A gigaexet én a szarkazmus részének tekintettem Benőtől, hiszen amikor megjelent, már hivatalosan jött mindenük PC-re (Win 10-re) is.Moby írta:Igazad van, ez a folytatása lett volna. XOX ex biztosan nem volt, mer itt toltam volna a tíájon, ha nem egy béna geci, moslékul futó szarhalom lett volna, de az volt. És csodák csodájára ign is le merte írni. Mondjuk a szarság ilyen foka szükségszerűen előrántja az őszinteséget mindenkiből.
A PC-s játékoknak leáldozott
xbox brandet mar nem kell sajnos bashingolni, megoldottak sajat maguk :)Moby írta:Az a retek az oculusnak volt gigaexklu, de mindegy. Olyan gecibénán tolod ez az x bashinget, hogy az kész :D Amúgy vegyétek csak, Tíájon is fosul ment!
/nem beszélve arról, hogy egy határ szar.
Nem. A vanilla még megpróbált kevésbé rikító lenni, de a konzol release-re durván parasztosan újraszínezték.arty írta:pl a tekkent se?
Remélem így is marad, addig lesz gamepass is :)Micsu írta:xbox brandet mar nem kell sajnos bashingolni, megoldottak sajat maguk :)
Mármint a Tekken 1 Arcade vs. Tekken 1 PS1-et mondod?aabyssx írta:Nem. A vanilla még megpróbált kevésbé rikító lenni, de a konzol release-re durván parasztosan újraszínezték.
Merakkor megnézem youtuben ;) Ha nem, akkor viszont nem erőltetném, T3 előttiek elég nézhetetlenrandák... (mint a ps1 library nagyrésze :D jótudom, ha azokon nőttem volna fel... meg namajd, idővel, ha már kiábrándultam a 16bit éra sprite-gyönyörűségeiből...)
köszönöm a linket, életmentő volt: főbosshoz 99 izéből 80at össze kell szedni előtte... ha ez 57-el a zsebemben, 7 óra platforming után derül ki, nem lettem volna boldog (shiftdel), álá a szépemlékű, kibebaszott pixeljunk shooter esetén ...........Moby írta:Igazad van, ez a folytatása lett volna. XOX ex biztosan nem volt, mer itt toltam volna a tíájon, ha nem egy béna geci, moslékul futó szarhalom lett volna, de az volt. És csodák csodájára ign is le merte írni. Mondjuk a szarság ilyen foka szükségszerűen előrántja az őszinteséget mindenkiből.
Nem, Tekken 7-re gondolok.arty írta:Mármint a Tekken 1 Arcade vs. Tekken 1 PS1-et mondod?
Merakkor megnézem youtuben ;) Ha nem, akkor viszont nem erőltetném, T3 előttiek elég nézhetetlenrandák... (mint a ps1 library nagyrésze :D jótudom, ha azokon nőttem volna fel... meg namajd, idővel, ha már kiábrándultam a 16bit éra sprite-gyönyörűségeiből...)
Tekken 1-et és 2-t én nem is játszottam. Én az experimentális 3D korszakban hagytam abba először a gaminget.
A Shadow Tactics jó ajánlólevél a fejlesztőknek, jobb így, mintha a Spellbound támadott volna fel hozzá.Micsu írta:desperados3.mp4
várós
Gyakorlatilag az összes 3D platfromer (a mascotosok főleg, a SoT vagy a Tomb Raiderök nem) arra épít, hogy szabadon gyűjtögetsz, bármikor visszamehetsz, a játék meg jellemzően elmenti, ami már megvan. Nem egy liga. (Szerk.: Bár ez a célokért újrajátszatás tényleg nem hangzik jól.) Az egy más kérdés, hogy ez a Lucky kétséges minőségű, mint a Yooka-Laylee, de minőségnek ott az A Hat in Time.arty írta:köszönöm a linket, életmentő volt: főbosshoz 99 izéből 80at össze kell szedni előtte... ha ez 57-el a zsebemben, 7 óra platforming után derül ki, nem lettem volna boldog (shiftdel), álá a szépemlékű, kibebaszott pixeljunk shooter esetén ...........
Érdekes amúgy, hogy a Ty the Tasmanian Tigerért is mennyire rajongnak Steamen. A PS2-érában sikeres volt, de azért másodvonalbeli hírű volt. Majd egyszer olcsón bevállalom.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2018.08.22. 07:32-kor.
Az ötödik generáció 3D-s játékai nem valami szépek, sosem voltak azok, CRT-n sem. Meg a SNES-es Star Fox sem. A következő generációtól mutatnak jól szerintem.arty írta:Mármint a Tekken 1 Arcade vs. Tekken 1 PS1-et mondod?
Merakkor megnézem youtuben ;) Ha nem, akkor viszont nem erőltetném, T3 előttiek elég nézhetetlenrandák... (mint a ps1 library nagyrésze :D jótudom, ha azokon nőttem volna fel... meg namajd, idővel, ha már kiábrándultam a 16bit éra sprite-gyönyörűségeiből...)
Namost ebből azért 10 perc után már keményen árad a fló, szal ilyen hibába nem lehet esni vele, meg benne van gémfaszban, kvázi ingyen is bele lehet nézni a szarosvödörbe.arty írta:köszönöm a linket, életmentő volt: főbosshoz 99 izéből 80at össze kell szedni előtte... ha ez 57-el a zsebemben, 7 óra platforming után derül ki, nem lettem volna boldog (shiftdel), álá a szépemlékű, kibebaszott pixeljunk shooter esetén ...........
Dehamán indiefos bérlés...bekerül origin accessbe Ghost of a Tale amit nagyon rég óta ki akarnák próbálni, és nem emlékezem, hogy innen bárki írt volna róla bármit is. Szal lehet, hogy a gémernótbúkonon mégis lesz valamiféle gémezés (kurvásul nem értem boxon miért nem kerül bele ugyanúgy).
Mondjuk azt sem értem hogy került ea vaultba egy ea-hez eddig nem köthető indiejáték, de ezen most lépjünk át elegánsan .
Eddig is voltak benne ilyenek. Ahogy a Humble sem csak saját kiadású játékokat tesz a csomagokba, az MS és a Sony sem. A szerződést a felek között nem olvastam.Moby írta:Mondjuk azt sem értem hogy került ea vaultba egy ea-hez eddig nem köthető indiejáték, de ezen most lépjünk át elegánsan .
A játékot meg szerintem senki nem játszotta még innen, de DT hájpolta.
Igen, eddig is volt benne, de olyanra nem emlékezem (ezt nem írtam mellé), hogy közösségi finanszírozott indie cím került volna bele. Az EA meg a humble azért nem egy kategória. Még egy gold vagy psn címként is más a helyzet, azokban az a 4 cím ami pörög azért eléggé fókuszban van, itt meg bele van baszval a nagy zsákba. És ez nem egy régi cím, alig fél éves. Oké, early accessben elérhető rég óta, de ahogy nézem a konzolos végleges változatok még meg sem jelentek. Na mindegy, csak érdekességképp jegyeztem meg.Zóanagyvarázsló írta:Eddig is voltak benne ilyenek. Ahogy a Humble sem csak saját kiadású játékokat tesz a csomagokba, az MS és a Sony sem. A szerződést a felek között nem olvastam.
A játékot meg szerintem senki nem játszotta még innen, de DT hájpolta.
/most nézem, a vault fala sem hozza az ikonját, miközbe a Fe ottvan, amivel együtt került bele. Belebaszták rendesen a nagy EA darálóba...
A This is the Police is kickstarteres, de az már kétéves, és ugye jön a folytatás, ami jó indok rá. Ja, itt a fő különbség, hogy eldugottabbnak tűnnek.Moby írta:Igen, eddig is volt benne, de olyanra nem emlékezem (ezt nem írtam mellé), hogy közösségi finanszírozott indie cím került volna bele. Az EA meg a humble azért nem egy kategória. Még egy gold vagy psn címként is más a helyzet, azokban az a 4 cím ami pörög azért eléggé fókuszban van, itt meg bele van baszval a nagy zsákba. És ez nem egy régi cím, alig fél éves. Oké, early accessben elérhető rég óta, de ahogy nézem a konzolos végleges változatok még meg sem jelentek. Na mindegy, csak érdekességképp jegyeztem meg.
/most nézem, a vault fala sem hozza az ikonját, miközbe a Fe ottvan, amivel együtt került bele. Belebaszták rendesen a nagy EA darálóba...
DT a warezt is kipróbálta, de lehet, hogy elfelejtette mondani. Illetve mivel nem emlékszel rá, nem is mondhattam. :DZóanagyvarázsló írta:A játékot meg szerintem senki nem játszotta még innen, de DT hájpolta.
Szóval nagyon igényes és aranyos cucc, élvezetes irányítással. A kisegérrel kell a várban intézkedni, bújkálni, összeszedni, stb.
A warezt nem akartam túl sokat nyomni, szal' max 2x indítottam el. Az EA access megjelenésnek nagyon örülök!
Szept 20án jár le az NDA az RTX-re?
és kötelező a gyűjtögetés? talán a prince of persia 2008 rémlik, hogy 1-1 pálya a fényes izék számához volt kötve...Zóanagyvarázsló írta:Gyakorlatilag az összes 3D platfromer (a mascotosok főleg, a SoT vagy a Tomb Raiderök nem) arra épít, hogy szabadon gyűjtögetsz, bármikor visszamehetsz, a játék meg jellemzően elmenti, ami már megvan. Nem egy liga. (Szerk.: Bár ez a célokért újrajátszatás tényleg nem hangzik jól.) Az egy más kérdés, hogy ez a Lucky kétséges minőségű, mint a Yooka-Laylee, de minőségnek ott az A Hat in Time.
Érdekes amúgy, hogy a Ty the Tasmanian Tigerért is mennyire rajongnak Steamen. A PS2-érában sikeres volt, de azért másodvonalbeli hírű volt. Majd egyszer olcsón bevállalom.
pl a ratchetek se várták el, hogy legyen 293 db csavarkulcsom a végeboss előtt... ez egy borzalmas dizájn, hiszen vagy rágörcsölsz h meglegyen a darabszám a végére (és nem tudod, h jól állsz-e) vagy backtrack... szerintem egyik se jó (és fogalmam sincs, h világos-e a játék elején, hogy kell 80 db a végéhez)
Pletyka GAFról:
TFlops base/boost clocks
1070 - 5.78Tflops/6.46Tflops
1080 - 8.22Tflops/8.87Tflops
1080Ti - 10.6Tflops/11.34Tflops
2070 - 6.49Tflops/7.64Tflops
2080 - 8.92Tflops/10Tflops
2080Ti - 12.23Tflops/13.44Tflops
TFlops base/boost clocks
1070 - 5.78Tflops/6.46Tflops
1080 - 8.22Tflops/8.87Tflops
1080Ti - 10.6Tflops/11.34Tflops
2070 - 6.49Tflops/7.64Tflops
2080 - 8.92Tflops/10Tflops
2080Ti - 12.23Tflops/13.44Tflops
tehat a 2070 kb. annyit tud, mint a 1070Ti, ami penzben pöppet jobb deal?Necro írta:Pletyka GAFról:
TFlops base/boost clocks
1070 - 5.78Tflops/6.46Tflops
1080 - 8.22Tflops/8.87Tflops
1080Ti - 10.6Tflops/11.34Tflops
2070 - 6.49Tflops/7.64Tflops
2080 - 8.92Tflops/10Tflops
2080Ti - 12.23Tflops/13.44Tflops
Igen, a legtöbben muszáj, mégpedig a Super Mario 64 óta. Persze általában elég joviálisak, főleg a 2D-s Giana Sisters: Twisted Dreamshez képest. A Ratchet & Clankekben valóban elég az infobotokat és a tontos tárgyakat összegyűjteni, ezért tűnik másnak. A Marióban meg csillagokat gyűjtögetsz, az érmék számítanak inkább a csavarok analógiájának.arty írta:és kötelező a gyűjtögetés? talán a prince of persia 2008 rémlik, hogy 1-1 pálya a fényes izék számához volt kötve...
pl a ratchetek se várták el, hogy legyen 293 db csavarkulcsom a végeboss előtt... ez egy borzalmas dizájn, hiszen vagy rágörcsölsz h meglegyen a darabszám a végére (és nem tudod, h jól állsz-e) vagy backtrack... szerintem egyik se jó (és fogalmam sincs, h világos-e a játék elején, hogy kell 80 db a végéhez)
Tartok tőle, hogy előbb kerül az utamba Steamen, de örülök az extra lehetőségnek.DanielT írta:DT a warezt is kipróbálta, de lehet, hogy elfelejtette mondani. Illetve mivel nem emlékszel rá, nem is mondhattam. :D
Szóval nagyon igényes és aranyos cucc, élvezetes irányítással. A kisegérrel kell a várban intézkedni, bújkálni, összeszedni, stb.
A warezt nem akartam túl sokat nyomni, szal' max 2x indítottam el. Az EA access megjelenésnek nagyon örülök!
mariot nemtom, gianában kulcsból adott pályán kellett X darab és mehettél tovább.... nem volt olyan h a végeboss előtt kezd elölről, de most rendesen nézz is körbe ;) (ratchet is lineárisabb, adott pályán vannak feladatok, de ha azt "letudod", akkor mehetsz tovább...)Zóanagyvarázsló írta:Igen, a legtöbben muszáj, mégpedig a Super Mario 64 óta. Persze általában elég joviálisak, főleg a 2D-s Giana Sisters: Twisted Dreamshez képest. A Ratchet & Clankekben valóban elég az infobotokat és a tontos tárgyakat összegyűjteni, ezért tűnik másnak. A Marióban meg csillagokat gyűjtögetsz, az érmék számítanak inkább a csavarok analógiájának.
mariobol csak 2d/izometrikus 3d verzát nyomtam, ott se jött elő a kényszergyűjtögetés (ameddig eljutottunk bennük)
Má' láttam tegnap, de keresni akartam valami biztosabb alapot hozzá. Mindenesetre a CUDA infók ismeretében ez kb hiteles.Necro írta:Pletyka GAFról:
TFlops base/boost clocks
1070 - 5.78Tflops/6.46Tflops
1080 - 8.22Tflops/8.87Tflops
1080Ti - 10.6Tflops/11.34Tflops
2070 - 6.49Tflops/7.64Tflops
2080 - 8.92Tflops/10Tflops
2080Ti - 12.23Tflops/13.44Tflops
Tehát a korábbi generációk során az XX70-es tudott többet, mint az előző Titan, most meg a régi XX80-as szintjét se éri el. Gratulálok, sok sikert!
Mondom, hogy joviálisak általában, én meg jó paltformerben szeretek gyűjtögetni. És igen, a Ratchetek valóban küldetésszerűbbek, ezért ott másként hat.arty írta:mariot nemtom, gianában kulcsból adott pályán kellett X darab és mehettél tovább.... nem volt olyan h a végeboss előtt kezd elölről, de most rendesen nézz is körbe ;) (ratchet is lineárisabb, adott pályán vannak feladatok, de ha azt "letudod", akkor mehetsz tovább...)
mariobol csak 2d/izometrikus 3d verzát nyomtam, ott se jött elő a kényszergyűjtögetés (ameddig eljutottunk bennük)
A Gianában viszont éppen úgy jártam, hogy az utolsó boss mehettem vissza pályákat újrajátszani a lakatnyitáshoz, pedig igényem nem volt rá.
Amúgy 2D-seknél valóban nem jellemző, de az életgrind (DKC, Pandmeonium!, de egy kicsit az SMW is), illetve a pályák vagy rosszabb esetben a játék ezerszeres újrakezdése (Mega Man, Castlevania, Ghost 'n Goblins) annál inkább. (Ha nagyon ügyes vagy, akkor persze nem tűnik fel.)
Majd az AMD megment minket! Hacsak nem emlékszik rá, hogy mi elárultuk őtDanielT írta:Má' láttam tegnap, de keresni akartam valami biztosabb alapot hozzá. Mindenesetre a CUDA infók ismeretében ez kb hiteles.
Tehát a korábbi generációk során az XX70-es tudott többet, mint az előző Titan, most meg a régi XX80-as szintjét se éri el. Gratulálok, sok sikert!
Tök jók ezek a számok. Pont mint a köbcenti nézegetés az autóknál. Azok is hol vannak már a torinói szörny 28,5 literétől, ugye. Majd meglátjuk frémben mit jelent a lenti számsor, mert az a lényeg úgyis. Aztán ha szar van a palacsintában akkor még mindig játszhatunk diabló3at switchen!DanielT írta:Má' láttam tegnap, de keresni akartam valami biztosabb alapot hozzá. Mindenesetre a CUDA infók ismeretében ez kb hiteles.
Tehát a korábbi generációk során az XX70-es tudott többet, mint az előző Titan, most meg a régi XX80-as szintjét se éri el. Gratulálok, sok sikert!
jah, az ő cuccuk eleve annyit zabál, hogy a tranyó duplázást-triplázást is simán megoldják pici bordával és 4 centis ventivel ;) ha TÉNYLEG ennyire gépigényes/tranyóigényes a raytracing, akkor annak még nincs itt az ideje... (gyártásteknó nem tart ott)Zóanagyvarázsló írta:Majd az AMD megment minket! Hacsak nem emlékszik rá, hogy mi elárultuk őt
b.) verzió: raytracing nagyon uj és minden fejlesztő tökbéna egyelőre, így 547%-os gyorulások várhatók a motorokban. tehát a tombraider is 300 frémig javul majd...
tehát a lóerő se számít? a 79 paci lehet olyan jó, mint a 790 LE?Botond írta:Tök jók ezek a számok. Pont mint a köbcenti nézegetés az autóknál. Azok is hol vannak már a torinói szörny 28,5 literétől, ugye. Majd meglátjuk frémben mit jelent a lenti számsor, mert az a lényeg úgyis. Aztán ha szar van a palacsintában akkor még mindig játszhatunk diabló3at switchen!
(az órajel, CU darab a köbcenti, az magában tényleg nem mond sokat, de a tflops azé' már igen...)
Több lóerő az automatikusan nagyobb végsebességet jelent? Akkor a 150 lóerős SUVom miért volt lassabb a 130 lóerős kocsimnál? Ráadásul a 150es az több köbcenti is volt.arty írta:tehát a lóerő se számít? a 79 paci lehet olyan jó, mint a 790 LE?
(az órajel, CU darab a köbcenti, az magában tényleg nem mond sokat, de a tflops azé' már igen...)
Egy halom számot nézünk amihez tudni kellene még ötszázszor annyit, hogy érdemben meg lehessen mondani mik az esélyek, és a végén úgyis csak egy szám érdekel mindenkit, hogy akkor 4k@ultra mennyi az FPS 1080ti vs 2080ti. Na ezt a számot én még nem láttam. Ha a régi iskolát tolják, akkor az lesz amit mindenki mond, hogy ez az új fiziksz és jó ha +10% lesz dupla áron, ha viszont váltottak vmit tényleg (DLSS az mittud igaziból?), akkor lehet meglepetés. Meglássuk, várjunk, addig meg mehet a huhogás. :)
Ez annyira ultraparaszt, hogy már stamina sincs. Fincsike!SlickAdam írta:japószar.from
Hehe, na ez jó. :D
Talán az új GPU-knál az lehet egy quick win, ha az árnyékok terhét le tudják venni a CUDA egységekről. Talán ezt bele lehet tákolni univerzálisan a motorokba. Nemtom...
hiszek neked, de nekem nem tűnt fel, hogy adott pályán nem kell minden lakatot kinyitni és mégis tovább lehet jutni (ami aztán majd jól visszaüt a végén). lehet a nehézségi szint? bár mintha te se hardon toltad volna.........Zóanagyvarázsló írta:Mondom, hogy joviálisak általában, én meg jó paltformerben szeretek gyűjtögetni. És igen, a Ratchetek valóban küldetésszerűbbek, ezért ott másként hat.
A Gianában viszont éppen úgy jártam, hogy az utolsó boss mehettem vissza pályákat újrajátszani a lakatnyitáshoz, pedig igényem nem volt rá.
Amúgy 2D-seknél valóban nem jellemző, de az életgrind (DKC, Pandmeonium!, de egy kicsit az SMW is), illetve a pályák vagy rosszabb esetben a játék ezerszeres újrakezdése (Mega Man, Castlevania, Ghost 'n Goblins) annál inkább. (Ha nagyon ügyes vagy, akkor persze nem tűnik fel.)
aabyssx írta:Nem, Tekken 7-re gondolok.
Tekken 1-et és 2-t én nem is játszottam. Én az experimentális 3D korszakban hagytam abba először a gaminget.
phpBB [media]
wow, tényleg rendesen átszínezték :O
amugy nekem az "árkád" cuccokban absz nem zavar az over the top színesség se... pl valami extraszínes sega ótós cuccért ölni tudnék (az se baj ha nem sega, csak jöjjön már valami)
és ne csak ilyen Indie cuccok ... (ezt most találtam!)
phpBB [media]
Egy vicc bazdmeg, hogy hangyaherényi pixeleim vannak, mégsem tudja semmi emulálni normálisan azt, ahogy az outrun (eredeti) nagyította a spriteokat :( Az összes hasonló egy fos, ahogy a mai kijelzőkön megjelenik, az még nagyobb fos.
Ottvan a video minapról, ahogy 40-50 frémmel fut lara, 1080-ban 2080tíájon. Biztos bejátszik a raytracing fakéz is, nemis értem minek mutogatták így, mert ez elég gáz. Tflops meg elégsokat elárul, és nagyon úgy tűnik, hogy ez egy ilyen elcseszett gen. Aranyos, hogy reménykedsz az utolsó pillanatig, de a gtx2080ti-od se jött be, minden jel a reményeiddel szembe mutat sajna. Jó pár gen kell mire megint újra rendes vga-t kapunk, mert szvsz az új konzolok elég közel vannak, így kicsi az esély hogy most az amd fejlesszen beléjük sugarakat (plusz soha nem a polc tetejéről veszik a teknót), így meg only pc-n nem lesz ez valami hirtelen ugrás se teknóban, se semmiben.Botond írta:Több lóerő az automatikusan nagyobb végsebességet jelent? Akkor a 150 lóerős SUVom miért volt lassabb a 130 lóerős kocsimnál? Ráadásul a 150es az több köbcenti is volt.
Egy halom számot nézünk amihez tudni kellene még ötszázszor annyit, hogy érdemben meg lehessen mondani mik az esélyek, és a végén úgyis csak egy szám érdekel mindenkit, hogy akkor 4k@ultra mennyi az FPS 1080ti vs 2080ti. Na ezt a számot én még nem láttam. Ha a régi iskolát tolják, akkor az lesz amit mindenki mond, hogy ez az új fiziksz és jó ha +10% lesz dupla áron, ha viszont váltottak vmit tényleg (DLSS az mittud igaziból?), akkor lehet meglepetés. Meglássuk, várjunk, addig meg mehet a huhogás. :)
PS3-on normálon vittel az utolsó bossig. Annak ellenére, hogy igyekeztem a kristályokat összeszedni, kénytelen voltam visszamenni több pályára is. Persze a halálok száma is számított, tehát egy begyakorolt pályán úgyis lehetett hozni, sikerült is néha, de sokszor halós téma volt a nem mindig kifogástalanul futó játék. És a végén szinte játszhatatlan volt, ráadásul brutális szintugrás nehézségben is.arty írta:hiszek neked, de nekem nem tűnt fel, hogy adott pályán nem kell minden lakatot kinyitni és mégis tovább lehet jutni (ami aztán majd jól visszaüt a végén). lehet a nehézségi szint? bár mintha te se hardon toltad volna.........
Aztán PC-n is belevágtam (szintén normálon), de bebugzott egy pálya a vége felé, azóta se értem hozzá. Érzésre ott is vissza kellett volna menni, nem gyűltek eléggé a kristályok.
Te Zó, ez a Black Fall állati jól néz ki! Hétezerszer meghaltam az első 4 képernyőn, de eddig nagyon tetszik.
Majd folytatom pihenten.
Majd folytatom pihenten.
Na, megnéztem Vaati 22 perces videóját. Sokkal jobb minőségű, mint bármi, amit eddig láttam. Van kommentáros kivonata is, megnéztem azt is. De a dumamentes 22 perces videója után éreztem először, hogy szívesen játszanám. Ez az első videó, amiben látszik, hogy mennyire szép a játék. Nagyon. Részleteiben, amobok kidolgozottsága nagyn fasza. Másrészt tökre úgy játszik, ahogy én ismerkedek az új játékokkal. Tök valóságos az egész, nincs pofázás, nincsenek vágások, nincs alibizés. Püré géming van. A sok faszom bullshit meg rendezés helyett ennyit kéne mutatni minden játékból, és semmi többet. És ezt először írom le erről a játékról, ami ezen látható, az nekem eléggé tetszik is.SlickAdam írta:Sekiro izé
Faszom. Pedig utálni akartam, ment is, elég jól, erre VaatiVidya eladja nekem :(
phpBB [media]
nyissad ki a szivedet gyermek! jo lesz.Moby írta:Na, megnéztem Vaati 22 perces videóját. Sokkal jobb minőségű, mint bármi, amit eddig láttam. Van kommentáros kivonata is, megnéztem azt is. De a dumamentes 22 perces videója után éreztem először, hogy szívesen játszanám. Ez az első videó, amiben látszik, hogy mennyire szép a játék. Nagyon. Részleteiben, amobok kidolgozottsága nagyn fasza. Másrészt tökre úgy játszik, ahogy én ismerkedek az új játékokkal. Tök valóságos az egész, nincs pofázás, nincsenek vágások, nincs alibizés. Püré géming van. A sok faszom bullshit meg rendezés helyett ennyit kéne mutatni minden játékból, és semmi többet. És ezt először írom le erről a játékról, ami ezen látható, az nekem eléggé tetszik is.
Faszom. Pedig utálni akartam, ment is, elég jól, erre VaatiVidya eladja nekem :(
Örülök, hogy tetszik, de azt nem is tudtam, hogy már a Normandyn is meg lehet halniDanielT írta:Te Zó, ez a Black Fall állati jól néz ki! Hétezerszer meghaltam az első 4 képernyőn, de eddig nagyon tetszik.
Majd folytatom pihenten.
Sajnos még mindig szamurájosgeci, súlyosbító körülményként hóban.
A reményhal hal meg utoljára, ugye.Mekee írta:Ottvan a video minapról, ahogy 40-50 frémmel fut lara, 1080-ban 2080tíájon. Biztos bejátszik a raytracing fakéz is, nemis értem minek mutogatták így, mert ez elég gáz. Tflops meg elégsokat elárul, és nagyon úgy tűnik, hogy ez egy ilyen elcseszett gen. Aranyos, hogy reménykedsz az utolsó pillanatig, de a gtx2080ti-od se jött be, minden jel a reményeiddel szembe mutat sajna. Jó pár gen kell mire megint újra rendes vga-t kapunk, mert szvsz az új konzolok elég közel vannak, így kicsi az esély hogy most az amd fejlesszen beléjük sugarakat (plusz soha nem a polc tetejéről veszik a teknót), így meg only pc-n nem lesz ez valami hirtelen ugrás se teknóban, se semmiben.
Apró kis kedves trükk hogy nem a 1080Ti-t veszik alapul hanem a sima 1080-at.Botond írta:A reményhal hal meg utoljára, ugye.
szarjal bele a ray lebenybe Botond!
itten vanik a Diablo E! szar se latszik belöle, de meglepöen siman fut ez alapjan. lehet 60 frem?
itten vanik a Diablo E! szar se latszik belöle, de meglepöen siman fut ez alapjan. lehet 60 frem?
phpBB [media]
Nekem ez a széria a legnagyobb stratégiai vakfoltom. Manapság mely részeket van értelme megvizslatni? Mondjuk szerintem a 2-t eladtam kipróbálás nélkül, az 1 meg 11 éve fóliás. Jó lenne tudni ennek a History Collectionnek az árát, de nyilván uplayes lesz, GOG-on meg szokott lenni tűrhető áron.Botond írta:settlershistory.mp4
Instantget!
Azt viszont sajnálom, hogy a Blue Byte teljesen a Settlersre és az Annóra lett ráállítva. Valaha gyártottak RPG-t is (Albion) és a stratégiák terén is a Battle Isle sorozattal futottak be. Erre ott a jogok a Ubinál, sőt az azt másoló Panzer Generalé is, és ülnek rajta. Pedig amennyi körökre osztott cucc jön, igazán jöhetne mondjuk egy Incubation 2 az XCOM-ok ellen.
Az első rész számomra az Aliens: The Game:
phpBB [media]
A játék ennél sötétebb és ijesztőbb és szebb, de baltával faragott, a Jagged Alliance 2 "elavult" 2D-je időtállóbb.
phpBB [media]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zóanagyvarázsló 2018.08.22. 22:00-kor.
Igen, már írtam, hogy várós. És igen fix60 dockban és kézben is. És engem nem a réjlebeny érdekel, hanem a DLSS, mert abban van a potenciál. A réjlebeny az csak hairworks2 egyelőre, de a DLSS az másfajta eljárást fog jelenteni, ahol nem biztos, hogy minden problémára a nyers erő lesz a megoldás. Na mindegy, az is idő lesz, mire kiforr, de arról azt írják, hogy az akkor is gyorsítani fog előbb utóbb, ha nem lesz DLSS patch az adott gémhez.SlickAdam írta:szarjal bele a ray lebenybe Botond!
itten vanik a Diablo E! szar se latszik belöle, de meglepöen siman fut ez alapjan. lehet 60 frem?
d3 sviccs.avi
Ésezmostmiez? Mit kell nézni? a totál részletes grafikont, ami megmutatja, hogy 2*1080=2080? :D Ez aztán a mérőszám. A másik meg a játékok képei alatti odahányt fps szám? Miaz hogy 66fps? Állandóan, vagy ez a max, vagy az átlag, vagy mi? :DBotond írta:A reményhal hal meg utoljára, ugye.
Hát a remény lehet utoljára, de az én vásárlási vágyam a 20xx szériára már meghalt. :D
Őszintén? Újoncként az első rész kerülendő, a második rész ugyanaz, csak szépre csiszolva, plusz van belőle már most remaster. Abba érdemes lehet belenézni, hogy tudjad mi is volt a settlers anno, de szerintem a kampány harmadik, max negyedik pályája környéken kap egy csúnya shiftdeluninstallt, mert nem öregszik szépen, ha kimaradt akkor nem fog most elkapni. A 3-4 teljesen más irány, azok már rts-ek voltak, elég jófélék akkoriban, azokkal manapság jobban lehet játszani, és nekem a szívem csücske a három, de azt kell mondjam, hogy a remaster előtt a 4nek van realitása, az kapott gfx tuningos házipatchet, amivel értelmezhető felbontásra és kinézetre hozható (gondolom a belengetett 4k remaster is ennyi lesz amúgy, hogy ezt a fanpatchet beépítik...), utána jött az 5. rész, ami nem is settlers, max a nevében, ha csak a pozitív dolgokat akarom kiemelni belőle akkor is csak a fostenger jelző jut eszembe, szóval azt véletlenül se nézd meg, majd jött a 6. rész, ami még mindig nagyon nem settlers, és tulajdonképpen egy középszar semmi, igazi mélyrepülés volt a szériának az 5-6. rész, bár az ív felfelé mutat a 6. résznél, de hát volt honnan jönni felfele, ugye. Aztán megkaptuk a 7. részt ami szimplán zseniális. Azt komoly vétek kihagyni. Visszahozta a régi settlers hangulatot meg minden, imádtam. Dodzy is csak jókat mond róla, szóval az bestbuy. Persze annyi szopatás azért van azzal is, hogy megveszed mondjuk steamen vagy egyenesen uplayen és éppen nincs fent az uplay kliens, akkor felrak egyet, ami már nem támogatott és nem indul, szóval akkor azt uninstall és az ubi siteról letöltöttett felrakni újra, hogy el is induljon. Ezt mondjuk másik ubi cím is simán meglépi, de na, ubi, érted, szopatás nélkül nincs velük biznisz, nekik ez az 'arcpoétikájuk'. :DZóanagyvarázsló írta:Nekem ez a széria a legnagyobb stratégiai vakfoltom. Manapság mely részeket van értelme megvizslatni? Mondjuk szerintem a 2-t eladtam kipróbálás nélkül, az 1 meg 11 éve fóliás. Jó lenne tudni ennek a History Collectionnek az árát, de nyilván uplayes lesz, GOG-on meg szokott lenni tűrhető áron.
Azt viszont sajnálom, hogy a Blue Byte teljesen a Settlersre és az Annóra lett ráállítva. Valaha gyártottak RPG-t is (Albion) és a stratégiák terén is a Battle Isle sorozattal futottak be. Erre ott a jogok a Ubinál, sőt az azt másoló Panzer Generalé is, és ülnek rajta. Pedig amennyi körökre osztott cucc jön, igazán jöhetne mondjuk egy Incubation 2 az XCOM-ok ellen.
Az első rész számomra az Aliens: The Game:
randomvideo.avi
Szóval 2 remaster, 4, 7. Ha a 4 bejött akkor még a 3. Többit felejtsd el. Nyolc jónak néz ki arról majd márciusban megmondom érdemes e a közelébe menni. :)
Azért az bőven érthető, hogy a hasonló kategóriás elődhöz mérik. A DLSS nélkül is másfélszeres különbség meg kb. a szokásos, de újabb játékokban az új kártyák hajalmosak elhúzni (mondjuk a memória most nem ugrik meg). De ez még nagyon marketingbűzű, érdemes még várni. Remélni csak óvatosan merek.Necro írta:Apró kis kedves trükk hogy nem a 1080Ti-t veszik alapul hanem a sima 1080-at.
Azt kell látni, hogy egy félkész potenciállal házalnak. Azzal, hogy na ott a DLSS, és ha végre megírjátok rendesen a dx12öt, akkor ezzel eljöhet az amiről beszéltem, hogy nem a nyers darabszámoktól függ a frémdarabszám, hanem a kiszámolási darabszám csökkenhet ugyanannyi képkockához. Kb mint a zip, ami megkeresi az egyező kódrészeket azok helyett betesz vmi rövidebb jelölőt és akkor rövidebb lesz a fájl és ezzel tömörít. Ha van egy AI rész a kártyán, aminek dedikáltan ez a dolga, hogy a tranzisztorok minél kevésbé izzadjanak ugyanazon 80x, akkor kevesebb nyers erő fogy, és a felszabadult kapacitás számolhat mást. Nem vagyok expert ebben a témában (sem), nem tudom értelmesen körbeírni mire gondolok, de nekem az az érzésem, hogy az nvidia 'az ez majd egyszer jó lesz, higgy nekem' opciót árulja, a tiáj meg a vega meg ugye azt árulja, hogy ez van, ez tegnap is ennyi volt, holnap is ennyi lesz opció. Most elveri várakozásaink szerint 20%al a tiáj a tiájt, de ha a DLSS finomodik akkor ez a rés nőni fog, gyorsulni kezd a kártya. Mint az ati kártyák amikhez várja mindig mindenki a csodadrivert, na most a vidia ugyanezt ígéri, hogy majd lesz csodadriver és dx12 csoda. Meglássuk. Venni én se fogok szerintem, de kíváncsi vagyok hova jut ez az irány.Mekee írta:Ésezmostmiez? Mit kell nézni? a totál részletes grafikont, ami megmutatja, hogy 2*1080=2080? :D Ez aztán a mérőszám. A másik meg a játékok képei alatti odahányt fps szám? Miaz hogy 66fps? Állandóan, vagy ez a max, vagy az átlag, vagy mi? :D
Hát a remény lehet utoljára, de az én vásárlási vágyam a 20xx szériára már meghalt. :D
Ja, a 2-ből a remastert egyszer elindítottam, de két perc után kiléptem, tehát a létezéséről határozottan tudok, de nem ismerem. Kösz, majd egyszer már beszerzem őket és 5-6 év plusz egy sorként rohadás után már tényleg rájuk szánom magam. Szeretném előbb, de tartok tőle, ez a realitás. Bár ha nagyon jókat írtok a 8-ról...Botond írta:Őszintén? Újoncként az első rész kerülendő, a második rész ugyanaz, csak szépre csiszolva, plusz van belőle már most remaster. Abba érdemes lehet belenézni, hogy tudjad mi is volt a settlers anno, de szerintem a kampány harmadik, max negyedik pályája környéken kap egy csúnya shiftdeluninstallt, mert nem öregszik szépen, ha kimaradt akkor nem fog most elkapni. A 3-4 teljesen más irány, azok már rts-ek voltak, elég jófélék akkoriban, azokkal manapság jobban lehet játszani, és nekem a szívem csücske a három, de azt kell mondjam, hogy a remaster előtt a 4nek van realitása, az kapott gfx tuningos házipatchet, amivel értelmezhető felbontásra és kinézetre hozható (gondolom a belengetett 4k remaster is ennyi lesz amúgy, hogy ezt a fanpatchet beépítik...), utána jött az 5. rész, ami nem is settlers, max a nevében, ha csak a pozitív dolgokat akarom kiemelni belőle akkor is csak a fostenger jelző jut eszembe, szóval azt véletlenül se nézd meg, majd jött a 6. rész, ami még mindig nagyon nem settlers, és tulajdonképpen egy középszar semmi, igazi mélyrepülés volt a szériának az 5-6. rész, bár az ív felfelé mutat a 6. résznél, de hát volt honnan jönni felfele, ugye. Aztán megkaptuk a 7. részt ami szimplán zseniális. Azt komoly vétek kihagyni. Visszahozta a régi settlers hangulatot meg minden, imádtam. Dodzy is csak jókat mond róla, szóval az bestbuy. Persze annyi szopatás azért van azzal is, hogy megveszed mondjuk steamen vagy egyenesen uplayen és éppen nincs fent az uplay kliens, akkor felrak egyet, ami már nem támogatott és nem indul, szóval akkor azt uninstall és az ubi siteról letöltöttett felrakni újra, hogy el is induljon. Ezt mondjuk másik ubi cím is simán meglépi, de na, ubi, érted, szopatás nélkül nincs velük biznisz, nekik ez az 'arcpoétikájuk'. :D
Szóval 2 remaster, 4, 7. Ha a 4 bejött akkor még a 3. Többit felejtsd el. Nyolc jónak néz ki arról majd márciusban megmondom érdemes e a közelébe menni. :)
Nagyon fasza, hogy a "checkerboarding" (1440p?) eljárást mérik össze a natív 4K-val a régi kártyán. Mondhatni korrekt.Botond írta:A reményhal hal meg utoljára, ugye.
Persze látni kell élőben, de ez eléggé kimeríti a csúsztató, sunyitetű marketing fogalmát.
Na addig el s ejutottam már így este. Majd holnap, vagy leginkább leszarom, amíg nem lesznek hitelesebb tesztek.DanielT írta:Nagyon fasza, hogy a "checkerboarding" (1440p?) eljárást mérik össze a natív 4K-val a régi kártyán. Mondhatni korrekt.
Persze látni kell élőben, de ez eléggé kimeríti a csúsztató, sunyitetű marketing fogalmát.
Ebből az egészből amit a conf-on mondtak, mutattak, meg amit lehet tudni, abból mindből az jön le, hogy igazi gen-t ugyan nem sikerült csinálni, de rohadtsokat agyaltattuk cserébe a marketingeseket. Gameplayek is amiket mutogattak, hát nemtudom. Nekem az jött le, hogy mikor ottvan a rtx on, akkor sincs semmi hűha, csak mikor off, akkor leveszik mediumra a beállításokat, semmi egetverő, de még közelSE a látvány bármilyen techdemóhoz amiket mutogattak. Oké, az nem játék, meg szartse tudtak még rá kódolni, de ez akkoris gáz.DanielT írta:Nagyon fasza, hogy a "checkerboarding" (1440p?) eljárást mérik össze a natív 4K-val a régi kártyán. Mondhatni korrekt.
Persze látni kell élőben, de ez eléggé kimeríti a csúsztató, sunyitetű marketing fogalmát.
valszeg pont a hanygaherényi pixel az egyik gond, a TÚL SIMA(!) "sprite scaling" meg a másik.Moby írta:Egy vicc bazdmeg, hogy hangyaherényi pixeleim vannak, mégsem tudja semmi emulálni normálisan azt, ahogy az outrun (eredeti) nagyította a spriteokat :( Az összes hasonló egy fos, ahogy a mai kijelzőkön megjelenik, az még nagyobb fos.
és arról már ne is beszéljünk, hogy az outrun előtti világ 2-3 fázisban megnövő sprite-jai után a valódi sprite scaling mennyire birizgálta ANNO az örömérzőközpontot ;)
a tragédia az, hogy mire hómkonzolban lett fasza spritescaling (sega saturn), addigra a sony beerőltette a gagyi3D-t (álá réjtrészing 2018-ban :D ) és a csodás graf helyett évekig ocsmányságon éltek szegény konzolosok - ráadásul fosfrémmel ;)
phpBB [media]
de egyébként mai szemmel(!) még a texturázatlan vektorgrafot is jobban bírom, mint a ps1 korszak "remekeit"...
az ubi logo garancia arra h kurva jo lesz :DZóanagyvarázsló írta:Ja, a 2-ből a remastert egyszer elindítottam, de két perc után kiléptem, tehát a létezéséről határozottan tudok, de nem ismerem. Kösz, majd egyszer már beszerzem őket és 5-6 év plusz egy sorként rohadás után már tényleg rájuk szánom magam. Szeretném előbb, de tartok tőle, ez a realitás. Bár ha nagyon jókat írtok a 8-ról...
Alapvetően ez nagy igazság, de a konkrét esetben nem tudok egyetérteni veled. Már a 7. rész is így készült, és az a széria egyik legjobb része. Mondjuk a szokásos körre fel kell készülni, hogy játszhatatlanul bugos lesz a kiadást követő 6-10 hónapban, ahogy majdnem minden játékuk, ha erre gondoltál akkor igazad van, ha arra hogy a bugok kipatchelése után is szar játék lesz, akkor nem. Eddig még minden stratégiájukat végül komoly bugoktól mentesre patchelgették (meg az AC-kat is amúgy, legalábbis unity nekem már teljesen bugmentes volt), és a többségük elég jóféle.Micsu írta:az ubi logo garancia arra h kurva jo lesz :D
Dicseretes h megtartott az ubi par pcs cimet de pl amit a silent hunter szeriaval csinaltak az szanalmas vt, anno is egy biztonsagi jatek vt igazan nem mertek belenyulni, settlerst meg majd meglassuk, sokra nem szamitok, sose vt kedvencem a szeria
Így menőbb.Micsu írta:Ds h mt az ui pr ps ct de pl at a st hr szl csak az szs vt, ai is egy bi jk vt in nm mk bi, st mg md mk, sa nm szk, se vt km a sza
SH meg nekem nem hiányzik pont. :) Második részből kivettem a funt ami abban a koncepcióban van, nyilván vmi gfx remaster poén lenne, de szerintem ez a tengeralattjáró szimulátorosdi még szűkebb réteget érint, mint mondjuk egy settlers vagy egy homm, hogy még egy szériát említsek, amit kisebb nagyobb vargabetűkkel, de végül csak sikerült oda eljuttatni, hogy a 6. és 7. rész teljesen jó lett. Persze azok is bughalomként indultak, de mára már komoly problémáktól mentesre lettek patchelve. Elő is kellene venni a 7-et megint, még nem értem a végére.Micsu írta:Dicseretes h megtartott az ubi par pcs cimet de pl amit a silent hunter szeriaval csinaltak az szanalmas vt, anno is egy biztonsagi jatek vt igazan nem mertek belenyulni, settlerst meg majd meglassuk, sokra nem szamitok, sose vt kedvencem a szeria
Az anno meg kifejezetten jó és problémamentes sorozatuk. Az mindig high quality cucc, anno1404et is azért uninstalláltam végül, mert több időmet nyelte el, mint a civ5. :D Anno2070 meg 2205 esetén már bele se mertem nézni egy-két scenarionál többe a kampány után, mert ott ragadok és sose játszok mást. :D
Inkább azt mondd meg, hogy a DLSS hogyan működik, mert nekem kínai a dolog, ennyire nincs fókuszban nekem a GPU működés. :)Moby írta:Így menőbb.
Pokol. Micsu egy örök 12 éves tini csaj. :DDMoby írta:Így menőbb.
Rohadt intelligensen skálázza fel a képet a mesterséges intelligenczia segíccségével. Ennél többet szerintem nem érdemes tudni, kíváncsian várjuk az eredményt. Most is használnak előző frémet/frémeket élsimítás megoldására, ez is hasonló, csak a GIGARAY meg a RTX-FLOPS kitalálja a 10 trillion T-OPS használatával, hogy milyen pixelt kéne odahazudni a képre, hogy nagyítva is élesnek látszódjon.Botond írta:Inkább azt mondd meg, hogy a DLSS hogyan működik, mert nekem kínai a dolog, ennyire nincs fókuszban nekem a GPU működés. :)
nVidia checkerboard rendering, csak szofisztikáltabb.
nem gondoltam h pont dark sector vitapajtianak fog ez gondot okozni, neked eleg magas az inger kuszobod :DMoby írta:Így menőbb.
Btw utalok telorol gepelni