Én már be sem léptem tegnap annyiszor kidobott, hogy felcseszett teljesen nem is foglalkoztam ma vele.eje75 írta:Megy a Forza? Engem egyszer se dobott ki..ma se...
A PC-s játékoknak leáldozott
Egy kérdés:
A gafon olvasott core 0 tiltást és low priority-t ugye már kipróbálták az i7 tulajok?
Elvileg HT-s prociknál segít a stutteren.
A gafon olvasott core 0 tiltást és low priority-t ugye már kipróbálták az i7 tulajok?
Elvileg HT-s prociknál segít a stutteren.
De majdnem. Közelebb áll hozzá, mint bármi. Ugyanis a fizikai pixeleket rohadt gyorsan nem látja a szemed, ha addig esetleg érzékelte volna, ellenben a tűéles rendert igen.Moby írta:Azé az nem ugyanaz.
Próbáld már ki ugyan, mielőtt újabb hullámvasútra ülsz és beszopsz valami képernyőt feleslegesen, amit ráadásul rendesen meg se tudsz hajtani.
Akkor máshogy kérdezem: ha már úgyis lerenderelem, nem jobb natívban kirakni, mint összenyomorítani a pixeleit? De.DanielT írta:De majdnem. Közelebb áll hozzá, mint bármi. Ugyanis a fizikai pixeleket rohadt gyorsan nem látja a szemed, ha addig esetleg érzékelte volna, ellenben a tűéles rendert igen.
Próbáld már ki ugyan, mielőtt újabb hullámvasútra ülsz és beszopsz valami képernyőt feleslegesen, amit ráadásul rendesen meg se tudsz hajtani.
Lesz egy (matt) kijelződ, amit 99%-ban nem tudsz megtölteni pixelekkel és ki tudja milyen kompromisszumokat fogsz beszopni a kamufelbontás oltárán. Node ha unatkozol, csak hajrá!Moby írta:Akkor máshogy kérdezem: ha már úgyis lerenderelem, nem jobb natívban kirakni, mint összenyomorítani a pixeleit? De.
Tegnap kipróbáltam 4k,full ultra, 8xmsaa 30 frémmel meg se rezzent. Úgy néz ki fhd kijelzőn, hogy sírtam. Én kiprobálnám a helyedben.DanielT írta:Lesz egy (matt) kijelződ, amit 99%-ban nem tudsz megtölteni pixelekkel és ki tudja milyen kompromisszumokat fogsz beszopni a kamufelbontás oltárán. Node ha unatkozol, csak hajrá!
De mér lene matt? Veszek egy hótugyanilyet, csak 4k-ban, meg negyvenesben, mer sajna nincs kisebb. Van, létezik. Ugyanez a féliglossy amilyen most van. Ott vót előttem :)DanielT írta:Lesz egy (matt) kijelződ, amit 99%-ban nem tudsz megtölteni pixelekkel és ki tudja milyen kompromisszumokat fogsz beszopni a kamufelbontás oltárán. Node ha unatkozol, csak hajrá!
Leveszed high-ra, a környezeti texturákat low-ra (vagy midre má nemtudom), kilövöd az msaa-t, és rezzenéstelen 60fps-el fut.deep írta:Tegnap kipróbáltam 4k,full ultra, 8xmsaa 30 frémmel meg se rezzent. Úgy néz ki fhd kijelzőn, hogy sírtam. Én kiprobálnám a helyedben.
Valami ott nemfasza. Elindítod, hálókábelt kitéped, csá'.kigyi írta:Én már be sem léptem tegnap annyiszor kidobott, hogy felcseszett teljesen nem is foglalkoztam ma vele.
1 hét múlva meg fogod bánni, a scaling és egyéb bullshit miatt, ami a 4K-t jelenleg még súlytja szoftver oldalról és akkor még nem beszéltünk a várható input lagról és egyéb csapdákról, ami miatt szétfejeled majd BF1-ben. Énszó'tam.Moby írta:De mér lene matt? Veszek egy hótugyanilyet, csak 4k-ban, meg negyvenesben, mer sajna nincs kisebb. Van, létezik. Ugyanez a féliglossy amilyen most van. Ott vót előttem :)
NÉGYKÁ!!!
Nem jutottam el odáig, hogy elinduljon. Parancsikonra rákatt, indul majd mielőtt bejönne a menü kiírja, hogy már fut valahol oszt csá.... Ezt megcsinálta velem kb 30x. Természetesen különböző időpontokban, hogy na játszik majd abbahagyja aztán belépek, hát nem. Aztán egyszer elindult örültem mint majom a farkának persze belépek verseny indít cél előtt 100m-el kilépett ugyanazzal a hibaüzenettel, ott volt a vége számomra.DanielT írta:Valami ott nemfasza. Elindítod, hálókábelt kitéped, csá'.
Az a helyzet, hogy jobb az input lagja, mint a mostaninak (20,4ms 4K@60-ban - 19ms fhd@60-ban).DanielT írta:1 hét múlva meg fogod bánni, a scaling és egyéb bullshit miatt, ami a 4K-t jelenleg még súlytja szoftver oldalról és akkor még nem beszéltünk a várható input lagról és egyéb csapdákról, ami miatt szétfejeled majd BF1-ben. Énszó'tam.
NÉGYKÁ!!!
Nem. Okádékul fut egyelőre, akárhogy állítgatom. A számláló 60at mutat folyamatosan, de akadozik random.Moby írta:Leveszed high-ra, a környezeti texturákat low-ra (vagy midre má nemtudom), kilövöd az msaa-t, és rezzenéstelen 60fps-el fut.
Na, nálam fullhd-ban csinálja ugyanezt. 4K-ban meg nem...deep írta:Nem. Okádékul fut egyelőre, akárhogy állítgatom. A számláló 60at mutat folyamatosan, de akadozik random.
ilyen laggal max spectator modba nyomd bfet :DMoby írta:Az a helyzet, hogy jobb az input lagja, mint a mostaninak (20,4ms 4K@60-ban - 19ms fhd@60-ban).
Az egészet engedi, mert az benne van a Vaultban, nem csak trial.kigyi írta:Igen én is fizetem az 1 hónapot érte, mert ennyit megér, meg talán lenyomom az Unravel egy részét (amit enged, nem tudom mennyi az).
Én is előfizetek szerintem, mert pár játék végigjátszására így megéri, és akkor már meg is nézem majd a fizetős shareware BF-et.
Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.Micsu írta:ilyen laggal max spectator modba nyomd bfet :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2016.09.29. 15:39-kor.
Némileg én is túlmisztifikálva érzem az input lag témát. 10-20 ezredmásoderces egy átlagszar lcd laggja, míg az emberi reakcióidő az érzékeléstől a mozdulat befejezéséig 1-2 tized másodperc. Ez egy nagyságrendbeli különbség. Nyilván van, ahol észrevehető, de BF-ben pont régen rossz, ha már lőnek rád és akkor kezdesz ráfordulni, meg pötyögtetni. Főleg egy 30-as tickrate-ű szerveren, ahol egy jobb smg-ből kifogy az ellen tárja, mire megjelenne nálad a dmg indikátor. Ezt a párszáz óra BF3 alapján mondom, a 4-ben első dolgom volt, hogy a szűrővel esélyt se adjak ilyenre. :DMoby írta:Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
valamilyen szinten érzékelhető azé. Régi tvmnek valami 30 körül volt, a mostani 16, és ugyanazt tolva sokkal reszponzivabbnak erzem, lehet van benne placebo is, fasztudja.benőmenő írta:Némileg én is túlmisztifikálva érzem az input lag témát. 10-20 ezredmásoderces egy átlagszar lcd laggja, míg az emberi reakcióidő az érzékeléstől a mozdulat befejezéséig 1-2 tized másodperc. Ez egy nagyságrendbeli különbség. Nyilván van, ahol észrevehető, de BF-ben pont régen rossz, ha már lőnek rád és akkor kezdesz ráfordulni, meg pötyögtetni. Főleg egy 30-as tickrate-ű szerveren, ahol egy jobb smg-ből kifogy az ellen tárja, mire megjelenne nálad a dmg indikátor. Ezt a párszáz óra BF3 alapján mondom, a 4-ben első dolgom volt, hogy a szűrővel esélyt se adjak ilyenre. :D
Más a reakcióidő, meg más, amikor érzed, hogy "nyúlik" az egér. Illetve BF-nél pontos célzásnál is rohadt fontos, hogy nulla késlekedéssel, pixelre lehessen lekövetni a mozgást. Ennek persze alapfeltétele 80 körüli és felette frém, Vsync OFF-on persze.benőmenő írta:Némileg én is túlmisztifikálva érzem az input lag témát. 10-20 ezredmásoderces egy átlagszar lcd laggja, míg az emberi reakcióidő az érzékeléstől a mozdulat befejezéséig 1-2 tized másodperc. Ez egy nagyságrendbeli különbség. Nyilván van, ahol észrevehető, de BF-ben pont régen rossz, ha már lőnek rád és akkor kezdesz ráfordulni, meg pötyögtetni. Főleg egy 30-as tickrate-ű szerveren, ahol egy jobb smg-ből kifogy az ellen tárja, mire megjelenne nálad a dmg indikátor. Ezt a párszáz óra BF3 alapján mondom, a 4-ben első dolgom volt, hogy a szűrővel esélyt se adjak ilyenre. :D
A vsync off ezen csak részben segít. Az annyi lesz, hogy nem a backbufferben üdül a frém. Node a megjelenítés problémáját nem oldja meg, meg azt rohadtul nem tudod adott pillanatban, hogy a target area melyik state épp (a törés alatt vagy felett), és ebben úgy benne van fps-től függően 10-15ms lógás, mint a picsa. Ebben egyetlen valódi előrelépés létezik: g-sync.DanielT írta:Más a reakcióidő, meg más, amikor érzed, hogy "nyúlik" az egér. Illetve BF-nél pontos célzásnál is rohadt fontos, hogy nulla késlekedéssel, pixelre lehessen lekövetni a mozgást. Ennek persze alapfeltétele 80 körüli és felette frém, Vsync OFF-on persze.
De ha ez kell, tőlem mehet: üvölthetek én olyat is a mikibe BF1 alatt, hogy "LELŐTTEK MER A GECI TEARING PONT NEM JÓL TÖRTE A KÉPET!"
Erre totál nem megoldás a G-sync, attól nem lesz se alacsonyabb a lag, se semmi. Kizárólag vizuális luxus, hogy nincs tearing, nem a precíz irányítást szolgálja.Moby írta:A vsync off ezen csak részben segít. Az annyi lesz, hogy nem a backbufferben üdül a frém. Node a megjelenítés problémáját nem oldja meg, meg azt rohadtul nem tudod adott pillanatban, hogy a target area melyik state épp (a törés alatt vagy felett), és ebben úgy benne van fps-től függően 10-15ms lógás, mint a picsa. Ebben egyetlen valódi előrelépés létezik: g-sync.
Ami a megoldás az a 100hz+ monitorok, amik rendesen meg is vannak tömve frémmel.
Van fejlődés, már hibaüzenet nélkül basz ki a desktopra.
A gsync az EGYETLEN ismert megoldás, amivel képernyő minden pixelében azt a időpillanatot látod, ami utoljára volt a frontbufferben, miközben nem teremt szükségtelen késlekedést. Ha ez nem megoldás szükségtelen lagra, akkor nemtudom mi :D A vsync off probléma 100Hz-nél is létezik, meg 4000-nél is, csak az időtávok lesznek egyre kisebbek, de egyfrémnyi buzulás mindig lesz benne. Ami 100Hz-nél is 10ms.DanielT írta:Erre totál nem megoldás a G-sync, attól nem lesz se alacsonyabb a lag, se semmi. Kizárólag vizuális luxus, hogy nincs tearing, nem a precíz irányítást szolgálja.
Ami a megoldás az a 100hz+ monitorok, amik rendesen meg is vannak tömve frémmel.
Najó, nem az egyetlen. Van ez a freesync izé, ezektől a másikaktól. nem jt eszembe a nevük
szakdogamat ma adtam le. VoIP mixer-t programoltam Opus codec-el. annak vagy 20ms lehet az algorithmic delay-e egyedül. kliensek is azt toljak, köztük az MCU azt' kurvara nem hallottam késést a lassu agyammal 20ms-es framesize mellett.:DMoby írta:Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
nekem tévében is tökeletes a 40-50ms.
Vsync OFF = azonnal kihány mindent a monitor amit kap. Ennél gyorsabb nem létezik. Ennél csak SZEBB létezik, amikor nincs tearing, mert a hányás ütemére válcsa a herCet a monitor.Moby írta:A gsync az EGYETLEN ismert megoldás, amivel képernyő minden pixelében azt a időpillanatot látod, ami utoljára volt a frontbufferben, miközben nem teremt szükségtelen késlekedést. Ha ez nem megoldás szükségtelen lagra, akkor nemtudom mi :D A vsync off probléma 100Hz-nél is létezik, meg 4000-nél is, csak az időtávok lesznek egyre kisebbek, de egyfrémnyi buzulás mindig lesz benne. Ami 100Hz-nél is 10ms.
" During game play, we were unable to feel the input lag difference between VSYNC OFF versus G-SYNC. This is good news; G-SYNC noticeably improved Battlefield 4 visual gameplay fluidity with no input lag compromise."
Szebb, sokkal kellemesebb élmény. De a büdös életben nem lesz reszponzívabb, mert ez lehetetlen.
Az opus az egyetlen létező a piacon. Minden konkurensünk azt használja. Egyedül mi fejlesztettünk sajátot. Vért hugyoztunk vele, többször lemondtunk ról a aprojekt alatt. De meglett végül. Asztalon már kész. Olyan szinten low levelben van leprogizva a hardverre, hogy még AD/DA konvertereket is manuálban hajtjuk. Ebből következően csak a mi hardverünkön fut a transmitter rész. Az ultralow latencyhez természetesen a receiver is, de mivel totál generic IP, bármivel levehető. Sajnos a piacunk műszakilag annyira topa, hogy ebből nem sokat fog érzékelni(mondjuk nekem az is elég ha megveszik), de lehet hogy legyártjuk a hardvert ilyen nanopiciben, és akkor mindenhova berakható lesz. 512 byteos a pufferünk :DDD Senki nincs, aki hasonlót készített volna. Szinte csak a hálózati eszközök határozzák meg a a latencyt. praktikusan 4ms-en vagyunk analog-to-analog.SlickAdam írta:szakdogamat ma adtam le. VoIP mixer-t programoltam Opus codec-el. annak vagy 20ms lehet az algorithmic delay-e egyedül. kliensek is azt toljak, köztük az MCU azt' kurvara nem hallottam késést a lassu agyammal 20ms-es framesize mellett.:D
nekem tévében is tökeletes a 40-50ms.
Nem érted a vsync működését.DanielT írta:Vsync OFF = azonnal kihány mindent a monitor amit kap. Ennél gyorsabb nem létezik. Ennél csak SZEBB létezik, amikor nincs tearing, mert a hányás ütemére válcsa a herCet a monitor.
" During game play, we were unable to feel the input lag difference between VSYNC OFF versus G-SYNC. This is good news; G-SYNC noticeably improved Battlefield 4 visual gameplay fluidity with no input lag compromise."
Szebb, sokkal kellemesebb élmény. De a büdös életben nem lesz reszponzívabb, mert ez lehetetlen.
Azonnal kihány mindent. Csak a TÉVÉ NEM. MERT AZ HATVANANKÉNT FRISSÍT. Tudod mi a tearing? Időcsúszás. A tearing alatt a régi frém van, feletette meg az új. Az két külön időpillanat, közte eltelt 1000/fps-nyi idő.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2016.09.29. 19:56-kor.
durvis. olvasnek rola. mar ha keszul valami iromany.Moby írta:Az opus az egyetlen létező a piacon. Minden konkurensünk azt használja. Egyedül mi fejlesztettünk sajátot. Vért hugyoztunk vele, többször lemondtunk ról a aprojekt alatt. De meglett végül. Asztalon már kész. Olyan szinten low levelben van leprogizva a hardverre, hogy még AD/DA konvertereket is manuálban hajtjuk. Ebből következően csak a mi hardverünkön fut a transmitter rész. Az ultralow latencyhez természetesen a receiver is, de mivel totál generic IP, bármivel levehető. Sajnos a piacunk műszakilag annyira topa, hogy ebből nem sokat fog érzékelni(mondjuk nekem az is elég ha megveszik), de lehet hogy legyártjuk a hardvert ilyen nanopiciben, és akkor mindenhova berakható lesz. 512 byteos a pufferünk :DDD Senki nincs, aki hasonlót készített volna. Szinte csak a hálózati eszközök határozzák meg a a latencyt. praktikusan 4ms-en vagyunk analog-to-analog.
frauenhofer AAC-ELD-je se lehet rossz, de az ugye nincs ingyér.
Hehe. De. Értem. :) Ott van eleve a probléma, hogy tévéről, meg 60 hz-es frissítésről beszélsz, ami eleve akkora baszott epik fail ebben a kategóriában, ahol már járunk, mint "tökéletes megoldás", mint az ÁÁÁÁÁLLAT.Moby írta:Nem érted a vsync működését.
Azonnal kihány mindent. Csak a TÉVÉ NEM. MERT AZ HATVANANKÉNT FRISSÍT. Tudod mi a tearing? Időcsúszás. A tearing alatt a régi frém van, feletette meg az új. Az két külön időpillanat, közte eltelt 1000/fps-nyi idő.
Monitor van. Nemtévé. 120, 144hz van, nem 60. Azon belül meg van Gsync ami csini, meg nem Gsync, ami pronyó. De ugyanolyan gecigyors.
PLUSZ!
Még mindig nem a VIZUÁLIS segítség a fő, hanem az, hogy a kezed ne fogja vissza semmilyen képalkotó algoritmus késése.
Figyuka, melyikünk a prögémer, és melyikünk veszi a 4K TÉVÉT billegér gamingre?
Az a baj ezekkel, hogy általános hardvereken az összevissza működő kodekek miatt nem valósítható meg. Nem is annyira az átviteli rész szoftveres problémája az igazi probléma, hanem hogy nincs leképzett embedded megoldás. Na mi ilyet csináltunk. Totál piaci cuccból(Cortex M7, stb). Olcsó mint a picsa. Olvasni egyelőre nem fogsz róla, még nem tudom megnyitjuk-e, meg mikor. Először pénz kell belőle. Sokban van.SlickAdam írta:durvis. olvasnek rola. mar ha keszul valami iromany.
frauenhofer AAC-ELD-je se lehet rossz, de az ugye nincs ingyér.
Szándékosan, próbálok rámutatni sokadik posztban, hogy mennyire invalid micsu felvetésére esetemben a 20ms :DDanielT írta:Hehe. De. Értem. :) Ott van eleve a probléma, hogy tévéről, meg 60 hz-es frissítésről beszélsz, ami eleve akkora baszott epik fail ebben a kategóriában, ahol már járunk, mint "tökéletes megoldás", mint az ÁÁÁÁÁLLAT.
Monitor van. Nemtévé. 120, 144hz van, nem 60. Azon belül meg van Gsync ami csini, meg nem Gsync, ami pronyó. De ugyanolyan gecigyors.
PLUSZ!
Még mindig nem a VIZUÁLIS segítség a fő, hanem az, hogy a kezed ne fogja vissza semmilyen képalkotó algoritmus késése.
Figyuka, melyikünk a prögémer, és melyikünk veszi a 4K TÉVÉT billegér gamingre?
Arra én nem is reagáltam, mert a 20ms az lófasz, egyetértek. A "vysnc off csak részben megoldás" tévedésed borította a bilit, amiatt megy ez az egész balhé és feszültség, CSAK MAGADNAK KÖSZÖNHETED AZ ELŐÁLLT HELYZETET!!!Moby írta:Szándékosan, próbálok rámutatni sokadik posztban, hogy mennyire invalid micsu felvetésére esetemben a 20ms :D
Spoiler
hagyhatjuk mivel te max bohóckodsz bfben meg itt mindenki de versenyszinten érdekes hogy rohadtul nem mind1 mennyi az input lag, van pár cikk a témábanMoby írta:Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
DanielT írta:Arra én nem is reagáltam, mert a 20ms az lófasz, egyetértek. A "vysnc off csak részben megoldás" tévedésed borította a bilit, amiatt megy ez az egész balhé és feszültség, CSAK MAGADNAK KÖSZÖNHETED AZ ELŐÁLLT HELYZETET!!!Spoiler
SlickAdam írta:durvis. olvasnek rola. mar ha keszul valami iromany.
frauenhofer AAC-ELD-je se lehet rossz, de az ugye nincs ingyér.
Ja meg hát a poént el is felejtettem: a mienk losless...
no de nem is kuala lumpurba streameltek, hanem helyben valahogy, ha jol ertettem. kihangositas.Moby írta:Ja meg hát a poént el is felejtettem: a mienk losless...
Nincs ez korlátozva, mehet kuala lumpurba is :) Meghát belátható távolságban van már a kvantuminternet, lassan mindegy lesz :DSlickAdam írta:no de nem is kuala lumpurba streameltek, hanem helyben valahogy, ha jol ertettem. kihangositas.
Moby írta:Nincs ez korlátozva, mehet kuala lumpurba is :) Meghát belátható távolságban van már a kvantuminternet, lassan mindegy lesz :D
lossless multistream timbuktuba. fasza. olyan savszel a vilagon nincs
-----------------------
na en nyomok kis Dört Relét. az megy rendesen. nem szoposkodik
Nekem meg be kéne fejeznem a nyúlszexet. Az utolsó missionben vagyok, de már fizetnék is valakinek, csak csinálja meg helyettem :DSlickAdam írta:lossless multistream timbuktuba. fasza. olyan savszel a vilagon nincs
-----------------------
na en nyomok kis Dört Relét. az megy rendesen. nem szoposkodik
Qb is hasonlo fosport mint a tobbi ms hulladek?, alan wake port anno nem vol rossz, foleg dlcvel megjeleneskor 30 ojroe
Jah most nezem a 6os metascoretmeg mindenhol fosport jelzeseket :D
úgy néz ki sikerül túllépni a középszar grafikán és arton
wasteland 3
wasteland 3
Na, lepürgött. Végre.Moby írta:Nekem meg be kéne fejeznem a nyúlszexet. Az utolsó missionben vagyok, de már fizetnék is valakinek, csak csinálja meg helyettem :D
Ne.Micsu írta:Qb is hasonlo fosport mint a tobbi ms hulladek?, alan wake port anno nem vol rossz, foleg dlcvel megjeleneskor 30 ojroe
Bizony. Fos. Steam verziot megvárnám, tán az jobb lesz.Micsu írta:Qb is hasonlo fosport mint a tobbi ms hulladek?, alan wake port anno nem vol rossz, foleg dlcvel megjeleneskor 30 ojroe
Hehh, pont ma jelent meg steamen, 36,99€
Steamen már nem lenne egy nongém fos? Arra volt jó ez a megjelenés, hogy eszembe juttassa a letörlését. Meg is tettem gyorsan.Mekee írta:Bizony. Fos. Steam verziot megvárnám, tán az jobb lesz.
Hehh, pont ma jelent meg steamen, 36,99€
Hát teknikaliag lehet igy már nem egy korlátolt foshalom.DanielT írta:Steamen már nem lenne egy nongém fos? Arra volt jó ez a megjelenés, hogy eszembe juttassa a letörlését. Meg is tettem gyorsan.
Amugy annyira nemvészes, egyszer letoltam, ingyen pont megérte az árát.
na mégse olyan hülye a nintendo. az uj mini NES-ben lesz aktivalhato CRT filter. aprosag, de na...
phpBB [media]
mondjuk kicsit tultoltak, mert meg csuszkal is a kep kicsit :D ettöl en meg igy tolnam.SlickAdam írta:[video]
1:30-tol: speci videohoz link
Hát ez a jaggyness kurvára nem kéne bele.SlickAdam írta:mondjuk kicsit tultoltak, mert meg csuszkal is a kep kicsit :D ettöl en meg igy tolnam.
1:30-tol: speci videohoz link
Megint ott tartunk, hogy igazi minőséget Pc-n kapsz csak. A filtert ugyanakkor értékelem, hogy berakták, de tényleg lehetett volna jobb.Moby írta:Hát ez a jaggyness kurvára nem kéne bele.
Ez a GB shader+overlay még mindig kinyír például:
Insider infó: Rendeltem egy scanline generátort a CRT tévémhez. Kívácsi leszek!
Pécés modder- és csíterköcsögöknek továbbra sincs túl jó hírük.
reputation of PC gamers being cheaters that is hindering the decision to allow cross platform play
reputation of PC gamers being cheaters that is hindering the decision to allow cross platform play
hogy fogsz így pöcön tekkenelni? :(aabyssx írta:Pécés modder- és csíterköcsögöknek továbbra sincs túl jó hírük.
reputation of PC gamers being cheaters that is hindering the decision to allow cross platform play
Túl szigorúak vagytok a Qb-hez, nem ANNYIRA xar: egy hozzám hasonló mindenevő gamer még akár nyomokban élvezheti is, vannak néha pillanatai... Az mondjuk meglepett, hogy indításkor pörgött 1-et az XBOX ikon, és pontosan ugyanott folytatódott a PC-s játékmenet, ahogy XBOX O-on 3 hónapja abbahagytam. Tudod mit jelent ez fiú? Végre feltalálltak valamit, ami működik!!!DanielT írta:Steamen már nem lenne egy nongém fos? Arra volt jó ez a megjelenés, hogy eszembe juttassa a letörlését. Meg is tettem gyorsan.
Hát, pont ez a szívás. Első szavazások alapján kb. így alakul a (fél)hardcore réteg: 73% PS4, 24% PC, 3% Xbox. Nekem meg muszáj azt venni, ahol a jobb játékosok vannak, mert csak az számít.SlickAdam írta:hogy fogsz így pöcön tekkenelni? :(
Meg mi ez az input lag vita itt bazeg?!?
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek!
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek!
Hagyjál már a vészinkes, wireless kontrolleres, neten (Sony/MS féle infrastruktúrán) tolt casualkodásoddal.aabyssx írta:Meg mi ez az input lag vita itt bazeg?!?
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek!
Scanline crt-hez?DanielT írta:Insider infó: Rendeltem egy scanline generátort a CRT tévémhez. Kívácsi leszek!
Persze. Ezeken a tévéken nincs ugyebár, tehát rá kő' rakniE.deep írta:Scanline crt-hez?
Szerintem én most nem tudom miről beszélünk, de majd mutass egy before after képet :)DanielT írta:Persze. Ezeken a tévéken nincs ugyebár, tehát rá kő' rakniE.
A consumer kategóriában, pláne EU-ban kapható CRT tévéken nincsenek látható scanlineok. Ezt csak az arcade kijelzők és a stúdiómonitorok tudják.deep írta:Szerintem én most nem tudom miről beszélünk, de majd mutass egy before after képet :)
lehet kiprobalom, ha errefele fujja egy gyenged s langyos sumér szellöcskeDanielT írta:Kurvajó lett ez a DX12! Éljen!
[video]
Hát ez boritékolhato volt. 1060on is ugyanugy, mint a rambugos tákolt dx12es 970en. :)DanielT írta:Kurvajó lett ez a DX12! Éljen!
kvantumfél.mov
10 oldal horizonszopas utan ezen most felrohogtem :DDanielT írta:Megint ott tartunk, hogy igazi minőséget Pc-n kapsz csak.
miutan mindig mindenert rinyalsz, nehez kivalogatni mikor jogosaabyssx írta:Meg mi ez az input lag vita itt bazeg?!?
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek!