A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
neoreg

Hozzászólás #74691 2023.10.22. 13:55

Na most vittem végig, nem volt benne Big Wheel boss fight, 0/10 :banplz:

Azért remélem egy Fence Eater man-t kapunk majd DLC-ben.
Castle82

Hozzászólás #74692 2023.10.22. 16:27

DanielT írta:Oh, nem is tudtam, de már vannak tesztek.

120 teszt alapján... hát igen.

Kép



"Hát igen" a szokásos fizetett tesztek amik megfeledkeznek a bugokról a szokásos Sony féle OW repetitivségről és alibi szintü világról és egyebekről merthát Sony ex aminél az értékelések kapásból +2 ponttal indulnak bármilyenek is.:) *Tech mérföldő - konzolon. Esetleg.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74693 2023.10.22. 16:34

Castle82 írta:"Hát igen" a szokásos fizetett tesztek amik megfeledkeznek a bugokról a szokásos Sony féle OW repetitivségről és alibi szintü világról és egyebekről merthát Sony ex aminél az értékelések kapásból +2 ponttal indulnak bármilyenek is.:) *Tech mérföldő - konzolon. Esetleg.
Hát konzolra csak ezek a bugos repetitív alibi cuccok vannak ezek szerint, amik technóban sincsenek sehol a Pc bugmentes, nem repetitív, alibimentes techcsodáihoz képest. Mik is ezek? :ravasz1:
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #74694 2023.10.22. 17:46

Castle82 írta:"Hát igen" a szokásos fizetett tesztek amik megfeledkeznek a bugokról a szokásos Sony féle OW repetitivségről és alibi szintü világról és egyebekről merthát Sony ex aminél az értékelések kapásból +2 ponttal indulnak bármilyenek is.:) *Tech mérföldő - konzolon. Esetleg.
2K8.gif
Avatar
Botond

Hozzászólás #74695 2023.10.22. 18:24

Castle82 írta:"Hát igen" a szokásos fizetett tesztek amik megfeledkeznek a bugokról a szokásos Sony féle OW repetitivségről és alibi szintü világról és egyebekről merthát Sony ex aminél az értékelések kapásból +2 ponttal indulnak bármilyenek is.:) *Tech mérföldő - konzolon. Esetleg.
Pénteken ez volt a második legjobb megjelenés, csak pár ponttal marad el a mario wondertől.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74696 2023.10.22. 19:20

DanielT írta:Én sem a játékipar forradalmasítására gondoltam, hanem egy Spider Man játék második részének mit kellene tudnia, hogy ne azt érezd, hogy a második résszel játszol? :)

Egyetlen dolgot tudnék mondani: totál másik város. Nem értem miért kell nekik valós helyszínekhez ragaszkodni, amikor a valóság sokszor nagyon unalmas. Egyszer New-York oké, de most lehetett volna Shanghai vagy tököm tudja, akár csináljanak egy fantázia várost aztán hadd szóljon.
Ordas nagy hazugság lenne, hogy egy másik vásrossal eladtak volna nekem egy példányt gépestől, de hogy legalább néztem volna róla videót, az tuti :)
Avatar
Moby

Hozzászólás #74697 2023.10.22. 19:26

Őszintén kíváncsi vagyok lesz-e egyetlen olyan kultcím ebben a hitvány szánalomgenerációban, mint a pók első, a god of war első, a Bloodborne, a DriveClub, a Cusima, vagy AKÁRMELYIK, vagy egyszerűen elpusztul az egész örökre ebben a férges ctrlctrv valóságban úgy, hogy tömegek költenek ezekra a taknyokra...
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74698 2023.10.22. 20:05

Moby írta:Őszintén kíváncsi vagyok lesz-e egyetlen olyan kultcím ebben a hitvány szánalomgenerációban, mint a pók első, a god of war első, a Bloodborne, a DriveClub, a Cusima, vagy AKÁRMELYIK, vagy egyszerűen elpusztul az egész örökre ebben a férges ctrlctrv valóságban úgy, hogy tömegek költenek ezekra a taknyokra...
Erre én is nagyon várok, mert adós ezzel még ez a gen.
Mostanában megyeget a Dad of Boi, de a harc annyira idegesítő, hogy lehet le fogom venni easy-re. Azok a sárga és piros karikák ahogy animálva vannak...nos annak semmi köze a perfect block időzítéshez ellenben rohadtul eltereik a figyelmet. Az sem segít hogy a radaron (lol) tök mást jelent a sárga és a piros mint a perfekt blokkolható/blokkolhatatlan támadásoknál ugyanezek a színek.
Meg ezek a koppra ugyanolyan ellenfelek nagyobb számmal a fejük mellett olyan igazi mmo genny módra....konkrétan hazavágja az összes jóindulatot amit a jól megírt karakterek összegereblyéztek.
Ehhez jön a legtúlgondoltabb upgrade menü agymenés amit talán csak az utóbbi 2 Doom játék tud überelni.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74699 2023.10.22. 23:03

Moby írta:Őszintén kíváncsi vagyok lesz-e egyetlen olyan kultcím ebben a hitvány szánalomgenerációban, mint a pók első, a god of war első, a Bloodborne, a DriveClub, a Cusima, vagy AKÁRMELYIK, vagy egyszerűen elpusztul az egész örökre ebben a férges ctrlctrv valóságban úgy, hogy tömegek költenek ezekra a taknyokra...
Majd a Microsoft/Bethesda/Activision/Blizzard! Azok odabasznak mosmá'! :nezze:
Avatar
Moby

Hozzászólás #74700 2023.10.22. 23:16

arty írta:Még korai is lenne ;)
Nem látok erre esélyt sem. És nem azért, mert ne jönne egyszer majd valami, ami érdekel is, hanem már időhiány miatt sem. Még a szim-félszim dolgokból sem jut olyanokra, amik érdekelnének. Ha van idő, iRacing megy, és semmi más. Annyira képtelen akár a segge lyukát megszagolni is bármi más(a grafikát leszámítva, azt a 10 éves játékok lenyomják), hogy ötletem sincs, hogy mi kellene, hogy bármi mással játszak. Sokkal több idő. Vagy csoda. Vagy valami überbaszó sony játék, ami más sosem készül. Nemtudom.
Jellemző kép: 1 hete egy kurva versenyt nem tudtam nyomni, ha volt egy minimális idő, akkor gyakorlás, de sokszor a gumit nem tudtam bemelegíteni. Ma vasárnap, végre, ma nyomok végre egy rohad futamot. Hát a kvali kört nem tudtam megfutni, mert valakinek épp akkor fájt a haja, úgyhogy utolsó helyről indultam. Mindegy, bejöttem így is tizediknek. De az a nyomorult 20 perc olyan élmény volt, ami feltöltött pár napra. Sajnos nem lehet visszaadni milyen egy futam IR-ben magasabb kategóriákban, ott, ahol már vezetniképes emberek vesenyeznek, viszonylag normális körülmények között. Ez csak akkor megy ha csinálod, és ezek a szerencsétlen nmyomorult kampányok semmit nem adnak ehhez képest, amit keresel a racing játékokban.
BTW kívülről ilyen:
Spoiler
phpBB [media]

Ha nagyon akarnék videójátékkal játszani, szerintem elővenném a Returnal pécés verzióját. Talán az utolsó sony játék volt, ami még jelentett is valamit, bár nem élveztem az igazat megvallva.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74701 2023.10.22. 23:18

DanielT írta:Majd a Microsoft/Bethesda/Activision/Blizzard! Azok odabasznak mosmá'! :nezze:
Ez egy nyomorék fnabojság. Számomra semmiféle vigaszt nem nyújt, hogy az alkalmatlanok nem hoznak csodát. Nekem abból lett elegem, hogy az alkalmasak nem teszik, és ezen nem segít semmiféle trend, ahogy az sem, ha azt szagolgatom, hogy a szar máshol is büdös.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74702 2023.10.23. 00:44

Horizon Zero Dawn

+ a grafika jó a korához képest
+ van pár jó ötlet és megvalósítás a giant enemy crabek, akarom mondani robotdínók elleni harcban
+ látszik, hogy sok energiát fektettek a lore-ba, vannak érdekesebb részek

0 sztori elmegy egy akciójátékhoz
0 értékelem, hogy vannak a puzzle-ök, egy 2 éves agytekervényeit talán igénybe is veszik

- Aloy karaktere látszólag jól felépített, de valójában egy Mary Sue, aki mindenkinél mindenben jobb, mindent jobban tud, és kitaszítottsága ellenére jobbak a szociális adottságai, mint a közösségben nevelkedetteknek, komolyan belegondolva egy vicc az egész
- bocs, de ez az egész törzsi téma nem a kenyerem
- értem én, hogy kellenek az erős nők meg minden, de hogy egy posztapokaliptikus világban a legtöbb erőművész közelharcosnak nőnek kell lennie...
- vannak gyenge pontok, trükkök meg minden, de összességében minden minimális kihívást jelentő szinten túl van tolva a damage sponge
- vadászat a kötelező kraftoláshoz: nyilazd le a halat vagy érd utol szinte sétálva a rohanva menekülő nyulat, és üsd fejbe bottal, ha éppen a random jó irányba kaszál (IMMERZÍV!)
- a fizika gyenge, több korábbi játékhoz vagy a kortárs Breath of the Wildhoz képest, de ami bosszantóbb, néha az ellenség is átüt objektumokon
- lehet (bénán) lopakodni, de ki minek csinálnád azt óriási területeken, ha egyszerűbb elfutni vagy teleportálni
- zseniális, amikor a kiegben a havas térképen fehér ikonokkal jelöli a térkép a fontos dolgokat
- a PC-s port böngészőfóbiás, mint Botond, ha megnyitom a böngészőt, folyton rommá fagy (egyetlen más játék sem csinálja ezt nálam), amúgy betonstabil
- a szokásos tizenkettő egy tucat mászás, néhol retardáltan pattogós ugrabugrával és láthatatlan falakkal
- borzasztóan van belőve a kihívás, nincs élvezetes szint
- fölösleges, halott nyílt világ, 20 éve is utolsó kínos szemét lett volna ebből a szempontból

És most (főleg) e legutóbbiról hosszabban. Le vagyok maradva a sandbox csodákkal, semmi HZD-nél újabbal nem játszottam, de még a megjelenésekor standardnek tekintett GTA V-tel vagy Witcher 3-mal sem. Ellenben az Outcasttal (1999), a Gothickal (2001), a Gothic 2-vel (2002/2003), GTA 3-mal (2001) igen, és ezek meg is határozták azt, hogy mit várok el egy játékvilágtól. Mindenek előtt azt, hogy világ legyen, ne egy lélekben csőjáték szélesebb játszótere. A HZD az utóbbi. Minden statikus, az NPC-k nem reagálnak le semmit, sebezhetetlenek, ha robotszörnyek ugrálnak a fejükön (és bazz, nem én raktam őket a falu mellé, hogy bejöjjenek), leszarják, éjjel-nappal egy helyben állnak. Csak a szkript. Még a korai nyomorult Assassin's Creedekben 10+ éve is volt annyi élet, hogy a városi tömeg mozgott, dinamikája volt, használható (pl. elvegyülés), ha felmásztál valahova hőbörögtek, sőt ledobáltak kővel. Itt semmi. Nuku. Nyista.

A napszakok sem érnek frászt sem. Tök jó és látványos, ahogy az időjárással együtt változnak, csak jelentőségük semmi. Kicsit rosszabbul látni egy ideig, annyi. A Gothic 1-2 vagy a Dragon's Dogma paráztató vaksötétje azért kissé más volt. Vagy az éjjeli szörnyek, élőhalottak. A világítás szükségessége. Amikor a sötétben mászva szörny kerget a Dragon's Dogmában, és belegázolok a folyóba, ami kioltja a lámpám... (Persze ha magasabb karaktert indítasz, kevésbé biztos, hogy ellep a víz.) A Jagged Alliance 2 éjjellátókra, fényforrásokra kihegyezett mechanikái stb. Itt csak egy kis grafikai izmozás van, más semmi.

A Gothicokban elmentek aludni, ha fegyvert rántottál ők is, vagy beijedtek, máshogy reagáltak éjjel, ha besöröztek, elmentek egy fához vizelni, voltak éjjeli, nappali állatok, a ragadozók megtámadták a növényevőket stb. 20+ éve! Nem ugyanezeket várom el, csak azt, hogy ne statikus bábok legyenek, hanem legalább arra reagáljanak, ha a játék valami történést eléjük rak, de a maximum annyi, hogy random csoportok harcba keveredhetnek a vadonban a gépekkel. A kereskedő mind csak kereskedő, zónázás szinten esetleg bővül a kínálat, de univerzális, arctalan. A Gothic 2-ben van olyan kereskedő, aki a másik helyére pályázik, és arra próbál rávenni, hogy befeketítsük a riválist, és így átvegye a helyét, igaz, fel is dobhatjuk, de akkor más bonyodalmak jönnek... A Jagged Alliance 2-ben a legkülönbözőbb figurák vannak, online is lehet rendelni, de a csomagok kezelője meglophat, és akkor be kell fenyíteni, ha megölöd, más jön a helyére, de azzal meg más gond lesz. Rengeteg apró mikrotörténet, szimuláció, világ. Egyediség. Itt mindenben csak konfettiről konfettire ugrálás van. Ez egyszerűen egy ekkora területű és terjedelmű játékban kevés. Ha valami "sandbox", akkor legyen saját működése, ahogy a GTA 3-ban rád mennek a rendőrök, vagy ha elütsz valakit, akkor kijönnek hozzá a mentők. Itt semmi nincs, statikusan ácsorgó, a szkriptük benyögésére vágyó NPC-k, és ennyi. Persze a vadonban vannak robotok, akik annyira segghülyék, hogy néha harc közben elfeledkeznek rólam, és hátat fordítva elmennek. Sebaj, legalább a párbeszédekben van 120 óra alatt tucatnyi választás, ami szinte semmi sem számít. Legalább a skillek röhögve kimaxolhatók mind, kétszer. Amúgy a hivatalos oldal szerint ez akció-RPG.

Ebből egy 10-20 órás csövesebb játék kellett volna, hihetőbb háttérrel, de ez open worldnek rettenetesen dögszagú, egyszerűen nem ezen nőttem fel, és nem erről kellene szólnia. Ha már ezért a különb Assassin's Creednek beszóltam annak idején, és hát a poénkodó és nem komolyan világot építő Sunset Overdrive-ot sem ezért szerettem. Utóbbiban is csak játéktér a terep, ami NEM világ. Csak abban van egy mocskos jó platforming, amivel ezt bejárhatod, és sosem próbálta senki többnek beállítani.

Értékelem a pozitívumait, nem egy botrányos játék, látszik a költségvetés, de ha ez a rommá csiszoltság, ami véletlenül sem iparosmunka... Hát na. Akkor inkább CS-kategóriás eurojank. Nagyon szomorúnak tartom ennek a játéknak a mennybe menesztését és sikerét. Nem vagyok újszülött, bocs. Pertíz.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74703 2023.10.23. 00:47

DanielT írta:Áh, így már értem. Na én nem ilyen aspektusból soroltam volna iparosmunka kategóriába. Nyilván nem egy művész(kedő) alkotás, hanem egy jó videójáték a valódi AAA kategóriában. Ha csak azokat nézzük, amiket ide szánnak, akkor is kiemelkedő minőségű. Starfield, Forza, Ánuszmirázs, Spider-Man 2 az utóbbi rövid időszak 4 nagy címe. A tisztességes iparosmunka szerintem az Ánuszra illik leginkább, a Spider felette van. A Starforza meg... na hagyjuk.
Azért írtam nem művészjátékokat, még sonysat is. A Spyro, a Ratchet és a Sunset Overdrive is fontos darab számomra, ezért a Spider-Mant se írtam le, de egyelőre nem is merek bele túl sokat látni. Egyelőre az FF XVI és a majdani Rebirth jobban hiányzik, mint bármi first-party.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74704 2023.10.23. 13:46

Moby írta:Nem látok erre esélyt sem. És nem azért, mert ne jönne egyszer majd valami, ami érdekel is, hanem már időhiány miatt sem. Még a szim-félszim dolgokból sem jut olyanokra, amik érdekelnének. Ha van idő, iRacing megy, és semmi más. Annyira képtelen akár a segge lyukát megszagolni is bármi más(a grafikát leszámítva, azt a 10 éves játékok lenyomják), hogy ötletem sincs, hogy mi kellene, hogy bármi mással játszak. Sokkal több idő. Vagy csoda. Vagy valami überbaszó sony játék, ami más sosem készül. Nemtudom.
Jellemző kép: 1 hete egy kurva versenyt nem tudtam nyomni, ha volt egy minimális idő, akkor gyakorlás, de sokszor a gumit nem tudtam bemelegíteni. Ma vasárnap, végre, ma nyomok végre egy rohad futamot. Hát a kvali kört nem tudtam megfutni, mert valakinek épp akkor fájt a haja, úgyhogy utolsó helyről indultam. Mindegy, bejöttem így is tizediknek. De az a nyomorult 20 perc olyan élmény volt, ami feltöltött pár napra. Sajnos nem lehet visszaadni milyen egy futam IR-ben magasabb kategóriákban, ott, ahol már vezetniképes emberek vesenyeznek, viszonylag normális körülmények között. Ez csak akkor megy ha csinálod, és ezek a szerencsétlen nmyomorult kampányok semmit nem adnak ehhez képest, amit keresel a racing játékokban.
BTW kívülről ilyen:
Spoiler
phpBB [media]

Ha nagyon akarnék videójátékkal játszani, szerintem elővenném a Returnal pécés verzióját. Talán az utolsó sony játék volt, ami még jelentett is valamit, bár nem élveztem az igazat megvallva.

Will is ott volt valamelyik futamon. Kár, hogy nem akadtam össze vele :D
phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74705 2023.10.23. 15:36

Megnéztem a régi N64-es árakat, 15 900-on kezdtek az 576-nál, de a Lylat Wars (Star Fox 64) volt 19 900 is. Meglep, hogy huszonezreseket nem láttam, de hát a HIVJ sok mindent takarhatott. Mindenesetre magasabb árak rémlettek. Persze annak idején ez is borzasztó soknak tűnt.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #74706 2023.10.23. 17:50

Zóanagyvarázsló írta:Horizon Zero Dawn Wall of Text Edition
Sok mindennel egyet is értek, ami a legnagyobb hibája volt, hogy a valódi történet el volt rejtve mindenféle olvasható technológiai maradványokból. Ezek százszor érdekesebbek voltak mint a törzsi baszakodás, ami tényleg teljesen lényegtelen is volt. A halott világ pedig pontosan vissza is adja a világ hangulatát, hiszen egy halott világ, amit egy AI épített újra. Szóval részben azért azt mondanám, hogy ez is rendben volt. Phil bácsinak azért ez is a karrierje fénypontja lenne.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74707 2023.10.23. 18:47

TasManXT írta:Phil bácsinak azért ez is a karrierje fénypontja lenne.
Mázli, hogy majd mindig lehet találni valami eléggé aljaszart, amihez képest jobb lesz az aktuáljátékuk. Mindegy meddig kell hozzá letolni a szarosgatyát, csak valami, amihez képest jobb. És ha nagyonnagy a baj, aduásznak meg ott lesz a redfall, vagy valami, ami behelyettesíthető :eljen:
Tombol az igényességbe oltott fanbojizmus a gémingben :banplz:
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #74708 2023.10.23. 18:55

Moby írta:Mázli, hogy majd mindig lehet találni valami eléggé aljaszart, amihez képest jobb lesz az aktuáljátékuk. Mindegy meddig kell hozzá letolni a szarosgatyát, csak valami, amihez képest jobb. És ha nagyonnagy a baj, aduásznak meg ott lesz a redfall, vagy valami, ami behelyettesíthető :eljen:
Tombol az igényességbe oltott fanbojizmus a gémingben :banplz:
Ez szimplán tény. Semmi fanbojizmus nincs ebben. TÉNYEK, nem holmi érzések, szerintemek, vagy én úgy gondolomok.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74709 2023.10.23. 18:56

Zóanagyvarázsló írta:Horizon Zero Dawn

+ a grafika jó a korához képest
+ van pár jó ötlet és megvalósítás a giant enemy crabek, akarom mondani robotdínók elleni harcban
+ látszik, hogy sok energiát fektettek a lore-ba, vannak érdekesebb részek

0 sztori elmegy egy akciójátékhoz
0 értékelem, hogy vannak a puzzle-ök, egy 2 éves agytekervényeit talán igénybe is veszik

- Aloy karaktere látszólag jól felépített, de valójában egy Mary Sue, aki mindenkinél mindenben jobb, mindent jobban tud, és kitaszítottsága ellenére jobbak a szociális adottságai, mint a közösségben nevelkedetteknek, komolyan belegondolva egy vicc az egész
- bocs, de ez az egész törzsi téma nem a kenyerem
- értem én, hogy kellenek az erős nők meg minden, de hogy egy posztapokaliptikus világban a legtöbb erőművész közelharcosnak nőnek kell lennie...
- vannak gyenge pontok, trükkök meg minden, de összességében minden minimális kihívást jelentő szinten túl van tolva a damage sponge
- vadászat a kötelező kraftoláshoz: nyilazd le a halat vagy érd utol szinte sétálva a rohanva menekülő nyulat, és üsd fejbe bottal, ha éppen a random jó irányba kaszál (IMMERZÍV!)
- a fizika gyenge, több korábbi játékhoz vagy a kortárs Breath of the Wildhoz képest, de ami bosszantóbb, néha az ellenség is átüt objektumokon
- lehet (bénán) lopakodni, de ki minek csinálnád azt óriási területeken, ha egyszerűbb elfutni vagy teleportálni
- zseniális, amikor a kiegben a havas térképen fehér ikonokkal jelöli a térkép a fontos dolgokat
- a PC-s port böngészőfóbiás, mint Botond, ha megnyitom a böngészőt, folyton rommá fagy (egyetlen más játék sem csinálja ezt nálam), amúgy betonstabil
- a szokásos tizenkettő egy tucat mászás, néhol retardáltan pattogós ugrabugrával és láthatatlan falakkal
- borzasztóan van belőve a kihívás, nincs élvezetes szint
- fölösleges, halott nyílt világ, 20 éve is utolsó kínos szemét lett volna ebből a szempontból

És most (főleg) e legutóbbiról hosszabban. Le vagyok maradva a sandbox csodákkal, semmi HZD-nél újabbal nem játszottam, de még a megjelenésekor standardnek tekintett GTA V-tel vagy Witcher 3-mal sem. Ellenben az Outcasttal (1999), a Gothickal (2001), a Gothic 2-vel (2002/2003), GTA 3-mal (2001) igen, és ezek meg is határozták azt, hogy mit várok el egy játékvilágtól. Mindenek előtt azt, hogy világ legyen, ne egy lélekben csőjáték szélesebb játszótere. A HZD az utóbbi. Minden statikus, az NPC-k nem reagálnak le semmit, sebezhetetlenek, ha robotszörnyek ugrálnak a fejükön (és bazz, nem én raktam őket a falu mellé, hogy bejöjjenek), leszarják, éjjel-nappal egy helyben állnak. Csak a szkript. Még a korai nyomorult Assassin's Creedekben 10+ éve is volt annyi élet, hogy a városi tömeg mozgott, dinamikája volt, használható (pl. elvegyülés), ha felmásztál valahova hőbörögtek, sőt ledobáltak kővel. Itt semmi. Nuku. Nyista.

A napszakok sem érnek frászt sem. Tök jó és látványos, ahogy az időjárással együtt változnak, csak jelentőségük semmi. Kicsit rosszabbul látni egy ideig, annyi. A Gothic 1-2 vagy a Dragon's Dogma paráztató vaksötétje azért kissé más volt. Vagy az éjjeli szörnyek, élőhalottak. A világítás szükségessége. Amikor a sötétben mászva szörny kerget a Dragon's Dogmában, és belegázolok a folyóba, ami kioltja a lámpám... (Persze ha magasabb karaktert indítasz, kevésbé biztos, hogy ellep a víz.) A Jagged Alliance 2 éjjellátókra, fényforrásokra kihegyezett mechanikái stb. Itt csak egy kis grafikai izmozás van, más semmi.

A Gothicokban elmentek aludni, ha fegyvert rántottál ők is, vagy beijedtek, máshogy reagáltak éjjel, ha besöröztek, elmentek egy fához vizelni, voltak éjjeli, nappali állatok, a ragadozók megtámadták a növényevőket stb. 20+ éve! Nem ugyanezeket várom el, csak azt, hogy ne statikus bábok legyenek, hanem legalább arra reagáljanak, ha a játék valami történést eléjük rak, de a maximum annyi, hogy random csoportok harcba keveredhetnek a vadonban a gépekkel. A kereskedő mind csak kereskedő, zónázás szinten esetleg bővül a kínálat, de univerzális, arctalan. A Gothic 2-ben van olyan kereskedő, aki a másik helyére pályázik, és arra próbál rávenni, hogy befeketítsük a riválist, és így átvegye a helyét, igaz, fel is dobhatjuk, de akkor más bonyodalmak jönnek... A Jagged Alliance 2-ben a legkülönbözőbb figurák vannak, online is lehet rendelni, de a csomagok kezelője meglophat, és akkor be kell fenyíteni, ha megölöd, más jön a helyére, de azzal meg más gond lesz. Rengeteg apró mikrotörténet, szimuláció, világ. Egyediség. Itt mindenben csak konfettiről konfettire ugrálás van. Ez egyszerűen egy ekkora területű és terjedelmű játékban kevés. Ha valami "sandbox", akkor legyen saját működése, ahogy a GTA 3-ban rád mennek a rendőrök, vagy ha elütsz valakit, akkor kijönnek hozzá a mentők. Itt semmi nincs, statikusan ácsorgó, a szkriptük benyögésére vágyó NPC-k, és ennyi. Persze a vadonban vannak robotok, akik annyira segghülyék, hogy néha harc közben elfeledkeznek rólam, és hátat fordítva elmennek. Sebaj, legalább a párbeszédekben van 120 óra alatt tucatnyi választás, ami szinte semmi sem számít. Legalább a skillek röhögve kimaxolhatók mind, kétszer. Amúgy a hivatalos oldal szerint ez akció-RPG.

Ebből egy 10-20 órás csövesebb játék kellett volna, hihetőbb háttérrel, de ez open worldnek rettenetesen dögszagú, egyszerűen nem ezen nőttem fel, és nem erről kellene szólnia. Ha már ezért a különb Assassin's Creednek beszóltam annak idején, és hát a poénkodó és nem komolyan világot építő Sunset Overdrive-ot sem ezért szerettem. Utóbbiban is csak játéktér a terep, ami NEM világ. Csak abban van egy mocskos jó platforming, amivel ezt bejárhatod, és sosem próbálta senki többnek beállítani.

Értékelem a pozitívumait, nem egy botrányos játék, látszik a költségvetés, de ha ez a rommá csiszoltság, ami véletlenül sem iparosmunka... Hát na. Akkor inkább CS-kategóriás eurojank. Nagyon szomorúnak tartom ennek a játéknak a mennybe menesztését és sikerét. Nem vagyok újszülött, bocs. Pertíz.

Szerintem az egy órisái alaptévedés, hogy a szendbox attól szükségszerűen rossz játék, ha nem elég interaktív a szendbox világa. Az RDR2-ben is a végtelenségig leszartam, hogy a összemegy a lóheréje a hidegben, meg hogy az állatok hogy viselkednek, meg ilyenek. Tiisztelem a beletett munkát, de leszarom, semmit nem jelentett. Ellenben a táj, a környezet felfedezése annál inkább. Nekem így kívülről úgy tünik, hogy ezek azért kaptak ekkora hangsúlyt nálad, mert nem találtál nagyon benne mást, amit élveznél. A harc nem jött be, és a sztori sem. A harcot én élveztem benne (találtam nekem való szinetet), és a sztorit is, eléggé ehhoz, hogy beleméjüljek a loreba, ami szerintem rendben volt. Az első részig. Aztán a második rábaszta az eglészre az ajtót ezzel a nyomorék fassággal, ami a mostban történik.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74710 2023.10.23. 19:24

TasManXT írta:Ez szimplán tény. Semmi fanbojizmus nincs ebben. TÉNYEK, nem holmi érzések, szerintemek, vagy én úgy gondolomok.
Az kemény, amikor valaki a te korodban nem ismeri a tény és a vélemény közötti különbséget.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74711 2023.10.23. 19:41

Moby írta:Az kemény, amikor valaki a te korodban nem ismeri a tény és a vélemény közötti különbséget.
Ignorera fognak tenni, ha szembesíted őket bármivel ami eltér a szentszoni birkanyáj kánonjától, csak szólok! :banplz:
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #74712 2023.10.23. 20:03

Moby írta:Az kemény, amikor valaki a te korodban nem ismeri a tény és a vélemény közötti különbséget.
Ezek szerint eléggé lemaradtál a Phil féle levelekből, de sebaj. Gaming boomerkedés az megy.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74713 2023.10.23. 22:10

TasManXT írta:Sok mindennel egyet is értek, ami a legnagyobb hibája volt, hogy a valódi történet el volt rejtve mindenféle olvasható technológiai maradványokból. Ezek százszor érdekesebbek voltak mint a törzsi baszakodás, ami tényleg teljesen lényegtelen is volt. A halott világ pedig pontosan vissza is adja a világ hangulatát, hiszen egy halott világ, amit egy AI épített újra. Szóval részben azért azt mondanám, hogy ez is rendben volt. Phil bácsinak azért ez is a karrierje fénypontja lenne.
Igen, a mellékes dolgokra az OCD mellett azért is érdemes volt kitérnem, mert a lore-hoz azok tették hozzá a lényeget,

A halottság alatt nem azt értettem, hogy kevés az állat vagy az ember, hanem hogy nem reagál semmi semmire. Az éjjel-nappal egy helyben álldogáló hót ugyanolyan kereskedők, a robotdögökre ügyet sem vető NPC-knek nincs köze a populáció méretéhez. Csak díszlet az egész Aloy kalandjához.

Philnél bajos, hogy egyáltalán mit mennyire kössünk hozzá, mármint konkrét játékot. Mindenesetre a Psychonauts 2-t jó eséllyel a felvásárlás mentette meg, és az azért egy elég elismert játék, nekem sokkal jobban be is jött, mint a HZD.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74714 2023.10.23. 22:48

Moby írta:Szerintem az egy órisái alaptévedés, hogy a szendbox attól szükségszerűen rossz játék, ha nem elég interaktív a szendbox világa. Az RDR2-ben is a végtelenségig leszartam, hogy a összemegy a lóheréje a hidegben, meg hogy az állatok hogy viselkednek, meg ilyenek. Tiisztelem a beletett munkát, de leszarom, semmit nem jelentett. Ellenben a táj, a környezet felfedezése annál inkább. Nekem így kívülről úgy tünik, hogy ezek azért kaptak ekkora hangsúlyt nálad, mert nem találtál nagyon benne mást, amit élveznél. A harc nem jött be, és a sztori sem. A harcot én élveztem benne (találtam nekem való szinetet), és a sztorit is, eléggé ehhoz, hogy beleméjüljek a loreba, ami szerintem rendben volt. Az első részig. Aztán a második rábaszta az eglészre az ajtót ezzel a nyomorék fassággal, ami a mostban történik.
Bocs, akkor tévedek, az én preferenciám mégsem ez, és valójában élveztem a HZD-t :idiota:

Azért alapvetően nem lóhereszintű dolgokra gondolok, az századrangú a nagyobb dolgok mellett, bár látatlanban értékelem. Nem az a baj, hogy nem eléggé interaktív a világ, hanem hogy SEMENNYIRE sem. Vannak a vadászcsoportok vagy őrjáratok, akik verekednek gépekkel, és ennyi kb. Az ezredforduló után azért ennél a legtöbben igyekeztek több illúziót kihozni a nyílt világokból. Még az inFamousoknak is megvolt a maguk gimmickje a light side/dark side-dal, a járókelőkhöz való viszonyulással, bár ez nyilván elég vékony volt. Milyen lenne egy GTA forgalom, mentő, rendőr stb. nélkül? Az már nyilván apróság, hogy például a Witcherben bemenekültek az eresz alá, ha esett, és panaszkodtak az időjárás miatt, de nekem tényleg megdobta az élményt.

A kiábrándító vadászat, a láthatatlan falak mind csak fokozták a művi érzést. Igen, főszálon Meridianon egy nagyon klimaktikusnak szánt küldetés során más irányból mentem ugyanoda, és láthatatlan fal fogadott, kerülhettem vissza (tényleg sikerült bugvideókat kívánó helyzetekbe keverednem, ha ráteszek egy Cyberpunk-skint, ott röhögne rajta mindenki). A beszélgetésekben is sok mindent nem reagálnak le, a legtöbb NPC nem ér semmit, ha a minimális szerepe kitelt. Nem véletlenül írtam példákat: én az említett játékokkal szerettem meg a nyílt(abb) világokat, és az említett dolgaikért. Csalódás, amikor egy RPG-sedéssel előálló AAA, melyben különösen fontos lenne a hihetőség, ennyire lefelé céloz. Az sem segített persze, ha a társadalmakat, karaktereket nem találtam hitelesnek, vagy legalábbis időnként kizökkentett. Miért nincs valódi éjszaka? Mintha az OLED nem tudna feketét csak világosszürkét, egyszerűen baljósabb, izgalmasabb éjjelekhez vagyok szokva. A kraftolás pedig tényleg nagyon nem jött be. A 3-as szintű lőszertartó szütyőhöz mosómedvecsont kell, de a 4-eshez már csakis a mókusbőr jó? Ilyen hülyeség miatt kell mókusok után futkorászni, hogy az ötödik már hátha dobja a lootot? Azt a damage sponge miatt harc közben kell folyamatosan kraftolni a lőszert. Vetődök, és közben varázsolok 70 nyílvesszőt. Nem tökéletes szimulációt várok, de számomra ez (is) maga az antiimmerzió.

A harcban voltak érdekesebb megoldások és fegyverek, de a mennyiség (damage sponge, a játék méretei és a kelleténél gyakoribb respawn miatt) nem bizonyultak elégnek számomra. 125 óra volt számomra a kieggel (ami egyébként bőven okés, ha valakinek bejön az alap) együtt a játék, sőt még több is, a böngésző miatti fagyásoknak hála benyelt órák miatt (azokat így nem számolta a Galaxy, mert ugye a GOG-os verziót vettem).

Magát a nyílt világot az Arkham Cityben sem tartottam sokra, de rövidebb, feszesebb volt, és kevesebb zavaró dolog az arcomba tolva, a szétszórt Riddler-kérdőjelek pedig nem voltak kézenfekvőek. Tudom, hogy ahhoz, hogy élvezzem a játékot, nem nyílt világ kellett volna, vagy nem így. És egyáltalán személy szerint más dizájnfilozófiát tartok követendőnek hozzá. De hogy a fentebbieket a HZD-ben játékipari csúcsminőségnek és csiszoltságnak éljem meg, amit más nem tud, ahogy itt a GIGAexkluzívokat beharangozzák, arról ez a játék sose fog meggyőzni.

Hozzáteszem, hogy nekem a Shadow of the Colossusszal is volt bajom, de ott a lóháton megtett utak kellettek a narratíva által megkínált hangulat felépítéséhez, de ott tényleg kietlen volt a világ, nem is volt minek nem/bénán reagálnia. (Azért a gyíkvadászatot a "kraftoláshoz" ott sem csíptem.) Ettől függetlenül ott már három kolosszus után jöhetett volna tőlem a végjáték, az érzelmi hatást elérték, és már akkor sejtettem, mi lesz a vége. (Persze voltak érdekesebb harcok, de nem kapott el eléggé, és volt pár gyanúsan hasonló. De az nem egy hosszú játék.)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74715 2023.10.24. 09:43

Zóanagyvarázsló írta:Horizon Zero Dawn

+ a grafika jó a korához képest
+ van pár jó ötlet és megvalósítás a giant enemy crabek, akarom mondani robotdínók elleni harcban
+ látszik, hogy sok energiát fektettek a lore-ba, vannak érdekesebb részek

0 sztori elmegy egy akciójátékhoz
0 értékelem, hogy vannak a puzzle-ök, egy 2 éves agytekervényeit talán igénybe is veszik

Értékelem a pozitívumait, nem egy botrányos játék, látszik a költségvetés, de ha ez a rommá csiszoltság, ami véletlenül sem iparosmunka... Hát na. Akkor inkább CS-kategóriás eurojank. Nagyon szomorúnak tartom ennek a játéknak a mennybe menesztését és sikerét. Nem vagyok újszülött, bocs. Pertíz.
A statikussággal egyetértek mint kizökkentő, illúziórombóló tényező. Többször direkt a karakterek fején állva intéztem a dolgokat.

A HZD-nél egy gyönyörű világban lehet élvezetes harcokat vívni és ezt te is elsők között említetted a pozitívumokként. Ennyi a játék és ezt jól csinálja. Lehetett volna sokkal jobb, ha nincs ennyire szarrá scriptelve minden interakció és lehetett volna sokkal-sokkal jobb fizika.

Nyilván nem egy hibátlan cucc, nem véletlen pattantam le róla vagy 3x.

Mindezekkel együtt kicsit úgy érzem, hogy szőrszálhasogató volt a kritika. Eleve vagy 1 éve nyomod már érzésre, elkezdted valami elmebeteg nehézségi szinten, tehát kb szinte szabotáltad az élményt. Nameg redva pécén, trofik nélkül eleve 0/10 minden... :nezze:
Avatar
neoreg

Hozzászólás #74716 2023.10.24. 09:53

DanielT írta:Nameg redva pécén, trofik nélkül eleve 0/10 minden... :nezze:
Steamen vannak hozzá acsívmentek-E! És egy ideje már csipognak is! :nezze:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74717 2023.10.24. 11:06

DanielT írta:A statikussággal egyetértek mint kizökkentő, illúziórombóló tényező. Többször direkt a karakterek fején állva intéztem a dolgokat.

A HZD-nél egy gyönyörű világban lehet élvezetes harcokat vívni és ezt te is elsők között említetted a pozitívumokként. Ennyi a játék és ezt jól csinálja. Lehetett volna sokkal jobb, ha nincs ennyire szarrá scriptelve minden interakció és lehetett volna sokkal-sokkal jobb fizika.

Nyilván nem egy hibátlan cucc, nem véletlen pattantam le róla vagy 3x.

Mindezekkel együtt kicsit úgy érzem, hogy szőrszálhasogató volt a kritika. Eleve vagy 1 éve nyomod már érzésre, elkezdted valami elmebeteg nehézségi szinten, tehát kb szinte szabotáltad az élményt. Nameg redva pécén, trofik nélkül eleve 0/10 minden... :nezze:
Ebben a dózisban nagyon számít nekem a világ, pláne látva a potenciált, és a másik végletet csinálja ebben, mint amin belenőttem a műfajba. MIndenesetre szándékosan fejtettem ki külön ezt az aspektusát jobban, mert ez a legérdekesebb elméleti - és gyakorlati - kérdés számomra. Az 50-60 óra ultra hardon ment, a főszál nem is volt gond, bár azért haltam, very hardon meg már nagyon ritkán. Ahogy korábban írtam, gazdaságot cseszi szét az UH, mert azt hiszem, minden négyszeresébe kerül, így grind nélkül nehéz előrelépni felszerelésben (azért alapíjjal unalmassá és übervontatottá is válik), ami a brutálisan elszálló HP-k és a lőszerigény mellett óriási grindspirál. Eleve csak a kieg hozta be NG+-hoz, csak engedik azon kívül is. Egy ismerősöm ajánlotta, és ő még nagyon szerette is a játékot. Másokat meg nyilván gyűlöl :idiota: Játékidő kitolására és játélmény lerontására tökéletes. Ultra hard AI, hard enemy HP talán jobb kompromisszum lenne, egy jobban belőtt gazdasággal és craftinggal. De nehéz belőni ezen az úton, amit választottak.

A harcokat tudtam értékelni, de részben az említettek és a dózis miatt élvezni már viszonylag ritkán. Azért az esetek többségében úgy voltam, hogy csak harcolni ne kelljen, azért vannak játékok, melyben a végigszenvedett bossfightot is ismételtem/ismételném azonnal önként.

Az sajnos nem ritka, hogy egy ilyen hosszú játékban közbe jönnek hosszabb szünetek, pláne ha a co-op is sok időt vesz el, illetve nem mindig voltam a 3060 közelében (többek között végigment közben a komplett eredeti FF7 160+ órában rommá maxolva, meg majdnem a Remake is). Nyilván nem tett jót, hogy lenne helyette annyi frankóság kéznél, és ilyenkor úgy érzem, hogy túl sok időt vett el előlük. Ez sem segíti az élményt. A ~80 körül adaptive syncelt fps és a DLSS-ezve összehozott 4K azért rendben volt halott platformon is. Achievement sajnos nem lett meg mind, az utolsó háromhoz NG+ kell ultra hardon.

goghzd.jpg
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74718 2023.10.24. 11:41

Zóanagyvarázsló írta:Ebben a dózisban nagyon számít nekem a világ, pláne látva a potenciált, és a másik végletet csinálja ebben, mint amin belenőttem a műfajba. MIndenesetre szándékosan fejtettem ki külön ezt az aspektusát jobban, mert ez a legérdekesebb elméleti - és gyakorlati - kérdés számomra. Az 50-60 óra ultra hardon ment, a főszál nem is volt gond, bár azért haltam, very hardon meg már nagyon ritkán. Ahogy korábban írtam, gazdaságot cseszi szét az UH, mert azt hiszem, minden négyszeresébe kerül, így grind nélkül nehéz előrelépni felszerelésben (azért alapíjjal unalmassá és übervontatottá is válik), ami a brutálisan elszálló HP-k és a lőszerigény mellett óriási grindspirál. Eleve csak a kieg hozta be NG+-hoz, csak engedik azon kívül is. Egy ismerősöm ajánlotta, és ő még nagyon szerette is a játékot. Másokat meg nyilván gyűlöl :idiota: Játékidő kitolására és játélmény lerontására tökéletes. Ultra hard AI, hard enemy HP talán jobb kompromisszum lenne, egy jobban belőtt gazdasággal és craftinggal. De nehéz belőni ezen az úton, amit választottak.

A harcokat tudtam értékelni, de részben az említettek és a dózis miatt élvezni már viszonylag ritkán. Azért az esetek többségében úgy voltam, hogy csak harcolni ne kelljen, azért vannak játékok, melyben a végigszenvedett bossfightot is ismételtem/ismételném azonnal önként.

Az sajnos nem ritka, hogy egy ilyen hosszú játékban közbe jönnek hosszabb szünetek, pláne ha a co-op is sok időt vesz el, illetve nem mindig voltam a 3060 közelében (többek között végigment közben a komplett eredeti FF7 160+ órában rommá maxolva, meg majdnem a Remake is). Nyilván nem tett jót, hogy lenne helyette annyi frankóság kéznél, és ilyenkor úgy érzem, hogy túl sok időt vett el előlük. Ez sem segíti az élményt. A ~80 körül adaptive syncelt fps és a DLSS-ezve összehozott 4K azért rendben volt halott platformon is. Achievement sajnos nem lett meg mind, az utolsó háromhoz NG+ kell ultra hardon.

goghzd.jpg
SZÁZHUSZONÖT ÓRA. Ok, szétcseszted magadnak totál, így már mindent értek.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74719 2023.10.24. 11:45

neoreg írta:És egy ideje már csipognak is! :nezze:
Atyaűristen, hát mindjárt építem az SLI konfigot, egyik kártyán csak az acsívment UI fog renderelődni és egy Bang and Olufsen hangrendszer lesz fenntartva a csipp.wav -nak! :banplz:

Más: Most futottam bele a Dragon's Crown -nál a mesterséges grind szakaszba, amit írtál régen. Hát nem örülök, meglátjuk képes leszek-e átrágni magam rajta.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74720 2023.10.24. 11:55

Közben elkezdtem nyomkodni Arty Mirázslatos Ánuszát... hát elég darabos élmény. Lehet várni kéne még pár pecset, ami selymesebbé teszi... :wilting:
Avatar
Moby

Hozzászólás #74721 2023.10.24. 14:38

A minap tökre meglepődtem, hogy mindenféle engedély/hozzájárulás/kérdés/opció nélkül 1 éve leteltével a jatekaim.hu levonta a VIP tagságomat a paypalomról. Azon ma mégjobban, hogy ennek ellenére mégsem vagyok VIP tag :D
Avatar
Moby

Hozzászólás #74722 2023.10.24. 14:59

Zóanagyvarázsló írta:De hogy a fentebbieket a HZD-ben játékipari csúcsminőségnek és csiszoltságnak éljem meg, amit más nem tud, ahogy itt a GIGAexkluzívokat beharangozzák, arról ez a játék sose fog meggyőzni.
Sosem volt az. Én sem mondok mást, vagy nem ennek mondok ellent, csak annak, hogy voltak benne szerethető/élvezhető részek. Tény, hogy alapjaiban, és részleteiben is nagyon korlátozott volt, ennek a legkézenfekvőbb bizonyítékát ők maguk tették le a második résszel.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74723 2023.10.24. 15:01

Mondjuk ma már az első részét is nagyon őszintén tudnéám gyűlölni zsigerből :D Személyes szerencséje, hogy akkor jött, amikor még érdekeltek a játékok valamennyire.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74724 2023.10.24. 15:56

Moby írta:A minap tökre meglepődtem, hogy mindenféle engedély/hozzájárulás/kérdés/opció nélkül 1 éve leteltével a jatekaim.hu levonta a VIP tagságomat a paypalomról. Azon ma mégjobban, hogy ennek ellenére mégsem vagyok VIP tag :D
Én is meglepődök 10 éve folyamatosan, hogy az emberek a 2 opció szövegét nem tudják elolvasni amikor regelnek vipre. Az egyik az egyszeri, a másik az automatikusan megújuló. :nezze:

És mindez a PayPal accountodnál kerül beállításra, semmilyen ráhatásom nincs, tehát "te" küldöd.

Mikor lett levonva? Visszacsattintom, tartsd meg az aprót te mocskos állat. :violent:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74725 2023.10.24. 15:57

Közben befizettem egy cloud PC-re, videó render miatt, ahogy végez pár óra múlva nézek rajta zséminget is. Legutóbb a geforce now egy iszonyatos epik fail volt, kíváncsi vagyok itt mi lesz a helyzet. (Shadow Pc)
Avatar
Moby

Hozzászólás #74726 2023.10.24. 16:26

DanielT írta:Én is meglepődök 10 éve folyamatosan, hogy az emberek a 2 opció szövegét nem tudják elolvasni amikor regelnek vipre. Az egyik az egyszeri, a másik az automatikusan megújuló. :nezze:

És mindez a PayPal accountodnál kerül beállításra, semmilyen ráhatásom nincs, tehát "te" küldöd.

Mikor lett levonva? Visszacsattintom, tartsd meg az aprót te mocskos állat. :violent:
De el tudják olvasni, de mivel opció=nincs opció a profilomon, ezért a tököm tudja, hogy én 1 éve mire nyomtam, és hogy akkor mi járt a fejemben :)
Avatar
Moby

Hozzászólás #74727 2023.10.24. 16:43

Moby írta:De el tudják olvasni, de mivel opció=nincs opció a profilomon, ezért a tököm tudja, hogy én 1 éve mire nyomtam, és hogy akkor mi járt a fejemben :)
Ja, meg nem utalj vissza semmit, inkább kapcsold be azt a szart :D
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74728 2023.10.24. 17:28

Moby írta:Ja, meg nem utalj vissza semmit, inkább kapcsold be azt a szart :D
Done.
Avatar
arty

Hozzászólás #74729 2023.10.24. 18:11

DanielT írta:Közben elkezdtem nyomkodni Arty Mirázslatos Ánuszát... hát elég darabos élmény. Lehet várni kéne még pár pecset, ami selymesebbé teszi... :wilting:
Nekem a Dead Island 2-d viszont eléggé bejön... öröm csapkodni is benne, látni ahogy hat a fejre a kalapács, nem csak átmegy rajta és -76 XP. (minden UI RPGELEM kijelzést kikapcsoltam, elég jól arty-ra szabható a gém!)

Meglátjuk mennyire lesz openworld, ha maradna a menj ide, menj oda, némi lövöldével: ellennék vele, jól!

DanielT írta:SZÁZHUSZONÖT ÓRA. Ok, szétcseszted magadnak totál, így már mindent értek.
mennyi ez NORMÁLISAN ?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára arty 2023.10.24. 18:18-kor.
Avatar
arty

Hozzászólás #74730 2023.10.24. 18:17

Moby írta:Nem látok erre esélyt sem. És nem azért, mert ne jönne egyszer majd valami, ami érdekel is, hanem már időhiány miatt sem. Még a szim-félszim dolgokból sem jut olyanokra, amik érdekelnének. Ha van idő, iRacing megy, és semmi más. Annyira képtelen akár a segge lyukát megszagolni is bármi más(a grafikát leszámítva, azt a 10 éves játékok lenyomják), hogy ötletem sincs, hogy mi kellene, hogy bármi mással játszak. Sokkal több idő. Vagy csoda. Vagy valami überbaszó sony játék, ami más sosem készül. Nemtudom.
Jellemző kép: 1 hete egy kurva versenyt nem tudtam nyomni, ha volt egy minimális idő, akkor gyakorlás, de sokszor a gumit nem tudtam bemelegíteni. Ma vasárnap, végre, ma nyomok végre egy rohad futamot. Hát a kvali kört nem tudtam megfutni, mert valakinek épp akkor fájt a haja, úgyhogy utolsó helyről indultam. Mindegy, bejöttem így is tizediknek. De az a nyomorult 20 perc olyan élmény volt, ami feltöltött pár napra. Sajnos nem lehet visszaadni milyen egy futam IR-ben magasabb kategóriákban, ott, ahol már vezetniképes emberek vesenyeznek, viszonylag normális körülmények között. Ez csak akkor megy ha csinálod, és ezek a szerencsétlen nmyomorult kampányok semmit nem adnak ehhez képest, amit keresel a racing játékokban.
BTW kívülről ilyen:
Spoiler
phpBB [media]

Ha nagyon akarnék videójátékkal játszani, szerintem elővenném a Returnal pécés verzióját. Talán az utolsó sony játék volt, ami még jelentett is valamit, bár nem élveztem az igazat megvallva.
Mintha valami kisiklott tér-idő continuum lenne, ahol te iracingezel a DD kormányodon :D Egyszerűen ez nekem nem-Moby!

Persze jól levezetted, hogy mi és miért és így h nem teljes száműzetésbe vonultál, még ki is tarthat hosszabban. iRacingben anno semmi nem találtam*, ami mozgatott volna, ellenben mindene taszított :D ("drága" havidíjas, full e-sport és semmimás érzet) Amúgy flatscreen/ultrawide-ban nyomod? mérnem valami VR?

*amúgy mostmár nem is néz ki annyira botrányszarul, inkább csak amolyan fotoríl/kietlen/GT utánérzés :D
Avatar
Moby

Hozzászólás #74731 2023.10.24. 18:51

DanielT írta:Done.

Töfi!
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74732 2023.10.24. 18:55

arty írta:Mintha valami kisiklott tér-idő continuum lenne,...
Tudom fokozni: nálam közben lepörgött a God of War 2018.
Gyakorlatilag semmit nem tud nyújtani a cucc azon túl hogy valaki megerőltette magát és Kratosnak és a gyereknek írt karaktert. Aztán így ennyi. Komoly a verseny a leggyengébb epizód dicstelen címéért az Ascensionnel/10.
A Ragnarököt majd megnézem megint twitchen, vagy ha bekerül PS Plusba addig akkor talán kap egy esélyt. De hogy külön pénzt nem fogok adni érte az tuti.
Avatar
Moby

Hozzászólás #74733 2023.10.24. 19:05

arty írta:Mintha valami kisiklott tér-idő continuum lenne, ahol te iracingezel a DD kormányodon :D Egyszerűen ez nekem nem-Moby!

Persze jól levezetted, hogy mi és miért és így h nem teljes száműzetésbe vonultál, még ki is tarthat hosszabban. iRacingben anno semmi nem találtam*, ami mozgatott volna, ellenben mindene taszított :D ("drága" havidíjas, full e-sport és semmimás érzet) Amúgy flatscreen/ultrawide-ban nyomod? mérnem valami VR?

*amúgy mostmár nem is néz ki annyira botrányszarul, inkább csak amolyan fotoríl/kietlen/GT utánérzés :D
Á engem teljesen elvesztett a VR. Ráadásul amióta szarul látok, óriási érték lett, amikor épp nem, és ez VR-ben nem megoldható, mert maga a VR a foscsi homály(dioptriás lencsével is). Plusz a gépfejlesztés, plusz a millió kompromisszum, kényelmetlenség,m elszigeteltség...áááá. Nem kell ez már nekem. Ugyanazt az immerziót átélem a monitor mögött, mindezek nélkül. Az utolsó szalmaszálam a psvr2 volt, de a sony azzal a foscsi konzolhardverrel, az azon messze túllőtt hmd specikkel, a prehisztórikus fresnellel, a brutál kényelmetlenséggel (amit még valamennyire sikerült is megoldanom), és a ratyi tartlommal ami mögé rakott, inkább csak lehozott a szerről egy életre. És ezen a ponton már köpök rá, hogy talán jobb lesz a helyzet a ps5 próval, vagy hogy közben jött egy quest3. Már nem érdekel, a legkevésbé sem.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74734 2023.10.24. 19:22

arty írta:Nekem a Dead Island 2-d viszont eléggé bejön... öröm csapkodni is benne, látni ahogy hat a fejre a kalapács, nem csak átmegy rajta és -76 XP. (minden UI RPGELEM kijelzést kikapcsoltam, elég jól arty-ra szabható a gém!)

Meglátjuk mennyire lesz openworld, ha maradna a menj ide, menj oda, némi lövöldével: ellennék vele, jól!

mennyi ez NORMÁLISAN ?
Jaj tényleg, jó hogy mondod. Összes energia stb lószart az ellenfelek feje felett offra! Meg amit még csak tudsz.

És nem lesz open world, pályák vannak, amik között "teleportálsz".

Nyomjad csak szépen!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74735 2023.10.24. 19:30

DanielT írta:Közben befizettem egy cloud PC-re, videó render miatt, ahogy végez pár óra múlva nézek rajta zséminget is. Legutóbb a geforce now egy iszonyatos epik fail volt, kíváncsi vagyok itt mi lesz a helyzet. (Shadow Pc)
Watch Dogs 2 volt a tesztalany, stutterelős okádék hulladék redvás mocsok. Ütemesen szaggat valamitől, inputtól függetlenül, ha mozdulatlanul állok akkor is.

Jó kis cloud gaming, na majd 20 év múlva.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74736 2023.10.24. 20:37

arty írta:mennyi ez NORMÁLISAN ?
140 óra körül volt nekem HZD és a HZFW platinázása! A két teljes játék összesen. DLC nélkül nyilván.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74737 2023.10.24. 22:41

arty írta:Meglátjuk mennyire lesz openworld, ha maradna a menj ide, menj oda, némi lövöldével: ellennék vele, jól!

mennyi ez NORMÁLISAN ?
Leisure-ben a Main+Extrasra is annyi jön ki, mint nekem. Átlagra jóval kevesebb, bár nem tudom, hogy completionisten NG+-ot értenek-e hiszen az új végigjátszás, a maxoláshoz az is kellene, a PS-es platinához nem. A nehézségi szint meg tudja dobni a játékidőt. Meg ha a sok összeszedett dolgot elolvasod, meghallgatod. Az alapjáték vége "csak" százegynéhány óra volt nekem elég alaposan, és az 50+ óra ultra hard elnyújtotta az elejét.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74738 2023.10.24. 22:41

DanielT írta:140 óra körül volt nekem HZD és a HZFW platinázása! A két teljes játék összesen. DLC nélkül nyilván.
Nehézségi szint? Lore-t olvasgattad?
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74739 2023.10.24. 22:46

Zóanagyvarázsló írta:Nehézségi szint? Lore-t olvasgattad?
Ezt speciel normalon nyomtam, pont kellemes volt. Lore-t már nem emlékszem, hogy mennyire kellett olvasni, de nem skip-skip haladjunk módon szoktam nyomni semmit. ŐŐŐŐŐRÜLET hogy a legnehezebben kezdted. Teljes téboly és métely! :nezze:

Egyébként meg az, hogy 125 órát beletettél, annulál kb minden kritikát azon kívül, hogy az NPC-k statikusak! Szóval ne szégyelld kicsapni rá a 10/10-et. :eljen: :fogmosas:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74740 2023.10.24. 22:54

DanielT írta:Watch Dogs 2 volt a tesztalany, stutterelős okádék hulladék redvás mocsok. Ütemesen szaggat valamitől, inputtól függetlenül, ha mozdulatlanul állok akkor is.

Jó kis cloud gaming, na majd 20 év múlva.
A co-op cloud még jobb, meg az MS voice chatje. A Quake 2 2. kiegjét fejeztük be, az még fiókpécéről ment, nem felhőből, nem is volt gond, de a chat androidos telóról ment nálam, Botondnál iPhone-ról, artynál Boxról. Botondot egy idő úgy kivágta az Xbox app, hogy vissza se talált. Volt hasonló akkor is, amikor mi artyval konzolról voltunk, de akkor vissza tudott jönni, legfeljebb 2 percenként kivágta. Utána Discorddal próbálkoztunk volna, az legalább jobban kiszűri a háttérzörejeket, mint a fapados Xbox app (az sehogy), de arty feladta, a Boxról próbálkozást vele. Így a maradék Q2-tartalom ezúttal elmaradt. Szar az MS, szar az iPhone!

Utána Botonddal még próbálkoztunkk a haldokló szerverű (?) Total War: Shogun 2-t (tegnap működött, ma nem), és egy egy lehetnyi Rome 2 teszt után megkoronáztuk az estét a 10/10-es, co-opban hírhedten bugoskban gazdag FC5-tel! Botond konzolról, én PC-ről felhőben, Box kontrollernek kamuzott DualShock 4-gyel mert az análkólát illik kimaxolni, én az FC5-ből kihozom az 1000/1000-et is! Még chromiumos böngésző is ment a háttérben. Játszhatatlan köpedelem volt most, de annyira, hogy lopakodva kellett volna túszokat mentenünk, de Botondnál nem látszott az ellenség csak nálam. Ha odadobta a kést, akkor meghalt a "szellem", de így relatíve szuboptimális lopakodni.

Egyszóval hülyeséget beszélsz, a felhő királyság! :eljen:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74741 2023.10.24. 23:03

DanielT írta:Ezt speciel normalon nyomtam, pont kellemes volt. Lore-t már nem emlékszem, hogy mennyire kellett olvasni, de nem skip-skip haladjunk módon szoktam nyomni semmit. ŐŐŐŐŐRÜLET hogy a legnehezebben kezdted. Teljes téboly és métely! :nezze:

Egyébként meg az, hogy 125 órát beletettél, annulál kb minden kritikát azon kívül, hogy az NPC-k statikusak! Szóval ne szégyelld kicsapni rá a 10/10-et. :eljen: :fogmosas:
Az a baj, hogy very hard alatt tudtommal KÖTELEZŐ az aim assist (mindig igyekszem kikapcsolni, amennyire ki lehet). Mondjuk, nélküle szidtam is a kontrollerezést, megoldható vele minden, de azért néha sírva nyúltam egér után, csak rájöttem, hogy az egér+billentyűs irányításról fingomsincs ebben a játékban, így nem erőltettem.

Eddig minden játékot nagyon szerettem, amibe belement legalább 100 óra, talán az FH4-től undorodtam meg a végére, az egész formulával együtt, de azért voltak szebb időszakok.

A nehézségi szintek egyébként így néznek ki a HZD-ben, a sok hátrány nagyon összeadódik UH-n:

hzddiff.jpg
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74742 2023.10.24. 23:10

Moby írta:Sosem volt az. Én sem mondok mást, vagy nem ennek mondok ellent, csak annak, hogy voltak benne szerethető/élvezhető részek. Tény, hogy alapjaiban, és részleteiben is nagyon korlátozott volt, ennek a legkézenfekvőbb bizonyítékát ők maguk tették le a második résszel.
Az nyilván inkább a GIGÁK túlmagasztalásának szólt általában, nem neked. Az alapmechanikától, sztoritól azt kaptam, amit vártam, abban kicsit sem csalódtam, más kérdés, hogy nem is helyeztem magasra a lécet, láttam, hogy óriási kedvenc nem lesz. Az open world designtól viszont tényleg többet vártam ennél.

Mondjuk ma már az első részét is nagyon őszintén tudnéám gyűlölni zsigerből :D Személyes szerencséje, hogy akkor jött, amikor még érdekeltek a játékok valamennyire.
Arra emlékszem, hogy őrjöngtél is, hogy soha többé nem akarod ezt a nyilazós dodge-olást csinálni, engem nem lep meg, hogy kiégetett.
Avatar
arty

Hozzászólás #74743 2023.10.25. 13:24

DanielT írta:Egyébként meg az, hogy 125 órát beletettél, annulál kb minden kritikát azon kívül, hogy az NPC-k statikusak! Szóval ne szégyelld kicsapni rá a 10/10-et. :eljen: :fogmosas:
de akkor mennyit adjon a 3-400 órányi idejét felfaló forzahorizon4-re??? :D
Avatar
arty

Hozzászólás #74744 2023.10.25. 13:28

Zóanagyvarázsló írta:A co-op cloud még jobb, meg az MS voice chatje. A Quake 2 2. kiegjét fejeztük be, az még fiókpécéről ment, nem felhőből, nem is volt gond, de a chat androidos telóról ment nálam, Botondnál iPhone-ról, artynál Boxról. Botondot egy idő úgy kivágta az Xbox app, hogy vissza se talált. Volt hasonló akkor is, amikor mi artyval konzolról voltunk, de akkor vissza tudott jönni, legfeljebb 2 percenként kivágta. Utána Discorddal próbálkoztunk volna, az legalább jobban kiszűri a háttérzörejeket, mint a fapados Xbox app (az sehogy), de arty feladta, a Boxról próbálkozást vele. Így a maradék Q2-tartalom ezúttal elmaradt. Szar az MS, szar az iPhone!

Utána Botonddal még próbálkoztunkk a haldokló szerverű (?) Total War: Shogun 2-t (tegnap működött, ma nem), és egy egy lehetnyi Rome 2 teszt után megkoronáztuk az estét a 10/10-es, co-opban hírhedten bugoskban gazdag FC5-tel! Botond konzolról, én PC-ről felhőben, Box kontrollernek kamuzott DualShock 4-gyel mert az análkólát illik kimaxolni, én az FC5-ből kihozom az 1000/1000-et is! Még chromiumos böngésző is ment a háttérben. Játszhatatlan köpedelem volt most, de annyira, hogy lopakodva kellett volna túszokat mentenünk, de Botondnál nem látszott az ellenség csak nálam. Ha odadobta a kést, akkor meghalt a "szellem", de így relatíve szuboptimális lopakodni.

Egyszóval hülyeséget beszélsz, a felhő királyság! :eljen:
a kínai tolvajapp és az ms fosapp összekapcsolása kiégette az agyam :( 1:1 pécéfeel volt ezt a két gennyedző sebet összeérinteni.... amikor xboxon edgeben kellett volna begépelnep a kontrollerrel a 20 karakteres passwordom (és gondolom utána a 2-factor kódot), ott elegem lett.... lekapcsoltam mindent. agyaltam, hogy esetleg deadisland2 vagy youtube, ám ekkor elment az áram és hajnali f2-ig vissza se jött (egész utcában).

de legalább a q2 kiegnek vége lett... bevallom ebben már semmi élvezetet nem találtam (alapjáték okés volt ehez képest), lassan 13 órája nyomjuk, nemtom kell-e ebbe még pár :) (jókieg + n64kieg.... mondjuk 240GS, szal jól fizetne :D )
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74745 2023.10.25. 13:38

arty írta:a kínai tolvajapp és az ms fosapp összekapcsolása kiégette az agyam :( 1:1 pécéfeel volt ezt a két gennyedző sebet összeérinteni.... amikor xboxon edgeben kellett volna begépelnep a kontrollerrel a 20 karakteres passwordom (és gondolom utána a 2-factor kódot), ott elegem lett.... lekapcsoltam mindent. agyaltam, hogy esetleg deadisland2 vagy youtube, ám ekkor elment az áram és hajnali f2-ig vissza se jött (egész utcában).

de legalább a q2 kiegnek vége lett... bevallom ebben már semmi élvezetet nem találtam (alapjáték okés volt ehez képest), lassan 13 órája nyomjuk, nemtom kell-e ebbe még pár :) (jókieg + n64kieg.... mondjuk 240GS, szal jól fizetne :D )
PC-n ezek az appok működnek, Boxon és a Skype is vicces: a group chatbe az utolsó fél éven át nem jöttek át nálam az üzenetek, csak PC_n és telofonon láttam. Persze hívásra jó volt, egyébként nem konzolról pötyögnék, de ez is vicc. A Discordot Boxon nem tudom, PC-n, telefonon pillanatok műve beröffenteni nálam, és legalább szűri a háttérzörejeket. Meg kell oldani legközelebbre a Discordot, vagy play by e-mail játszhatjuk a Panzer General 2-t. Tulajdonkéeppen az MS a fos: szar náluk a first-party és a third-party is, na meg iPhone-on is. Ha Botond letörölné a Safarit...

Egyébként ez még csak a Mission Pack 2 volt, a Machine Games-féle JÓ kieg még hátra van, plusz a rövidke Quake II 64.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74746 2023.10.25. 15:42

arty írta:a kínai tolvajapp és az ms fosapp összekapcsolása kiégette az agyam : )
Te választottad ezt hosszas vergődés után, hogy ez végre nem kém app. Linkeltem az ms mit ír, hogy lehet nativ cset appá tenni xboxon. Ennél többet már nem tudunk tenni érted, ha nem boldogulsz, szerintem Vencel 30 másodperc alatt beállítja neked. :)
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74747 2023.10.25. 19:23

Ezt az új MGS collection-t el lehet felejteni. Ezeknek az állatoknak sikerült az 50Hz-re lassított PAL MGS-t újra kiadniuk PS1-es warpolással, bilinear upscale-el. Konkrétan minőségibb dolgot húzunk le naponta a wc-n a reggeli kávé után.
phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74748 2023.10.25. 20:20

Ez viszont piszok jól néz ki. Mondjuk ilyen képélességhez UE5-ben gondolom 3 napig renderelték.

phpBB [media]
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #74749 2023.10.25. 21:21

phpBB [media]
Avatar
arty

Hozzászólás #74750 2023.10.25. 23:19

Botond írta:Te választottad ezt hosszas vergődés után, hogy ez végre nem kém app. Linkeltem az ms mit ír, hogy lehet nativ cset appá tenni xboxon. Ennél többet már nem tudunk tenni érted, ha nem boldogulsz, szerintem Vencel 30 másodperc alatt beállítja neked. :)
akkor még nem ismertem a discord háttérsztorit, ill hogy mostanra a tencent 35% tulajdonosa.... már/még... :( szal rosszabb, mint kb bármi, beleértve waccappot, messengert, satöbbit :( :( :( az szól(t) mellette, hogy mindenen egyklikk és ment és perfekt (pc és teló - igen Zó, ott nekem se volt gondom)... de az xboxos verza meghaladta a képességeimet, valszeg telóról kellett volna indítani, de én ragaszkodtam h xboxon végignyomkodom (mert a szkennelést nem találtam meg a mobilapp-ban)...

a live party már 2008-ban is perfekt volt :P pedig akkor még a faszaszkájpal és a faszagchattel versenyzett! ;)
most is jó lenne, ha Zónak a telefonjához lenne egy kiba... egy fasza headsetje, minimum. 'zistenitmá.

de amugy kifogtunk egy rossz napot, lehet előtte 3 éve nem volt ilyen live-megállás :P
Avatar
arty

Hozzászólás #74751 2023.10.25. 23:24

benőmenő írta:Ezt az új MGS collection-t el lehet felejteni. Ezeknek az állatoknak sikerült az 50Hz-re lassított PAL MGS-t újra kiadniuk PS1-es warpolással, bilinear upscale-el. Konkrétan minőségibb dolgot húzunk le naponta a wc-n a reggeli kávé után.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=3U0rmjGJgoQ[/vieo]
a későbbi részek is csak 720p@1080p verzák, tehát a 720ra renderelt képet egy simagagyi upscale teszi első körben mosottabbá, majd azt méretezi tovább a 4k tévéd skálázója.... HURRÁKONAMI! JAPÓMINŐSÉG.

kvázi 1:1 a sztórokból levett 2&3 collection, 1 bitet nem írtak át benne. picit bántam, h nem vettem meg őket boxra, de úgyse játszanám sose........

szerk: a picsába, a peace walker megvan (x360-sxs) - miért ?!?!?
Avatar
Botond

Hozzászólás #74752 2023.10.25. 23:55

arty írta:akkor még nem ismertem a discord háttérsztorit, ill hogy mostanra a tencent 35% tulajdonosa.... már/még... :( szal rosszabb, mint kb bármi, beleértve waccappot, messengert, satöbbit :( :( :( az szól(t) mellette, hogy mindenen egyklikk és ment és perfekt (pc és teló - igen Zó, ott nekem se volt gondom)... de az xboxos verza meghaladta a képességeimet, valszeg telóról kellett volna indítani, de én ragaszkodtam h xboxon végignyomkodom (mert a szkennelést nem találtam meg a mobilapp-ban)...

a live party már 2008-ban is perfekt volt :P pedig akkor még a faszaszkájpal és a faszagchattel versenyzett! ;)
most is jó lenne, ha Zónak a telefonjához lenne egy kiba... egy fasza headsetje, minimum. 'zistenitmá.

de amugy kifogtunk egy rossz napot, lehet előtte 3 éve nem volt ilyen live-megállás :P
Mondtam/írtam, hogy jobb alsó sarokban a profilképet nyomva behozza a menüt amiben a scan is van.

De valóban egyszerűbb elmenni boltba, elkölteni tízezreket, majd visszajönni, mint türelemmel lenni másodpercekig, míg megkerül a scan gomb.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74753 2023.10.26. 08:19

arty írta:picit bántam, h nem vettem meg őket boxra, de úgyse játszanám sose........?
Metal Geart... Xboxra... hát jobb is, hogy nem vetted meg rá. :wilting:
Avatar
arty

Hozzászólás #74754 2023.10.26. 13:57

DanielT írta:Metal Geart... Xboxra... hát jobb is, hogy nem vetted meg rá. :wilting:
Mit lehet tenni, ha a superior kiadás xbox/xbox360 korszakban mindig az MS konzolra jött ki ? :nezze: ( ráadásul Philnél egyszer fizetsz, 3 generáción keresztül játszhatod... aki ps-re vette a gyűjteményt az most veheti meg ujra UGYANAZT a 720p-s "mocskot" :mf2: for teh plájerz! )

Botond írta:Mondtam/írtam, hogy jobb alsó sarokban a profilképet nyomva behozza a menüt amiben a scan is van.
De valóban egyszerűbb elmenni boltba, elkölteni tízezreket, majd visszajönni, mint türelemmel lenni másodpercekig, míg megkerül a scan gomb.
hol voltam én már akkor? régesrégen RÉDZSFÖLDÖN hánytam a tüzet! (és nem vettem semmit bánatomban, pedig kellett volna... dehát elment az áram a sztór alól :( )
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74755 2023.10.26. 16:38

Na, végre valaki aki tudja a Sony címek prezentációs minőségét. Kár, hogy ez a foslé játékokat készítő Remedy az, de hátha ez nem lett rossz.

phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74756 2023.10.26. 17:00

arty írta:szerk: a picsába, a peace walker megvan (x360-sxs) - miért ?!?!?
Co-op miatt megvettük egy deci Borsodi áráért, mielőtt a KOnami leveteti, mint a HD-sített 2-3-at.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74757 2023.10.26. 17:03

arty írta:akkor még nem ismertem a discord háttérsztorit, ill hogy mostanra a tencent 35% tulajdonosa.... már/még... :( szal rosszabb, mint kb bármi, beleértve waccappot, messengert, satöbbit :( :( :( az szól(t) mellette, hogy mindenen egyklikk és ment és perfekt (pc és teló - igen Zó, ott nekem se volt gondom)... de az xboxos verza meghaladta a képességeimet, valszeg telóról kellett volna indítani, de én ragaszkodtam h xboxon végignyomkodom (mert a szkennelést nem találtam meg a mobilapp-ban)...

a live party már 2008-ban is perfekt volt :P pedig akkor még a faszaszkájpal és a faszagchattel versenyzett! ;)
most is jó lenne, ha Zónak a telefonjához lenne egy kiba... egy fasza headsetje, minimum. 'zistenitmá.

de amugy kifogtunk egy rossz napot, lehet előtte 3 éve nem volt ilyen live-megállás :P
Van telós headsetem, csak éppen nem vittem vidékre, mert számítottam rá, hogy nem szabotálod a co-opot. És igazam volt, mert csak szabotáltad a végén :whatever:

Meg persze a fiók-Cloud II-met is jó lenne visszaszerezni, de nem esett útba. Bezzeg ha Botondnak lenne a PC-hez fülese, és nem iPhone-nal dobáltatná ki magát az appból...
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74758 2023.10.26. 17:04

DanielT írta:Metal Geart... Xboxra... hát jobb is, hogy nem vetted meg rá. :wilting:
Metal Geart csak MSX-re veszünk! MI is jut eszembe az MS-ről és az X-ről? :fejvakaras:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74759 2023.10.26. 20:59

Zóanagyvarázsló írta:Metal Geart csak MSX-re veszünk! MI is jut eszembe az MS-ről és az X-ről? :fejvakaras:
A hányás? Mert akkor hasonlóan jár az eszünk! :nezze:
Avatar
Botond

Hozzászólás #74760 2023.10.26. 22:06

Lepörgött a Trine5, xsx-en, coopban. Az idei egyetlen nem switches preorder játékom, meg volt két AOE2DE dlc is, asszem ez sokat elmond kezdésnek, hogy idén csak ennek a játéknak szavaztam preorderben bizalmat a switchen kívüli platformjaimon.

Röviden, elspoilerezve a konklúziót, maximálisan jó döntés volt. És hogy ne csigázzam a kritikusokat rögtön el is árulom azt a két hibát a játékban, amiket én találtam, nevezetesen, hogy

- online coopot indítva az mindig public, privát/friends only/meghívás only, vagy hasonló megszokott lehetőség nincs, aki online akar coopolni az viselje el, hogy random emberek is joinolnak. Ebből sok gond nem volt, 10 este alatt pörgött végig a cucc, esténként 2-2 pálya (és hát logikusan 10*2 az 20, szóval ennyi pálya van összesen), és ha 3x volt, hogy random joinolt, akkor sokat mondok, de persze őket is udvarisan instant kickel elbúcsúztattuk, illetve hogy
- csak a hostnál menti a gyűjtős acsik progresszét, aki joinol annál nem, vagyis a host 3-4 acsivel többet szerez egy végigjátszásnál, egy ennyire coop fókuszú játéknál ez szerintem hiba

De amúgy csupa jóságot tudok mondani a játékról, mert
+ gamebreaking bugok nélkül jelent meg (manapság szinte hihetetlen ez)
+ sima bugokkal se találkoztunk, tényleg úgy adták ki a játékot, hogy kész, patcht se kapott kiadás óta, mert hát minek is, ha nem kell
+ mindent átmentettek az előző részekből játékmenet szempontból, ami azokban jó volt
+ raktak be új képességeket a jól bevált három karakterhez, amikkel új ötletes kombinációk hozhatók létre a fejtörők megoldására
+ grafika pont annyit lépett előre, hogy smooth legyen, de mégis megőrizze a korábbi stílust
+ fluid, jó gameplay
+ coop része még mindig zseniális, főleg, ha classic módban nyomja az ember (én mindig ezt választom), amikor nincs karakter duplikáció, szóval nem lehetnek egyszerre ketten íjászok, és úgy kell együttműködni
+ a coop végigjátszás után tűnt fel, hogy visszamenve szólóban egy acsiért jelentősen eltér a pálya, ezután néztem pár youtube videót szóló végigjátszásról, és hát ég és föld a szóló és a coop pálya az elénk gördülő akadályok tekintetében, tényleg dolgoztak azon, hogy megfelelő nehézségű legyen a coop, ne csak a szólóban is leküzdhető akadályokra ketten futunk rá, és akkor egyből easymode, hiszen szólóban is menne. Zseniális és le a kalappal. Lehet a korábbi részekben is így volt, de azokban sose mentem a pályákra szólóban.

A vége 850/1000 GS lett, ami pontszámnak is jó lenne a játékhoz, csak azért nem 10/10, mert a fenti két bosszantó dolog van, és mégis csak egy félindie, féláras játék (normál ára sincs 10k, szóval nem egy 20-30k árú "nagy" játék) sorozat 5. része, azért vmennyire rókabőr ez, még akkor is ha a jóféle rókabőr ez.

Vissza: “Leáldozott.hu”