A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
kigyi

Hozzászólás #10361 2016.09.28. 23:13

eje75 írta:Megy a Forza? Engem egyszer se dobott ki..ma se...
Én már be sem léptem tegnap annyiszor kidobott, hogy felcseszett teljesen nem is foglalkoztam ma vele.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #10362 2016.09.29. 06:26

Egy kérdés:
A gafon olvasott core 0 tiltást és low priority-t ugye már kipróbálták az i7 tulajok?
Elvileg HT-s prociknál segít a stutteren.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10363 2016.09.29. 07:04

Moby írta:Azé az nem ugyanaz.
De majdnem. Közelebb áll hozzá, mint bármi. Ugyanis a fizikai pixeleket rohadt gyorsan nem látja a szemed, ha addig esetleg érzékelte volna, ellenben a tűéles rendert igen.

Próbáld már ki ugyan, mielőtt újabb hullámvasútra ülsz és beszopsz valami képernyőt feleslegesen, amit ráadásul rendesen meg se tudsz hajtani.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10364 2016.09.29. 07:39

DanielT írta:De majdnem. Közelebb áll hozzá, mint bármi. Ugyanis a fizikai pixeleket rohadt gyorsan nem látja a szemed, ha addig esetleg érzékelte volna, ellenben a tűéles rendert igen.

Próbáld már ki ugyan, mielőtt újabb hullámvasútra ülsz és beszopsz valami képernyőt feleslegesen, amit ráadásul rendesen meg se tudsz hajtani.
Akkor máshogy kérdezem: ha már úgyis lerenderelem, nem jobb natívban kirakni, mint összenyomorítani a pixeleit? De.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10365 2016.09.29. 08:16

Moby írta:Akkor máshogy kérdezem: ha már úgyis lerenderelem, nem jobb natívban kirakni, mint összenyomorítani a pixeleit? De.
Lesz egy (matt) kijelződ, amit 99%-ban nem tudsz megtölteni pixelekkel és ki tudja milyen kompromisszumokat fogsz beszopni a kamufelbontás oltárán. Node ha unatkozol, csak hajrá! :gonosz1:
Avatar
deep

Hozzászólás #10366 2016.09.29. 08:23

DanielT írta:Lesz egy (matt) kijelződ, amit 99%-ban nem tudsz megtölteni pixelekkel és ki tudja milyen kompromisszumokat fogsz beszopni a kamufelbontás oltárán. Node ha unatkozol, csak hajrá! :gonosz1:
Tegnap kipróbáltam 4k,full ultra, 8xmsaa 30 frémmel meg se rezzent. Úgy néz ki fhd kijelzőn, hogy sírtam. Én kiprobálnám a helyedben.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10367 2016.09.29. 08:24

DanielT írta:Lesz egy (matt) kijelződ, amit 99%-ban nem tudsz megtölteni pixelekkel és ki tudja milyen kompromisszumokat fogsz beszopni a kamufelbontás oltárán. Node ha unatkozol, csak hajrá! :gonosz1:
De mér lene matt? Veszek egy hótugyanilyet, csak 4k-ban, meg negyvenesben, mer sajna nincs kisebb. Van, létezik. Ugyanez a féliglossy amilyen most van. Ott vót előttem :)
Kép
Avatar
Moby

Hozzászólás #10368 2016.09.29. 08:26

deep írta:Tegnap kipróbáltam 4k,full ultra, 8xmsaa 30 frémmel meg se rezzent. Úgy néz ki fhd kijelzőn, hogy sírtam. Én kiprobálnám a helyedben.
Leveszed high-ra, a környezeti texturákat low-ra (vagy midre má nemtudom), kilövöd az msaa-t, és rezzenéstelen 60fps-el fut.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10369 2016.09.29. 08:28

kigyi írta:Én már be sem léptem tegnap annyiszor kidobott, hogy felcseszett teljesen nem is foglalkoztam ma vele.
Valami ott nemfasza. Elindítod, hálókábelt kitéped, csá'.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10370 2016.09.29. 08:30

Moby írta:De mér lene matt? Veszek egy hótugyanilyet, csak 4k-ban, meg negyvenesben, mer sajna nincs kisebb. Van, létezik. Ugyanez a féliglossy amilyen most van. Ott vót előttem :)
Kép
1 hét múlva meg fogod bánni, a scaling és egyéb bullshit miatt, ami a 4K-t jelenleg még súlytja szoftver oldalról és akkor még nem beszéltünk a várható input lagról és egyéb csapdákról, ami miatt szétfejeled majd BF1-ben. Énszó'tam. :nezze:

NÉGYKÁ!!!
Avatar
kigyi

Hozzászólás #10371 2016.09.29. 08:36

DanielT írta:Valami ott nemfasza. Elindítod, hálókábelt kitéped, csá'.
Nem jutottam el odáig, hogy elinduljon. Parancsikonra rákatt, indul majd mielőtt bejönne a menü kiírja, hogy már fut valahol oszt csá.... Ezt megcsinálta velem kb 30x. Természetesen különböző időpontokban, hogy na játszik majd abbahagyja aztán belépek, hát nem. Aztán egyszer elindult örültem mint majom a farkának persze belépek verseny indít cél előtt 100m-el kilépett ugyanazzal a hibaüzenettel, ott volt a vége számomra.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10372 2016.09.29. 08:41

DanielT írta:1 hét múlva meg fogod bánni, a scaling és egyéb bullshit miatt, ami a 4K-t jelenleg még súlytja szoftver oldalról és akkor még nem beszéltünk a várható input lagról és egyéb csapdákról, ami miatt szétfejeled majd BF1-ben. Énszó'tam. :nezze:

NÉGYKÁ!!!
Az a helyzet, hogy jobb az input lagja, mint a mostaninak (20,4ms 4K@60-ban - 19ms fhd@60-ban).
Avatar
deep

Hozzászólás #10373 2016.09.29. 08:46

Moby írta:Leveszed high-ra, a környezeti texturákat low-ra (vagy midre má nemtudom), kilövöd az msaa-t, és rezzenéstelen 60fps-el fut.
Nem. Okádékul fut egyelőre, akárhogy állítgatom. A számláló 60at mutat folyamatosan, de akadozik random.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10374 2016.09.29. 08:49

deep írta:Nem. Okádékul fut egyelőre, akárhogy állítgatom. A számláló 60at mutat folyamatosan, de akadozik random.
Na, nálam fullhd-ban csinálja ugyanezt. 4K-ban meg nem...
Avatar
Micsu

Hozzászólás #10375 2016.09.29. 13:14

Moby írta:Az a helyzet, hogy jobb az input lagja, mint a mostaninak (20,4ms 4K@60-ban - 19ms fhd@60-ban).
ilyen laggal max spectator modba nyomd bfet :D
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #10376 2016.09.29. 14:41

kigyi írta:Igen én is fizetem az 1 hónapot érte, mert ennyit megér, meg talán lenyomom az Unravel egy részét (amit enged, nem tudom mennyi az).
Az egészet engedi, mert az benne van a Vaultban, nem csak trial.

Én is előfizetek szerintem, mert pár játék végigjátszására így megéri, és akkor már meg is nézem majd a fizetős shareware BF-et.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10377 2016.09.29. 15:36

Micsu írta:ilyen laggal max spectator modba nyomd bfet :D
Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2016.09.29. 15:39-kor.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #10378 2016.09.29. 16:19

Moby írta:Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
Némileg én is túlmisztifikálva érzem az input lag témát. 10-20 ezredmásoderces egy átlagszar lcd laggja, míg az emberi reakcióidő az érzékeléstől a mozdulat befejezéséig 1-2 tized másodperc. Ez egy nagyságrendbeli különbség. Nyilván van, ahol észrevehető, de BF-ben pont régen rossz, ha már lőnek rád és akkor kezdesz ráfordulni, meg pötyögtetni. Főleg egy 30-as tickrate-ű szerveren, ahol egy jobb smg-ből kifogy az ellen tárja, mire megjelenne nálad a dmg indikátor. Ezt a párszáz óra BF3 alapján mondom, a 4-ben első dolgom volt, hogy a szűrővel esélyt se adjak ilyenre. :D
Avatar
Mekee

Hozzászólás #10379 2016.09.29. 18:17

benőmenő írta:Némileg én is túlmisztifikálva érzem az input lag témát. 10-20 ezredmásoderces egy átlagszar lcd laggja, míg az emberi reakcióidő az érzékeléstől a mozdulat befejezéséig 1-2 tized másodperc. Ez egy nagyságrendbeli különbség. Nyilván van, ahol észrevehető, de BF-ben pont régen rossz, ha már lőnek rád és akkor kezdesz ráfordulni, meg pötyögtetni. Főleg egy 30-as tickrate-ű szerveren, ahol egy jobb smg-ből kifogy az ellen tárja, mire megjelenne nálad a dmg indikátor. Ezt a párszáz óra BF3 alapján mondom, a 4-ben első dolgom volt, hogy a szűrővel esélyt se adjak ilyenre. :D
valamilyen szinten érzékelhető azé. Régi tvmnek valami 30 körül volt, a mostani 16, és ugyanazt tolva sokkal reszponzivabbnak erzem, lehet van benne placebo is, fasztudja.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10380 2016.09.29. 18:23

benőmenő írta:Némileg én is túlmisztifikálva érzem az input lag témát. 10-20 ezredmásoderces egy átlagszar lcd laggja, míg az emberi reakcióidő az érzékeléstől a mozdulat befejezéséig 1-2 tized másodperc. Ez egy nagyságrendbeli különbség. Nyilván van, ahol észrevehető, de BF-ben pont régen rossz, ha már lőnek rád és akkor kezdesz ráfordulni, meg pötyögtetni. Főleg egy 30-as tickrate-ű szerveren, ahol egy jobb smg-ből kifogy az ellen tárja, mire megjelenne nálad a dmg indikátor. Ezt a párszáz óra BF3 alapján mondom, a 4-ben első dolgom volt, hogy a szűrővel esélyt se adjak ilyenre. :D
Más a reakcióidő, meg más, amikor érzed, hogy "nyúlik" az egér. Illetve BF-nél pontos célzásnál is rohadt fontos, hogy nulla késlekedéssel, pixelre lehessen lekövetni a mozgást. Ennek persze alapfeltétele 80 körüli és felette frém, Vsync OFF-on persze.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10381 2016.09.29. 18:59

DanielT írta:Más a reakcióidő, meg más, amikor érzed, hogy "nyúlik" az egér. Illetve BF-nél pontos célzásnál is rohadt fontos, hogy nulla késlekedéssel, pixelre lehessen lekövetni a mozgást. Ennek persze alapfeltétele 80 körüli és felette frém, Vsync OFF-on persze.
A vsync off ezen csak részben segít. Az annyi lesz, hogy nem a backbufferben üdül a frém. Node a megjelenítés problémáját nem oldja meg, meg azt rohadtul nem tudod adott pillanatban, hogy a target area melyik state épp (a törés alatt vagy felett), és ebben úgy benne van fps-től függően 10-15ms lógás, mint a picsa. Ebben egyetlen valódi előrelépés létezik: g-sync.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10382 2016.09.29. 19:11

De ha ez kell, tőlem mehet: üvölthetek én olyat is a mikibe BF1 alatt, hogy "LELŐTTEK MER A GECI TEARING PONT NEM JÓL TÖRTE A KÉPET!" :banplz:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10383 2016.09.29. 19:21

Moby írta:A vsync off ezen csak részben segít. Az annyi lesz, hogy nem a backbufferben üdül a frém. Node a megjelenítés problémáját nem oldja meg, meg azt rohadtul nem tudod adott pillanatban, hogy a target area melyik state épp (a törés alatt vagy felett), és ebben úgy benne van fps-től függően 10-15ms lógás, mint a picsa. Ebben egyetlen valódi előrelépés létezik: g-sync.
Erre totál nem megoldás a G-sync, attól nem lesz se alacsonyabb a lag, se semmi. Kizárólag vizuális luxus, hogy nincs tearing, nem a precíz irányítást szolgálja.

Ami a megoldás az a 100hz+ monitorok, amik rendesen meg is vannak tömve frémmel.
Avatar
Botond

Hozzászólás #10384 2016.09.29. 19:32

Van fejlődés, már hibaüzenet nélkül basz ki a desktopra. :eljen:
Avatar
Moby

Hozzászólás #10385 2016.09.29. 19:39

DanielT írta:Erre totál nem megoldás a G-sync, attól nem lesz se alacsonyabb a lag, se semmi. Kizárólag vizuális luxus, hogy nincs tearing, nem a precíz irányítást szolgálja.

Ami a megoldás az a 100hz+ monitorok, amik rendesen meg is vannak tömve frémmel.
A gsync az EGYETLEN ismert megoldás, amivel képernyő minden pixelében azt a időpillanatot látod, ami utoljára volt a frontbufferben, miközben nem teremt szükségtelen késlekedést. Ha ez nem megoldás szükségtelen lagra, akkor nemtudom mi :D A vsync off probléma 100Hz-nél is létezik, meg 4000-nél is, csak az időtávok lesznek egyre kisebbek, de egyfrémnyi buzulás mindig lesz benne. Ami 100Hz-nél is 10ms.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10386 2016.09.29. 19:42

Najó, nem az egyetlen. Van ez a freesync izé, ezektől a másikaktól. nem jt eszembe a nevük :idiota:
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10387 2016.09.29. 19:46

Moby írta:Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
szakdogamat ma adtam le. VoIP mixer-t programoltam Opus codec-el. annak vagy 20ms lehet az algorithmic delay-e egyedül. kliensek is azt toljak, köztük az MCU azt' kurvara nem hallottam késést a lassu agyammal 20ms-es framesize mellett.:D
nekem tévében is tökeletes a 40-50ms.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10388 2016.09.29. 19:49

Moby írta:A gsync az EGYETLEN ismert megoldás, amivel képernyő minden pixelében azt a időpillanatot látod, ami utoljára volt a frontbufferben, miközben nem teremt szükségtelen késlekedést. Ha ez nem megoldás szükségtelen lagra, akkor nemtudom mi :D A vsync off probléma 100Hz-nél is létezik, meg 4000-nél is, csak az időtávok lesznek egyre kisebbek, de egyfrémnyi buzulás mindig lesz benne. Ami 100Hz-nél is 10ms.
Vsync OFF = azonnal kihány mindent a monitor amit kap. Ennél gyorsabb nem létezik. Ennél csak SZEBB létezik, amikor nincs tearing, mert a hányás ütemére válcsa a herCet a monitor.

Kép

" During game play, we were unable to feel the input lag difference between VSYNC OFF versus G-SYNC. This is good news; G-SYNC noticeably improved Battlefield 4 visual gameplay fluidity with no input lag compromise."

Szebb, sokkal kellemesebb élmény. De a büdös életben nem lesz reszponzívabb, mert ez lehetetlen.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10389 2016.09.29. 19:54

SlickAdam írta:szakdogamat ma adtam le. VoIP mixer-t programoltam Opus codec-el. annak vagy 20ms lehet az algorithmic delay-e egyedül. kliensek is azt toljak, köztük az MCU azt' kurvara nem hallottam késést a lassu agyammal 20ms-es framesize mellett.:D
nekem tévében is tökeletes a 40-50ms.
Az opus az egyetlen létező a piacon. Minden konkurensünk azt használja. Egyedül mi fejlesztettünk sajátot. Vért hugyoztunk vele, többször lemondtunk ról a aprojekt alatt. De meglett végül. Asztalon már kész. Olyan szinten low levelben van leprogizva a hardverre, hogy még AD/DA konvertereket is manuálban hajtjuk. Ebből következően csak a mi hardverünkön fut a transmitter rész. Az ultralow latencyhez természetesen a receiver is, de mivel totál generic IP, bármivel levehető. Sajnos a piacunk műszakilag annyira topa, hogy ebből nem sokat fog érzékelni(mondjuk nekem az is elég ha megveszik), de lehet hogy legyártjuk a hardvert ilyen nanopiciben, és akkor mindenhova berakható lesz. 512 byteos a pufferünk :DDD Senki nincs, aki hasonlót készített volna. Szinte csak a hálózati eszközök határozzák meg a a latencyt. praktikusan 4ms-en vagyunk analog-to-analog.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10390 2016.09.29. 19:55

DanielT írta:Vsync OFF = azonnal kihány mindent a monitor amit kap. Ennél gyorsabb nem létezik. Ennél csak SZEBB létezik, amikor nincs tearing, mert a hányás ütemére válcsa a herCet a monitor.

Kép

" During game play, we were unable to feel the input lag difference between VSYNC OFF versus G-SYNC. This is good news; G-SYNC noticeably improved Battlefield 4 visual gameplay fluidity with no input lag compromise."

Szebb, sokkal kellemesebb élmény. De a büdös életben nem lesz reszponzívabb, mert ez lehetetlen.
Nem érted a vsync működését.
Azonnal kihány mindent. Csak a TÉVÉ NEM. MERT AZ HATVANANKÉNT FRISSÍT. Tudod mi a tearing? Időcsúszás. A tearing alatt a régi frém van, feletette meg az új. Az két külön időpillanat, közte eltelt 1000/fps-nyi idő.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Moby 2016.09.29. 19:56-kor.
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10391 2016.09.29. 19:56

Moby írta:Az opus az egyetlen létező a piacon. Minden konkurensünk azt használja. Egyedül mi fejlesztettünk sajátot. Vért hugyoztunk vele, többször lemondtunk ról a aprojekt alatt. De meglett végül. Asztalon már kész. Olyan szinten low levelben van leprogizva a hardverre, hogy még AD/DA konvertereket is manuálban hajtjuk. Ebből következően csak a mi hardverünkön fut a transmitter rész. Az ultralow latencyhez természetesen a receiver is, de mivel totál generic IP, bármivel levehető. Sajnos a piacunk műszakilag annyira topa, hogy ebből nem sokat fog érzékelni(mondjuk nekem az is elég ha megveszik), de lehet hogy legyártjuk a hardvert ilyen nanopiciben, és akkor mindenhova berakható lesz. 512 byteos a pufferünk :DDD Senki nincs, aki hasonlót készített volna. Szinte csak a hálózati eszközök határozzák meg a a latencyt. praktikusan 4ms-en vagyunk analog-to-analog.
durvis. olvasnek rola. mar ha keszul valami iromany.

frauenhofer AAC-ELD-je se lehet rossz, de az ugye nincs ingyér.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10392 2016.09.29. 20:03

Moby írta:Nem érted a vsync működését.
Azonnal kihány mindent. Csak a TÉVÉ NEM. MERT AZ HATVANANKÉNT FRISSÍT. Tudod mi a tearing? Időcsúszás. A tearing alatt a régi frém van, feletette meg az új. Az két külön időpillanat, közte eltelt 1000/fps-nyi idő.
Hehe. De. Értem. :) Ott van eleve a probléma, hogy tévéről, meg 60 hz-es frissítésről beszélsz, ami eleve akkora baszott epik fail ebben a kategóriában, ahol már járunk, mint "tökéletes megoldás", mint az ÁÁÁÁÁLLAT.

Monitor van. Nemtévé. 120, 144hz van, nem 60. Azon belül meg van Gsync ami csini, meg nem Gsync, ami pronyó. De ugyanolyan gecigyors.

PLUSZ!

Még mindig nem a VIZUÁLIS segítség a fő, hanem az, hogy a kezed ne fogja vissza semmilyen képalkotó algoritmus késése.

Figyuka, melyikünk a prögémer, és melyikünk veszi a 4K TÉVÉT billegér gamingre? :mf2:
Avatar
Moby

Hozzászólás #10393 2016.09.29. 20:05

SlickAdam írta:durvis. olvasnek rola. mar ha keszul valami iromany.

frauenhofer AAC-ELD-je se lehet rossz, de az ugye nincs ingyér.
Az a baj ezekkel, hogy általános hardvereken az összevissza működő kodekek miatt nem valósítható meg. Nem is annyira az átviteli rész szoftveres problémája az igazi probléma, hanem hogy nincs leképzett embedded megoldás. Na mi ilyet csináltunk. Totál piaci cuccból(Cortex M7, stb). Olcsó mint a picsa. Olvasni egyelőre nem fogsz róla, még nem tudom megnyitjuk-e, meg mikor. Először pénz kell belőle. Sokban van.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10394 2016.09.29. 20:11

DanielT írta:Hehe. De. Értem. :) Ott van eleve a probléma, hogy tévéről, meg 60 hz-es frissítésről beszélsz, ami eleve akkora baszott epik fail ebben a kategóriában, ahol már járunk, mint "tökéletes megoldás", mint az ÁÁÁÁÁLLAT.

Monitor van. Nemtévé. 120, 144hz van, nem 60. Azon belül meg van Gsync ami csini, meg nem Gsync, ami pronyó. De ugyanolyan gecigyors.

PLUSZ!

Még mindig nem a VIZUÁLIS segítség a fő, hanem az, hogy a kezed ne fogja vissza semmilyen képalkotó algoritmus késése.

Figyuka, melyikünk a prögémer, és melyikünk veszi a 4K TÉVÉT billegér gamingre? :mf2:
Szándékosan, próbálok rámutatni sokadik posztban, hogy mennyire invalid micsu felvetésére esetemben a 20ms :D
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10395 2016.09.29. 20:15

Moby írta:Szándékosan, próbálok rámutatni sokadik posztban, hogy mennyire invalid micsu felvetésére esetemben a 20ms :D
Arra én nem is reagáltam, mert a 20ms az lófasz, egyetértek. A "vysnc off csak részben megoldás" tévedésed borította a bilit, amiatt megy ez az egész balhé és feszültség, CSAK MAGADNAK KÖSZÖNHETED AZ ELŐÁLLT HELYZETET!!!

Spoiler
Kell már egy kis dráma ide is. :mf1:
Avatar
Micsu

Hozzászólás #10396 2016.09.29. 20:27

Moby írta:Hagyjuk már ezeket a fasságokat. 10ms az átlag érzékelési küszöb az átlagembernél. 10ms-en belül minden érzékszerved realtimenak érzékel. 2 éve dolgozom egy projekten, jövő év elején lesz elérhető, ultralow latency multichannel audio streaming over IP, 8ms plafonnal(nem IP-ben, fizikai hullámtól-hullámig). Kihangosításra lesz használva. Nincs echoérzet. Aki azt gondolja, hogy 20ms őt bármiben korlátozza, az gecire nincs képben a saját reakcióidejével, sem a saját működésével.
hagyhatjuk mivel te max bohóckodsz bfben meg itt mindenki de versenyszinten érdekes hogy rohadtul nem mind1 mennyi az input lag, van pár cikk a témában
Avatar
Moby

Hozzászólás #10397 2016.09.29. 20:28

DanielT írta:Arra én nem is reagáltam, mert a 20ms az lófasz, egyetértek. A "vysnc off csak részben megoldás" tévedésed borította a bilit, amiatt megy ez az egész balhé és feszültség, CSAK MAGADNAK KÖSZÖNHETED AZ ELŐÁLLT HELYZETET!!!

Spoiler
Kell már egy kis dráma ide is. :mf1:
Kép
Avatar
Moby

Hozzászólás #10398 2016.09.29. 20:35

SlickAdam írta:durvis. olvasnek rola. mar ha keszul valami iromany.

frauenhofer AAC-ELD-je se lehet rossz, de az ugye nincs ingyér.

Ja meg hát a poént el is felejtettem: a mienk losless...
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10399 2016.09.29. 20:45

Moby írta:Ja meg hát a poént el is felejtettem: a mienk losless...
no de nem is kuala lumpurba streameltek, hanem helyben valahogy, ha jol ertettem. kihangositas.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10400 2016.09.29. 20:52

SlickAdam írta:no de nem is kuala lumpurba streameltek, hanem helyben valahogy, ha jol ertettem. kihangositas.
Nincs ez korlátozva, mehet kuala lumpurba is :) Meghát belátható távolságban van már a kvantuminternet, lassan mindegy lesz :D
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10401 2016.09.29. 20:55

Moby írta:Nincs ez korlátozva, mehet kuala lumpurba is :) Meghát belátható távolságban van már a kvantuminternet, lassan mindegy lesz :D

lossless multistream timbuktuba. fasza. olyan savszel a vilagon nincs :idiota:

-----------------------

na en nyomok kis Dört Relét. az megy rendesen. nem szoposkodik :mf2:
Avatar
Moby

Hozzászólás #10402 2016.09.29. 20:57

SlickAdam írta:lossless multistream timbuktuba. fasza. olyan savszel a vilagon nincs :idiota:

-----------------------

na en nyomok kis Dört Relét. az megy rendesen. nem szoposkodik :mf2:
Nekem meg be kéne fejeznem a nyúlszexet. Az utolsó missionben vagyok, de már fizetnék is valakinek, csak csinálja meg helyettem :D
Avatar
Micsu

Hozzászólás #10403 2016.09.29. 22:27

Qb is hasonlo fosport mint a tobbi ms hulladek?, alan wake port anno nem vol rossz, foleg dlcvel megjeleneskor 30 ojroe
Avatar
Micsu

Hozzászólás #10404 2016.09.29. 22:29

Jah most nezem a 6os metascoretmeg mindenhol fosport jelzeseket :D
Avatar
Micsu

Hozzászólás #10405 2016.09.29. 22:39

úgy néz ki sikerül túllépni a középszar grafikán és arton

wasteland 3

Kép

Kép
Avatar
Moby

Hozzászólás #10406 2016.09.29. 22:55

Moby írta:Nekem meg be kéne fejeznem a nyúlszexet. Az utolsó missionben vagyok, de már fizetnék is valakinek, csak csinálja meg helyettem :D
Na, lepürgött. Végre.
Avatar
Moby

Hozzászólás #10407 2016.09.29. 23:05

Micsu írta:Qb is hasonlo fosport mint a tobbi ms hulladek?, alan wake port anno nem vol rossz, foleg dlcvel megjeleneskor 30 ojroe
Ne.
Avatar
Mekee

Hozzászólás #10408 2016.09.29. 23:08

Micsu írta:Qb is hasonlo fosport mint a tobbi ms hulladek?, alan wake port anno nem vol rossz, foleg dlcvel megjeleneskor 30 ojroe
Bizony. Fos. Steam verziot megvárnám, tán az jobb lesz.

Hehh, pont ma jelent meg steamen, 36,99€
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10409 2016.09.30. 07:35

Mekee írta:Bizony. Fos. Steam verziot megvárnám, tán az jobb lesz.

Hehh, pont ma jelent meg steamen, 36,99€
Steamen már nem lenne egy nongém fos? Arra volt jó ez a megjelenés, hogy eszembe juttassa a letörlését. Meg is tettem gyorsan. :eljen:
Avatar
Mekee

Hozzászólás #10410 2016.09.30. 09:50

DanielT írta:Steamen már nem lenne egy nongém fos? Arra volt jó ez a megjelenés, hogy eszembe juttassa a letörlését. Meg is tettem gyorsan. :eljen:
Hát teknikaliag lehet igy már nem egy korlátolt foshalom.
Amugy annyira nemvészes, egyszer letoltam, ingyen pont megérte az árát.
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10411 2016.09.30. 10:08

na mégse olyan hülye a nintendo. az uj mini NES-ben lesz aktivalhato CRT filter. aprosag, de na...
phpBB [media]
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10412 2016.09.30. 10:13

SlickAdam írta:[video]
mondjuk kicsit tultoltak, mert meg csuszkal is a kep kicsit :D ettöl en meg igy tolnam.
1:30-tol: speci videohoz link
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10413 2016.09.30. 10:27

meg van ennek is az ara :D
phpBB [media]
Avatar
Moby

Hozzászólás #10414 2016.09.30. 10:57

SlickAdam írta:mondjuk kicsit tultoltak, mert meg csuszkal is a kep kicsit :D ettöl en meg igy tolnam.
1:30-tol: speci videohoz link
Hát ez a jaggyness kurvára nem kéne bele.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10415 2016.09.30. 11:05

Moby írta:Hát ez a jaggyness kurvára nem kéne bele.
Megint ott tartunk, hogy igazi minőséget Pc-n kapsz csak. A filtert ugyanakkor értékelem, hogy berakták, de tényleg lehetett volna jobb.

Ez a GB shader+overlay még mindig kinyír például:

Kép

Insider infó: Rendeltem egy scanline generátort a CRT tévémhez. Kívácsi leszek!
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #10416 2016.09.30. 11:21

Pécés modder- és csíterköcsögöknek továbbra sincs túl jó hírük.
reputation of PC gamers being cheaters that is hindering the decision to allow cross platform play
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10417 2016.09.30. 11:30

aabyssx írta:Pécés modder- és csíterköcsögöknek továbbra sincs túl jó hírük.
reputation of PC gamers being cheaters that is hindering the decision to allow cross platform play
hogy fogsz így pöcön tekkenelni? :(
Avatar
eje75

Hozzászólás #10418 2016.09.30. 11:49

DanielT írta:Steamen már nem lenne egy nongém fos? Arra volt jó ez a megjelenés, hogy eszembe juttassa a letörlését. Meg is tettem gyorsan. :eljen:
Túl szigorúak vagytok a Qb-hez, nem ANNYIRA xar: egy hozzám hasonló mindenevő gamer még akár nyomokban élvezheti is, vannak néha pillanatai... Az mondjuk meglepett, hogy indításkor pörgött 1-et az XBOX ikon, és pontosan ugyanott folytatódott a PC-s játékmenet, ahogy XBOX O-on 3 hónapja abbahagytam. Tudod mit jelent ez fiú? Végre feltalálltak valamit, ami működik!!! :nyes:
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #10419 2016.09.30. 11:56

SlickAdam írta:hogy fogsz így pöcön tekkenelni? :(
Hát, pont ez a szívás. Első szavazások alapján kb. így alakul a (fél)hardcore réteg: 73% PS4, 24% PC, 3% Xbox. Nekem meg muszáj azt venni, ahol a jobb játékosok vannak, mert csak az számít.
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #10420 2016.09.30. 11:58

Meg mi ez az input lag vita itt bazeg?!?
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek! :mf2:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10421 2016.09.30. 12:43

aabyssx írta:Meg mi ez az input lag vita itt bazeg?!?
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek! :mf2:
Hagyjál már a vészinkes, wireless kontrolleres, neten (Sony/MS féle infrastruktúrán) tolt casualkodásoddal. :mf2:
Avatar
deep

Hozzászólás #10422 2016.09.30. 13:07

DanielT írta:Insider infó: Rendeltem egy scanline generátort a CRT tévémhez. Kívácsi leszek!
Scanline crt-hez? :confused:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10423 2016.09.30. 13:11

deep írta:Scanline crt-hez? :confused:
Persze. Ezeken a tévéken nincs ugyebár, tehát rá kő' rakniE.
Avatar
deep

Hozzászólás #10424 2016.09.30. 13:57

DanielT írta:Persze. Ezeken a tévéken nincs ugyebár, tehát rá kő' rakniE.
Szerintem én most nem tudom miről beszélünk, de majd mutass egy before after képet :)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10425 2016.09.30. 14:26

deep írta:Szerintem én most nem tudom miről beszélünk, de majd mutass egy before after képet :)
A consumer kategóriában, pláne EU-ban kapható CRT tévéken nincsenek látható scanlineok. Ezt csak az arcade kijelzők és a stúdiómonitorok tudják.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #10426 2016.09.30. 14:37

Kurvajó lett ez a DX12! Éljen!

phpBB [media]
Avatar
SlickAdam

Hozzászólás #10427 2016.09.30. 14:54

DanielT írta:Kurvajó lett ez a DX12! Éljen!
[video]
lehet kiprobalom, ha errefele fujja egy gyenged s langyos sumér szellöcske
Avatar
Mekee

Hozzászólás #10428 2016.09.30. 15:29

DanielT írta:Kurvajó lett ez a DX12! Éljen!

kvantumfél.mov
Hát ez boritékolhato volt. 1060on is ugyanugy, mint a rambugos tákolt dx12es 970en. :)
Avatar
arty

Hozzászólás #10429 2016.09.30. 15:32

DanielT írta:Megint ott tartunk, hogy igazi minőséget Pc-n kapsz csak.
10 oldal horizonszopas utan ezen most felrohogtem :D
Avatar
arty

Hozzászólás #10430 2016.09.30. 15:39

aabyssx írta:Meg mi ez az input lag vita itt bazeg?!?
Régebben azt sem vágtátok, hogy mi az, és még én voltam a rinyagép(tm), mert az egyik legfontosabb szempontom volt tévévásárlásnál.
Évtizeddel járok előttetek! :mf2:
miutan mindig mindenert rinyalsz, nehez kivalogatni mikor jogos :mf2:

Vissza: “Leáldozott.hu”