meg minden nélkül, és fps-eket amúgy is utálom, a világból ki lehet üldözni azokkal a faszságokkal, de mikor ezt pörgettük Zóval végig azt éreztem, hogy ezbazmegezszép. Gears4 kb ugyanez a feeling volt. Szóval ja, hajlok rá, hogy belerakjam a három üveggyöngyöt a sarki mediamarkt kasszájába az xsx-ért, hogy ezt lássam a qledre rákövetve hdr-el mindennel és ne tecső videón kelljen megszakérteni, hogy szebb e, mint a tiájjal avagy sem.
Na én meg semmit. De gears5 annyira tetszett látványra, hogy lement szólóban a 4, és még lecoopoztuk az 1 remaster win10 editiont is (ami egy bughalom amúgy, vagy ne ülj neki vagy nagyon erős idegekkel), és mindennap eljátszok a gondolattam, hogy nekiülök az x360on az 1-2-3-judgementnek. Csak ahogy előző kommentben írtam én amúgy sugárban hányok ezektől a lövöldéktől. Még győzködöm magam, hogy ez nem totálba fps, hanem ilyen fedezéklövölde, és abból a mass effect is jó volt, de nem sikerült meggyőzni magam. Majd ha egyszer erre kanyarodik Zó talán egy splitscreennek nekiugrunk, vagy ha vesz egy x360ast ő is három üveggyöngynek a töredékéért.aabyssx írta:Én előtte a Gears 1, 2 és 4-et próbáltam. Nekem amúgy nem jönnek be, egysíkúak és bugyuták. Én csak a grafika miatt, érdekességképpen játszottam. Ez az 5 most érdekesebb.
Meg még egy pár játék. Igen.deep írta:DT:
A VILLage használja az összes gimmicket a PS5-ön.
Adaptive triggers: Feel the weight and pull of weapon triggers for an even more immersive experience.
Haptic feedback: Simulate the feeling of firing a real gun with haptic feedback.
Tempest 3D AudioTech on compatible headphones: Surround yourself with the carefully crafted music and sounds of survival horror in Resident Evil Village. 3D Audio enhances the experience by making you feel the hair-raising sounds coming from every direction.
Spoiler
Botond írta:Itt az xsx plusz effektekről van szó, ami miatt Arty pánikol, hogy az nem lesz, csak simán az x1x verzió átírása xss-re vagy még az se.
Amúgy meg jópofák ezek az agyontömörített tecső videók, de mikor ide elém pattintotta a 4k monitorra a cuccot a kvarcjátékom ultrában akkor azért nekem felszaladt a szemöldököm. És ez még hrd, falusi réjtrész meg minden nélkül, és fps-eket amúgy is utálom, a világból ki lehet üldözni azokkal a faszságokkal, de mikor ezt pörgettük Zóval végig azt éreztem, hogy ezbazmegezszép. Gears4 kb ugyanez a feeling volt. Szóval ja, hajlok rá, hogy belerakjam a három üveggyöngyöt a sarki mediamarkt kasszájába az xsx-ért, hogy ezt lássam a qledre rákövetve hdr-el mindennel és ne tecső videón kelljen megszakérteni, hogy szebb e, mint a tiájjal avagy sem.
Tiájjal? Mi? Van gamer pc-d, akkor minek xsx? Kb most kapta meg a pc-s patchot a játék ezzel az xsx verzióval. Egyedül a 60fps-es átvezetők az újdonság, de lehet azóta már pc-n is frissítették. Amúgy simán lehet, hogy xss a vhs one-os verziót kapja majd meg nagyobb felbontással.
Nekem ez a hobbim, és most tudtak olyat mutatni ami technikai szempontból érdekel, és két fillér nem fogja megakadályozni, hogy kielégítsem a kíváncsiságom. Switchet is így vettem Mobytól, hogy kíváncsi vótam. Van ilyen. A PS pl sose érdekelt, azt nem is vettem. De a 6800xt, az rtx3080as és az xsx piszkálja a fantáziám, ezek közül egy párat lehet beszerzek. Az elérhetőség fontos szűrő lesz mondjuk. :DTom írta:Tiájjal? Mi? Van gamer pc-d, akkor minek xsx? Kb most kapta meg a pc-s patchot a játék ezzel az xsx verzióval. Egyedül a 60fps-es átvezetők az újdonság, de lehet azóta már pc-n is frissítették. Amúgy simán lehet, hogy xss a vhs one-os verziót kapja majd meg nagyobb felbontással.
A tiáj meg csak 1080tiáj, de egyelőre az is elég 4k-hoz amikkel én tolom.
Ha köll, van egy xsx előrendelésem 166500-ért edigitalban. Én arra jutottam, hogy nem köll ide xbox. Majd talán pár év múlva, ha dobnak valami érdekeset.Botond írta:Nekem ez a hobbim, és most tudtak olyat mutatni ami technikai szempontból érdekel, és két fillér nem fogja megakadályozni, hogy kielégítsem a kíváncsiságom. Switchet is így vettem Mobytól, hogy kíváncsi vótam. Van ilyen. A PS pl sose érdekelt, azt nem is vettem. De a 6800xt, az rtx3080as és az xsx piszkálja a fantáziám, ezek közül egy párat lehet beszerzek. Az elérhetőség fontos szűrő lesz mondjuk. :D
A tiáj meg csak 1080tiáj, de egyelőre az is elég 4k-hoz amikkel én tolom.
Elég zseniális ez a logóduplázás a 2 különbség miatt. Egy kis Hahota magazinos "keresd meg a képen a különbséget" beépített játék volt.Moby írta:Meg még egy pár játék. Igen.Spoiler
Botond írta:Nekem ez a hobbim, és most tudtak olyat mutatni ami technikai szempontból érdekel, és két fillér nem fogja megakadályozni, hogy kielégítsem a kíváncsiságom. Switchet is így vettem Mobytól, hogy kíváncsi vótam. Van ilyen. A PS pl sose érdekelt, azt nem is vettem. De a 6800xt, az rtx3080as és az xsx piszkálja a fantáziám, ezek közül egy párat lehet beszerzek. Az elérhetőség fontos szűrő lesz mondjuk. :D
A tiáj meg csak 1080tiáj, de egyelőre az is elég 4k-hoz amikkel én tolom.
Az oké, hogy hobbi meg minden, de tök ugyanazok a játékok vannak rá. Ha lenne rendes pc-m én biztos nem vennék mellé xbox-ot. Ez olyan, mint abban a régi viccben, hogy minek két mosógép? Hogy ne billegjen a teknő.
Fanboyoknál ilyenkor elgurul. Ezt volt egyszerű copypastelni. Listát nem találtam.DanielT írta:Elég zseniális ez a logóduplázás a 2 különbség miatt. Egy kis Hahota magazinos "keresd meg a képen a különbséget" beépített játék volt.
Gamepass mellé XSX. PC-re sokkal szarabb a kínálat.Tom írta:Az oké, hogy hobbi meg minden, de tök ugyanazok a játékok vannak rá. Ha lenne rendes pc-m én biztos nem vennék mellé xbox-ot. Ez olyan, mint abban a régi viccben, hogy minek két mosógép? Hogy ne billegjen a teknő.
Oksa, jövő kedden csörögjünk össze, ha átvetted és arragurulok! Köszi!Moby írta:Ha köll, van egy xsx előrendelésem 166500-ért edigitalban. Én arra jutottam, hogy nem köll ide xbox. Majd talán pár év múlva, ha dobnak valami érdekeset.