Hozzászólás #46991 2020.05.12. 13:33
Na, szóval trials of mana:
+ nekem minden souls és egyéb ugribugri harcos cucc kimaradt, szóval az újdonság ereje megvolt az elején
+ szép
+ nem túl hosszú az alapjáték, 20 óra alatt kipörgethető
0 történet végülis nem rossz
és akkor a mínuszos dolgok sorban, amit úgy fogalmaznék meg egy szóban, hogy egy bites az egész:
- harc az a végére dögunalom lett, elugrik üt, elugrik üt. Ha Moby panaszkodott, hogy csak parry a nioh, akkor erre nem is tudom mit mondana.
- ellenfél úgy tűnik, hogy van 100 féle, de közben csak ~12 féle ellenfél az valójában csak mindből van kékben, sárgában, zöldben, rózsaszínben. 25 éves játék, na.
- mellékküldi mint olyan az nincs is, én legalábbis nem láttam
- gearezés és skillezés is annyira le van butítva, hogy szerintem kvarcjátékban is láttam már komplexebbet
- nulla gondolkodást igényel, a kis sárga csillag mindig mutatja a következő lépésed
- agyfasz a végjáték. Lepörög 6 chapter, megölöd az endbosst, mindenki örül, és jön a credits, és utána megkérdezi akarsz e menteni, akarsz, kibasz a menübe. Vége? A faszt, visszatöltöd a kimentett állást, ami a credits után van, és ahol semmit se tudtál csinálni, mert ugye kibaszott menübe, na és akkor indul a hetedik chapter. 20 órával megvolt a credits, és utána még három óra a játék. Itt teljesen elfogyott az ötlet. Vannak classok az alapjátékban, lépsz fölfele, a sztoriba szépen be van építve hogy egyiknek-másiknak milyen class az álma, van neve, eléred a 3. szintűt is a játékban, amikor is jön a pótjáték vagy nemtom mi, és ott nagyon roleplayer módon mindenki class4nek hívja az új classt. WTF? Benne maradt a béta szöveg, vagy a helyfoglaló, amíg elnevezik, vagy mi? Jó, feltornászunk mindenkit class4re, irány a főboss utáni főfőboss. Ez egy 3 órás labirintusban bolyongás, aminek semmi értelme, mert ugye a kiscsillag minden lépésnél fogja a kezed. Labirintus, amiben nem lehet eltévedni. Viszont 800 töltőképernyő.
- mert hogy bazmeg van három percenként egy töltőképernyő (alapjátékban még ez 15-30 percenként volt), olyan c64 feeling az egész, szerintem kings bountyval voltam utoljára ennyit töltőképernyőn, még c64en.
- és hát open world a lelkem, mellékküldik nélkül. Már ez a mondat is óriási, de kifejtem. Első két chapterben cső végig, mész dungiban előre, előre és előre. Jön chapter3, és hirtelen openworld lesz, lesz egy teknős aki visz egyik zónából a másikba. Hívod, felszállsz, és mész a hátán egyik dungi elejéről a másik dungi elejére. Közben semmi se történik, csak irányítod a teknőst, odaérsz, akkor "a" gomb és tölti be a dungit. Ez van kétszer! Akkor kapsz sárkányt, akit szintén hívhatsz és elrepülsz egyik helyről a másikra. Így lett nagy a világ, hogy nem érnek össze a dungik. Maximális időelbaszás persze, egy töltőképernyő helyett van kettő, meg a köztes baszódás, és nulla értelme van.
Mindegy, nem tudom látszik e, de maximálisan csalódott vagyok. 5/10 azért jár, mert inkább kihagyott ziccer ez, mint direktben szar minden balfaszság ellenére, amire 25 évvel ezelőttről átmentettek. Jöhet a sohatél éjszakája.