arty írta:igen, tény: te voltál az ötletadó - thx :)
alig várom h feltöltődjön végre a teló és szophassak 2 órát játék HELYETT assettoban :D
assettóig nem jutottam, ott már annyi wrapper van egymás után kötve, h az elején bebugzottam
pcars ellenben használ.... öö.. "használ..." öö.. fostragédia. működött, de ha épp nem a pentile mátrixra bandzsítottam, akkor a viewport kalibrálódott el, ha az se akkor a pálya olyan napfényben úszott, h VALÓBAN vakított :D immerzió a köbön (ellenben a godray valami kikurt jó feeling, ahogy be-besüt a szemedbe a nap a napellenző/karosszéria résein át!)
csakhogy akár mit tweakeltem, az ótósjáték ugye a streamelhetetlen kategória - a folyamatos haladás a random pixelekből álló úttextúra "felett" rémálom a video enkodernek: az eredmény a mosottfos, kenődő ocsmányság.
aztán még megnéztem pár random droidappot, hátha ott nem fáj a szemem 5 perc után... de fáj + a fosfrém miatt rossz nézni őket :( vagy ha olyan a néznivaló, h nem ég le tőle a teló, akkor meg érdektelen.
de amugy mindig leég, olyan tűzforrón vettem ki mindig a telót, h szinte fájt tőle a kezem.
márpedig steamen és droidon is igaz, h le-lekell venni a fejest, a ganédomb UI miatt.
értelmet nyert az oculus store, a steam vr filterje, ill. leginkább/méginkább a psvr/konzolvr! mert önmagában a pécé - ahogy a dk2 tulaj haver is írta - rémálom vr-ezni. levesz-felvesz-állítgat-blöe.
vagy ami mégjobb, te csak ülsz és egy "játékmester" állít számodra mindent :)
érthető, hogy miért voltam olyan lelkes a multkori simhouse-os assettozás után: "kinyalták a seggem" és az árnyoldalakba nem láttam bele.
haverral nemsokára egyébként megint megyünk, ezt a fajta víározást továbbra is csak ajánlani tudom!