Hozzászólás #31033 2018.07.30. 20:02
Lepörgött a Rise of the Tomb Raider stáblista, idén eddig ez a mélypont.
Még mindig jól néz ki, de olyan áron, hogy mind a Haswell i5, mind a GTX1060 tökéletesen alkalmatlan, még a 1080@60-ra is. Szóval megMobyztam magam és úgy döntöttem, hogy lesz@rom, elvégre a játékélmény a lényeg...
Ez a játék valami olyan szinten akarta végig megúszni, hogy konkrétan valami játékmenet legyen benne, hogy az valami iszonyat. Esküszöm a level dizájnerek végig szabadságon voltak, így végig az art részleg dirigált a takarítóknak, akik végül összerakták. A csellendzs túmbok fele gyakorlatilag arra szolgál, hogy az idődet vesztegesse, mert feladvány az nincs bennük, csak nyomod a w-t 3 percig befelé, majd utána kifelé ugyanezt. Mindezért olyan ószöm "jutalmak", hogy pirosan világít a padló detektív módban, amikor csapda van alatta. Prafó. Eleve a csapdás padlónak van kőkemény egy féle, jól felismerhető megjelenése. Ha ez nem lenne elég, ha mégis rálépsz egy csapdára bekapcsol a bullet time, hogy még egy köszvényes lajhár is eltudjon ugrani minden további nélkül. Harmadrészt, soha nem használtam a "túlélő ösztön" fantázianévre hallgató witcher látást, mert nem vagyok debil. Plusz ki is lehet kapcsolni az opciókban, amiért jár a piros pont.
Majd jöhet rögtön egy fekete is, mert a csellendzs túmb popup notificationt viszont nem lehet. Ez szőrszálhasogatásnak tűnhet, de nem az. Nem elég, hogy ott a bazinagy lyuk a falban, amiben vagy ordít egy medve, vagy ki van rakva csilingelő totemekkel, de még feljön üzenetben is, hogy van egy a közelben. Minden egyes alkalommal, amikor elsétálsz egy mellett. Nincs hozzá megfelelő geared, hogy bemenj? Nembaj, popup, csilingelés. Már rég kifosztottad, és már kifelé szaladsz belőle? Popup és csilingelés. Megőrjített.
A settenkedés határozottan kevésbé effektív, mint a 2013-as elődben, de teljesen mindegy, mert Lara még mindig egy kib@szott terminátor és ledarál mindenkit. A legélvezetesebb részek, amikor egyfajta arénaharc van a zombikkal, de ezekből nagyon kevés van. Itt is vicces, ahogy a sok száz éves, természetfeletti harcosokat simán agyonveri csákánnyal a vasággyal együtt 60 kilós nő.
A Steam szerint 23 óra volt Seasoned Raider nehézségen (4-ből a harmadik) és a térképre tüsszentett bigyók felporszívózására 81%-ot ír a save slot.
Sikeresen lerombolta még a nem létező hájpomat is a következő rész felé / 10.