Csak hogy legyen vmi a ramnak használt SSD-ben, ahhoz ki kell számolnia vminek azokat a dolgokat. Ez max nagyon, de nagyon statikus felületekre lehetne igaz, de ugye a réjtrészing meg pont az ellenkező irányba fut. Szóval a legnagyobb wolf3d pályarendszert ez a megoldás tuti kiszolgálja profin, de azóta húszonévvel odébb járunk már a grafikai megoldások terén.aabyssx írta:Én olyan eseteket tudok még elképzelni, hogy pl. ha ki tudom dobni a nem, vagy kevésbé látszódó LOD szintek felét, akkor virtuálisan megkétszerezem az erre szánt memóriát. Minél nagyobb garanciám van arra, hogy valami beér az SSD-ről, annál többet merek a lassú tárolóban hagyni. Ha ilyen hekkek működnek, akkor itt lehet rendesen előny a gyorsabb SSD. Cerny említette azt is, hogy lehet priorizálni (6? szintben), hogy SSD-ről mi mennyire fontos, hogy beérjen, ami arra utal, hogy pont ilyenre legyen kontroll.
De majd meglássuk. Kivételesen én is preorderelek egy next gen konzolt. Én mondjuk xboxot, mert arra lesz induláskor 500 játékom, de ha szépen futnak a ps5ön a PS4 gammák, akkor arra is ránézek, hogy végre azokhoz is hozzátudjak szólni az eladási számaikon túl.
Más. Tegnap nekikezdtem a deadfall adventuresnek vagy minek. Külső hdd-n van, úgy szaggat mint a franc az átvezető videók alatt. Még nem tudom a külső hdd miatt vagy amúgy is fos, nem volt erőm se megguglizni. Gyerekeknek tetszik, Indiana jones film helyett. :D