A PC-s játékoknak leáldozott

A Leáldtopik új otthona
Castle82

Hozzászólás #58871 2021.02.27. 19:17

arty írta:és a 73 fok helyetti 65-nek mi értelme? fogyasztásban semi hiszem, hogy forintosítható volna, ill. a venti sem annyival halkabb, felteszem :) de cáfolj meg


Esetleg kis OC többlet, stabilabb órajel (értsd míg mondjuk 73 fokon 2ghz-ről 1910-re droppol a kártya addig 65 fokon lehet tartja a 2 ghz-et), kisebb hő a házban, ezáltal esetleg jobb cpu hő, illetve ventillátornál lehet jelentős a különbség. Mindez persze a kártyájának a függvénye gőzöm sincs milyen kártyája van, a 3080 például mocskosmód túlfeszelt kártya 1950mhz-et alapon közel 400 wattal tud az ftw3 ultra magas hő mellett. Voltcurve-öt finomhangolva simán hozható volt az 1950mhz 280-300 watt körül jelentősen kisebb hővel. A ventillátora 72-73% körül válik hallhatóvá, a voltcurve finomhangolás után alig megy 60-65% közelébe elötte 75-80 között ingázott. 2100mhz-t tudok a jelen beállításaimmal 390-410w között. Szóval kártyája válogatja.
Bányász szempontból meg eleve porig kell rombolni a kártyát olyan 1100mhz körülre gpu-nál és ahhoz belőni a legalacsonyabb feszt, mellette a ramnak mehet gazdagon és a kártya egy 220w-os tdp limittel gyakorlatilag kimagasló efficiency hozható.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58872 2021.02.27. 19:31

arty írta:és a 73 fok helyetti 65-nek mi értelme? fogyasztásban semi hiszem, hogy forintosítható volna, ill. a venti sem annyival halkabb, felteszem :) de cáfolj meg
Valamelyik Gamersnexus videóban hallottam, hogy 1 celisus ~12MHz-et jelent gpu boostnál, amíg belefér a többi (tdp, voltage, stb.) limitbe.
Avatar
arty

Hozzászólás #58873 2021.02.27. 20:57

Castle82 írta:Esetleg kis OC többlet, stabilabb órajel (értsd míg mondjuk 73 fokon 2ghz-ről 1910-re droppol a kártya addig 65 fokon lehet tartja a 2 ghz-et), kisebb hő a házban, ezáltal esetleg jobb cpu hő, illetve ventillátornál lehet jelentős a különbség. Mindez persze a kártyájának a függvénye gőzöm sincs milyen kártyája van, a 3080 például mocskosmód túlfeszelt kártya 1950mhz-et alapon közel 400 wattal tud az ftw3 ultra magas hő mellett. Voltcurve-öt finomhangolva simán hozható volt az 1950mhz 280-300 watt körül jelentősen kisebb hővel. A ventillátora 72-73% körül válik hallhatóvá, a voltcurve finomhangolás után alig megy 60-65% közelébe elötte 75-80 között ingázott. 2100mhz-t tudok a jelen beállításaimmal 390-410w között. Szóval kártyája válogatja.
Bányász szempontból meg eleve porig kell rombolni a kártyát olyan 1100mhz körülre gpu-nál és ahhoz belőni a legalacsonyabb feszt, mellette a ramnak mehet gazdagon és a kártya egy 220w-os tdp limittel gyakorlatilag kimagasló efficiency hozható.
+benő

2060-a van aabyssx-nek... ott is lehet ekkorát nyerni??
Avatar
aabyssx

Hozzászólás #58874 2021.02.27. 22:36

arty írta:és a 73 fok helyetti 65-nek mi értelme? fogyasztásban semi hiszem, hogy forintosítható volna, ill. a venti sem annyival halkabb, felteszem :) de cáfolj meg

Az egyre magasabb órajelhez exponenciálisan viszonyul a szükséges feszültség. A freki tetejénél tud számítani.
Most a Tomb Raiderrel megnéztem, egy mentést betöltve. Ugyanazon a helyen a játékban az OC profilom 1050mV mellett 56% fan speed, az laza undervolt pedig 950mV mellett 47%. Közel 10% fan speed 1,5% teljesítménykülönbségért. Megéri szerintem játszani ezzel.
Tök jó, hogy van faszán VRR, mert most már nem arra kell lőni, hogy véletlenül se essen be valami egy pillanatra se 60 FPS alá, és mindent ki kell sajtolni a GPU-ból, hanem lehet quality of life-ra optimalizálni. Lehet, hogy még visszaveszek majd. Még így is jóóóval fölötte vagyok a reference clocknak.
Castle82

Hozzászólás #58875 2021.02.27. 23:59

arty írta:+benő

2060-a van aabyssx-nek... ott is lehet ekkorát nyerni??



Megmondom a frankót, fingom sincs. :D
2060-am sosem volt. 1080ti alulórajelezett volt annó, fesszel nem sokat szarakodtam. Aztán volt nálam 2070 super és 2080, a 2080-ra még vizet is raktam, de feszen nem nyertem rajta sokat csak OC szinten mert 2150-en tudtam hajtani. 2070 super sem hozott ekkorát inkább oc volt amit hozott. 3080 nagyon túlfeszelt, a net tele van a lefeszeléséről szóló topikokkal ezen a kártyán rengeteget lehet nyerni, amibe persze a szilíciumlottó is beleszól de általános hogy 1900-2ghz között a legtöbbje 0.9-0.95v-n megy miközben gyári beállításnál szinte az összes 1.05 vagy fölötte és baromi sokat számít. Nálam is az 1950 a maga közel 400 wattjával 1.07 körüli feszt kapott gyárilag amitől a ventillátor automatán szépen beindult ha hajtottam a kártyát és az 1950 is lement 1850-ig is. Ráment egy hosszú délutánom, de 1800-tól 25mhz-enként lőttem be neki a feszt,így jött ki full stabilra az 1950mhz 0.9v-n az említett 280-300w és a csend. Mellé meg betonstabil 1950mz. Még a 2.1ghz-hez sem kell 1.05-nél több fesz és stabil a cucc de ez már tényleg nagyon szililottó.
Gyakorlatilag a 450w XOC bios-t nem használom ki, ahhoz azért már víz kéne, de ekwb-t irreálisan drágának tartom evga hybrid kit meg kvázi beszerezthetetlen szinten mozog európában. Mindenesetre a biztonság kedvéért lévén evga jóarc és nem zavarja őket ha leszedi az ember a hűtőt, nem sérti a garanciát így a kártyát lepucoltam és kapott Tgrizzly padokat illetve Tgrizzly Kryo Extreme pasztát, így szépen 2100-ról indulva 2050mhz stabilan 68 fokon több órás gaming etapon és kussol a vas mert a ventillátor is csak 60 körül pörög, a 400 wattot ritkán látja 2050 körül 350w és mivel nem throtlingol sem vrm sem ram sem gpu elmelegedés se tdplimit ütközés vagy egyéb miatt így korrektül tesz 4k-ban is az alap 1950mhz-ére.:)
Szóval 2060 passz milyen. Viszont a 30-as széria főként a 3080 és 3090 durván optimalizálható jobb fogyasztás/teljesítmény/hő ágon a voltage curve hangolással.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58876 2021.02.28. 00:22

Pörög a Dark Souls Remastered credits.

Egész nap csak addig álltam meg, amíg a kontrollert töltöttem (2x haltam lemerülés miatt), illetve amikor már nagyon nem bírtam idegekkel.

Egész nap a lábát törölte belém a játék és minden pillanatban emlékeztett micsoda egy senkiházi tehetségtelen szar vagyok.

És csak mentem és mentem vissza újra és újra. Olyan excel táblákat vezetek, olyan pontossággal, hogy a Morgan Stanley-nél is körbeadnák mindenki csodálatára.

Az egyik ending van meg, most mehet az NG+ az elmaradt dolgokra.


Nincs még egy ehhez fogható játék és továbbra is tartom, hogy a legjobb single player cucc amit valaha csináltak. Azzal együtt, hogy folyamatos küzdelem minden pillanat vele és még a trofik megszerzése is olyan pokolian komplex, hogy tényleg csak a széria többi részében lehet valami hasonló. PER. TÍ-Z.
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #58877 2021.02.28. 08:56

DanielT írta:Pörög a Dark Souls Remastered credits.

Egész nap csak addig álltam meg, amíg a kontrollert töltöttem (2x haltam lemerülés miatt), illetve amikor már nagyon nem bírtam idegekkel.

Egész nap a lábát törölte belém a játék és minden pillanatban emlékeztett micsoda egy senkiházi tehetségtelen szar vagyok.

És csak mentem és mentem vissza újra és újra. Olyan excel táblákat vezetek, olyan pontossággal, hogy a Morgan Stanley-nél is körbeadnák mindenki csodálatára.

Az egyik ending van meg, most mehet az NG+ az elmaradt dolgokra.


Nincs még egy ehhez fogható játék és továbbra is tartom, hogy a legjobb single player cucc amit valaha csináltak. Azzal együtt, hogy folyamatos küzdelem minden pillanat vele és még a trofik megszerzése is olyan pokolian komplex, hogy tényleg csak a széria többi részében lehet valami hasonló. PER. TÍ-Z.
Kép
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58878 2021.02.28. 09:26

TasManXT írta:Kép
Ez a kép jobban kifejezi, hogy én mit élek át mindeközben. :D

Kép
Avatar
Necro

Hozzászólás #58879 2021.02.28. 09:30

DanielT írta:Pörög a Dark Souls Remastered credits.
Na most vehetek egyet. Szerencsére a kedvenc dealerem idköltözött 5 percre :)
Avatar
Moby

Hozzászólás #58880 2021.02.28. 10:10

DanielT írta:Pörög a Dark Souls Remastered credits.

Egész nap csak addig álltam meg, amíg a kontrollert töltöttem (2x haltam lemerülés miatt), illetve amikor már nagyon nem bírtam idegekkel.

Egész nap a lábát törölte belém a játék és minden pillanatban emlékeztett micsoda egy senkiházi tehetségtelen szar vagyok.

És csak mentem és mentem vissza újra és újra. Olyan excel táblákat vezetek, olyan pontossággal, hogy a Morgan Stanley-nél is körbeadnák mindenki csodálatára.

Az egyik ending van meg, most mehet az NG+ az elmaradt dolgokra.


Nincs még egy ehhez fogható játék és továbbra is tartom, hogy a legjobb single player cucc amit valaha csináltak. Azzal együtt, hogy folyamatos küzdelem minden pillanat vele és még a trofik megszerzése is olyan pokolian komplex, hogy tényleg csak a széria többi részében lehet valami hasonló. PER. TÍ-Z.
Már csak egy rendes remaster kéne belőle a BluePoint-tól :)
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58881 2021.02.28. 10:18

Most is ÜVÖLTÖK. 250+ szinten Iron Golemnél.

Nálam bénább ember NINCS.

szerk: Újabb epizód a nyilasoknál: FÉL ÓRÁIG ÜTÖTT AGYON és nem esett le. Aztán megölt.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #58882 2021.02.28. 10:54

Valheim-et próbálta valaki, sose hallottam róla? Steamen 96% 100k értékelésből.
phpBB [media]
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #58883 2021.02.28. 10:54

DanielT írta:Most is ÜVÖLTÖK. 250+ szinten Iron Golemnél.

Nálam bénább ember NINCS.

szerk: Újabb epizód a nyilasoknál: FÉL ÓRÁIG ÜTÖTT AGYON és nem esett le. Aztán megölt.
Így a topikban olvasva, tényleg kiváló a játékélményem :eljen:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #58884 2021.02.28. 10:55

Greyfox írta:Valheim-et próbálta valaki, sose hallottam róla? Steamen 96% 100k értékelésből.
Csak az számít, hogy PÉESÖTÖN milyen az értékelése! :nezze:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58885 2021.02.28. 11:01

Zóanagyvarázsló írta:Így a topikban olvasva, tényleg kiváló a játékélményem :eljen:
Streamelnem kéne az egészet...

phpBB [media]
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58886 2021.02.28. 12:00

DanielT írta:Most is ÜVÖLTÖK.
Akkor már majdnem olyan jól szórakozol mint én az Unchartedekkel. :bdead:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58887 2021.02.28. 13:12

benőmenő írta:Akkor már majdnem olyan jól szórakozol mint én az Unchartedekkel. :bdead:
A kalózoknál abban is üvöltöttem. :D Meg a konténereknél. Meg kb mindenholúristendeutáltam. :wilting:
Avatar
arty

Hozzászólás #58888 2021.02.28. 13:12

DanielT írta:Streamelnem kéne az egészet...

[video]https://video.twimg.com/ext_tw_video/1365962149097590785/pu/vid/1280x720/UiSKiojBrsAmurdl.mp4?tag=10[/video
ha nem tudnám mit látok, egy ilyen ótvar low-budget indiefost mondanék rá, amiről látszik, hogy soha az életben nem fog kikeveredni early accessből...
Avatar
Micsu

Hozzászólás #58889 2021.02.28. 13:15

arty írta:ha nem tudnám mit látok, egy ilyen ótvar low-budget indiefost mondanék rá, amiről látszik, hogy soha az életben nem fog kikeveredni early accessből...
Anno Dt nagyon szeretett belekotni a mozgasba minden jateknal, a soulsolnal valahogy ezt elnezi, nekem a BB mozgasat is szoknom kene meg.
Avatar
Necro

Hozzászólás #58890 2021.02.28. 13:43

Elmentem a DS Remake-ért de mivel tok nélküli példány, gondoltam berakom a PS3-as tokjába a soundtrack helyére. Nyitom a tokot, kiesnek a JEGYZETEKtm:

20210228_133856.jpg
Castle82

Hozzászólás #58891 2021.02.28. 13:49

Greyfox írta:Valheim-et próbálta valaki, sose hallottam róla? Steamen 96% 100k értékelésből.
phpBB [media]



Én azt nem tudom hova tenni. Felültem a hype vonatra és befizettem rá, de nagyjából olyan az egész mintha a Conan Exiles Nintendo Switches verziója lenne - bár most nagyon túlértékeltem a Switch képességeit... És ezzel nagyjából mindent elmondtam...Egy dolog az ótvar grafika, nem minden a grafika. De nagyjából semmi említésre méltót nem tudok róla mondani ami túlmutatna a szokásos Survivor-Crafting-Fight vonalon, rohadtul nem is értem azt a 96%-ot... Már csak azért sem mert ez a random procedurált terep nagyjából kiöl minden létező artot a játékból és konkrétan egy sivár gyüjtögetős kraftolós harcolós szarrá teszi aminél a Conan Exiles ilyen téren messze túlmutat... Tényleg nem értem.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58892 2021.02.28. 16:03

Necro írta:Elmentem a DS Remake-ért de mivel tok nélküli példány, gondoltam berakom a PS3-as tokjába a soundtrack helyére. Nyitom a tokot, kiesnek a JEGYZETEKtm:

20210228_133856.jpg
Hehe. Cuki, nekem annak idején több oldalas txt volt és az nem is foglalkozott a fegyverekkel. :D Majd hátha megtalálom egyszer berakom. :D
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58893 2021.02.28. 18:28

Lepörgött végre az Uncharted 3 stáblistája. Az a faramuci helyzet állt elő, hogy a 3 PS3-as rész közül messze ez irritált a legkevésbé.
Talán azért mert itt kicsit szűkmarkúabban mérték az idióta páncélos+sniperes+undead ellenfeleket egyszerre nyakunkbaöntő lövölde részeket. Azért maradt még belőlük így is elég. Meg talán annyira nem is volt bughalmaz mint az első kettő (na jó, azért a végső, lassított, epikus jelenetet így is sikerült elbukni 3x annak elenére, hogy láthatóan (vér spriccolt, meg minden) fejenlőttem a gonosztevőt és mégis a failstate animáció játszódott le. Aztán negyedjére ugyanoda lőve továbbengedett. És mivel a legkésőbbi PS3 epizód, így ez már tud jól kinézni (nyilván a platform korlátain belül).
Hogy miért szenvedtem végig a trilógiát? Nos az a helyzet, hogy elsőre UC3-ból egy olyan kutya szájából előrángatott kópiát kaptam, amit sehogy nem tudott beolvasni a PS3. Szóval már láttam magam előtt, ahogy DT nyomdokaiba lépve tölthetem fel a rédzselős, lemezkettétörős képet anélkül hogy tényleges kultúrbűnözővé válnék. Főleg, hogy sokan pont a harmadik részt szeretik legkevésbé és a 2. UC-t nagyon-nagyon utáltam. Aztán persze nem így alakult. :bohoc:
Összességében kurva nagy csalódás az Uncharted trilógia. Egy bugos, kifejezetten silány kamuplatformer-lövölde, amit csak a Nóti sámánok technóvarázslása és a szinkronszínészek tudnak úgy-ahogy menteni.
Méghogy a Sony-nak, nincs Halo-ja/10.
Avatar
Moby

Hozzászólás #58894 2021.02.28. 18:47

Tegnap széjjel kellett szednem a series kontrollerét, mert nyomtam egy kövér gázt a jobb ravasszal, elvettem az ujjam, és ottmaradt benyomva a trigger. Egyszerűen odaragadt :D Feltúrtam az internetet, és kiderült, hogy az xbox one kontrollere óta tömegeket érintő, ismert problémáról van szó, amivel én eddig nem találkoztam. Szétszedtem, megcsináltam. Csodálatos minőségűek ezek a ma kapható konzolkontrollerek :wilting:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58895 2021.02.28. 19:00

A legjobb helyen ugrott ki, tökéletes keretet adva a platina projektnek.

Ugyanakkor nem érdemeltem meg, undorító, hogy mennyire béna vagyok. ;(

Kép
Avatar
Micsu

Hozzászólás #58896 2021.02.28. 19:06

DanielT írta:A legjobb helyen ugrott ki, tökéletes keretet adva a platina projektnek.

Ugyanakkor nem érdemeltem meg, undorító, hogy mennyire béna vagyok. ;(

Kép
A kitartas is nagy dolog.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58897 2021.02.28. 19:09

Micsu írta:A kitartas is nagy dolog.
Ja. Az egyetlen erényem amit fel tudok mutatni.

szerk: esetleg még az önkritika. :idiota:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58898 2021.02.28. 19:18

Ez meg a neksztdzsen Kólofdutyi, amiben réjtrészelve vannak az árnyékok!

phpBB [media]
Avatar
Moby

Hozzászólás #58899 2021.02.28. 19:37

DanielT írta:A legjobb helyen ugrott ki, tökéletes keretet adva a platina projektnek.

Ugyanakkor nem érdemeltem meg, undorító, hogy mennyire béna vagyok. ;(

Kép
:eljen: Jó gyorsan meglett.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #58900 2021.02.28. 19:39

Azé ez erős, hogy a ff7 remake bekerült psplusba. Ha kijön rá a ps5 upgrade, nekiállok majd.
Avatar
Moby

Hozzászólás #58901 2021.02.28. 19:41

Greyfox írta:Azé ez erős, hogy a ff7 remake bekerült psplusba. Ha kijön rá a ps5 upgrade, nekiállok majd.
Azzal ugyan nem. Nem lehet a psplusos verzát a PS5 verzára upgradelni.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58902 2021.02.28. 19:50

Moby írta::eljen: Jó gyorsan meglett.
Soul dupe glitchet használva SZARRÁ maxoltam a karaktert... Illetve kipróbáltam az item duplikációt is, de azzal majdnem soft-lockoltam az inventory-t, úgyhogy hanyagoltam utána. Aztán természetesen leírások/csekklisták alapján rommá optimalizálva a folyamatot. Így lett az app szerint 37 óra, ha mindent össze kell farmolnom akkor feladtam volna.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58903 2021.02.28. 19:51

Moby írta:Azzal ugyan nem. Nem lehet a psplusos verzát a PS5 verzára upgradelni.
Zseniális! Így lett az ultra ütős hónapból számomra ismét totálisan érdektelen. Nyilván ha nem lenne PS5 verzió akkor poén lett volna, de így csak egy favicc. :szomoru1:

De továbbra is: aki egyébként nem adna érte pénzt, annak kötelező egy őszinte esélyt adni a cuccnak. Deep, figyelszesz? Rólad is beszélek főleg! :nezze:
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #58904 2021.02.28. 19:54

Moby írta:Azzal ugyan nem. Nem lehet a psplusos verzát a PS5 verzára upgradelni.
Márminthogymi? :zavart2:
Avatar
Moby

Hozzászólás #58905 2021.02.28. 19:55

Greyfox írta:Márminthogymi? :zavart2:
Kép. Apróbetű. Olvas.
Avatar
Moby

Hozzászólás #58906 2021.02.28. 20:01

DanielT írta:Soul dupe glitchet használva SZARRÁ maxoltam a karaktert... Illetve kipróbáltam az item duplikációt is, de azzal majdnem soft-lockoltam az inventory-t, úgyhogy hanyagoltam utána. Aztán természetesen leírások/csekklisták alapján rommá optimalizálva a folyamatot. Így lett az app szerint 37 óra, ha mindent össze kell farmolnom akkor feladtam volna.
És nem lehetett volna mindenféle faszom gliccs nélkül? Ez így mér jó? Oké, csillog a trofi, de izé. :zavart2:
Avatar
TasManXT

Hozzászólás #58907 2021.02.28. 20:06

DanielT írta:Ez meg a neksztdzsen Kólofdutyi, amiben réjtrészelve vannak az árnyékok!
Szerintem ez teljesen korrekt. Így legalább a karakternek nem kell se nemileg se bőrszínre se szexuatlisra korrektnek lennie és megfelelnie bárkinek. Inkább nem is látszik és így nem lesz megbántva senki.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58908 2021.02.28. 20:07

Moby írta:És nem lehetett volna mindenféle faszom gliccs nélkül? Ez így mér jó? Oké, csillog a trofi, de izé. :zavart2:
Realisztikusan nézve: nem lehetett volna. Egyszerűen nem lett volna lelkierőm. :zavart2: Így is meg kellett mindent csinálnom, csak volt energiám meg stamina.

Ami pl ennyire elég az esetek többségében. :idiota: (Nézd a kezdéskor a boss és az én energiám...)

phpBB [media]
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58909 2021.02.28. 20:11

TasManXT írta:Szerintem ez teljesen korrekt. Így legalább a karakternek nem kell se nemileg se bőrszínre se szexuatlisra korrektnek lennie és megfelelnie bárkinek. Inkább nem is látszik és így nem lesz megbántva senki.
Már elnézést, de ÉN meg lettem bántva! A játék készítői egyszerűen LÁTHATATLANKÉNT kezeltek!

Márpedig az big no-no! :nezze: :nezze: :nezze:

A per alapjául ez a cikk fog szolgálni: Being Treated as Invisible is More Harmful than Harassment
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58910 2021.02.28. 20:31

DanielT írta:Soul dupe glitchet használva SZARRÁ maxoltam a karaktert... Illetve kipróbáltam az item duplikációt is, de azzal majdnem soft-lockoltam az inventory-t, úgyhogy hanyagoltam utána. Aztán természetesen leírások/csekklisták alapján rommá optimalizálva a folyamatot. Így lett az app szerint 37 óra, ha mindent össze kell farmolnom akkor feladtam volna.
Hát eszem megáll! Ott tart az achifétis, hogy már dupeglitch-elünk. Ha cheatenginnel benyomod az örökéletet úgy méggyorsabb ám és ugyanúgy csilingel! :nezze:
Esküszöm kedvet kaptam, hogy felcsapjak egy guide-ot és megcsinájam, csakazért is glitch nélkül. :banplz:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára benőmenő 2021.02.28. 20:32-kor.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58911 2021.02.28. 20:32

Meg farmoljon patkányt órákig akinek két anyja van... abból elég volt amikor először nyomtam a játékot ki tudja hány éve.

Így is kellett farmolni fegyvereket 2% drop rate-el. :wilting:
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58912 2021.02.28. 20:33

benőmenő írta:Hát eszem megáll! Ott tart az achifétis, hogy már dupeglitch-elünk. Ha cheatenginnel benyomod az örökéletet úgy méggyorsabb ám és ugyanúgy csilingel! :nezze:
Esküszöm kedvet kaptam, hogy felcsapjak egy guide-ot és megcsinájam, csakazért is glitch nélkül. :banplz:
Ha megcsinálod kapsz érte 1 év jatekaim.hu VIP-et! :banplz:
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58913 2021.02.28. 20:34

DanielT írta:Meg farmoljon patkányt órákig akinek két anyja van... abból elég volt amikor először nyomtam a játékot ki tudja hány éve.
Így is kellett farmolni fegyvereket 2% drop rate-el. :wilting:
Erre van egy nagyon egyszerű megoldás: ott kell hagyni a fenébe.
You cheated not only the game, but yourself. You didn't grow. You didn't improve. You took a shortcut and gained nothing. You experienced a hollow victory. Nothing was risked and nothing was gained. It's sad that you don't know the difference.
:nezze:
DanielT írta:Ha megcsinálod kapsz érte 1 év jatekaim.hu VIP-et! :banplz:

Amennyiben ez a Steames Prepare to Die editionre is érvényes, állom a fogadást. :eljen:
Avatar
Micsu

Hozzászólás #58914 2021.02.28. 20:36

A glitch elvileg nem szamit cheatnek :D
Bar ez mar tenyleg az acsiwhoresag egy magas szintje. :P
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58915 2021.02.28. 20:37

benőmenő írta:Amennyiben ez a Steames Prepare to Die editionre is érvényes, állom a fogadást. :eljen:
Természetesen áll! Sok sikert! :wave:
Avatar
arty

Hozzászólás #58916 2021.02.28. 20:55

DanielT írta:Így is kellett farmolni fegyvereket 2% drop rate-el. :wilting:
szánalmasan alábecsültem a topikot, amikor a "nyócáz kveszt"-et ilyen megcsinálhatatlan értékként állítottam példaként :wilting:
Avatar
arty

Hozzászólás #58917 2021.02.28. 20:57

benőmenő írta:Lepörgött végre az Uncharted 3 stáblistája. Az a faramuci helyzet állt elő, hogy a 3 PS3-as rész közül messze ez irritált a legkevésbé.
Talán azért mert itt kicsit szűkmarkúabban mérték az idióta páncélos+sniperes+undead ellenfeleket egyszerre nyakunkbaöntő lövölde részeket. Azért maradt még belőlük így is elég. Meg talán annyira nem is volt bughalmaz mint az első kettő (na jó, azért a végső, lassított, epikus jelenetet így is sikerült elbukni 3x annak elenére, hogy láthatóan (vér spriccolt, meg minden) fejenlőttem a gonosztevőt és mégis a failstate animáció játszódott le. Aztán negyedjére ugyanoda lőve továbbengedett. És mivel a legkésőbbi PS3 epizód, így ez már tud jól kinézni (nyilván a platform korlátain belül).
Hogy miért szenvedtem végig a trilógiát? Nos az a helyzet, hogy elsőre UC3-ból egy olyan kutya szájából előrángatott kópiát kaptam, amit sehogy nem tudott beolvasni a PS3. Szóval már láttam magam előtt, ahogy DT nyomdokaiba lépve tölthetem fel a rédzselős, lemezkettétörős képet anélkül hogy tényleges kultúrbűnözővé válnék. Főleg, hogy sokan pont a harmadik részt szeretik legkevésbé és a 2. UC-t nagyon-nagyon utáltam. Aztán persze nem így alakult. :bohoc:
Összességében kurva nagy csalódás az Uncharted trilógia. Egy bugos, kifejezetten silány kamuplatformer-lövölde, amit csak a Nóti sámánok technóvarázslása és a szinkronszínészek tudnak úgy-ahogy menteni.
Méghogy a Sony-nak, nincs Halo-ja/10.
ezt... ezt nagyon nehéz kommentálni, de kommentálni KELL!

"Egy bugos, kifejezetten silány kamuplatformer-lövölde" bazdmeg! :idiota: k-i-f-e-j-e-z-e-t-t-e-n-s-i-l-á-n-y!
bár emlékeznék, miféle csodákat nyomsz a kifejezetten silány uc-k mellett :D

egyszer nekimegyek a rimaztereknek brutal-on... hátha utána nekem is ilyen véleményem lesz a trilógiáról :D
brutal reddit - 3 ammo-k a földön heverő fegyókban! szal akkor melee-vel kell végignyomni :D
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #58918 2021.02.28. 21:23

Összeraktam, csak na, nem jófejség. Ki a tököm akar vele így játszani ps5-ön, ha van egy definitív változat?
Csak nem merik azt megcsinálni, hogy lesz a splashscreenen egy "enjoy the definitive version with visual imporevements" gomb, ami rá lesz linkelve a 70$-os ps5 változatra.. már most 30$-ért kapsz új ps4 lemezest, ami elvileg ingyé upgradelhető. A használtpiacról nem is beszélve.
Mind1, nekem ez úgyis nagyon nagyon messze van még.
Avatar
Greyfox

Hozzászólás #58919 2021.02.28. 21:28

DanielT írta:Soul dupe glitchet használva SZARRÁ maxoltam a karaktert... Illetve kipróbáltam az item duplikációt is, de azzal majdnem soft-lockoltam az inventory-t, úgyhogy hanyagoltam utána. Aztán természetesen leírások/csekklisták alapján rommá optimalizálva a folyamatot. Így lett az app szerint 37 óra, ha mindent össze kell farmolnom akkor feladtam volna.
Ezt csak most olvasom! Ez kb. pc trainer szint, szégyelld magad :shakehead:
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58920 2021.02.28. 21:28

arty írta:ezt... ezt nagyon nehéz kommentálni, de kommentálni KELL!
"Egy bugos, kifejezetten silány kamuplatformer-lövölde" bazdmeg! :idiota: k-i-f-e-j-e-z-e-t-t-e-n-s-i-l-á-n-y!
bár emlékeznék, miféle csodákat nyomsz a kifejezetten silány uc-k mellett :D
Én nem tudom nálad mi a silány, nálam a folyamatos pályageometriába ragadás, a retekfazék checkpointok, a legalja encounter dizájn és mindez megfejelve a párját ritkítóan fos irányítással én arra már simán rámondom, hogy a jó az nem ilyen.
Egyébként határozottan újraértékelődött a legutóbbi 3 TR játék így az Unchartedezés után. Egy TPS ugrabugránál szerintem rohadt sokat számít mennyire találták el az irányítást és ez a Super Mario 64-óta kb. alapvetés. A Naughty Dognak ez nem igazán sikerült az első 3 UC-nél.
Avatar
Botond

Hozzászólás #58921 2021.02.28. 21:35

Lepörgött a The division 2 sztori része a new yorki kiegészítés sztori résszel együtt. Technikai dolgok, pl fagyások miatt sokat szidták az első részt, nem értem miért, azzal semmi gond nem volt. Nadebezzeg a kettő. Óránként CTD. Hol kellett reboot, hol nem.
És a játék is visszalépés az egyhez képest, mind hangulat, mind sztori, mind akármi. De viszont a sztori utáni gearezés is gyengébb feeling. Ez a seasonös mmo-s időre kontent tolás meg végképp nem az én bioritmusom.
Szóval fozsvót, az első sokkal jobb volt minden aspektusban pertíz.
Avatar
DanielT

Hozzászólás #58922 2021.02.28. 21:39

Greyfox írta:Ezt csak most olvasom! Ez kb. pc trainer szint, szégyelld magad :shakehead:
1. Kb harmadik vagy negyedik végigjátszásom, most először boostoltam így. (illetve mivel 2x kellett, inkább már ötödik)
2. Láthatod a videókban, hogy egy boss így is INSTANT megöl.
3. Ha nem boostolok, lecsökkentve az agyhalott farmolást, akkor meg se csinálom.
4. Ha nem mondom el, nem tudtok róla, szal'... így kezeljük a dolgot. :nezze:
5. Írtam, hogy nem érdemlem meg. :sir:

Najó, írok a Szotyinak, hogy hacker account, töröljék visszaélés miatt! :bdead: :bdead: :bdead:
Avatar
Micsu

Hozzászólás #58923 2021.02.28. 21:41

benőmenő írta:Én nem tudom nálad mi a silány, nálam a folyamatos pályageometriába ragadás, a retekfazék checkpointok, a legalja encounter dizájn és mindez megfejelve a párját ritkítóan fos irányítással én arra már simán rámondom, hogy a jó az nem ilyen.
Egyébként határozottan újraértékelődött a legutóbbi 3 TR játék így az Unchartedezés után. Egy TPS ugrabugránál szerintem rohadt sokat számít mennyire találták el az irányítást és ez a Super Mario 64-óta kb. alapvetés. A Naughty Dognak ez nem igazán sikerült az első 3 UC-nél.
En 11 eve toltam le az elso ket reszt, hat nem most volt de bugokra nem nagyon emlekszem. Mi az a parjat ritkitoan fos iranyitas? Mivel nem a valladnal van a kamera ezert kicsit nehezebb benne celozni mint pl a gearsbe, nem ugy remlik hogy szar lett volna, az ugrabugra meg egyebkent is casual benne.
Izlesek es pofonok de kikerem a gamer tarsadalom neveben a halohoz hasonlitast.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58924 2021.02.28. 22:02

Micsu írta:En 11 eve toltam le az elso ket reszt, hat nem most volt de bugokra nem nagyon emlekszem.
Minden. Egyes. Nóti játékban. A PS3-on. A Last of Usban is beragadtam dolgokba, meg átestem a padlón.
Avatar
deep

Hozzászólás #58925 2021.02.28. 23:06

DanielT írta:Zseniális! Így lett az ultra ütős hónapból számomra ismét totálisan érdektelen. Nyilván ha nem lenne PS5 verzió akkor poén lett volna, de így csak egy favicc. :szomoru1:

De továbbra is: aki egyébként nem adna érte pénzt, annak kötelező egy őszinte esélyt adni a cuccnak. Deep, figyelszesz? Rólad is beszélek főleg! :nezze:
Minden egyes bitje taszít. Valószínűleg én ezt az életet már úgy fejezem be, hogy nem leszek FF rajongó.
Avatar
deep

Hozzászólás #58926 2021.02.28. 23:06

Greyfox írta:Összeraktam, csak na, nem jófejség. Ki a tököm akar vele így játszani ps5-ön, ha van egy definitív változat?
Csak nem merik azt megcsinálni, hogy lesz a splashscreenen egy "enjoy the definitive version with visual imporevements" gomb, ami rá lesz linkelve a 70$-os ps5 változatra.. már most 30$-ért kapsz új ps4 lemezest, ami elvileg ingyé upgradelhető. A használtpiacról nem is beszélve.
Mind1, nekem ez úgyis nagyon nagyon messze van még.
Nem a ps5 tulajoknak vanik szánva. Ám.
Avatar
deep

Hozzászólás #58927 2021.02.28. 23:09

arty írta:ezt... ezt nagyon nehéz kommentálni, de kommentálni KELL!

"Egy bugos, kifejezetten silány kamuplatformer-lövölde" bazdmeg! :idiota: k-i-f-e-j-e-z-e-t-t-e-n-s-i-l-á-n-y!
bár emlékeznék, miféle csodákat nyomsz a kifejezetten silány uc-k mellett :D

egyszer nekimegyek a rimaztereknek brutal-on... hátha utána nekem is ilyen véleményem lesz a trilógiáról :D
brutal reddit - 3 ammo-k a földön heverő fegyókban! szal akkor melee-vel kell végignyomni :D
Durva mennyire más vélemények tudnak kialakulni játékokról emberekben :D Nekem kb. a modern kori (értsd 2000 után) játékélmények top 10ében vannak az UC-k. Btw próbáltam brutalon, nagyon gyorsan feladtam. Totálisan játszhatatlanul nehéz.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #58928 2021.03.01. 00:55

deep írta:Durva mennyire más vélemények tudnak kialakulni játékokról emberekben :D Nekem kb. a modern kori (értsd 2000 után) játékélmények top 10ében vannak az UC-k. Btw próbáltam brutalon, nagyon gyorsan feladtam. Totálisan játszhatatlanul nehéz.
Az UC az szerintem pont olyan, aminél döntő lehet, hogy mennyire jön be maga a "film", illetve mennyire tudod elfogadni a lövöldén kívüli alibit. Nekem az előbbi része kifejezetten bejött, az utóbbit pedig kritizálva elfogadtam, mert arra végül is éppen jó volt, hogy 100%-ban fedezéklövölde legyen, mert az annyira nem bejövős stílus, hogy ne unjam meg. Szerintem lövöldének is teljesen kompetens, ha nem is csúcs, de az összes fedezék-TPS hendikepes számomra. A Gearset a co-op, az UC-t a körítés menti meg, amiben pusztán a mechanikát nem unnám 5 óra után az kb. a Vanquish (gyenge körítés, de meg lehet szokni a japóbroáfságot is) és a Max Payne (jó körítés, de anélkül is fasza). A Max Payne-epigon Stranglehold határeset már, de az is éppen azért, mert MP. De ha valaki tud fasza TPS-eket, jöhetnek a tippek. (Az MDK, a Ratchet & Clank vagy a Sunset Overdrive adná magát, de nyilván nem erről a vonalról beszélünk.) A Freedom Fighters van most tervben. Egyébként jó lövöldemechanikáról inkább FPS-ek ugranak be, de annak a műfajnak gazdagabb a története, a PS3-érából annyira nem könnyá igazi nagyágyúkat mondani (a Bulletstorm és a nagyon genvégi Shadow Warrior ugrik be, mint menőség).

Egyszóval nagyon élveztem az Unchartedeket (mindhárom PS3-ast), de bizonyos szemszögből simán fogyatékos darabnak tekinthetők. Nem tudom, hogy most mit szólnék hozzájuk, mert a 2013-as Tomb Raider minden elvárásomat alulmúlta. De ha utána még inkább más szemmel nézném őket, az sem segítene rajtuk. Nemcsak öregedtek az UC-k, de Benő nemrég játszotta végig a frissebb TR-eket.

Pályába beesős bugom nekem is volt, de csak az UC2-ben. Fagyás, szkriptbug (főleg checkpointok rossz beadására gondolok, de néha volt olyan is, hogy nem lehetett továbbjutni, mert nem történt meg, aminek kellett volna) volt az összesben. Nem volt ez nagyon extra, de ha azt nézem, hogy középszar lövöldéket is végigjátszottam bugszegényebben PC-n, akkor nem kiabálok Naughty GODS-ot.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #58929 2021.03.01. 01:03

benőmenő írta:Én nem tudom nálad mi a silány, nálam a folyamatos pályageometriába ragadás, a retekfazék checkpointok, a legalja encounter dizájn és mindez megfejelve a párját ritkítóan fos irányítással én arra már simán rámondom, hogy a jó az nem ilyen.
Egyébként határozottan újraértékelődött a legutóbbi 3 TR játék így az Unchartedezés után. Egy TPS ugrabugránál szerintem rohadt sokat számít mennyire találták el az irányítást és ez a Super Mario 64-óta kb. alapvetés. A Naughty Dognak ez nem igazán sikerült az első 3 UC-nél.
Nálam meg ugye éppen a TR 2013 értékelte fel az UC-kat. De nyilván ami előbb játszottam, és szinte tanultam rajta a műfajt, az helyzeti előnyből indul. Az alibifeladványok pedig még mindig egy árnyalattal jobbak voltak az UC-kban, annyira nulla volt a TR, a kihívás meg gyalázatosan kevés, mindegyik UC-ban volt azért élvezetes harcom, ebben nem volt, olyan könnyen haltak, így cseszhetebb, hogy nem olyan bumfordi, mint az UC1, melyben igenis sikerült nagyot zúznom a templomban. A későbbi TR-ekben persze már van komolyabb nehézségi szint. De az UC3 is 2011-es. Ha nem is fejlődött sokat a műfaj, ez nem mellékes.
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #58930 2021.03.01. 01:12

arty írta:ha nem tudnám mit látok, egy ilyen ótvar low-budget indiefost mondanék rá, amiről látszik, hogy soha az életben nem fog kikeveredni early accessből...
Én Dragon's Dogmának nézném. Mondjuk, abban a Bitterblack Isle eléggé soulsos hangulatú, ahová második végigjátszáskor érdemes menni, én hülye meg berongyoltam az első során legnehezebb szinten. Úgy feltörölték velem a saját fekáliámat, hogy utána akár ettem is volna a dungeonpadlóról. Aztán kicsit tápoltam, belejöttem, és meg csináltam. Erre kiderült, hogy saját "new gamer+"-a van a BI-nek, ha újra bemegyek, akkor ugyanaz már a köbön lesz. Élmény volt :eljen:
Avatar
Zóanagyvarázsló

Hozzászólás #58931 2021.03.01. 01:16

benőmenő írta:Hát eszem megáll! Ott tart az achifétis, hogy már dupeglitch-elünk. Ha cheatenginnel benyomod az örökéletet úgy méggyorsabb ám és ugyanúgy csilingel! :nezze:
Esküszöm kedvet kaptam, hogy felcsapjak egy guide-ot és megcsinájam, csakazért is glitch nélkül. :banplz:
Ebből kell egy 10 órás verzió, és majd Dani minden egyes nap végignézi (és nemcsak nézi, ő nem Aaby, HALLGATJA is!), letudva az aznapi játékadagot:

phpBB [media]
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58932 2021.03.01. 08:58

Zóanagyvarázsló írta:Nálam meg ugye éppen a TR 2013 értékelte fel az UC-kat. De nyilván ami előbb játszottam, és szinte tanultam rajta a műfajt, az helyzeti előnyből indul. Az alibifeladványok pedig még mindig egy árnyalattal jobbak voltak az UC-kban, annyira nulla volt a TR, a kihívás meg gyalázatosan kevés, mindegyik UC-ban volt azért élvezetes harcom, ebben nem volt, olyan könnyen haltak, így cseszhetebb, hogy nem olyan bumfordi, mint az UC1, melyben igenis sikerült nagyot zúznom a templomban. A későbbi TR-ekben persze már van komolyabb nehézségi szint. De az UC3 is 2011-es. Ha nem is fejlődött sokat a műfaj, ez nem mellékes.
Azt egyébként aláírom, hogy az UC 3-ban volt 1-2 rész amire már rámondanám, hogy puzzle és ezzel már messze kimagaslik a trilógiából. Messze ez a harmadik fájt a legkevésbé. Az első kettőben voltak olyan szakaszok, ahol DT-vé vedlettem és a kontrollert nyomorgatva üvöltöttem, hogy "mi ez a szar?!".
Avatar
Botond

Hozzászólás #58933 2021.03.01. 09:12

benőmenő írta:Azt egyébként aláírom, hogy az UC 3-ban volt 1-2 rész amire már rámondanám, hogy puzzle és ezzel már messze kimagaslik a trilógiából. Messze ez a harmadik fájt a legkevésbé. Az első kettőben voltak olyan szakaszok, ahol DT-vé vedlettem és a kontrollert nyomorgatva üvöltöttem, hogy "mi ez a szar?!".
Ezek a sony exclu címek tényleg baromi jók akkor. Pont a múlt héten olvastam, hogy mennyi egészségügyi gond lehet az elfojtott dühből, és nektek mennyire jók ezek a cuccok, hogy önfeledt üvöltés/dühöngés kombóval kihozza belőletek a feszkót és így később nem lesz gond! Lehet mégiscsak veszek egy PS-t, itt is elférne egy önfeledt őrjöngés, szigorúan egészségügyi szempontokat szem előtt tartva! :banplz:
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58934 2021.03.01. 09:39

Botond írta:Ezek a sony exclu címek tényleg baromi jók akkor. Pont a múlt héten olvastam, hogy mennyi egészségügyi gond lehet az elfojtott dühből, és nektek mennyire jók ezek a cuccok, hogy önfeledt üvöltés/dühöngés kombóval kihozza belőletek a feszkót és így később nem lesz gond! Lehet mégiscsak veszek egy PS-t, itt is elférne egy önfeledt őrjöngés, szigorúan egészségügyi szempontokat szem előtt tartva! :banplz:
Néha ki kell engedni a gőzt.
Valaki sportol, valaki elmegy egy koncertre (már amikor lehet ugye), mások pedig túlhypeolt középszar videojátékokkal üvöltenek. Ez normális, a hangok is megerősítették. :vigyor5:
Avatar
arty

Hozzászólás #58935 2021.03.01. 10:22

benőmenő írta:Én nem tudom nálad mi a silány, nálam a folyamatos pályageometriába ragadás, a retekfazék checkpointok, a legalja encounter dizájn és mindez megfejelve a párját ritkítóan fos irányítással én arra már simán rámondom, hogy a jó az nem ilyen.
Egyébként határozottan újraértékelődött a legutóbbi 3 TR játék így az Unchartedezés után. Egy TPS ugrabugránál szerintem rohadt sokat számít mennyire találták el az irányítást és ez a Super Mario 64-óta kb. alapvetés. A Naughty Dognak ez nem igazán sikerült az első 3 UC-nél.
Komolyan, mintha más játékokról beszélnél... sose ragadtam a pályageometriába (nem kétlem h belehet, még az is lehet h megtörtént velem, csak nem volt jellemző a be-beragadás), a csekkpontokkal sem rémlik h gond lett volna, az encounter dizájn meg olyan, mint bármi másban - aréna lezár, rádzudul az ellen, kiirtod, mehetsz tovább. A mostani tomréder nyilt világú, ott ilyen már persze h ritkább (de van!) ...

Fos irányításra is nehéz bármit mondani, teljesen oké az irányítás. Nem is tudom egy TPS-nél itt mire célzol, ez mégse egy ótósjáték :)
Szerintem pont a TR-nek volt übergagyi "irányítása" az UC-k UTÁN: mintha lara papírból lett volna és a rendes ütközésvizsgálat is mintha kimaradt volna. Soha nem éreztem, hogy a karakternek lenne súlya és hogy ő most tényleg odaérkezett egy cover mögé, az animációnak köze nem volt a képernyőn történéshez. Darabos, elnagyolt. Lehet h mai szemmel az UC "végtagszimulácioja" már gáz, nemtom, anno sokkal fluidabb animációnak éreztem, mint "bármi mást". Leegyszerüsitve: mintha Drake mozgásáról fizika döntene, míg Lara ugrándozásai egy-egy le-scriptelt átvezető lennének.

Nemigazán tudom szavakba önteni, nekem a tiéddel teljesen ellentétesek az "élményeim".

az uc1-2 animációs rendszere
Avatar
arty

Hozzászólás #58936 2021.03.01. 10:35

Zóanagyvarázsló írta:Én Dragon's Dogmának nézném. Mondjuk, abban a Bitterblack Isle eléggé soulsos hangulatú, ahová második végigjátszáskor érdemes menni, én hülye meg berongyoltam az első során legnehezebb szinten. Úgy feltörölték velem a saját fekáliámat, hogy utána akár ettem is volna a dungeonpadlóról. Aztán kicsit tápoltam, belejöttem, és meg csináltam. Erre kiderült, hogy saját "new gamer+"-a van a BI-nek, ha újra bemegyek, akkor ugyanaz már a köbön lesz. Élmény volt :eljen:
Nemigaz, hogy nem létezik olyan hekkendszless, ahol van ütközésvizsgálat és van a csapásoknak fizikai hatása! :( És amugy, de létezik, a démon és dárkszószok ELEJÉN is, a gagyi ellenfeleknél teljesen érzékelhető ez, ahogy az ütéstől eltántorodnak az ellenfelek, stb, de a bossok már el vannak szakadva a realitástól... az egymáson és minden mindenen átgyaloglás teljesen a norma, a hitbox kb mintha egy tisztán körökreosztott RPG-ben lennél: mindegy hogy vizuálisan eltalálod-e, az életerő vagy lemegy vagy nem :D
Avatar
Moby

Hozzászólás #58937 2021.03.01. 10:45

deep írta:játékélmények top 10ében vannak az UC-k.
Simán. Az izmos nők szenvedéspornó folytatása helyett nekem inkább ebből kéne egy újabb rész.
Avatar
Tom

Hozzászólás #58938 2021.03.01. 11:10

Moby írta:Simán. Az izmos nők szenvedéspornó folytatása helyett nekem inkább ebből kéne egy újabb rész.

Nekem jöhetne belőle egy trilógiát záró darab, ahol mondjuk találnak valahol messze egy orvost, aki tud Ellie-ből ellenszert csinálni és Abbyval nyakukba veszik a világot ketten vállvetve, hogy eljussanak az orvoshoz, a végén keserű happy end, hogy Ellie feláldozza magát végül és az emberiség megmenekül. Remek páros lennének ők ketten.
Avatar
Micsu

Hozzászólás #58939 2021.03.01. 11:24

arty írta:Nemigaz, hogy nem létezik olyan hekkendszless, ahol van ütközésvizsgálat és van a csapásoknak fizikai hatása! :( És amugy, de létezik, a démon és dárkszószok ELEJÉN is, a gagyi ellenfeleknél teljesen érzékelhető ez, ahogy az ütéstől eltántorodnak az ellenfelek, stb, de a bossok már el vannak szakadva a realitástól... az egymáson és minden mindenen átgyaloglás teljesen a norma, a hitbox kb mintha egy tisztán körökreosztott RPG-ben lennél: mindegy hogy vizuálisan eltalálod-e, az életerő vagy lemegy vagy nem :D
Pl a BBben nem erzekelheto semmi, az esetek nagy reszeben nem zokken ki a mozgasbol ha megutod a mobot.
Avatar
benőmenő

Hozzászólás #58940 2021.03.01. 11:24

arty írta:Komolyan, mintha más játékokról beszélnél... sose ragadtam a pályageometriába (nem kétlem h belehet, még az is lehet h megtörtént velem, csak nem volt jellemző a be-beragadás), a csekkpontokkal sem rémlik h gond lett volna, az encounter dizájn meg olyan, mint bármi másban - aréna lezár, rádzudul az ellen, kiirtod, mehetsz tovább. A mostani tomréder nyilt világú, ott ilyen már persze h ritkább (de van!) ...
Fos irányításra is nehéz bármit mondani, teljesen oké az irányítás. Nem is tudom egy TPS-nél itt mire célzol, ez mégse egy ótósjáték :)
Szerintem pont a TR-nek volt übergagyi "irányítása" az UC-k UTÁN: mintha lara papírból lett volna és a rendes ütközésvizsgálat is mintha kimaradt volna. Soha nem éreztem, hogy a karakternek lenne súlya és hogy ő most tényleg odaérkezett egy cover mögé, az animációnak köze nem volt a képernyőn történéshez. Darabos, elnagyolt. Lehet h mai szemmel az UC "végtagszimulácioja" már gáz, nemtom, anno sokkal fluidabb animációnak éreztem, mint "bármi mást". Leegyszerüsitve: mintha Drake mozgásáról fizika döntene, míg Lara ugrándozásai egy-egy le-scriptelt átvezető lennének.
Nemigazán tudom szavakba önteni, nekem a tiéddel teljesen ellentétesek az "élményeim".
az uc1-2 animációs rendszere
Én értem, hogy a fizikiai akkurátussághoz lehet köze a lomhasághoz, mint ahogy a Rockstar játékokban is. De amint ezt beteszik egy olyan kontextusba, ahol a regenerálódós életerő miatt normálon is pár lövésből halsz ott ez nettó frusztráció forrás egy "butább", ugyanakkor fluidabb mozgásrendszerhez képest. Például: épp egy peremen kellett felkapaszkodni és töbször is megnyomtam az X-et, mert mire Nate megmozdul eljön Karácsony. Aztán az utolsók közül az egyik eltárolódott és felkapaszkodás után ugrott mégegyet egyenesen a szakadékba. Csodás.
Az a klasszikus bosszankodás is végigkísérte ezt a 3 játékot nálam, hogy peremeken kapaszkodásnál piszok nehéz volt azokra merőlegesen elugrani. Nyilván ez a mozgó kamerához relatív irányításból fakad, de itt fokozottan irritáló volt. Komolyan, ezt már a PoP: SoT trilógia, a ps2-es God of Warok és a TR: Legend is sokkal ügyesebben abszolválta.
A fedezékről szóló mondatodat pedig nem tudom értelmezni. A TR-ekben egy kontextus vezérelt, egész jó rendszer ahogy Lara magától lekushad a fedezék mögé, anélkül hogy ez extra funkcióként hozzá lenne rendelve gombhoz. Az UC-ban a cover rendszer az egy külön rémálom. Próbálnál begurulni a sarkon mielőtt ellőnek shotival? Tuti hogy a sarok ELŐTT fog hozzácsirizelődni Nate a derékmagas falhoz és az ehhez tartozó animáció hossza miatt lehetetlen korrigálni.

Vissza: “Leáldozott.hu”