A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13301 2016.12.03. 17:16

Erről az elvileg csodálatos és fantasztikus metroidvania szerű cuccról miért nem hallottam még? KI. A. FELELŐS!?!

phpBB [media]


Avatar
DanielT

Hozzászólás #13302 2016.12.03. 18:08

És itt van ez az Insomniac cucc is, amiről szintén sose hallottam! Fejek fognak hullani!!!

phpBB [media]


Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13303 2016.12.03. 19:15

arty írta:csupán azt szerettem volna érzékeltetni, hogy 1:1 azt kapod, amit kaptál anno. nekem az bejött, azóta is bejön.

de oké, neked akkor killswitch-klón :mf2:
ettől még a geowot nyugodtan lehet műfajteremtőnek tartani - én annak tartom, eléggé köthető hozzá a cover-tps-ek "meghonosodása" (még, ha nem is ők csinálták meg először)

DT: a kettes a legszarabb rész szvsz
Azért az elég ha ugyanazt kapod. Ugye tudod, hogy ebben a topikban ezért a visszafogott a lelkesedés az UC4 iránt is? A leáldban kötelező negativizmus és konzollesajnálás mellett.

Vagy ezért ábrándultam ki többedmagammal az újkori King's Bountykból, miközben az első számomra 2008-ban GotY volt. Most a Shadow Tacticsnek nagyon örülök, de éppen az fogja vissza a lelkesedésemet, hogy a demóban mutatottakból már láttunk mint 1998 és 2001 között (Commandos 1+kieg, illetve Desperados 1), de a feltámasztás jó. Egy Total War futószalag, de három részenként gyakorlatilag paradigmát váltott.

Aztán lehet, hogy a GeoW 4 megreformálta, sőt forradalmasította a maga műfaját, csak éppen te véletlenül nem ezt írtad, hanem az ellenkezőjét. Mint 10/10-es dicséretet. Hogy ezt GeoW-klónozással tetted, azt én már csak a humorfaktor fokozásának éltem meg.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13304 2016.12.03. 19:18

DanielT írta:És itt van ez az Insomniac cucc is, amiről szintén sose hallottam! Fejek fognak hullani!!!
Szerintem tavalyelőtti E3-on volt, de az biztos, hogy volt róla szó. A bejelentést annak idején linkeltem az Insomniac jön PC-re! mondanivalóval.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13305 2016.12.03. 19:23

DanielT írta:Folytatást, vagy eredetit nehéz gyártani, úgyhogy újabb remaster... persze, tök jó, hogy modernebb formában is élvezhetőek ezek a klasszikusok, de na.

[video]fullthrottle.mp4[/video]
Meg olyan platformokon, amelyeken eddig nem. Nyilván a ScummVM csodákra képes, de ezek tényleg megérdemlik. Nyilván visz el erőforrást a frissebbektől, de újnak ott lesz a Psychonauts 2, kisjáték helyett újra kvázi AAA, tartok is tőle.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #13306 2016.12.03. 19:27

DanielT írta:Folytatást, vagy eredetit nehéz gyártani, úgyhogy újabb remaster... persze, tök jó, hogy modernebb formában is élvezhetőek ezek a klasszikusok, de na.

phpBB [media]
Na, sejtettem, hogy jön.. remélem ipadre is. Újra kéne nyomni az összeset, most, hogy már értek angolul :D
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #13307 2016.12.03. 20:55

phpBB [media]


szerk: jobb minőség.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #13308 2016.12.03. 21:01

phpBB [media]
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #13309 2016.12.03. 21:10

Last of us jobb minőségben:

phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13310 2016.12.03. 21:13

Last of Us 2 és az UC: The Lost Legacy trailere spoileres, ha nem játszottam az első részt, illetve az UC4-et?

Érdekes, hogy bevállalták a Knack 2-t, nem tűnt nagy sikernek, de Cerny nyilván keresztülverhette, ha akarta.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #13311 2016.12.03. 21:17

Ráadásként Resogun függőknek:

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13312 2016.12.03. 21:18

Pörög a Titanfall 2 stáblista. :wilting:

Battlefield 1 kampány - iszonyat kínok között, erőltetve haladtam, de abbahagytam.
Call of Duty: Advanced Warfare - iszonyat kínok között, erőltetve haladtam, de abbahagytam.
COD Black Ops 3 - iszonyat kínok között, erőltetve haladtam, de abbahagytam.
COD Infinite warfare - szerintem a tutorial kültetést se fejeztem be.

És akkor a Titanfall 2 kampány - Ma reggel kezdtem és csak kaja szüneteket tartottam, meg párszor pihentem.

Ezzel kb elmondtam mindent, amit szerintem érdemes.

9/10, a francba, hogy vége lett!

Kép
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #13313 2016.12.03. 21:19

Zóanagyvarázsló írta:Last of Us 2 és az UC: The Lost Legacy trailere spoileres, ha nem játszottam az első részt, illetve az UC4-et?

Érdekes, hogy bevállalták a Knack 2-t, nem tűnt nagy sikernek, de Cerny nyilván keresztülverhette, ha akarta.
Last of us talán egy picit, ha a főszereplőket vesszük, és még nem játszottál egyáltalán az első résszel. UC4-hez nem kapcsolódik szerintem ez a lost legacy, vagy nem tudom, sajnos még nem toltam.

Knack pedig sajnos nem lett sikeres, pedig egy hihetetlen szórakoztató és megfelelően nehéz játék. Pont tegnap pörgött le a credits. :D
Avatar
deep

Hozzászólás #13314 2016.12.03. 21:28

TasManXT írta:Last of us talán egy picit, ha a főszereplőket vesszük, és még nem játszottál egyáltalán az első résszel. UC4-hez nem kapcsolódik szerintem ez a lost legacy, vagy nem tudom, sajnos még nem toltam.

Knack pedig sajnos nem lett sikeres, pedig egy hihetetlen szórakoztató és megfelelően nehéz játék. Pont tegnap pörgött le a credits. :D
UC4-hez ennek semmi köze.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13315 2016.12.03. 21:36

Ééééééééééééééééééééés egy újabb remake! Dekurvajó! Most már nem is kell új játékot csinálni, megvan a 20 évnyi anyag, lehet végtelenül nyomatni körforgásban!

phpBB [media]
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #13316 2016.12.03. 21:45

DanielT írta:Ééééééééééééééééééééés egy újabb remake! Dekurvajó! Most már nem is kell új játékot csinálni, megvan a 20 évnyi anyag, lehet végtelenül nyomatni körforgásban!
https://youtu.be/4fbO2-egZ3U
Ezt csak ki tudják majd tolni 4k-ban a prőből a változatosság kedvéért. :idiota:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13317 2016.12.03. 21:50

benőmenő írta:Ezt csak ki tudják majd tolni 4k-ban a prőből a változatosság kedvéért. :idiota:
NÉGYKÁ!

Hogy a kurva anyjukat vernék telibe a prioritásaikkal. Ez a TF2 is egy álom volt tükörfrémmel.

Meglásd, 30 ricc-röcc lesz ez is a csodaAMD gépen.

szerk: ja látom, a trailer 60. Ok.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13318 2016.12.03. 23:34

TasManXT írta:Last of us talán egy picit, ha a főszereplőket vesszük, és még nem játszottál egyáltalán az első résszel. UC4-hez nem kapcsolódik szerintem ez a lost legacy, vagy nem tudom, sajnos még nem toltam.

Knack pedig sajnos nem lett sikeres, pedig egy hihetetlen szórakoztató és megfelelően nehéz játék. Pont tegnap pörgött le a credits. :D
A Last of Us kivételével meg is néztem a többit.

A 60 fps-es Pro Knack tuti kap majd esélyt. Legkésőbb a GTX 2070 után pár évvel :idiota:
Avatar
Moby

Hozzászólás #13319 2016.12.04. 00:18

DanielT írta:Ez a TF2 is egy álom volt tükörfrémmel.
Az nem jó példa. Verticalstanden is az.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13320 2016.12.04. 00:27

Moby írta:Az nem jó példa. Verticalstanden is az.
Nem ellenpéldának szántam, mert tudom, hogy arra a rakás szarra is megcsinálták, hiszen helyén voltak a prioritásaik. Ők az 5% akinél még így van.

A többi meg a bullshit felbontással mászik, mint egy köszvényes hernyó.

szerk: Egyszer azért majd nézd meg vertikálsztend nélkül is. Persze ne most a mézeshetek alatt, amikor még azt is ábrándos szemekkel nézed, ahogy a lábát borotválja.Nagyonpró VS Nemannyirapró, de legalább olyan alap dolgok vannak, mint HBAO
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13321 2016.12.04. 01:26

A trailerben egymás után, sorrendben a címszavak: 4K. HDR. VR.

Das #Sikergen - part 2 nem okoz csalódást! :eljen:

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13322 2016.12.04. 08:14

Resident Evil 7 PC Demo out on Dec. 19th, 2016

Elég jó options menüvel
Avatar
Moby

Hozzászólás #13323 2016.12.04. 09:00

DanielT írta:Resident Evil 7 PC Demo out on Dec. 19th, 2016

Elég jó options menüvel
A HDR megjelent itt is.

/szerk: ja nem, most olvasom. Szűkebb színteret ad csak meg.
Avatar
Moby

Hozzászólás #13324 2016.12.04. 09:13

DanielT írta:Ők az 5% akinél még így van.
Ettől érdekesebb, hogy ők azok az 0.00001%, akik képesek érdekes, élvezetes, működő játékmechanikát militaryfps-be csempészni. 60fps-t még csakcsak, de ilyet nem csinált senki sok-sok éve alatt. Ehhez mérten nem tűnik akkora dobásnak, hogy még technóban is jók. Mármár adja magát.
Avatar
Mekee

Hozzászólás #13325 2016.12.04. 09:27

DanielT írta:A trailerben egymás után, sorrendben a címszavak: 4K. HDR. VR.

Das #Sikergen - part 2 nem okoz csalódást! :eljen:

phpBB [media]
Azé elégjónézki, báregy szó se esett a szar hangokról, a kevés autoról, a kevés pályáról, meg hogy a mezei nem PRŐ-n közelsem lesz ilyen. Ja és hogy alibi VR lesz benne max. :D
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13326 2016.12.04. 09:29

Moby írta:Ettől érdekesebb, hogy ők azok az 0.00001%, akik képesek érdekes, élvezetes, működő játékmechanikát militaryfps-be csempészni. 60fps-t még csakcsak, de ilyet nem csinált senki sok-sok éve alatt. Ehhez mérten nem tűnik akkora dobásnak, hogy még technóban is jók. Mármár adja magát.
Hát igen, kár, hogy nem ez lett az első rész, sokkal jobb lenne a megítélése és biztos nem dobták volna be a vonat alá megjelenéskor.
Avatar
arty

Hozzászólás #13327 2016.12.04. 10:18

Zóanagyvarázsló írta:Azért az elég ha ugyanazt kapod. Ugye tudod, hogy ebben a topikban ezért a visszafogott a lelkesedés az UC4 iránt is? A leáldban kötelező negativizmus és konzollesajnálás mellett.

Vagy ezért ábrándultam ki többedmagammal az újkori King's Bountykból, miközben az első számomra 2008-ban GotY volt. Most a Shadow Tacticsnek nagyon örülök, de éppen az fogja vissza a lelkesedésemet, hogy a demóban mutatottakból már láttunk mint 1998 és 2001 között (Commandos 1+kieg, illetve Desperados 1), de a feltámasztás jó. Egy Total War futószalag, de három részenként gyakorlatilag paradigmát váltott.

Aztán lehet, hogy a GeoW 4 megreformálta, sőt forradalmasította a maga műfaját, csak éppen te véletlenül nem ezt írtad, hanem az ellenkezőjét. Mint 10/10-es dicséretet. Hogy ezt GeoW-klónozással tetted, azt én már csak a humorfaktor fokozásának éltem meg.
Bocsi, a leáldos sírás már csak nagyon ritkán éri el az ingerküszöböt, amikortól komolyanvehető :D Pont emiatt kúrnak el játékokat: a kényszeres újítások miatt. Nem kell újítani, nem kell segget mutatni az előző részt kedvelő rajongóknak, vásárlóknak. Tökéletesebbre kell csiszolni az adott IP mehanikáit, ennyi a feladat részenként. Persze csak, ha még van hova. S ha erre van vevőkör, akkor lehet csinálni 200 részen át. Aki másra vágyik, másik szériába ül át. PONT.

Hápersze, az UC4et nyilván megmentette volna, ha ott is kirepülazikszpé, mondjuk, újításként. De legalább itt mindenki rohant volna péest venni miatta! ;)
(Bocsánat, hogy mindig ezzel példázok, de ez számomra az egyik legyűlöltebb fícsör... ÚJÍTÁS!!!!!... a mai gémingben, minden kicseszett műfajban megvetette a lábát mostanra, tegnap a récset rimékből is undorodva fordultam ki félóra után miatta.)
UC4 simán odatehető az UC2 mellé, a finomítások is megvannak benne a trilógia után: hook, autókázás, lopakodás, ami most így hirtelen beugrott.
Persze a geow4ben is vannak új szörnyek, új ellenfelek, akiket máshogy kell kinyírni! ;)

A King's Boutyt örülök, hogy felhoztad, kiváló példa bemutatni a problémakört - aztán lehet, csak Tinmanból meg belőled indulok ki, akik beletoltok 100 órákat 1-1 részbe ;)
De hogy kifejtsem: 100 órát az 5 GEOW-al nem játszottam, összesen - 60-70 óra, 10 évre elosztva pedig aligha unalmas annak, aki egyébként vevő a szériára (vagy te 10 évig nyomtad az első king's bountyt és 25 óránál köpködtél, hogy mostmár jöhetne valami újítás?).
Avatar
arty

Hozzászólás #13328 2016.12.04. 10:24

DanielT írta:VR.
Csak bizonyos autókban és pályákon elérhetően.

Kár, hogy a 4k és a hdr nem szelektíven használható, ill. jó volna továbbra is standard autó és prémium autó. Nemtom hogyan tudják így befogni a prevgen részeket, ott azért az inkonzisztencia igen magasra rúgta az igénytelenségi lécét.

---

Egyébként pedig: a 4k és a hdr újításnak számít? Mert ha igen, akkor a topiknak örülnie kéne! :mf2:
Avatar
deep

Hozzászólás #13329 2016.12.04. 10:36

DanielT írta:A trailerben egymás után, sorrendben a címszavak: 4K. HDR. VR.
Das #Sikergen - part 2 nem okoz csalódást! :eljen:
[video]lolturismo.avi[/video]
Az hagyján, de a trailer főszereplője, az OVÁLPÁLYA! Az unalom definíciója. Plusz 2017-ben kijönni időjárás nélkül szintén a top lel kategória. Röhej már ez a sorozat.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #13330 2016.12.04. 10:50

TasManXT írta:Last of us jobb minőségben:

phpBB [media]
Na, hát csak eljött az ideje a ps4 vásárlásnak.. :finom:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13331 2016.12.04. 10:57

A Naughty Dog akkora rohadt CSALÓ, hogy már büntetni kellene.

Szerethető és emlékezetes karakterekkel, történettel és gyönyörű grafikával veszik meg kilóra a játékosokat és gyártják a fanbojokat.

Érdekesebb gameplay? Az meg minek, ugyanaz a futkosós coverlövölde elmegy Unchartednek, TLOU-nak, bárminek.

Naugthy Dog: The Game (ami egyben a film adaptáció is)

Jó játékok, szó se róla, de ez az érzelmi kötődés alapon generált hype nekem kicsit* sok már.

*
Spoiler
Nagyon
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13332 2016.12.04. 11:00

arty írta:Bocsi, a leáldos sírás már csak nagyon ritkán éri el az ingerküszöböt, amikortól komolyanvehető :D Pont emiatt kúrnak el játékokat: a kényszeres újítások miatt. Nem kell újítani, nem kell segget mutatni az előző részt kedvelő rajongóknak, vásárlóknak. Tökéletesebbre kell csiszolni az adott IP mehanikáit, ennyi a feladat részenként. Persze csak, ha még van hova. S ha erre van vevőkör, akkor lehet csinálni 200 részen át. Aki másra vágyik, másik szériába ül át. PONT.

Hápersze, az UC4et nyilván megmentette volna, ha ott is kirepülazikszpé, mondjuk, újításként. De legalább itt mindenki rohant volna péest venni miatta! ;)
(Bocsánat, hogy mindig ezzel példázok, de ez számomra az egyik legyűlöltebb fícsör... ÚJÍTÁS!!!!!... a mai gémingben, minden kicseszett műfajban megvetette a lábát mostanra, tegnap a récset rimékből is undorodva fordultam ki félóra után miatta.)
UC4 simán odatehető az UC2 mellé, a finomítások is megvannak benne a trilógia után: hook, autókázás, lopakodás, ami most így hirtelen beugrott.
Persze a geow4ben is vannak új szörnyek, új ellenfelek, akiket máshogy kell kinyírni! ;)

A King's Boutyt örülök, hogy felhoztad, kiváló példa bemutatni a problémakört - aztán lehet, csak Tinmanból meg belőled indulok ki, akik beletoltok 100 órákat 1-1 részbe ;)
De hogy kifejtsem: 100 órát az 5 GEOW-al nem játszottam, összesen - 60-70 óra, 10 évre elosztva pedig aligha unalmas annak, aki egyébként vevő a szériára (vagy te 10 évig nyomtad az első king's bountyt és 25 óránál köpködtél, hogy most már jöhetne valami újítás?).
A Ratchetben már a második rész óta van XP, 2003 óta, szóval legfeljebb a remake-elt első részből hiányzik. Én sem rajongom érte, ha mindenbe beleteszik, de a Ratchetekben a fegyverarzenál fejlesztése régóta jól működő alap. Cserébe a new game+ (challenge mode) már mókavonat szokott lenni.

A KIng's Bounty kapcsán zöldségeket beszélsz, mert egy körökre osztott harcrendszerrel rendelkező, sok mellékküldetéssel telepakolt, nagy szabadságot kínáló játék hosszát hasonlítod egy csőlövöldééhez. Amiben még XP is van, és 10 óra után még semmit nem láttál ;) A hosszal viszont így is van baj: túl sok az időhúzó grind, panaszkodtam is miatta már az első résznél is. Melyen kívül csak az Armored Princesst játszottam, amit részben a grind miatt hagytam félbe, részben azért, mert a kampányba beépülő DLC- tartalmak eléréséhez újra kellett volna kezdenem 50 óra után. Na most ilyen hossz meg grind mellett mérsékelt a lelkesedésem egy klón újrajátszása iránt, el is vette a kedvemet. (A többit már más csapat kapta.)

Egyébként egy csomó stratégiához jön annyi DLC, hogy folyamatosan durván kibővül a játékmenet. Cserébe legfeljebb day1-kor bénább az eredmény, vagy nem játszható a multi :buck: Vicces, ha egy Crusader Kings után megnézed a második részt, meg még annak a jobb DLC-it, aztán észreveszel 16 generációnyi különbséget.

De én nem azt kifogásoltam, hogy kijött egy negyedik GeoW vagy UC, és azt sem, hogy nem váltottak műfajt, vagy erőltetett hülyeséget nem pakoltak beléjük. Hanem azt, hogy klón=10/10. (Ezt mondjuk egy kalandjátéknál esetleg valamivel jobban elfogadom, ha az alapok tényleg nagyon jól működnek, és cserébe a narratíva friss és üt. Ami tutira így van GeoW 4-nél és az Old Man Marcus Fenixnél is.) Várom már, hogy a Nintendo bejelentse: nincs hová fejleszteni a Mariót, mostantól minden évben ugyanazt kapjátok egy-egy új gimmicket adagolva belé. Micsunak második karácsony lenne. Szerintem meg ha nincs hova fejlődni (főleg az amúgy is tök egyszerű szintről), akkor a szuperlatívuszok sem járnak.

Azzal persze tisztában vagyok, hogy számodra hiánypótló tud lenni egy fedezéklövölde, mert kevés stlust szeretsz, és gyorsan kifogysz belőlük. De ettől még kaphatnál jobbat. Azt viszont nem mondom, hogy érdemelnél is :mf2:

Engem nem zavar, hogy te hogy pontozol, csak jeleztem annak fontolgatását, hogy az arty-szemüveg befogadása és feldolgozása során a jövőben nagyobb osztót használjak.
Avatar
arty

Hozzászólás #13333 2016.12.04. 11:04

DanielT írta:A Naughty Dog akkora rohadt CSALÓ, hogy már büntetni kellene.

Szerethető és emlékezetes karakterekkel, történettel és gyönyörű grafikával veszik meg kilóra a játékosokat és gyártják a fanbojokat.

Érdekesebb gameplay? Az meg minek, ugyanaz a futkosós coverlövölde elmegy Unchartednek, TLOU-nak, bárminek.

Naugthy Dog: The Game

Jó játékok, szó se róla, de ez az érzelmi kötődés alapon generált hype nekem kicsit* sok már.

*
Spoiler
Nagyon
érdekes(ebb) gameplay kell? -> indie-k

oké, neked (is) AAA+++ tálalásban kellene, de arra egyre kisebb az esély: ps3on még 2 uj ip, 4 játék-ra futotta az erőből, most lehet h csak 0 uj ip, 2 játékra telik majd... (bár fogalmam sincs, h a tlout az uc(4) csapat készíti-e vagy azok csinálnak a gen végére valamit, valami "tökmást" (emlékezetes karakterekkel, csodás graffal, érdektelenebb gémpléjjel ;) ))
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13334 2016.12.04. 11:06

arty írta:érdekes(ebb) gameplay kell? -> indie-k
Azokkal van tele a Steames kívánságlistám és nagyjából a felinstallált cuccaim. Szal.. ja.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #13335 2016.12.04. 11:08

DanielT írta:A Naughty Dog akkora rohadt CSALÓ, hogy már büntetni kellene.

Szerethető és emlékezetes karakterekkel, történettel és gyönyörű grafikával veszik meg kilóra a játékosokat és gyártják a fanbojokat.

Érdekesebb gameplay? Az meg minek, ugyanaz a futkosós coverlövölde elmegy Unchartednek, TLOU-nak, bárminek.

Naugthy Dog: The Game (ami egyben a film adaptáció is)

Jó játékok, szó se róla, de ez az érzelmi kötődés alapon generált hype nekem kicsit* sok már.

*
Spoiler
Nagyon
Teljesen igaz lenne, ha ömlene a minőségi kóverlövölde. Ha azt akarok, nem vitás, hogy a minőségileg a legjobbak a nd cuccai. Utoljára pont a last of us volt kb. Hány éve is? Nekem nem hiányzik semmi beleerőszakolt ""extra"", lásd tomb raider...
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13336 2016.12.04. 11:09

Zóanagyvarázsló írta:De én nem azt kifogásoltam, hogy kijött egy negyedik GeoW
Ötödik! :nezze:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13337 2016.12.04. 11:12

Greyfox írta:Teljesen igaz lenne, ha ömlene a minőségi kóverlövölde. Ha azt akarok, nem vitás, hogy a minőségileg a legjobbak a nd cuccai. Utoljára pont a last of us volt kb. Hány éve is? Nekem nem hiányzik semmi beleerőszakolt ""extra"", lásd tomb raider...
Valóban nincs jobb, de ettől függetlenül is kritizálom, hogy a mechanika legfeljebb visszafejlődik, vagy helyben toporog, hogy minél szélesebb körben tudják toborozni az Ellie imádó pistikéket.

Legalább tennének bele rohadt jó fizikát, egy olyan környezetet, ami nem csak statikus díszlet. De hát ugye minek... azzal dolog van*, a nép meg zabálja így is.

szerk: *Félreértés ne essék, dolog a Naugthy játékokkal is iszonyat sok van, elmebeteg mennyiségű erőforrást tesznek bele, de a prioritások szerintem nagyon nincsenek a helyén.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13338 2016.12.04. 11:25

DanielT írta:Ötödik! :nezze:
Akkor már van bajom!
Avatar
arty

Hozzászólás #13339 2016.12.04. 11:25

Zóanagyvarázsló írta:A Ratchetben már a második rész óta van XP, 2003 óta, szóval legfeljebb a remake-elt első részből hiányzik. Én sem rajongom érte, ha mindenbe beleteszik, de a Ratchetekben a fegyverarzenál fejlesztése régóta jól működő alap. Cserébe a new game+ (challenge mode) már mókavonat szokott lenni.

A KIng's Bounty kapcsán zöldségeket beszélsz, mert egy körökre osztott harcrendszerrel rendelkező, sok mellékküldetéssel telepakolt, nagy szabadságot kínáló játék hosszát hasonlítod egy csőlövöldééhez. Amiben még XP is van, és 10 óra után még semmit nem láttál ;) A hosszal viszont így is van baj: túl sok az időhúzó grind, panaszkodtam is miatta már az első résznél is. Melyen kívül csak az Armored Princesst játszottam, amit részben a grind miatt hagytam félbe, részben azért, mert a kampányba beépülő DLC- tartalmak eléréséhez újra kellett volna kezdenem 50 óra után. Na most ilyen hossz meg grind mellett mérsékelt a lelkesedésem egy klón újrajátszása iránt, el is vette a kedvemet. (A többit már más csapat kapta.)

Egyébként egy csomó stratégiához jön annyi DLC, hogy folyamatosan durván kibővül a játékmenet. Cserébe legfeljebb day1-kor bénább az eredmény, vagy nem játszható a multi :buck: Vicces, ha egy Crusader Kings után megnézed a második részt, meg még annak a jobb DLC-it, aztán észreveszel 16 generációnyi különbséget.

De én nem azt kifogásoltam, hogy kijött egy negyedik GeoW vagy UC, és azt sem, hogy nem váltottak műfajt, vagy erőltetett hülyeséget nem pakoltak beléjük. Hanem azt, hogy klón=10/10. (Ezt mondjuk egy kalandjátéknál esetleg valamivel jobban elfogadom, ha az alapok tényleg nagyon jól működnek, és cserébe a narratíva friss és üt. Ami tutira így van GeoW 4-nél és az Old Man Marcus Fenixnél is.) Várom már, hogy a Nintendo bejelentse: nincs hová fejleszteni a Mariót, mostantól minden évben ugyanazt kapjátok egy-egy új gimmicket adagolva belé. Micsunak második karácsony lenne. Szerintem meg ha nincs hova fejlődni (főleg az amúgy is tök egyszerű szintről), akkor a szuperlatívuszok sem járnak.

Azzal persze tisztában vagyok, hogy számodra hiánypótló tud lenni egy fedezéklövölde, mert kevés stlust szeretsz, és gyorsan kifogysz belőlük. De ettől még kaphatnál jobbat. Azt viszont nem mondom, hogy érdemelnél is :mf2:

Engem nem zavar, hogy te hogy pontozol, csak jeleztem annak fontolgatását, hogy az arty-szemüveg befogadása és feldolgozása során a jövőben nagyobb osztót használjak.
PS3 Ratchetben van ratchetnek szintje?! Tehát én pl anno LVL 34-es ratchettel fejeztem volna be a tools of destructionst? Eskü nem emlékeszem rá, h lett volna ilyen. Itt meg erpégéelemként a pofámba tolták, hogy leveled up :( (az oké, hogy a fegyók fejlődtek)

Tehát csak mert a KB körökre osztott, a brutális játékóramennyiség mit sem számít megunhatóság szempontjából? Tuti?
Elvégre a 234. lokuszt fejbelövése igen hasonló "grind", amit az előrehaladásért "fizetsz", mint a KB-ben az ismételgetett mellékküldik (fingom sincs miben áll a grind, csak tippelek).
Tehát mindkét esetben ugyan azt a mehanikát nyomod, urja és ujra.

_Nálam_ a geow alapjai kurvajól működnek, s ezeket az alapokat 3(!) éve nem játszottam, szerintem teljesen érthető, ha ezekután "odáig voltam érte" :)
És mivel a rossz irányba nem változtattak rajta (igaz, jó irányba se ;) ), nekem ez "perfekt".

Mariot annyiféleképpen adják el, hogy nem is igazán tudom, melyik a "klasszikus vonal". A galaxy utóda mi most? Egyáltalán, a galaxy és utóda(i) az örökösök vagy a super mario world 3d plus deluxe maker?
Mindenesetre remélem a Yooka-Laylee überklasszik, primkó, ügyességre kihegyezett, kevés lövöldés/harcolós PLATFORMER lesz, akkor is, ha ezt már sokan UNJÁTOK :mf2:

Figyu, nincsen +100 órám új műfajokba invesztálni, örülök, ha a "megszokottakból" a jobbakat élvezni tudom :)
Avatar
arty

Hozzászólás #13340 2016.12.04. 11:26

DanielT írta:Azokkal van tele a Steames kívánságlistám és nagyjából a felinstallált cuccaim. Szal.. ja.
Azt a rókást végül játszottad?
Avatar
arty

Hozzászólás #13341 2016.12.04. 11:27

Greyfox írta:Nekem nem hiányzik semmi beleerőszakolt ""extra"", lásd tomb raider...
:worship: :worship: :worship:

Legeslegjobb példa!!!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13342 2016.12.04. 11:30

arty írta:Azt a rókást végül játszottad?
Még nem jelent meg.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13343 2016.12.04. 11:31

arty írta::worship: :worship: :worship:

Legeslegjobb példa!!!
Mi lett beleerőszakolva? Az, hogy abból is filmet csináltak és a játékmechanikát olyan szintre butították, hogy még Totti is felfogta?
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13344 2016.12.04. 11:38

Greyfox írta:Teljesen igaz lenne, ha ömlene a minőségi kóverlövölde. Ha azt akarok, nem vitás, hogy a minőségileg a legjobbak a nd cuccai. Utoljára pont a last of us volt kb. Hány éve is? Nekem nem hiányzik semmi beleerőszakolt ""extra"", lásd tomb raider...
Mondjuk a Tomb Raider is az erőszakolás elég sokféleképpen értelmezhető. Nálam a legfájdalmasabb az, hogy túlságosan elvitték ebbe az irányba. De én már az UC1-et is kritizáltam ezért :)

Azt nem mondom, hogy ne legyenek fedezéklövöldék, de annyira nem érzem szofisztikáltnak vagy élvezetesnek a mechanikát, hogy ne kellene valamivel feldobni. Lásd Vanquish. És részben az Uncharted is a kalandfilmekből/akció-kalandjátékokból merített vénájával és mechanikai elemeivel. Vagy a Max Payne 3, de abban éppen a középszarul megoldott fedezékesdi volt az új, és az MP2-höz szinte annyit sem tudott hozzátenni, mint a Stranglehold.

De az tényleg jogos, hogy aki ezekre vágyik, az annyira nem kap sokat. Ugyanezért jönnek a remasterek, és ezért szól részben innováció helyett régi megoldások feltámasztásáról és csiszolgatásáról a crowdfunding is.

Meg aztán ott az új XCOM: marha jó, bővítette a régi formulát, de más dolgokban butább. Mármint az X-COM-nál, mert az 1998-ban tényleg fejlődést hozó Jagged Alliance 2-höz képest egy debil.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13345 2016.12.04. 11:42

Ja, a fenti Zókommentből már értem, hogy a cover lövöldét tették a TR-be. Vagy inkább az egészet azzá silányították.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13346 2016.12.04. 11:45

arty írta:PS3 Ratchetben van ratchetnek szintje?! Tehát én pl anno LVL 34-es ratchettel fejeztem volna be a tools of destructionst? Eskü nem emlékeszem rá, h lett volna ilyen. Itt meg erpégéelemként a pofámba tolták, hogy leveled up :( (az oké, hogy a fegyók fejlődtek)

Tehát csak mert a KB körökre osztott, a brutális játékóramennyiség mit sem számít megunhatóság szempontjából? Tuti?
Elvégre a 234. lokuszt fejbelövése igen hasonló "grind", amit az előrehaladásért "fizetsz", mint a KB-ben az ismételgetett mellékküldik (fingom sincs miben áll a grind, csak tippelek).
Tehát mindkét esetben ugyan azt a mehanikát nyomod, urja és ujra.

_Nálam_ a geow alapjai kurvajól működnek, s ezeket az alapokat 3(!) éve nem játszottam, szerintem teljesen érthető, ha ezekután "odáig voltam érte" :)
És mivel a rossz irányba nem változtattak rajta (igaz, jó irányba se ;) ), nekem ez "perfekt".

Mariot annyiféleképpen adják el, hogy nem is igazán tudom, melyik a "klasszikus vonal". A galaxy utóda mi most? Egyáltalán, a galaxy és utóda(i) az örökösök vagy a super mario world 3d plus deluxe maker?
Mindenesetre remélem a Yooka-Laylee überklasszik, primkó, ügyességre kihegyezett, kevés lövöldés/harcolós PLATFORMER lesz, akkor is, ha ezt már sokan UNJÁTOK :mf2:

Figyu, nincsen +100 órám új műfajokba invesztálni, örülök, ha a "megszokottakból" a jobbakat élvezni tudom :)
A második résztől lép szintet Ratchet, és plusz HP-t kap érte (plusz maxra tölti az aktuálist). Pontosztogatás nincsen, a fegyverek fejlődnek, cuccokat, páncélokat kell szerezni/venni. Gondolom nincs skill tree a rebootban sem.

A KB-t éppen azért írtam, mert unható, és a sok ugyanolyanná váló harcot értettem alatta.

A Yooka-Laylee jó példa, biztos frankó lesz, nekem legalábbis tetszenek a látottak, de innovációt nem láttam eddig benne sokat. Nem arról beszélek, hogy ne legyen (bár van, amit tényleg túltolnak időnként minden csapból, GeoW-tól függetlenül mondom), csak hogy ne ez legyen a non plus ultra, a cél, a Szent Grál, a 10/10. Tehát a nekem címzett hozzászólásaid nagy részével direkt elbeszélsz mellettem. Vagy értetlenkedsz. De ezt ki feltételezné rólad?
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13347 2016.12.04. 11:56

DanielT írta:Ja, a fenti Zókommentből már értem, hogy a cover lövöldét tették a TR-be. Vagy inkább az egészet azzá silányították.
Szerintem greyfox is arra gondolt, hogy az új Tomb Raiderek gimmickjei nem kellenek az UC-kba, meg az új TR-ekbe se. Csak az már szerintem vicces, amikor egy fedezéklövöldévé butított platformer/akció-kaland kapcsán arról beszélünk, hogy milyen jó példa az újítások ártalmasságára, hiszen itt senki nem kamut kért. Attól, hogy lehet rosszul és "műfajárulósan" újítani, lehetne jól is. Az már sokat elárul, ha azért kell kiállni a változatlanság mellett, mert a változás csak rosszabb lehet. Artynak van itt a legnegatívabb véleménye a játékiparról és a fejlesztők innovációs képességeiről. (Amit mondjuk AAA-kategóriában nem is nehéz legalább részben osztani.)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13348 2016.12.04. 12:28

Gondoltam kihasználom a TF2-ben szerzett lendületet és lenyomom a BF1 single kampány maradékát.

ÜVÖLTVE, HÖRÖGVE téptem ki majdnem a gépből a vinyót, hogy minden molekuláját elpusztítsam ennek a reteknek.

A szénnéscriptelt, mindenhol látó és mindenhol szétlövő, pszeudo-csőlövölde kurva anyját az összes fejlesztőnek, aki erre pazarolta az energiáját. Csináltak volna helyette 1 db plusz fegyver skint a multihoz.

Bárcsak le lehetne külön törölni. Na hasonló a véleményem egyébként a TF2 multiról, szóval klasszul kikombinálták a srácok.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13349 2016.12.04. 12:48

Zóanagyvarázsló írta:Csak az már szerintem vicces, amikor egy fedezéklövöldévé butított platformer/akció-kaland kapcsán arról beszélünk, hogy milyen jó példa az újítások ártalmasságára, hiszen itt senki nem kamut kért. )
Ennyi. Már én is írni akartam, hogy ne az epik-fail bullshit "újítások" miatt ne vágyjunk már valódi újításokra.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #13350 2016.12.04. 15:27

DanielT írta:Még nem jelent meg.
Milyen rókás?? :vigyor3:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13351 2016.12.04. 16:01

Greyfox írta:Milyen rókás?? :vigyor3:
Ez a VR játékok gyűjtőneve, nem ám Szürkerókás! :idiota:

Egyébként Fox n Forests

Kép
Avatar
Botond

Hozzászólás #13352 2016.12.04. 16:48

arty írta:Tehát csak mert a KB körökre osztott, a brutális játékóramennyiség mit sem számít megunhatóság szempontjából? Tuti?
Elvégre a 234. lokuszt fejbelövése igen hasonló "grind", amit az előrehaladásért "fizetsz", mint a KB-ben az ismételgetett mellékküldik (fingom sincs miben áll a grind, csak tippelek).
KBnél repetatívebb játékot én most nem nagyon tudnék mondani. Szép és érdekes mindegyik amíg fel nem tápolod a hősöd végtelen plusz kettő szintre, és onnan kezdve minden egyes csata felesleges időhúzás, mert a rádnézekmeghalsz szintű harcok egyesével 10-10 percet elvesznek az életedből. 280 óránál egy percen sincs több a szériában, szóval nagyon messziről vagyok én is csak képben a témával. :P
Avatar
Moby

Hozzászólás #13353 2016.12.04. 17:38

Zóanagyvarázsló írta:amikor egy fedezéklövöldévé butított platformer/akció-kaland kapcsán
Mármint mit butítottak ezzé? Merhogy sosem volt más. Ráadásul olyan vékonyan nyalt a platformerbe, hogy nehéz lenne ráfogni: onnan pottyant bele a covershúter zsákba. Az unchartedeket értelmetlen lenne transzformálni bármivé. Ebben tökéletesen egyetértek Greyfoxal. Abban meg danival, hogy kéne mást is gyártania az ND-nek. De nem az uncharted keretei között, mert az mostanra bitre definiálja saját magát. Abból bármilyen irányba már csak veszteségek árán lehetne elmozdulni, és a motivációt sem érteném benne. Nem olyan gecibonyolult belökni egy új IP-t ilyen hátszéllel.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #13354 2016.12.04. 17:59

Moby írta:Mármint mit butítottak ezzé? Merhogy sosem volt más. Ráadásul olyan vékonyan nyalt a platformerbe, hogy nehéz lenne ráfogni: onnan pottyant bele a covershúter zsákba.
Amikor rögtön az Anniversary után elindítottam a 2013-as reméket én felváltva sírtam vagy hánytam el magam.
Nem azzal van gond, hogy az elődökben gázos lövöldét kicserélték covershooterre, hanem minden más elsorvadt alibiként van odalökve a nyakroppantós vérfürdő és a toldakartamígszétesikminden közé.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #13355 2016.12.04. 18:12

DanielT írta:Ez a VR játékok gyűjtőneve, nem ám Szürkerókás! :idiota:

Egyébként Fox n Forests

Kép
Jóféle. Never alone-t akarom majd behúzni, ha végeztem orival.
Avatar
Moby

Hozzászólás #13356 2016.12.04. 18:23

benőmenő írta:Amikor rögtön az Anniversary után elindítottam a 2013-as reméket én felváltva sírtam vagy hánytam el magam.
Nem azzal van gond, hogy az elődökben gázos lövöldét kicserélték covershooterre, hanem minden más elsorvadt alibiként van odalökve a nyakroppantós vérfürdő és a toldakartamígszétesikminden közé.
Unchartedről beszéltem. TR esetén még transzformáció sem történt. Ott kompletten rebútolták a frencsájzt.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13357 2016.12.04. 19:13

Moby írta:Unchartedről beszéltem. TR esetén még transzformáció sem történt. Ott kompletten rebútolták a frencsájzt.
Én meg a TR-ről beszéltem ott, mert az UC mellé azt hozták fel mások ;) A reboot nem mentség semmire, nekem lényegtelen, 16. résznek hívják vagy az első újrázásának, butább lett, mint volt, és kész. Sőt, ha új IP kalandjátékos IP lenne, ennek akkor sem örülnék.

Az UC más kérdés, adottak az alapok, de majd ha még tízszer leporolják ott is jöhet a reboot, és máris nem lesz baj, hogy más lesz, mi? Engem eleve koncepció szinten zavart kezdettől fogva, hogy csak TPS, azon kívül minden alibi. Persze bírom nagyon, de nem az álomjátékom a témára. De új IP valóban jöhetne, ezt mondtam már az UC4-nél is, amit biztos vigyorogva fogok végigjátszani.

Érdekes lesz egyébként az új God of War, az eddigi kifújt, a váltás még akár jól is elsülhet (meg persze rosszul is). Legalábbis több a remény bármire, mint egy Ascension 2-nél. (Egy DMC kicsit más kérdés, az legalább HC rétegjáték mai szemmel, de a GoW-on nem sok mindent van beáldozni, és azt a 3-mal kimaxolták.)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13358 2016.12.04. 19:49

Nagyon érdekes kis széria, szabad kamerával felfedezősdi.

Szigorúan csak szénnéjátszott gémeket nézzetek meg, mert elég immerzió killer belezve látni. A DS-t én már kb csak így nem láttam, de volt is benne érdekessék, hogy tényleg MINDENT mennyire szénné kidolgoztak a hátterekben, ahová nemcsak nem jutsz el, de nem is látszik.

Van MGS, meg csomó más a csatornáján.

phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13359 2016.12.04. 20:10

DanielT írta:Nagyon érdekes kis széria, szabad kamerával felfedezősdi.

Szigorúan csak szénnéjátszott gémeket nézzetek meg, mert elég immerzió killer belezve látni. A DS-t én már kb csak így nem láttam, de volt is benne érdekessék, hogy tényleg MINDENT mennyire szénné kidolgoztak a hátterekben, ahová nemcsak nem jutsz el, de nem is látszik.

Van MGS, meg csomó más a csatornáján
Én ezek közül semmit nem játszottam rongyosra, ez inkább Micsunak való csatorna.
Avatar
Moby

Hozzászólás #13360 2016.12.04. 20:20

Zóanagyvarázsló írta:A reboot nem mentség semmire, nekem lényegtelen, 16. résznek hívják vagy az első újrázásának, butább lett, mint volt, és kész. Sőt, ha új IP kalandjátékos IP lenne, ennek akkor sem örülnék.
Ebben nem(sem) értünk egyet. Én ezt egészen máshogy éltem meg. Nekem a TR'13 olyan volt, mintha a plázamoziban rossz filmre ültem volna be véletlenül. De végülis egész fasza film volt ez is, inkább ottmaradtam, és nem foglalkoztam vele, hogy eredetileg nem ezt akartam nézni. Az már egy másik kérdés, hogy az eredeti filmet végül nem is vetítették. Hjah. Ezen már lehet morcogni.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13361 2016.12.04. 20:32

Moby írta:Ebben nem(sem) értünk egyet. Én ezt egészen máshogy éltem meg. Nekem a TR'13 olyan volt, mintha a plázamoziban rossz filmre ültem volna be véletlenül. De végülis egész fasza film volt ez is, inkább ottmaradtam, és nem foglalkoztam vele, hogy eredetileg nem ezt akartam nézni. Az már egy másik kérdés, hogy az eredeti filmet végül nem is vetítették. Hjah. Ezen már lehet morcogni.
Én is jól elszórakozom ezekkel, de amikor azt látom, hogy sekélyesség a cél, és ugyanazt sütik el századjára is, az nem jó. Az látszik, hogy mindenki próbálkozik frissnek feltüntetni a saját terméket lódításokkal vagy kamu feature-ökkel, nem véletlenül. Ez mutatja, hogy van probléma, de csak elfedni próbálják, nem megoldani. De jól mondod, az a baj, hogy a "komolyabbat" le sem vetítik.

Ha jól rémlik, a TR16-ra nálad is elfogyott a lelkesedés a látványon túl, az UC3-ban is inkább a 3D-t értékelted, szóval mintha nálad is el tudna fogyni a formula.

A Mankind Divideddel nem véletlenül volt mindkettőnknek a helybentopi a baja, a te élményedet meg éppen ott szabták szét jobban. (Mondjuk a játékmeneten túl a narratíva is megérzi, hogy középső epizód, rendesen.)
Avatar
Moby

Hozzászólás #13362 2016.12.04. 21:03

Zóanagyvarázsló írta:Én is jól elszórakozom ezekkel, de amikor azt látom, hogy sekélyesség a cél, és ugyanazt sütik el századjára is, az nem jó. Az látszik, hogy mindenki próbálkozik frissnek feltüntetni a saját terméket lódításokkal vagy kamu feature-ökkel, nem véletlenül. Ez mutatja, hogy van probléma, de csak elfedni próbálják, nem megoldani. De jól mondod, az a baj, hogy a "komolyabbat" le sem vetítik.

Ha jól rémlik, a TR16-ra nálad is elfogyott a lelkesedés a látványon túl, az UC3-ban is inkább a 3D-t értékelted, szóval mintha nálad is el tudna fogyni a formula.

A Mankind Divideddel nem véletlenül volt mindkettőnknek a helybentopi a baja, a te élményedet meg éppen ott szabták szét jobban. (Mondjuk a játékmeneten túl a narratíva is megérzi, hogy középső epizód, rendesen.)
Persze, hogy eltud. De itt azé nagyrészt az elvárásaimmal baszom el én is magamnak. Az MD-vel sem lett volna semmi baj, csak nem ugrott akkorát, amekkorát ugrott a HR. De ha ez gyött volna előbb, ezt is ugyanolyan vigyorogva szippantottam volna fel. De ugyanígy basztam el magamnak az FH3-at, amit technológia csodaként ismertem meg, majd nembírtam feldolgozni, hogy egy csúcsteknón nem nyújt minden körülmények között csúcsminőséget. pedig amúgy gecijó lenne, de már okádok tőle. Stb. Ha nem tudok/akarok változtatni ezeken, akkor ott tartunk, hogy nem nagyon érdemes bármilyen ponton jót alkotni, mert meghal azon a ponton ott helyben a jövője. Ergo ebben a szent percben eltemethetek egy esetleges jövpbeni TF3-at, mert betölteni úgysem fogja a kettő szerepét (más kérdés, hogy ezen gondolkodnom sem kell. Kinyírta helyettem az EA jóelőre). Én még TloU-t toltam, nem TloUR-t, annak ellenére hogy utóbbi is megvan*. Lesz vagy...nyóc év a kettő között. Ha semmit nem fejlődik, sem nagyon fogom észrevenni, vagy kevéssé fog érdekelni. Még úgy is, hogy azért a nóti egy u4-el, és annak kiegjével** viszonylag frissen tartja a nembonya mekkánik emlékeit. Persze ha az is javul, az biztosan javítja az értékelését, de semmiképpen nem dealbreaker. Azt én sem tudom meddig lehet ebből így megélni. Szerintem ők sem, mindenesetre folyik az emberkísérlet.

*tegnap kezdtem el a kieget
**NEM
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #13363 2016.12.04. 21:10

Green Room
tegnap ejjel lestem. jo kis film. igazabol semmi extra, viszont olyan... elethü az egesz, egeszen minimalis bullshit-el. ajanlott!

törtenet röviden (mert termeszetesen sokkal jobb trailer nelkül):
"A punk rock band is forced to fight for survival after witnessing a murder at a neo-Nazi skinhead bar."

phpBB [media]
Avatar
arty

Hozzászólás #13364 2016.12.05. 09:15

DanielT írta:Ennyi. Már én is írni akartam, hogy ne az epik-fail bullshit "újítások" miatt ne vágyjunk már valódi újításokra.
Miközben "vágytok" rá, addig nekem szétkúrják a játékaim nagyrészét.

KÖSZBAZMEG!

(és nektek meg amugy se jó semmise, szal tökmindegy ujit-e a gears vagy sem - L-E-S-Z-A-R-O-D!)
Avatar
arty

Hozzászólás #13365 2016.12.05. 09:20

DanielT írta:Még nem jelent meg.
Kösz. De remélem feladatodnak érzed a megjelenést szétkürtölni, hamajdegyszer...!? ;)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13366 2016.12.05. 09:42

arty írta:Kösz. De remélem feladatodnak érzed a megjelenést szétkürtölni, hamajdegyszer...!? ;)
Persze, mivel backeltem a projektet, így első kézből fogjátok tudni. ;)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13367 2016.12.05. 11:25

Jajj, de klassz, végre egy remaster!

Ezúttal a Wipeout. Tök jó, hogy újra el lehet adni az options menü állítást. De ez még semmi, ŐRJÖNGVE ünneplik az összes ilyet a népek.

phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #13368 2016.12.05. 11:30

arty írta:Miközben "vágytok" rá, addig nekem szétkúrják a játékaim nagyrészét.

KÖSZBAZMEG!

(és nektek meg amugy se jó semmise, szal tökmindegy ujit-e a gears vagy sem - L-E-S-Z-A-R-O-D!)
Szerintem senkinek sem közömbös itt, ha te szívsz :mf2:

Ráaádsul így még azt is a fejedre olvashatjuk, hogy neked se jó semmi :hehe:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #13369 2016.12.05. 13:13

No, a Last of Us PRŐ verzióból kipecselték a supersampling opciót. Kuséparasztvanik! Ha nagyobb felbontást akarsz, vegyél 4K tévét!

" Now, when running The Last of Us Remastered on the PS4 Pro on a standard high-definition display, the game will run natively at 1080p and offer high-quality shadows when running at its high-framerate mode."

Eddig lehetett imádkozni, hogy jöjjön PRÓPECS. Most azért retteghetsz, hogy nepecseljenek ki belőle valamit PRÓsan.

Úristen, mekkora egy hányinger ami megy.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #13370 2016.12.05. 13:26

DanielT írta:No, a Last of Us PRŐ verzióból kipecselték a supersampling opciót. Kuséparasztvanik! Ha nagyobb felbontást akarsz, vegyél 4K tévét!

" Now, when running The Last of Us Remastered on the PS4 Pro on a standard high-definition display, the game will run natively at 1080p and offer high-quality shadows when running at its high-framerate mode."

Eddig lehetett imádkozni, hogy jöjjön PRÓPECS. Most azért retteghetsz, hogy nepecseljenek ki belőle valamit PRÓsan.

Úristen, mekkora egy hányinger ami megy.
Szerintem ez még mindig jobb. Frém > felbontás/ss. Teljesen debil dolognak tarottam, hogy 4k downsamplingot nyom a 1080-as tv-re 40 frémen.

Vissza: “Leáldozott.hu”