és mikor veszed? :) ideje már villantani, égetted már magad eleget switchelBotond írta:Ez a KRAFT a maga nyers valójában. 3dmark is van a világon, nem csak a márió meg a zelda!
A PC-s játékoknak leáldozott
ha ez igy megy tovabb, normal asztali pecekhez is standard lesz az eGPU dobi külön tappal & shit.Botond írta:Ez a KRAFT a maga nyers valójában. 3dmark is van a világon, nem csak a márió meg a zelda!
A VGA csak akkor natív, ha a mérete megegyezik a kijelzőjével. Éljen a fejlődés!SlickAdam írta:ha ez igy megy tovabb, normal asztali pecekhez is standard lesz az eGPU dobi külön tappal & shit.
Sunset Overdrive
+ a legsmoothabb sandbox akció-kaland
+ és itt még működő platforming is van
+ szórakoztatóak a fegyverek, de azért a Ratchet & Clankek után sok az ismerős
+ sokkal jobb a humora a legtöbb viccesnek szánt játéknál
+ a challenge-ek között van egy-két már-már arcade élményt nyújtó is
0 az OCD-sekkel kitol a sok gyűjtögetni való és challenge
- nincsenek se nehézségi szintek (és így kihívás se, bár személy szerint ezúttal nem bántam), se new game plus
- pedig a fegyverek megszerzése és felfejlesztése sok időt és grindot igényel, tehát az utóbbi adta volna magát
Simán az egyik legjobb élményem volt tavaly, és eddig idén is. /10
Star Wars Battlefront 2 (+DLC) (2017)
+ jól néz ki, jól fut
+ SW
- amikor a főhős helyett más karaktereket irányítunk, átmegy ZS-kategóriás TPS-be, egyszerűen nem akartam elhinni
- többnyire nulla a kihívás, de egy(-két) helyen eszelősen szívat (az utolsó röpködős rész difficulty spike-ja nagyon durva)
- sok helyen az az érzésem volt, hogy a 2016-os CoD:IW ezt már megcsinálta, és elég volt
- unalmas, érdektelen, tipikus modernjáték
Ha minden single FPS ilyen lenne a jövőben, akkor tőlem kipusztulhatnak. Még a lángszórómat is kölcsönadnám a felégetésükhöz. /10
TitanFall 2
A BF2 urán szerintem még a tutorialban félbehagytam. Nem tudom megítélni, nem rántott be, még egy sci-fi FPS sok lett volna. Az mindenesetre zavart, hogy legnehezebb szinten túl CoD-os élmény lett a titánelőtti élmény, ha nem így lett volna, akkor valószínűleg nem kukázom, de így egyszerűen fárasztott.
Azért az Origin Access megérte az utóbbi kettő miatt (ellenére) is, mert a 10% kedvezményből visszajött az ára. A TF2 majd egyszer kap még esélyt, ha filléres lesz, vagy kedvem lesz újra előfizetni.
+ a legsmoothabb sandbox akció-kaland
+ és itt még működő platforming is van
+ szórakoztatóak a fegyverek, de azért a Ratchet & Clankek után sok az ismerős
+ sokkal jobb a humora a legtöbb viccesnek szánt játéknál
+ a challenge-ek között van egy-két már-már arcade élményt nyújtó is
0 az OCD-sekkel kitol a sok gyűjtögetni való és challenge
- nincsenek se nehézségi szintek (és így kihívás se, bár személy szerint ezúttal nem bántam), se new game plus
- pedig a fegyverek megszerzése és felfejlesztése sok időt és grindot igényel, tehát az utóbbi adta volna magát
Simán az egyik legjobb élményem volt tavaly, és eddig idén is. /10
Star Wars Battlefront 2 (+DLC) (2017)
+ jól néz ki, jól fut
+ SW
- amikor a főhős helyett más karaktereket irányítunk, átmegy ZS-kategóriás TPS-be, egyszerűen nem akartam elhinni
- többnyire nulla a kihívás, de egy(-két) helyen eszelősen szívat (az utolsó röpködős rész difficulty spike-ja nagyon durva)
- sok helyen az az érzésem volt, hogy a 2016-os CoD:IW ezt már megcsinálta, és elég volt
- unalmas, érdektelen, tipikus modernjáték
Ha minden single FPS ilyen lenne a jövőben, akkor tőlem kipusztulhatnak. Még a lángszórómat is kölcsönadnám a felégetésükhöz. /10
TitanFall 2
A BF2 urán szerintem még a tutorialban félbehagytam. Nem tudom megítélni, nem rántott be, még egy sci-fi FPS sok lett volna. Az mindenesetre zavart, hogy legnehezebb szinten túl CoD-os élmény lett a titánelőtti élmény, ha nem így lett volna, akkor valószínűleg nem kukázom, de így egyszerűen fárasztott.
Azért az Origin Access megérte az utóbbi kettő miatt (ellenére) is, mert a 10% kedvezményből visszajött az ára. A TF2 majd egyszer kap még esélyt, ha filléres lesz, vagy kedvem lesz újra előfizetni.
Nabazmeg.
"Sebastian Stępie, who worked at CD Projekt RED for over 12 years and served as creative and narrative director on Cyberpunk 2077 has apparently joined Blizzard."
"Sebastian Stępie, who worked at CD Projekt RED for over 12 years and served as creative and narrative director on Cyberpunk 2077 has apparently joined Blizzard."
Bár annak a jelének tudnám venni, hogy normális single játékra számíthatunk a Blizzardtól!DanielT írta:Nabazmeg.
"Sebastian Stępie, who worked at CD Projekt RED for over 12 years and served as creative and narrative director on Cyberpunk 2077 has apparently joined Blizzard."
van az a pénz :PDanielT írta:Nabazmeg.
"Sebastian Stępie, who worked at CD Projekt RED for over 12 years and served as creative and narrative director on Cyberpunk 2077 has apparently joined Blizzard."
Ért hozzá, na.Zóanagyvarázsló írta:Video game journalism as its best.
Nincs erre igényem most sajna, alig van időm játszani. Azt a kis időt meg kitölti a switch. És mindjárt civ6 kieg, arra meg elég a 1080tiáj.Micsu írta:és mikor veszed? :) ideje már villantani, égetted már magad eleget switchel
Annyit eszik, mint a vega64. Szóval ez tök jó kártya, kérdezd csak meg Artyt. :)SlickAdam írta:ha ez igy megy tovabb, normal asztali pecekhez is standard lesz az eGPU dobi külön tappal & shit.
Úgy látom, hogy az RTX2060 árazása nem teljesen fos. Lejjebb nyomhatja a Vegát, ami meg húzhatja tovább ezeket. Remélem a Radeon VII is jól lesz árazva, és megmozgatja ezt az állóvizet.
Az "interkarate" C64-en az egyik technológiai csoda volt - és irónikusan az egyik legszarabb bunyós játék, ami létezett.
De a technó majdnem Last Ninja szint volt.
De a technó majdnem Last Ninja szint volt.
Mortal Kombat 1 és 2 még technológiailag akkora újdonság volt, hogy mindenki elől elfedte, hogy mekkora szar a játék maga. Azóta elmúlt a köd és csak a szar játék maradt.
Durván sokat segítettek a pixeles képen a régi CRT-k. Emlékszem arra, hogy amikor RGB kábelt vettem a PS2-höz, akkor tökre jópofa volt, hogy a színek kevésbé voltak ~koszosak, elkezdtek kiugrani, de egyben sokkal jobban kiemelte a fűrészes éleket is. Így összehatás tekintetében még visszalépés is volt valamennyire.DanielT írta:Mutattam, hogy miért nem csíkosabb. El vannak tolva a triádok, tehát mindig van olyan, amit megvilágít picit a sugár, plusz a kis méret miatt sűrűn vannak a vonalak. Nem veszek BVM-et, mert lehetetlen kb beszerezni és azok rohadt kicsik is, nem érdekel a plusz macera. Jó minőségű consumer Trinitronom van, az bőven tökéletes lesz, ez a mostani meg pontosan azt a képet tudja, amit annak idején halandó ember láthatott az árkádokban.
Egyszerűen kibaszott gyönyörű, a Mortalban is kimásznak az emberek a képből. Perfekt élsimítás, meg minden! :D
suda.png
A linkelt topikodban a képek rohadtul nagy része "kamu" scanlineos. OSSC vagy Framemeister LCD tévén... hagyjuk má'.
Nekem amúgy tetszenek valamennyire a mai duplo lego szerű pixeles játékok is időnként. Pl. a FEZ tökre bejött.
De ezeknek valóban nem sok köze van ahhoz, amit réges-régen CRT-n átéltünk.
De ezeknek valóban nem sok köze van ahhoz, amit réges-régen CRT-n átéltünk.
12-14 évesen nem volt az szar :)aabyssx írta:Mortal Kombat 1 és 2 még technológiailag akkora újdonság volt, hogy mindenki elől elfedte, hogy mekkora szar a játék maga. Azóta elmúlt a köd és csak a szar játék maradt.
92ben kibaszott jó volt az.aabyssx írta:Mortal Kombat 1 és 2 még technológiailag akkora újdonság volt, hogy mindenki elől elfedte, hogy mekkora szar a játék maga. Azóta elmúlt a köd és csak a szar játék maradt.
Most is kibaszott jó a Mortal 1 és 2 is. Ezeket még tudom élvezni, értem őket. És a hangulatuk zseniális!
na, ezt fejtsd már ki plz ;)aabyssx írta:Az "interkarate" C64-en az egyik technológiai csoda volt - és irónikusan az egyik legszarabb bunyós játék, ami létezett.
De a technó majdnem Last Ninja szint volt.
Melyik szót?arty írta:na, ezt fejtsd már ki plz ;)
Annyira rácsavarodtam másodszor is a zeldára, hogy tegnap a re2-ért sem mentem el. Esélye sincs, hogy bármi egyébhez hozzáfogjak. Nemtudom készül-e még valaha olyan játék, ami ilyen hatással van rám. Persze érdekel az RE2 is nagyon, de mire nekiállnék, teli lesz a piac filléres használt példányokkal.
Benézte. Ő is csak ember :)deep írta:Ért hozzá, na.
azé' elég japósan kretén...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2019.01.25. 10:47-kor.
hogy hogy jött ki a "legszarabb bunyós játék ever"aabyssx írta:Melyik szót?
Elnézést, de idehánytam egy kicsit.Moby írta:Annyira rácsavarodtam másodszor is a zeldára, hogy tegnap a re2-ért sem mentem el. Esélye sincs, hogy bármi egyébhez hozzáfogjak. Nemtudom készül-e még valaha olyan játék, ami ilyen hatással van rám. Persze érdekel az RE2 is nagyon, de mire nekiállnék, teli lesz a piac filléres használt példányokkal.
* a béna mikrokapcsolós joystick átlós jórészt átlós irányaival lehetett támadásokat kivitelezni;arty írta:hogy hogy jött ki a "legszarabb bunyós játék ever"
* az egyetlen, szerencsétlen tűzgomb shiftként működött akció helyett;
* megfordulni és az ellenfél felé nézni egy halál volt;
* biztos vagyok benne, hogy csak az u+tűzgomb és a d parancsokat mashelted - ha véletlenül nem volt valami hibás inputbevitel, amivel mást csinált a karakter -, és csak a véletlenen múlt, hogy ha sikerült valami. ;)
Szenzáció volt a látvány, de a játék nem volt jó. Akkor már volt Street Fighter 2, meg Fatal Fury. Amiket korlátosan, de lehetett profin játszani VS-ben is. Az MK-t nem nagyon lehetett.Micsu írta:12-14 évesen nem volt az szar :)
Egészségedre!DanielT írta:Elnézést, de idehánytam egy kicsit.
Én rohadt sokat játszottam vele de ezeknek a problémának egyike sem okozott nekem gondot. Biztos én voltam egy túl ügyes 8 éves.aabyssx írta:* a béna mikrokapcsolós joystick átlós jórészt átlós irányaival lehetett támadásokat kivitelezni;
* az egyetlen, szerencsétlen tűzgomb shiftként működött akció helyett;
* megfordulni és az ellenfél felé nézni egy halál volt;
* biztos vagyok benne, hogy csak az u+tűzgomb és a d parancsokat mashelted - ha véletlenül nem volt valami hibás inputbevitel, amivel mást csinált a karakter -, és csak a véletlenen múlt, hogy ha sikerült valami. ;)
Az egy dolog, ha valaki benéz valamit, de egy újságírónak (is) kutya kötelessége megkérdőjelezni saját magát is, ha már firkant róla. Ha egy, a játéktörténelemben az eltérő végigjátszásairól elhíresült játék remake-je második nekifutásra ugyanaz, pláne gyanakodhatott volna. Érted, ha balfasz vagy, és nem találod, melyik gombbal tudsz ugrani a Marióban, akkor nem az az első dolgod, hogy írsz egy professzionális cikket arról, hogy kihagyták belőle az ugrást. Vagy akkor rossz szakmát választottál, van elég napszámosra szükség a földeken is. (Nyilván az a rendszer hibája is, hogy az idővel versenyezve kell játszani és kritizálni.)arty írta:Benézte. Ő is csak ember :)
azé' elég japósan kretén...
Azt mondjuk sejtettem, hogy
Spoiler
Persze meg lehet bocsátani a hibát, de a körberöhögés jár érte. Ahogy Puzsérnak is járt, amikor filmkritikusként élőszereplős filmnek nézte az Arkham City trélerét, és elmondta, hogy mennyire rossz film a TDK. De az még a geekszemszögből kilépve érthetőbb volt, hiszen ha valakinek nincs köze a videojátékokhoz, akkor könnyebben benézhet pár jelenetet, és valós időben kellett reagálnia egy stúdióban. (Miközben főtt a Batman-filmek elleni indulatokban, ami elvakította.)
Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Ki lehet röhögni, persze, csak akkor nem kell csodálkozni, amikor téged röhögnek ki. Menjen napszámosnak, persze. Gondolom te még sose hibáztál, és ha igen, akkor egyből húztál kapálni... Ez natívban meg interpolálva is kolosszálisan szélsőséges hülyeség. Kár volt ilyen hosszan leírni, elég lett volna bedobni a klasszikust, hogy akihülyehaljonmeg és kész.Zóanagyvarázsló írta:Az egy dolog, ha valaki benéz valamit, de egy újságírónak (is) kutya kötelessége megkérdőjelezni saját magát is, ha már firkant róla. Ha egy, a játéktörténelemben az eltérő végigjátszásairól elhíresült játék remake-je második nekifutásra ugyanaz, pláne gyanakodhatott volna. Érted, ha balfasz vagy, és nem találod, melyik gombbal tudsz ugrani a Marióban, akkor nem az az első dolgod, hogy írsz egy professzionális cikket arról, hogy kihagyták belőle az ugrást. Vagy akkor rossz szakmát választottál, van elég napszámosra szükség a földeken is. (Nyilván az a rendszer hibája is, hogy az idővel versenyezve kell játszani és kritizálni.)
Azt mondjuk sejtettem, hogySpoiler
Persze meg lehet bocsátani a hibát, de a körberöhögés jár érte. Ahogy Puzsérnak is járt, amikor filmkritikusként élőszereplős filmnek nézte az Arkham City trélerét, és elmondta, hogy mennyire rossz film a TDK. De az még a geekszemszögből kilépve érthetőbb volt, hiszen ha valakinek nincs köze a videojátékokhoz, akkor könnyebben benézhet pár jelenetet, és valós időben kellett reagálnia egy stúdióban. (Miközben főtt a Batman-filmek elleni indulatokban, ami elvakította.)
A balfaszságával most több olvasót szerez az IGN-nek, mint egy korrekt cikkel szerzett volna bármikor is. Nem tudatosan, kicsit ilyen Mr. Bean módra, de végeredményben és alapvetően jól ellátta a feladatát Azon meg ne lepdőj már meg, hogy Arty mindig az ilyen figurákkal tud azonosulni! Háperszehogyvédi!Zóanagyvarázsló írta:Az egy dolog, ha valaki benéz valamit, de egy újságírónak (is) kutya kötelessége megkérdőjelezni saját magát is, ha már firkant róla. Ha egy, a játéktörténelemben az eltérő végigjátszásairól elhíresült játék remake-je második nekifutásra ugyanaz, pláne gyanakodhatott volna. Érted, ha balfasz vagy, és nem találod, melyik gombbal tudsz ugrani a Marióban, akkor nem az az első dolgod, hogy írsz egy professzionális cikket arról, hogy kihagyták belőle az ugrást. Vagy akkor rossz szakmát választottál, van elég napszámosra szükség a földeken is. (Nyilván az a rendszer hibája is, hogy az idővel versenyezve kell játszani és kritizálni.)
Azt mondjuk sejtettem, hogySpoiler
Persze meg lehet bocsátani a hibát, de a körberöhögés jár érte. Ahogy Puzsérnak is járt, amikor filmkritikusként élőszereplős filmnek nézte az Arkham City trélerét, és elmondta, hogy mennyire rossz film a TDK. De az még a geekszemszögből kilépve érthetőbb volt, hiszen ha valakinek nincs köze a videojátékokhoz, akkor könnyebben benézhet pár jelenetet, és valós időben kellett reagálnia egy stúdióban. (Miközben főtt a Batman-filmek elleni indulatokban, ami elvakította.)
Megjött a másik is. Legalább már tudom, hogy innen kiknek nem fogok soha állást kínálni saját vállalkozásbanMoby írta:A balfaszságával most több olvasót szerez az IGN-nek, mint egy korrekt cikkel szerzett volna bármikor is. Nem tudatosan, kicsit ilyen Mr. Bean módra, de végeredményben és alapvetően jól ellátta a feladatát Azon meg ne lepdőj már meg, hogy Arty mindig az ilyen figurákkal tud azonosulni! Háperszehogyvédi!
Állást??? Én lassan nyugdíjba megyek!Zóanagyvarázsló írta:Megjött a másik is. Legalább már tudom, hogy innen kiknek nem fogok soha állást kínálni saját vállalkozásban
Ahogy fogy a használható munkaerő, fejvadászhatok az IGN-nél, vagy marad az artybotondMoby írta:Állást??? Én lassan nyugdíjba megyek!
3 joyom volt, abból kettő mikrokapcsolós, amiből az egyik egy quickshot turbo 2 volt, azzal elég precízen lehetett végrehajtani a jobbra-fel féle öklözést - a kedvencem :D (tudom, hogy az u+fire a tuti, de az ököllel tarkóncsapás sokkal badass-ebb :D )aabyssx írta:* a béna mikrokapcsolós joystick átlós jórészt átlós irányaival lehetett támadásokat kivitelezni;
* az egyetlen, szerencsétlen tűzgomb shiftként működött akció helyett;
* megfordulni és az ellenfél felé nézni egy halál volt;
* biztos vagyok benne, hogy csak az u+tűzgomb és a d parancsokat mashelted - ha véletlenül nem volt valami hibás inputbevitel, amivel mást csinált a karakter -, és csak a véletlenen múlt, hogy ha sikerült valami. ;)
az IK '85-ös, az erősen erre épülő IK+ valóban a street fighter idején jelent meg, de a jobbságát én azért megkérdőjelezném:
- a két gomb az a hw érdeme, nem a szoftveré
- a c64 port szvsz egy moslék volt, mind játszhatóságban, mind grafikában (pedig ahogy olvasom, commodoren az IK+ UTÁN jött ki az SF), nem tudom kombók voltak-e benne, mert kb meglátni és elfelejteni egy pillanat műve volt
- a mostani konzolokon elérhető gyűjteményben levő street fighter 1 is egy retek SZVSZ (elvben árkád 1:1) :D (sajna nyilván itt a "mai szem" problémája már torzítja az ítéletem)
- játszhatóságban és grafikában is számtalan hulladék létezett mindenféle platformra, szóval a "legszarabb ever" erős túlzás BÁRMILYEN kontextusban :P (c64en meg tényleg nem volt jobb szvsz vagy pl spectrumon is nehéz elképzelnem, hogy lett volna nála erősebb jelentkező)
- SF-ben csak ketten küzdöttek, nem hárman - 50%-al bénább ;)
Meg ha ez kiment élesbe, akkor a szerkesztőt kell elküldeni kapálni, miért enged ki faszságot a címlapra, ugye. De mindegy, legalább tudjuk, hogy Zó alapvetően munkanélküli, mert sosem hibázik. Mondjuk a munkanélküli segélyt havonta átvenni a postástól projektet saját vállalkozásként megjeleníteni bármilyen szövegkörnyezetben az elég masszív eufémizmus. :DMoby írta:A balfaszságával most több olvasót szerez az IGN-nek, mint egy korrekt cikkel szerzett volna bármikor is. Nem tudatosan, kicsit ilyen Mr. Bean módra, de végeredményben és alapvetően jól ellátta a feladatát Azon meg ne lepdőj már meg, hogy Arty mindig az ilyen figurákkal tud azonosulni! Háperszehogyvédi!
HA az újságírónk közel negyven éves, nyomatta a resiket 20 éven át, talán igazad van. Húszévesen nem feltételezed, hogy a japó fejlesztők EKKORA kretének :P (bocsánat, művészek, nyilván!)Zóanagyvarázsló írta:Az egy dolog, ha valaki benéz valamit, de egy újságírónak (is) kutya kötelessége megkérdőjelezni saját magát is, ha már firkant róla. Ha egy, a játéktörténelemben az eltérő végigjátszásairól elhíresült játék remake-je második nekifutásra ugyanaz, pláne gyanakodhatott volna. Érted, ha balfasz vagy, és nem találod, melyik gombbal tudsz ugrani a Marióban, akkor nem az az első dolgod, hogy írsz egy professzionális cikket arról, hogy kihagyták belőle az ugrást. Vagy akkor rossz szakmát választottál, van elég napszámosra szükség a földeken is. (Nyilván az a rendszer hibája is, hogy az idővel versenyezve kell játszani és kritizálni.)
Azt mondjuk sejtettem, hogySpoiler
Persze meg lehet bocsátani a hibát, de a körberöhögés jár érte. Ahogy Puzsérnak is járt, amikor filmkritikusként élőszereplős filmnek nézte az Arkham City trélerét, és elmondta, hogy mennyire rossz film a TDK. De az még a geekszemszögből kilépve érthetőbb volt, hiszen ha valakinek nincs köze a videojátékokhoz, akkor könnyebben benézhet pár jelenetet, és valós időben kellett reagálnia egy stúdióban. (Miközben főtt a Batman-filmek elleni indulatokban, ami elvakította.)
Kiröhögni ér. De az internetes berkekben ez kb oda fog fajulni, hogy szarral dobálják a házát, családját.... ;)
Egy húszéves RE-szűznek odaadni a REmake 2-t kontroll nélkül szintén bölcs dolog. És a 20 évestől is, hogy utána se néz, minek a remake-je a játék. Amit írsz, az szakmai agyhalál. De egyébként minden játékújságírói tanfolyamnak úgy kell kezdődnie: a japók kretének. Aki nem így áll hozzá, az olyan, mintha valaki úgy csapna fel politikai elemzőnek, hogy szerinte minden politikus igazat mond.arty írta:HA az újságírónk közel negyven éves, nyomatta a resiket 20 éven át, talán igazad van. Húszévesen nem feltételezed, hogy a japó fejlesztők EKKORA kretének :P (bocsánat, művészek, nyilván!)
Kiröhögni ér. De az internetes berkekben ez kb oda fog fajulni, hogy szarral dobálják a házát, családját.... ;)
Az elméleted azonban hibás, mert a szerző kiléte ismert, és se nem 20 éves, se nem gyakornok.
Mindenesetre nem azt mondtam, hogy meg kell feszíteni, de ez az ezredik eset, amikor inkompetensnek bizonyul egy tapasztalt video game journalist. Az egyik legnagyobb lapnak számító IGN-ről meg eleve tudjuk, hogy milyen színvonalat képvisel. Ez pedig egyszerre vicces és szomorú.
Jöhet a GameStar- és PSC-bevédés is. Mert az újságírót kritizálni nem menő, de a Nintendo miatt - jogosan - őrjöngeni az monoklis-gentlemanes dolog.
Héló, van folyószámlám, nem vagyunk mi állatok!Botond írta:Meg ha ez kiment élesbe, akkor a szerkesztőt kell elküldeni kapálni, miért enged ki faszságot a címlapra, ugye. De mindegy, legalább tudjuk, hogy Zó alapvetően munkanélküli, mert sosem hibázik. Mondjuk a munkanélküli segélyt havonta átvenni a postástól projektet saját vállalkozásként megjeleníteni bármilyen szövegkörnyezetben az elég masszív eufémizmus. :D
Egy resi2-t én is behúztam (impulzusvásárlás rulz). Utolsó premier vásárlásom szerintem a BF1 volt.
De a japók kretének, és a japók lófaszt nem dolgoznak, így nem is hibázhatnak, tehát igen!Zóanagyvarázsló írta:de a Nintendo miatt - jogosan - őrjöngeni az monoklis-gentlemanes dolog.
Na, mondom én, hogy ezek a kretének basznak dolgozni.
Ezek a kretén félnótások nyomtak egy restartot a komplett metroid4-re. Szóval szVICCsen ezzel már aligha fogunk játszani, majd esetleg egy következő generációban.
Ezek a kretén félnótások nyomtak egy restartot a komplett metroid4-re. Szóval szVICCsen ezzel már aligha fogunk játszani, majd esetleg egy következő generációban.
phpBB [media]
- kialltak bullshit nelkül es megmondtak, hogy mi a stájcMoby írta:Na, mondom én, hogy ezek a kretének basznak dolgozni.
Ezek a kretén félnótások nyomtak egy restartot a komplett metroid4-re. Szóval szVICCsen ezzel már aligha fogunk játszani, majd esetleg egy következő generációban.
- namco helyett retro-ék (eleve nekik kellett volna belekezdeniük, szal...)
- addig kidobjak az eredeti trilogiat felpimpelve (remelhetöleg...)
jovanez. van mivel jatszani.
ijj, ez a csávó tényleg nem húszévesZóanagyvarázsló írta:Egy húszéves RE-szűznek odaadni a REmake 2-t kontroll nélkül szintén bölcs dolog. És a 20 évestől is, hogy utána se néz, minek a remake-je a játék. Amit írsz, az szakmai agyhalál. De egyébként minden játékújságírói tanfolyamnak úgy kell kezdődnie: a japók kretének. Aki nem így áll hozzá, az olyan, mintha valaki úgy csapna fel politikai elemzőnek, hogy szerinte minden politikus igazat mond.
Az elméleted azonban hibás, mert a szerző kiléte ismert, és se nem 20 éves, se nem gyakornok.
Mindenesetre nem azt mondtam, hogy meg kell feszíteni, de ez az ezredik eset, amikor inkompetensnek bizonyul egy tapasztalt video game journalist. Az egyik legnagyobb lapnak számító IGN-ről meg eleve tudjuk, hogy milyen színvonalat képvisel. Ez pedig egyszerre vicces és szomorú.
Jöhet a GameStar- és PSC-bevédés is. Mert az újságírót kritizálni nem menő, de a Nintendo miatt - jogosan - őrjöngeni az monoklis-gentlemanes dolog.
akko' árnyékra vetődtem, ergo nem mennék ma bele a gamesztárok bevédésébe se :D
konkrétan: már élezem a kaszát-kapát, belőlem egy ign-es mégegyszer nem csinál hülyét!!!!
moby: az a new game (2nd run) nem elgépelés, az KONCEPCIÓ :P szal igen, japánt FELÉGETNI!
+a japók elismerték, hogy kretének? van változás a nintendópoliszikben? nincs. na, ez a difi az ign-hez képest :P
++ a snes belsejét látva elismertem az érdemeiket is. IGN érdemeket sose ismernék el - nincsenek.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2019.01.25. 15:29-kor.
Te ezt még én is tudom, pedig újságíro se vagyok az IGN-nél. Vagy pont ezé', fasztudja :)arty írta:moby: az a new game (2nd run) nem elgépelés, az KONCEPCIÓ :P szal igen, japánt FELÉGETNI!
Little Nightmares mini-review:
+ nagyon beteg, disznóölés ihlette aberráltság
+ meglepően jól néz ki
+ nem piros-zöld-kék
+ hasonló felépítés, mint az Inside
+ úgy mesél, hogy nincs egy dialógus sem
+ nagyon könnyen lehet játszani, nehéz abbahagyni
+ rövid
o 2,5D, és időnként ugrani kell, ami nem mindig sikerül
- nem lehet kikapcsolni a kontroller-vibrációt. És ezt utálom!
majdnem, mint az Inside / 10
+ nagyon beteg, disznóölés ihlette aberráltság
+ meglepően jól néz ki
+ nem piros-zöld-kék
+ hasonló felépítés, mint az Inside
+ úgy mesél, hogy nincs egy dialógus sem
+ nagyon könnyen lehet játszani, nehéz abbahagyni
+ rövid
o 2,5D, és időnként ugrani kell, ami nem mindig sikerül
- nem lehet kikapcsolni a kontroller-vibrációt. És ezt utálom!
majdnem, mint az Inside / 10
Kettő éve van piacon a gép, és még kettő évig nem gyön a új rész a ikonikus szériából rá úgy, hogy az előző generációra se gyött egyse. Lehet, hogy ez jovanez, de szerintem ez inkább kurvára nem van jólez. A xboxhívők is mindig ezt mondják, amiko nem gyön exklu, hogy jóvanez. Tehát mindig ezt mondják. Nem kő mégegy xbox a piacra. Egy xbox elég xboxnak.SlickAdam írta:jovanez. van mivel jatszani.
akko' nem jol vanez. de szarjal ra!Moby írta:Kettő éve van piacon a gép, és még kettő évig nem gyön a új rész a ikonikus szériából rá úgy, hogy az előző generációra se gyött egyse. Lehet, hogy ez jovanez, de szerintem ez inkább kurvára nem van jólez. A xboxhívők is mindig ezt mondják, amiko nem gyön exklu, hogy jóvanez. Tehát mindig ezt mondják. Nem kő mégegy xbox a piacra. Egy xbox elég xboxnak.
Dunának nem megyek, de szívesen verettem volna az idén akár.SlickAdam írta:akko' nem jol vanez. de szarjal ra!
így pláne volt értelme, hogy agyonlövették a NONPROFIT-fan-metroid-rimékizét ... (nyilván mert majdmosmindjárt kibérelheted snesemulátorra... janem, azse.)Moby írta:Kettő éve van piacon a gép, és még kettő évig nem gyön a új rész a ikonikus szériából rá úgy, hogy az előző generációra se gyött egyse. Lehet, hogy ez jovanez, de szerintem ez inkább kurvára nem van jólez. A xboxhívők is mindig ezt mondják, amiko nem gyön exklu, hogy jóvanez. Tehát mindig ezt mondják. Nem kő mégegy xbox a piacra. Egy xbox elég xboxnak.
Szerintem a kettőnek a világon semmi köze nincs egymáshoz. Lelővették volna akkor is, ha soha tervbe se lett volna véve a 4. mer ezek ilyen kretének, irtanak mindent, ami úgy ők, hogy mégse ők. Ilyen a sony is. A japók kretének. Másrészt lehet, tényleg kiadják ők (rebaszókászva). Harmadrészt kétlem, hogy ez téged bármilyen aspektusban érintene, szóval ez a visszakézből önigazolás hónaljszagú is. Engem se nagyon. Van ezer megoldás rá, amibe a nintendo bele se tud ugatni.arty írta:így pláne volt értelme, hogy agyonlövették a NONPROFIT-fan-metroid-rimékizét ... (nyilván mert majdmosmindjárt kibérelheted snesemulátorra... janem, azse.)
Rendeltem egy új gépet (R5 2600 + RTX 2060 + a VA-s Aoc monitor, amit linkeltem múltkor).
Nem tudtam értelmes áron összeguberálni használtat. Fura mostanában a használt piac...
Nem tudtam értelmes áron összeguberálni használtat. Fura mostanában a használt piac...
Nem fura, hanem rohadtul nem avulnak el a cuccok évek alatt se szignifikánsan, ezért nem mennek le az árak.aabyssx írta:Rendeltem egy új gépet (R5 2600 + RTX 2060 + a VA-s Aoc monitor, amit linkeltem múltkor).
Nem tudtam értelmes áron összeguberálni használtat. Fura mostanában a használt piac...
Győzött a kíváncsiság. Valahogy majd megosztom az időmet.
Spoiler
Néztem UK-ból vegát amúgy, mert ott olcsóbb, és adnak hozzá három játékot. DMC5, RE2, meg valami szar. Ez tök jó extra amúgy.
Ja. Elég hülye helyzet a fogyasztóknak. CPU fronton bénázott az intel, és egész véletlenül okésak a Ryzenek (főleg árban), úgyhogy ott most van verseny. GPU fronton is kéne valami.deep írta:Nem fura, hanem rohadtul nem avulnak el a cuccok évek alatt se szignifikánsan, ezért nem mennek le az árak.
Páran itt azt mondtátok, hogy a GoT utolsó két évada eléggé meh. Hát nemtudom, én valami javított verzát nézek, mer a hatodik évad is olyan gecijó, hogy nemigaz,
Ahogy Daenerys a
Ahogy Daenerys a
Spoiler
, az megint eléggé vaddisznó jelent volt :) Imádom ezt a csajt, meg egyáltalán a karakterek ennek a sorinak a lényege. Zseniális.Én is végignéztem a GoT első évadát, nézném a másodikat is, de nem bírom...két napja beteg a gyerek, tegnap este óta lázas is, az 5. adag lázcsillapító ment bele 24 óra alatt, és egyszerűen nem akar lemenni, 40 fok a láza... nem tudok annál nagyobb gyötrelmet elképzelni, hogy szenved az ember gyereke, és nem tud segíteni rajta. Fcking life...
nyilván egy büdöskretén az N amúgyis, de ad egy kellems mellékízt a "történetnek", hogy jaegyébként nekik nincs saját metroidjuk, szal nemazé' lövik le... (a nintendo rosszíre akkor is az én ügyem, ha sose állnék neki egy metroidnak, szal... :P )Moby írta:Szerintem a kettőnek a világon semmi köze nincs egymáshoz. Lelővették volna akkor is, ha soha tervbe se lett volna véve a 4. mer ezek ilyen kretének, irtanak mindent, ami úgy ők, hogy mégse ők. Ilyen a sony is. A japók kretének. Másrészt lehet, tényleg kiadják ők (rebaszókászva). Harmadrészt kétlem, hogy ez téged bármilyen aspektusban érintene, szóval ez a visszakézből önigazolás hónaljszagú is. Engem se nagyon. Van ezer megoldás rá, amibe a nintendo bele se tud ugatni.
amúgy van jó példa nem ANNYIRA kretén japókra, pl a segáék a sonic fangame készítőket nem perrel fenyegtik, hanem nagynéha sonicot gyártatnak velük ( sonic mania )... amit persze alwaysonline denuvoval KELLETT kihozni, nehogy feltételn nélkül lehessen érte lelkesedni ...
(ésmielőtt: nem, soha egyetlen sonicnak se jutottam még a végére, szal persze ez is hónaljszagú ;) )
szerk2: van szviccsre is
Nekem is felváltva lázasak és betegek, de...eje75 írta:Én is végignéztem a GoT első évadát, nézném a másodikat is, de nem bírom...két napja beteg a gyerek, tegnap este óta lázas is, az 5. adag lázcsillapító ment bele 24 óra alatt, és egyszerűen nem akar lemenni, 40 fok a láza... nem tudok annál nagyobb gyötrelmet elképzelni, hogy szenved az ember gyereke, és nem tud segíteni rajta. Fcking life...
de ez legyen a legnagyobb bajuk.
10 napig követtem a kútba esett 2 éves spanyol kisfiú mentését. Nyilvánvalóan nem volt esélye szegénynek, mégis összetörtem, amikor hajnalban bejelentették a halálhírét. Nincs ettől nagyobb tragédia. Nyugodj békében Julen Rosello
40 fok nem olyan rossz idle temp egy CPU-nál. ;)eje75 írta:Én is végignéztem a GoT első évadát, nézném a másodikat is, de nem bírom...két napja beteg a gyerek, tegnap este óta lázas is, az 5. adag lázcsillapító ment bele 24 óra alatt, és egyszerűen nem akar lemenni, 40 fok a láza... nem tudok annál nagyobb gyötrelmet elképzelni, hogy szenved az ember gyereke, és nem tud segíteni rajta. Fcking life...
bocs, nem olyan vicces téma, de orvost érdemes kérdezni. A láz "jóságáról" és kezeléséről gyakran változik a tudomány álláspontja, és vannak tévhitek, rossz praktikák az emberek fejében.
Apaként éled át. Én már kialakítottam egy védőmechanizmust, egyszerűen kihagyom, átugrom a cikkeket. Ennyit nem lehet elviselni.Moby írta:Nekem is felváltva lázasak és betegek, de...
de ez legyen a legnagyobb bajuk.
10 napig követtem a kútba esett 2 éves spanyol kisfiú mentését. Nyilvánvalóan nem volt esélye szegénynek, mégis összetörtem, amikor hajnalban bejelentették a halálhírét. Nincs ettől nagyobb tragédia. Nyugodj békében Julen Rosello
en joideje nem nezek hiradot, nem olvasok hiroldalakat. a legfontosabb dolgok ugyis elernek, de az ilyen szivtépö dolgok meg a non-stop gyilkossagok es agyhalal elkerülnek (pozitiv dolgokrol nemigen hireznek...). nyugodtabb is vagyok par fokkal...Kandurex írta:Apaként éled át. Én már kialakítottam egy védőmechanizmust, egyszerűen kihagyom, átugrom a cikkeket. Ennyit nem lehet elviselni.
bár kibírnám én is így :) (anno a fű helyett, ha ezt ajánlod nyugtatónak, szomorúan csak bólogattam volna ;) )SlickAdam írta:en joideje nem nezek hiradot, nem olvasok hiroldalakat. a legfontosabb dolgok ugyis elernek, de az ilyen szivtépö dolgok meg a non-stop gyilkossagok es agyhalal elkerülnek (pozitiv dolgokrol nemigen hireznek...). nyugodtabb is vagyok par fokkal...
moby! neked volt olyan tapasztalatod boxon, hogy a gamepass lejárta után is tolhattál ottmaradt játékokat? (vagy bárki másnak?)
(marvel vs capcom 3, írja h gamepassal tolhatom, de az TUTI lejárt, 300ért vehetnék ujat, a játék ikonjára bökve mégis elindul és nyomhatom .... WTF?)
(marvel vs capcom 3, írja h gamepassal tolhatom, de az TUTI lejárt, 300ért vehetnék ujat, a játék ikonjára bökve mégis elindul és nyomhatom .... WTF?)
Igaz nem egy mai darab, de lepörgött az evil within. Normalon is szivatott rendesen, de élveztem. Sztori nekem totál káosz. Volt egy pár kreatív játékelem, a látvány legtöbbször rendben volt, viszont néhol elég gyatra. PS exkluként biztos nem 6 pont lenne az általános vélemény :D
Lepörgött a Resident Evil 2, hardcore fokozaton.
Most ment el Deep, tegnap este 7-kor kezdtük, alvás és kaja közben, de erről szólt az elmúlt 24 óra.
Tök jó a cucc, de majd Deep biztos ír valamit. Amivel megelőzöm, az az, hogy itt is bejátszott a "gyűlöltessük meg a játékot a bossfightok miatt" faktor. Majdnem teljes sikerrel, mert volt extra undorító rész. Szégyenszemre(a játékra nézve) a legutolsóhoz már youtubeot néztünk, annyira tele volt a tökünk.
Alapvetően az a baj, hogy ha változtatja a szabályokat a játék és sose lehet tudni, hogy most akkor érdemes lőni, vagy trükk van, esetleg mialófasz.
Most ment el Deep, tegnap este 7-kor kezdtük, alvás és kaja közben, de erről szólt az elmúlt 24 óra.
Tök jó a cucc, de majd Deep biztos ír valamit. Amivel megelőzöm, az az, hogy itt is bejátszott a "gyűlöltessük meg a játékot a bossfightok miatt" faktor. Majdnem teljes sikerrel, mert volt extra undorító rész. Szégyenszemre(a játékra nézve) a legutolsóhoz már youtubeot néztünk, annyira tele volt a tökünk.
Alapvetően az a baj, hogy ha változtatja a szabályokat a játék és sose lehet tudni, hogy most akkor érdemes lőni, vagy trükk van, esetleg mialófasz.
Épp ezért kezdtem normálon, mert a 7 madhouse fokozatából kiderült, hogy a bossok instant idegbajjá válnak. A másik pedig a REmake végigvitelénél úgy spóroltam az ink ribbonokkal, hogy folyamatosan suicide runokat toltam és utána "élesben" már semmi meglepő, vagy ijesztő nem volt. Maradt is vagy 4 felesleges mire befejeztem.DanielT írta:Lepörgött a Resident Evil 2, hardcore fokozaton.
Most ment el Deep, tegnap este 7-kor kezdtük, alvás és kaja közben, de erről szólt az elmúlt 24 óra.
Tök jó a cucc, de majd Deep biztos ír valamit. Amivel megelőzöm, az az, hogy itt is bejátszott a "gyűlöltessük meg a játékot a bossfightok miatt" faktor. Majdnem teljes sikerrel, mert volt extra undorító rész. Szégyenszemre(a játékra nézve) a legutolsóhoz már youtubeot néztünk, annyira tele volt a tökünk.
Alapvetően az a baj, hogy ha változtatja a szabályokat a játék és sose lehet tudni, hogy most akkor érdemes lőni, vagy trükk van, esetleg mialófasz.
A REmake 2-nek még ma álltam neki csak igazán, de eddig eléggé adja.