10 ojro, najsz! az valoban nagyon jo ar, lehet megveszem. thxaabyssx írta:8 GBP (nekem még UK accountom van történelmi okok miatt és nem lehet migrálni)
A PC-s játékoknak leáldozott
Ecsém, ez a kánaán! És milyen hejre kis cigó fejkendőd van!SlickAdam írta:dani E! megtalaltam a vegtelen alma-forrast. indiccsad ujra a vasat!
Az imént ment le a DKC-stáblista. Utána kielégülten hátradőltem, és hagytam, hogy hatszor lemenjen az intró.DanielT írta:Boldog és jó gaming évet kívánok mindenkinek!
Nabazzeg Zó... most én is össze kell, hogy írjam. :D
Milyen a DKC? ;)
szerk: GTA III, VC és Portal idén először? Ugye nem? Tehát Portal 2 se volt még meg?
Játék közben máshogy néztem ki: őrjöngtem, negyedóránként megtelt a hólyagom, de úgyis ki kellett mennem lemosnom a verejtéket a kezeimről. Pedig végül is annyira nem nehéz, csak sokat emlegettem a fejlesztők női felmenőit és a -jukat. Azért az összetrükközött über pre-render grafika miatt néha nehezebb volt kitapasztalni a hitboxokat, a képernyő meg nagyon be van zoomolva, pláne így 4:3-ban, de fasza élmény volt millió halál árán berakni izommemóriába a pályákat, és csalnom sem kellett. Mindenesetre így 2017 utolsó, 2018 első játszott játéka lett nálam.
A San Andreasig az összes GTA-val játszottam relatíve új korában, de csak a 3D-sekben mélyültem el el jobban a single-ben (az első rész a legtöbbet LAN-on ment), viszont midengyiknél volt egy pont, ahol kiszálltam egy-egy - billentyűzettel - idegesítő küldetés és a gyűjtögetésben való elveszés miatt. Legtöbbször a GTA III-nak futottam neki, most végre befejeztem. Modokkal rendbe téve, kontrollerrel szinte AC-s kihívás volt. Vagy az se. Bár mesterlövészkedni egy-két alkalommal az egér sem árt. Annak idején sem volt élmény az irányítás, ma pláne nem.
A Portal 2017-ig még csak nem is települt a gépemre. Nem tartozom azok közé, akiknek a Valve mint játékfejlesztő annyira hiányzik (persze a Portal egy felvásárolt csapat alkotása, és amúgy nagyon jó), mert én a Half-Life-ot is félbehagytam új korában, és amikor 2009-ben legyűrtem, akkor is jutott sok fárasztó pillanat a zseniálisokra. (Igen, a HL2 kimaradt eddig. Idén szeretném pótolni.)
Én is leszedtem, a WiiU USB Helper nagyon tetszik, de a játék indulása után vállalhatatlanul szaggat.... érdekes, mert már toltam a gépemen, és eddig nem volt baj a CEMU régebbi verziójával.... nézegettem, de nem bírok rájönni, mi lehet a gond...jelentkezik ez másnál is?Yaddle55 írta:Köszi a tippet, a WiiU USB Helper-rel és a CEMU-val a Mario Kart 8 is szuper az összes DLC-vel!
Shader cache-re van szükséged. Google játék neve + shader cache.eje75 írta:Én is leszedtem, a WiiU USB Helper nagyon tetszik, de a játék indulása után vállalhatatlanul szaggat.... érdekes, mert már toltam a gépemen, és eddig nem volt baj a CEMU régebbi verziójával.... nézegettem, de nem bírok rájönni, mi lehet a gond...jelentkezik ez másnál is?
Transferrable mappába berakni a bin -t és a másikból törölni amit a saját géped generált. Leírást találsz a témában egy csomót, nem bonyi.
8K, 223 cm tévé, várom már a própecset.
Csak szerintem igazságtalan, hogy ezek a nénik aratják le a babérokat? Sokkal jobban érezném magam, ha két mérnök, vagy akár gyári munkás állna oda.
Csak szerintem igazságtalan, hogy ezek a nénik aratják le a babérokat? Sokkal jobban érezném magam, ha két mérnök, vagy akár gyári munkás állna oda.
Kellő távolságból nézve úgyse látni, hogy 4k vagy 8k vagy FHD. Egyszerűen az emberi szem úgy van bekalibrálva, hogy a 720pvs1080p felbontás különbséget azonnal kiszúrja, mert ott csak 2,25* annyi képpont van, de az 1080pvs2160p-t már egyformának látja, mert ott már négyszeres a különbség. A 8k megint négyszerez (gondolom), azt megint nem fogja látni az emberi szem, kérdezd csak meg Kandurexet! Ugyanakkor ez az emberi szem, ami max a duplázódásig látja a képpontok közötti különbséget képes arra, hogy fps számláló nélkül is észrevegye, hogy ha a kép egy tizedmásodpercre elhagyja a fix 60as értéket és beesik, mint esik, egyenesen zuhan 59re a frém szám. Csodálatos dolog ez a szem. De a 4k vs 8k, vagy a FHD vs 8k felbontás különbséget nem fogja sajnos látni, ezt már jó rég megmondtátok, szóval valaki írjon az LGnek, hogy hiába feszülnek ezzel, zsákutca.DanielT írta:8K, 223 cm tévé, várom már a própecset.
Csak szerintem igazságtalan, hogy ezek a nénik aratják le a babérokat? Sokkal jobban érezném magam, ha két mérnök, vagy akár gyári munkás állna oda.
DanielT írta:Shader cache-re van szükséged. Google játék neve + shader cache.
Transferrable mappába berakni a bin -t és a másikból törölni amit a saját géped generált. Leírást találsz a témában egy csomót, nem bonyi.
Mario Kart-nal nalam a sajat gep altal generalt shader cache pl pottyet nagyobb lett, mint a transferable cuccok.
PS: uj cemu tenlyeg allat. Multicore -> Zelda 60fps.
Fránya emberi szemnek van felbontóképessége, ami miatt pl adott távról egy kisebb képpontot (4k/8k/stbK) már észre sem veszel, még akkor se ha egyedül van, míg a 720p-ről fhd lépésekor előálló kisebb pixelt MÉG láttad. Ráadásul egyre többen, mostanra sokmilliónyian vannak a képen, változnak, stb.Botond írta:Kellő távolságból nézve úgyse látni, hogy 4k vagy 8k vagy FHD. Egyszerűen az emberi szem úgy van bekalibrálva, hogy a 720pvs1080p felbontás különbséget azonnal kiszúrja, mert ott csak 2,25* annyi képpont van, de az 1080pvs2160p-t már egyformának látja, mert ott már négyszeres a különbség. A 8k megint négyszerez (gondolom), azt megint nem fogja látni az emberi szem, kérdezd csak meg Kandurexet! Ugyanakkor ez az emberi szem, ami max a duplázódásig látja a képpontok közötti különbséget képes arra, hogy fps számláló nélkül is észrevegye, hogy ha a kép egy tizedmásodpercre elhagyja a fix 60as értéket és beesik, mint esik, egyenesen zuhan 59re a frém szám. Csodálatos dolog ez a szem. De a 4k vs 8k, vagy a FHD vs 8k felbontás különbséget nem fogja sajnos látni, ezt már jó rég megmondtátok, szóval valaki írjon az LGnek, hogy hiába feszülnek ezzel, zsákutca.
Ellenben a frémesést egy 2 négyzetméteres felületen "kell" észrevenni, így könnyebb feladat.
Remélem ezúttal sikerült végre eloszlatnom a félreértésedet! :P
Mert a transferrable cucc recompile után hússzorosára is nő. :) Pl a Zeldás tömörítve 7 mega, kitömörítve 68, az első recompile után meg 500 felett. Nézd meg a másik foldered, ott a tuti méret.insp írta:Mario Kart-nal nalam a sajat gep altal generalt shader cache pl pottyet nagyobb lett, mint a transferable cuccok.
PS: uj cemu tenlyeg allat. Multicore -> Zelda 60fps.
köszönjük majd értesítjük :)Botond írta:Kellő távolságból nézve úgyse látni, hogy 4k vagy 8k vagy FHD. Egyszerűen az emberi szem úgy van bekalibrálva, hogy a 720pvs1080p felbontás különbséget azonnal kiszúrja, mert ott csak 2,25* annyi képpont van, de az 1080pvs2160p-t már egyformának látja, mert ott már négyszeres a különbség. A 8k megint négyszerez (gondolom), azt megint nem fogja látni az emberi szem, kérdezd csak meg Kandurexet! Ugyanakkor ez az emberi szem, ami max a duplázódásig látja a képpontok közötti különbséget képes arra, hogy fps számláló nélkül is észrevegye, hogy ha a kép egy tizedmásodpercre elhagyja a fix 60as értéket és beesik, mint esik, egyenesen zuhan 59re a frém szám. Csodálatos dolog ez a szem. De a 4k vs 8k, vagy a FHD vs 8k felbontás különbséget nem fogja sajnos látni, ezt már jó rég megmondtátok, szóval valaki írjon az LGnek, hogy hiába feszülnek ezzel, zsákutca.
De hát ezt írtam én is! Egy tartományt képes befogadni a szem, a fölött meg már nem, szóval ez a 4k ez pazarlás! A 8k meg extra pazarlás. Tüntetéseket kell szervezni a felbontás lobbi ellen! 640kbyte mindenkinek mindenre elég! Mondjuk azt csodálom benned, hogy játék közben még arra is van időd, hogy számoljad a frémeket másodpercenként, hogy 60,60,60,60,60 hopp 59, és már repül is a kontroller a tvbe. Nem semmi. Napi hányszor számolsz el 60ig? Bámulatos ez, fel kellene lépni vmi tehetségkutatóban ezzel. Én mondjuk el se bírok számolni egy másodperc alatt 60ig pl. Mondjuk a szemem se jó, mert látom, hogy ha vmi nagyobb felbontással van, mint vmi más ami kisebbel, de gondolom ez csak ilyen születési rendellenesség, és műtéti úton korrigálható, hogy minden felbontást egyformának lássak! Hacsak nem győz a felbontás ellenes lobbi, hogy akkor fixen álljunk be a FHDra, nagyobb felbontásnak úgysincs értelme, csak az áramot pazaroljuk és hát ződbéke ugye!arty írta:Fránya emberi szemnek van felbontóképessége, ami miatt pl adott távról egy kisebb képpontot (4k/8k/stbK) már észre sem veszel, még akkor se ha egyedül van, míg a 720p-ről fhd lépésekor előálló kisebb pixelt MÉG láttad. Ráadásul egyre többen, mostanra sokmilliónyian vannak a képen, változnak, stb.
Ellenben a frémesést egy 2 négyzetméteres felületen "kell" észrevenni, így könnyebb feladat.
Remélem ezúttal sikerült végre eloszlatnom a félreértésedet! :P
most az a gond hogy eddig 4kban toltad a civet a csodamonitoron, most meg kénytelen vagy retinán tolni a túlárazott készüléken? :P gondolom ez probléma? vagy nem? köszönjük apple? :D
Nálam pl recompile után ekkora lett:DanielT írta:Mert a transferrable cucc recompile után hússzorosára is nő. :) Pl a Zeldás tömörítve 7 mega, kitömörítve 68, az első recompile után meg 500 felett. Nézd meg a másik foldered, ott a tuti méret.
Spoiler
Ez tök jó, hogy ilyen lóbaszó méretben már megy, de nekem inkább csinálnának kisebb (40-es vagy 32-es) 4K oledet a buziak! Vagy legalább lenne már az 55-ös emberi árban. Legfeljebb majd bámulom azt közelről, leszarom.DanielT írta:8K, 223 cm tévé, várom már a própecset.
Csak szerintem igazságtalan, hogy ezek a nénik aratják le a babérokat? Sokkal jobban érezném magam, ha két mérnök, vagy akár gyári munkás állna oda.
Szegény Botondnak nagyon a tyúkszemére léptetek a CsodaSamsung (TM) beszólásokkal, ha még mindig nem heverte ki.
Egyszerűen csak részrehajlóak és következetlenek. 720p-s AC4 a körülményekhez képest nem lehet szép x360on, mert hát 720p és csak a felbontás, de ugyanakkor a 4k az semmi se, mert a FHD mindenre elég, és a felbontás messziről úgyse tesz hozzá (még három komment lett volna abban a "vitában", és kiderül, hogy sőt, el is vesz... :D), mert messzebb kell ám ülni. Szerintem meg volt szép cucc C64en is, meg hányás is, meg x360on is, meg FHDban is van ilyen is olyan is, meg 4k-ban is. De aki nem látja 3-5 méterről egy 55 colos felületen, hogy az FHD vagy 4k az vak. Megjegyzem tegnap vagy tegnap előtt volt a szakértés, hogy a HBOgo hányás, mert az a FHD nem olyan FHD, sőt a netflixes 4k sem olyan 4k. Érted 4k és 4k között kiszúrjuk a különbséget, de a FHD meg a 4k az tökugyanaz. Világos. Nekem az előző lakásomban 8 méter volt a tv meg a kanapé között. Nyóc. És onnan is láttam, hogy 4k vagy nem 4k a netflixes film az 55 colon. Most máshogy van az új lakásban elrendezve a nappali, most már csak 4 méterre van a tv a kanapétól. Most is látszik, de ha kiállok a lakás ajtajába és onnan nézem az előszobán keresztül akkor 15 méterről valóban minimális a különbség. Most már csak az érdekelne ki nézi 15 méterről a 4k tv-jét ami max 55 colos. Mert hogy elméletileg persze, csak ugye a való világban élünk, nem egy elméletiben, minden nappaliban 3-8 méteres távolság van max a tv és a kanapé között. És szerintem a 8 méter az már erősen szélső érték, 5 métert se nagyon látok előfordulni. Na most aki 55 colon 3-4 méterről nem tudja eldönteni, hogy az FHD vagy 4k az tényleg vegyen egy fasza FHD tv-t/monitort meg egy gtx1070est és míg világ a világ ellesz géming fronton, meg ne vezessen autót, mert félvakon az nem jó dolog. A többieknek meg ott a 4k és jön a 8k, de persze a felbontás nem minden, abból is ki lehet utazni a jóságot is, meg lehet pazarlóan bánni a technikai lehetőségekkel és foscsit csinálni.benőmenő írta:Szegény Botondnak nagyon a tyúkszemére léptetek a CsodaSamsung (TM) beszólásokkal, ha még mindig nem heverte ki.
De mindegy ez, itt mindenkinek csodaszeme van ami csak a 720p és a FHD közötti különbséget látja, a többi már rangen kívüli érték. :D
ember! 3-5 meter meg moziban is tul messzi. E!Botond írta:... aki nem látja 3-5 méterről egy 55 colos felületen, hogy az FHD vagy 4k az vak...
5 meter meg a kutya füle! 3 meterröl TALAN latnam a különbseget.
Jaja, gondolom te is innen tájékozódsz! 55 colos 4k-t 1 méterről kell nézni. Igaz onnan nem látod a kép felét, de sebaj, a képpontokat tudod számolni amikor a frémeket éppen nem számolod! Mindenki kis fejszámoló zsenike lesz!SlickAdam írta:ember! 3-5 meter meg moziban is tul messzi. E!
5 meter meg a kutya füle! 3 meterröl TALAN latnam a különbseget.
5 meterröl meg tavcskö kell es baszhatod az immerziót. viewing angle rendkivül fontos.Botond írta:Jaja, gondolom te is innen tájékozódsz! 55 colos 4k-t 1 méterről kell nézni. Igaz onnan nem látod a kép felét, de sebaj, a képpontokat tudod számolni amikor a frémeket éppen nem számolod! Mindenki kis fejszámoló zsenike lesz!
en a nagyszobabol tajekozodok. 55 col, 3 meter (hatareset...)
De ezt mondom, hogy senki se nézi 6-8 méterekről, hogy bejöjjön ez a messziről minden 4k már FHD szinte effektus... 3-4 méterről meg lássad már a különbséget vagy tényleg irány a szemészet.SlickAdam írta:5 meterröl meg tavcskö kell es baszhatod az immerziót. viewing angle rendkivül fontos.
en a nagyszobabol tajekozodok. 55 col, 3 meter (hatareset...)
Hát én ezt akkor jól benéztem, mert nem egy méterről nézek 55 colt :(Botond írta:Jaja, gondolom te is innen tájékozódsz! 55 colos 4k-t 1 méterről kell nézni. Igaz onnan nem látod a kép felét, de sebaj, a képpontokat tudod számolni amikor a frémeket éppen nem számolod! Mindenki kis fejszámoló zsenike lesz!
Pedíg elég lett volna használtan js venni vmi fhd tv-t :(
Oh..THX DudeDanielT írta:Shader cache-re van szükséged. Google játék neve + shader cache.
Transferrable mappába berakni a bin -t és a másikból törölni amit a saját géped generált. Leírást találsz a témában egy csomót, nem bonyi.
DanielT írta:Egy kis érdekesség a verekedősgém szubkultúrából:
1:02nél jól lefagyott a gyerek :D:D
Érdekesség:
INTEL cpu bug
INTEL cpu bug
Aztaleborultmocskosszivarvégit!E!donatus13 írta:Érdekesség:
INTEL cpu bug
TL;DR
~20%-os teljesítmény vesztést jósolnak az elmúlt 10 évben kiadott intel cpu-kon a foltozás miatt. Áucs.
Jé, az intel CEO-ja pedig 2 hete adta el a részvényeit, csak annyit tartva meg, amennyit a pozíciója miatt kötelező... CIKKbenőmenő írta:Aztaleborultmocskosszivarvégit!E!
TL;DR
~20%-os teljesítmény vesztést jósolnak az elmúlt 10 évben kiadott intel cpu-kon a foltozás miatt. Áucs.
Arty: Boldog karácsonyt, újévet, születésnapot, bar mitzvah-t és minden egyebet, ennél jobb neked már nem lesz idén!
benőmenő írta:Aztaleborultmocskosszivarvégit!E!
TL;DR
~20%-os teljesítmény vesztést jósolnak az elmúlt 10 évben kiadott intel cpu-kon a foltozás miatt. Áucs.
Pontosítok, 5-30 % ot, csak a postgresql select tesztjén 17 % a legminimálisabb lassulás és 23 % a plafon. De ettől független más folyamatoknál jóval több is lehet a lassulás.
Vajon most írnék a supportnak, hogy hibás a 6700k-m és szeretnék cserét kérni egy működő képes hasonló teljesítményű változatra akkor hány millió százalék ,hogy elküldenek a picsába ?
Ezermillió százalék, mert még nincs hivatalos állásfoglalás. És meglepne, ha utána is bármit lehetne ezzel kezdeni. Vajon hány hibátlan termék készült el ezen a bolygón eddig? Bármit vissza lehetne vinni egy bicikliváztól, vagy konzervnyitótól kezdve, aminek kiderült valamilyen konstrukciós hibája. Ettől a termék még használható, a következő iterációban valszeg javítják. Vagy nem. Ez a gyártó döntése.donatus13 írta:Pontosítok, 5-30 % ot, csak a postgresql select tesztjén 17 % a legminimálisabb lassulás és 23 % a plafon. De ettől független más folyamatoknál jóval több is lehet a lassulás.
Vajon most írnék a supportnak, hogy hibás a 6700k-m és szeretnék cserét kérni egy működő képes hasonló teljesítményű változatra akkor hány millió százalék ,hogy elküldenek a picsába ?
Így van, majd jön a 9700k és jó lesz minden. :)DanielT írta:Ezermillió százalék, mert még nincs hivatalos állásfoglalás. És meglepne, ha utána is bármit lehetne ezzel kezdeni. Vajon hány hibátlan termék készült el ezen a bolygón eddig? Bármit vissza lehetne vinni egy bicikliváztól, vagy konzervnyitótól kezdve, aminek kiderült valamilyen konstrukciós hibája. Ettől a termék még használható, a következő iterációban valszeg javítják. Vagy nem. Ez a gyártó döntése.
Azt már tuti veszem. Pláne, ha kiderül, hogy ez egy valós probléma és abban javították, illetve releváns teszteken látszik a különbség.Botond írta:Így van, majd jön a 9700k és jó lesz minden. :)
Egyszerűen kell a lelki nyugalom, hogy a SNES emulátorom nincs visszafogva semmilyen formában.
Számomra az általad linkelt cikk a részvényekkel kapcsolatban felér egy fél hivatalos állásfoglalással :DDanielT írta:Ezermillió százalék, mert még nincs hivatalos állásfoglalás. És meglepne, ha utána is bármit lehetne ezzel kezdeni. Vajon hány hibátlan termék készült el ezen a bolygón eddig? Bármit vissza lehetne vinni egy bicikliváztól, vagy konzervnyitótól kezdve, aminek kiderült valamilyen konstrukciós hibája. Ettől a termék még használható, a következő iterációban valszeg javítják. Vagy nem. Ez a gyártó döntése.
Lehet, hogy ez a hiba nem sok mindent érint, de ettől függetlenül elég kínos dolog. Ez lesz a cpu világ autó károsanyag-kibocsátása :D
Ez egy biztonsági résnek tűnik, nem szándékosan mismásoltak, hanem a működés elég liberális ahhoz, hogy ki lehessen használni. Ha ne lenne kockázata, hogy valaki visszaél vele, akkor probléma sincs.donatus13 írta:Számomra az általad linkelt cikk a részvényekkel kapcsolatban felér egy fél hivatalos állásfoglalással :D
Lehet, hogy ez a hiba nem sok mindent érint, de ettől függetlenül elég kínos dolog. Ez lesz a cpu világ autó károsanyag-kibocsátása :D
Az idióták már kommentelnek:
"Huh... No wonder my Ivy Bridge i5 struggles to get even 45fps consistently in AC: Origins."
Igen, biztos KISZAGOLTA a procid, hogy hónapok múlva bekerül majd az a pecs az oprendszerbe, ami miatt lassulhat. És előre lassult!
"Huh... No wonder my Ivy Bridge i5 struggles to get even 45fps consistently in AC: Origins."
Igen, biztos KISZAGOLTA a procid, hogy hónapok múlva bekerül majd az a pecs az oprendszerbe, ami miatt lassulhat. És előre lassult!
fasza, hozomisa rízenSájzét!!! cheap 6700K, valaki?donatus13 írta:Érdekesség:
INTEL cpu bug
Oldern-nek volt igaza E!
Mit inteleztek mikor ez kurva anyad ms :P
Ügyesen zárják a gapet az x1x és a gémer pc-k között, mi? :D Mégiscsak az lesz a világverő konfig!!!4Micsu írta:Mit inteleztek mikor ez kurva anyad ms :P
Ezaz, menjen a Zelda circle-jerk! A Konnektoros agyhalott barmok szerintem már a Nintendo számára is kínosak lennének. Janem.SlickAdam írta:Konnektor podcast olvasoi TOP20 2017
Grim DawnDanielT írta:... agyhalott barmok ...
Óvatosan, mert simán kijöhet még Switchre!SlickAdam írta:Grim Dawn
igazDanielT írta:Óvatosan, mert simán kijöhet még Switchre!
Pedig - amennyire a linuxuos eredmények relevánsak tudnak lenni - nagyon úgy néz ki, hogy vége a jó világnak, zuhan a teljesítmény! :( Lehet rohanni Switchért, és elpicsázni az i7-eket vele!DanielT írta:Az idióták már kommentelnek:
"Huh... No wonder my Ivy Bridge i5 struggles to get even 45fps consistently in AC: Origins."
Igen, biztos KISZAGOLTA a procid, hogy hónapok múlva bekerül majd az a pecs az oprendszerbe, ami miatt lassulhat. És előre lassult!
Szerintem azért várd még meg a wines eredményeket, linuxon alapból is hulladékul fut minden :) (nem kell hónapokat várni, jövőheti patch tuesdayen jön a folt).Zóanagyvarázsló írta:Pedig - amennyire a linuxuos eredmények relevánsak tudnak lenni - nagyon úgy néz ki, hogy vége a jó világnak, zuhan a teljesítmény! :( Lehet rohanni Switchért, és elpicsázni az i7-eket vele!
Ma a Singularity pörgött, talán ahhoz elég kimagozva is elég lenne a procim. Ha mégsem, akkor marad a Gemini Rue és a Technobabylon, az új CoD-ról meg a fogamat szívva lemondok. Mindenesetre most már végképp van felmentésem várni a következő procigenerációra.Moby írta:Szerintem azért várd még meg a wines eredményeket, linuxon alapból is hulladékul fut minden :) (nem kell hónapokat várni, jövőheti patch tuesdayen jön a folt).
Azért sajnálom, hogy egyik konzol sem inteles
Értem én, hogy viccelsz, de lassan már elhiteted velem, hogy azt se tudod, miről van szó valójában a játékok performance-ánál, mit az a frame rate, a frame time, meg ilyenek.Botond írta:hogy 60,60,60,60,60 hopp 59
Egyébként régen azért (is) volt gáz a 720p, mert elég sokan 1080p-s kijelzőkön szembesültünk vele, és az bizony azon elég homályfos a natívhoz képest. Nem véletlen, hogy Goblin az 1024x768-as plazmájával fogyasztotta a PS3-at. De én nem cáfolom a 4K láthatóságát.
Tökre tudom, vágom, értem, csak számomra nem látványos egy 59-60 hullámzás, de elhiszem, hogy valakit zavar, mert van aki a kocsiban olvasástól is behány pl, van aki nem, vagy aki a vr szemüvegben hányja össze magát, van aki nem, szóval nem vagyunk egyformák, nekem pl ott kezd zavaró lenni a dolog, ha behullámzik 25 alá vagy ilyesmi, egy 40-60as rangeben mozgás az "fel se tűnik szinte", már pedig azért, mert ki van kapcsolva az fps számláló, és szerintem az itteni fps számláló bajnokok 75%-ban ugyanígy nem vennék észre, hogy nem fix60, ha nem lenne bekapcsolva a számláló. Ez egy ilyen öngerjesztő folyamat, hogy látja, hogy hopp ott egy 53 és elkezdi zavarni, ha nem lenne bekapcsolva sose jönne rá az esetek többségében. Persze vannak üdítő kivételek, de azokra meg megy az uninstall amíg nem javítanak valamit, vagy a gépem olyan szinten túl nem növi teljesítményben, hogy a fix 144 se gond, de mivel te húszonéves címekkel tolod te tudod legjobban megérteni, hogy valamit 2-3 évesen tolni mennyivel üdítőbb, amikor már minden patch kint van, a hw teljesítmény messze túlmutat a játék igényein, stb. Szóval adagolni kell a kraftot és kész.Zóanagyvarázsló írta:Értem én, hogy viccelsz, de lassan már elhiteted velem, hogy azt se tudod, miről van szó valójában a játékok performance-ánál, mit az a frame rate, a frame time, meg ilyenek.
Egyébként régen azért (is) volt gáz a 720p, mert elég sokan 1080p-s kijelzőkön szembesültünk vele, és az bizony azon elég homályfos a natívhoz képest. Nem véletlen, hogy Goblin az 1024x768-as plazmájával fogyasztotta a PS3-at. De én nem cáfolom a 4K láthatóságát.
A felbontásra ugyanezt szajkózom már mióta, hogy a FHD nem egész többszöröse a 720pnek, és ezért volt homályfos, meg mert az akkori fhd technika ott tartott ahol. Most már négy mag van mindenben meg ilyenek, máshogy interpolálnak a cuccok, de pl a 4k az egész többszöröse a 720pnek, a fhdnak és a 4knak is, szóval az a tutiság egyszerűen, bármilyen felbontást tolsz, nem kell 1 képpontyi eredeti infót tört képpont darabszámon megjeleníteni, mert azt nem is lehet, szóval nem kap ilyen lehetetlen feladványt a monitor/tv. 15 éve azért még más volt a technika az av kábelek idején, amikor még a monitorokat is szénnel hajtották... De szó se róla, én a 720p cuccokat is 4k kijelzőn tolom, hogy ne legyen homályfos. :) És 3-4-5 méterről is látom, hogy ez bizony nem 4k, de így is akad szép, nekem az ac4 tengeri színvilága nagyon bejön, hihetetlen kékeket láttam a "csodasamsungon", amitől az egész rajzfilm feeling volt, de nem is vágytam dokumentum filmes jellegre egy ACtól, ugye... :)
https://meltdownattack.com/
Kis összefoglaló. A Meltdown az Inteles, a Spectre pedig mindent érint.
Kis összefoglaló. A Meltdown az Inteles, a Spectre pedig mindent érint.
a 60 rol 40re eses olyan rantast okoz h azt ha nem veszed eszre akk vak vagy :) kb az olyan mint a 30rol 20raBotond írta:Tökre tudom, vágom, értem, csak számomra nem látványos egy 59-60 hullámzás, de elhiszem, hogy valakit zavar, mert van aki a kocsiban olvasástól is behány pl, van aki nem, vagy aki a vr szemüvegben hányja össze magát, van aki nem, szóval nem vagyunk egyformák, nekem pl ott kezd zavaró lenni a dolog, ha behullámzik 25 alá vagy ilyesmi, egy 40-60as rangeben mozgás az "fel se tűnik szinte", már pedig azért, mert ki van kapcsolva az fps számláló, és szerintem az itteni fps számláló bajnokok 75%-ban ugyanígy nem vennék észre, hogy nem fix60, ha nem lenne bekapcsolva a számláló. Ez egy ilyen öngerjesztő folyamat, hogy látja, hogy hopp ott egy 53 és elkezdi zavarni, ha nem lenne bekapcsolva sose jönne rá az esetek többségében. Persze vannak üdítő kivételek, de azokra meg megy az uninstall amíg nem javítanak valamit, vagy a gépem olyan szinten túl nem növi teljesítményben, hogy a fix 144 se gond, de mivel te húszonéves címekkel tolod te tudod legjobban megérteni, hogy valamit 2-3 évesen tolni mennyivel üdítőbb, amikor már minden patch kint van, a hw teljesítmény messze túlmutat a játék igényein, stb. Szóval adagolni kell a kraftot és kész.
A felbontásra ugyanezt szajkózom már mióta, hogy a FHD nem egész többszöröse a 720pnek, és ezért volt homályfos, meg mert az akkori fhd technika ott tartott ahol. Most már négy mag van mindenben meg ilyenek, máshogy interpolálnak a cuccok, de pl a 4k az egész többszöröse a 720pnek, a fhdnak és a 4knak is, szóval az a tutiság egyszerűen, bármilyen felbontást tolsz, nem kell 1 képpontyi eredeti infót tört képpont darabszámon megjeleníteni, mert azt nem is lehet, szóval nem kap ilyen lehetetlen feladványt a monitor/tv. 15 éve azért még más volt a technika az av kábelek idején, amikor még a monitorokat is szénnel hajtották... De szó se róla, én a 720p cuccokat is 4k kijelzőn tolom, hogy ne legyen homályfos. :) És 3-4-5 méterről is látom, hogy ez bizony nem 4k, de így is akad szép, nekem az ac4 tengeri színvilága nagyon bejön, hihetetlen kékeket láttam a "csodasamsungon", amitől az egész rajzfilm feeling volt, de nem is vágytam dokumentum filmes jellegre egy ACtól, ugye... :)
Hát ha Civ 6-ot nyomnék lehet engem sem zavarna.Micsu írta:a 60 rol 40re eses olyan rantast okoz h azt ha nem veszed eszre akk vak vagy :) kb az olyan mint a 30rol 20ra
Most viszont épp a cod 1-et tolom Hardened nehézségen és már a vsync input lagjától is a hajamat tépem.
Tegnap kipróbáltam az Escape from Tarkov alfát. Szépen suhant, mászkáltam, meghaltam, stb. Aztán egy helyen, ha céloztam, leesett 60 alá, 56 köré. Ott kezdtem ideges lenni. 1-2 perc múlva célzás nélkül is egy bizonyos irányba fordulva lement 50 alá is.Micsu írta:a 60 rol 40re eses olyan rantast okoz h azt ha nem veszed eszre akk vak vagy :) kb az olyan mint a 30rol 20ra
Azonnal kiléptem és el sem fogom többé indítani, amíg nincs kész=tükör 60.
Pont ugyanakkora rántás okoz, mint a 60-ról 59-re esés. Csak tovább tart...Nemtudom hányszor írtam már le. Nincs 59 fps, meg 40. 60 van, meg 30 frametimeban. Meg egy időfaktor, ami megmondja mi meddig tartott, és abból születik egy statisztika. Pont ugyanazt a szart fogod látni 59fps-nél, 43-nél, meg 32-nél. Csak abban lesz különbség, hogy MEDDIG láttad a szart.Micsu írta:a 60 rol 40re eses olyan rantast okoz h azt ha nem veszed eszre akk vak vagy :) kb az olyan mint a 30rol 20ra
Ez double bufferelt vsync esetén van így, szerencsére az kihalófélben van.Moby írta:Pont ugyanakkora rántás okoz, mint a 60-ról 59-re esés. Csak tovább tart...Nemtudom hányszor írtam már le. Nincs 59 fps, meg 40. 60 van, meg 30 frametimeban. Meg egy időfaktor, ami megmondja mi meddig tartott, és abból születik egy statisztika. Pont ugyanazt a szart fogod látni 59fps-nél, 43-nél, meg 32-nél. Csak abban lesz különbség, hogy MEDDIG láttad a szart.
Egyébként elég hasznos oktatást tudnék tartani 2 órában a témában, csak nem fogjátok megfizetni.
"Alapvető" fogalmakat nem vágja az emberek 99.99%-a, még azok közül sem, akik tényleg gamerek, neadjisten atompécéjük is van+igény a képminőségre.
De van erre egy elég jó tudományosan is igazolható teszt: aki látta a faszt a harcosok klubja végén, az sajnos kérlelhetetlenül látni fogja az 59fps-t is
Aki meg nem, az kiment a film vége előtt
Aki meg nem, az kiment a film vége előtt
Nem, 60 fps esetén bármit csinálsz így lesz. 30fps bázisnál lehet trükközni kompenzációval.60 fps-nél már csak ismételni lehet frémet, vagy eldobni. Pont ugyanaz a hatása. A monitorfreki alá nem fog bemenni renderidőd vsync esetén akármit pufferelsz akárhogy. Illetve most ezek az nv kiegészítések tudnak hasonlót, de az nem erre van.DanielT írta:Ez double bufferelt vsync esetén van így, szerencsére az kihalófélben van.
Egyébként elég hasznos oktatást tudnék tartani 2 órában a témában, csak nem fogjátok megfizetni.
"Alapvető" fogalmakat nem vágja az emberek 99.99%-a, még azok közül sem, akik tényleg gamerek, neadjisten atompécéjük is van+igény a képminőségre.
nahat pont ezaz, ha hoszabb ideig latod akkor az azert joval latvanyosabbMoby írta:Pont ugyanakkora rántás okoz, mint a 60-ról 59-re esés. Csak tovább tart...Nemtudom hányszor írtam már le. Nincs 59 fps, meg 40. 60 van, meg 30 frametimeban. Meg egy időfaktor, ami megmondja mi meddig tartott, és abból születik egy statisztika. Pont ugyanazt a szart fogod látni 59fps-nél, 43-nél, meg 32-nél. Csak abban lesz különbség, hogy MEDDIG láttad a szart.
Nem, nem igazán. A látványos a változás. Az a látványos és zavaró, amikor fűrészfogas a frametime. Persze mindez a problémakör innen azt nem fogja érinteni, aki gsynces, vagy freesynces. Annak elhiszem, hogy nem látja :)Micsu írta:nahat pont ezaz, ha hoszabb ideig latod akkor az azert joval latvanyosabb
Nem. :P Látod, a 99.9% része vagy. :(((Moby írta:Nem, 60 fps esetén bármit csinálsz így lesz. 30fps bázisnál lehet trükközni kompenzációval.60 fps-nél már csak ismételni lehet frémet, vagy eldobni. Pont ugyanaz a hatása. A monitorfreki alá nem fog bemenni renderidőd vsync esetén akármit pufferelsz akárhogy. Illetve most ezek az nv kiegészítések tudnak hasonlót, de az nem erre van.
Spoiler
Alapvetően három féle ember van, aki tud számolni meg aki nem. Ugye.DanielT írta:Nem. :P Látod, a 99.9% része vagy. :(((Spoiler
Pont ugyanezt gondolom a 4k és FHD különbségét nem látókról. :)Micsu írta:a 60 rol 40re eses olyan rantast okoz h azt ha nem veszed eszre akk vak vagy :) kb az olyan mint a 30rol 20ra
Na, de akkor kifejtem kicsit(!) jobban, lássuk végül egyetértesz -e. Nem bonyolult.
Te azt mondod, hogy ugyanakkora hatása van az 59-re esésnek, mintha bármi másra esne, mert nem is frémrét van, hanem frémtime. Ez igaz, a frémtimeot illetően, de a lényegen nem változtat.
Ha 59-re esik le, akkor is 33.3 ms-re csapja le a vysnc, tehát "30 frémre" valójában 33.3 ms-re, csak a frémrét counter nem azt fogja kiírni, mert a mintavételezésébe több ms fér bele, aminek az átlaga nagyobb lesz, tehát lehet, hogy 59-et jelez, lehet, hogy 58-at.
Ha fordul a kamera és olyan területet nézel, ahol tartósan nem bírja a 60 frémet, akkor tovább fogja lebaszni 33.3 ms-re, tehát az átlag még alacsonyabb frémrétre jön ki, nagyobb a "berántás" érzés.
Ez igaz, double vsync esetén, mint mondottam.
DE!
Ha tripla buffer/render ahead/anyámkínja_ki_hogy_hívja eljárást alkalmaznak, akkor mindig van egész, tartalék frém hamarabb készen, mint 33.3 ms, tehát tudja adagolni a képkockákat gyorsabban, amit éppen ki tud köpni a gpu.
Ilyenkor lehet, hogy megint 59-et ír ki a számláló, vagy 58-at, de a "rántás" nem lesz akkora, hiszen nem csak két választása van a nyomorult GPU-nak: 1. Kész a képkocka 16.6 alatt = kirakom, 2. nincs kész, nem rakom. És tötyög 33.3-on amíg kell neki.
Így nincs tearing, van köztes frém állapot, kicsi rántás és az 59 rohadtul nem olyan, mint a 40.
Vsync off-al sem olyan az 59, mint a 40, tehát csak a dupla bufferelt eljárás okolható a durván érzékelhető berántásért/szaggatásért.
Te azt mondod, hogy ugyanakkora hatása van az 59-re esésnek, mintha bármi másra esne, mert nem is frémrét van, hanem frémtime. Ez igaz, a frémtimeot illetően, de a lényegen nem változtat.
Ha 59-re esik le, akkor is 33.3 ms-re csapja le a vysnc, tehát "30 frémre" valójában 33.3 ms-re, csak a frémrét counter nem azt fogja kiírni, mert a mintavételezésébe több ms fér bele, aminek az átlaga nagyobb lesz, tehát lehet, hogy 59-et jelez, lehet, hogy 58-at.
Ha fordul a kamera és olyan területet nézel, ahol tartósan nem bírja a 60 frémet, akkor tovább fogja lebaszni 33.3 ms-re, tehát az átlag még alacsonyabb frémrétre jön ki, nagyobb a "berántás" érzés.
Ez igaz, double vsync esetén, mint mondottam.
DE!
Ha tripla buffer/render ahead/anyámkínja_ki_hogy_hívja eljárást alkalmaznak, akkor mindig van egész, tartalék frém hamarabb készen, mint 33.3 ms, tehát tudja adagolni a képkockákat gyorsabban, amit éppen ki tud köpni a gpu.
Ilyenkor lehet, hogy megint 59-et ír ki a számláló, vagy 58-at, de a "rántás" nem lesz akkora, hiszen nem csak két választása van a nyomorult GPU-nak: 1. Kész a képkocka 16.6 alatt = kirakom, 2. nincs kész, nem rakom. És tötyög 33.3-on amíg kell neki.
Így nincs tearing, van köztes frém állapot, kicsi rántás és az 59 rohadtul nem olyan, mint a 40.
Vsync off-al sem olyan az 59, mint a 40, tehát csak a dupla bufferelt eljárás okolható a durván érzékelhető berántásért/szaggatásért.
az a lista amit itt szoktak puffogtatni sztem is netto barmoságBotond írta:Pont ugyanezt gondolom a 4k és FHD különbségét nem látókról. :)
simán látni 1-2 méterről egy normális 4k relase esetében az fhd és 4k közötti különbséget egy 50 colos tvn, játékoknál meg főleg látni, egy downsampledes kép is jobb nemhogy a nativ4k
DF szerint a Mario KArt 8 WiiU-s verzioja be-beesett 59 frémre es azt is mondtak, hogy az ilyesmire erzekenyeknek ez zavaro lehet. en azt hittem erzekeny vagyok ilyesmire, de en soha nem vettem eszre semmifele berantast vagy hasonlot.
TEHAT:
mostantol fosok a fremre, mert ugyse latom, hogy 40 vagy 59.
cheap GPU kerestetik! E!
TEHAT:
mostantol fosok a fremre, mert ugyse latom, hogy 40 vagy 59.
cheap GPU kerestetik! E!
az 5500 ojro TALAN (LOL) kicsit sok erte, de meg kell hagyni, elegge takarosan össze van rakva az uj iMac Pro, nagyon szexi vas display nelkül.
ITTEN a teardown
ITTEN a teardown
azt irjak mar kint van a win10 bug pöcs.
na? ki szallitja a leald igazsagot par böncs márkkal?
na? ki szallitja a leald igazsagot par böncs márkkal?