A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Avatar
Botond

Hozzászólás #74341 2023.09.12. 09:08

benőmenő írta:Nekem teljesen mindegy mire optimalizálják, mert pont nem érdekel a Starfield.
Ellenben ha valaki kiad valamit PC-re és a szokásosnál rosszabbul fut Nvidián, akkor ne csodálkozzon hogy a PC-sek jelentős része ezt szóvá teszi, hiszen majd' mindenkinek ződ kártyája van azon a platformon.
Nem fut rosszabbul, az fsr nyílt szabvány, ugyanúgy fut. A gond, hogy nem fut jobban nvidián, hanem ugyanúgy fut. Tökre nem ugyanaz a kettő, ugye.
Avatar
arty

Hozzászólás #74342 2023.09.12. 10:00

Castle82 írta:A gémvörksz még értem a rinyát, de a fizikszért ""megérte"" a hiszti,máig szinte nincs olyan játék amiben olyan részecskefizika volt mint a physx-es játékokban ahol meg van ott elvérzik a játékosok gépeinek java és még akkor sem olyan komoly a fizika...:)
Egyébként amellett hogy egyetértek és ugyan úgy köcsögségnek tartom az FSR kihagyását mint a DLSS kihagyását, gyakorlatilag inkább az AMD szponzorált játékoknál nincs DLSS. Az Nvidia által szponzorált játékok szine javában ott az FSR, ugyan ez nem mondható el visszafelé. Kiváncsian várom mit hoznak FSR3 szinten ha végre méltóztatnak kitolni, kéne a vga piacra is verseny felsőkategóriában mert jelenleg kényelmes az Nvidia előnye noha az RX szériával szépen jön fel az AMD.

Kép
jah, megérte. jól jártál/jártunk vele, sztenderd lett és nem vezetett hosszabb távon az egyszereplős piachoz :D (és akkor is jó lett volna, ha anno az AMD játsza el ugyanezt!)

Mégegyszer, mert nem teljesen érted: a dlss csak nvidián megy. Annak kihagyása az fsr javára össze sem hasonlító húzás az fsr kihagyásával.
Pláne még1x, hogy két perc alatt lett mod.
Az FSR3 semmiféle csodát nem hoz majd, hiszen továbbra sincs dedikált erőforrás/AI a radeonokban a varázslatra, de pénz se ilyet kifejleszteni.
Az RT meg megteszi azt a piaccal, amit anno a fizix, ebből nem tudom, hogya tudna verseny lenni :)
Avatar
arty

Hozzászólás #74343 2023.09.12. 10:52

benőmenő írta:A piac 80%-ának Nvidiája van, akiknek a nagyrésze pont leszarja hogyan fut valami egy olyan hardveren, ami neki nincs.
Közben jönnek a Forza preview-k. Ez a minden autóhoz grindold ki a 'zikszpét, különben nem vehetsz rá verseny gumit már önmagában instant skip nálam.
Pont ezt mondom: az nvidiások nagyrésze korlátolt gyökér. (ahogyan az amdsek nagyrésze is az :D )

De lesz benne 20 versenypálya, ami másik 25 játékban is bennevan, ahol jobb a fizika (és esetleg a graf is) !!!44
Pedig ezt a free dlc tervet tudnám támogatni (gt7 miatti kényszer gondolom....), de ahogyan az fh5-öt se indítottam még el, úgy ennek sincs sok esélye.
Najó, ha mindenki égig magasztalja, akkor azér' nem maradnék ki belőle :D
Avatar
arty

Hozzászólás #74344 2023.09.12. 10:55

Botond írta:Nem fut rosszabbul, az fsr nyílt szabvány, ugyanúgy fut. A gond, hogy nem fut jobban nvidián, hanem ugyanúgy fut. Tökre nem ugyanaz a kettő, ugye.
Kvázi szarabbul fut a játék vidián, mivel ez egy ősi motor. Ez PONT ideális az amd(konzol) felépítésére, ami nyers erőben (raszterizáció) erősebb a vidiáknál (ahol más a fókusz 5 éve!).
Avatar
Botond

Hozzászólás #74345 2023.09.12. 11:07

arty írta:Pont ezt mondom: az nvidiások nagyrésze korlátolt gyökér. (ahogyan az amdsek nagyrésze is az :D )

De lesz benne 20 versenypálya, ami másik 25 játékban is bennevan, ahol jobb a fizika (és esetleg a graf is) !!!44
Pedig ezt a free dlc tervet tudnám támogatni (gt7 miatti kényszer gondolom....), de ahogyan az fh5-öt se indítottam még el, úgy ennek sincs sok esélye.
Najó, ha mindenki égig magasztalja, akkor azér' nem maradnék ki belőle :D
Meg amúgy se fér bele egy délutánba, se az fm8, se az fh5, szalz alapból kuka!
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74346 2023.09.12. 16:09

Castle82 írta:A gémvörksz még értem a rinyát, de a fizikszért ""megérte"" a hiszti,máig szinte nincs olyan játék amiben olyan részecskefizika volt mint a physx-es játékokban ahol meg van ott elvérzik a játékosok gépeinek java és még akkor sem olyan komoly a fizika...:)
Egyébként amellett hogy egyetértek és ugyan úgy köcsögségnek tartom az FSR kihagyását mint a DLSS kihagyását, gyakorlatilag inkább az AMD szponzorált játékoknál nincs DLSS. Az Nvidia által szponzorált játékok szine javában ott az FSR, ugyan ez nem mondható el visszafelé. Kiváncsian várom mit hoznak FSR3 szinten ha végre méltóztatnak kitolni, kéne a vga piacra is verseny felsőkategóriában mert jelenleg kényelmes az Nvidia előnye noha az RX szériával szépen jön fel az AMD.

Kép
Ja, én ezt a linket terveztem betenni, de napok óta nem jutott idő fórumozásra. Látszik, hogy a Sony mellett a Square Enix a kivétel, ők is ki tudták alkudni az AMD szponzorálta játékukba a DLSS-t is, és ők tényleg day1. Abban igaza van artynak, hogy mivel FSR van Nvidiával is, így a hiánya kínosabb lenne a nyílt szabványnak, de ettől még lehetőség- és minőségcsökkentést jelent (én azért elvoltam az FSR1-gyel a Sniper Elite 5-ben)(. Ez nem jó. Jó dolog az AMD-től a nyíltság, de az Nvidia az előremutatóbb (néha túlságosan is, lásd RT). A PhysX-et viszont felvásárolta az Nvidia, mint a nagy kiadók a kicsiket, az azért nem saját innováció.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74347 2023.09.12. 16:14

arty írta:Én nem árulok zsákbamacskát (avatárom!!!), de mégis csak vonakodva mondod ki rám, hogy KRETÉN FANBOJ! :D

Itt az AMD szponzoráció adott, ők se árulnak zsákbamacskát, odabaszatták a logót, NYILVÁN voltak elvárások. És jah, ez undorító, hánynék is szívesen, ha nem a szopóoldalon töltöttem volna az elmult 15 évet :D
A büdösféreg vidiások meg ki vannak bukva, amikor EGY KURVA ALKALOMMAL a SZÁZÖTVENBŐL ezegyszer ők "szopnak" (amennyire szopás egy no-dlss játék - HÁT legalább nincs benne amd exklu feature és nvidiát lassitó middleware basszameg!!!!).

Ezek a büdösféreg nvidiások hol a retkes picsában voltak, amikor a fizixért és a gémwörkszért, újabban a falig tolt RT miatt és az FSR kihagyásáért kéne tüntetni?
Márpedig a tultolt RT az megbassza az amdseket, ahogyan a dlss only játék sem megy az amds hardveren, de a gémwörksz és a fizix is hasonló volt .... és ezt tedd oda az FSR gyengébb képminőségéhez (ami nemcsak nvidiásokat bánt, nyilván az amd-seknél UGYANUGY ottvan! még ha a starfieldről a DF el is mondta, hogy ebben spec PONT "okés" az FSR2.2).

Ha pedig mindez nem volna... csak a gondolatkísérlet kedvéért: tedd már oda a legutóbbi from fos mellé (elden ring, sehol nem oké 60fps) a bethesda fallout4/76ját (ami nem tökéletes 20fps-t tudott a gennygraf mellé) és kérlek mond komoly arcal a pofámba, hogy a FROM fakezűbb ÉÉÉÉÉS a hozzájuk képest prő bethesdának kutya kötelessége lett volna a 0.1%-nyi dlss3 birtokos igényét a 100%-nyi vásárló elé helyeznie. Szerintem a 4090 tulajok is tökre elégedettek egy gémbrékingbugos fossal, HA az 720p-ről jobb minőségben skálázódik 4k-ra, merthát EZ a lényeg és legfontosabbabbabbabb. (pláne tudva, hogy a dlss-t/fsr-t modokkal a userek is meg szokták oldani kb egynapok alatt, míg ugyanez gémbréking bugokra max a magárahagyott, végszükségben levő játékra igaz inkább)

Felbasztam most magam. Nem rajtad/rajtatok, a kretén vidiásokon. Ideális világban ezek a véglények is szopnának 15 éven át a játékok felében, amiben amd ficsöröket nem látnak, szopnak a szaggatással, stb stb stb.
Hát sajnos nem. Nekik 1 kurva játék day1 dlss-e a PROBLÉMA, amiből nagyobb sírást rendeztek, mint mi amdsek a teljes elmult 15 évben összesen. Oké, az is igaz, hogy MI lassan hárman maradunk csupán :D
De a kreténvídiás nem úgy létezik, ahogy azt elképzeled. Egy csomó új játékos a piacon akkor érkezett, amikor már mindegyvót, másnak meg fingja sincs az egészről, mert más állította össze a vasát vagy konzolos volt. Azokról nem is beszélve, akik Radeonról váltottak. Millió és egy helyzet van, fölösleges X évvel ezelőtti fórumos flame-ek miatt bosszúért lihegni. Valójában egyébként is az lenne, csak így még nagyobb agyrém. Nagyon szeretnék jobb FSR-t és alapvetően jobb AMD-t, mert továbbra sem a csúcsba szeretnék fektetni VGA-nál.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74348 2023.09.12. 16:24

Botond írta:Nem kéne ezt ennyire szélsőségesen megélni, én nem írtam és nem is gondoltam, hogy bárki kretén lenne, te viszont egyből a fanboi vagdalkozáshoz nyúlsz, ha vmi nem tetszik.

A játékok fejlesztése és optimalizálása idő és pénz, és sajnos ebből senkinek sem áll rendelkezésre végtelen.
A Sony először fejleszt és optimalizál a ps-re, majd arra rá két évre van pc port.
A starfield konzol fejlesztés és optimalizálás szerdán zárult le első körben (mert hogy a ptchegetés nyilván megy majd még), és arra rá 0 másodpercre volt pc port. Igenis, 2 év portolási idővel kevesebb az kevesebb és nem több. És igenis érthető, ha első körben a saját hw-eikre forgatták be az optimalizálási időt, és majd talán vmikor az egyéb gyártókéra, esetleg 6-24 hónap alatt, ahogy az szokás.
Emiatt bashingelni az nem fanboiság kérdése, sokkal inkább héterkedés, a többieket nem bashingelni emiatt meg kettősmérce, és engem pl ez utóbbi szokott triggerelni.

És ja, a fanmade dlss support az tök ugyanaz, mint a hivatalos. Ha az nem 100%ig optimalizált, vagy ha az official ms által kiadott megoldás nem 100%ig optimalizált, akkor ugyanaz a sajtó visszhang, meg a játékos review, szóval a kettő tök ugyanaz, belerakhatták volna tesztelés nélkül, az se baj, ha 2 másodpercenként CTD, hiszen nem számít, csak legyen, az hogy tesztelve működjön, az mindegy. Mert a day0 fanmodon, ha a kiadás óta eltelt összes időt a dlss mod tesztelésére fordították, akkor is 0 percet teszteltek. Ezek mindegyenértékű dolgok.

Na mindegy, bocs, hogy a fejlesztéssel és optimalizálással kapcsolatban ilyen elhanyagolható és irreleváns dolgokon rugózok fanboiként, mint idő meg pénz!
A betett listákból is az látszik, hogy ez policy. Az alábbi mellébeszélés (az alábbi linkemről), csak megerősíti:

To clarify, there are community sites that track the implementation of upscaling technologies, and these sites indicate that there are a number of games that support only DLSS currently (for example, see link).

AMD FidelityFX Super Resolution is an open-source technology that supports a variety of GPU architectures, including consoles and competitive solutions, and we believe an open approach that is broadly supported on multiple hardware platforms is the best approach that benefits developers and gamers. AMD is committed to doing what is best for game developers and gamers, and we give developers the flexibility to implement FSR into whichever games they choose.

AMD Spokesperson to Wccftech


A konzolok AMD-sségnek csak a partnerkedős kapcsolatépítés miatt van ehhez releváns köze. Persze amennyire izgat a Starfield, nem megyek a falnak egyelőre, ráadásul az eddigi MS-játékokban még FSR sem volt, tehát ez - pláne a moddolhatósággal együtt - akár előrelépésnek is fel lenne fogható. Csak hát eddig alacsony szinten volt a gépigény. Nekem az fanboikidás, hogy megy a mosdatás, miszerint ez nem politika, hanem az AMD-s konzolok miatt ezt dobta a gép. És mindez tényként. Nyilván 100%-ig én sem látom a hátteret, de azért az információk nem technológiai döntésre utalnak. Az AMD-s játékokba meg utólag se szokott érkezni DLSS. Majd meglátjuk, hogy ebben az esetben is így lesz-e, vagy nagyon szeretnének FILék jó fejeknek tűnni.

A bashingelős-haterkedős vonalad nem tudom, kinek szól, hiszen én eddig is szóvá tettem, de nyilván egy forró témánál merül fel jobban a topikban. Annak sem örülök, hogy a Plague Tale 2-ben nincs FSR, csak ugye nem volastam a téma kapcsán róla, én meg minek kerestem volna az opciókban? Mindenesetre a sorminta alapján az valószínűleg nem az Nvidia kérése volt, az Asobo meg fakéz.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74349 2023.09.12. 16:27

Ultra korrekt tech és fejlesztői bemutató:

phpBB [media]
Avatar
Botond

Hozzászólás #74350 2023.09.12. 17:54

Zóanagyvarázsló írta:A betett listákból is az látszik, hogy ez policy. Az alábbi mellébeszélés (az alábbi linkemről), csak megerősíti:



A konzolok AMD-sségnek csak a partnerkedős kapcsolatépítés miatt van ehhez releváns köze. Persze amennyire izgat a Starfield, nem megyek a falnak egyelőre, ráadásul az eddigi MS-játékokban még FSR sem volt, tehát ez - pláne a moddolhatósággal együtt - akár előrelépésnek is fel lenne fogható. Csak hát eddig alacsony szinten volt a gépigény. Nekem az fanboikidás, hogy megy a mosdatás, miszerint ez nem politika, hanem az AMD-s konzolok miatt ezt dobta a gép. És mindez tényként. Nyilván 100%-ig én sem látom a hátteret, de azért az információk nem technológiai döntésre utalnak. Az AMD-s játékokba meg utólag se szokott érkezni DLSS. Majd meglátjuk, hogy ebben az esetben is így lesz-e, vagy nagyon szeretnének FILék jó fejeknek tűnni.

A bashingelős-haterkedős vonalad nem tudom, kinek szól, hiszen én eddig is szóvá tettem, de nyilván egy forró témánál merül fel jobban a topikban. Annak sem örülök, hogy a Plague Tale 2-ben nincs FSR, csak ugye nem volastam a téma kapcsán róla, én meg minek kerestem volna az opciókban? Mindenesetre a sorminta alapján az valószínűleg nem az Nvidia kérése volt, az Asobo meg fakéz.
Vaaaagy a listából az derül ki, hogy ha van egy megoldás ami minden gpun működik, akkor kurvafelesleges fejlesztési és optimalizalasi időt rakni egy olyanba, ami a gpu ~20%án nem működik.
/szerk: kivéve ha nvidia bőrönd, ugye
Avatar
Necro

Hozzászólás #74351 2023.09.12. 20:11

DanielT írta:Ultra korrekt tech és fejlesztői bemutató:
Valamiért borzalmasan néz ki az összes autó fényezése.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74352 2023.09.12. 20:17

Necro írta:Valamiért borzalmasan néz ki az összes autó fényezése.
Azért vannak jó pillanatai, de van amikor "Forzás"... De eddig ez a legszebb, a kontrasztot kellene kicsit megtolni, vagy a "kamera" expozíciót levenni, mert van amikor nagyon túl van lőve.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #74353 2023.09.12. 21:42

HW Réjtrészing és Resident evil 4/village az új iphoneon!
Lecserélem a ps5-öt szerintem!!
Spoiler
Majd egy pro-ra, ha jön :pias:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74354 2023.09.12. 23:10

Botond írta:Vaaaagy a listából az derül ki, hogy ha van egy megoldás ami minden gpun működik, akkor kurvafelesleges fejlesztési és optimalizalasi időt rakni egy olyanba, ami a gpu ~20%án nem működik.
/szerk: kivéve ha nvidia bőrönd, ugye
Az elméleted ott bukik meg, hogy a semleges játékokba is be szokott kerülni. Éppen ezt a kapálózást hívom fanboikodásnak.
Avatar
Necro

Hozzászólás #74355 2023.09.13. 04:55

DanielT írta:Azért vannak jó pillanatai, de van amikor "Forzás"... De eddig ez a legszebb, a kontrasztot kellene kicsit megtolni, vagy a "kamera" expozíciót levenni, mert van amikor nagyon túl van lőve.
Vannak, de pl. 13:15-nél valamiért nagyon természetellenes, meg amikor 13:25-kor fordul a kamera a subaru körül az úgy néz ki mintha a tükröződés nem követné le a kameramozgást.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74356 2023.09.13. 06:23

Zóanagyvarázsló írta:Az elméleted ott bukik meg, hogy a semleges játékokba is be szokott kerülni. Éppen ezt a kapálózást hívom fanboikodásnak.
Igen, asszem az eddigiek alapján bátran mondhatjuk, hogy fsr fanboi vagyok. :) Azért ha az arzénos tapéta technológia megszűnik végre, akkor még mindig lehetek Playstation fanboi.
Szerintem az baj, ha vki szerint fanboiság kérdése, hogy egyes profitorientált cégek az egyes cselekedeteket nem az üzleti racionalitás mentén próbáljuk vizsgálni, hanem a személyes preferencia mentén, aztán ha vkivel nem értünk egyet, akkor meg mehet a jelzőkkel dobálózás. Vmi ilyesmi miatt döglődhet a fórumozás, mint műfaj.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74357 2023.09.13. 07:32

Botond írta:Nem fut rosszabbul, az fsr nyílt szabvány, ugyanúgy fut. A gond, hogy nem fut jobban nvidián, hanem ugyanúgy fut. Tökre nem ugyanaz a kettő, ugye.
Ööö, nem. Az ÖSSZES többi játék alapján ekvivalens AMD-hez képest az Nv kártyák (pl. 6800XT vs RTX 3080) 15-20%-kal produkálnak kevesebb frémet. Cserébe ultra árnyékoknál még a framepacing is kiszopósodik azon ami nem Radeon. Intelen talán elindul már a játék, de nem biztos.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74358 2023.09.13. 08:19

benőmenő írta:Ööö, nem. Az ÖSSZES többi játék alapján ekvivalens AMD-hez képest az Nv kártyák (pl. 6800XT vs RTX 3080) 15-20%-kal produkálnak kevesebb frémet. Cserébe ultra árnyékoknál még a framepacing is kiszopósodik azon ami nem Radeon. Intelen talán elindul már a játék, de nem biztos.
A last of us pc portban is ezért tud 15-20%al többet a 6800xt, mint a 3080as, mert az AMD lefizette az ms-t vagy mert az ms fizette le az AMDt?
Első gém a tesztben a tlou1 pc.

De van ott cyberpunk is, az AMD flagship játéka, ahol látszik is az AMD bőrönd, mert 10%ot ver a 6800xt a 3080asra, és hát persze az ms lefizette az EAt is, mert az f1 2022ben már 30% feletti a 6800xt frém előnye. Vagy ugyancsak ott az ms másik ármánykodása a God of war, szintén 10% feletti 6800xt frémelőnnyel.
Vagy én nem értem az ekvivalens kifejezést vagy azt értem félre, hogy más játékokban rendben a 6800xt 15-20%os előnye csak itt, mertcsak.

Aztán már csak azért is megalapozott ez az AMD bőrönd vagdalkozás, mert ugye a gsync-freesyncnél nem láttuk pont az ellenkezőjét, az összes Samsung tv nem azért freesynces, mert az a nyitott szabvány, hanem mert AMD bőrönd.

Meg tökre érthető is ez a bőrönd ellenes liga ami összeállt, hiszen az idei év nem az amikor ment a Sony bőrönd a square enixnek, hogy az ff16ból ne legyen dlss verzió és ennek kapcsán ment a tapsikolás itt, hogy dejó bőrönd az!

Értem én, hogy az nvidia az isten, és a tények nem zavarnak, de baszki az internet korában nem kell már hasraütésre bemondani számokat, megnézel egy YouTube tesztet és látni, hogy a 6800xt porbafingja a 3080ast, mert hát vram.
Zónak is hiába szipiszupi sok vramos 3060asa van, mégis aoe3de be tudott omlani elfogyott a vram üzenettel. Nvidia ezt elspórolja és ami van vram, azt is szarul használja. De cserébe van dlss meg Rt 8-10 játékban is! Köcsög AMD meg bárkinek fele munkával ingyen elérhetővé teszi az fsr-t.

Ha az nvidián múlna a VRR is még mindig a milliárdosok úri huncutsága lenne, jajjdekár, hogy nem így alakult, ugye!
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74359 2023.09.13. 08:33

Greyfox írta:HW Réjtrészing és Resident evil 4/village az új iphoneon!
Lecserélem a ps5-öt szerintem!!
Spoiler
Majd egy pro-ra, ha jön :pias:
Már mindenen instant jobb lesz a ray-tracing mint a konzolokon, ez a topik jött velem épp szembe: Nintendo Switch 2 Can Run BOTW at 4K Res, 60 FPS; May Be Capable of Better Ray Tracing Than PS5/Xbox Series X.

Felkészül: Robotporszívók!
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74360 2023.09.13. 08:34

Botond írta:Értem én, hogy az nvidia az isten, és a tények nem zavarnak, de baszki az internet korában nem kell már hasraütésre bemondani számokat, megnézel egy YouTube tesztet és látni, hogy a 6800xt porbafingja a 3080ast, mert hát vram.
DF.jpg
HU.jpg

szerk.: a 4k-s HU képet kicseréltem 1440p-re, mert a DF-es is ezen a felbontáson van. Az eredmény ugyanaz.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74361 2023.09.13. 08:52

benőmenő írta:[attachment=1]DF.jpg[/][attachment=0]HU.jp]
szerk.: a 4k-s HU képet kicseréltem 1440p-re, mert a DF-es is ezen a felbontáson van. Az eredmény ugyanaz.
Igen, de ugye az átlag az sok eredményből jön ki, amiben benne van az is, amikor a 6800xt ad le több frémet, és az is, amikor a 3080as.
Akkor most ugyanígy hőbörögni kell a cod miatt is, ahol szintén van 15% előnye a 6800xt-nek? Az is AMD vagy ms bőrönd?
Halo infitineben vidia +10%, az FH5ben +20% a radeonnak. Ebből mi a konklúzió? Ki bőröndözött le kit az ms háza körül?
És ez még mindig nem magyarázza azt, mert ugye a hw unboxed kihagyta a Sony portokat, hogy ott miért ver 10-15%okat a Radeon a 3080asra? Ms bőrönd?!

Szóval ja, ha ügyesen handpickeled mit tesztelsz, mit hagysz ki, akkor ki tud jönni a +/-30% skálán bármi, akár egyenlő is, de egyáltalán nem kiugróan ritka a +15% a 6800xt javára, főleg ha mondjuk szűkítjük a kört az ms és a Sony saját konzolportjaira pl, mert azok biza a +15%ot adják ki, mert hát suprise, suprise azoknak a konzoljaiban AMD van, azt jobban értik tudják, és evoilá, ez látszik is. Nem csak a starfieldnél, hanem szinte mindegyik ms és Sony sajátmárkás konzolportnál.
De azért lepődjünk meg, sőt egyenesen háborodjunk fel, hogy megint ugyanaz történt ami a tlou1, gow, fh5, stb esetén és akkor szót se érdemelt, de most, hát most már skandallum!
Avatar
Botond

Hozzászólás #74362 2023.09.13. 09:18

Segítek. Az általad linkelt hw uboxed szerint a 6800xt az 6%al lassabb az RT hatást kiszűrve (nincs RT a starfieldben sem, szóval ez jó szempontnak tűnik), mint a 3080as. A linken pont ott van a videó, ahol a 1440p táblájuk van, de képen is mutatom:
Kép
Tehát az átlag az úgy jön ki, hogy sok eredményt kiátlagolunk. Itt pl a -6% úgy jön ki, hogy +17%tól -35%ig van minden. És a +17% nem cáfolja azt, hogy -6% az átlag, és a -6% átlag mellett létezik a +17% is. Csoda!

Annyi szépsége van még ezeknek a statisztikai dolgoknak, hogy ez ugye itt nem 15 játék, de ha ragaszkodunk a 15 játék átlagához, akkor felmerül, hogy mit szeretnénk bizonyítani? Mert ha az alsó 15öt választjuk, akkor be tudjuk bizonyítani, hogy 3080>all, ha a felső 15öt, akkor meg be tudjuk bizonyítani, hogy azért elmebeteg az aki a 3080ast választja a radeonnal szemben.
És amúgy én még azt is behozom a képbe, amire ugye nem kaptam választ, de kérdeztem, hogy a tlou1 esetén a +15% a radeon javára, az ms bőrönd e? Mert a hw unboxed ügyesen úgy válogatta össze ezt a listát, hogy minden sony konzolportot kihagytak belőle, a HZD-t leszámítva, ahol marginális a radeon előnye.
Ha mondjuk csak az ms és a sony konzolportjait vizsgálnánk, akkor azt látnánk, hogy azok a stúdiók a saját cégük hw-t ismerték ki, és ennek megfelelően az azonos hw architektúrán levő gpu-k előnyben vannak. Nem a starfield az egyetlen konzolgyártós port ahol +15% van az "ekvivalens" nvidia hw-el szemben, hanem ugyanez van a tlou1, gow, fh5, stb esetén is többnyire. Csak ott elmaradt ez az összeesküvés gyártás a gyíkemberekkel meg a bőröndjeikkel.

Sajna ezek a rögvalóságok, a belsős stúdiók a saját cégük hweire optimalizálnak, és mivel rdna van a saját hwben, ebből aztán profitál az ugyancsak rdna-s pc. Nem kizárólag a starfieldnél, hanem 10ből 8 konzolportnál, ami sony vagy ms fejlesztés.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74363 2023.09.13. 10:14

Botond írta:Sajna ezek a rögvalóságok, a belsős stúdiók a saját cégük hweire optimalizálnak, és mivel rdna van a saját hwben, ebből aztán profitál az ugyancsak rdna-s pc. Nem kizárólag a starfieldnél, hanem 10ből 8 konzolportnál, ami sony vagy ms fejlesztés.
Ezt csak így kontextus nélkül és bármilyen aktuálpolitikai áthallás csupán a véletlen műve:
Csoport A lenni ilyenek: Lyo
Csoport B lenni: rósz
De ha mi, csoport A lennénk olyan előnyben mint csoport B, akkor még többet lopnánk, csalnánk, visszaélnénk. Mert az jár és miénk a morális fölény!
Avatar
Botond

Hozzászólás #74364 2023.09.13. 10:21

benőmenő írta:Ezt csak így kontextus nélkül és bármilyen aktuálpolitikai áthallás csupán a véletlen műve:
Csoport A lenni ilyenek: Lyo
Csoport B lenni: rósz
De ha mi, csoport A lennénk olyan előnyben mint csoport B, akkor még többet lopnánk, csalnánk, visszaélnénk. Mert az jár és miénk a morális fölény!
Nem, ez most az a kategória, hogy aki minden nap úszni jár, az jobban úszik, mint aki minden nap futni, hiába sport-sport.
A két konzolgyártó cég saját fejlesztői rdna-zni járnak, és ez minden rdna esetben látszik. Ha tetszik, ha nem tetszik. És ebben még csak meglepő sincs.

Ami meglepő, hogy a tlou1 esetén még volt nyoma a racionalitások felfogásának, és mindenki értette, hogy miért 15%-al több a frém a 6800xt-n, mint a 3080ason, hiába ekvivalens egy fantom univerzumban a két kártya, míg a starfield esetén hirtelen előjött a csoportos amnézia, és ez gond lett. Ez ilyen kettősmérce, vagy héterkedés feeling nekem, de nyilván fanboi vagyok meg kretén amikor elfogynak az érvek.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74365 2023.09.13. 10:55

Botond írta:Nem, ez most az a kategória, hogy aki minden nap úszni jár, az jobban úszik, mint aki minden nap futni, hiába sport-sport.
A két konzolgyártó cég saját fejlesztői rdna-zni járnak, és ez minden rdna esetben látszik. Ha tetszik, ha nem tetszik. És ebben még csak meglepő sincs.

Ami meglepő, hogy a tlou1 esetén még volt nyoma a racionalitások felfogásának, és mindenki értette, hogy miért 15%-al több a frém a 6800xt-n, mint a 3080ason, hiába ekvivalens egy fantom univerzumban a két kártya, míg a starfield esetén hirtelen előjött a csoportos amnézia, és ez gond lett. Ez ilyen kettősmérce, vagy héterkedés feeling nekem, de nyilván fanboi vagyok meg kretén amikor elfogynak az érvek.
A Last of Us 1 PC verziónál az lehet a magyarázat, hogy ott már az is egy win, hogy nem akkora határszar nevetség tárgya, mint a megjelnéskor volt.
A Starfieldnél csupán az anyagi szempontból legtöbb lehetőséggel rendelkező kiadó játékán az látszik hogy nem egy Gears 5/FH4-5 igényességű PC-s kiadás született, hanem ezen szint alatti.
Eszemben sincs semelyik céget sem védeni, csak arra hívtam fel a figyelmet ha a platform 80%-ának jelentősen szarabbul fut a cucc mint várta, akkor ott nem nagyon kell tovább keresgélni hogy miért van némi sivalkodás emiatt.
Nem véletlen hogy sok gyártóprogramban nem szereplő játék Nv-át preferál, vagy hogy olykor az objektívan gyengébb PS5 több figyelmet kap mint a Series X verzió. Egyszerűen az a csoport a potenciálisan több vásárló.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára benőmenő 2023.09.13. 11:01-kor.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74366 2023.09.13. 11:00

benőmenő írta:A Last of Us 1 PC verziónál az lehet a magyarázat, hogy ott már az is egy win, hogy nem akkora határszar nevetség tárgya, mint a megjelnéskor volt.
A Starfieldnél csupán az anyagi szempontból legtöbb lehetőséggel rendelkező kiadó játékán az látszik hogy nem egy Gears 5/FH4-5 igényességű PC-s kiadás született, hanem ezen szint alatti.
Eszemben sincs semelyik céget sem védeni, csak arra hívtam fel a figyelmet ha a platform 80%-ának jelentősen szarabbul fut a cucc mint várta, akkor ott nem nagyon kell tovább keresgélni hogy miért van némi sivalkodás emiatt.
Na ez a fanboios szerecsenmosdatás, hogy:
“ Csoport A lenni ilyenek: Lyo
Csoport B lenni: rósz”
Ha A csoport vagy, akkor jó a +15% az rdna-n, B csoportnál ugyanez rossz. Ezt jól írtad!
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74367 2023.09.13. 12:32

Botond írta:Igen, asszem az eddigiek alapján bátran mondhatjuk, hogy fsr fanboi vagyok. :) Azért ha az arzénos tapéta technológia megszűnik végre, akkor még mindig lehetek Playstation fanboi.
Szerintem az baj, ha vki szerint fanboiság kérdése, hogy egyes profitorientált cégek az egyes cselekedeteket nem az üzleti racionalitás mentén próbáljuk vizsgálni, hanem a személyes preferencia mentén, aztán ha vkivel nem értünk egyet, akkor meg mehet a jelzőkkel dobálózás. Vmi ilyesmi miatt döglődhet a fórumozás, mint műfaj.
Sejtheted, hogy az AMD és az MS viszonylatában gondolom úgy, hogy fanboi irányba tolod túl a biciklit, az arzésnos tapéta esetben meg nyilván a hater irányba. Hogy minek a címkék? Ez jogos felvetés, én sem szeretem őket, csak miután te is folyamatosan dobálod őket (nem mindig alaptalanul, hozzá is tartozik a topikhoz), és azt látom, hogy úgy szűröd az ismert tényeket és a másik mondataid (vagy az alábbi seggedből előhúzott állítás, amire legutóbb reagáltam), ahogy az az elfogultságaidnak megfelel, és ezért egyre nehezebb normálisan beszélni valamiről.

Ezt eredetileg egy sokkal keményebb megfogalmazással írtam volna meg (mármint nem most, hanem már korábban), amiért kb. DT bannolt volt a védelmedben, de nyeltem egy nagyot, és beértem a fanboiozással. Értem én a görbe tükröt és a túlcsorduló Sony-éltetés okozta sokkot, de szerintem a mi vitáinktól függetlenül is túltoltad az ellensúlyozást. Mondanám, hogy ez szinte ki is nyírta a topikot, de nyilván már csak egy szomorú folyamat része van. Sok volt ez így mostanában.

A Starfield kapcsán meg továbbra sem értem a nagy haterkedés felfedezését, a topik szintjén semmi extra nem volt, a többen jelezték, hogy várják a játékot, a szokásos Bethesda elcseszések ennyi kritika kiváltásához bőven elegek. És továbbra sem mindegy, hogy futottak még játékról van szó, netán trükkök nélkül is hasítóról, vagy az év egyik legnagyobb megjelenéséről, ami amúgy nagyon is rászorulna minden trükkre. Mellesleg a Bethesdánál azért elég komolyak a PC-s gyökerek, tehát ha azt mondjuk, hogy a PC-s store-os, windowsos, office-os, MS felvásárlása miatt szarnak jobban a PC AMD-n túli többségére (nyilván ennél bonyoilultabb a képlet, amióta a Morrowindből milliók mentek el ősboxon, az Oblivion meg óriási multiplatfrom siker lett), az azt jelenti, hogy az MS-felvásárlás PC-s szemmel nem egyértelműen pozitív, és mégiscsak az Activision Blizzard akvizíciója ellen kellene tüntetnem. Már, ha eléggé érintenének e kiadók új portékái hozzá.

A bőröndözés meg régóta létező dolog, a sponsorship nem viccből van (és nem feltétlen csak a pénzről szól, nyilván az AMD pénze a Starfield büdzséjéhez mérten elenyésző, legalábbis nagyon meglepődnék, ha máshogy lenne). Persze a részleteket nem tudjuk, és arty is szerette mindig eltúlozni. Az AMD korábban idézett bullshitelése egyébként beismeréssel ér fel. Ha ők sose kérnék explicit módon, hogy maradjon ki nvidiás feature, akkor nem ezt adták volna ki. Persze az Nvidia meg máskor bully az iskoludvaron, de most őt lökték fel, most ő játszhatja jófiút.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74368 2023.09.13. 12:36

Botond írta:A last of us pc portban is ezért tud 15-20%al többet a 6800xt, mint a 3080as, mert az AMD lefizette az ms-t vagy mert az ms fizette le az AMDt?
Első gém a tesztben a tlou1 pc.Zónak is hiába szipiszupi sok vramos 3060asa van, mégis aoe3de be tudott omlani elfogyott a vram üzenettel. Nvidia ezt elspórolja és ami van vram, azt is szarul használja.
Az utóbbiról van valami infód? Lehetséges, hogy így van, de mivel nálad 24 GB VRAM volt már akkor is, nem csoda, hogy leak miatt nálam fogyott ki előbb a 12. Az is ugye csak egy elnyúló pályán, aztán a részecskeeffektet levéve nem volt gond (különbség nem tűnt fel, de közelebbülve kikockázva biztos lett volna valami). MIndenesetre az nagyon látszik, a több RAM miatt a 3060 mennyire jól tudja magát tartani, a 3070 így jóval hamarabb selejt lehet. Kíváncsi lennék, hogy sütötte ezt ki az Nvidia.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74369 2023.09.13. 13:20

Zóanagyvarázsló írta:Sejtheted, hogy az AMD és az MS viszonylatában gondolom úgy, hogy fanboi irányba tolod túl a biciklit, az arzésnos tapéta esetben meg nyilván a hater irányba. Hogy minek a címkék? Ez jogos felvetés, én sem szeretem őket, csak miután te is folyamatosan dobálod őket (nem mindig alaptalanul, hozzá is tartozik a topikhoz), és azt látom, hogy úgy szűröd az ismert tényeket és a másik mondataid (vagy az alábbi seggedből előhúzott állítás, amire legutóbb reagáltam), ahogy az az elfogultságaidnak megfelel, és ezért egyre nehezebb normálisan beszélni valamiről.

Ezt eredetileg egy sokkal keményebb megfogalmazással írtam volna meg (mármint nem most, hanem már korábban), amiért kb. DT bannolt volt a védelmedben, de nyeltem egy nagyot, és beértem a fanboiozással. Értem én a görbe tükröt és a túlcsorduló Sony-éltetés okozta sokkot, de szerintem a mi vitáinktól függetlenül is túltoltad az ellensúlyozást. Mondanám, hogy ez szinte ki is nyírta a topikot, de nyilván már csak egy szomorú folyamat része van. Sok volt ez így mostanában.

A Starfield kapcsán meg továbbra sem értem a nagy haterkedés felfedezését, a topik szintjén semmi extra nem volt, a többen jelezték, hogy várják a játékot, a szokásos Bethesda elcseszések ennyi kritika kiváltásához bőven elegek. És továbbra sem mindegy, hogy futottak még játékról van szó, netán trükkök nélkül is hasítóról, vagy az év egyik legnagyobb megjelenéséről, ami amúgy nagyon is rászorulna minden trükkre. Mellesleg a Bethesdánál azért elég komolyak a PC-s gyökerek, tehát ha azt mondjuk, hogy a PC-s store-os, windowsos, office-os, MS felvásárlása miatt szarnak jobban a PC AMD-n túli többségére (nyilván ennél bonyoilultabb a képlet, amióta a Morrowindből milliók mentek el ősboxon, az Oblivion meg óriási multiplatfrom siker lett), az azt jelenti, hogy az MS-felvásárlás PC-s szemmel nem egyértelműen pozitív, és mégiscsak az Activision Blizzard akvizíciója ellen kellene tüntetnem. Már, ha eléggé érintenének e kiadók új portékái hozzá.

A bőröndözés meg régóta létező dolog, a sponsorship nem viccből van (és nem feltétlen csak a pénzről szól, nyilván az AMD pénze a Starfield büdzséjéhez mérten elenyésző, legalábbis nagyon meglepődnék, ha máshogy lenne). Persze a részleteket nem tudjuk, és arty is szerette mindig eltúlozni. Az AMD korábban idézett bullshitelése egyébként beismeréssel ér fel. Ha ők sose kérnék explicit módon, hogy maradjon ki nvidiás feature, akkor nem ezt adták volna ki. Persze az Nvidia meg máskor bully az iskoludvaron, de most őt lökték fel, most ő játszhatja jófiút.
Igen, a tények ilyen csodálatos ferdítése, ami érthetetlen számomra. Van a steam hw survey. Számoljuk meg a dlss-t futtatni képes kártyák többségét akkor:
- 3060 --> 4,87%
- 3060 laptop --> 4,29%
- 2060 --> 3,94%
- 3060ti --> 3,53%
- 3070 --> 3,2%
- 3050 --> 2,63%
- 3080 --> 2,25%
- 4060 laptop --> 1,63%
- 3070ti --> 1,5%
- 2070S --> 1,41%
- 2060S --> 1,26%
- 3050ti laptop --> 1,15%
- 2070 --> 1,04%
- 3070 laptop --> 0,91%
- 3080ti --> 0,87%
- 4070ti --> 0,83%
- 3050 laptop --> 0,8%
- 4090 --> 0,78%
- 4070 --> 0,72%
- 3090 --> 0,61%
- 2080S --> 0,55%
- 4080 --> 0,53%
- 2080 --> 0,49%
- 2080ti --> 0,46%
- 3070ti laptop --> 0,43%
- 4060ti --> 0,38%
- 4050 laptop --> 0,37%
- 3050ti --> 0,31%
- 4060 --> 0,23%
- 3080 laptop --> 0,21%
- 4070 laptop --> 0,19%
- 2070 maxQ --> 0,18%

Vagyis a pc userek elsöprő többség, konrétan a 41,78%-ával lett kiszúrva, mert nem tudnak dlss-ezni, bár az fsr megy az gpu-jukon is, ahogy a maradék, kisebbségbe eső 58,22%-nak is. Taps!

A tlou1 jobban fut rdna-n, mert rdna hw-es kiadó rdna-ra optimalizál, érhető, tök oké, starfield esetén kurvaanyjukat. És a pc-k esetén a 41,78% igényeinek figyelmen kívül hagyása az szarás a többségre. Bezzeg az nvidia úgy szabja meg a dlss feltételeit, hogy a játékosok 58,22%-a ne tudjon vele mit kezdeni, az nem a többség leszarása, mert jelen esetben a többség a kisebbség, csak úgy lehet ezen háborogni.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74370 2023.09.13. 13:45

Botond írta:Igen, a tények ilyen csodálatos ferdítése, ami érthetetlen számomra. Van a steam hw survey. Számoljuk meg a dlss-t futtatni képes kártyák többségét akkor:

[...]

Vagyis a pc userek elsöprő többség, konrétan a 41,78%-ával lett kiszúrva, mert nem tudnak dlss-ezni, bár az fsr megy az gpu-jukon is, ahogy a maradék, kisebbségbe eső 58,22%-nak is. Taps!

A tlou1 jobban fut rdna-n, mert rdna hw-es kiadó rdna-ra optimalizál, érhető, tök oké, starfield esetén kurvaanyjukat. És a pc-k esetén a 41,78% igényeinek figyelmen kívül hagyása az szarás a többségre. Bezzeg az nvidia úgy szabja meg a dlss feltételeit, hogy a játékosok 58,22%-a ne tudjon vele mit kezdeni, az nem a többség leszarása, mert jelen esetben a többség a kisebbség, csak úgy lehet ezen háborogni.
Azt is kéne nézni, kinek van a játékhoz megfelelőp vasa, úgy más lenne a százalék. IGP-vel se DLSS, se TLoU nincs.

Egyébként meg nem értelek, mindkét port rosszul indult, mindkettő kapott fikát. A lasszófaszban van DLSS, a Starfieldben nincs, ezért csak az utóbbi kapott (ami kb. egy lábjegyzet szintén maradt volna, ha nem kezded el bulldog módjára védeni, gyakorlatilag miattad téma). Mi ebben a kettős mérce? Egyáltalán mi fáj neked ennyire nem fanboiként?

Meddig kell pörögni ezen az RDNA-s kiadó témán? Érthető, világos, de semmi olyan tényt nem prezentáltál, ami miatt nem lehetne más következtetésre jutni a vita tárgyát illetően. Pláne a "third-party" általad ignorált viselkedését nézve.

Szerk.: Plusz a lasszúfasz egy remake PC-s portja, ami alig érint itt valakit rajtam kívül, és PC-n általában is légypiszok a Starfieldhez képest, ami itt a PS-esek egy részét könnyen PC-n érintheti, esetleg. Tényleg nem értelek.
Avatar
Botond

Hozzászólás #74371 2023.09.13. 18:01

Zóanagyvarázsló írta:Azt is kéne nézni, kinek van a játékhoz megfelelőp vasa, úgy más lenne a százalék. IGP-vel se DLSS, se TLoU nincs.

Egyébként meg nem értelek, mindkét port rosszul indult, mindkettő kapott fikát. A lasszófaszban van DLSS, a Starfieldben nincs, ezért csak az utóbbi kapott (ami kb. egy lábjegyzet szintén maradt volna, ha nem kezded el bulldog módjára védeni, gyakorlatilag miattad téma). Mi ebben a kettős mérce? Egyáltalán mi fáj neked ennyire nem fanboiként?

Meddig kell pörögni ezen az RDNA-s kiadó témán? Érthető, világos, de semmi olyan tényt nem prezentáltál, ami miatt nem lehetne más következtetésre jutni a vita tárgyát illetően. Pláne a "third-party" általad ignorált viselkedését nézve.

Szerk.: Plusz a lasszúfasz egy remake PC-s portja, ami alig érint itt valakit rajtam kívül, és PC-n általában is légypiszok a Starfieldhez képest, ami itt a PS-esek egy részét könnyen PC-n érintheti, esetleg. Tényleg nem értelek.
Amúgy most, hogy a Bethesda hivatalosan bejelentette azt, amit a nulladik pillanatban mondtam, hogy érthető, hogy eleinte rdna-ra optimalizálnak, mert hát xbox, és meg lehet nyugodni, ők is bele fogják heggeszteni a konzol launchot követő 2 éven belül a dlss-t a pc verzióba, ahogy sony is szokta a saját játékainál, így ez az egész beszélgetés valóban okafogyottá vált.
Semmi baj, ti is tévedhettek. Még akár 10ből 10x is.
Castle82

Hozzászólás #74372 2023.09.13. 18:02

Botond írta:Annyi szépsége van még ezeknek a statisztikai dolgoknak, hogy ez ugye itt nem 15 játék, de ha ragaszkodunk a 15 játék átlagához, akkor felmerül, hogy mit szeretnénk bizonyítani? Mert ha az alsó 15öt választjuk, akkor be tudjuk bizonyítani, hogy 3080>all, ha a felső 15öt, akkor meg be tudjuk bizonyítani, hogy azért elmebeteg az aki a 3080ast választja a radeonnal szemben.



Szépitheted ahova akarod, azt irtad a 6800xt porba fingja a 3080-at ami konkrétan akárhonnan nézzük nem igaz. A 3080 pont a 6800xt és a 6900 xt között van, 6-8%al átlagban a 6800xt elött és 6-8%-al átlagban a 6900xt mögött. DLSS-el ami SZERINTED parasztvakitás (ez még mindig LOL) meg mindkettő fölött van a 3080. Nagy porba fingás. Mi lesz a következő? A 7900xtx porba fingja a 4090-et? :taps:
Avatar
Botond

Hozzászólás #74373 2023.09.13. 18:39

Castle82 írta:Szépitheted ahova akarod, azt irtad a 6800xt porba fingja a 3080-at ami konkrétan akárhonnan nézzük nem igaz. A 3080 pont a 6800xt és a 6900 xt között van, 6-8%al átlagban a 6800xt elött és 6-8%-al átlagban a 6900xt mögött. DLSS-el ami SZERINTED parasztvakitás (ez még mindig LOL) meg mindkettő fölött van a 3080. Nagy porba fingás. Mi lesz a következő? A 7900xtx porba fingja a 4090-et? :taps:
Betettem a képet, ami pont ezt a 6-8%os átlagot mutatja és elmondtam, hogy mi vele a gond, és miért visz félre. Sajnálom, hogy nem értettél minden mondatot a leírtakból.
Castle82

Hozzászólás #74374 2023.09.13. 18:43

Botond írta:Betettem a képet, ami pont ezt a 6-8%os átlagot mutatja és elmondtam, hogy mi vele a gond, és miért visz félre. Sajnálom, hogy nem értettél minden mondatot a leírtakból.


Nem te betettél egy képet ami neked kedvez HA úgy csüröd csavarod a mondandód... Ettől még az van hogy az ÁTLAG akármerre nézzük azt dobja amit irtam. A porba fingás az nem igy néz ki. Megint ott tartunk mint a DLSS témánál, úgy forgatod csüröd csavarod ahogy akarod ismét analfabéta vagy (ez kiderült már a DLSS és processzor témaköröknél is) és szépitgeted a tényeket. A mókás indiai teszterről nem is beszélve akinél még a 4070ti is lassabb mint a 6800xt... :taps:
Még ha azt irtad vollna hogy a 6800xt pár játékban odapirit a 3080-nak oké. De hogy porbafingja... A porbafingás az úgy néz ki mint amit a 4090 ad az egész mezőnynek jelenleg....
El is engedem a témát, nem is értem hardver témakörben minek állok le sakkozni egy galambbal.....
Avatar
Botond

Hozzászólás #74375 2023.09.13. 18:49

Castle82 írta:Nem te betettél egy képet ami neked kedvez. Ettől még az van hogy az ÁTLAG akármerre nézzük azt dobja amit irtam. A porba fingás az nem igy néz ki. Megint ott tartunk mint a DLSS témánál, úgy forgatod csüröd csavarod ahogy akarod megint analfabéta vagy (ez kiderült már a DLSS és processzor témaköröknél is) és szépitgeted a tényeket. A mókás indiai teszterről nem is beszélve akinél még a 4070ti is lassabb mint a 6800xt... :taps:
Még ha azt irtad vollna hogy a 6800xt pár játékban odapirit a 3080-nak oké. De hogy porbafingja... A porbafingás az úgy néz ki mint amit a 4090 ad az egész mezőnynek jelenleg....
El is engedem a témát, nem is értem hardver témakörben minek állok le sakkozni egy galambbal.....
Így, jól megmondtad!
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74376 2023.09.13. 18:52

Castle82 írta:Nem te betettél egy képet ami neked kedvez. Ettől még az van hogy az ÁTLAG akármerre nézzük azt dobja amit irtam. A porba fingás az nem igy néz ki. Megint ott tartunk mint a DLSS témánál, úgy forgatod csüröd csavarod ahogy akarod megint analfdabéta vagy és szépitgeted a tényeket. A mókás indiai teszterről nem is beszélve akinél még a 4070ti is lassabb mint a 6800xt... :taps:
Még ha azt irtad vollna hogy a 6800xt pár játékban odapirit a 3080-nak oké. De hogy porbafingja... A porbafingás az úgy néz ki mint amit a 4090 ad az egész mezőnynek....
El is engedem a témát, nem is értem hardver témakörben minek állok le sakkozni egy galambbal.....
Valóban neki kedvezne? Ha a tisztán raszteres címeket nézzük akkor az NV részrehajlással egyébként szintén ekézett PUBG és Total War szereplenek, az Obsidianos The Outer Worlds és a *dobpergés* RDNA-s konzolra hegesztett, MS által kiadott Héló Infinájt van mint 12%-os "kiugró" érték.
Szemben az átlag 20%-os Radeon előnnyel a Starfieldben, amiben alapvető funkciókat kell megoldani a moddereknek (amit mellesleg a Coalition, a Playground games vagy a Turn 10 meg tudott korábban oldani), mert a 3 éve megvett, az MS-el 20+ éve együttműködő BGS nagyon vágja ezt az RDNA dolgot ám!
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74377 2023.09.13. 22:15

Botond írta:Amúgy most, hogy a Bethesda hivatalosan bejelentette azt, amit a nulladik pillanatban mondtam, hogy érthető, hogy eleinte rdna-ra optimalizálnak, mert hát xbox, és meg lehet nyugodni, ők is bele fogják heggeszteni a konzol launchot követő 2 éven belül a dlss-t a pc verzióba, ahogy sony is szokta a saját játékainál, így ez az egész beszélgetés valóban okafogyottá vált.
Semmi baj, ti is tévedhettek. Még akár 10ből 10x is.
HAZUDÁS. Nem írnak semmit az RDNA-re optimalizálásról a linkeden, ellenben azt igen, hogy a community által vágyott feature-ök be fognak kerülni. Szóval ezt éppenséggel úgyis lehetne értelmezni, hogy a szerinted fölösleges felháborodás hozta meg az eredményét, mert hát szó szerint nézve ehhez sokkal közelebb áll, amit linkeltél. De nem lenne sportszerű ezt írnom, mert ez egy tipikus seleges "kármentő" közlemény. (Egyébként a magyarázkodós kármentés sem bizonyítana sokat, ha tényleg az RDNA-re fognák, mert ilyen helyzetben sem szeretik kibontani az igazság minden szeletét.)

Magamat idézem:

Az AMD-s játékokba meg utólag se szokott érkezni DLSS. Majd meglátjuk, hogy ebben az esetben is így lesz-e, vagy nagyon szeretnének FILék jó fejeknek tűnni.

Az első állításom egy múltra vonatkozó tény, korábban többszörösen alátámasztottuk a topikban (sőt a kivételekkel is foglalkoztunk, és azt is írtam korábban, hogy az MS/Bethesda is elég nagyhal ehhez), te se szóltál ellene, hiszen nem lehetett. A második állításom meg hát nem az volt, hogy ez nem történhet meg. Pláne, hogy többször visszatérő motívum itt, hogy FIL (és az MS) mennyire szereti a jó fejt játszani, ép ésszel nem gondolható, hogy ennek ellentmondva úgy értettem volna, hogy ezúttal ez fel sem merülhet. Pont azért is merülhetett fel még inkább, amiért a helyzetbe belehallucinált kettős mérce is: túl nagy és túl PC-s gyökerű cím.

Arról pedig végképp meg vagyok győződve, hogy a brightnesst az RDNA miatt nem lehet pontosan pontosan állítani. Mocskos AMD! Szaraszonyszarapéeshárom.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #74378 2023.09.14. 10:00

Apropó utólag DLSS. Ha jól láttam a tegnapi Starfield patch notes-t, akkor bekerült.

Brightness and Contrast controls
HDR Calibration Menu
FOV Slider
Nvidia DLSS Support (PC)
32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
Eat button for food! (lol)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74379 2023.09.14. 11:28

PS Plus Szeptember

Teljes dögledéknek tűnt nekem, amíg valaki nem említette a Sniper Ghost 2-t. Megnéztem és gyönyörű, végre nem WW2 -ben kell nyomni, ha lassítva akarok herét lőni. Tudom, hogy volt modernebb, de ez mindennél modernebbnek tűnik.

Ja és persze a Cloudpunkot próbáljátok ki.

Kép


NieR Replicant ver.1.22474487139… | PS4​
13 Sentinels: Aegis Rim | PS4​
Sid Meier's Civilization VI | PS4​
Star Ocean The Divine Force | PS4, PS5​
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 | PS4, PS5​
Odin Sphere Leifthrasir | PS4​
Unpacking | PS4, PS5​
Planet Coaster: Console Edition | PS4, PS5​
This War of Mine: Final Cut | PS5​
Cloudpunk | PS4, PS5​
Contra: Rogue Corps | PS4​
Tails Noir | PS4, PS5​
Call of the Sea | PS4, PS5​
West of Dead | PS4​
Star Ocean: Integrity and Faithlessness | PS4​
PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls | PS4, PS5​
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74380 2023.09.14. 13:38

Kijött a Crew: Motorfest és van belőle mindenkinek elérhető 5 órás trial.

Ki is próbáltam, 1000000%-ban mindene Forza Horizon, de már komikus szinten. A kocsi irányítása itt egyébként jobban bejön, mert CSINÁL VALAMIT amikor akarom. Tehát nem egy 5 tonnás betontömb agilitásával és egy mobiljáték irányításának bonyolultságával megy. Simán egy normális arcade cucc, amelyik szintet szerintem most először sikerült Ubi játéknak elérni.

Na mindegy, természetesen ment az instant quit, amikor bebaszott egy versenyt, amihez TIZENHAT agyhalott kilométert kellene vergődni a pályán. Pedig minden eseménynél ott van kiszürkítve a "fast travel to" menüpont, de még az után se tudtam használni, hogy kerestem hozzá magyarázatot. Ha ez majd egyértelműen működik, akkor majd újra elindítom.

Kép
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74381 2023.09.14. 15:20

DanielT írta:Kijött a Crew: Motorfest és van belőle mindenkinek elérhető 5 órás trial.

Ki is próbáltam, 1000000%-ban mindene Forza Horizon, de már komikus szinten. A kocsi irányítása itt egyébként jobban bejön, mert CSINÁL VALAMIT amikor akarom. Tehát nem egy 5 tonnás betontömb agilitásával és egy mobiljáték irányításának bonyolultságával megy. Simán egy normális arcade cucc, amelyik szintet szerintem most először sikerült Ubi játéknak elérni.

Na mindegy, természetesen ment az instant quit, amikor bebaszott egy versenyt, amihez TIZENHAT agyhalott kilométert kellene vergődni a pályán. Pedig minden eseménynél ott van kiszürkítve a "fast travel to" menüpont, de még az után se tudtam használni, hogy kerestem hozzá magyarázatot. Ha ez majd egyértelműen működik, akkor majd újra elindítom.
Én annyit láttam eddig belőle, hogy folyamatosan végig megy a pofázás benne, verseny közben is.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74382 2023.09.14. 15:39

benőmenő írta:Én annyit láttam eddig belőle, hogy folyamatosan végig megy a pofázás benne, verseny közben is.
Ja hát igen, az undorító, természetesen le is vettem azonnal 0-ra a hangerejét. Amit viszont nem tudtam kikapcsolni, hogy a kibaszott checkpoint marker ott legyen a képernyő közepén. ZÁRT PÁLYÁN is 2-300 méterenként. Ahogy az ellenfelek listája is, a neveik a kocsi felett, ennél sokkal jobb szokott lenni az Ubi játékok HUD beállíthatósága. De hát itt is átvették a pusztulat Forza dolgait. Hát akkor arra a sorsra is fog jutni. :nezze:
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #74383 2023.09.14. 18:17

DanielT írta:PS Plus Szeptember
A Nier whislisten volt, szóval végre már valami! :eljen:
Avatar
arty

Hozzászólás #74384 2023.09.14. 18:36

Botond írta:Meg amúgy se fér bele egy délutánba, se az fm8, se az fh5, szalz alapból kuka!
az fm8 olyan tartalmatlan fos lesz, hogy az LEHET h belefér :D az fh5-öt viszont nem lehet végigjátszani, szal kb a nullával való osztás :P
Avatar
arty

Hozzászólás #74385 2023.09.14. 18:39

benőmenő írta:Ööö, nem. Az ÖSSZES többi játék alapján ekvivalens AMD-hez képest az Nv kártyák (pl. 6800XT vs RTX 3080) 15-20%-kal produkálnak kevesebb frémet. Cserébe ultra árnyékoknál még a framepacing is kiszopósodik azon ami nem Radeon. Intelen talán elindul már a játék, de nem biztos.
más játékok tele vannak baszva réjtrészingel és más nvidiás szarral. nyers erőben az amd "azonos" kártyái sokkal erősebbek, ez jön ki a régi motoros csillagmezőben.

intelt még pár évig mellőzzök ezen a fórumon, PLÍZ! :D
Avatar
arty

Hozzászólás #74386 2023.09.14. 18:44

Zóanagyvarázsló írta:Persze az Nvidia meg máskor bully az iskoludvaron, de most őt lökték fel, most ő játszhatja jófiút.
pontosabban pofont kapott a bullynak szurkoló tömeg... és sírva rohantak a tanárnénihez :D
Avatar
arty

Hozzászólás #74387 2023.09.14. 18:46

Castle82 írta:Szépitheted ahova akarod, azt irtad a 6800xt porba fingja a 3080-at ami konkrétan akárhonnan nézzük nem igaz. A 3080 pont a 6800xt és a 6900 xt között van, 6-8%al átlagban a 6800xt elött és 6-8%-al átlagban a 6900xt mögött. DLSS-el ami SZERINTED parasztvakitás (ez még mindig LOL) meg mindkettő fölött van a 3080. Nagy porba fingás. Mi lesz a következő? A 7900xtx porba fingja a 4090-et? :taps:
Kérlek fejezd be a hazudozást.

6800xt
Pixel Rate 288.0 GPixel/s
Texture Rate 648.0 GTexel/s
3080
Pixel Rate 164.2 GPixel/s
Texture Rate 465.1 GTexel/s

techpowerupon bárki leellenőrizheti :mf2:
Avatar
arty

Hozzászólás #74388 2023.09.14. 18:51

DanielT írta:Ja hát igen, az undorító, természetesen le is vettem azonnal 0-ra a hangerejét. Amit viszont nem tudtam kikapcsolni, hogy a kibaszott checkpoint marker ott legyen a képernyő közepén. ZÁRT PÁLYÁN is 2-300 méterenként. Ahogy az ellenfelek listája is, a neveik a kocsi felett, ennél sokkal jobb szokott lenni az Ubi játékok HUD beállíthatósága. De hát itt is átvették a pusztulat Forza dolgait. Hát akkor arra a sorsra is fog jutni. :nezze:
egy MMO-tól mit vársz? Gondolom még XP kirepülés marker is van! :P

(forzában amugy ugyebár(!!!!) minden kikapcsolható, testreszabható! ki van zárva, hogy ubi ekkora szabadságot engedjen.... álá jamagucsi....)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74389 2023.09.14. 20:57

Ez mókás, jön mindenre:

phpBB [media]
Avatar
deep

Hozzászólás #74390 2023.09.14. 21:38

DanielT írta:Ez mókás, jön mindenre:
Lolbazz.avi
Fuj bazmeg, hát ezt remasternek nevezni, és pénzért kiadni, azért elég kemény...
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74391 2023.09.15. 08:48

Ezek viszont jöhetnek, sajnos Helldivers 2 csúszott 2024 elejére, az FF is akkor jön.

phpBB [media]


phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74392 2023.09.15. 08:57

Ja és persze ha valaki látni akarja, hogy 2023-ban az AAA production value és technológia hogyan néz ki, az itt megteheti:

phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74393 2023.09.15. 13:36

arty írta:pontosabban pofont kapott a bullynak szurkoló tömeg... és sírva rohantak a tanárnénihez :D
Nekem az jön le, hogy élvezel úgy viselkedni, mint az általad elképzelt és gyűlölt vídiás.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74394 2023.09.15. 13:37

DanielT írta:PS Plus Szeptember

Teljes dögledéknek tűnt nekem, amíg valaki nem említette a Sniper Ghost 2-t. Megnéztem és gyönyörű, végre nem WW2 -ben kell nyomni, ha lassítva akarok herét lőni. Tudom, hogy volt modernebb, de ez mindennél modernebbnek tűnik.

Ja és persze a Cloudpunkot próbáljátok ki.

Kép


NieR Replicant ver.1.22474487139… | PS4​
13 Sentinels: Aegis Rim | PS4​
Sid Meier's Civilization VI | PS4​
Star Ocean The Divine Force | PS4, PS5​
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 | PS4, PS5​
Odin Sphere Leifthrasir | PS4​
Unpacking | PS4, PS5​
Planet Coaster: Console Edition | PS4, PS5​
This War of Mine: Final Cut | PS5​
Cloudpunk | PS4, PS5​
Contra: Rogue Corps | PS4​
Tails Noir | PS4, PS5​
Call of the Sea | PS4, PS5​
West of Dead | PS4​
Star Ocean: Integrity and Faithlessness | PS4​
PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls | PS4, PS5​
Szerintem ez korrekt felhozatal, csak az árát számomra már nem tudja igazolni a bérlés.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74395 2023.09.15. 17:51

deep írta:Fuj bazmeg, hát ezt remasternek nevezni, és pénzért kiadni, azért elég kemény...
Drága, az biztos, de mi a remaster definíciója? Eddig is csak kipofozott portok voltak, a sonysak is. Csak azért nem voltak látványosan öregek, mert jellemzően egy generációt ugrottak, ami többet, az kevésbé mókolt emulákt/BC-s cucc volt, vagy persze remake.

De itt egy igazi remake:

phpBB [media]
Avatar
deep

Hozzászólás #74396 2023.09.15. 20:57

Zóanagyvarázsló írta:Drága, az biztos, de mi a remaster definíciója?
Nincs konkrétan definíciója, de én ezeket így ebben a formában már nem adnám ki, annyira gáz. Vagy ha kiadnám, akkor tényleg aprópénzért. De inkább beletennék egy kis melót és legalább a modelleket, animációkat rendbe tenném. Pláne, hogy az elsőnek van teljes értékű Remake-je.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74397 2023.09.15. 21:56

deep írta:Nincs konkrétan definíciója, de én ezeket így ebben a formában már nem adnám ki, annyira gáz. Vagy ha kiadnám, akkor tényleg aprópénzért. De inkább beletennék egy kis melót és legalább a modelleket, animációkat rendbe tenném. Pláne, hogy az elsőnek van teljes értékű Remake-je.
Azért ilyet tényleg csak remake-eknél látunk. Az így több platformon elérhető igény szerint autentikus élmény miatt szerintem van helye egy efféle csomagnak, és jobban fog működni out of the box, mint az eddigi verziók. Az ára lehetne visszafogottabb, vagy legalább benne lehetne a 4-6 is.

A Quake-ben sem az animációkra feküdtek rá, de azt legalább ingyen adták tulajoknak. Azt persze megértem, hogy itt ez nem lenne nagy biznisz.
Avatar
deep

Hozzászólás #74398 2023.09.15. 22:00

Na, ez viszont állatka.
phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74399 2023.09.15. 22:44

deep írta:Na, ez viszont állatka. [video]https://youtu.be/zLOSkIVd3Zw?si=dLXA4I-NYZOsgJNg[/vdeo]
Nekem inkább a Tomb Raider, mint ez... Ott látszik a koncepció, hogy minimálisan hozzányúltak, hogy emészthetőbbé tegyék, de megőrizze a retró karakterét. Ez meg simán csak egy PS3/X360 korszakos low budget cuccnak néz ki. Semmi konzisztencia, össze vissza vannak felhányva a képernyőre a különböző textúrák, felületek, állítsd meg egy random pillanatban és látni fogod.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74400 2023.09.16. 11:30

arty írta:pontosabban pofont kapott a bullynak szurkoló tömeg... és sírva rohantak a tanárnénihez :D
Én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy milyen innovációt köszönhet az iparág az AMD - nek az elmúlt 10 évben? Szoftver, hardver, bármi jöhet amit ők kezdtek el, találtak ki.
Avatar
arty

Hozzászólás #74401 2023.09.16. 13:05

Zóanagyvarázsló írta:Nekem az jön le, hogy élvezel úgy viselkedni, mint az általad elképzelt és gyűlölt vídiás.
Maximálisan kielégítő volt a sírás-nyígás figyelése :D

Kéthetente el bírnék viselni egy hasonló rilizt!

deep írta:Fuj bazmeg, hát ezt remasternek nevezni, és pénzért kiadni, azért elég kemény...
Meglássuk mennyiért tukmálják. Gyakorlatilag a remazter mód bónusz, a lényeg h a régi graffal is tolható (noha félek tőle, hiszen nem Nightdive) mai platformon, szélesvásznon. TLOU1 mélységet csak nem érhet el....

DanielT írta:Ja és persze ha valaki látni akarja, hogy 2023-ban az AAA production value és technológia hogyan néz ki, az itt megteheti:
pokember.avi
kár, hogy egy n. openworld pókemberben kell megcsodálni a tényleg mindenvivő grafot. mondjuk még mindig jobb, mint ha egy remnant2 nézne ki így, ezt aláírom!
Avatar
arty

Hozzászólás #74402 2023.09.16. 13:14

DanielT írta:Én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy milyen innovációt köszönhet az iparág az AMD - nek az elmúlt 10 évben? Szoftver, hardver, bármi jöhet amit ők kezdtek el, találtak ki.
Mantle API. De igazi innováció akkor lett volna, ha pénzért adják az end-usernek is! (és ha mondjuk az egész a nagy közös dx-ből lett volna kilopva, az lehetett volna a koronaékszer* !)

Amugy senki nem vitatja, hogy innovatív az nv (bár szerintem ezen a ponton mindez simán csak pénzkérdés és piaci pozíció kérdése).
Az állítás annyi, hogy az iparág rákfenéi, vásárlói szemszögből. Persze a vásárlóik meg PONT ezt érdemlik, szóval valahol végülis kikezdhetetlenek :D

*óbazmeg, várjá, ez is nvidia innováció volt (gsync) :( oké, akkor nemtudok!

DanielT írta:Nekem inkább a Tomb Raider, mint ez... Ott látszik a koncepció, hogy minimálisan hozzányúltak, hogy emészthetőbbé tegyék, de megőrizze a retró karakterét. Ez meg simán csak egy PS3/X360 korszakos low budget cuccnak néz ki. Semmi konzisztencia, össze vissza vannak felhányva a képernyőre a különböző textúrák, felületek, állítsd meg egy random pillanatban és látni fogod.
A kontra halott, legalábbis a konamitől biztos nem lesz értékelhető cím (és nem csak kontra nem :D ) . Azt hittem, a legutóbbi után SOHA nem lesz többé folytatás, lett, egynek talán el is megy (legalább oldalnézetes!).

Zóanagyvarázsló írta:Az ára lehetne visszafogottabb, vagy legalább benne lehetne a 4-6 is.
Van ára? Oh. A 4-6 szerintem felesleges, tekintsünk rájuk úgy, hogy NEM LÉTEZNEK.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74403 2023.09.16. 13:44

arty írta:Mantle API. De igazi innováció akkor lett volna, ha pénzért adják az end-usernek is! (és ha mondjuk az egész a nagy közös dx-ből lett volna kilopva, az lehetett volna a koronaékszer* !)

Amugy senki nem vitatja, hogy innovatív az nv (bár szerintem ezen a ponton mindez simán csak pénzkérdés és piaci pozíció kérdése).
Hát ez most akkor tyúk vagy a tojás esete. Ha lennének ötleteik az AMD-nek és megvalósítanák őket, akkor lehet, hogy nem ez lenne a piaci pozíciójuk... Persze utólag ellopják az összeset nVidiától, amiért egyrészt tőled kritikát még nem hallottunk, másrészt meg valahogy ez se elég. Biztos szeretnek az emberek többet fizetni, más megoldás nem lehet. :ravasz1:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74404 2023.09.16. 13:45

arty írta:kár, hogy egy n. openworld pókemberben kell megcsodálni a tényleg mindenvivő grafot. mondjuk még mindig jobb, mint ha egy remnant2 nézne ki így, ezt aláírom!
Hát majd lesz más Sony belsős fejlesztés is, kevesebb pókemberrel, tarts ki! :idiota:

VAGY! Próbáld ki... nálam nagyobb Szopókember gyűlölő kevés lehetett, aztán amikor vagy negyedszer ültem neki 3 év próbálkozás alatt, akkor bekattant. És sajnos nagyon jó. ;(
Avatar
arty

Hozzászólás #74405 2023.09.16. 13:45

arty írta:Van ára?
Ah, szóval digit-only. psstoreban 3200ft/db (plus-al), ez az átlagos, semmiféle remasteringet nem tudó ps1 címekhez (3500ft) képest KURVAJÓ.
Egy RDR remaszterhez képest is, ami ugye sima felbontásemeléses 30fps mocsok, 19000 forintért - KURVAJÓ.
GTA trilógiát talán nem is ildomos megemlíteni a 21 ezres árával.... mert ahoz a KURVAJÓ nem elégséges jelző.

Szal igen, LEHET hogy minden remazter egy lehúzás, én itt nem látok nagy bajt, mondhatnám azt is: korrekt ajánlat.
Talán csak az Aspyr.... várhatunk onnan egyáltalán minőséget?! :(
Avatar
arty

Hozzászólás #74406 2023.09.16. 13:51

DanielT írta:Hát ez most akkor tyúk vagy a tojás esete. Ha lennének ötleteik az AMD-nek és megvalósítanák őket, akkor lehet, hogy nem ez lenne a piaci pozíciójuk... Persze utólag ellopják az összeset nVidiától, amiért egyrészt tőled kritikát még nem hallottunk, másrészt meg valahogy ez se elég. Biztos szeretnek az emberek többet fizetni, más megoldás nem lehet. :ravasz1:
Nem hiszem, hogy a fizixes vidiagecizést volt módja kezelni a vidiának... azt a vásárlóknak kellett volna. Onnantól kalap-kabát.

Lopják? Úgyérted: felszabadítják a tolvaj nv kezei közül és mindenki számára hozzáférhetővé teszik?
Az AMD az ipar robin-hood-ja !! Nélkülül tán soselenne vrr a tévédben vagy upsampling a starfieldben, boxon :fogmosas: :mf2:

Amint nem lesz miért kritizálni az nv-t, sort kerítek a vörösekre* is. Jóhogynem intel kritikát vársz tőlem! :P (gpu vonalon, természetesen!)

Amugymeg, az emberek a rövid távú érdekeikért BÁRMIT beáldoznak. Ennyi a megoldás. Ostoba birka "mindenki". Fizix, live-gold, fidesz, tökmindegy.

*mantle miatt OKÁDTAM anno, de más valóban nem rémlik
Avatar
DanielT

Hozzászólás #74407 2023.09.16. 13:56

arty írta:kár, hogy egy n. openworld pókemberben kell megcsodálni a tényleg mindenvivő grafot. mondjuk még mindig jobb, mint ha egy remnant2 nézne ki így, ezt aláírom!
Pedig ha jó coop játékot tolnátok a sok fos helyett, akkor a Remnant 2 top-top kategória, ahogy a Deeprock Galactic is. Mikor értek már végre a fos végére és kezditek valamelyiket? :help:
Avatar
arty

Hozzászólás #74408 2023.09.16. 14:06

deep írta:Nincs konkrétan definíciója, de én ezeket így ebben a formában már nem adnám ki, annyira gáz. Vagy ha kiadnám, akkor tényleg aprópénzért. De inkább beletennék egy kis melót és legalább a modelleket, animációkat rendbe tenném. Pláne, hogy az elsőnek van teljes értékű Remake-je.
Egyébként ezt aláírom, egy anniversary szint jöhetett volna a 2-3-ik részből, csak akkor nem 3200 lenne az ár, hanem 21k... ráadásul valszeg per darab... (anno a TRA is ~teljesáras volt, nem?) - ami kvázi eladhatatlanná tenné őket. Szerintem annyira nem nagy szám mára a régi TR, hogy legyen ennek realitása.

DanielT írta:Pedig ha jó coop játékot tolnátok a sok fos helyett, akkor a Remnant 2 top-top kategória, ahogy a Deeprock Galactic is. Mikor értek már végre a fos végére és kezditek valamelyiket? :help:
Jó coop??? Már-már oximoron! :D Q2 megy amugy, csak festésben vagyunk és azóta nem sikerült összehozni semmit :( My bad.

Remnant és deeprock is ilyen végeláthatatlan looterizének tünik, nekem az nem akar lecsuszni! (ne ezért mit kapok......5...4...3...)
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #74409 2023.09.18. 17:31

DanielT írta:Pedig ha jó coop játékot tolnátok a sok fos helyett, akkor a Remnant 2 top-top kategória, ahogy a Deeprock Galactic is. Mikor értek már végre a fos végére és kezditek valamelyiket? :help:
Arty vétózta mindkettőt. Illetve a Remnantból még az 1-et, az ganéban végigment nélküle. Még a Halo Infinite is jobban looter shooter, mint az, de stabilan tartja ezt a rögeszméjét azokkal szemben, akik játszották is a játékot. Mindenesetre biztos nem venném teljes áron a 2-t.

A mostanában futogató Quake 2-t pedig éppen te ajánlottad még akkor, amikor a Q1-ről írtunk. (Valójában már a második kiegészítőben vagyunk.)
Castle82

Hozzászólás #74410 2023.09.18. 17:41

arty írta:Kérlek fejezd be a hazudozást.

6800xt
Pixel Rate 288.0 GPixel/s
Texture Rate 648.0 GTexel/s
3080
Pixel Rate 164.2 GPixel/s
Texture Rate 465.1 GTexel/s

techpowerupon bárki leellenőrizheti :mf2:

Ne felejtsd ki a tflops adatokat se ha már "hazudozás" illetve azt hogy átlagban rengeteg játékot összevetve bizony a 3080 a két kártya közé esik, a többi csak a szokásos AMD-s mellérizsa. :banplz:

Vissza: “Leáldozott.hu”