A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
Botond

Hozzászólás #38291 2019.03.18. 15:02

Zóanagyvarázsló írta:Az a baj, hogy hazudozol. Amikor egy játékra, amit ott és akkor játszottam, és azt mondom, hogy ott és akkor nekem nem volt elég, az nyilvánvalóan nem visszavetítés.
Ez most a dune2 vagy a wc1? :)
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38292 2019.03.18. 15:03

Zóanagyvarázsló írta:
Fenntartom egy jogot, hogy bármely játéktól mástól vagy többtől legyen számomra szórakoztató, mint számodra. Egyébiránt nincs ebben semmi ördöngösség: a legtöbb műfaj nem a legelső képviselőitől lett átütő siker, az id is a Doommal tarolt igazán, és azzal tett sok játékost FPS-rajongóvá, nem a Hovertank 3D-vel vagy a Catacomb 3-D-vel. A Wolfenstein 3D már szintén átütő volt (ebben a setting is segített), de a pályák és a fegyverek nagyon unhatók a Doomhoz képest, mellyel már tényleg annyian játszottak egy időben, mint pasziánszt.

de nem a doom a legnagyobb fps siker úgyhogy akár nézhetjük az fpsek reneszánszát a pubgtől is, vagy az cod mwtől :)
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38293 2019.03.18. 15:11

phpBB [media]


sajna sose lesz kész :S
Avatar
Botond

Hozzászólás #38294 2019.03.18. 15:26

Micsu írta:de nem a doom a legnagyobb fps siker úgyhogy akár nézhetjük az fpsek reneszánszát a pubgtől is, vagy az cod mwtől :)
Meg mondjuk az ilyen objektív dolgok, hogy mennyi gémer pc volt, amikor jött a wolf3d meg amikor a doom, meg a pubg, és akkor mi számít átütő sikernek meg elterjedésnek. Hogy amikor a dune2 jött, akkor még a 40 fős gimis osztályomban összesen nem volt 3 pc otthon, összegyűltünk játszani, mint a 50-60as években falun tv-t nézni, stb. De persze, a wolf3d uncsi volt, azért nem terjedt el. Nem azért, mert a bbs-ről letölteni drágább volt (na nem mintha lett volna modeme bárkinek, meg ugye vezetékes telefon se volt a többségnek akkor még...), mint egy highend pc ára, és ezért kézről kézre kellett adni a másolt lemezeket és húszonezres településeken is összesen volt két csávó aki egyáltalán hallott ilyesmiről, hogy lehetne lőni pc-n is, nem csak a sarki kocsmában tolni a goldenaxeot a pénznyelőn.
Mindegy. Sokat változott a világ az biztos.
Avatar
Necro

Hozzászólás #38295 2019.03.18. 15:27

Nekem a Resi2 remake teljesen frissnek hatott. Resi 2 2019-ben, ha más néven jött volna ki akkor is kurva jó lenne (mondjuk akkor nem veszem premierkor ahogy semmi mást sem)
A DMC5 pont olyan mint amikor betettem a PS3-ba a DMC1-2-3 collectiont és 10 perc után oda jutottam hogy hiába van kulturális jelentősége én ezt már nem bírom játszani annyira idejétmúlt. Ha ez más néven jön ki akkor egyből megy a trash tier-be, nagyobb újságoktól még lehet review-t sem kap.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38296 2019.03.18. 15:27

Botond írta:Meg mondjuk az ilyen objektív dolgok, hogy mennyi gémer pc volt, amikor jött a wolf3d meg amikor a doom, meg a pubg, és akkor mi számít átütő sikernek meg elterjedésnek. Hogy amikor a dune2 jött, akkor még a 40 fős gimis osztályomban összesen nem volt 3 pc otthon, összegyűltünk játszani, mint a 50-60as években falun tv-t nézni, stb. De persze, a wolf3d uncsi volt, azért nem terjedt el. Nem azért, mert a bbs-ről letölteni drágább volt (na nem mintha lett volna modeme bárkinek, meg ugye vezetékes telefon se volt a többségnek akkor még...), mint egy highend pc ára, és ezért kézről kézre kellett adni a másolt lemezeket és húszonezres településeken is összesen volt két csávó aki egyáltalán hallott ilyesmiről, hogy lehetne lőni pc-n is, nem csak a sarki kocsmában tolni a goldenaxeot a pénznyelőn.
Mindegy. Sokat változott a világ az biztos.
a wolf3dvel én a doom előtt találkoztam, pedig a doomal is megjelenés környékén és absz nem fogott meg, utóbbi viszont nagyon, mai szemmel nincs kurva nagy különbség a kettő között, akkoriban ég és föld volt :)
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38297 2019.03.18. 15:29

Botond írta:Ez most a dune2 vagy a wc1? :)
Az összes többi, amiről beszélni próbálsz általánosságban vagy konkrétan, miközben valójában ezeken kívül másra te sem gondolsz. Azt meg sajnálom, ha nem érted meg, hogy a legtöbb kezdetleges irányítású játékkal tényleg nem volt számomra tökéletes élmény kínlódani ott és akkor sem. A WC2-ért PC-t vettem, de ettől még annak sem szopom fel az irányítását.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38298 2019.03.18. 15:33

Ami ma a legnagyobb pokol a Dune 2 -ben, hogy nem lehet scrollozni simán csak az egér szélre húzásával. El kell találni egy rohadt csíkot és azzal görgetni... ami még véletlen se a kép szélén van, hogy vakon lehessen.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38299 2019.03.18. 15:35

DanielT írta:Ami ma a legnagyobb pokol a Dune 2 -ben, hogy nem lehet scrollozni simán csak az egér szélre húzásával. El kell találni egy rohadt csíkot és azzal görgetni... ami még véletlen se a kép szélén van, hogy vakon lehessen.
igen, mondom a c&c űrtechnika volt ezekhez képest minden tekintetben
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38300 2019.03.18. 15:40

Botond írta:Meg mondjuk az ilyen objektív dolgok, hogy mennyi gémer pc volt, amikor jött a wolf3d meg amikor a doom, meg a pubg, és akkor mi számít átütő sikernek meg elterjedésnek. Hogy amikor a dune2 jött, akkor még a 40 fős gimis osztályomban összesen nem volt 3 pc otthon, összegyűltünk játszani, mint a 50-60as években falun tv-t nézni, stb. De persze, a wolf3d uncsi volt, azért nem terjedt el. Nem azért, mert a bbs-ről letölteni drágább volt (na nem mintha lett volna modeme bárkinek, meg ugye vezetékes telefon se volt a többségnek akkor még...), mint egy highend pc ára, és ezért kézről kézre kellett adni a másolt lemezeket és húszonezres településeken is összesen volt két csávó aki egyáltalán hallott ilyesmiről, hogy lehetne lőni pc-n is, nem csak a sarki kocsmában tolni a goldenaxeot a pénznyelőn.
Mindegy. Sokat változott a világ az biztos.
Sokkal kevesebb játékgép volt akkor, de a nagy jelenség a szcénában a Doom volt, mely több gépre volt telepítve, mint Windows. Egy legenda volt akkor, és kb. 10 évig a legtöbb cikkben minden idők legjobb játékaként emlegettek, fejlesztők sora számára az volt a hivatkozási alap. Szintén a Doom tette menővé az FPS-multit, és hozta el a dungeon crawler-szökevény labirintusok helyett a jó FPS-pályákat.

Akármennyi PUBG is ment el vagy bármi, a Doom robbantása a játékosbázis méretéhez képest brutális volt. Persze voltak Wolf 3D-klónok is, az előtt sem csak az id gyártott proto-FPS-eket, hanem más, például a Bethesda is.

A Wolf 3D-t egyébként áttörésnek minősítettem (erre fel írod hazug baromságokat), de ha szerinted nem a Doom adott egy még nagyobb boostot a műfajnak a legnépszerűbbé váláshoz, akkor nálad komoly bajok vannak, akármi is volt a 40 fős kisegítős osztályodban. Fasza volt a Wolf 3D, de azért a Doom kellett ahhoz, hogy igazán fasza legyen efpéesezni.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38301 2019.03.18. 15:46

DanielT írta:Ami ma a legnagyobb pokol a Dune 2 -ben, hogy nem lehet scrollozni simán csak az egér szélre húzásával. El kell találni egy rohadt csíkot és azzal görgetni... ami még véletlen se a kép szélén van, hogy vakon lehessen.
Pedig ezzel teljesedett ki csak igazán a játék. Ha az átlag Nintendo-huszár átült az übersmooth Super Mario vagy a Sega-obsitos a Herzog Zwei elől a PC-hez, teljesen elképzelhetetlen volt, hogy ez egy picit is zavarta volna, és ne lett volna a legjobb reklámja egy új műfajnak. Ha egy hepciáskodó is akadt, az csak egy finnyás köcsög lehetett.
Avatar
Necro

Hozzászólás #38302 2019.03.18. 15:55

Vannak játszható, modern irányítású Dune2 remake-ek, az egyikre rá is próbáltam egy éve, de a gép a 7. pálya körül menthetetlenül összecsukott (újrapróbáltam vagy harmincszor, nem sikerült).
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38303 2019.03.18. 16:14

Micsu írta:a wolf3dvel én a doom előtt találkoztam, pedig a doomal is megjelenés környékén és absz nem fogott meg, utóbbi viszont nagyon, mai szemmel nincs kurva nagy különbség a kettő között, akkoriban ég és föld volt :)
Szintén, és hiába jobbak objektíven mindenben a classic doomok, azokkal csak jóval később találkoztam és 1-2 pálya után megunom őket, a wolf3d-ből meg legalább 1-1 komplett epizód lepörög minden évben. Mert azt toltam a 486-on itthon faterral felváltva, meg a Catacomb 3D-t a sulis gépeken.
Ellenben a Killzone 1-el, amit rokonnál toltam ott és akkor PS2-n és már akkor is inkább a fénypisztolyos, sárgakazis duckhuntot preferáltuk helyette, akkorát ütött a kontextusa, amit meg kellett érteni. E! :idiota:
Avatar
Botond

Hozzászólás #38304 2019.03.18. 17:01

Zóanagyvarázsló írta:Sokkal kevesebb játékgép volt akkor, de a nagy jelenség a szcénában a Doom volt, mely több gépre volt telepítve, mint Windows. Egy legenda volt akkor, és kb. 10 évig a legtöbb cikkben minden idők legjobb játékaként emlegettek, fejlesztők sora számára az volt a hivatkozási alap. Szintén a Doom tette menővé az FPS-multit, és hozta el a dungeon crawler-szökevény labirintusok helyett a jó FPS-pályákat.

Akármennyi PUBG is ment el vagy bármi, a Doom robbantása a játékosbázis méretéhez képest brutális volt. Persze voltak Wolf 3D-klónok is, az előtt sem csak az id gyártott proto-FPS-eket, hanem más, például a Bethesda is.

A Wolf 3D-t egyébként áttörésnek minősítettem (erre fel írod hazug baromságokat), de ha szerinted nem a Doom adott egy még nagyobb boostot a műfajnak a legnépszerűbbé váláshoz, akkor nálad komoly bajok vannak, akármi is volt a 40 fős kisegítős osztályodban. Fasza volt a Wolf 3D, de azért a Doom kellett ahhoz, hogy igazán fasza legyen efpéesezni.
Ne viccelj már! Hogy mérte bárki a net előtti korban, amikor még a gépek 90%-ára nem tudtál spyware cuccot tolni, hogy mennyi gépre van telepítve doom? Meg hogy több, mint windows? Több, mint 3.1-es? Micsoda meglepetés! Még a win95 se volt 100%-os piacrészű oprendszer, még akkor is javában folyt a a dosos könyvelő programokról az átállás, és igen, akkor még az irodai gép is gémer pc volt. Ehhez képest nekem az a megélésem 93ból, hogy nem volt olyan gép, amin ne lett volna wolf3d, prince of persia, dune2 meg tetris. Ez minden kalóz dossal jött egyből céges és magán gépre is, mint Daninak a candy crash saga a win10hez, ha kell ha nem. A 100%-os penetrációt a doom túllépte? Nyilván az én merítésem egy tucat gép max, ami szüleim munkahelyén volt meg nekem, meg a suliban a másik két havernak aki váltott c64ről/amigáról PCre 93ban. Doom szerinted a 93.12.10-es kiadási dátum mellett mikor ért el kishazánkba? Mikor látta először mondjuk Micsu? 94 karácsonya előtt vagy utána?
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38305 2019.03.18. 18:03

Botond írta:Ne viccelj már! Hogy mérte bárki a net előtti korban, amikor még a gépek 90%-ára nem tudtál spyware cuccot tolni, hogy mennyi gépre van telepítve doom? Meg hogy több, mint windows? Több, mint 3.1-es? Micsoda meglepetés! Még a win95 se volt 100%-os piacrészű oprendszer, még akkor is javában folyt a a dosos könyvelő programokról az átállás, és igen, akkor még az irodai gép is gémer pc volt. Ehhez képest nekem az a megélésem 93ból, hogy nem volt olyan gép, amin ne lett volna wolf3d, prince of persia, dune2 meg tetris. Ez minden kalóz dossal jött egyből céges és magán gépre is, mint Daninak a candy crash saga a win10hez, ha kell ha nem. A 100%-os penetrációt a doom túllépte? Nyilván az én merítésem egy tucat gép max, ami szüleim munkahelyén volt meg nekem, meg a suliban a másik két havernak aki váltott c64ről/amigáról PCre 93ban. Doom szerinted a 93.12.10-es kiadási dátum mellett mikor ért el kishazánkba? Mikor látta először mondjuk Micsu? 94 karácsonya előtt vagy utána?
A Doom-legendárium és Windows-port munkálait irányító Gabe Newell állítására utaltam, mely szerint '95 végén több gépen volt Doom, mint Windows. Nem valamelyikünk baráti köréről van szó, hanem az USA-ról, és ez kegyetlen nagy szám volt. Azt hittem, ismered a történetet.

Bill Gates a porton túl egy kis reklámmal próbálta is megdobni vele az új oprendszer eladásait:

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38306 2019.03.18. 18:22

Nem sikerült átmenteni a Pc-re a az ultra-lowest settinget Xbox One X-ről... :(( Maradt a proli low a legaljának. :szomoru1:

phpBB [media]
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38307 2019.03.18. 18:38

Botond írta:Ne viccelj már! Hogy mérte bárki a net előtti korban, amikor még a gépek 90%-ára nem tudtál spyware cuccot tolni, hogy mennyi gépre van telepítve doom? Meg hogy több, mint windows? Több, mint 3.1-es? Micsoda meglepetés! Még a win95 se volt 100%-os piacrészű oprendszer, még akkor is javában folyt a a dosos könyvelő programokról az átállás, és igen, akkor még az irodai gép is gémer pc volt. Ehhez képest nekem az a megélésem 93ból, hogy nem volt olyan gép, amin ne lett volna wolf3d, prince of persia, dune2 meg tetris. Ez minden kalóz dossal jött egyből céges és magán gépre is, mint Daninak a candy crash saga a win10hez, ha kell ha nem. A 100%-os penetrációt a doom túllépte? Nyilván az én merítésem egy tucat gép max, ami szüleim munkahelyén volt meg nekem, meg a suliban a másik két havernak aki váltott c64ről/amigáról PCre 93ban. Doom szerinted a 93.12.10-es kiadási dátum mellett mikor ért el kishazánkba? Mikor látta először mondjuk Micsu? 94 karácsonya előtt vagy utána?
doomal nem tudom, valszeg 94 de a doom2vel az 576 teszt után nem sokkal én is felvettem a kapcsolatot, cd korszakban meg nagyon gyorsan jöttek ám a játékok megjelenés után, warezban természetesen :banplz:
Avatar
Botond

Hozzászólás #38308 2019.03.18. 18:39

Zóanagyvarázsló írta:A Doom-legendárium és Windows-port munkálait irányító Gabe Newell állítására utaltam, mely szerint '95 végén több gépen volt Doom, mint Windows. Nem valamelyikünk baráti köréről van szó, hanem az USA-ról, és ez kegyetlen nagy szám volt. Azt hittem, ismered a történetet.

Bill Gates a porton túl egy kis reklámmal próbálta is megdobni vele az új oprendszer eladásait:
Ismertem persze, de te elhiszed, hogy van mögötte reprezentatív mérés? Meg ugye 1993.12.10-hez képest '95 vége az odébb van, ahogy ezt is jeleztem. Pont az ilyesmikről beszélek. Ez több idő, mint ami a wolf3d meg a doom kiadása között eltelt. Akkoriban ennyi idő alatt nagyon sok víz lefolyt a Dunán. Ez pont az az időszak amikor ugrásszerűen nőtt a pc penetráció. 92-93ban még kuriózum volt, 95 végén meg már mindenkinek volt, 92-93ban még dos-al szopórollereztünk, 95 végére már terjedt a win95, 92-93ben még nem létezett halandó magyar ember számára internet (USÁkiában is BBS volt max, de az se mindenkinek), minden progi lemezmásolással terjedt, 95ben azért már voltak legalább a cégeknél modemek, amivel lehetett legalább patcheket leszedni, meg infót, hogy egyáltalán mit keressünk, mint játék, ne csak annyi infó legyen, hogy a szomszéd kerületben a pistikének van az az izé, ami olyan mint a wolf3d, csak szörnyekkel. 92-93ban még nem volt cd leolvasó szinte senkinek (nekem is 1x olvasó volt, ami csak gyári cd-t olvasott, háziírást nem), nemhogy író, 95ben azért már a cégeknél lehetett itt-ott nagyiparban sokszorosítani a cuccot, 92-93ban még 640*480-as svga monitor volt a trendy, 95re már simán lehetett kapni emberi árban 1024*768ast is, stb. Aztán még jött pár ilyen hyperugrás, amikor kurvára senki nem bírta definiálni, hogy a dune2 azért szar, mert körülményes scrollozni, mert jött, beütött, faltad ami pluszt hozott (mondjuk egy C64es supremacyhez képest), és mire oda jutottál volna, hogy mi a szar benne már másik hypevonaton voltál, és ugyanez igaz még egy halom címre. Most már tudod, persze, de akkor? 92-93ban? Mondom, viccölsz, bolondozol csak.
És ez most csak a 92-93 vs 95 vége vonalra van kihegyezve, de ugyanígy vannak ilyen karakteres törések bármelyik tizenhúszéves különbségek esetén.
De nekem mindegy, én szerencsére ott voltam akkor, és élveztem ezeket a címeket, újdonságokat. Jóvót!
Avatar
Botond

Hozzászólás #38309 2019.03.18. 18:42

DanielT írta:Nem sikerült átmenteni a Pc-re a az ultra-lowest settinget Xbox One X-ről... :(( Maradt a proli low a legaljának. :szomoru1:
Xbox one-on is elérhető 4k@ultra@60al, csak át kell streamelni a PC-ről. :)
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #38310 2019.03.18. 18:54

Metro verdict végülis mi lett? Sokan unalmasnak írják. Egyelőre még a virágboltra sem szántam rá magam.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38311 2019.03.18. 19:03

Botond írta:Ismertem persze, de te elhiszed, hogy van mögötte reprezentatív mérés?
hannibál seregéről is voltak infok és nem volt mögöttte reprezentatív mérés, meg egyébként is gabe mondta azaz úgy volt ;)
Avatar
Moby

Hozzászólás #38312 2019.03.18. 19:05

Greyfox írta:Metro verdict végülis mi lett? Sokan unalmasnak írják. Egyelőre még a virágboltra sem szántam rá magam.
Imádtam. Lesz majd egyszer második végigjátszás is (good ending lett az elsőre). Majd. Valamikor.
Avatar
insp

Hozzászólás #38313 2019.03.18. 19:06

Greyfox írta:Metro verdict végülis mi lett? Sokan unalmasnak írják. Egyelőre még a virágboltra sem szántam rá magam.

Viragbolti alapjan mondom (kb 2/3-anal lehetek):

Grafika (extreme setting, ultrawide monitor): nehol nagyon szep, de kozel nem olyan uberbefosas...
Gameplay: tenlyeg unalmas. Ezen belul gunplay: szar. Nem jatszatatja magat, idegesitoen keves loszer nehol.
Sztori: hatoize... ...a regenyek biztos jok, de nekem nem nagyon adja a hangulatot
Hang: ez kibaszottjo. Dolby Atmos es jol is implementaltak

Verdikt: vegig fogom tolni, ha mar nekialltam, de nem lesz emlekezetes.
Avatar
Botond

Hozzászólás #38314 2019.03.18. 19:16

Micsu írta:hannibál seregéről is voltak infok és nem volt mögöttte reprezentatív mérés, meg egyébként is gabe mondta azaz úgy volt ;)
Ja, mert a hadtáp az 20. századi találmány. :D
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38315 2019.03.18. 21:04

Botond írta:Ismertem persze, de te elhiszed, hogy van mögötte reprezentatív mérés? Meg ugye 1993.12.10-hez képest '95 vége az odébb van, ahogy ezt is jeleztem. Pont az ilyesmikről beszélek. Ez több idő, mint ami a wolf3d meg a doom kiadása között eltelt. Akkoriban ennyi idő alatt nagyon sok víz lefolyt a Dunán. Ez pont az az időszak amikor ugrásszerűen nőtt a pc penetráció. 92-93ban még kuriózum volt, 95 végén meg már mindenkinek volt, 92-93ban még dos-al szopórollereztünk, 95 végére már terjedt a win95, 92-93ben még nem létezett halandó magyar ember számára internet (USÁkiában is BBS volt max, de az se mindenkinek), minden progi lemezmásolással terjedt, 95ben azért már voltak legalább a cégeknél modemek, amivel lehetett legalább patcheket leszedni, meg infót, hogy egyáltalán mit keressünk, mint játék, ne csak annyi infó legyen, hogy a szomszéd kerületben a pistikének van az az izé, ami olyan mint a wolf3d, csak szörnyekkel. 92-93ban még nem volt cd leolvasó szinte senkinek (nekem is 1x olvasó volt, ami csak gyári cd-t olvasott, háziírást nem), nemhogy író, 95ben azért már a cégeknél lehetett itt-ott nagyiparban sokszorosítani a cuccot, 92-93ban még 640*480-as svga monitor volt a trendy, 95re már simán lehetett kapni emberi árban 1024*768ast is, stb. Aztán még jött pár ilyen hyperugrás, amikor kurvára senki nem bírta definiálni, hogy a dune2 azért szar, mert körülményes scrollozni, mert jött, beütött, faltad ami pluszt hozott (mondjuk egy C64es supremacyhez képest), és mire oda jutottál volna, hogy mi a szar benne már másik hypevonaton voltál, és ugyanez igaz még egy halom címre. Most már tudod, persze, de akkor? 92-93ban? Mondom, viccölsz, bolondozol csak.
És ez most csak a 92-93 vs 95 vége vonalra van kihegyezve, de ugyanígy vannak ilyen karakteres törések bármelyik tizenhúszéves különbségek esetén.
De nekem mindegy, én szerencsére ott voltam akkor, és élveztem ezeket a címeket, újdonságokat. Jóvót!
Nekem is vannak kétségeim a Microsoft-felmérés reprezentativitását illetően, de tény, hogy valamiért arra jutottak Gatesék, a Win 95 nem terjed eléggé, de akkori szinten tömegek doomoznak. Még egyszer: én is játszottam vérben forgó szemekkel a Wolf 3D-t, de az a típusú level design alkalmas volt az lepattintásomra a '90-es évek elején is.

A C64-es karrierem is részben arról szólt, hogy a hároméletes és a kezdetleges műfajok nem voltak képesek annyira letaglózni, alig játszottam végig valamit. Persze imádtam a fapados Sim Cityt is, de attól még láttam, hogy a feature-szegény és nograf, bezzeg utólag megtudtam, hogy a többi platformon többet tudott. Aztán a Sim City 2000 mégsem ment később igazán sokat, de a PC akkor már maga volt a Kánaán számomra. Korábban "elégedetlenségemben" C64-en is próbáltam programozni, és később PC-n is. Persze nem vérkomolyan, de kezelőfelületet vagy megálmodott harcrendszert például igen. Rengeteget ötleteltünk annak idején, pályákat gyártottunk, kódsorokat pötyögtünk. Gyakran több idő ment el erre, mint játékra. Élveztük a játékokat, de kerestük, hogy mivel léphetnének szintet, az újabb platformok új csodáiról szóló cikkeket meg faltuk, és alig vártam, hogy NES és C64 helyett modern PC-n élhessem át a legújabb csodákat.

Sok '80-as évekbeli, illetve '90-es évek eleji játékkal játszottam annak idején, de a legtöbb kedvencem az érából nem gyermekkori emlék, hanem olyan, sok év késéssel, akár az elmúlt években ismertem meg (jobban). Hiába nőttem fel C64-en és NES-en, amikor először elindítottam az X-COM-ot, a Doomot, a WarCraft II-t, a Dungeon Keepert vagy a Carmageddont a régi élmények 90%-a zárójelbe került, mert egy új, "jobb" világ nyílt ki előttem. Persze C64-en pont a legjobb RPG-k maradtak ki.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38316 2019.03.18. 21:22

c64el én is sokat játszottam, de igazán nagy gamer élmény a street rod meg talán a silent hunter2 volt, hirtelen ezek jutnak eszembe, pc már teljesen más liga volt
Avatar
Moby

Hozzászólás #38317 2019.03.18. 21:35

Zóanagyvarázsló írta:Élveztük a játékokat, de kerestük, hogy mivel léphetnének szintet, az újabb platformok új csodáiról szóló cikkeket meg faltuk, és alig vártam, hogy NES és C64 helyett modern PC-n élhessem át a legújabb csodákat.
Te már ezen a ponton gyűjthetted szorgosan a lemaradást, mert a pc a c64 mellett nem is létezett opció volt. Nekem 90-ben lett meg az a500, és akkor még vga kártyát+moitor kiállításon láttunk egy balatoni nyaraló áráért. Az a500 akkoriban az elérhető pécéket keresztbe baszta meg odavissza hétszer képben, nomegpláne hangban, ami akkoriban a covox-al volt egyenértékű idehaza. Nem a C64, az a 500. A c64 éra virágkora 86-88 környékén volt, amikor a pécé géming szinten nedves álomként létezett. Az olyan 93-94 környékén kezdett valami lenni, amikor már nem röhögtette ki magát mindenki a pécével a már kihúnyóban lévő amigák mellett(olyan nagyon). Csakhogy időközben eltelt olyan 8-10 év. Szóval úgy egy generációnyi. A commodore meg kivégezte magát a gecibe.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38318 2019.03.18. 21:54

Moby írta:Te már ezen a ponton gyűjthetted szorgosan a lemaradást, mert a pc a c64 mellett nem is létezett opció volt. Nekem 90-ben lett meg az a500, és akkor még vga kártyát+moitor kiállításon láttunk egy balatoni nyaraló áráért. Az a500 akkoriban az elérhető pécéket keresztbe baszta meg odavissza hétszer képben, nomegpláne hangban, ami akkoriban a covox-al volt egyenértékű idehaza. Nem a C64, az a 500. A c64 éra virágkora 86-88 környékén volt, amikor a pécé géming szinten nedves álomként létezett. Az olyan 93-94 környékén kezdett valami lenni, amikor már nem röhögtette ki magát mindenki a pécével a már kihúnyóban lévő amigák mellett(olyan nagyon). Csakhogy időközben eltelt olyan 8-10 év. Szóval úgy egy generációnyi. A commodore meg kivégezte magát a gecibe.
Persze, a PC-vágyás már vége volt, előtte az Amiga volt a nedves álom, illetve a kocsmai arcade-ek előrébb jártak beat' em apokban. És ja, le voltam maradva egy kicsit a C64-gyel, mert csak '89-ben kezdtem, nyilván az ötletelés-vágyódás-programozás egy későbbi éra pár évvel (éppen a Wolf 3D, Dune 2 és ezek idejétől lett érdekesebb a PC, de a PoP is hiányzott nagyon, mert az csak 2011 óta van PC-re).

Életem első videojátéka ez volt, és bár örültem kiskölökként, mint majom a farkának, hogy valamivel játszhatok, de nem volt maradandó élmény, hiába nem tudtam semmihez mérni:

phpBB [media]


A Wizard of Wor, a Steel Thunder, a Test Drive 2, a Sim City, a Golden Axe, a Street Fighter II, a Creatures 1-2 és magyarsága miatt A kastély voltak meghatározó élmények, de ezek között is több fapadossá vált/"elfogyott" hamar, illetve fosport volt mindig is (amit akkor nem tudtam). A Karateka és a Shadow Dancer nagyon tetszett, csak sose jutottam el semeddig, a Lat Ninja meg valamiért fagyott. A Street Rodot PC-n játszottam, nagyon szerettem. Sok csoda kimaradt, mert nem voltak meg havernak, és PC-n (többnyire RPG-k, kalandjátékok, Pirates!) ismertem meg őket, pedig velük sokkal erősebb lett volna a C64-es csomag.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #38319 2019.03.18. 22:07

Moby írta:Te már ezen a ponton gyűjthetted szorgosan a lemaradást, mert a pc a c64 mellett nem is létezett opció volt. Nekem 90-ben lett meg az a500, és akkor még vga kártyát+moitor kiállításon láttunk egy balatoni nyaraló áráért. Az a500 akkoriban az elérhető pécéket keresztbe baszta meg odavissza hétszer képben, nomegpláne hangban, ami akkoriban a covox-al volt egyenértékű idehaza. Nem a C64, az a 500. A c64 éra virágkora 86-88 környékén volt, amikor a pécé géming szinten nedves álomként létezett. Az olyan 93-94 környékén kezdett valami lenni, amikor már nem röhögtette ki magát mindenki a pécével a már kihúnyóban lévő amigák mellett(olyan nagyon). Csakhogy időközben eltelt olyan 8-10 év. Szóval úgy egy generációnyi. A commodore meg kivégezte magát a gecibe.
csak mikor meg sose talalkoztal videojatekkal akkor azert mashogy jon at 92ben 10 eves kor korul egy c64, nameg fingod se volt h mi a jobb ha van egyaltalan ;) elmenyrol van szo , mas vilag volt na
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #38320 2019.03.18. 22:12

Micsu írta:csak mikor meg sose talalkoztal videojatekkal akkor azert mashogy jon at 92ben 10 eves kor korul egy c64, nameg fingod se volt h mi a jobb ha van egyaltalan ;) elmenyrol van szo , mas vilag volt na
Ja, és tulajdonképpen kertben/határban játszással, a legóval vagy a könyvekkel, mesékkel is versengett a C64/NES, és hol nyert, hol nem. Nyilván életkorral is járt, hogy ezekből kezdtem részben kiöregedni, amikor jött a PC, és arra egyszerűen jobban ráfüggtem más tevékenységek rovására, persze azért is, mert a szofisztikáltabb és időigényesebb műfajok ott értek el. Viszont például a Dungeon Master II nem kapott el, ahogy az Elvirával sem tudtam mit kezdeni C64-en.
Avatar
Botond

Hozzászólás #38321 2019.03.19. 10:18

Moby írta:Te már ezen a ponton gyűjthetted szorgosan a lemaradást, mert a pc a c64 mellett nem is létezett opció volt. Nekem 90-ben lett meg az a500, és akkor még vga kártyát+moitor kiállításon láttunk egy balatoni nyaraló áráért. Az a500 akkoriban az elérhető pécéket keresztbe baszta meg odavissza hétszer képben, nomegpláne hangban, ami akkoriban a covox-al volt egyenértékű idehaza. Nem a C64, az a 500. A c64 éra virágkora 86-88 környékén volt, amikor a pécé géming szinten nedves álomként létezett. Az olyan 93-94 környékén kezdett valami lenni, amikor már nem röhögtette ki magát mindenki a pécével a már kihúnyóban lévő amigák mellett(olyan nagyon). Csakhogy időközben eltelt olyan 8-10 év. Szóval úgy egy generációnyi. A commodore meg kivégezte magát a gecibe.
Én 85ben kaptam a C64et, floppy olvasóval. Azzal én voltam a császár 92ig, akkor kapott a suliban az egyik osztálytársam 286ost. Amigája senkinek nem volt közel-távol ismerettségi körben, c64esek többsége is kazettás volt, floppys elvétve még a 90es évek elején is. Jártunk a pecsába lemezt másolni, cserélgetni, adni-venni, aztán ment a többi osztálytársnak/havernak a másolás lemezről kazettára. 93-ban mentem gimibe, azon a nyáron volt a váltás C64ről 486DX40re. Persze azzal is nagy császár voltam a 386sx-dx konkurencia mellett. :) Tegnap elkezdtem írni egy listát nekem mik amik meghatározó címek voltak C64en ebben a ~8 évben, de aztán mikor húszonharmincig jutottam, akkor inkább töröltem, mert egyszerűen annyira kibaszott jóság volt, hogy kár is ilyen statisztikai szinten belemenni az alátámasztásába, hogy a jó az jó. :)
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #38322 2019.03.19. 10:59

Nekem ezek voltak az elsők között C64-en.
phpBB [media]

phpBB [media]

Mindkettő brutálisan stresszes játék volt (amúgy zseniális).
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #38323 2019.03.19. 11:09

Ugyan jó gyerekkorom volt ezekkel is, de én ezeket a szarokat nem sírom vissza. 80-90-es évek Spektrumon, C64-en, kezdetleges pécén tök szarok voltak. Amiga brutál luxus volt, konzolokat soha sem engedhettük meg magunknak, az experimentális 3D korszak is full ocsmány, szar volt. Abba is hagytam anno a gaminget, pedig abban nőttem fel.
Az volt egy nagy élmény és változtatott meg mindent, amikor 56K modemmel telefonvonalon keresztül egyszer leszedtük a Shenmue trailert. Azt hittem, hogy prerenderelt az egész, erre megmozdul minden full valós 3D-ben. Egykori japó igényesség + teknó hirtelen nagyon sok ajtót kinyitott. Nem nagyon lesz ilyen kvantum-lépés mostanában.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38324 2019.03.19. 12:49

Botond írta:Én 85ben kaptam a C64et, floppy olvasóval. Azzal én voltam a császár 92ig, akkor kapott a suliban az egyik osztálytársam 286ost. Amigája senkinek nem volt közel-távol ismerettségi körben, c64esek többsége is kazettás volt, floppys elvétve még a 90es évek elején is. Jártunk a pecsába lemezt másolni, cserélgetni, adni-venni, aztán ment a többi osztálytársnak/havernak a másolás lemezről kazettára. 93-ban mentem gimibe, azon a nyáron volt a váltás C64ről 486DX40re. Persze azzal is nagy császár voltam a 386sx-dx konkurencia mellett. :) Tegnap elkezdtem írni egy listát nekem mik amik meghatározó címek voltak C64en ebben a ~8 évben, de aztán mikor húszonharmincig jutottam, akkor inkább töröltem, mert egyszerűen annyira kibaszott jóság volt, hogy kár is ilyen statisztikai szinten belemenni az alátámasztásába, hogy a jó az jó. :)
Én is 85-ben kezdtem, de nem 64-el, hanem C16-al, magnóval. Nem volt hozzá semmim. Se játék, se semmi, szóval eóirogattam magamnak basicben játékokat hozzá :D 86-ban lett meg a C64 floppyval, 90-ben A500, 92-ben A1200(ekkor érettségiztem), 94-ben vettem megjelenéskor amolyan passzióból egy CD32-t, de nem érdekelt, nem is játszottam rajta, a csajozáson kívül akkoriban nem igen érdekelt más :D 96 - PS1. 97-ben vettem meg az első játékra alkalmasnak mondható pécét (addig mono laptopon nyomtam, meg volt otthon egy 486-om, de azt szinte nem is használtam semmire). Egy 166MMX(200-ra tunnyatva)+Voodoo Banshee. Nekem valahonnan onnan datálódik a pc géming.
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #38325 2019.03.19. 13:18

Nem elég, hogy floppys(!) C64, meg A500, de még 1200 is?!? Azt a burzsuj formádat! Te is a II. kerben laksz? :idiota:
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38326 2019.03.19. 13:32

Moby írta:Én is 85-ben kezdtem, de nem 64-el, hanem C16-al, magnóval. Nem volt hozzá semmim. Se játék, se semmi, szóval eóirogattam magamnak basicben játékokat hozzá :D 86-ban lett meg a C64 floppyval, 90-ben A500, 92-ben A1200(ekkor érettségiztem), 94-ben vettem megjelenéskor amolyan passzióból egy CD32-t, de nem érdekelt, nem is játszottam rajta, a csajozáson kívül akkoriban nem igen érdekelt más :D 96 - PS1. 97-ben vettem meg az első játékra alkalmasnak mondható pécét (addig mono laptopon nyomtam, meg volt otthon egy 486-om, de azt szinte nem is használtam semmire). Egy 166MMX(200-ra tunnyatva)+Voodoo Banshee. Nekem valahonnan onnan datálódik a pc géming.
Emlékszem a 2000-es évek elején óvodában becsődítettek minket a tornaterembe és mutogattak valami monokróm monitoros csotrogányt. Aztán egy évre rá kaptam egy valahonnan leselejtezett 486-ost, amin volt wolf3d, grandprix, megadriveos disney játékok (aladdin meg Oroszlánkirály), meg a dos-os mario.
Kövi pc-s lépcső nekem már a cod, nfs underground 2 meg a doom3 korszak volt pc fronton.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38327 2019.03.19. 15:34

Mint írtam korábban, nem vagyok elégedett az RTX hangjával. Mostanra megelégedtem vele.
Spoiler
És akkor beköszönök a topik (remélem :) ) első vízhűtéses RTX-ével. Annyira handmade, hogy az NZXT készsége nem is kompatibilis a kártyával. Node kicsit fúrtunk itt, faragtunk ott, röpült a forgács és néhány kondenzátor, de végül a munka csodás végeredménnyel zárult. A vga hangtalan, és a Divisin2 alatt korábban 70 fokos kártya immáron 36 fokos ugyanott.
Ezzel a kukásgép érzésem szerint elérte maximumát, innen csak már valami nagyon újat lesz értelme ismét építeni. Itt persze nincsenek szépen harisnyázott kábelett, de ne is várjátok ezt egy ultra lowcost cucctól. Majd a következőben! :ravasz1:
kukasgep.jpg
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38328 2019.03.19. 16:07

Moby írta:Mint írtam korábban, nem vagyok elégedett az RTX hangjával. Mostanra megelégedtem vele.
Spoiler
És akkor beköszönök a topik (remélem :) ) első vízhűtéses RTX-ével. Annyira handmade, hogy az NZXT készsége nem is kompatibilis a kártyával. Node kicsit fúrtunk itt, faragtunk ott, röpült a forgács és néhány kondenzátor, de végül a munka csodás végeredménnyel zárult. A vga hangtalan, és a Divisin2 alatt korábban 70 fokos kártya immáron 36 fokos ugyanott.
Ezzel a kukásgép érzésem szerint elérte maximumát, innen csak már valami nagyon újat lesz értelme ismét építeni. Itt persze nincsenek szépen harisnyázott kábelett, de ne is várjátok ezt egy ultra lowcost cucctól. Majd a következőben! :ravasz1:
kukasgep.jpg
Elég állat! :eljen: Múltkor mondani akartam egyébként, hogy vizes VGA jön, csak aztán elfelejtettem bekommentelni. :)
Avatar
Moby

Hozzászólás #38329 2019.03.19. 16:45

A DQXI korábban 88 fokig fűtötte fel a gpu-t, ahol erősen thermal throttlingolt. Most ugyanott 50 fok. A kártyát a gyári hűtéssel soha nem láttam huzamosabb (10sec felett) 1720MHz felett járni, de inkább 1650-1720 között hintázot, most beáll 1890Mhz-re, és onnan el sem mozdul. :eljen:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38330 2019.03.19. 17:02

Moby írta:A DQXI korábban 88 fokig fűtötte fel a gpu-t, ahol erősen thermal throttlingolt. Most ugyanott 50 fok. A kártyát a gyári hűtéssel soha nem láttam huzamosabb (10sec felett) 1720MHz felett járni, de inkább 1650-1720 között hintázot, most beáll 1890Mhz-re, és onnan el sem mozdul. :eljen:
WOW. :merges2: Ez már annyira jó, hogy gyanúsan a gyári volt extraszar.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38331 2019.03.19. 17:10

DanielT írta:WOW. :merges2: Ez már annyira jó, hogy gyanúsan a gyári volt extraszar.
Is-is. A nulladik perctől vízre készült, ezért a legcsumpibb szart vettem meg, ami kapható (Inno3D X2). Amellett, hogy geciolcsó, ez nem veszti el a garit a hűtő leszedéstől (ezt a 1080Ti-nál beszoptam ugye). Egy jelentősen jobb kivitel vagy negyvenessel hosszabb lett volna, és nincs benne semmi izgi, vásárolni minden hülye tud :idiota: Itt nekem csak a bracket került pénzbe a kártyán kívül (7K), a többi adott volt.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38332 2019.03.19. 17:18

Jaigen: merthogy volt egy fiókvizem is, de ezt nem akartam lelőni poénként, mert elspoilereltem volna előre az egészet :D
Avatar
Botond

Hozzászólás #38333 2019.03.19. 17:46

Moby írta:Jaigen: merthogy volt egy fiókvizem is, de ezt nem akartam lelőni poénként, mert elspoilereltem volna előre az egészet :D
Én meg azt hittem mivel SQJ lassan négy éve nincs velünk így átveszem az SLI stafétát.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38334 2019.03.19. 18:00

Botond írta:Én meg azt hittem mivel SQJ lassan négy éve nincs velünk így átveszem az SLI stafétát.
Többnek tűnik basszus mint 4 év. Szegényke... azóta próbálunk méltóak lenni a tanaihoz! És azért jó látni, hogy termékeny talajba vetette magvait! :)
Avatar
Moby

Hozzászólás #38335 2019.03.19. 18:13

Stadia. Tanulgassuk-ízlelgessük.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38336 2019.03.19. 18:22

Hát ezt a közelről mutatom az egeret dolgot nem kellett volna, erőltetni, szánalmasan kurvaszar volt az inputlag :DDD
Avatar
deep

Hozzászólás #38337 2019.03.19. 18:24

Moby írta:Stadia. Tanulgassuk-ízlelgessük.
Ja, az ötlet jó, de a near no lag az nem = no lag. Jelenlegi teknóval mindig lesz lag. Akármilyen kicsi is, az mindig szarabb lesz mint ha nem lenne.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38338 2019.03.19. 18:27

deep írta:Ja, az ötlet jó, de a near no lag az nem = no lag. Jelenlegi teknóval mindig lesz lag. Akármilyen kicsi is, az mindig szarabb lesz mint ha nem lenne.
Mondjuk a 4K@60 nem szar. Persze a lag mindig az lesz. De ez a kontroller közvetlenül a hálózatra se buta dolog. Nem hülyék ezek, na.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38339 2019.03.19. 18:33

Az első benyomásomat legjobban a Stadia coolságának ecsetelése közben a haldokló-glitchelő live feed adta vissza.
Eddig se a détacenterrel volt gond, hanem a képernyő és a szerver közti infrastruktúrával.
A kontroller is felemás, mert menő hogy több eszköz közt tud váltogatni wifin, de ezzel még nem oldották meg a putri kontrolleres android UX-et és ha csak a Chrome böngészőig tart az akarat ez így is marad örökre.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38340 2019.03.19. 18:36

benőmenő írta:Az első benyomásomat legjobban a Stadia coolságának ecsetelése közben a haldokló-glitchelő live feed adta vissza.
Eddig se a détacenterrel volt gond, hanem a képernyő és a szerver közti infrastruktúrával.
A kontroller is felemás, mert menő hogy több eszköz közt tud váltogatni wifin, de ezzel még nem oldották meg a putri kontrolleres android UX-et és ha csak a Chrome böngészőig tart az akarat ez így is marad örökre.
4K-ban nézem, az eleje óta egy pixelhiba nem volt.
Avatar
deep

Hozzászólás #38341 2019.03.19. 18:37

Moby írta:Mondjuk a 4K@60 nem szar. Persze a lag mindig az lesz. De ez a kontroller közvetlenül a hálózatra se buta dolog. Nem hülyék ezek, na.
AMD... LEL, highest possible quality MY ASS :D
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38342 2019.03.19. 18:44

Moby írta:4K-ban nézem, az eleje óta egy pixelhiba nem volt.
Ezek szerint a második mondatig már nem sikerült eljutni. :vigyor2:
Avatar
Moby

Hozzászólás #38343 2019.03.19. 18:48

benőmenő írta:Ezek szerint a második mondatig már nem sikerült eljutni. :vigyor2:
Na igen. Spermafoltos agyonhasznált internetre egyelőre felesleges várni. Az vagy van, vagy nincs :)
Avatar
Moby

Hozzászólás #38344 2019.03.19. 18:50

Ebben az egész Stadiaban a legérdekesebb pont a jövőre nézve a linux alap. Nem kizárt, hogy ez a cucc lesz a kitörési pont.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38345 2019.03.19. 18:53

Das jövője of gémingnek. (Még nem tudom mi ez, nem láttam)

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38346 2019.03.19. 18:55

Ja, hogy ti már nyakig benne! Én meg posztolok mint egy tudatlan paraszt! Elnézést, offline forrasztottam az elmúlt órában...
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38347 2019.03.19. 18:55

Moby írta:Na igen. Spermafoltos agyonhasznált internetre egyelőre felesleges várni. Az vagy van, vagy nincs :)
Kábelen, desktop pc-n, papíron gigabites digi.
Képernyőfelvétel (74).png

Az meg külön pikás, hogy a faék rise of the tomb raiderrel reklámozták a walkthrough keresést.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára benőmenő 2019.03.19. 18:57-kor.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38348 2019.03.19. 18:57

Moby írta:Ebben az egész Stadiaban a legérdekesebb pont a jövőre nézve a linux alap. Nem kizárt, hogy ez a cucc lesz a kitörési pont.
Ezerhatszáznyolcvanadszor BIZTOS sikerül kitörnie ennek a kibaszott retek Linuxnak a parancssoros pincepondrók pállott picsapereméről! Csak figyeljétek! :nezze:
Avatar
Moby

Hozzászólás #38349 2019.03.19. 18:59

Ez a picsa átment az EA-től a google-höz?
Avatar
Moby

Hozzászólás #38350 2019.03.19. 19:00

DanielT írta:Ezerhatszáznyolcvanadszor BIZTOS sikerül kitörnie ennek a kibaszott retek Linuxnak a parancssoros pincepondrók pállott picsapereméről! Csak figyeljétek! :nezze:
Soha még kísérletek sem voltak erre. A Steam bohóckodását sem lehet komolyanvenni. Ha valakit lehet, az a google.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38351 2019.03.19. 19:00

Moby írta:Ez a picsa átment az EA-től a google-höz?
Yup, volt korábban hír, hogy vmi Vice president lett. A felsoroltak előtt az AC 1 útját egyengette.
Egyébként a Google-t, annyira komolyan lehet Linuxgéming messiásanak tartani, hogy az Android a legputribb cucc ebből a szempontból.
Avatar
Botond

Hozzászólás #38352 2019.03.19. 19:03

Moby írta:Na igen. Spermafoltos agyonhasznált internetre egyelőre felesleges várni. Az vagy van, vagy nincs :)
Annyit emlegeted ezt a spermafoltot a hw-ek kapcsán, hogy kezdek elbizonytalanodni, hogy tulajdonképpen minek is fúrod sorban a lukakat a ps4ekre... :csodalk:
Avatar
Moby

Hozzászólás #38353 2019.03.19. 19:09

benőmenő írta:Yup, volt korábban hír, hogy vmi Vice president lett. A felsoroltak előtt az AC 1 útját egyengette.
Egyébként a Google-t, annyira komolyan lehet Linuxgéming messiásanak tartani, hogy az Android a legputribb cucc ebből a szempontból.
Az android a mivoltából fakadóan egy fos, ennek semmi köze az egészhez. Aki ide játékot akar csinálni, annak muszáj lesz linux+vulkánra megcsinálni a játékait. Nem a google a linux messiás, de ő (talán) képes megfuttatni ezt a Stadia. Ha a Stadia szalad, akkor szaladni kell vele mindenkinek. Márpedig ez a szar ha jól láttam asztali lófaszon is kell futni (a deveknek).
Avatar
Moby

Hozzászólás #38354 2019.03.19. 19:11

Botond írta:Annyit emlegeted ezt a spermafoltot a hw-ek kapcsán, hogy kezdek elbizonytalanodni, hogy tulajdonképpen minek is fúrod sorban a lukakat a ps4ekre... :csodalk:
Nem húztam a faszomra egyiket sem ha erre gondolsz. Annyira ismersz, hogy elújságoltam volna :banplz: De ha már a lukak, akármennyire öregszik ez az ex ea-s picsa, őt azért még a ráhúznám a hajánál fogva :idiota:

Ha egyébként így fog menni ez a cucc, ahogy mutatták, akkor már most megbasztak mindenkit evvel. Minden hónapban hozzámver az nv egy bétakódot a geforce now-hoz, de játszani még egyszer sem sikerült vele. Egyszerűen azért sem, mer amikor megláttam ezt a virtuális gépen, virtuális steambe, virtuálisan telepedő játékot, utána másfél órát álltam a forró zuhany alatt, annyira mocskosnak éreztem magam.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2019.03.19. 19:14-kor.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38355 2019.03.19. 19:13

Moby írta:Soha még kísérletek sem voltak erre. A Steam bohóckodását sem lehet komolyanvenni. Ha valakit lehet, az a google.
Kurvára komolyan veszem őket, egy ilyen intró után... a jó kis nők mindenhol, mint fő gémerek!

agenda_a_kurva_anyátok.jpg


Szerencsére a férfiak is reprezentálva vannak, forrónaciban, táncolva. A szemét kurva anyátokat már, egybites SWJ férgek... Nagyon durván hányok az álszent világtól, ahová az elmúlt 2 évben süllyedtünk.

agenda_a_kurva_anyátok_2.jpg
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #38356 2019.03.19. 19:14

Moby írta:Az android a mivoltából fakadóan egy fos, ennek semmi köze az egészhez. Aki ide játékot akar csinálni, annak muszáj lesz linux+vulkánra megcsinálni a játékait. Nem a google a linux messiás, de ő (talán) képes megfuttatni ezt a Stadia. Ha a Stadia szalad, akkor szaladni kell vele mindenkinek. Márpedig ez a szar ha jól láttam asztali lófaszon is kell futni (a deveknek).
Nyilván van benne potenciál, de azon túl hogy egy nagyságrendekkel nagyobb cég áll mögötte semmit nem tettek hozzá ahhoz, amivel x éve az OnLive házalt. Erre próbáltam eddig is kilyukadni.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38357 2019.03.19. 19:16

benőmenő írta:Nyilván van benne potenciál, de azon túl hogy egy nagyságrendekkel nagyobb cég áll mögötte semmit nem tettek hozzá ahhoz, amivel x éve az OnLive házalt. Erre próbáltam eddig is kilyukadni.
Az onlive-nak soha egy molekulányi esélye nem volt arra, hogy valaki is rájuk készítsen játékot. Mármint komolyan. A google-nek van. Nem technikai értelemben vizsgálandó a kérdés, a google ehhez nyilván lófaszt nem tett hozzá. Talán sosem kellett volna, sosem tudott ez kiderülni rendesen.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38358 2019.03.19. 19:17

Na hát én ezt a szemetet képtelen vagyok megnézni. Irritál a mondanivalójának minden egyes apró eleme.
Avatar
Moby

Hozzászólás #38359 2019.03.19. 19:19

DanielT írta:Na hát én ezt a szemetet képtelen vagyok megnézni. Irritál a mondanivalójának minden egyes apró eleme.
Amúgy má vége. Te leszel mostantól Zó és benő szerelemgyereke? :banplz:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #38360 2019.03.19. 19:20

Moby írta:Amúgy má vége. Te leszel mostantól Zó és benő szerelemgyereke? :banplz:
Nem értem mé', de egyébként a család lenne amire mindig vágytam. :finom:

Vissza: “Leáldozott.hu”