Én 10 év alatt addig jutottam, hogy már legalább Neroval nem kapok sírógörcsöt, ha megjelenik egy Blitz.aabyssx írta:Hát, igen. Ebből már visszavonultam:
(Külön bejelentkeztem az SG-re, hogy megkeressem a galériámból. ;)
A PC-s játékoknak leáldozott
Nehogy azt mondjátok, hogy nem haladunk a korral, divattal és minden egyébbel...
A leáldozott.hu bemutatja:
FÓRUM DARK MÓD!
Csuhajja!
Felhasználói vezérlőpult -> Fórum beállítások fül és itt középtájon "Megjelenés"
A legördülőből lehet választani a default és a "Digi" nevű a dark. (a prosilvert hagyjátok, az az alap putri, a default leáld meg a basic red)
VISZONT! Nálam Chromeon a laptopon undorítóan, használhatatlanul lassú, fogalmam nincs miért. Firefoxban jó, másik gépen jó, szal' a franc tudja mi lehet.
Sample imágó:
Erősen prealpha, mert a logó eltűnik, a felső board fehéren világít és biztos van még valami szarság. A probléma az, hogy nincs semmi tudásom/tehetségem/türelmem ezek megoldásához.
A leáldozott.hu bemutatja:
FÓRUM DARK MÓD!
Csuhajja!
Felhasználói vezérlőpult -> Fórum beállítások fül és itt középtájon "Megjelenés"
A legördülőből lehet választani a default és a "Digi" nevű a dark. (a prosilvert hagyjátok, az az alap putri, a default leáld meg a basic red)
VISZONT! Nálam Chromeon a laptopon undorítóan, használhatatlanul lassú, fogalmam nincs miért. Firefoxban jó, másik gépen jó, szal' a franc tudja mi lehet.
Sample imágó:
Erősen prealpha, mert a logó eltűnik, a felső board fehéren világít és biztos van még valami szarság. A probléma az, hogy nincs semmi tudásom/tehetségem/türelmem ezek megoldásához.
tenyleg lassu es kusztomizalas nelkül csunya is. szolj, ha volt update! :)DanielT írta:FÓRUM DARK MÓD!
Ne igyál, ne dohányozz, sportolj, ne stresszelj semmin. Ugyanis hosszú élet kellhet ahhoz, hogy ezt ki tudd várni.SlickAdam írta:tenyleg lassu es kusztomizalas nelkül csunya is. szolj, ha volt update! :)
Mindenki annyira dicséri, és videókon is annyira jónak tűnik (amennyire egy ilyen játék onnan belőhető, azaz látszik, hogy nem DmC), hogy megvettem. A Capcom most nagyon jó irányba nyomul, és nekem nagyon jól esne egy DMC-ből továbbra is merítő Dragon's Dogma 2 is.Moby írta:Tyűbasszátokmeg, ennek a DMCV-nek a füléből is folyik a stílus meg a kurázsi! Egyrészt ez a moci zseniális, de ezt már többedszerre tapasztaljuk, másrészt a japó játékokba kezd visszaszvárogni a japo agybaj helyett a japó igényesség meg lélek. Mindenesetre eléggé sokkoló így a re2 után rögtön ez. Odabasznak a kis ferdeszeműek keményen! Nyomjátok, mer valami hihetetelnül kikúrt szórakoztató még az is, amikor épp nem játszatja magát. Remélem végig ilyen feszes marad a cucc.
Conan-RTS az ex-Westwoodtól
Ez a horde-based survival, pauzálással és opcionális kooperatívval működhet jól, de azért remélem, lesz normális kampányszerűség és versus multi. És remélem, a valószínűsíthető Dune-RTS más koncepciójú lesz.
phpBB [media]
Ez a horde-based survival, pauzálással és opcionális kooperatívval működhet jól, de azért remélem, lesz normális kampányszerűség és versus multi. És remélem, a valószínűsíthető Dune-RTS más koncepciójú lesz.
Csak hogy ne csak felfelé szopjuk a Capcomot: Devil May Cry 5 PC's Denuvo DRM has a CPU hit
Zóanagyvarázsló írta:Csak hogy ne csak felfelé szopjuk a Capcomot: Devil May Cry 5 PC's Denuvo DRM has a CPU hit
Ez inkább az osztrákok sara, mint a capcomé. Meg ez még az én őskori kukaszökevényemen sem okoz látható problémát. A 2070-el 4k-ban tolom.
Gameplay közben annyira lófing gépigénye van a játéknak, hogy el se hiszem. 1-2 dolgot vettem visszább ultráról, hogy legyen egy kis headroom a downsamplenek. Az pleisztocén haswell i5-tel meg 1060-nal.Zóanagyvarázsló írta:Csak hogy ne csak felfelé szopjuk a Capcomot: Devil May Cry 5 PC's Denuvo DRM has a CPU hit
A PS huszároktól kérdezném, hogy tudnak valahol jó áron 12 havi PSN Plus HUN-t jó áron? Túrogattam a netet, de a legolcsóbb is csak 500 Ft-tal olcsóbb, mint a szotyitól venném, és fel se kell állnom hozzá...... most vagy béna vagyok, van ennyi és kész? Ja: dark mód nekem rulz (firefoxon), jól esik a megfáradt szemeimnek...
Vélhetően, bár biztosan nem lehet tudni, hogy más bekavarhat-e, de én inkább a Denuvo erőltetése miatt hibáztatnám a Capcomot. Túlzottan nem izgat, előbb-utóbb meg úgyis kiszedik végleg.Moby írta:Ez inkább az osztrákok sara, mint a capcomé. Meg ez még az én őskori kukaszökevényemen sem okoz látható problémát. A 2070-el 4k-ban tolom.
Éppen néztem, hogy több év után végre felkínálja a driver a downsample-t. Eddig tiltotta, mint a fene. (Az eddig relatív, mert hónapok óta nem frissítettem drivert.)benőmenő írta:Gameplay közben annyira lófing gépigénye van a játéknak, hogy el se hiszem. 1-2 dolgot vettem visszább ultráról, hogy legyen egy kis headroom a downsamplenek. Az pleisztocén haswell i5-tel meg 1060-nal.
nah, 580 nem lett vna eleg? :)Moby írta:Ez inkább az osztrákok sara, mint a capcomé. Meg ez még az én őskori kukaszökevényemen sem okoz látható problémát. A 2070-el 4k-ban tolom.
Én csak a játék resolution scale-jét toltam fel 120%-ra. Így is maradt zsizsi, de többre nincs powa a vasban.Zóanagyvarázsló írta:Éppen néztem, hogy több év után végre felkínálja a driver a downsample-t. Eddig tiltotta, mint a fene. (Az eddig relatív, mert hónapok óta nem frissítettem drivert.)
BTW eszméleten mennyire részletesen van kidolgozva még az ingame karakter is (spoiler mentes)
Spoiler
Dehogynem, de 2080-ig innen nincs megállás :DMicsu írta:nah, 580 nem lett vna eleg? :)
Jó esély van rá,hogy a ps5-be már használható proci kerül, nem ilyen fos, és akkor lehet majd bénázni nekik is, viszonylag kevés bünti mellett. Mindenesetre a kukáskonfig nem véletlen szivárgott elő a fiókból ugyebár (bár tény, hogy kellett hozzá a topik unszolása is). A játék meg szvsz gecijó lesz.DanielT írta:30-60 unlocked, 99% hogy szar pacinggel, 1080p Pro-n.
Na ez a Timbleweed Park kezd idegesíteni.
ÖNTI rám a tárgyakat és helyszíneket, de _SEMMIRE_ nem haladok szinte. Komolyan mondom ilyet még nem tapasztaltam, hogy ennyi cucc mindenhol, újabb és újabbak, semmi korlát és a leghalványabb fingom nincs mit csináljak. Most kezdem használni a beépített hinteket, mert már csak felbasz és nem akarom meggyűlölni.
szerk: Az elmúlt másfél órában azért bolyongtam, mert két tárgyat is engedett kidobni, ami valójában kellett volna. Örömmel fedeztem fel ugyanis, hogy egy kukába lehet szanálni a nem esszenciális tárgyakat, csökkentve az inventory-t. Na hát dobtam mindent amit engedett, de az olyan cuccokat, amit újra meg lehet szerezni, engedi kidobni. Hát a kurvaanyátok, kicsit se zavar ám össze. Magamtól soha nem jöttem volna rá, beépített hintek tudtak csak továbblökni.
ÖNTI rám a tárgyakat és helyszíneket, de _SEMMIRE_ nem haladok szinte. Komolyan mondom ilyet még nem tapasztaltam, hogy ennyi cucc mindenhol, újabb és újabbak, semmi korlát és a leghalványabb fingom nincs mit csináljak. Most kezdem használni a beépített hinteket, mert már csak felbasz és nem akarom meggyűlölni.
szerk: Az elmúlt másfél órában azért bolyongtam, mert két tárgyat is engedett kidobni, ami valójában kellett volna. Örömmel fedeztem fel ugyanis, hogy egy kukába lehet szanálni a nem esszenciális tárgyakat, csökkentve az inventory-t. Na hát dobtam mindent amit engedett, de az olyan cuccokat, amit újra meg lehet szerezni, engedi kidobni. Hát a kurvaanyátok, kicsit se zavar ám össze. Magamtól soha nem jöttem volna rá, beépített hintek tudtak csak továbblökni.
Ez meg a szokásos minőség, Crowbcatet és a Microsoftot illetően is. Érdemes megnézni az újabb szégyenfoltot.
phpBB [media]
ezek a faszkalapok penztet mosnak a retkükkel, mint uwe boll. 99%-ig biztos vagyok benne.DanielT írta:Ez meg a szokásos minőség, Crowbcatet és a Microsoftot illetően is. Érdemes megnézni az újabb szégyenfoltot.
Simán benne van.SlickAdam írta:ezek a faszkalapok penztet mosnak a retkükkel, mint uwe boll. 99%-ig biztos vagyok benne.
Ezen valahogy nem lepődtem meg. Ugyanakkor ismerek valakit, akinek az is spoiler, hogy hány órás egy játék vagy hány fejezetből áll, gondolj bele, ő mit szólna, ha ilyen módon lespoilerezné a játék, hogy mi fontos, és mi nem? A sok karakter és helyszín garantálja a műfajban a sok tárgyat, nekem a Stasis fájt, hogy alig néhány cucc volt, és úgyis egyértelmű volt, hogy mire muszáj használni. A TP a keményvonalasabb rajongóknak készült, a Maniac Mansionnel és a Zak MacKrakcennel egy világ. Egyéni preferencia kérdése, hogy mennyi tárgy és red herring az (az első Monkey Islandben volt ilyen tárgy konkrétan), ami már zavarja az embert, én minden fűszálat felszedtem a Gothic végtelen inventoryjába is.DanielT írta:Na ez a Timbleweed Park kezd idegesíteni.
ÖNTI rám a tárgyakat és helyszíneket, de _SEMMIRE_ nem haladok szinte. Komolyan mondom ilyet még nem tapasztaltam, hogy ennyi cucc mindenhol, újabb és újabbak, semmi korlát és a leghalványabb fingom nincs mit csináljak. Most kezdem használni a beépített hinteket, mert már csak felbasz és nem akarom meggyűlölni.
szerk: Az elmúlt másfél órában azért bolyongtam, mert két tárgyat is engedett kidobni, ami valójában kellett volna. Örömmel fedeztem fel ugyanis, hogy egy kukába lehet szanálni a nem esszenciális tárgyakat, csökkentve az inventory-t. Na hát dobtam mindent amit engedett, de az olyan cuccokat, amit újra meg lehet szerezni, engedi kidobni. Hát a kurvaanyátok, kicsit se zavar ám össze. Magamtól soha nem jöttem volna rá, beépített hintek tudtak csak továbblökni.
Ha valami könnyedebb Lucas Arts-szerű játékra vágysz, akkor szerintem - ha kimaradt - a Full Throttle jó és autentikus kiindulópont, de elakadni abban is el fogsz.
Ami számomra már agyhalál inventoryügyben:
Legend of Kyrandia EGY. Kicsi inventory; rengeteg fölösleges tárgy; nem fölösleges, de kísérletezős, a labirintusszerű vidéken random helyen újra termelődő tárgyak; végképp elpazarolható quest item. A második részé viszont tökéletes, meg abban többnyire elég kicsi, pár képernyős blokkok vannak, de jól működik. A harmadiké visszalépés az elsőhöz, de nem annyira borzalom, csak a játék még annyira sem jó.
Alone in the Dark 1. Nagy inventory, de sokkal több tárgy, aztán lehet szétdobálni a szobákban szemétkupacokat építve. A második részt hamar félretettem, a harmadik rész tűrhetőbb emlékeket hagyott maga után.
Resident Evil 1. Minimális inventory, ezért a zombik kiszlalomozása után lehet visszavergődni ládához majd megint vissza, aztán új ládát keresni. Vagy minden zombit körbetáncolva lekéselni azzal az irányítással és kamerával, ami horror a 6*10ahuszonharmadikon.
Mass Effect 1. Az inventory és loot system borzalmas, játszotta itt mindenki. Kavalkád, kevés különbségű tárgyakkal, melyeknek egy idő utána tizede se jó semmire, az inventory meg kicsi és nem kézreálló. Általában sok lootolós játékban előjön ez, de a ME1 az egyik leggázabb, és oda kevésbé is illett.
A LoK eddig számomra az abszolút bajnok, a ME1 ebben a mezőnyben még csak nem is extrém fostömlő, de a TP-hez képest nálam simán az.
Imádtam a Stasisban, hogy életszerű és logikus volt, a tököm akar 20+ órát klikkelgetni, esetlegesen félrevezetve. Ez nem élmény, ez ideg.Zóanagyvarázsló írta:Ezen valahogy nem lepődtem meg. Ugyanakkor ismerek valakit, akinek az is spoiler, hogy hány órás egy játék vagy hány fejezetből áll, gondolj bele, ő mit szólna, ha ilyen módon lespoilerezné a játék, hogy mi fontos, és mi nem? A sok karakter és helyszín garantálja a műfajban a sok tárgyat, nekem a Stasis fájt, hogy alig néhány cucc volt, és úgyis egyértelmű volt, hogy mire muszáj használni. A TP a keményvonalasabb rajongóknak készült, a Maniac Mansionnel és a Zak MacKrakcennel egy világ. Egyéni preferencia kérdése, hogy mennyi tárgy és red herring az (az első Monkey Islandben volt ilyen tárgy konkrétan), ami már zavarja az embert, én minden fűszálat felszedtem a Gothic végtelen inventoryjába is.
Ha valami könnyedebb Lucas Arts-szerű játékra vágysz, akkor szerintem - ha kimaradt - a Full Throttle jó és autentikus kiindulópont, de elakadni abban is el fogsz.
Persze ez a kalandjátékok örök hibája volt és ezek szerint maradt is. Full Throttle természetesen megvolt, de ahhoz is segítség kellett. Kíváncsi lennék, hogy az elb@szott "fejtörőknek" köszönhetően hányan vitték ezeket végig mindenféle segítség nélkül. Nem tippelnék 20% feletti arányt.
Én imádtam a maniac mansiont, meg a zack mckrackent is, ezt viszont pár óra után abbahagytam. Na nem az inventory miatt, hanem mert kurvára nem kötötte le a fiyelmem. Persze nyilván én is változtam 30 év alatt, de azoknak egész más volt a humora (pontosabban azoknak volt, ennek nincs/nem jó).Zóanagyvarázsló írta:Ezen valahogy nem lepődtem meg. Ugyanakkor ismerek valakit, akinek az is spoiler, hogy hány órás egy játék vagy hány fejezetből áll, gondolj bele, ő mit szólna, ha ilyen módon lespoilerezné a játék, hogy mi fontos, és mi nem? A sok karakter és helyszín garantálja a műfajban a sok tárgyat, nekem a Stasis fájt, hogy alig néhány cucc volt, és úgyis egyértelmű volt, hogy mire muszáj használni. A TP a keményvonalasabb rajongóknak készült, a Maniac Mansionnel és a Zak MacKrakcennel egy világ. Egyéni preferencia kérdése, hogy mennyi tárgy és red herring az (az első Monkey Islandben volt ilyen tárgy konkrétan), ami már zavarja az embert, én minden fűszálat felszedtem a Gothic végtelen inventoryjába is.
Ha valami könnyedebb Lucas Arts-szerű játékra vágysz, akkor szerintem - ha kimaradt - a Full Throttle jó és autentikus kiindulópont, de elakadni abban is el fogsz.
Ami számomra már agyhalál inventoryügyben:
Legend of Kyrandia EGY. Kicsi inventory; rengeteg fölösleges tárgy; nem fölösleges, de kísérletezős, a labirintusszerű vidéken random helyen újra termelődő tárgyak; végképp elpazarolható quest item. A második részé viszont tökéletes, meg abban többnyire elég kicsi, pár képernyős blokkok vannak, de jól működik. A harmadiké visszalépés az elsőhöz, de nem annyira borzalom, csak a játék még annyira sem jó.
Alone in the Dark 1. Nagy inventory, de sokkal több tárgy, aztán lehet szétdobálni a szobákban szemétkupacokat építve. A második részt hamar félretettem, a harmadik rész tűrhetőbb emlékeket hagyott maga után.
Resident Evil 1. Minimális inventory, ezért a zombik kiszlalomozása után lehet visszavergődni ládához majd megint vissza, aztán új ládát keresni. Vagy minden zombit körbetáncolva lekéselni azzal az irányítással és kamerával, ami horror a 6*10ahuszonharmadikon.
Mass Effect 1. Az inventory és loot system borzalmas, játszotta itt mindenki. Kavalkád, kevés különbségű tárgyakkal, melyeknek egy idő utána tizede se jó semmire, az inventory meg kicsi és nem kézreálló. Általában sok lootolós játékban előjön ez, de a ME1 az egyik leggázabb, és oda kevésbé is illett.
A LoK eddig számomra az abszolút bajnok, a ME1 ebben a mezőnyben még csak nem is extrém fostömlő, de a TP-hez képest nálam simán az.
Én túráztam eleget lassított felvételként a kedvencedben is (részben azért, mert a szép, de 720ps-s fostenger miatt nem láttam rendesen felvehető tárgyakat). És időnként nem működtek logikus dolgok sem a pár kombinációból a Stasisben, mert más volt a fejlesztők elképzelése, a nem működő dolgokról meg nem adott visszajelzést, mint egy "félrevezetőbb" kalandjáték. Azt aláírom, hogy ezek játékok elborultabbak tudnak lenni, és egy Sierra-darab különösen megterhelő lehet, ahogy egy-két Monkey Island-puzzle is, nem mindenkinek valók, de a sci-fi horror atmoszférán túl a Stasis nekem keveset adott.DanielT írta:Imádtam a Stasisban, hogy életszerű és logikus volt, a tököm akar 20+ órát klikkelgetni, esetlegesen félrevezetve. Ez nem élmény, ez ideg.
Persze ez a kalandjátékok örök hibája volt és ezek szerint maradt is. Full Throttle természetesen megvolt, de ahhoz is segítség kellett. Kíváncsi lennék, hogy az elb@szott "fejtörőknek" köszönhetően hányan vitték ezeket végig mindenféle segítség nélkül. Nem tippelnék 20% feletti arányt.
Ja, más a humora, abban nálam is inkább a Monkey Island, a Grim Fandango, a DotT és a Sam & Max a nyerő. A régi MM sokat épít a címével összefoglalható klisére, ami annak idején ütött, de ma már nehezebben ugorná meg az ingerküszöböket. Ráadásul nagyon kevés benne a szöveg.Moby írta:Én imádtam a maniac mansiont, meg a zack mckrackent is, ezt viszont pár óra után abbahagytam. Na nem az inventory miatt, hanem mert kurvára nem kötötte le a figyelmem. Persze nyilván én is változtam 30 év alatt, de azoknak egész más volt a humora (pontosabban azoknak volt, ennek nincs/nem jó).
Szerencséd, hogy vidéki-man vagy, nekem meg nincsenek meg a kötelező oltásaim arra a régióra...Zóanagyvarázsló írta:De a sci-fi horror atmoszférán túl a Stasis nekem keveset adott.
Valahol félúton a félcivilizációban is lejátszhatjuk. Mondjuk Csádon, ha arra már egészségügyileg felkészültélDanielT írta:Szerencséd, hogy vidéki-man vagy, nekem meg nincsenek meg a kötelező oltásaim arra a régióra...
Ha ez nem elég motiváció, majd véleményezem a Technobabylont is (el eddig nem indítottam el)
A Technobabylon legcsekélyebb mértékű negatív kritikája esetén nem kéne a környékre mennem, mert egyből atomtámadást indítanék...Zóanagyvarázsló írta:Valahol félúton a félcivilizációban is lejátszhatjuk. Mondjuk Csádon, ha arra már egészségügyileg felkészültél
Ha ez nem elég motiváció, majd véleményezem a Technobabylont is (el eddig nem indítottam el)
EGYÉBKÉNT! Most meg nem engedett kidobni egy MULTIPLIKÁLHATÓ tárgyat, amire NEM VOLT többé szükség. Naelmennekapicsába. Ez bug kategória egy kalandjátékban, védhetetlen.
Még Zó is vett DMC5-öt és pont én nem? LOL
Amúgy végigvittem a Watch Dogs 2-őt.
+ simán kerek, jópofa játék volt. Sokkal kevésbé katyvasz, mint pl. egy Assassin's Creed
+ tetszett a drónos gameplay. A legtöbb helyzetet meg lehet oldani lövés nélkül. GTA-nál nekem sokkal szórakoztatóbb
+ rádióban is szólt pár jópofa darab - habár gyorsan kifogytak
+ okés volt a sandbox világ is, volt benne minden, mint a hamburgerben (lehetett magasról is körbenézni)
+ Google, Facebook stb. fikák :D
+ a side missionök is szórakoztatók voltak
- néha rákényszerített, hogy ne tudjak missziót megoldani csupán drónokkal és hekkeléssel, és oda kellett mennem lőni
- nagyon nyálas cringe fest átvezetők, meg szövegek - szerintem ezt tinik sem bírják annyira
jó cukros, citromos limonádé/10
+ simán kerek, jópofa játék volt. Sokkal kevésbé katyvasz, mint pl. egy Assassin's Creed
+ tetszett a drónos gameplay. A legtöbb helyzetet meg lehet oldani lövés nélkül. GTA-nál nekem sokkal szórakoztatóbb
+ rádióban is szólt pár jópofa darab - habár gyorsan kifogytak
+ okés volt a sandbox világ is, volt benne minden, mint a hamburgerben (lehetett magasról is körbenézni)
+ Google, Facebook stb. fikák :D
+ a side missionök is szórakoztatók voltak
- néha rákényszerített, hogy ne tudjak missziót megoldani csupán drónokkal és hekkeléssel, és oda kellett mennem lőni
- nagyon nyálas cringe fest átvezetők, meg szövegek - szerintem ezt tinik sem bírják annyira
jó cukros, citromos limonádé/10
A yoyo-val pofánveréses lerohanás nagyon hatékony és asszem volt bénítópisztoly is. Én szerintem senkit nem nyírtam ki tudatosan.aabyssx írta:- néha rákényszerített, hogy ne tudjak missziót megoldani csupán drónokkal és hekkeléssel, és oda kellett mennem lőni
- nagyon nyálas cringe fest átvezetők, meg szövegek - szerintem ezt tinik sem bírják annyira
A cringe meg direkt van, nem a tinik miatt, szerintem azok nem tudják leginkább helyén kezelni. Az egész játék egy paródia, ezt nagyon imádtam benne.
Őrület, hogy mennyire nem jött át, hogy az ott mind eléggé ütős és maró irónia volt. Ahogy a játék nagyrésze az, miközben mai és valós példákon vezeti keresztül.aabyssx írta:- nagyon nyálas cringe fest átvezetők, meg szövegek - szerintem ezt tinik sem bírják annyira
Nyomjatok itt a spoilereket
A Technobabylon sokkal bejövősebbnek tűnik "messziről", de végül is a Stasist is dobtam be itt először, mint ígéretesnek tűnő darabot.DanielT írta:A Technobabylon legcsekélyebb mértékű negatív kritikája esetén nem kéne a környékre mennem, mert egyből atomtámadást indítanék...
EGYÉBKÉNT! Most meg nem engedett kidobni egy MULTIPLIKÁLHATÓ tárgyat, amire NEM VOLT többé szükség. Naelmennekapicsába. Ez bug kategória egy kalandjátékban, védhetetlen.
Ez a tárgykidobásfixáció számomra meglepő, mert a legtöbb klasszikus kalandjátékban nem létezik ez funkció, így a TP-ben sem foglalkoztam vele. Általában felhasználással vagy a sztori mentén haladva szokták elvenni a fölösleget az inventoryból.
Ééééééééééés ennyi. Itt lett telibekúrva az egész, megspékelve a több karakter között átpakolható cuccokkal. Ja és az egyik újabb agyfasz: megcsinálhatatlan volt egy aktívnak jelzett feladat. Teljesen feleslegesen fektettem bele rengeteg energiát, mert addig nem működött semmi, amíg egy totál másik szál nem lépett tovább. Naelmennekapicsába Vol. sok.Zóanagyvarázsló írta:Általában felhasználással vagy a sztori mentén haladva szokták elvenni a fölösleget az inventoryból.
szerk: Egyébként meg tök jó lenne, ötletes, újítások is vannak, stb. Emiatt külön bosszant, hogy csak csítelve tudok rendesen haladni.
Mindig ez volt, csak nem listázták ki a teendőket. Mi lenne a megoldás? Ne legyen lista? Ne merülhessen fel valami cél, amit nem tudsz egy másik cél teljesítése nélkül elérni, csak sorban jöhessenek elő? Az pontosan tudom, hogy ez zavaró lehet, de én egyáltalán nem várom el a "modern gaming" jegyében a quest markereket és az többszálúság elutasítását, mesterkéltnek is tartanám. Inkább az a gáz, amikor egy kalandjáték olyasmivel operál, hogy amíg egy másik szálon nem haladsz, addig nem spawnolnak be csak úgy a továbbjutáshoz szükséges tárgyak, hiába kerested már őket a későbbi helyükön. (Például a Runawayben van ilyen, és ha jól rémlik, azt annak idején bírtad. Pedig sok régi kalandjátékos a logikátlanságai miatt fogadta félszívvel.)DanielT írta:Ééééééééééés ennyi. Itt lett telibekúrva az egész, megspékelve a több karakter között átpakolható cuccokkal. Ja és az egyik újabb agyfasz: megcsinálhatatlan volt egy aktívnak jelzett feladat. Teljesen feleslegesen fektettem bele rengeteg energiát, mert addig nem működött semmi, amíg egy totál másik szál nem lépett tovább. Naelmennekapicsába Vol. sok.
szerk: Egyébként meg tök jó lenne, ötletes, újítások is vannak, stb. Emiatt külön bosszant, hogy csak csítelve tudok rendesen haladni.
Azt simán megértem, hogy nem tetszik és nem hibátlan, azt is, hogy bosszantónak találod, de az igényeidet AC-s, CoD-os, UC-s vonalnak érzem. Létezik az is, de én nem kérem mindenbe, pláne nem egy régi rajongóknak készített rétegjátékba. Tény, hogy a több karakter megnöveli a szálak számát, pláne az inkább blokkokra építő kalandjátékokhoz mérten (lásd Legend of Kyrandia 2 és Sanitarium, de a Syberia, a Grim Fandango vagy a Full Throttle sem ágazik ennyire szét, míg a TP elődjei a több karakter miatt jóval inkább).
Tényleg, a Maniac Mansion megvolt?
Maniac Mansion nem volt meg, a remake majd esetleg. Te segítség nélkül, a hardcore módot kiválasztva nyomtad végig a Timbleweedet?Zóanagyvarázsló írta:Mindig ez volt, csak nem listázták ki a teendőket. Mi lenne a megoldás? Ne legyen lista? Ne merülhessen fel valami cél, amit nem tudsz egy másik cél teljesítése nélkül elérni, csak sorban jöhessenek elő? Az pontosan tudom, hogy ez zavaró lehet, de én egyáltalán nem várom el a "modern gaming" jegyében a quest markereket és az többszálúság elutasítását, mesterkéltnek is tartanám. Inkább az a gáz, amikor egy kalandjáték olyasmivel operál, hogy amíg egy másik szálon nem haladsz, addig nem spawnolnak be csak úgy a továbbjutáshoz szükséges tárgyak, hiába kerested már őket a későbbi helyükön. (Például a Runawayben van ilyen, és ha jól rémlik, azt annak idején bírtad. Pedig sok régi kalandjátékos a logikátlanságai miatt fogadta félszívvel.)
Azt simán megértem, hogy nem tetszik és nem hibátlan, azt is, hogy bosszantónak találod, de az igényeidet AC-s, CoD-os, UC-s vonalnak érzem. Létezik az is, de én nem kérem mindenbe, pláne nem egy régi rajongóknak készített rétegjátékba. Tény, hogy a több karakter megnöveli a szálak számát, pláne az inkább blokkokra építő kalandjátékokhoz mérten (lásd Legend of Kyrandia 2 és Sanitarium, de a Syberia, a Grim Fandango vagy a Full Throttle sem ágazik ennyire szét, míg a TP elődjei a több karakter miatt jóval inkább).
Tényleg, a Maniac Mansion megvolt?
Ha már csináltak listát, legalább ne legyen félrevezető, hiszen azt hinném, hogy támaszkodhatok rá.
Nyilván hülyeség az egész játék és a karakterek is, de nem jött át. És így utólag belegondolva SEM jön át. Itt vidéken nem ez a módi.Moby írta:Őrület, hogy mennyire nem jött át, hogy az ott mind eléggé ütős és maró irónia volt. Ahogy a játék nagyrésze az, miközben mai és valós példákon vezeti keresztül.
Elkezdtem a Zeldát. Kíváncsi vagyok rá. Nekem a Wind Waker a nagy kedvencem. Mindenkinek ajánlom ismét. Időtlenül szép, vidám, könnyed és humoros.
Csak a gyökereid miatt kérdeztem, mert kb. ott kezdődne. Ott ugye a partyt is te állítod össze, és eltérnek a társak szakértelmei. Cseszheted is felvehető fotós tárgyakat, ha nincs olyan, aki ahhoz értene. A DotT már áramvonalasabb, ott az ugye az számít, hogy ki melyik időben van, és erre építenek a feladványok. A TP-ben meg talán túlságosan is burjánoznak az utalások, az MM-re különösen. De a Monkey Island 1-2 is hasznos adalék hozzá. Az egész játék egy hommage-folytatás.DanielT írta:Maniac Mansion nem volt meg, a remake majd esetleg. Te segítség nélkül, a hardcore módot kiválasztva nyomtad végig a Timbleweedet?
Ha már csináltak listát, legalább ne legyen félrevezető, hiszen azt hinném, hogy támaszkodhatok rá.
Nagyon kevés kalandjátékban nem nyúltam segítséghez (pl. a nagyon blokkos, de elborultsága miatt nem mindenki által kedvelt Gobliiins esetében), a TP nem tartozik közéjük. Túl hamar elveszítem hozzájuk a türelmemet (még újrajátszásoknál is segítséghez nyúlok néha), de magamat szoktam utólag okolni (gyakran valami nyilvánvalóról van szó), nem a játékokat. Ugyanakkor élvezem, amikor elkap a flow, és tudok haladni a önerőből, a többi résznél meg a poénok és a sztori jó esetben kárpótol (semmivel sem nagyobb csalás ez, mint végtelen continue-val játszani mással bosszantó játékokkal). Attól a Monkey Island marha jó, hogy én bénázok, vagy mert - főleg a második részbe - becsúszott egy-két elvetemültség Ron Gilbertől. Fárasztó tud lenni más műfajokhoz képest? Erősen, hosszú évekig kerültem, a korai tapasztalataim az akkori gyenge angolommal és könnyen hozzáférhető végigjátszások híján kiidegeltek. Ráadásul a Broken Swordban úgy jutottam el egyedül tök sokáig, hogy ahol elakadtam, az bug volt, és erre 10 évvel később jöttem rá.
Megjegyzem, én annak idején éppen azért kritizáltam a TP-t, mert túlzásba vitte az utalásokat, és a régi formula leporolásán túl nem hozott igazi újításokat, csak egy oldschool kalandjáték oldschooloknak, de azon belül színvonalasan és aránylag áramvonalasan. Az egész sztori Ron Gilbert-i iránya és a sajátos humora már egyéni ízléstől függ, ezekben nálam sem lett etalon, de el tudtam fogadni és élvezni is. A feladványokat kifejezetten kedveltem, sőt meglepően logikusnak és rávezetőnek találtam, de én máshonnan jöttem, és tudom, hogy ez oldschool szemmel áll csak. Hozzáteszem, hogy egy kalandjáték puzzle-jei akkor igazán ütősek, ha ebben is tud újító vagy különleges vagy vicces lenni. A legjobb LA-kalandokban nem feltétlen maguk a logikai feladványok ütöttek, hanem ahogy ezeket sikerült előhozni. Lásd inzultusos párbajok a Monkey Islandben, illetve az MM és a DotT említett csapatjátékát, de Legend of Kyrandia (2) kotyvasztása vagy a Quest for Glory RPG-elemei is idevehetők. A TP jól épít az MM receptjére, de kevés újat tesz hozzá.
phantom hourglass (DS) megvolt? szvsz jobb, mint a wind waker. szinten csonakazos sájze.aabyssx írta:Elkezdtem a Zeldát. Kíváncsi vagyok rá. Nekem a Wind Waker a nagy kedvencem. Mindenkinek ajánlom ismét. Időtlenül szép, vidám, könnyed és humoros.
Megvolt még réges-régen Phantom Hourglass. Jó volt az is, de azért az nagyon dummy a WW-hez képest. A Spirit Trackst is elkezdtem, de az már félbemaradt.SlickAdam írta:phantom hourglass (DS) megvolt? szvsz jobb, mint a wind waker. szinten csonakazos sájze.
Végig pörgött a Mass Effect: Androméda. Ez egyszerűen zseniális cucc volt. Számomra pont az ideális keveréke volt az akciónak és a sztorinak, egy pillanatra se ült le, zseniális sztorik vannak benne, nagyon jó karakterek, igazi sztorimesélős cucc, ami végig érdekes, mellette úgy néz ki, hogy beszabehu. Laza 60 óra volt, de még persze lehetne pár mellékküldit püfölni vagy 10-20 óráig. Ezeknek is nekikezdek aztán amikor meguntam akkor jöhet az uninstall. Kár, hogy nem lesz következő rész, mert ez nagyon 10/10.
A készítők is elszégyellnék magukat, ha ezt olvasnák egy fizetett cikkben, annyira kilóg a lóláb.Botond írta:Végig pörgött a Mass Effect: Androméda. Ez egyszerűen zseniális cucc volt. Számomra pont az ideális keveréke volt az akciónak és a sztorinak, egy pillanatra se ült le, zseniális sztorik vannak benne, nagyon jó karakterek, igazi sztorimesélős cucc, ami végig érdekes, mellette úgy néz ki, hogy beszabehu. Laza 60 óra volt, de még persze lehetne pár mellékküldit püfölni vagy 10-20 óráig. Ezeknek is nekikezdek aztán amikor meguntam akkor jöhet az uninstall. Kár, hogy nem lesz következő rész, mert ez nagyon 10/10.
Nnnnnnnnna. Hát ezt én nem tudtam, így kapásból be is szoptam miatta egy feladványt. Lehet, hogy az MM-ben ez valahogy jobban és előre el volt magyarázva, mert a TP-ben a közepe után csak random beraktak egy ilyen "csak az egyik karakter tudhatja" dolgot, full semlegesnek tűnő téma ráadásul.Zóanagyvarázsló írta:Csak a gyökereid miatt kérdeztem, mert kb. ott kezdődne. Ott ugye a partyt is te állítod össze, és eltérnek a társak szakértelmei. Cseszheted is felvehető fotós tárgyakat, ha nincs olyan, aki ahhoz értene.
Frusztráló műfaj ez, de ennek ellenére ezt is végig fogom nyomni, csak az OCD-met maxra triggereli, hogy nem megy saját erőből.
Valamiből meg kell fizetni a nonaggromerált budai villát, és persze a gyerekek érdekében a Doritost, a hozzá dukáló budai Mountain Dew-jávalDanielT írta:A készítők is elszégyellnék magukat, ha ezt olvasnák egy fizetett cikkben, annyira kilóg a lóláb.
Az MM kézikönyvében egy kicsit, de ugye ezt én nem olvastam. A karakterválasztásnál voltak egy mondatban információk, hogy mivel foglalkozik, így logikus volt, hogy a zenészek vagy a fotós mely feladványoknál fog segíteni. Ennyi simán elég volt. Megvolt korábban az összes befejezés,de amikor legutóbb a DotT Remasteredben játszottam vele (már az eredeti DotT is tartalmazta a teljes MM-et egy játékgépen belül), úgy elakadtam, hogy máig nem tudom, azzal a partyval hogy lehetne megcsinálni. A végigjátszás biztos tudná, elvileg nem lehet rosszat beválasztani, mert többféleképpen teljesíthető a játék, így rövid, de nem annyira lineáris, mint a jobban ismert későbbiek.DanielT írta:Nnnnnnnnna. Hát ezt én nem tudtam, így kapásból be is szoptam miatta egy feladványt. Lehet, hogy az MM-ben ez valahogy jobban és előre el volt magyarázva, mert a TP-ben a közepe után csak random beraktak egy ilyen "csak az egyik karakter tudhatja" dolgot, full semlegesnek tűnő téma ráadásul.
Frusztráló műfaj ez, de ennek ellenére ezt is végig fogom nyomni, csak az OCD-met maxra triggereli, hogy nem megy saját erőből.
20 ora utan nekem is az a velemenyem h semmivel nem roszabb vagy nagyobb nongame mint a 10/10 ketto vagy harom, gunplay meg jobb is szvsz, persze en nem voltam elajulva a regiektol se :PDanielT írta:A készítők is elszégyellnék magukat, ha ezt olvasnák egy fizetett cikkben, annyira kilóg a lóláb.
most komolyan, miert kezdesz egy olyan jatekot hardcore modeban (kaland) amiben szinte szuz vagy? Nem te nem talaltal ki a normandyrol? :DDanielT írta:Maniac Mansion nem volt meg, a remake majd esetleg. Te segítség nélkül, a hardcore módot kiválasztva nyomtad végig a Timbleweedet?
Ha már csináltak listát, legalább ne legyen félrevezető, hiszen azt hinném, hogy támaszkodhatok rá.
Szinte szűz?Micsu írta:most komolyan, miert kezdesz egy olyan jatekot hardcore modeban (kaland) amiben szinte szuz vagy? Nem te nem talaltal ki a normandyrol? :D
The Dig
The Longest Yourney
Full Throttle
Syberia 1
Syberia 2
Stasis
Technobabylon
Shardlight
Runaway 1
Broken Sword 1
Broken Sword 2
Blackwell sorozat első 2 része
Ezek jutnak eszembe.
Kb annyira, mint Michelle Wild.
ezek pont az egyszerűbbek amúgy :D
mint michelle wild 15 évesen kb :P
mint michelle wild 15 évesen kb :P
Lehet, de engem nagyon jókor, nagyon jól talált meg, szóval 10/10 nálam.DanielT írta:A készítők is elszégyellnék magukat, ha ezt olvasnák egy fizetett cikkben, annyira kilóg a lóláb.
Ja. A Switch korszakod után... jó alacsony volt az ingerküszöb!Botond írta:Lehet, de engem nagyon jókor, nagyon jól talált meg, szóval 10/10 nálam.
Elmondtam én ezt má kétéve is. Most megint főtaláltátok? :)
hagytunk beta tesztelni :DMoby írta:Elmondtam én ezt má kétéve is. Most megint főtaláltátok? :)
igen, innen mar minden 10/10 ami nem belyeg meg720p :DDanielT írta:Ja. A Switch korszakod után... jó alacsony volt az ingerküszöb!
Igen, pont így.Moby írta:Elmondtam én ezt má kétéve is. Most megint főtaláltátok? :)
Bestickeltem egy egyterás ssd-t a kukásgépbe, majd átmigráltam rá a windowst, majd szétkaptam a szabad helyeket, illetve kibővítettem a win partíciót.
Az egész folyamat bruttó
ÖT (5)
perc alatt zajlott le.
Anélkül, hogy mindenféle pendriveos livelófaszra bútoltam volna, vagy akár a win kiléptetett volna. A gép egyszer indult újra, amikor kivettem a régi ssd-t, meg bebútoltam az újra.
Egészen szürreális, ahogy ezt az költözködést procedúrát mára tökéletesre reszelték.
Felhasznált szoftverek: macrium reflect(free), minitool partition wizard (free).
Az egész folyamat bruttó
ÖT (5)
perc alatt zajlott le.
Anélkül, hogy mindenféle pendriveos livelófaszra bútoltam volna, vagy akár a win kiléptetett volna. A gép egyszer indult újra, amikor kivettem a régi ssd-t, meg bebútoltam az újra.
Egészen szürreális, ahogy ezt az költözködést procedúrát mára tökéletesre reszelték.
Felhasznált szoftverek: macrium reflect(free), minitool partition wizard (free).
Én inkább azt látom csak, hogy nálad 2019-ben van 2017 Gondolom a sok lucerna miatt. Az lassítjaazidőt. Meg a teke.Micsu írta:hagytunk beta tesztelni :D
Jó tudni, mert nem akarok egyik gépen se winhez nyúlni, viszont az SSD árak tetszenek.Moby írta:Bestickeltem egy egyterás ssd-t a kukásgépbe, majd átmigráltam rá a windowst, majd szétkaptam a szabad helyeket, illetve kibővítettem a win partíciót.
Az egész folyamat bruttó
ÖT (5)
perc alatt zajlott le.
Anélkül, hogy mindenféle pendriveos livelófaszra bútoltam volna, vagy akár a win kiléptetett volna. A gép egyszer indult újra, amikor kivettem a régi ssd-t, meg bebútoltam az újra.
Egészen szürreális, ahogy ezt az költözködést procedúrát mára tökéletesre reszelték.
Felhasznált szoftverek: macrium reflect(free), minitool partition wizard (free).
Ja és köszi a szoftver útbaigazítást!
mikor bekapcsolod a switchet akkor nalad mennyi van, 2009?Moby írta:Én inkább azt látom csak, hogy nálad 2019-ben van 2017 Gondolom a sok lucerna miatt. Az lassítjaazidőt. Meg a teke.
Remegő térdekkel hoztam haza az ssd-t, és már elkönyveltem előre, hogy a mai gémingnek hugyoztak, és 11-kor még itt fogok szopni azzal, hogy miért nem bútol az új drive, meg vér hányva fogok örjöngeni, hogy semmi nem megy rendesen. Amikor a macrium így négy perc után közölte, hogy ő készen van, akkor mániákusan röhögtem fel, hogy ez a szar SEMMIT nem csinált. Nem kicsit voltam ledöbbenve, amikor a régi kivétele után simán bebútolt a cucc, és minden DE MINDEN tökéáletesen működik. Mindezt az a win alól, amit klónoztam. Teljes őrület. Kibaszott mágusok ezek.DanielT írta:Jó tudni, mert nem akarok egyik gépen se winhez nyúlni, viszont az SSD árak tetszenek.
Ja és köszi a szoftver útbaigazítást!
Ejj, most látom, hogy már warezban is van dmcv. Akár így, akár úgy, de toljátok, zseniális anyag. Az egész ssd cserétől amiatt fostam a legjobban, hogy nem jutok hozzá a mai dmc adagomhoz.
Ha előtte rendesen lepofozom az asszonyt, van, hogy 1989-ig meg sem állokMicsu írta:mikor bekapcsolod a switchet akkor nalad mennyi van, 2009?
Nyáron vettem a 2 terásat, már akkor is üveggyöngyökért. Jó a csend.DanielT írta:Jó tudni, mert nem akarok egyik gépen se winhez nyúlni, viszont az SSD árak tetszenek.
Ja és köszi a szoftver útbaigazítást!
Ma pörgött le először a stáblista devil hunter (normál) nehézségen. Istenkirálycsászárság a cucc.Moby írta:Ejj, most látom, hogy már warezban is van dmcv. Akár így, akár úgy, de toljátok, zseniális anyag. Az egész ssd cserétől amiatt fostam a legjobban, hogy nem jutok hozzá a mai dmc adagomhoz.
Ha már csend: a hétvégén átköltöztem az új házba, minden venti BQ (táp,proci, ház) benne, és az egész gép valami ELKÉPESZTŐ halk lett... meg kellett néznem, hogy minden forog-e odabent, mert nem túlzok, semmi hangja... jó 1 óra pusz szerelés volt, mire a gyönyörű fekete ház fehér (agyrém!) takarólemezeit, meg a fehér ventiket kicseréltem, de nagyon jól néz ki, megérte.... már csak a csoffadt procihűtővel kellene csinálni valamit, mert rondítja az összképet...Botond írta:Nyáron vettem a 2 terásat, már akkor is üveggyöngyökért. Jó a csend.
Majd tolj képet, ha már olyan állapotban van. Profi kábelmenedzsmentet várunk!eje75 írta:Ha már csend: a hétvégén átköltöztem az új házba, minden venti BQ (táp,proci, ház) benne, és az egész gép valami ELKÉPESZTŐ halk lett... meg kellett néznem, hogy minden forog-e odabent, mert nem túlzok, semmi hangja... jó 1 óra pusz szerelés volt, mire a gyönyörű fekete ház fehér (agyrém!) takarólemezeit, meg a fehér ventiket kicseréltem, de nagyon jól néz ki, megérte.... már csak a csoffadt procihűtővel kellene csinálni valamit, mert rondítja az összképet...