A PC-s játékoknak leáldozott
... hamár tévétech: asszem szétment a plazmám komponens/480p képessége :( :( :(
épp átkötöttem a wii-t a nagytévére (mégiscsak 29" vs. 50", még ha a 4:3-al nem is számoltam én hülye), le is nyomtuk a Gunblade NY két kampányát (legeslegjobb árkádfeeling ever, amit itthon átélhettem, na ERRE jó a wii kontrollere!), amikor néha ilyen kék bevillongást vettem észre... félóra után váltottunk a [url=LA Machineguns]https://www.youtube.com/watch?v=Tu0J4xnYXp8[/url]-ra, amikor bamm, bezöldült a kép. Namondom az ócsó komponenskábel, de nem, mert a ps2 is csak 576/480i-ben színes, 480p-ben az is ződ(es) :( :( :( (outrun coast2coast pal tud 576i/480i/480p-t, játék elején választhatóan)
WTF? ilyen van? azt érteném, ha tönkrement volna TELJESEN a bemenet, de ez mi?! (tudom, a szokásos arty-betegség, mindenem szarrámegy, de nem kukázhatóan, csak úgy kicsit, hogy az őrületbe kergessen)
épp átkötöttem a wii-t a nagytévére (mégiscsak 29" vs. 50", még ha a 4:3-al nem is számoltam én hülye), le is nyomtuk a Gunblade NY két kampányát (legeslegjobb árkádfeeling ever, amit itthon átélhettem, na ERRE jó a wii kontrollere!), amikor néha ilyen kék bevillongást vettem észre... félóra után váltottunk a [url=LA Machineguns]https://www.youtube.com/watch?v=Tu0J4xnYXp8[/url]-ra, amikor bamm, bezöldült a kép. Namondom az ócsó komponenskábel, de nem, mert a ps2 is csak 576/480i-ben színes, 480p-ben az is ződ(es) :( :( :( (outrun coast2coast pal tud 576i/480i/480p-t, játék elején választhatóan)
WTF? ilyen van? azt érteném, ha tönkrement volna TELJESEN a bemenet, de ez mi?! (tudom, a szokásos arty-betegség, mindenem szarrámegy, de nem kukázhatóan, csak úgy kicsit, hogy az őrületbe kergessen)
Haggyámá'... na. PONT az a hatás, amire köpök eleve és bármilyen hulladékon "ütős" tud lenni, hogy kinézel az ablakon oszt vakul a paraszt, mer' gyünik a fény a ledbű' kifele. Köze nem volt pl a Samsungon vetített demónak hozzá, egyetlen külső jelenet nincs benne. Ellenben a hangszereken, tárgyakon a csúcsfények őrületesen odabasztak, ahogy a kontaraszt és minden más is.Moby írta:az oledek egy csodák Hdr-ben, miközben a közelében nincsenek a 6-800nitnek valós körülményeknközzött. Az a baj, hogy nálad a hdr-re beakadt ez a hl-féle bloom, és ennek várod a tv hdr-jét. Nem ez a hdr.
phpBB [media]
Google: sync on green. Sok sikert! :)arty írta:... hamár tévétech: asszem szétment a plazmám komponens/480p képessége :( :( :(
épp átkötöttem a wii-t a nagytévére (mégiscsak 29" vs. 50", még ha a 4:3-al nem is számoltam én hülye), le is nyomtuk a Gunblade NY két kampányát (legeslegjobb árkádfeeling ever, amit itthon átélhettem, na ERRE jó a wii kontrollere!), amikor néha ilyen kék bevillongást vettem észre... félóra után váltottunk a [url=LA Machineguns]https://www.youtube.com/watch?v=Tu0J4xnYXp8[/url]-ra, amikor bamm, bezöldült a kép. Namondom az ócsó komponenskábel, de nem, mert a ps2 is csak 576/480i-ben színes, 480p-ben az is ződ(es) :( :( :( (outrun coast2coast pal tud 576i/480i/480p-t, játék elején választhatóan)
WTF? ilyen van? azt érteném, ha tönkrement volna TELJESEN a bemenet, de ez mi?! (tudom, a szokásos arty-betegség, mindenem szarrámegy, de nem kukázhatóan, csak úgy kicsit, hogy az őrületbe kergessen)
szerk: Bár nem biztos, hogy pont a green miatt green. Mindenesetre ha valami szín nincs, vagy más van akkor analógnál valami sync mehetett el.
a zöldön van jel frankón és pont attól zöld, hogy CSAK azon :( (hiába huzom ki/be a pirosat/kéket, semmi nem történik). 576i/480i esetén mindhárom csati bezabálja a jelet, míg 480p esetén olyan, mintha a piros/kék "lekapcsolna" és csak a zöldön menne át a jel a "képernyőbe". szinte biztosan a tévém romlott el, csak megerősítés kéne, hogy "igen, nekem ugyan ez volt, blablabla" :DDanielT írta:Google: sync on green. Sok sikert! :)
szerk: Bár nem biztos, hogy pont a green miatt green. Mindenesetre ha valami szín nincs, vagy más van akkor analógnál valami sync mehetett el.
próbálok majd szerválni egy komponens kábelt a 360hoz, megnézném a 720p-t ... (érdekességképpen, nem azért, hogy abból BÁRMIT is levonhatnék ;) )
Benő ötletén felindulva megnéztem így sok idő elteltével a des-t rpcs3 alatt.Meglepő, de ez centivel nem került közelebb a teljes élményű játékhoz. Sőt.
Persze maxiriszpekt, meg óriási dolog így is, de ezzel én így nem játszanék semmit.
Persze maxiriszpekt, meg óriási dolog így is, de ezzel én így nem játszanék semmit.
Mi volt a tapasztalatod és a gond vele?Moby írta:Benő ötletén felindulva megnéztem így sok idő elteltével a des-t rpcs3 alatt.Meglepő, de ez centivel nem került közelebb a teljes élményű játékhoz. Sőt.
Persze maxiriszpekt, meg óriási dolog így is, de ezzel én így nem játszanék semmit.
Mondjuk az alábbi videó kontextusában.
phpBB [media]
Ez teljességgel lehetetlen, mivel a nálad előforduló bugok és anomáliák 1/10000 részét közösen sem tudnánk produlálni akarattal sem.arty írta:csak megerősítés kéne, hogy "igen, nekem ugyan ez volt, blablabla" :D
A videó semmilyen kontextusban nincs a témával, mondhati ordas kamu, lévén a shadereket futásidőben fordítja a cucc, ergo csak ott okés, ahol már jártál, és létrehozta az emu. Ami a valóságban annyi, hogy ha új területre érsz, nincsenek és/vagy eltünedeznek az ojektumok addig, amíg lefordít a cucc mindent. Jelenleg nem ez a build a legújabb, én azt szedtem le, nálam az még villog is azután is, hogy már lefordította a shadereket. De egy pár órát belebasztam a beállításokba meg trábölsútingba a különböző hibák okán, és eddig ez játék helyett leginkább ebben és erre jó. Játékra aligha. Illetve le lehet menni annyira kutyába, de én ehelyett még mindig inkább bőven vennék húszezerért egy ps3-at, mint ezzel szopjak valami nagyon bizonytalan végeredményért. Ettől az én szabadidőm még mindig értékesebb, pedig sokat javult a helyzet e tekintetben.DanielT írta:Mi volt a tapasztalatod és a gond vele?
Mondjuk az alábbi videó kontextusában.phpBB [media]
Najó, a videó nem kamu, hiszen le is írja, csak ha a szokásos felületetsséggel nézi valaki, akkor könnyen hiheti azt, hogy az emu így fut. Ami igaz is, csak először végig kell menni a pályán trógermódban. Na, szal ennyit a tökéletes játékélményről.
Nem kell mindenhol 1x végigmenni, hogy jó legyen, hiszen újrahasznosítja amit már betöltött és nincs minden kanyarban új effekt, stb. Kiváló játékélményt nyújt, csak az elején kell szaladgálni, forgolódni egy kicsit.Moby írta:Najó, a videó nem kamu, hiszen le is írja, csak ha a szokásos felületetsséggel nézi valaki, akkor könnyen hiheti azt, hogy az emu így fut. Ami igaz is, csak először végig kell menni a pályán trógermódban. Na, szal ennyit a tökéletes játékélményről.
A videón látható módon _soha_ nem fog futni sem kinézni a húszezerért vett PS3 verzió, de még a harmincmilliárdért, gyémánttal kivert lyukakkal díszített se.
Na itten indul a Hidden Angenda!
szerk: Vagyis a pecs install. 4% 1 perc és olyan hangos a gép, mint még soha. Mintha fúrnának.
Hát hogyne. ROFL. Nem fogok videót csinálni, mindenki meg tudja nézni maga.DanielT írta:Kiváló játékélményt nyújt, csak az elején kell szaladgálni, forgolódni egy kicsit.
Az. Kiváló játékélmény.
4:15-nél az a robbanás simán a földbeállítja a frémet egy pillanatra ps3-on. :DDanielT írta:Mi volt a tapasztalatod és a gond vele? *emulált_des.mp4* Mondjuk az alábbi videó kontextusában.
RPCS3-hoz még nincsenek meg a már lefordított pakkok, mint a wiiu emunál? No nem mintha a jelenlegi cpu-val érdemes lenne ezzel foglalkoznom, csak érdekel.
Na minnyá' csinálok egy tesztet, full alapra mindent. Lehet az derül ki, mint Arty-nál a Retroarchal: nem benne vagy a gépében volt a hiba, egyszerűen az új verziók nem működnek.Moby írta:Hát hogyne. ROFL. Nem fogok videót csinálni, mindenki meg tudja nézni maga.
Az. Kiváló játékélmény.
Másik lehetőség: Nem kéne egy kalap alá venni a notebookot egy kompetens Pc-vel.
A proci elviszi, avval nincs baj. 4 mag 8 szál, 4 csigaherC, van itt kakaó kérem :)DanielT írta:Na minnyá' csinálok egy tesztet, full alapra mindent. Lehet az derül ki, mint Arty-nál a Retroarchal: nem benne vagy a gépében volt a hiba, egyszerűen az új verziók nem működnek.
Másik lehetőség: Nem kéne egy kalap alá venni a notebookot egy kompetens Pc-vel.
Más.
A pókember gyűlöletkampányom egészen szürreális végkifejletbe torkollott: azt mondtam, ha egyszer megjelenik a teljes, azt hajlandó vagyok megvenni, de már soha nem fognak szegények egy kurva forintot sem látni tőlem, pedig mostanra nagyrészt meg is bocsájtottam a bűneiket. Kijátszottam a játékot, mit kijátszottam, kipörgettem platinára. Egy ingyenpéldánnyal, ami hozzám került eladásra. Pár nap alatt lenyomtam feszített tempóban (és ebből derült ki milyen sok szabadidőm van erre, ha nagyon akarom). A sors szürreális fintora, a csavar a sztori végén, hogy a játékot végül nem is én adtam el, hanem a tulajdonosa.
A játék pedig gecijó volt. Nem ütötte meg a GoW szintjét, de egy olyan 9/10-re nálam is kigurult a végére. A dlc-s húzás retekség volt, de valójában meg azokra már szükség sincs, mert a játék így is icipicit több, mint amit nyugodt lelkiismerettel bele lehet pakolni. Mitagadás, képes átmenni repetitívbe, ha valaki ki akarja maxolni. Felesleges ebbe bármilyen dlc-ért pénzt adni, én sem fogok, és így már (sajnos?) a játékért sem. Pedig megérdemelte volna azt a párezret lemezen, eladva, amit meg szoktak kapni. De mindezek után már psplusba sem tölteném le, merminek.
Naszal jó cucc, veressétek bátran. A dlc-t hagyjátok a picsába, inkább csak vágni kéne belőle picit, mint hozzátenni még.
A pókember gyűlöletkampányom egészen szürreális végkifejletbe torkollott: azt mondtam, ha egyszer megjelenik a teljes, azt hajlandó vagyok megvenni, de már soha nem fognak szegények egy kurva forintot sem látni tőlem, pedig mostanra nagyrészt meg is bocsájtottam a bűneiket. Kijátszottam a játékot, mit kijátszottam, kipörgettem platinára. Egy ingyenpéldánnyal, ami hozzám került eladásra. Pár nap alatt lenyomtam feszített tempóban (és ebből derült ki milyen sok szabadidőm van erre, ha nagyon akarom). A sors szürreális fintora, a csavar a sztori végén, hogy a játékot végül nem is én adtam el, hanem a tulajdonosa.
A játék pedig gecijó volt. Nem ütötte meg a GoW szintjét, de egy olyan 9/10-re nálam is kigurult a végére. A dlc-s húzás retekség volt, de valójában meg azokra már szükség sincs, mert a játék így is icipicit több, mint amit nyugodt lelkiismerettel bele lehet pakolni. Mitagadás, képes átmenni repetitívbe, ha valaki ki akarja maxolni. Felesleges ebbe bármilyen dlc-ért pénzt adni, én sem fogok, és így már (sajnos?) a játékért sem. Pedig megérdemelte volna azt a párezret lemezen, eladva, amit meg szoktak kapni. De mindezek után már psplusba sem tölteném le, merminek.
Naszal jó cucc, veressétek bátran. A dlc-t hagyjátok a picsába, inkább csak vágni kéne belőle picit, mint hozzátenni még.
Na, eddig toltam, alig tudtam abbahagyni, de a kibaszott vörös szemű lovag hozzásegített a ragequithez...Moby írta:A proci elviszi, avval nincs baj. 4 mag 8 szál, 4 csigaherC, van itt kakaó kérem :)
Nem tudok mit mondani, kicsit kell nyilván futkosni és kamerát forgatni, de utána pontosan olyan csodásan fut mint a videón.
Write color buffert bepipáltad? Vulkan renderer kiválasztva? Ezek nélkül nem megy a Demon's rendesen.
Semmilyen szürreális végkifejletet nem látok a sztoriban, ez csak Mo-byznisz as usual!Moby írta:Más.
A pókember gyűlöletkampányom egészen szürreális végkifejletbe torkollott
Write color buffer nélkül nem is működik, mert pályaátlépés után nincs kép. De azt írtam én is, hogyha mér összepakolta magának a pályát, utána szépen megy. Arra a villogásra nem találok gyógyszert. 10-15 másodpercenként fehéren bevillan a képernyő 1 frameig.DanielT írta:Na, eddig toltam, alig tudtam abbahagyni, de a kibaszott vörös szemű lovag hozzásegített a ragequithez...
Nem tudok mit mondani, kicsit kell nyilván futkosni és kamerát forgatni, de utána pontosan olyan csodásan fut mint a videón.
Write color buffert bepipáltad? Vulkan renderer kiválasztva? Ezek nélkül nem megy a Demon's rendesen.
És aki eddig a az RDR2 részleteiért aggódott, azoknak jó hírek vannak: nem kell. A részletek, és a herék rendben vannak :D
Kapcsold ki az async shader cache-t vagy mi a tökömet. Akkor jobban beránt amikor új dologgal találkozik, de ha már nincs új dolog, akkor nincs miért berántania.Moby írta:Write color buffer nélkül nem is működik, mert pályaátlépés után nincs kép. De azt írtam én is, hogyha mér összepakolta magának a pályát, utána szépen megy. Arra a villogásra nem találok gyógyszert. 10-15 másodpercenként fehéren bevillan a képernyő 1 frameig.
ami megjelenes utan 2 nappal (de lehet volt az 1 is, ha jol emlekszek a masik helyrül) mar ott volt nalad. jo haverjaid vannakMoby írta:Más.
A pókember...
... kijátszottam a játékot, mit kijátszottam, kipörgettem platinára. Egy ingyenpéldánnyal, ami...
Pörög a Hidden Agenda credits...
Hát ez akkora WTF volt, hogy döbbenten bámulok magam elé. Úgy tűnik teljesen elcsesztem a sztorit, mert közben is "szétesett", de a vége aztán totálisan. Konkrétan "nem lett vége".
Telefonnal!!! irányítasz egy két döntést felvillantó prerendered filmet, ami pont úgy működik, ahogy elvárható: undorítóan. Nincs kontroller opció akkor sem, ha egyedül vagy.
Minden szempontból iszonyúan inkonzisztens az egész, olyan érzés, mintha az Until Dawn után maradt volna még film a kamerában és "használjuk el valamire, még a jelmeztár bérlete is érvényes egy hétig" alapon összedobtak volna valamit. De nem ez történt, mert full más filmet rendereltek le, valszeg nem kevés energiával.
Miazúristenvoltez/10
Hát ez akkora WTF volt, hogy döbbenten bámulok magam elé. Úgy tűnik teljesen elcsesztem a sztorit, mert közben is "szétesett", de a vége aztán totálisan. Konkrétan "nem lett vége".
Telefonnal!!! irányítasz egy két döntést felvillantó prerendered filmet, ami pont úgy működik, ahogy elvárható: undorítóan. Nincs kontroller opció akkor sem, ha egyedül vagy.
Minden szempontból iszonyúan inkonzisztens az egész, olyan érzés, mintha az Until Dawn után maradt volna még film a kamerában és "használjuk el valamire, még a jelmeztár bérlete is érvényes egy hétig" alapon összedobtak volna valamit. De nem ez történt, mert full más filmet rendereltek le, valszeg nem kevés energiával.
Miazúristenvoltez/10
Ez egész jó tipp volt A villogásra keresem még a megoldást, de az is ritkább lett valamitől.DanielT írta:Kapcsold ki az async shader cache-t vagy mi a tökömet. Akkor jobban beránt amikor új dologgal találkozik, de ha már nincs új dolog, akkor nincs miért berántania.
Ja, nincs sok értelme ennek a számozásnak, nem is a sztorit, hanem a fő megjelenéseket követi. A 9 azért rebootolta is az egészet, beleszőve az 1-3 sztorivonalát, így ott még indokolt is lehet valamennyire, hogy nem kapott sorszámot vagy alcímet.arty írta:Jogos. Pedig agyaltam és wikipediaztam is a számát illetően... és igazából a 9-es nem jön ki, amiről pedig "mindenki" kilencesként beszélt, pláne, hogy a rákövetkező hivatalosan is TIZES (X) :/ (tököm az ilyen "első rész címét rebootoló" kreténségbe :( )
Ha én dönthettem volna róla, a 7-es armageddon után a "Mortal Kombat"-ra aggattam volna a 8-ast, a DC-s, vértelen fos egy fos, egyszerűen nem lehet számozott helye a szériában, ergo az X csak a 9-est lett volna és MOST jöhetne a TUTI MK! :D
(Basszus, hát a Tekken 6 után is a mostani a 7-es rész, nem a Tekken X Streetfighter....! :/ )
(vasárnap keressük egymást!!)
A DualShock 4-et a töltőre tettem a Kastélyvániához, ha feltöltöm, egy félórás etapra jó lesz
Valahol megértem a költséghatékonyságot, de amikor az "olcsó igényesség" is hiányzik, az gáz, főleg az interaktív filmeknél, melyek mindig is a látványra építettek. A Telltale csúnyán elszúrta, hogy a TWD sikere után csak mennyiségre ment, teknóban nem fejlődött, a játékmenetet bicskanyitogatóan elengedték, megújulni nem akartak. Most mondjuk éppen próbáltak volna grafikailag kicsit érezhetőbben erősíteni, de már későn. Ebben a műfajban nem működik a futószalag (ha elfogadjuk a létét), jobban jártak volna ritkábban odacsapva.Moby írta:Nem a dontnod kímulását, de tőlem ez life is strange - captain spirit - randomszar vonal is mehet a búspicsába. Nem mintha a vampyr akkora dobás lett volna, de abban azért volt effort technóban is. A twin mirrorra meg rá vannak állítva a radarjaim is.
De ha már grafbuzulás, ez a The Council nem néz ki csúnyának.
Nem tudom, de várom. Videót nem nézek belőle, már a thumbnail is spoiler.Moby írta:Ha a Hidden Agenda WTF volt, akkor ez vajon mi (lesz)? :)
[video]ds.avi[/video]
Belelestem má yt-on miez, és ez kijött magyar szinkronnal? Szerencsére az a jó minőségű fajta, ami jellemző a filmekre is, amik miatt már a büdös életbe nem nézek szinkronos filmet, mert hányok a szar hangkeverstől, hogy dobozhangjuk van még nyílt téren is, hogy beleélés nélkül és színészi tudás nélkül ütik ezeket össze valami garázs sarokban.DanielT írta:Pörög a Hidden Agenda credits...
Hát ez akkora WTF volt, hogy döbbenten bámulok magam elé. Úgy tűnik teljesen elcsesztem a sztorit, mert közben is "szétesett", de a vége aztán totálisan. Konkrétan "nem lett vége".
Telefonnal!!! irányítasz egy két döntést felvillantó prerendered filmet, ami pont úgy működik, ahogy elvárható: undorítóan. Nincs kontroller opció akkor sem, ha egyedül vagy.
Minden szempontból iszonyúan inkonzisztens az egész, olyan érzés, mintha az Until Dawn után maradt volna még film a kamerában és "használjuk el valamire, még a jelmeztár bérlete is érvényes egy hétig" alapon összedobtak volna valamit. De nem ez történt, mert full más filmet rendereltek le, valszeg nem kevés energiával.
Miazúristenvoltez/10
Nem kevés időt basztam bele. Vagy 20 buildet próbáltam ki. Két féle létezik: nem villog, de lefagy + villog és nem fagy le.Moby írta:Ez egész jó tipp volt A villogásra keresem még a megoldást, de az is ritkább lett valamitől.
Hát sajnálom, akkor várni kő még vele. Én day1 óta finanszírozom Patreonon a fejlesztést, szal' amit tudok, megteszek.Moby írta:Nem kevés időt basztam bele. Vagy 20 buildet próbáltam ki. Két féle létezik: nem villog, de lefagy + villog és nem fagy le.
Na, addig sikerült eljutnom, hogy a villogás már jóval kevésbé jelentkezik, inkább csak pályafüggő. Bekonfigoltam minden faszára, elég sokat játszottam is vele, átmentem a falanxon (mondjuk az nem nagy fegyvertény LOL), meg elkolbászoltam viszonylag sokáig.DanielT írta:Hát sajnálom, akkor várni kő még vele. Én day1 óta finanszírozom Patreonon a fejlesztést, szal' amit tudok, megteszek.
És megint meg kellett állapítanom, hogy ez a DeS is istenfasza jó, a legputribb üzemmódjában is szárazon bassza meg az összes soulsklónt, nioht, meg ezeket a hulladék pótszarokat.
A másik felismerés, hogy ehhez a notebook kevés. A mérések nem mutatnak olyat, hogy valami elfogyna, pedig valami elfogy, mert az fps feszt baszkod, főleg boletarian palace után. 24-30 közt minden van minden milliszekundumban, ez így meg nagyon ratya sajnos :(
Lehet, hogy ramsávszél, mer ezek a tetvek a dellnél ugyan belebaszták a nyócgigát, de csak 1 modul van bent, szal singlechannelben megy a ram. Baszok bele a héten mégegy modul, aztán megnézem úgy is.
Szerintem felesleges, folyamatosan fejlődik a cucc, de van visszaesés is. 1 perce jött ez a dev jelentés patreonosoknak:Moby írta:Lehet, hogy ramsávszél, mer ezek a tetvek a dellnél ugyan belebaszták a nyócgigát, de csak 1 modul van bent, szal singlechannelben megy a ram. Baszok bele a héten mégegy modul, aztán megnézem úgy is.
This past few weeks and for the near future, I have placed a lot of emphasis on bug fixing and cleanup. This should significantly improve stability of the emulator and fix many seemingly minor bugs and glitches. Here is a quick summary of the fixes and changes made since the last update:
1. Some regressions caused by an older texture cache rewrite were fixed. This happened when I was investigating some problems reported by ruipin when he was working on verifying some parts of the texture cache. This fixed some instances of memory access violation crashes. You can see the details here.
2. After investigation of GTA: San Andreas, I found and fixed some register decoding issues around the ARL (address register load) instruction for the RSX vertex programs. Fixing this corrected a lot of games with broken skeletal animation such as GTA: San Andreas, Hatsune Miku PDF 2, One Piece: Pirate Warriors, Naughty Bear, Wet, etc. Details on this can be found on the PR here.
3. Some improvements were made to the texture cache to avoid loss of data when doing transfers from GPU to CPU. There was also some improvements to the blit engine to avoid loss of data when applications use the mechanism in unexpected ways. I also fixed some bugs in the flip mechanism and also worked around some OpenGL driver limitations. These changes fixed bugs such as flickering or missing graphics in many applications when using OpenGL, black models in Yakuza games, Missing ingame graphics in Rachet & Clank games, extreme flickering in Rachet & Clank games, etc. You can see the PR here.
4. A fix for verification errors in VkCompute.h is now available. This will be merged after the big texture cache refactor work is ready.
As for the big refactor, ruipin continues to work on it, we think its mostly ready now so please run tests on it compared to master. You can see the huge amount of work he has done to clean up the code here.
I have major plans to rewrite some parts of the RSX that will potentially improve performance significantly in some titles such as the Rachet & Clank series of games. This has been planned for the last few months and work on it will start once the code is in good enough shape in terms of fixing regressions.
Ne notebook hardverhaxorral akarj megoldani egy ilyen ingoványos problémát.
Igen látom, egyelőre elengedtem, várni kell. Rengeteget fórumoztam, kiderült, hogy a 6712-ig van olyan build, amin elfut, de azokban meg szar a performance, az afelettiekben meg vagy fagy (és gecijó a perf), vagy nem fagy, de villog, és szar a perf, szal az van, amit én is látok most.DanielT írta:Szerintem felesleges, folyamatosan fejlődik a cucc, de van visszaesés is. 1 perce jött ez a dev jelentés patreonosoknak:
This past few weeks and for the near future, I have placed a lot of emphasis on bug fixing and cleanup. This should significantly improve stability of the emulator and fix many seemingly minor bugs and glitches. Here is a quick summary of the fixes and changes made since the last update:
1. Some regressions caused by an older texture cache rewrite were fixed. This happened when I was investigating some problems reported by ruipin when he was working on verifying some parts of the texture cache. This fixed some instances of memory access violation crashes. You can see the details here.
2. After investigation of GTA: San Andreas, I found and fixed some register decoding issues around the ARL (address register load) instruction for the RSX vertex programs. Fixing this corrected a lot of games with broken skeletal animation such as GTA: San Andreas, Hatsune Miku PDF 2, One Piece: Pirate Warriors, Naughty Bear, Wet, etc. Details on this can be found on the PR here.
3. Some improvements were made to the texture cache to avoid loss of data when doing transfers from GPU to CPU. There was also some improvements to the blit engine to avoid loss of data when applications use the mechanism in unexpected ways. I also fixed some bugs in the flip mechanism and also worked around some OpenGL driver limitations. These changes fixed bugs such as flickering or missing graphics in many applications when using OpenGL, black models in Yakuza games, Missing ingame graphics in Rachet & Clank games, extreme flickering in Rachet & Clank games, etc. You can see the PR here.
4. A fix for verification errors in VkCompute.h is now available. This will be merged after the big texture cache refactor work is ready.
As for the big refactor, ruipin continues to work on it, we think its mostly ready now so please run tests on it compared to master. You can see the huge amount of work he has done to clean up the code here.
I have major plans to rewrite some parts of the RSX that will potentially improve performance significantly in some titles such as the Rachet & Clank series of games. This has been planned for the last few months and work on it will start once the code is in good enough shape in terms of fixing regressions.
Ne notebook hardverhaxorral akarj megoldani egy ilyen ingoványos problémát.
Ezt a first-öt elkezdtem, két részt lepörgettem, mondd hogy nem lesz politikai dráma már akár a következő rész sem, mert én akkor nem is ásom bele magam jobbanMicsu írta:micsu scifi sorozat ajánló, főszerepben a mars
Vajon kit választanak majd a playerek? A félkarút, a sántát, vagy Dantét?
pilotot láttam még csak ;)Mekee írta:Ezt a first-öt elkezdtem, két részt lepörgettem, mondd hogy nem lesz politikai dráma már akár a következő rész sem, mert én akkor nem is ásom bele magam jobban
:PMekee írta:Ez teljességgel lehetetlen, mivel a nálad előforduló bugok és anomáliák 1/10000 részét közösen sem tudnánk produlálni akarattal sem.
egyébként jó is történt a hétvégén: a plazmahalál után visszatértem crt-re és sikerült áthekkelni az ntsc wii-t, hogy adjon rgb jelent menüben és wii/gamecube játékokban is és még a 60hz-es frissítés is megmaradjon.
a megadrive emulátor szintén problémamentes, így az egyedüli amire nem látni megoldást: a snes emu... :( itt csak pal/ntsc kapcsoló van, pal60 nincs...
---
múlthéten amugy lepörgött a Forza Horizon 3 credits, egy szánalmas kis golfautó vs. zeppelin futammal végződött a 2 éves kaland :(
derült égből villámcsapásként ért, hiszen általában egy gigakört kell menni a térképen, ami komolyabb nehézségen elég nagy adrenalinfröccs tud lenni (szar érzés ám 14 perc idegharc után egyszer elszállni és akkor restart....)
mindkét dlc így zárult amugy, a főjáték most nem - MIÉRT?!?!?!?!? (előzőekben FH1-FH2-FH2X360, de mégazelőtt a Test Drive Unlimited is! szal ennek "hagyománya" kellene legyen !!! :( )
így (meg amúgyis) csalódás volt számomra ez a rész, a Hot Wheels dlc nélkül (és a havas dlc 1-2 pillanata nélkül) konkrétan azt mondanám, hogy ez egy unalmas, teljesíthetetlen openworld szemét...
sajna még el kell tolni ezer gémerszkórig, hogy a forza rewardstól sok creditet kapjak hetente - nagyon kell a pénz FH7-ben :D (mindig minden forzával óriási dzsillióim gyűltek fel, sajna amazt lootboxosra csinálták és még nem pecselték ki rendesen, talán sosefogják -> pénzszűke, HACSAK nem nyomod 7x24-ben, nyilván erős túlzással)
jött pecs FH4DEMO-hoz, aki eddig nem próbálta, itt az újabb motiváció! ;)
Lakótárs vette észre. Az MS store még mindig egy igazi csiszolatlan gyémánt...
Teljesen félreérted az információkat. Valójában annyi történt, hogy Artynak van igaza, és az AMD vga az kétszer olyan jó, mint a bőröndvidiás, ott minden csigabájt kettőt ér!benőmenő írta:Lakótárs vette észre. Az MS store még mindig egy igazi csiszolatlan gyémánt...
Nemtudom ezt hol haluztad, vagy egészen máy a meglátásod a lootboxokról, mert soha egy percig NEM lehetett venni pénzért semmit, csak játékbeli pénzért nyithattál dobozokat, de nem ettől nem volt neked pénzed, egyszerűen csak ugy csinálták meg, hogy versenyeket kell teljesíteni pénzért, ez az egyetlen módja.arty írta:(mindig minden forzával óriási dzsillióim gyűltek fel, sajna amazt lootboxosra csinálták és még nem pecselték ki rendesen, talán sosefogják -> pénzszűke, HACSAK nem nyomod 7x24-ben, nyilván erős túlzással)
jött pecs FH4DEMO-hoz, aki eddig nem próbálta, itt az újabb motiváció! ;)
S mit csináltak a demoval? Én mikor másodszor inditottam, és megláttam h megint előről kell tolni az elnyomhatatlan videokat, kinyomtam. Ezt kiszedték belőle? Vagy má nem ősz van?
Szintén. Plusz uninstall.Mekee írta:Én mikor másodszor inditottam, és megláttam h megint előről kell tolni az elnyomhatatlan videokat, kinyomtam.
A patch előtt is mindent előröl kellett kezdeni.Mekee írta:Nemtudom ezt hol haluztad, vagy egészen máy a meglátásod a lootboxokról, mert soha egy percig NEM lehetett venni pénzért semmit, csak játékbeli pénzért nyithattál dobozokat, de nem ettől nem volt neked pénzed, egyszerűen csak ugy csinálták meg, hogy versenyeket kell teljesíteni pénzért, ez az egyetlen módja.
S mit csináltak a demoval? Én mikor másodszor inditottam, és megláttam h megint előről kell tolni az elnyomhatatlan videokat, kinyomtam. Ezt kiszedték belőle? Vagy má nem ősz van?
Tökéletesen igazad van, sose élesedett be igazán a lootbox rendszer - de szerinted az EA és egyéb lootbox balhék nélkül is így maradt volna? A forza lootboxait játékpénzért veheted/vehetted, amiből meg az a tuti, ha kevés van, így tolnod kell (kellett volna) bele igazit is...Mekee írta:Nemtudom ezt hol haluztad, vagy egészen máy a meglátásod a lootboxokról, mert soha egy percig NEM lehetett venni pénzért semmit, csak játékbeli pénzért nyithattál dobozokat, de nem ettől nem volt neked pénzed, egyszerűen csak ugy csinálták meg, hogy versenyeket kell teljesíteni pénzért, ez az egyetlen módja.
S mit csináltak a demoval? Én mikor másodszor inditottam, és megláttam h megint előről kell tolni az elnyomhatatlan videokat, kinyomtam. Ezt kiszedték belőle? Vagy má nem ősz van?
Tehát bár a rendszer sose lett valódi pénznyelő, de az általa generált pobléma (nem úszol az ingame pénzben) az - egyelőre - megmaradt.
Az achievementek és a lootbol nyerhető autók kombója is abszolút erre volt/lett felépítve: hogy te erre majd szépen költesz ...
FH4 demopecs:
September 2018
Increase NVIDIA min driver version to 399.24 (PC)
Stability fixes:
General stability improvements based on telemetry received from retail players (XBOX+PC)
Crash during season swap (XBOX+PC)
Performance:
Fix for framerate lock becoming incorrectly set after autumn drive (PC)
Streaming improvements to reduce track drop-out issues. (PC)
Stutter reduction when using unlocked framerate. (PC)
Quality:
Quality improvement for FXAA (PC)
Audio reinitialise when output device changes (PC)
Fix for stuttering audio at end of benchmark and in photo mode. (PC)
Fix for black screen corruption in HDR (XBOX+PC)
Fix for flickering procedurals (PC)
HDR improvement with glass on Durango (XBOX)
valahol tuti reportolja a kártya ugy az elérhető memóját, hogy abban bennevan a dedikált vram + általa használható systemram... és a sztór TERMÉSZETESEN azt olvassa ki, nem pedig azt, amit a gpu-z tud :)Botond írta:Teljesen félreérted az információkat. Valójában annyi történt, hogy Artynak van igaza, és az AMD vga az kétszer olyan jó, mint a bőröndvidiás, ott minden csigabájt kettőt ér!
KELL! MOSTAZONNAL! (és a a my friend pedro is!)DanielT írta:Ez még jó is lehet, már 2014 óta készülget.
hotlinemiamipimped.avi
amugy nemtom írtam-e, de rámentem a ruiner-re (gamepass), annyira nem jött be. sok a filler, kicsit egyhangu a környezet, sokszor túl nagy a káosz a képernyőn.
még kap egy esélyt, mert amúgy bazijól néz ki, van "scifi sztori" is, szingli, lineáris(?) lődözde...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2018.09.24. 18:24-kor.
Adnám az érvelést, de fh3-ban is kb ugyanúgy nem volt annyi lóvé, és ottmeg aztán tényleg nem volt semmi. Szerintem inkább csak simán úgy vették, hogy majd játszol, és úgy szerzed a pénzt, nem pedíg az öledbe hullik, mert be tudtál venni egy kanyart. :Darty írta:Tökéletesen igazad van, sose élesedett be igazán a lootbox rendszer - de szerinted az EA és egyéb lootbox balhék nélkül is így maradt volna? A forza lootboxait játékpénzért veheted/vehetted, amiből meg az a tuti, ha kevés van, így tolnod kell (kellett volna) bele igazit is...
Tehát bár a rendszer sose lett valódi pénznyelő, de az általa generált pobléma (nem úszol az ingame pénzben) az - egyelőre - megmaradt.
Az achievementek és a lootbol nyerhető autók kombója is abszolút erre volt/lett felépítve: hogy te erre majd szépen költesz ...
A Ruiner nekem nagy fájdalom, egyszerűen feltörölte velem a padlót a játék. Úgy éreztem, hogy kontrollerrel nem elég pontos a célzás és folyamatosan csak mellé lőttem szinte a teljes tárat, mire sikerült "ráhúznom" a genyára a célkeresztet, aztán reload és kezdtem elölről.arty írta:KELL! MOSTAZONNAL! (és a a my friend pedro is!)
amugy nemtom írtam-e, de rámentem a ruiner-re (gamepass), annyira nem jött be. sok a filler, kicsit egyhangu a környezet, sokszor túl nagy a káosz a képernyőn.
még kap egy esélyt, mert amúgy bazijól néz ki, van "scifi sztori" is, szingli, lineáris(?) lődözde...
A másodszori indításra meg teljesen elfelejtettem a mechanikát, képességeket és így még ötszörös hátrányba kerülve elakadtam ugyanannál a bossnál. Kicsit csalódás, mert a hangulat és a körítés nagyon ott van a szeren.
FH3-ban nincs lootbox, 48 millával és végtelen autószámmal zártam ... "zártam" ... és 40 misim simán volt már a legelején is, mert tejel a játék.Mekee írta:Adnám az érvelést, de fh3-ban is kb ugyanúgy nem volt annyi lóvé, és ottmeg aztán tényleg nem volt semmi. Szerintem inkább csak simán úgy vették, hogy majd játszol, és úgy szerzed a pénzt, nem pedíg az öledbe hullik, mert be tudtál venni egy kanyart. :D
Az FM7 a sima-picsarövid versenyekért (alapbeállítás) ad 20 ezret. Húszat. Egy faszább lootbox 150-300k (modok miatt kellHET, hiszen azzal tudsz befektetve több pénzt szerválni mindenféle modifierrel!), millás kocsik tömkelege....
Márpedig én változatos karriert akarok, nem spa-ban 24 órás versenyt menni, realtime ;) Így pedig máról holnapra élek, ami jön pénz, kb kocsira el is megy. 2-3 misi tartalékom van, pedig nehéz a fokozat és modozok is, szal "ömlik" a zsé... amennyi ömölHET.
az elfelejtett mechanikától én is parázok, ezekszerint joggal :( gondoltam is rá anno, h lehet nem kéne abbahagyni hosszabb időre...... :D késő :DDanielT írta:A Ruiner nekem nagy fájdalom, egyszerűen feltörölte velem a padlót a játék. Úgy éreztem, hogy kontrollerrel nem elég pontos a célzás és folyamatosan csak mellé lőttem szinte a teljes tárat, mire sikerült "ráhúznom" a genyára a célkeresztet, aztán reload és kezdtem elölről.
A másodszori indításra meg teljesen elfelejtettem a mechanikát, képességeket és így még ötszörös hátrányba kerülve elakadtam ugyanannál a bossnál. Kicsit csalódás, mert a hangulat és a körítés nagyon ott van a szeren.
Pörög a Narcos 3. évad stáblista.
Moby, megúsztad! Az első két évad természeténél fogva verhetetlen és megközelíthetetlen, de ez a folytatás sem mocskolta be a Narcos nevet! Amit lehetett, megtett!
Moby, megúsztad! Az első két évad természeténél fogva verhetetlen és megközelíthetetlen, de ez a folytatás sem mocskolta be a Narcos nevet! Amit lehetett, megtett!
Naugye.DanielT írta:Pörög a Narcos 3. évad stáblista.
Moby, megúsztad! Az első két évad természeténél fogva verhetetlen és megközelíthetetlen, de ez a folytatás sem mocskolta be a Narcos nevet! Amit lehetett, megtett!
Én mindig hosszabbakat megyek, de egyébiránt nekem úgy tűnik, hogy csak egyszerűen már annyira nem jön be ez a pályaautozgatás, a horizon sokkal jobban leköti az ótókázós igényeim, már nem menne ami anno, hogy haverral egény nap ugyanazt a versenyt farmoltuk gt2ben, hogy meglegyen az áhított verda. Szép tájak, érdekes futamok, tuning, fasza autolista, nekem az ow jelleggel sincs bajom, sokszor csak csapatok keresztbe valamerrearty írta:FH3-ban nincs lootbox, 48 millával és végtelen autószámmal zártam ... "zártam" ... és 40 misim simán volt már a legelején is, mert tejel a játék.
Az FM7 a sima-picsarövid versenyekért (alapbeállítás) ad 20 ezret. Húszat. Egy faszább lootbox 150-300k (modok miatt kellHET, hiszen azzal tudsz befektetve több pénzt szerválni mindenféle modifierrel!), millás kocsik tömkelege....
Márpedig én változatos karriert akarok, nem spa-ban 24 órás versenyt menni, realtime ;) Így pedig máról holnapra élek, ami jön pénz, kb kocsira el is megy. 2-3 misi tartalékom van, pedig nehéz a fokozat és modozok is, szal "ömlik" a zsé... amennyi ömölHET.
Én a második boss után hagytam abba, mert szét akartam nézni a városban, de nem jöttem rá, hogy lehet feljutni a tetőre. Tippre valami point 'n' click kalandjátékokat megszégyenítő hülyeség lehet a megoldás. Azóta hozzá sem értem.DanielT írta:A Ruiner nekem nagy fájdalom, egyszerűen feltörölte velem a padlót a játék. Úgy éreztem, hogy kontrollerrel nem elég pontos a célzás és folyamatosan csak mellé lőttem szinte a teljes tárat, mire sikerült "ráhúznom" a genyára a célkeresztet, aztán reload és kezdtem elölről.
A másodszori indításra meg teljesen elfelejtettem a mechanikát, képességeket és így még ötszörös hátrányba kerülve elakadtam ugyanannál a bossnál. Kicsit csalódás, mert a hangulat és a körítés nagyon ott van a szeren.
A célzás kontrollerrel számomra sem volt 100%-os, de ezzel így voltam a Hotline Miamiban is.
Ugyanez. Mióta láttam az első forza horizont azóta nem akarok forza motorsportozni. A negyedik rész megvan Xboxra, de alig jutottam valameddig, egyszerűen nem köt le. FH1ben is az idő nagy részében csak csapattam valamerre. A második részt csak a gyerek nyomta, a harmadikkal is ippeg hogy játszogattam, de még így sokkal többet, mint mondjuk a FM6 apex-al. Az FM7ről fel se merült, hogy megvegyem, annyira out of scope. Csak a csapatás. The Crewban is több órám van/lesz, mint bármelyik FM-ban vagy hasonló zártpályás cuccban valaha. Csakacsapatás(c)(r)TM!!!!44Mekee írta:Én mindig hosszabbakat megyek, de egyébiránt nekem úgy tűnik, hogy csak egyszerűen már annyira nem jön be ez a pályaautozgatás, a horizon sokkal jobban leköti az ótókázós igényeim, már nem menne ami anno, hogy haverral egény nap ugyanazt a versenyt farmoltuk gt2ben, hogy meglegyen az áhított verda. Szép tájak, érdekes futamok, tuning, fasza autolista, nekem az ow jelleggel sincs bajom, sokszor csak csapatok keresztbe valamerre
őszinte lesze: én is unom, ezért kell a 2-3 körös rapid versenyes karrier. sajna kevés a fantasy track, az meg nem változatosság, hogy kék a rázókő vagy piros, de amugy UGYANAZOK a tereptárgyak mindenhol (versenypályák....éértemén, csak nem szeretem)... és a legnagyobb gond, hogy MINDEN mai játékban bennevan ugyanaz a 10 híres versenypálya :(Mekee írta:Én mindig hosszabbakat megyek, de egyébiránt nekem úgy tűnik, hogy csak egyszerűen már annyira nem jön be ez a pályaautozgatás, a horizon sokkal jobban leköti az ótókázós igényeim, már nem menne ami anno, hogy haverral egény nap ugyanazt a versenyt farmoltuk gt2ben, hogy meglegyen az áhított verda. Szép tájak, érdekes futamok, tuning, fasza autolista, nekem az ow jelleggel sincs bajom, sokszor csak csapatok keresztbe valamerre
Kedvedért. Switch virtual console? :)arty írta:őszinte lesze: én is unom, ezért kell a 2-3 körös rapid versenyes karrier. sajna kevés a fantasy track, az meg nem változatosság, hogy kék a rázókő vagy piros, de amugy UGYANAZOK a tereptárgyak mindenhol (versenypályák....éértemén, csak nem szeretem)... és a legnagyobb gond, hogy MINDEN mai játékban bennevan ugyanaz a 10 híres versenypálya :(
A Motorsporttal az a gond, hogy egy nagygépes Gran Turismo után vitz ahogy az autók viselkednek, még kontrollerrel csapatva is. A Horizon viszont nem akar szimnek látszani, így ott teljesen oké.Botond írta:Ugyanez. Mióta láttam az első forza horizont azóta nem akarok forza motorsportozni. A negyedik rész megvan Xboxra, de alig jutottam valameddig, egyszerűen nem köt le. FH1ben is az idő nagy részében csak csapattam valamerre. A második részt csak a gyerek nyomta, a harmadikkal is ippeg hogy játszogattam, de még így sokkal többet, mint mondjuk a FM6 apex-al. Az FM7ről fel se merült, hogy megvegyem, annyira out of scope. Csak a csapatás. The Crewban is több órám van/lesz, mint bármelyik FM-ban vagy hasonló zártpályás cuccban valaha. Csakacsapatás(c)(r)TM!!!!44
Ha csinálnának egy Motorsportot GT irányítással rögtön venném a 40k-s season pass delux verzát day1.
Szép ikonok! Botond, mit usereltem error?
ha jól tudom a startmenünek ez nem az alapszine..... normális vagy???DanielT írta:Szép ikonok! Botond, mit usereltem error?
meg mi ez a sok szar szükségtelen utility? a gyáriaké nem baszkódik el, BEZZEG!
Én úgy látom, hogy az okosoknak lett itt igaza, és beérett a lemintázás. Szerintem natív 4k lett a kijelződ, csak nem homogén módon oszlik még el a lemintázásból kiszaporodott képponttömeg. Semmi más racionális megfejtés nem látszik!DanielT írta:Szép ikonok! Botond, mit usereltem error?
arty írta:ha ma csak 1 videot nézel meg rovat...phpBB [media]
15:40-nél dobta az agyam a láncot ... (előtte is, persze, folyamatosan lazult az a lánc :D )
mert oké, frémpontosan ugrasz, időzítesz, stb (dehogy oké!!!), de EEEEEEZ?!?! ILYEN _NINCS_ !
... aztán tovább folytatódik a FÉMEKÉRT(!!) és SUBPIXELEKÉRT(!!!!!!) folytatott harc, a rekord reményében :D :D :D
(igen, mára itt tart a SMB speedrun világ, ennyire kiéleződött a harc :D )
És mára természetesen ez a rekord is megdőlt.
phpBB [media]
Ha lentebb görgetek, akkor van pár külső alkalmazás, amelyiké nem baszódik el.arty írta:ha jól tudom a startmenünek ez nem az alapszine..... normális vagy???
meg mi ez a sok szar szükségtelen utility? a gyáriaké nem baszkódik el, BEZZEG!
Más, csak lusta vagyok videót feltölteni róla, pedig csináltam: az óra melletti naptár korzor követő fényeffektjei. Rámegyek van effekt, elviszem az egeret és vissza nincs effekt, megint el és vissza van, megint van, megint van, megint nincs, teljesen random az egész.
vajon hogy néz ki egy ilyen speedrunner egy tipikus napja?
reggel 7kor felkel és elkezdi tolni, este 11kor elalszik a monitor előtt, kettőkor felriad és elmegy az ágyba aludni....goto10?
döbbenet.
dt: mindegy, nem éri meg a szenvedést. majd a köv. update javítja
"For a limited time, purchase ACE COMBAT™ 7: SKIES UNKNOWN on Xbox One and receive ACE COMBAT 6® Fires of Liberation™ on Xbox 360, or Xbox One via Backward Compatibility."
hoppácska!!!
életem első AC-ja, kurvajó volt! és most one-on ez is megy majd... (persze nincs hozzá joyom :( )
hoppácska!!!
életem első AC-ja, kurvajó volt! és most one-on ez is megy majd... (persze nincs hozzá joyom :( )
"Az MS store-os "szarakodáshoz" némi infó : Ha csak bevillan a kezdőképernyő és kilép az asztalra a játék akkor kezdjetek el letölteni valami ingyenes játékot meg kell várni amíg letölt 1-2 százalékot azután megszakítani a letöltést és és ezután csodák-csodájára elindul ami eddig nem futott. (Forza pl.)
Ez azért van mert az MS store nem jól állít be valami engedélyt."
jé, nemcsak én szopok akkor ezzel :D
én ugye anno addig jutottam, hogy egy forza dlc-t kell leszednem ahoz, h menjen a forza... ezekszerint még csak nem is kell h forza legyen, csak legyen valami letöltve :D :D :D
háttérszin miatt user error, azbazmeg :D
Ez azért van mert az MS store nem jól állít be valami engedélyt."
jé, nemcsak én szopok akkor ezzel :D
én ugye anno addig jutottam, hogy egy forza dlc-t kell leszednem ahoz, h menjen a forza... ezekszerint még csak nem is kell h forza legyen, csak legyen valami letöltve :D :D :D
háttérszin miatt user error, azbazmeg :D
biztos 4 böngésző volt telepítve :S